Quote van het jaar!quote:Op dinsdag 11 mei 2004 15:11 schreef Inquistor87 het volgende:
Omroeper van PSV: Sinds 1994 bij PSV, Ronald Koeman.
super! Die Beenhakker was eigenlijk nog het minst leuk.. Duitse onderkoelde humor.. mooi!quote:Op zondag 30 mei 2004 19:57 schreef ErikT het volgende:
...
Lol die engelse zijn nou juist de mooistequote:Op woensdag 17 december 2003 13:24 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
Zout nou toch eens een keer op met je Engelse quotes. We zitten hier in Nederland. Dus ik zit te wachten op quotes van boerenkool-etende, studiosportkijkende, in-weekend-op-ranzige-camping-verblijvende eerstedivisierechtsbacks in onvervalste MAVO-taal. Zo duidelijk?
ow mijn god ik lig hier werkelijk dubbelquote:Op dinsdag 26 augustus 2003 11:57 schreef zjroentje het volgende:
"Ik maak 70% van de goals en Wilmots maakt de overige 40%."
Ingo Anderbrugge
"Alleen voor Piet Schrijvers komen, stond gelijk aan zelfmoord."
Frank Kramer
"Op de bank krijg je rare gedachten. Dan hoop je dat sommige ploeggenoten er niets van bakken. Of dat ze tegen een blessure aanlopen, geen pijnlijke, maar wel een langdurige. Je voelt je net een benzinepomphouder die erop zit te wachten dat de tent van z'n concurrent vijftig meter verderop in de fik vliegt."
Richard Witschge
"Die Kroaten schoppen op alles wat beweegt, dus heeft ons middenveld niets te vrezen."
Bondscoach Berti Vogts voor Duitsland - Kroatië
"Seks voor de wedstrijd? Dat moeten mijn spelers zelf weten, maar in de rust kan het niet."
Berti Vogts
"Als ik Martin Schneider nog langer opstel, dan gaan de mensen denken dat ik homo ben."
Trainer Friedel Rausch
"Ik heb hem wel eens op z'n kop gehangen, maar er kwam nog geen kwartje uit de binnenzak van dat Armani-pak rollen. Die man is zó zuinig, die huilt met één oog."
Fritz Korbach over Jan Smit, de voorzitter van Heracles
"Roken is slecht. Vooral voor de gordijnen."
Willem van Hanegem
Da's een vago!quote:Op woensdag 16 juni 2004 16:47 schreef jojomen4 het volgende:
Herman Brusselmans ofzo, beetje rare vogel.
Ik hoorde die uitspraak pas netquote:Op dinsdag 22 juni 2004 00:00 schreef Da_Sandman het volgende:
Een beetje achterhaald, hij heeft eerder dit toernooi dit al eens gezegd...
Toen op de vraag of Dick wel eens met zijn vuist op tafel sloeg tijdens het eten...
quote:Robson in his own words
Former Newcastle manager Sir Bobby Robson is held in great affection, as much for his way with words as his achievements in football.
BBC Sport recalls some of the 71-year-old's most famous gaffes from a lifetime in football.
We didn't underestimate them, they were a lot better than we thought.
All right, Bellamy came on at Liverpool and did well, but everybody thinks that he's the saviour, he's Jesus Christ. He's not Jesus Christ.
We don't want our players to be monks, we want them to be better football players because a monk doesn't play football at this level.
I do want to play the short ball and I do want to play the long ball. I think long and short balls is what football is all about.
I played cricket for my local village. It was 40 overs per side, and the team that had the most runs won. It was that sort of football.
I said to the lads in the dressing room at half time, I said, there was nothing to say.
They're two points behind us, so we're neck and neck.
Well, we got nine and you can't score more than that.
He never fails to hit the target, but that was a miss.
There will be a game where somebody scores more than Brazil and that will be the game they lose.
He's very fast and if he gets a yard ahead of himself, nobody will catch him.
The first 90 minutes of a football match are the most important.
Dennis Law once kicked me at Wembley in front of the Queen in an international. I mean, no man is entitled to do that really.
quote:Op woensdag 1 september 2004 16:58 schreef DIGGER het volgende:
It's incredible that she leaves me. Only recently I paid for her breasts. I paid 7,000 euros to make them bigger and now this
Hannover striker Mo Idrissou after splitting with girlfriend Selin.
Ja hahaquote:Op donderdag 30 september 2004 07:55 schreef Smeich het volgende:
Wim van Hanegem zei gister ook wat leuks tijdens het praatje na de wedstrijd van AC Milan- Celtic. Toen zei die namelijk dat Milan beter zou spelen met 10 man: "Zondag gebeurde dit ook, stonden ze eerst met 1-0 achter en vervolgens winnen ze alsnog met 2-0"
Engelsen hebben gewoon meer gevoel voor humor.quote:Op maandag 4 oktober 2004 15:48 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Zeg Digger, nog steeds ALLEEN maar Engelse kwoots? Of mag ik een weddenschap aangaan wanneer je nu eindelijk eens kwoots in je moerstaal tevoorschijn tovert? Ik gok juni 2006.
Nee, ze zijn met meer en hebben een rijkere taal.quote:Op maandag 4 oktober 2004 15:52 schreef pyl het volgende:
[..]
Engelsen hebben gewoon meer gevoel voor humor.![]()
Zal best, maar dat amechtig koketteren met de Engelse taal onder het mom van: kijk mij eens internationaal zijn, dat vind ik een doorn in het oog. Een beetje taalgepureer mag best.quote:Op maandag 4 oktober 2004 16:00 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Nee, ze zijn met meer en hebben een rijkere taal.
O daar wringt de schoen! Tja....quote:Op maandag 4 oktober 2004 16:05 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
dat amechtig koketteren met de Engelse taal onder het mom van: kijk mij eens internationaal zijn, dat vind ik een doorn in het oog
Yes, there jams the shoe.quote:Op maandag 4 oktober 2004 16:07 schreef pyl het volgende:
[..]
O daar wringt de schoen! Tja....
Wat is je probleem toch telkens?quote:Op maandag 4 oktober 2004 16:05 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
Zal best, maar dat amechtig koketteren met de Engelse taal onder het mom van: kijk mij eens internationaal zijn, dat vind ik een doorn in het oog. Een beetje taalgepureer mag best.
Daar heb je het al. Reden?quote:Op maandag 4 oktober 2004 16:21 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Wat is je probleem toch telkens?
Ik kijk meer Engels en Italiaans voetbal dan Nederlands, alle comminucatie op m'n werk gaat in het Engels, ik juich geeneens voor oranje , waarom dan toch dat (bekrompen) gezeik dat ik hier zo nodig Nederlandstalige quotes zou moeten plaatsen?
Ik plaats een quote als ik hem grappig vind, ongeacht de taal.
Gezien mijn voorkeuren, taalkennis en de Engelse voorliefde voor grappige quotes, zijn dat dan hoofdzakelijk Engelstalige quotes, nou so be it.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |