quote:Das toch de ergste nachtmerrie van iedere ouder?
OLDEBERKOOP - De politie in Friesland is maandagochtend een grote zoekactie naar een 11-jarig meisje begonnen. Het meisje fietste samen met een vriendinnetje naar school toen een onbekende man de twee aansprak in Oldeberkoop.De leerlinge van basisschool De Tjongeling stapte bij de man in de auto en is sindsdien spoorloos. Een woordvoerder van de politie meldde dat bij de zoektocht onder meer een helikopter en speurhonden zijn ingezet.
Ik vrees het ergste voor dat meisje, en dat op klaarlichte dag.....
Moet je maar niet zomaar bij vreemde kerels instappen. Eerst 1tje van 15 die 8 pillen slikte en nu dit. Voeden mensen hun kinderen niet meer op ofzo ??
De kantine van de tennisclub was eerst als
crisiscentrum ingericht. In de middag is het
crisiscentrum verplaatst naar het
politieburo in Oosterwolde.
Bron: www.waldnet.nl
Desondanks hoop ik dat ze veilig thuiskomt..
Het is vreselijk voor de ouders, komt ze wel of komt ze niet terug...
Ik hoop dat ze toch nog ongedeerd gevonden wordt...
Mensen zijn ziek die dit soort dingen flikken... Molensteen om de nek en verrzuipen die gasten.
quote:Mongool.....
Op maandag 25 augustus 2003 14:04 schreef Pikkebaas het volgende:
Tsja, die wordt nu ergens flink geneuckt !Moet je maar niet zomaar bij vreemde kerels instappen. Eerst 1tje van 15 die 8 pillen slikte en nu dit. Voeden mensen hun kinderen niet meer op ofzo ??
quote:wilde verhalen gaan er rond, hier zijn t 8 pillen, of pf zijn t er 11
Op maandag 25 augustus 2003 14:04 schreef Pikkebaas het volgende:Moet je maar niet zomaar bij vreemde kerels instappen. Eerst 1tje van 15 die 8 pillen slikte en nu dit. Voeden mensen hun kinderen niet meer op ofzo ??
je zou toch denken dat dat meissie oud en wijs genoeg om te weten dat ze niet in moet stappem bij vreemde mensen, maar niet dus
vrees het ergste
quote:Ga jij ook es weg ofzo... triest figuur. grmbl...
Op maandag 25 augustus 2003 14:04 schreef Pikkebaas het volgende:
Tsja, die wordt nu ergens flink geneuckt !Moet je maar niet zomaar bij vreemde kerels instappen. Eerst 1tje van 15 die 8 pillen slikte en nu dit. Voeden mensen hun kinderen niet meer op ofzo ??
kan me hier echt kwaad om maken. En dan vooral die onsubtiele reacties. Gatver!
quote:Nee, wel negroide.
Op maandag 25 augustus 2003 14:07 schreef Blue_Eyed_Boy het volgende:[..]
Mongool.....
Moet ik dan gelijk in ach en weeklaag vervallen. Terwijl ze zelf is ingestapt en we verder niks weten ?? Voor het zelfde geld had 'r oom net een nieuwe wagen en zijn ze een stukje toeren.
quote:lang stukkie toeren dan terwijl dah kind op school hoort te zitten
Op maandag 25 augustus 2003 14:09 schreef Pikkebaas het volgende:[..]
Nee, wel negroide.
Moet ik dan gelijk in ach en weeklaag vervallen. Terwijl ze zelf is ingestapt en we verder niks weten ?? Voor het zelfde geld had 'r oom net een nieuwe wagen en zijn ze een stukje toeren.
quote:Je begrijpt wat ik bedoel. En dan nog, ze stapt zelf in, dat kan al onverstandig zijn. Het is typisch des foks om dan gelijk in sympathie voor de familie en gejammer te vallen.
Op maandag 25 augustus 2003 14:12 schreef Martineke het volgende:[..]
lang stukkie toeren dan terwijl dah kind op school hoort te zitten
quote:ik snap je
Op maandag 25 augustus 2003 14:13 schreef Pikkebaas het volgende:[..]
Je begrijpt wat ik bedoel. En dan nog, ze stapt zelf in, dat kan al onverstandig zijn. Het is typisch des foks om dan gelijk in sympathie voor de familie en gejammer te vallen.
quote:En moeder maakt misbruik van de situatie door het op te blazen en de politie er bij te halen.
Op maandag 25 augustus 2003 14:13 schreef Toeps het volgende:
Hmm, er van uit gaande dat meisjes van 11 niet bij vreemde kerels in de auto stappen als ze naar school moeten, is het waarschijnlijk een familie akkefietje. Als in: Gescheiden vader mag kind niet meer zien, haalt kind op terwijl ze op weg is naar school.
quote:Doe's normaal.
Op maandag 25 augustus 2003 14:13 schreef Pikkebaas het volgende:Je begrijpt wat ik bedoel. En dan nog, ze stapt zelf in, dat kan al onverstandig zijn. Het is typisch des foks om dan gelijk in sympathie voor de familie en gejammer te vallen.
quote:onverstandig, zeker. maar geen vrijbrief voor de betreffende meneer om haar te misbruiken natuurlijk.
Op maandag 25 augustus 2003 14:13 schreef Pikkebaas het volgende:
ze stapt zelf in, dat kan al onverstandig zijn.
quote:Dan was dat vast al bekend gemaakt; aangezien haar vriendinnetje erbij was en ze sámen werden aangesproken.
Op maandag 25 augustus 2003 14:13 schreef Toeps het volgende:
Hmm, er van uit gaande dat meisjes van 11 niet bij vreemde kerels in de auto stappen als ze naar school moeten, is het waarschijnlijk een familie akkefietje. Als in: Gescheiden vader mag kind niet meer zien, haalt kind op terwijl ze op weg is naar school.
Wat een nachtmerrie moet dit zijn voor de ouders...
quote:Is nog helemaal niet zeker. Misschien is ze nu met haar pappa of met een oom aan het toeren.
Op maandag 25 augustus 2003 14:19 schreef bixister het volgende:[..]
onverstandig, zeker. maar geen vrijbrief voor de betreffende meneer om haar te misbruiken natuurlijk.
quote:ja of misschien niet!
Op maandag 25 augustus 2003 14:22 schreef Pikkebaas het volgende:[..]
Is nog helemaal niet zeker. Misschien is ze nu met haar pappa of met een oom aan het toeren.
quote:Wat lul je dan dom? Tegen de tijd dat jij geslachtsrijp bent piep je wel anders. Hoop ik. Voor je mogelijke kinderen.
Op maandag 25 augustus 2003 14:22 schreef Pikkebaas het volgende:Is nog helemaal niet zeker. Misschien is ze nu met haar pappa of met een oom aan het toeren.
quote:Ik ben 32. Maar ik denk misschien wat anders dan jullie. Ik ga niet gelijk uit van het slechtste wat er kan gebeuren en ik zeg heel nuchter dat het OOK de verantwoording van de ouders is.
Op maandag 25 augustus 2003 14:24 schreef robh het volgende:[..]
Wat lul je dan dom? Tegen de tijd dat jij geslachtsrijp bent piep je wel anders. Hoop ik. Voor je mogelijke kinderen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |