abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_12704068
En het startschot is weer gegeven! Welkom allemaal bij een nieuw Eindhoventopic!

users-kaartje:

users-icons (klik op je favoriete users voor het fotoboek):

Op vakantie
Blueman tot half augustus

Eindhoven verjaardagskalender:

code:
15 Jan  -  r8ality
03 Apr -   Steef_1982
09 Apr  -  BlieBlie
11 Apr  -  OmegaProject
12 Apr  -  julekes
13 Apr  -  Hanneke1983
13 Apr  -  indahnesia.com 
19 Apr  -  Burning_RefleX
20 Apr  -  Bint
26 Apr  -  mamamiep
29 Apr  -  Mex_
05 Mei  -  Barb
06 Mei  -  BoomSmurf
09 Mei  -  Cybart
19 Mei  -  FlowDesign
28 Jun  -  ArTiC
04 Jul  -  just me
24 Jul  -  febster
03 Aug  -  Prittje.nl
09 Aug  -  Williaaam
19 Aug  -  MisterM
31 Aug  -  Juup©
01 Sep  -  DuchessX
01 Sep  -  Partygurl
21 Sep  -  daNpy
11 Dec  -  Blueman
24 Dec  -  amaranta
26 Dec  -  Jerruh
29 Dec  -  2x4

En zo begint men een Eindhoven topic

[Dit bericht is gewijzigd door r8ality op 25-08-2003 16:05]

Act like you know || Autofans.nl!
Op woensdag 19 november 2008 12:15 schreef Stormqueen het volgende:
WAT BEN JE TOCH EEN ONMEUNIGE KANKERHUFTER MET EEN GIETIJZEREN PLAAT VOOR JE HARSES :')
pi_12704079
fipo
pi_12704084
dus een kip is geen mus en ik verw8 een foonrekening van 400euro, kachingggggg
.
  maandag 25 augustus 2003 @ 16:05:52 #4
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_12704093
quote:
Op maandag 25 augustus 2003 16:05 schreef Partygurl het volgende:
Doe je goed ...
pi_12704102
quote:
en terecht...
  maandag 25 augustus 2003 @ 16:06:48 #6
36431 bleiblei
pi_12704123
Nouw, Ferry?
Hoe zit dat met Tim en Jaclyn part 2???

Ik heb geloof ik zelfs part 1 gemist, dus die kan je dan ook gelijk derbij vertellen.

pi_12704137
quote:
Op maandag 25 augustus 2003 16:06 schreef Burning_RefleX het volgende:

[..]

en terecht...

ik hoop dat jij straks van de trap afklettert en een maand lang niet meer ok fok! kan of dat je een ban krijgt tot het jaar 2040
.
pi_12704151
quote:
Op maandag 25 augustus 2003 16:07 schreef Partygurl het volgende:

[..]

ik hoop dat jij straks van de trap afklettert en een maand lang niet meer ok fok! kan of dat je een ban krijgt tot het jaar 2040

"De meeste dromen zijn bedrog"
  maandag 25 augustus 2003 @ 16:07:51 #9
36431 bleiblei
pi_12704153
quote:
ik heb nog 8 uur bellen over ofzo .
als die minuten niet verdwenen na een maand of 3 dan .

[Dit bericht is gewijzigd door bleiblei op 25-08-2003 16:08]

pi_12704159
quote:
Op maandag 25 augustus 2003 16:00 schreef bleiblei het volgende:

[..]

heb je jezelf gezien zondagochtend??
als Marieke in die toestand zou verkeren mocht ze van der moeder niet meer voor der 53ste uit

Mwaah ik heb Marieke wel eens horen kotsen dus zo braaf als ze overkomt is ze niet meer ze is zowiezo imho iets relaxter geworden sinds ze wat met Roger heeft

Ze is trouwens vandaag voor het eerst naar UC (ze was gister even "afscheid" komen nemen)

En nee geen msn ik ben zo weer weg, wordt weer misselijk... en vnv zal ik er wel zijn met msn enzo

" tonight we proved once more that the true strength of our nation comes not from our the might of our arms or the scale of our wealth, but from the enduring power of our ideals: democracy, liberty, opportunity, and unyielding hope."
pi_12704167
quote:
Op maandag 25 augustus 2003 16:07 schreef Burning_RefleX het volgende:

[..]

"De meeste dromen zijn bedrog"

Gelukkig droom ik niet over jou alhoewel..heb wel slecht geslapen vannacht
.
  maandag 25 augustus 2003 @ 16:08:45 #12
36431 bleiblei
pi_12704175
quote:

[..]

cynix@fok.nl
  maandag 25 augustus 2003 @ 16:09:11 #13
36431 bleiblei
pi_12704184
quote:
Op maandag 25 augustus 2003 16:08 schreef febster het volgende:

[..]

Mwaah ik heb Marieke wel eens horen kotsen dus zo braaf als ze overkomt is ze niet meer ze is zowiezo imho iets relaxter geworden sinds ze wat met Roger heeft

Ze is trouwens vandaag voor het eerst naar UC (ze was gister even "afscheid" komen nemen)

En nee geen msn ik ben zo weer weg, wordt weer misselijk... en vnv zal ik er wel zijn met msn enzo

zullen we binnenkort der es vereren met een bezoekje?? .
En een kotsen is wat anders dan je zelf in een bijnacoma zuipen.
Anders was ik maandelijks in een bijna-coma status (naja, zo erg ook weer niet )

[Dit bericht is gewijzigd door bleiblei op 25-08-2003 16:10]

pi_12704186
quote:
Op maandag 25 augustus 2003 16:08 schreef Partygurl het volgende:

[..]

Gelukkig droom ik niet over jou alhoewel..heb wel slecht geslapen vannacht

mijn werk...
pi_12704190
quote:
Op maandag 25 augustus 2003 16:06 schreef bleiblei het volgende:
Nouw, Ferry?
Hoe zit dat met Tim en Jaclyn part 2???

Ik heb geloof ik zelfs part 1 gemist, dus die kan je dan ook gelijk derbij vertellen.

Nee niet part 2 maar "2" Jaclyn 2 as in iemand die veel op Jaclyn lijkt, zelfs ook een vriendje op het SIOS heeft , alleen volgens Tim dan zonder de rare trekjes die Jaclyn 1 wel had

En die was ie dus tegengekomen bij de intro

" tonight we proved once more that the true strength of our nation comes not from our the might of our arms or the scale of our wealth, but from the enduring power of our ideals: democracy, liberty, opportunity, and unyielding hope."
pi_12704199
En we hebben er nog eentje:

We rijden door en komen op een gegeven moment bij de kruising rondweg-Geldropseweg. Het is rood, dus ik stop. Er staan welgeteld 2 auto's voor me. Het wordt groen, ik geef gas, zit net in z'n 2 en poef, stoplicht oranje (en bij rijlessen, oranje=stop .). Dus ik plank die Mazda op de rem en mopper een beetje over dat hoerige stoplicht. Begint die instructeur helemaal te flippen over dat ik eerst eens naar me eigen moet kijken en bladiebladiebla . "Ik zie je wel terug met een Pleisterpakket" (als je niet slaagt de eerste keer bij de ANWB kun je van die pakketten afsluiten voor een aantal lessen en weer een examen) en nog wat loze bedreigingen. Joost stil. .

Maar verder wel een goeie kerel, daar leer je wel rijden van .

WAT BEN JE TOCH EEN ONMEUNIGE KANKERHUFTER MET EEN GIETIJZEREN PLAAT VOOR JE HARSES :')
pi_12704222
quote:
Op maandag 25 augustus 2003 16:09 schreef bleiblei het volgende:

[..]

zullen we binnenkort der es vereren met een bezoekje?? .
En een kotsen is wat anders dan je zelf in een bijnacoma zuipen.
Anders was ik maandelijks in een bijna-coma status (naja, zo erg ook weer niet )

Staat al sinds een jaar op mijn planning September/Oktober een keertje
  maandag 25 augustus 2003 @ 16:10:50 #18
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_12704234
mysteryland was vet!!!!!!
put
your
clothes
on!
  maandag 25 augustus 2003 @ 16:11:11 #19
36431 bleiblei
pi_12704247
quote:
Op maandag 25 augustus 2003 16:09 schreef febster het volgende:

[..]

Nee niet part 2 maar "2" Jaclyn 2 as in iemand die veel op Jaclyn lijkt, zelfs ook een vriendje op het SIOS heeft , alleen volgens Tim dan zonder de rare trekjes die Jaclyn 1 wel had

En die was ie dus tegengekomen bij de intro

Tammy. (wat een boutnaam trouwens ).
Alleen 1 keer horen vallen net @ msn.
Hij had gelasergamed, en ik vroeg met wie, hij met Tammy.

Dus jah, dat ist enige wat ik er van weet .

pi_12704255
quote:
Op maandag 25 augustus 2003 16:10 schreef Jerruh het volgende:
ik heb zaterdag geluisterd om ID-T radio, vond het maar saai.. maar ik was er niet bij, dus kan er verder niet veel over zeggen...
  maandag 25 augustus 2003 @ 16:12:02 #21
36431 bleiblei
pi_12704276
quote:
Op maandag 25 augustus 2003 16:09 schreef r8ality het volgende:

We rijden door en komen op een gegeven moment bij de kruising rondweg-Geldropseweg. Het is rood, dus ik stop. Er staan welgeteld 2 auto's voor me. Het wordt groen, ik geef gas, zit net in z'n 2 en poef, stoplicht oranje (en bij rijlessen, oranje=stop .). Dus ik plank die Mazda op de rem en mopper een beetje over dat hoerige stoplicht. Begint die instructeur helemaal te flippen over dat ik eerst eens naar me eigen moet kijken en bladiebladiebla . "Ik zie je wel terug met een Pleisterpakket" (als je niet slaagt de eerste keer bij de ANWB kun je van die pakketten afsluiten voor een aantal lessen en weer een examen) en nog wat loze bedreigingen. Joost stil. .

...
ik lach je niet uit
  maandag 25 augustus 2003 @ 16:12:46 #22
36431 bleiblei
pi_12704298
quote:
Op maandag 25 augustus 2003 16:10 schreef febster het volgende:

[..]

Staat al sinds een jaar op mijn planning September/Oktober een keertje

ze is net 1 dag in Utrecht en jij hebt der opzoeken al een jaar op de planning staan ...
Das knap .
Was je niet bang om voor een dichte deur te staan?
  maandag 25 augustus 2003 @ 16:13:03 #23
36431 bleiblei
pi_12704308
Ween - Voodoo Lady
pi_12704322
Oja. Hoi PG .
pi_12704325
quote:
Op maandag 25 augustus 2003 16:11 schreef bleiblei het volgende:

[..]

Tammy. (wat een boutnaam trouwens ).
Alleen 1 keer horen vallen net @ msn.
Hij had gelasergamed, en ik vroeg met wie, hij met Tammy.

Dus jah, dat ist enige wat ik er van weet .

Hoeveel x heeft hij de woorden "proleet" (wel een leuke overigens ) "neger" en "hond" gebruikt ?
pi_12704328
quote:
Op maandag 25 augustus 2003 16:09 schreef r8ality het volgende:

Grrrrr ik vind dat zoo irritant

Ik deed een keer iets verkeerd bij t floraplein (wat weet ik al niet meer).
Zet die de auto naast de kant. Wat is er toch met je aan de hand?
Ik zeg huh Jaaaaaa als je zo rijd als je volgende week opmoet zak je hoor, wat is er aan de hand?

Poef weg vertrouwen en mwoahhhhh gertje t liefst liep ik naar huis, wat een misselijke kwal

.
  maandag 25 augustus 2003 @ 16:13:32 #27
36431 bleiblei
pi_12704329
quote:
Ja???
Hoe was je outfit .
pi_12704342
quote:
Op maandag 25 augustus 2003 16:13 schreef r8ality het volgende:
Oja. Hoi PG .
Hellow .
.
pi_12704349
quote:
Op maandag 25 augustus 2003 16:12 schreef bleiblei het volgende:

[..]

ze is net 1 dag in Utrecht en jij hebt der opzoeken al een jaar op de planning staan ...
Das knap .
Was je niet bang om voor een dichte deur te staan?

As in; ik ben een jaar geleden al uitgenodigd om een x langs te komen als ze op der nieuwe kamertje zat
pi_12704446
* Burning_RefleX gaat weer ff weg..
enne PG, hier niet op reageren aub.
pi_12704458
quote:
Op maandag 25 augustus 2003 16:13 schreef Partygurl het volgende:

[..]

Ik zeg huh Jaaaaaa als je zo rijd als je volgende week opmoet zak je hoor, wat is er aan de hand?

Poef weg vertrouwen en mwoahhhhh gertje t liefst liep ik naar huis, wat een misselijke kwal

Ja, ik had ook zoiets van grr, ik kachel je dalijk voor je gezicht. Maar altijd denken dat ze het niet voor hun eigen doen. Maar voor jou .
  maandag 25 augustus 2003 @ 16:18:02 #32
36431 bleiblei
pi_12704472
quote:
Op maandag 25 augustus 2003 16:13 schreef Partygurl het volgende:

[..]

Ik had een keer dattie me gewoon weeeeeeeeer uit begon te schelden dat ik niet kon rijden, en niet keek, en nix zag etc. etc. etc. Dat ik terug ben gaan schelden dat ik het belachelijk vond waarie mee bezig was en offie aan het proberen was om al mijn zelfvertrouwen wat in me zat weg te vegen (ik had van vrienden en bekenden gehoort dattie dat die tijd bij bijna al zijn leerlingen deed).

Dus hij zo van, oooh dus jij vindt dat jij wel kan rijden?
Das goed, wanneer is je volgende les? (was de dag erop, 14 uur later ). Ah mooi, dan doe je het voortaan maar zelf, ik zeg niets meer alleen waar je heen moet, zoek het maar uit.

De volgende dag reed ik perfect . Hij had de hele les alleen maar nors gezegd, linksaf, rechtsaf, e.d. . Hij achteraf; "ah, je kan het dus wel ".

Maar dat was echt een ellendige tijd. Een half jaar lang kafferde hij me af bij elk klein foutje, en nadat ik terug gebekt had kon hij pas weer normaal doen en had ik ook 10 lessen later mijn rijbewijs.

pi_12704501
quote:
Op maandag 25 augustus 2003 16:17 schreef Burning_RefleX het volgende:
* Burning_RefleX gaat weer ff weg..
enne PG, hier niet op reageren aub.
DOEHOEIIIII
.
pi_12704516
quote:
Op maandag 25 augustus 2003 16:19 schreef Partygurl het volgende:

[..]

DOEHOEIIIII

Hoeesut met A trouwens? Nog niet uit? .
pi_12704539
quote:
Op maandag 25 augustus 2003 16:19 schreef r8ality het volgende:

[..]

Hoeesut met A trouwens? Nog niet uit? .

Nee, schiet niet op he
.
pi_12704542
Ik ben blij dat ik gewoon een superaardige instructeur had die indien nodig er wel wat van zei, maar wel op zo'n manier dat je het niet als een persoonlijke aanval ofzo zag
  maandag 25 augustus 2003 @ 16:21:12 #37
36431 bleiblei
pi_12704565
quote:
Op maandag 25 augustus 2003 16:14 schreef febster het volgende:

[..]

As in; ik ben een jaar geleden al uitgenodigd om een x langs te komen als ze op der nieuwe kamertje zat

Maggik dan mee, of ga je liever in je uppie/ met Bart?

Weet je nog die gozer die om half 2 snachts mijn ouders had gebeld??
Lonneke had opgenomen (ze verstond Bas/Bart), ze heeft die gozer gewoon zitten etteren . Jaah, waar heb je zijn telefoonnummer voor nodig, ja zeg dan, etc. Die gast werd steeds pissiger, en aan het einde heeft ze mijn nummer gegeven omdat ze dacht dat het Bart was.

Maar die lul belt dus met nummerherkenning uit, anders had ik em ff teruggebelt om es flink uitteschelden.

Want het is wel iemand die mij kent, want hij vraagt naar "Okke" en belt naar ons thuisnummer.

Maar ik ken niemand die zo iets achterlijks doet .

pi_12704570
Ik ben trouwens weer op de bank liggen en thee drinken want ik voel mijn gal niveau weer een kritieke waardes stijgen
pi_12704573
quote:
Op maandag 25 augustus 2003 16:20 schreef febster het volgende:
Ik ben blij dat ik gewoon een superaardige instructeur had die indien nodig er wel wat van zei, maar wel op zo'n manier dat je het niet als een persoonlijke aanval ofzo zag
Het allereerste wat ie vanmorgen zei was ook, "misschien dat ik een enkele keer een beetje uitval, maar zie het dan niet als een persoonlijke aanval". Dus vandaar.
pi_12704587
quote:
Op maandag 25 augustus 2003 16:20 schreef Partygurl het volgende:

[..]

Nee, schiet niet op he

Nee. .
pi_12704594
quote:
Op maandag 25 augustus 2003 16:21 schreef bleiblei het volgende:

[..]

Lonneke had opgenomen (ze verstond Bas/Bart), ze heeft die gozer gewoon zitten etteren . Jaah, waar heb je zijn telefoonnummer voor nodig, ja zeg dan, etc. Die gast werd steeds pissiger, en aan het einde heeft ze mijn nummer gegeven omdat ze dacht dat het Bart was.

Maar die lul belt dus met nummerherkenning uit, anders had ik em ff teruggebelt om es flink uitteschelden.

Want het is wel iemand die mij kent, want hij vraagt naar "Okke" en belt naar ons thuisnummer.

Sinterklaas
.
pi_12704608
quote:
Op maandag 25 augustus 2003 16:21 schreef r8ality het volgende:

[..]

Nee. .

Sorry, kan er niets aan doen

*telt, omg 4.5maand alweer

.
  maandag 25 augustus 2003 @ 16:22:51 #43
36431 bleiblei
pi_12704616
quote:
Op maandag 25 augustus 2003 16:20 schreef febster het volgende:
Ik zou je met liefde laten lessen bij Thieu.
GEzien het feit dat ik niet de enige had met dat gevoel maar o.a. Geeskelien (ex-overbuurmeisje), Pim (van uitgaan), Gijs (Kummeling) er precies hetzelfde over dachten neem ik maar even aan dat het niet aan mij ligt.
pi_12704619
quote:
Op maandag 25 augustus 2003 16:21 schreef bleiblei het volgende:

[..]

We gaan wel een keertje met zijn drietjes
quote:

Eerlijk gezegd denk ik niet dat Bart het dan was maar goed wie ben ik

(nu echt weg is )

pi_12704623
quote:
Op maandag 25 augustus 2003 16:22 schreef Partygurl het volgende:

[..]

Sinterklaas

Of iemand van de Belastingdienst. .
pi_12704652
quote:
Op maandag 25 augustus 2003 16:22 schreef bleiblei het volgende:

[..]

Ik zou je met liefde laten lessen bij Thieu.
GEzien het feit dat ik niet de enige had met dat gevoel maar o.a. Geeskelien (ex-overbuurmeisje), Pim (van uitgaan), Gijs (Kummeling) er precies hetzelfde over dachten neem ik maar even aan dat het niet aan mij ligt.

*vinger opsteekt* Geeskelien ken ik. .
  maandag 25 augustus 2003 @ 16:24:40 #47
36431 bleiblei
pi_12704672
quote:

[..]

Sinterklaas

Haha ...
Had ik 3 jaar geleden ook, dat er iemand 3 weekenden achterelkaar zondagochtend om 3 uur mijn ouders belde en vroeg naar mij ...
Eerste keer waren mijn ouders zwaar in de stress.
Maar das echtnie leuk .

Ach, als ik weet wie dat is dan merkt ie het nog wel .

maandag 25 augustus 2003 @ 16:25:08 #48
36431 bleiblei
pi_12704682
quote:
Op maandag 25 augustus 2003 16:24 schreef r8ality het volgende:

[..]

*vinger opsteekt* Geeskelien ken ik. .

I know. En Feb kent die andere 2 .
Maar de volgende keer dat jullie der uit lachen om het rijbewijs verhaal. Dit keer kon ze der echt niets aan doen .
pi_12704709
quote:

[..]

Sorry, kan er niets aan doen

*telt, omg 4.5maand alweer

Das veels te lang. Oud vlees is toch saai. .
pi_12704714
quote:
Op maandag 25 augustus 2003 16:24 schreef bleiblei het volgende:

[..]

Haha ...
Had ik 3 jaar geleden ook, dat er iemand 3 weekenden achterelkaar zondagochtend om 3 uur mijn ouders belde en vroeg naar mij ...
Eerste keer waren mijn ouders zwaar in de stress.
Maar das echtnie leuk .

Ach, als ik weet wie dat is dan merkt ie het nog wel .

Wij hebben dat ook een lange tijd gehad. Kregen na 2mnd een bos bloemen. Bleek een demente man ons steeds te bellen dus had zn familie maar even een bos bloemen gestuurd om excuses aan te bieden
.
pi_12704729
quote:
Op maandag 25 augustus 2003 16:25 schreef bleiblei het volgende:

[..]

Maar de volgende keer dat jullie der uit lachen om het rijbewijs verhaal. Dit keer kon ze der echt niets aan doen .

Tell us
.
pi_12704744
quote:
Op maandag 25 augustus 2003 16:25 schreef r8ality het volgende:

[..]

Das veels te lang. Oud vlees is toch saai. .

Eigenlijk wel ja .
.
pi_12704821
quote:
Op maandag 25 augustus 2003 16:25 schreef bleiblei het volgende:

[..]

Welke van de *kuch* 7 *kuch keer?
pi_12704831
quote:
Op maandag 25 augustus 2003 16:30 schreef r8ality het volgende:

[..]

Omg, van dat geld had ze al een auto kunnen kopen
.
pi_12704851
OMGGG HALF5
Ik ga douchen
.
pi_12704852
quote:
Op maandag 25 augustus 2003 16:27 schreef Partygurl het volgende:

[..]

Eigenlijk wel ja .

Perspectief. .
  maandag 25 augustus 2003 @ 16:32:09 #57
36431 bleiblei
pi_12704872
quote:
Op maandag 25 augustus 2003 16:30 schreef r8ality het volgende:

[..]

!!7!! keer??? ...Wow... tering... das wel erg veel .
Ik dacht dat ze alleen maar veel lessen gehad had (net als ik, in de 80 lessen maar wel in 1 keer gehaald).
pi_12704887
quote:
Op maandag 25 augustus 2003 16:32 schreef bleiblei het volgende:

[..]

Ik dacht dat ze alleen maar veel lessen gehad had (net als ik, in de 80 lessen maar wel in 1 keer gehaald).

80??????? Ja duh als je het dan niet in 1 keer haalt ben je meer bestemd voor een skelter
.
  maandag 25 augustus 2003 @ 16:33:06 #59
36431 bleiblei
pi_12704895
quote:
Op maandag 25 augustus 2003 16:26 schreef Partygurl het volgende:

[..]

Wij hebben dat ook een lange tijd gehad. Kregen na 2mnd een bos bloemen. Bleek een demente man ons steeds te bellen dus had zn familie maar even een bos bloemen gestuurd om excuses aan te bieden

Dit is dus een zatlap ...
Zal vast wel niet attent genoeg zijn om een bos bloemen te sturen.
pi_12704909
quote:
Op maandag 25 augustus 2003 16:32 schreef bleiblei het volgende:

[..]

Holy fuck, 80 lessen! . .
  maandag 25 augustus 2003 @ 16:33:48 #61
36431 bleiblei
pi_12704919
quote:
Op maandag 25 augustus 2003 16:32 schreef Partygurl het volgende:

[..]

80??????? Ja duh als je het dan niet in 1 keer haalt ben je meer bestemd voor een skelter

Net als Ferry, ik zet je met liefde naast die man in een auto .
  maandag 25 augustus 2003 @ 16:34:35 #62
36431 bleiblei
pi_12704942
quote:
Op maandag 25 augustus 2003 16:33 schreef r8ality het volgende:

[..]

Holy fuck, 80 lessen! . .

Idem, maar waarschijnlijk hadtie een keer de auto van mijn moeder gezien en geconcludeerd dat het er wel vanaf kon... ofzo .
pi_12704965
quote:
Op maandag 25 augustus 2003 16:33 schreef bleiblei het volgende:

[..]

Net als Ferry, ik zet je met liefde naast die man in een auto .

Nou die kan net zo goed rijden als iemand met 10 lessen die zijn rijexamen haalt hoor anders laten ze je niet op gaan.

* Partygurl is de 2e keer geslaagd met in totaal 42lessen volgens mij

best netjes voor een meisje

Heb ook bij de anwb een intake gedaan, toen vroegen ze of ik d8 dat ik op t circuit van zandvoort zat

.
  maandag 25 augustus 2003 @ 16:36:44 #64
36431 bleiblei
pi_12704997
quote:
Op maandag 25 augustus 2003 16:35 schreef Partygurl het volgende:

[..]

Nou die kan net zo goed rijden als iemand met 10 lessen die zijn rijexamen haalt hoor anders laten ze je niet op gaan.

Heb ook bij de anwb een intake gedaan, toen vroegen ze of ik d8 dat ik op t circuit van zandvoort zat

zelfs als je je rijbewijs hebt weetie alsnog al je moed en zelfvertrouwen gigantisch door de bodemplaat van de auto het asfalt in te boren.

En als je een goeie instructeur hebt kan iedereen het in 40-45 lessen halen, en als je er talent voor hebt (of je kan al autorijden) moet je er ver onder kunnen zitten. Maar met een fatsoenlijke instructeur kan iedereen in 45 lessen zijn rijbewijs halen. As simple as that.

pi_12705096
quote:
Op maandag 25 augustus 2003 16:35 schreef Partygurl het volgende:

[..]

Heb jij ook VOC-terrein gehad? Daar had je Zandvoort na kunnen doen. Althans dat heb ik gedaan. .
pi_12705200
quote:
Op maandag 25 augustus 2003 16:40 schreef r8ality het volgende:

[..]

Heb jij ook VOC-terrein gehad? Daar had je Zandvoort na kunnen doen. Althans dat heb ik gedaan. .

jepz schrok me dood toen die vent wat tegen me zei toen ik `rustig` aan het rondrijden was
.
pi_12705218
quote:
Op maandag 25 augustus 2003 16:44 schreef Partygurl het volgende:

[..]

jepz schrok me dood toen die vent wat tegen me zei toen ik `rustig` aan het rondrijden was

Ik zat aan het eind van de schakelbaan op de 70km/u en ging gemiddeld met 40 door die bochten. Dat vonden ze ook niet geinig. .
pi_12705301
achjah heb t uiteindelijk niet gedaan daar. Wat een domme dozen werken daar trouwens, je moest 60 euro volgens mij betalen voor zo`n test....heb nog niks betaald
.
  maandag 25 augustus 2003 @ 16:53:24 #69
36431 bleiblei
pi_12705464
kga es pizza halen...
doewie!!
pi_12705478
* Burning_RefleX is er weer..
pi_12705517
quote:
Op maandag 25 augustus 2003 16:48 schreef Partygurl het volgende:
achjah heb t uiteindelijk niet gedaan daar. Wat een domme dozen werken daar trouwens, je moest 60 euro volgens mij betalen voor zo`n test....heb nog niks betaald
Boefje .
pi_12705518
quote:
Op maandag 25 augustus 2003 16:53 schreef Burning_RefleX het volgende:
* Burning_RefleX is er weer..
topickiller
.
pi_12705549
quote:
Op maandag 25 augustus 2003 16:55 schreef Partygurl het volgende:

[..]

topickiller

pi_12705558
quote:
Op maandag 25 augustus 2003 16:55 schreef r8ality het volgende:

[..]

Boefje .

echt he
.
  maandag 25 augustus 2003 @ 18:08:12 #75
36431 bleiblei
pi_12707359
iemand nog op zoek naar een specifieke euromunt??
dan moettie dat nu melden .
pi_12707557
quote:
Op maandag 25 augustus 2003 18:08 schreef bleiblei het volgende:
iemand nog op zoek naar een specifieke euromunt??
dan moettie dat nu melden .
gewoon ruilen tegen de normale waarde?
  maandag 25 augustus 2003 @ 18:19:31 #77
36431 bleiblei
pi_12707621
quote:
Op maandag 25 augustus 2003 18:16 schreef Burning_RefleX het volgende:

[..]

gewoon ruilen tegen de normale waarde?

tuurlijk .
ik heb hier voor 200 euro aan muntgeld liggen, dus misschien dat een persoon die die dingen spaart er nog een aanvullinmg op zijn verzamling tussen vindt.
pi_12707637
quote:
Op maandag 25 augustus 2003 18:19 schreef bleiblei het volgende:

[..]

tuurlijk .
ik heb hier voor 200 euro aan muntgeld liggen, dus misschien dat een persoon die die dingen spaart er nog een aanvullinmg op zijn verzamling tussen vindt.

ff aan mn pa vragen die spaart ze.. kijken welke hij nog moet.
pi_12707749
mn pa moet nog hebben:

Ierland: 1 cent, 2 cent, 5 cent
Luxemburg: 5 cent
Portugal: 2 euro

maandag 25 augustus 2003 @ 18:25:09 #80
36431 bleiblei
pi_12707763
quote:
Op maandag 25 augustus 2003 18:20 schreef Burning_RefleX het volgende:

[..]

ff aan mn pa vragen die spaart ze.. kijken welke hij nog moet.

Dan hoor je vrijdag of ik het desbetreffende muntje heb
Ik heb ze net weer allemaal terug gemikt namelijk.
  maandag 25 augustus 2003 @ 18:25:48 #81
36431 bleiblei
pi_12707784
quote:
Op maandag 25 augustus 2003 18:24 schreef Burning_RefleX het volgende:
mn pa moet nog hebben:

Ierland: 1 cent, 2 cent, 5 cent
Luxemburg: 5 cent
Portugal: 2 euro

je hoort het vrijdag!!
moet je het wel zelf komen halen , ik kom het niet brengen.
pi_12707797
quote:
Op maandag 25 augustus 2003 18:25 schreef bleiblei het volgende:

[..]

Dan hoor je vrijdag of ik het desbetreffende muntje heb
Ik heb ze net weer allemaal terug gemikt namelijk.

das niet slim, magoe
pi_12707805
quote:
Op maandag 25 augustus 2003 18:25 schreef bleiblei het volgende:

[..]

je hoort het vrijdag!!
moet je het wel zelf komen halen , ik kom het niet brengen.

tsja, ik wacht het wel af..
  maandag 25 augustus 2003 @ 18:30:13 #84
36431 bleiblei
pi_12707878
quote:
Op maandag 25 augustus 2003 18:26 schreef Burning_RefleX het volgende:

[..]

das niet slim, magoe

i know ...
je was net te laat .

maar vrijdag ga ik het inwisselen voor briefjes, das iets handiger namelijk.

maandag 25 augustus 2003 @ 18:39:05 #85
36431 bleiblei
pi_12708086
tgaat regenen!!!

pi_12708597
quote:
Op maandag 25 augustus 2003 18:39 schreef bleiblei het volgende:
tgaat regenen!!!

[afbeelding]

heel dat kaartje klopt niet, het is hier helder blauw en zelfs aan de kust is het helder...
pi_12708730
quote:

[..]

mee eens
Today is the greatest day I've ever known
Can't live for tomorrow, tomorrow's much too long
  maandag 25 augustus 2003 @ 19:15:42 #88
36431 bleiblei
pi_12708970
quote:
Op maandag 25 augustus 2003 19:00 schreef Burning_RefleX het volgende:

[..]

heel dat kaartje klopt niet, het is hier helder blauw en zelfs aan de kust is het helder...

der staat 28 augustus boven.
dus de verwachting van donderdag a.s.
pi_12710392
quote:
Op maandag 25 augustus 2003 19:07 schreef ArTiC het volgende:

[..]

mee eens

schop uitdeelt
pi_12710416
quote:
Op maandag 25 augustus 2003 19:15 schreef bleiblei het volgende:

[..]

der staat 28 augustus boven.
dus de verwachting van donderdag a.s.

wistik wel
pi_12711106
quote:
Op maandag 25 augustus 2003 20:08 schreef Burning_RefleX het volgende:

[..]

schop uitdeelt

jij wel...broekie
pi_12711552
quote:
Op maandag 25 augustus 2003 20:33 schreef ArTiC het volgende:

[..]

jij wel...broekie

let's kick some ass
pi_12711704
allemaal een beetje uit-ge-introod?
code:
AMD Athlon XP2500+ 512KB

ASUS A7V8X-X Sound/Lan 
512 MB DDR PC2700 
80GBMaxtor 7200 RPM HD 
128MB Club3D Radeon 9200 
DVD Speler NEC 
DVD Burner NEC ND1100A +R/+RW 
Miditower 6013 Zilver 
300W voeding 
Logitech Wheelmouse optical zwart 
BTC keyboard 9110 
15" TFT Neovo F-215 
Floppydrive 
Incl. 1 jaar Carry-In Garantie 

Aanbieding bij computerland voor 999 euro, is dit wat?
http://www.computer-land.nl/index.php?page=main
Clowns to the left of me, jokers to the right, here I am, stuck in the middle with you.
What a day for a daydream.
pi_12712160
quote:
Op maandag 25 augustus 2003 20:53 schreef julekes het volgende:
code:
AMD Athlon XP2500+ 512KB

ASUS A7V8X-X Sound/Lan 
512 MB DDR PC2700 
80GBMaxtor 7200 RPM HD 
128MB Club3D Radeon 9200 
DVD Speler NEC 
Miditower 6013 Zilver 
300W voeding 
BTC keyboard 9110 
15" TFT Neovo F-215 
Floppydrive 

nee man, ik heb nog een P3 - 500 met 5 Gb HD en 64MB SDRAM + 32MB videokaart van Ati liggen...kopuh? 800 euro
pi_12712167
Boehoehoe, als niemand me wil helpen naar mijn ideale computer-prijs verhouding queeste, dan zal ik de tijd moeten vullen met smakelijke anekdotes, dus zeg niet dat ik jullie niet gewaarschuwd heb.
Over een half uur begint het anekdote eldorado.
Denk ik tenminste.
Clowns to the left of me, jokers to the right, here I am, stuck in the middle with you.
  maandag 25 augustus 2003 @ 21:09:43 #96
36431 bleiblei
pi_12712201
ja doen.
misschien andere vidkaart.

[Dit bericht is gewijzigd door bleiblei op 25-08-2003 21:10]

pi_12712212
quote:
Op maandag 25 augustus 2003 21:08 schreef ArTiC het volgende:

[..]

nee man, ik heb nog een P3 - 500 met 5 Gb HD en 64MB SDRAM + 32MB videokaart van Ati liggen...kopuh? 800 euro

Fuck, zelfs dat systeem heeft betere specs dan mijn laptop.
Nee serieus, is het een goede deal, of kan ik een addertje verwachten daar ergens onder het gras?
pi_12712238
quote:
Op maandag 25 augustus 2003 21:09 schreef bleiblei het volgende:
ja doen.
voor een commerciele man breng je het wel erg kort en bondig.
pi_12712252
quote:
Op maandag 25 augustus 2003 21:10 schreef julekes het volgende:

[..]

Fuck, zelfs dat systeem heeft betere specs dan mijn laptop.
Nee serieus, is het een goede deal, of kan ik een addertje verwachten daar ergens onder het gras?

een pc met gras erin zou ik zowiezo laten staan maar dit ziet er goed uit
pi_12712266
quote:
Op maandag 25 augustus 2003 21:09 schreef bleiblei het volgende:
ja doen.
misschien andere vidkaart.
dat is dat radeon 9200 gebeuren toch?
  maandag 25 augustus 2003 @ 21:25:50 #101
36431 bleiblei
pi_12712762
quote:
Op maandag 25 augustus 2003 21:11 schreef julekes het volgende:

[..]

dat is dat radeon 9200 gebeuren toch?

wordtie wel duurder van...
dit kan ook wel prima hoor.
maar ik zelf zou er een dikkere videokaart in willen hebben.
  maandag 25 augustus 2003 @ 21:26:18 #102
36431 bleiblei
pi_12712773
quote:
Op maandag 25 augustus 2003 21:10 schreef julekes het volgende:

[..]

voor een commerciele man breng je het wel erg kort en bondig.

dat werkt het beste, nie waar?
  maandag 25 augustus 2003 @ 21:39:56 #105
36431 bleiblei
pi_12713274
quote:
Op maandag 25 augustus 2003 21:38 schreef Juup© het volgende:
Lekker saai op Fok!.
neej jij dan
pi_12713344
quote:
Op maandag 25 augustus 2003 21:39 schreef bleiblei het volgende:

[..]

neej jij dan

maandag 25 augustus 2003 @ 21:41:45 #107
36431 bleiblei
pi_12713359
www.robank.net ...
geeeniale site. hoe krijg je het verzonnen
pi_12713407
quote:
Op maandag 25 augustus 2003 21:41 schreef bleiblei het volgende:
www.robank.net ...
geeeniale site. hoe krijg je het verzonnen
Leuk gedaan

Alleen het opschrift op de steen.

pi_12713415
Goedeavond!
Is het hier saai ja? Dan ben ik zo weer weg..
pi_12713479
quote:
Op maandag 25 augustus 2003 21:43 schreef Icicle het volgende:
Goedeavond!
Is het hier saai ja? Dan ben ik zo weer weg..
Erg saai.

Ik ben zelf nu naar beneden

maandag 25 augustus 2003 @ 21:48:18 #111
36431 bleiblei
pi_12713604
quote:
Op maandag 25 augustus 2003 21:42 schreef Juup© het volgende:

[..]

Leuk gedaan

Alleen het opschrift op de steen.

[afbeelding]

Als je goed kijkt staan ze ook op de steen zelf
  maandag 25 augustus 2003 @ 21:49:25 #112
36431 bleiblei
pi_12713648
quote:
Op maandag 25 augustus 2003 21:44 schreef Juup© het volgende:

[..]

Erg saai.

Ik ben zelf nu naar beneden

houwdoe!!
pi_12717874
@blieb en artic, sorrie, ik was ffe film aan het kijken. Ik denk dat de video kaart wel zwaar genoeg is, gesteund door een huisgenoot, wie weet heb ik over een week een nieuwe pc

nu ga ik weer film kijken
  maandag 25 augustus 2003 @ 23:58:10 #114
36431 bleiblei
pi_12718008
quote:
Op maandag 25 augustus 2003 23:53 schreef julekes het volgende:
@blieb en artic, sorrie, ik was ffe film aan het kijken. Ik denk dat de video kaart wel zwaar genoeg is, gesteund door een huisgenoot, wie weet heb ik over een week een nieuwe pc

nu ga ik weer film kijken
have fun, met je aankoop dan
  † In Memoriam † dinsdag 26 augustus 2003 @ 00:01:32 #115
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_12718124
haaaaaaaaaaaaai eindhoven
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
  dinsdag 26 augustus 2003 @ 00:02:17 #116
36431 bleiblei
pi_12718143
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2003 00:01 schreef just me het volgende:
haaaaaaaaaaaaai eindhoven
haaaalloooooow delluft (twas toch Delft he?? )
  † In Memoriam † dinsdag 26 augustus 2003 @ 00:03:25 #117
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_12718183
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2003 00:02 schreef bleiblei het volgende:

[..]

haaaalloooooow delluft (twas toch Delft he?? )

hoe kun je dat nou vergeten
Godmother of Radio 49
How fragile we are
  dinsdag 26 augustus 2003 @ 00:04:22 #118
36431 bleiblei
pi_12718207
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2003 00:03 schreef just me het volgende:

[..]

hoe kun je dat nou vergeten

ik was confused tussen Delft en Leiden
  † In Memoriam † dinsdag 26 augustus 2003 @ 00:24:44 #119
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_12718839
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2003 00:04 schreef bleiblei het volgende:

[..]

ik was confused tussen Delft en Leiden

ik woon dus in Delft, Merel in Leiden en JustJunior geen idee waar die eigenlijk woont

hij is deze week in Leiden maar schijnt vanaf vrijdagavond weer thuis te komen wonen

Godmother of Radio 49
How fragile we are
  dinsdag 26 augustus 2003 @ 00:25:36 #120
36431 bleiblei
pi_12718864
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2003 00:24 schreef just me het volgende:

[..]

ik woon dus in Delft, Merel in Leiden en JustJunior geen idee waar die eigenlijk woont

hij is deze week in Leiden maar schijnt vanaf vrijdagavond weer thuis te komen wonen

draai de wasmasjien maar warm .
  † In Memoriam † dinsdag 26 augustus 2003 @ 00:26:43 #121
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_12718903
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2003 00:25 schreef bleiblei het volgende:

[..]

draai de wasmasjien maar warm .

ben ik ook bang voor

welterusten!!

Godmother of Radio 49
How fragile we are
pi_12719401
quote:
pi_12719417
quote:
Op maandag 25 augustus 2003 16:11 schreef Burning_RefleX het volgende:

[..]

ik heb zaterdag geluisterd om ID-T radio, vond het maar saai.. maar ik was er niet bij, dus kan er verder niet veel over zeggen...

Dat wat op de radio uitgezonden is, is inderdaad saai.
pi_12719481
weltrusten eindhoven
zowel terminator 3 als pirates of the caribean zijn geen aanraders
blowen en zuipen tijdens die films wel
pi_12719492
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2003 00:50 schreef julekes het volgende:
weltrusten eindhoven
zowel terminator 3 als pirates of the caribean zijn geen aanraders
blowen en zuipen tijdens die films wel
Junk
pi_12719559
quote:
Op maandag 25 augustus 2003 20:53 schreef julekes het volgende:
code:
AMD Athlon XP2500+ 512KB

ASUS A7V8X-X Sound/Lan 
512 MB DDR PC2700 
80GBMaxtor 7200 RPM HD 
128MB Club3D Radeon 9200 
DVD Speler NEC 
Miditower 6013 Zilver 
300W voeding 
BTC keyboard 9110 
15" TFT Neovo F-215 
Floppydrive 

Daar kan ik niet tegen concureren, komt waarschijnlijk door het schermpje wat ze erbij leveren, alle overige onderdelen zit bijna geen marge op..

Hetzelfde setje bij ons met 15" iiyama tft zou op 1058¤ komen.

dinsdag 26 augustus 2003 @ 00:59:21 #127
36431 bleiblei
pi_12719599
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2003 00:56 schreef Mex_ het volgende:

[..]

Daar kan ik niet tegen concureren, komt waarschijnlijk door het schermpje wat ze erbij leveren, alle overige onderdelen zit bijna geen marge op..

en is die 1058 dan een special plice for joe?
of gewoon de reguliere Paradigit prijs.
  † In Memoriam † dinsdag 26 augustus 2003 @ 07:23:00 #128
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_12721368
M gguh allemaal!!
Godmother of Radio 49
How fragile we are
pi_12721370
Goeiemorgen Just Vroeg. .
  † In Memoriam † dinsdag 26 augustus 2003 @ 07:29:03 #130
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_12721382
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2003 07:24 schreef r8ality het volgende:
Goeiemorgen Just Vroeg. .
Beetje te laat gemaakt gisterenavond en ik moet wel op tijd bij mijn schoolkindertjes zijn natuurlijk!

Ik neem me voor om vanvond vroeg naar bed te gaan

Godmother of Radio 49
How fragile we are
pi_12721385
Ik begin nu steeds beter in het vroege ritme te komen .
  † In Memoriam † dinsdag 26 augustus 2003 @ 07:30:56 #132
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_12721387
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2003 07:29 schreef r8ality het volgende:
Ik begin nu steeds beter in het vroege ritme te komen .
Dat is goed van je!! Ik heb er na 6 weken vakantie toch wel wat moeite mee
Godmother of Radio 49
How fragile we are
pi_12721392
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2003 07:30 schreef just me het volgende:

[..]

Dat is goed van je!! Ik heb er na 6 weken vakantie toch wel wat moeite mee

Het hoeft gelukkig maar een week. .
  † In Memoriam † dinsdag 26 augustus 2003 @ 07:34:17 #134
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_12721395
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2003 07:33 schreef r8ality het volgende:

[..]

Het hoeft gelukkig maar een week. .

LOL ik heb in oktober weer vakantie
Godmother of Radio 49
How fragile we are
pi_12721404
Maar ik ga de Eindhovense wegen maar weer eens onveilig maken. Dahaag .
  † In Memoriam † dinsdag 26 augustus 2003 @ 07:40:14 #136
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_12721407
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2003 07:39 schreef r8ality het volgende:
Maar ik ga de Eindhovense wegen maar weer eens onveilig maken. Dahaag .
doe voorzichtig!!
Godmother of Radio 49
How fragile we are
pi_12722108
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2003 00:59 schreef bleiblei het volgende:

[..]

of gewoon de reguliere Paradigit prijs.

Is regulier, daar kan dan nog wel 5% korting vanaf.
pi_12722937
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2003 07:34 schreef just me het volgende:

[..]

LOL ik heb in oktober weer vakantie

Ik niet, moet stage lopen
pi_12723215
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2003 00:56 schreef Mex_ het volgende:

[..]

Ik had zelf ook al een beetje bij paradigit zitten klooien, maar vooral het scherm drijft de kosten vlug op, en de dvd brander idemdito. Daarom dacht ik ook dat het een goede deal was.
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2003 00:59 schreef bleiblei het volgende:

[..]

die commerciele studie van jou begint nu al zijn vruchten af te werpen
pi_12723768
mogguh
pi_12724148
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2003 10:18 schreef julekes het volgende:

[..]

Ik had zelf ook al een beetje bij paradigit zitten klooien, maar vooral het scherm drijft de kosten vlug op, en de dvd brander idemdito. Daarom dacht ik ook dat het een goede deal was.
[..]

die commerciele studie van jou begint nu al zijn vruchten af te werpen

Voor dat geld moet je gewoon naar Computerland gaan.
pi_12724350
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2003 10:59 schreef Mex_ het volgende:

[..]

Voor dat geld moet je gewoon naar Computerland gaan.

dus je wordt niet boos?
pi_12724398
Goedemorgen

Das Kapital is toch van Marx he ?

pi_12724434
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2003 11:11 schreef febster het volgende:
Goedemorgen

Karl Marx?
die was communist, dat had hij uitgevonden
pi_12724661
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2003 11:13 schreef Burning_RefleX het volgende:

[..]

Karl Marx?
die was communist, dat had hij uitgevonden

Jaah eeuh... misschien heeft hij die titel gekozen om het "Kapital" dan helemaal af te zeiken ofzo
pi_12724742
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2003 11:09 schreef julekes het volgende:

[..]

dus je wordt niet boos?

nee hoor, wij als personeel kopen ook geregeld bij andere niet nader te noemen shops, omdat daar de prijzen soms lager zijn dan onze personeelsprijzen.
pi_12724836
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2003 11:22 schreef febster het volgende:

[..]

Jaah eeuh... misschien heeft hij die titel gekozen om het "Kapital" dan helemaal af te zeiken ofzo

Das Kapital is wel van Karl Marx, waarmee hij de basis legde voor het Marxisme
pi_12724840
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2003 11:11 schreef febster het volgende:
Goedemorgen

Ja.
pi_12725138
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2003 11:22 schreef febster het volgende:

[..]

hoe moet ik dat nou weten, ik weet alleen dat hij de basis legde voor het communisme
pi_12725201
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2003 11:25 schreef Mex_ het volgende:

[..]

nee hoor, wij als personeel kopen ook geregeld bij andere niet nader te noemen shops, omdat daar de prijzen soms lager zijn dan onze personeelsprijzen.

ik heb laatst met mn baas (van een computer winkel) zitten praten over naar welke winkel ik het beste kon gaan een grafische kaart... was wel geinig eik.
pi_12726044
Reset your brain (eindelijk heeft Kazaa hem ook )
  dinsdag 26 augustus 2003 @ 13:18:05 #153
36431 bleiblei
pi_12727867
Aaaah
  dinsdag 26 augustus 2003 @ 13:22:27 #155
36431 bleiblei
pi_12728019
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2003 13:20 schreef Juup© het volgende:
Mogge nerds
wazzup you gangsta..
pi_12728035
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2003 13:22 schreef bleiblei het volgende:

[..]

wazzup you gangsta..

dinsdag 26 augustus 2003 @ 13:23:41 #157
36431 bleiblei
pi_12728046
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2003 13:23 schreef Juup© het volgende:

[..]

nog nuttige dingen op de hedendaagse agenda?
pi_12728077
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2003 13:23 schreef bleiblei het volgende:

[..]

nog nuttige dingen op de hedendaagse agenda?

Gesport, gegeten, straks schilderen en ergens een lamp ophangen en stofzuigen e.d..

dinsdag 26 augustus 2003 @ 13:26:54 #159
36431 bleiblei
pi_12728141
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2003 13:24 schreef Juup© het volgende:

[..]

Gesport, gegeten, straks schilderen en ergens een lamp ophangen en stofzuigen e.d..

leuk!!
pi_12728215
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2003 13:26 schreef bleiblei het volgende:

[..]

leuk!!

De eerste twee dingen wel, de rest niet

Ik ga douchen en dan verder werken

pi_12729918
hoiiiiiii
.
pi_12734089
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2003 14:31 schreef Partygurl het volgende:
hoiiiiiii
  dinsdag 26 augustus 2003 @ 16:45:16 #163
36431 bleiblei
pi_12734184
Vuuuuuuuuuuuile slet
pi_12734224
Reeeeeeeeeset your brain!!!!!!!
  dinsdag 26 augustus 2003 @ 16:48:01 #165
36431 bleiblei
pi_12734260
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2003 16:46 schreef febster het volgende:
Reeeeeeeeeset your brain!!!!!!!
cooooooooooooookiesssss
pi_12734732
De hele dag goed rijden en de laatste 2 uur gruwelijke fouten maken. Het leven van een autolesser is niet makkelijk .
pi_12734894
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2003 13:24 schreef Juup© het volgende:

[..]

Wa'n leven
pi_12734925
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2003 17:22 schreef Mex_ het volgende:

[..]

Wa'n leven

pi_12736975
Sneak it is
  † In Memoriam † dinsdag 26 augustus 2003 @ 19:06:14 #170
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_12737009
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2003 19:04 schreef febster het volgende:
Sneak it is
Sneak-ze !!
Godmother of Radio 49
How fragile we are
  dinsdag 26 augustus 2003 @ 19:10:45 #171
36431 bleiblei
pi_12737113
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2003 19:06 schreef just me het volgende:

[..]

Sneak-ze !!

Dank je jij nog plannen op deze na (zomer) avond ?
pi_12737153
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2003 19:10 schreef bleiblei het volgende:

[..]

Was ik dus
  dinsdag 26 augustus 2003 @ 19:17:54 #173
36431 bleiblei
pi_12737278
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2003 19:12 schreef febster het volgende:

[..]

Was ik dus

blijf van mijn account gij onvermaledijde sloeber!!
pi_12737398
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2003 19:17 schreef bleiblei het volgende:

[..]

blijf van mijn account gij onvermaledijde sloeber!!

Als jij eens met je klauwen van het vakje "cookie plaatsen" afblijft
  † In Memoriam † dinsdag 26 augustus 2003 @ 19:24:19 #175
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_12737437
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2003 19:10 schreef bleiblei het volgende:

[..]

Nah... ik moet nog veel doen voor het jeugdvoetbal (notulen uitwerken, nieuwe leden bij de KNVB aanmelden) maar ik heb helemaal geen zin!!
Godmother of Radio 49
How fragile we are
  dinsdag 26 augustus 2003 @ 20:00:37 #176
36431 bleiblei
pi_12738512
grrrrrrrrrrrrrr...............
  † In Memoriam † dinsdag 26 augustus 2003 @ 20:28:47 #177
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_12739169
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2003 20:00 schreef bleiblei het volgende:
grrrrrrrrrrrrrr...............
tisser??
Godmother of Radio 49
How fragile we are
  dinsdag 26 augustus 2003 @ 20:32:08 #178
36431 bleiblei
pi_12739272
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2003 20:28 schreef just me het volgende:

[..]

tisser??

ik hoop maar dat het een erg leuke film is met die sneak .

ik zeg nog dat ik best naar de bios wil, maar niet naar de sneak of PotC, kom ik terug na gekookt te hebben, is er besloten dat we naar de sneak gaan, en als ik niet mee wil of ik dan even aan meneer Ferry een verantwoording af wil leggen .

Oh, en geen zin was geen goede rede.
Dus ze mogen hopen dat het een erg goeie film is, anders ga ik de hele film verkutten.

† In Memoriam † dinsdag 26 augustus 2003 @ 20:37:11 #179
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_12739411
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2003 20:32 schreef bleiblei het volgende:

[..]

Oh, en geen zin was geen goede rede.
Dus ze mogen hopen dat het een erg goeie film is, anders ga ik de hele film verkutten.

tief ze anders gewoon door de bios heen
Godmother of Radio 49
How fragile we are
  dinsdag 26 augustus 2003 @ 20:40:34 #180
36431 bleiblei
pi_12739512
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2003 20:37 schreef just me het volgende:

[..]

tief ze anders gewoon door de bios heen

dan heeft de rest er zo een last van...
  † In Memoriam † dinsdag 26 augustus 2003 @ 20:42:08 #181
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_12739550
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2003 20:40 schreef bleiblei het volgende:

dan heeft de rest er zo een last van...

daar moet je schijt aan hebben!! voor jezelf opkomen bleiblei
Godmother of Radio 49
How fragile we are
pi_12740018
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2003 20:42 schreef just me het volgende:

[..]

assertiviteit met just me...les 1
pi_12740243
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2003 20:42 schreef just me het volgende:

[..]

Verbeter de wereld, begin bij een ander.
  † In Memoriam † dinsdag 26 augustus 2003 @ 21:11:32 #184
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_12740417
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2003 21:06 schreef Juup© het volgende:

[..]

Verbeter de wereld, begin bij een ander.

bond zonder naam
Godmother of Radio 49
How fragile we are
pi_12740448
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2003 21:11 schreef just me het volgende:

[..]

bond zonder naam (die zeggen toch heel iets anders)

Eerst slaan dan pas vragen stellen.
  † In Memoriam † dinsdag 26 augustus 2003 @ 21:19:26 #186
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_12740641
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2003 21:12 schreef Juup© het volgende:

[..]

Eerst slaan dan pas vragen stellen.

winnaars zijn verliezers die niet opgeven
Godmother of Radio 49
How fragile we are
pi_12740727
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2003 21:19 schreef just me het volgende:

[..]

winnaars zijn verliezers die niet opgeven

Of ze hebben geluk bij de eerste keer iets proberen.
  † In Memoriam † dinsdag 26 augustus 2003 @ 21:23:45 #188
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_12740758
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2003 21:22 schreef Juup© het volgende:

[..]

Of ze hebben geluk bij de eerste keer iets proberen.

zonder geluk vaart niemand wel
Godmother of Radio 49
How fragile we are
pi_12740910
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2003 21:23 schreef just me het volgende:

[..]

zonder geluk vaart niemand wel

Geld maakt WEL gelukkig.
pi_12740997
Zoals het klokje thuis tikt, tikt het ergens ander waarschijnlijk ook wel prima.
lekker gesquasht (lees: gewonnen )
  † In Memoriam † dinsdag 26 augustus 2003 @ 21:33:19 #191
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_12741063
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2003 21:28 schreef Juup© het volgende:

[..]

Geld maakt WEL gelukkig.

dat is suiker in open wonden wrijven
Godmother of Radio 49
How fragile we are
pi_12741118
Mijn nieuwste aanwinst voor m'n kamer:

Niet het origineel natuurlijk, dat mocht ik willen.
  dinsdag 26 augustus 2003 @ 21:36:02 #193
36431 bleiblei
pi_12741144
ik geloof dat ik niet mee hoef naar de Sneak ...
al was dat ook weer niet helemaal de bedoeling, maar goed, als er gewoon ff meer gecommuniceerd werd .
pi_12741203
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2003 21:36 schreef bleiblei het volgende:
al was dat ook weer niet helemaal de bedoeling, maar goed, als er gewoon ff meer gecommuniceerd werd .
Een keer trek je de conclusie, vriendschap is een illusie.....
  † In Memoriam † dinsdag 26 augustus 2003 @ 21:39:24 #195
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_12741272
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2003 21:36 schreef bleiblei het volgende:
mannen en communiceren

ik geef toe.. vrouwen zijn ook niet altijd even duidelijk

Godmother of Radio 49
How fragile we are
pi_12741312
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2003 21:39 schreef just me het volgende:

[..]

ik geef toe.. vrouwen zijn ook niet altijd even duidelijk

pi_12741316
he blieblie, is user "blieb" een kloon van jou?
  dinsdag 26 augustus 2003 @ 21:51:43 #198
36431 bleiblei
pi_12741728
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2003 21:40 schreef julekes het volgende:
he blieblie, is user "blieb" een kloon van jou?
blieb??
niet dat ik weet.
  dinsdag 26 augustus 2003 @ 21:52:31 #199
36431 bleiblei
pi_12741755
neeejoh!!
ik heb geen boten te koop
[TK} Sportief kajuitjachtje
pi_12742139
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2003 21:52 schreef bleiblei het volgende:
neeejoh!!
ik heb geen boten te koop
[TK} Sportief kajuitjachtje
ik dacht al
  dinsdag 26 augustus 2003 @ 22:10:43 #201
36431 bleiblei
pi_12742364
altijd leuk, films kijken vanaf het punt waar alles weer goed gaat, en alle problemen opgelost worden
pi_12742767
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2003 22:10 schreef bleiblei het volgende:
altijd leuk, films kijken vanaf het punt waar alles weer goed gaat, en alle problemen opgelost worden
Ik hou wel van films waar het niet goed komt.
  dinsdag 26 augustus 2003 @ 22:39:15 #203
36431 bleiblei
pi_12743341
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2003 22:22 schreef Juup© het volgende:

[..]

Ik hou wel van films waar het niet goed komt.

die zijn nie leuk .
pi_12743804
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2003 22:39 schreef bleiblei het volgende:

[..]

die zijn nie leuk .

Jawel.
  dinsdag 26 augustus 2003 @ 22:57:49 #205
36431 bleiblei
pi_12743972
apart... dat meisje van 15 en der pillen...
wel heel typisch dat die ouders naar die tent wijzen, en niet naar zichzelf.

maar in die pillen zaten Arsenicum en Glassplinters .

pi_12744347
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2003 22:57 schreef bleiblei het volgende:
apart... dat meisje van 15 en der pillen...
wel heel typisch dat die ouders naar die tent wijzen, en niet naar zichzelf.

maar in die pillen zaten Arsenicum en Glassplinters .

Vertel?

Bron?

dinsdag 26 augustus 2003 @ 23:15:40 #207
36431 bleiblei
pi_12744517
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2003 23:09 schreef Juup© het volgende:

[..]

Vertel?

Bron?

SBS nieuws ...
Die Chloë (sowieso een uberfoute naam) die overleden is afgelopen weekend aan 8 pillen "XTC".
Het meisje was 15 jaar, woonde in Limburg, had een hekel aan Gabbers (volgens der ouders ) maar toch ging ze naar een Hardcore Party in de Peppermill in Heerlen (Heerlen is het toch?).

Maar tis sowieso belachelijk dat je kind rondloopt op hardcore feesten en je de organisatie de schuld geeft.

Moet je maar beter letten op je kroost, die lui van die tenten doen al super veel om dit soort dingen te voorkomen, maar waterdicht ist nooit. Al vinnik de houding van de eigenaar van de Peppermill wel heel erg netjes (als ik em zo voorbij zie komen op tv) .

Oh en bijbehorende topic:
meisje (15) dood door xtc gebruik deel 4

[Dit bericht is gewijzigd door bleiblei op 26-08-2003 23:21]

dinsdag 26 augustus 2003 @ 23:19:21 #208
36431 bleiblei
pi_12744620
Net zo waus als dit geval:

Meisje vermist in Friesland

Je leert je kinderen toch dat ze niet bij vreemde lui in de auto mogen stappen, WAT ze ook vertellen .

pi_12744680
Schuld afschuiven om zo je eigen verantwoordelijkheid/heden niet te hoeven nemen gebeurd HEEL vaak.
pi_12744746
Zeg meneer O.

Dit is iets voor jou en febster;

quote:

Vanaf november keert All You Need is Love terug op SBS 6, momenteel wordt er al hard gewerkt aan de voorbereidingen voor deze gloednieuwe reeks.

# De redactie van All You Need is op zoek naar: Singles die wel zin hebben om aan een leuke man of vrouw voorgesteld te worden.

Het postadres is: Endemol Nederland b.v. T.a.v. All You Need Is Love Postbus 190 1430 AD Aalsmeer
We hebben ook een mailadres: allyouneedislove@endemol.nl

dinsdag 26 augustus 2003 @ 23:23:14 #211
36431 bleiblei
pi_12744751
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2003 23:23 schreef Juup© het volgende:
Zeg meneer O.

Dit is iets voor jou en febster;
[..]

nah.
of zijn er nog leuke vrijgezelle meisjes hier in Nederland .
pi_12744811
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2003 23:23 schreef bleiblei het volgende:

[..]

nah.
of zijn er nog leuke vrijgezelle meisjes hier in Nederland .

Denk het wel, maar ze moeten ook nog aardig zijn en die zijn moeilijk te vinden denk ik.
  dinsdag 26 augustus 2003 @ 23:26:27 #213
36431 bleiblei
pi_12744857
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2003 23:24 schreef Juup© het volgende:

[..]

Denk het wel, maar ze moeten ook nog aardig zijn en die zijn moeilijk te vinden denk ik.

Als ze dan ook nog opnemen of terugbellen zou helemaal fantastisch zijn .
  dinsdag 26 augustus 2003 @ 23:33:28 #214
36431 bleiblei
pi_12745066
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2003 23:26 schreef bleiblei het volgende:

[..]

Als ze dan ook nog opnemen of terugbellen zou helemaal fantastisch zijn .

En dan kleed zij zich uit en zie jij dit;

dinsdag 26 augustus 2003 @ 23:41:38 #216
36431 bleiblei
pi_12745317
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2003 23:33 schreef Juup© het volgende:

[..]

En dan kleed zij zich uit en zie jij dit;

[afbeelding]

wil je die test nog een keer doen aub??
die foto is nog enger dan de leipe inteelt kannibalen film
pi_12745490
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2003 23:41 schreef bleiblei het volgende:

[..]

wil je die test nog een keer doen aub??
die foto is nog enger dan de leipe inteelt kannibalen film

Welke test?
  dinsdag 26 augustus 2003 @ 23:53:30 #218
36431 bleiblei
pi_12745642
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2003 23:47 schreef Juup© het volgende:

[..]

Welke test?

http://users.pandora.be/embeewedee/Test.htm
pi_12745695
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2003 23:53 schreef bleiblei het volgende:

[..]

http://users.pandora.be/embeewedee/Test.htm

Doet het niet hier.

woensdag 27 augustus 2003 @ 00:07:38 #220
36431 bleiblei
pi_12746004
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2003 23:55 schreef Juup© het volgende:

[..]

Doet het niet hier.

tjaah, das dan jammer
kben slapen .
de groeten aan de AB-beestenboel, juup!!
  woensdag 27 augustus 2003 @ 09:05:41 #221
36431 bleiblei
pi_12749413
goedemorgen
pi_12750431
quote:
Op woensdag 27 augustus 2003 09:05 schreef bleiblei het volgende:
goedemorgen
Hello
pi_12751068
zo, ik ben weer terug van een welverdiende vakantie
  woensdag 27 augustus 2003 @ 10:45:17 #224
57075 bouly
friends te koop
pi_12751091
goeiemorgen allemaal
  woensdag 27 augustus 2003 @ 10:47:36 #225
57075 bouly
friends te koop
pi_12751140
wordt gek hier, met die 2 snotkatten...
pi_12751849
quote:
Op woensdag 27 augustus 2003 10:47 schreef bouly het volgende:
Arme poesies.
  woensdag 27 augustus 2003 @ 11:37:59 #227
57075 bouly
friends te koop
pi_12752312
ze zitten elkaar constant af te katten
pi_12752328
quote:
Op woensdag 27 augustus 2003 11:37 schreef bouly het volgende:
ze zitten elkaar constant af te katten
Daar zijn het katten voor.
pi_12753712
Goedemiddag alweer
  woensdag 27 augustus 2003 @ 14:49:49 #230
36431 bleiblei
pi_12757073
zow... weer thuis
pi_12764810
quote:
Op woensdag 27 augustus 2003 10:47 schreef bouly het volgende:
dat heb ik zo voor je opgelost anders...
pi_12769537
O, wat kan ik goed rijden. .
pi_12770465
quote:
Op woensdag 27 augustus 2003 22:32 schreef r8ality het volgende:
O, wat kan ik goed rijden. .

hahahahahahahahhaha

sorry

now get busy! am i paranoid? YES you're paranoid!
pi_12770559
quote:
Op woensdag 27 augustus 2003 22:55 schreef MrWilliams het volgende:

[..]

hahahahahahahahhaha

sorry

Ik reed vandaag best goed volgens de instructeur, mag ik dat even vermelden? .
pi_12770902
quote:
Op woensdag 27 augustus 2003 22:57 schreef r8ality het volgende:

[..]

Ik reed vandaag best goed volgens de instructeur, mag ik dat even vermelden? .

dat zal dan inderdaad wel een compliment geweest zijn
now get busy! am i paranoid? YES you're paranoid!
  woensdag 27 augustus 2003 @ 23:43:36 #236
36431 bleiblei
pi_12772155
best goed....
mooi man!!
Ga je je rijbewijs der in 1 keer doorheen jassen?
pi_12772174
quote:
Op woensdag 27 augustus 2003 23:43 schreef bleiblei het volgende:
best goed....
mooi man!!
Ga je je rijbewijs der in 1 keer doorheen jassen?
Weltrusten
  woensdag 27 augustus 2003 @ 23:45:47 #238
36431 bleiblei
pi_12772220
quote:
Op woensdag 27 augustus 2003 23:44 schreef Juup© het volgende:

[..]

Weltrusten

houwdoe...
  woensdag 27 augustus 2003 @ 23:45:58 #239
36431 bleiblei
pi_12772227
en bedankt
  † In Memoriam † donderdag 28 augustus 2003 @ 00:55:28 #240
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_12773795
en welterusten
Godmother of Radio 49
How fragile we are
pi_12775224
Goedemiddag vanaf Lombok! Hier is het lekker heet, dadelijk maar eens een koele Bir Bintang pakken.

De groeten aan iedereen die ze wil hebben ( aah, dat zijn er nog maar een paar dan ).. en tot over een dag of... 10.. of nee.. 9 geloof ik.

† In Memoriam † donderdag 28 augustus 2003 @ 07:13:02 #242
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_12775271
goeiemiddag Lombok en goeiemorgen Eindhoven
Godmother of Radio 49
How fragile we are
pi_12776268
quote:
Op donderdag 28 augustus 2003 06:49 schreef indahnesia.com het volgende:
Goedemiddag vanaf Lombok! Hier is het lekker heet, dadelijk maar eens een koele Bir Bintang pakken.

De groeten aan iedereen die ze wil hebben ( aah, dat zijn er nog maar een paar dan ).. en tot over een dag of... 10.. of nee.. 9 geloof ik.

Alcoholist
  donderdag 28 augustus 2003 @ 10:56:41 #244
36431 bleiblei
pi_12777575
Mogguh.
pi_12777989
Jippie morgen vier ik mn verjaardag
.
  donderdag 28 augustus 2003 @ 11:29:51 #246
36431 bleiblei
pi_12778289
quote:
Op donderdag 28 augustus 2003 11:16 schreef Partygurl het volgende:
Jippie morgen vier ik mn verjaardag
Oeh!!
Alvast gefeliciteerd .
pi_12778397
quote:
Op donderdag 28 augustus 2003 11:29 schreef bleiblei het volgende:

[..]

Oeh!!
Alvast gefeliciteerd .

Ben eik pas maandag jarig he
Word ik alweer 19
.
  donderdag 28 augustus 2003 @ 11:35:12 #248
36431 bleiblei
pi_12778418
quote:
Op donderdag 28 augustus 2003 11:34 schreef Partygurl het volgende:

[..]

Ben eik pas maandag jarig he
Word ik alweer 19

19.... tssss. jonkie
pi_12778585
quote:
Op donderdag 28 augustus 2003 11:35 schreef bleiblei het volgende:

[..]

19.... tssss. jonkie

ouwuh
.
pi_12778645
quote:
Op donderdag 28 augustus 2003 11:42 schreef Partygurl het volgende:

[..]

ouwuh

Ik wil je icoontje!
Wie?
pi_12778757
quote:
Op donderdag 28 augustus 2003 11:44 schreef U-lerZzZ het volgende:

[..]

Ik wil je icoontje!

Kopen ?
.
pi_12778824
quote:
Op donderdag 28 augustus 2003 11:48 schreef Partygurl het volgende:

[..]

Kopen ?

Wat wil je ervoor hebben? .
Wie?
pi_12778857
quote:
Op donderdag 28 augustus 2003 11:51 schreef U-lerZzZ het volgende:

[..]

Wat wil je ervoor hebben? .

Uhmz 100euro + gouden oorbellen
.
pi_12778904
Mag dat niet in natura? Ik ben maar arm .
Wie?
pi_12779030
quote:
Op donderdag 28 augustus 2003 11:53 schreef U-lerZzZ het volgende:
Mag dat niet in natura? Ik ben maar arm .
NEE!!!
.
pi_12779067
Tssssk. Laat maar zitten dan. .

trut!

Wie?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')