Spandoek tijdens Juve-Torino. De tekst luidt: 'Jullie zijn als het haar van Conte: nep'

Spandoek tijdens Roma-Lazio. 'Waarom kaarten Lazio-supporters met maar 30 kaarten? Ze weten niet wat "Coppe" zijn' (Coppe is een van de vier kleuren in het Italiaanse kaartspel, maar betekent ook bekers.

Spandoek tijdens Siena-Empoli door Siena: 'Wij groeten het derde elftal van Florence'. Empoli ligt vlakbij Florence.
[Dit bericht is gewijzigd door Dylan Dog op 25-08-2003 23:39]
Bij Liverpool - SCUM
quote:vriendjespolitiek
Op maandag 25 augustus 2003 15:42 schreef golfer het volgende:
Hoort eigenlijk thuis in dit topic:
Het grote voetbal-humor topic
maar ik laat het maar even open.
quote:Nee, maar dan wel uitsluitend voor spandoeken dus niet dat plaatje van DIGGER.
Op maandag 25 augustus 2003 15:43 schreef just me het volgende:vriendjespolitiek
![]()
Ik kan nie zo snel een foto vinden, staat wel ergens op mijn pc, maar alles bijhouden doe ik niet echt
"Pinokkio's zijn nare mensen!"
Als tegenhanger van alle anti-neuzen leuzen!
quote:Heb het anders wel eens op een bord (OK niet letterlijk een spandoek) in het stadion.
Op maandag 25 augustus 2003 15:42 schreef golfer het volgende:
Hoort eigenlijk thuis in dit topic:
Het grote voetbal-humor topic
maar ik laat het maar even open.
En voetbalhumor topic is heel veel gephotoshopte zooi, hierin gaat het om echte spandoeken/banners, liefst met plaatje.
quote:Hij is leuk, maar die gouden gids onzin hebben wij 2 jaar terug al bij Fortuna-Roda uitgehaald
Op maandag 25 augustus 2003 15:34 schreef Fulton het volgende:
Heel leuk

Naar aanleiding van de griep bij NAC werd Roda's schema helemaal overhoop gegooid (groningen & zwolle trouwens ook!). Hierop gingen bij de wedstrijd Roda-RBC massaal "rooie kaarten" (rooie a4'tjes) omhoog.
Bij de volgende wedstrijd (Roda-Groningen), hadden de Groningers een spandoek bij zich

[Dit bericht is gewijzigd door DarkShine op 25-08-2003 15:51]
quote:haha
Op maandag 25 augustus 2003 15:50 schreef Dylan Dog het volgende:
[afbeelding]
Poging van een supporter van Bari om het anti-Bari spandoek van lecce in de hens te steken
quote:
Heel leuk
quote:Idd wel een leuke maar antwoord daarop vond ik persoonlijk nog beter.
Heel leuk

Red is the Color is een fanzine van hun.
Die 'Failliet of Diarree, bel de KNVB" van hierboven was gemaakt naar aanleiding van het uitstellen van FCG-NAC omdat sommige NAC-spelers zich niet lekker voelden. Roda werd hierdoor ook benadeeld dus daarom was die ff mee. Hij ligt nou ergens over die reling daar int uitvak. Dus wie geintresseerd is.... ![]()
quote:Inderdaad super spandoek, je hebt echter wel een klein foutje gemaakt; spandoek ging over Juve-fans: 'Jullie zijn als het haar van Conte: nep'
Op maandag 25 augustus 2003 15:31 schreef Dylan Dog het volgende:[afbeelding]
Spandoek tijdens Juve-Torino. De tekst luidt: 'Jullie zijn als het haar van Conte: finito'
finto/finti = nep
Fantastisch spandoek
quote:Bij die wedstrijd (LCfinale2003) was er ook een spandoek met "Owen: weapon of Manc destruction"...
Op maandag 25 augustus 2003 15:35 schreef DIGGER het volgende:
[afbeelding]Bij Liverpool - SCUM
quote:Verkeerd gelezen...
Op maandag 25 augustus 2003 17:55 schreef ZIOPPA het volgende:[..]
Inderdaad super spandoek, je hebt echter wel een klein foutje gemaakt; spandoek ging over Juve-fans: 'Jullie zijn als het haar van Conte: nep'
finto/finti = nep
Fantastisch spandoek
* Dylan Dog weet wat het verschil is tussen finto en finito maar was zó enthousiast over deze topic dat ie veel te haastig was...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |