Ik heb dat i.i.g. nog nooit gedaan of heel zachtjes, maar soms moet ik me echt inhouden. Vooral de nek is dan een geliefd 'target' (zou ik zomz vamp zijn?? Hihi).
Maar goed, mijn vraag; hebben meer mensen deze drang?
quote:Verklaar je nader
Op maandag 25 augustus 2003 18:13 schreef The-Chosen1 het volgende:
'optiens kapot stampen staat op jou t-shirt ' ... " en BIJTEN kijk op de achterkant "
quote:dexter is mike tyson
Op maandag 25 augustus 2003 18:16 schreef Cronus het volgende:
Nou. Die Mike Tyson kan er pas wat van.
quote:laat maar is een stukje uit de mannen van de radio
Op maandag 25 augustus 2003 18:16 schreef dexter_f het volgende:[..]
Verklaar je nader
quote:Nah, die bijt stukken uit oren van mannen
Op maandag 25 augustus 2003 18:18 schreef snowwie het volgende:[..]
dexter is mike tyson
quote:Zou het echt??? Zouden wij, mensen, dierlijke instincten kunnen hebben??? Misschien, heel misschien stammen we wel van de dieren af... Goh, what a revelation..
Op maandag 25 augustus 2003 18:41 schreef dexter_f het volgende:
Zouden wij iets van dat dierlijk instinct hebben geerfd? En zo ja, waarom heeft dan niet iedereen dat?
quote:Oh ja... Tis nog heel onduidelijk of wij eigenlijk wel kinderen zijn van die ene aap. De missing link is nog steeds niet gevonden tussen deze aap en de Homo Erectus. Die theorie van dat we van apen afstammen, staat een beetje op de tocht, ben ik bang. Maar je hebt in zoverre gelijk dat we inderdaad een 'zoogdier' zijn. Dus in die categorie zijn we wel dierlijk
Op dinsdag 26 augustus 2003 09:26 schreef Copycat het volgende:[..]
Zou het echt??? Zouden wij, mensen, dierlijke instincten kunnen hebben??? Misschien, heel misschien stammen we wel van de dieren af... Goh, what a revelation..
Niet te hard, niet te zacht.
Maar stevig vasthouden met de handen hoort er ook bij
quote:Het is wel duidelijk dat de mens onstaan is door jaren van evolutie waarin we eerst meer aapachtig waren ja. De vraag of je dierlijke instincten zou hebben is zo dom dat ik er geen eens antwoord op ga geven.
Op dinsdag 26 augustus 2003 10:21 schreef dexter_f het volgende:[..]
Oh ja... Tis nog heel onduidelijk of wij eigenlijk wel kinderen zijn van die ene aap. De missing link is nog steeds niet gevonden tussen deze aap en de Homo Erectus. Die theorie van dat we van apen afstammen, staat een beetje op de tocht, ben ik bang. Maar je hebt in zoverre gelijk dat we inderdaad een 'zoogdier' zijn. Dus in die categorie zijn we wel dierlijk
*fetish van zichzelf ontdekt heeft*
quote:Punt is niet zozeer of we wel of niet van de apen afstammen. Punt is dat we evolutionair gezien binnen de zoogdieren een flink eind van leeuwen en dergelijke afstaan en je daar dus geen vergelijkingen tussen kan maken. Zeker niet als het gedrag betrefd.
Op dinsdag 26 augustus 2003 10:21 schreef dexter_f het volgende:[..]
Oh ja... Tis nog heel onduidelijk of wij eigenlijk wel kinderen zijn van die ene aap. De missing link is nog steeds niet gevonden tussen deze aap en de Homo Erectus. Die theorie van dat we van apen afstammen, staat een beetje op de tocht, ben ik bang. Maar je hebt in zoverre gelijk dat we inderdaad een 'zoogdier' zijn. Dus in die categorie zijn we wel dierlijk
quote:Punt blijf m.i. dat we, hoe dan ook, zoogdieren zijn, als mensenras. En daaruit voortvloeiend dus ook dierlijke instincten in ons dragen.
Op dinsdag 26 augustus 2003 12:20 schreef Gianthuust het volgende:[..]
Punt is niet zozeer of we wel of niet van de apen afstammen. Punt is dat we evolutionair gezien binnen de zoogdieren een flink eind van leeuwen en dergelijke afstaan en je daar dus geen vergelijkingen tussen kan maken. Zeker niet als het gedrag betrefd.
Seks, en alles wat daarbij komt kijken is een oerdrift, brengt 'het oermens' in je naar boven.
In mijn geval in ieder geval wel...
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2003 12:24 schreef Copycat het volgende:[..]
Punt blijf m.i. dat we, hoe dan ook, zoogdieren zijn, als mensenras. En daaruit voortvloeiend dus ook dierlijke instincten in ons dragen.
Zeker ook waar het gedrag betrefT (sorry, kon 't niet laten)
Seks, en alles wat daarbij komt kijken is een oerdrift, brengt 'het oermens' in je naar boven.
In mijn geval in ieder geval wel...
quote:Nou, ik doe het toch wel instinctief. Niet met voorbedachte rade, iig. Maar ja, wetenschappelijk bewijs heb ik niet. Agree-en to disagree dan maar?
Op dinsdag 26 augustus 2003 13:20 schreef Gianthuust het volgende:[..]
Ik ontken niet dat mensen geen instinct hebben hoor. Helemaal niet. Maar wel dat bijten tijdens de seks instinctief is. Das echt larie.
soms best hard, dan heeft hij dikke striemen over zijn rug en kleine beetafdrukjes, bijten doe ik niet zo hard, zou zonde zijn AUWWWWWWWWWWWWWWWW, gvd gvd gvd tijdens de sex is niet zo opwindend
quote:Waar heb je mij zien vragen OF we dierlijke instincten hebben?! Ik betwist dat absoluut niet. Ik vroeg me alleen af of we misschien ook v.w.d.b. 'iets' hebben geerfd. Bovendien zijn we aap-achtig geweest ja, maar nooit een aap
Op dinsdag 26 augustus 2003 11:40 schreef DiviNe- het volgende:[..]
Het is wel duidelijk dat de mens onstaan is door jaren van evolutie waarin we eerst meer aapachtig waren ja. De vraag of je dierlijke instincten zou hebben is zo dom dat ik er geen eens antwoord op ga geven.
quote:Misschien de Crodino maar ff een tijdje laten staan
Op dinsdag 26 augustus 2003 13:57 schreef dexter_f het volgende:[..]
Waar heb je mij zien vragen OF we dierlijke instincten hebben?! Ik betwist dat absoluut niet. Ik vroeg me alleen af of we misschien ook v.w.d.b. 'iets' hebben geerfd. Bovendien zijn we aap-achtig geweest ja, maar nooit een aap
Toen dacht ik van: dat kan ik ook! Niet aan te raden...
quote:Hier ga ik aan terugdenken een keer... als ik geen zin meer heb...
Op dinsdag 26 augustus 2003 17:41 schreef World_So_Cold het volgende:
hm....mn (inmiddels ex-)vriendin vroeg me 'ns tijdens de wip in d'r tepel te bijten.. moest steeds harder..
toen lag ie er bijna af, hing nog net vast...|:(...
Bijten is hartstikke erotisch, maar pas op
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |