Ik vind 't wel erg okay dat die baby nu al z'n gevoel voor humor toont.
quote:O gaaf, heel veel plezier! Ze doet het echt onwijs leuk
Op maandag 25 augustus 2003 22:10 schreef Belana het volgende:
OE, morgen gaan we voor de pretecho naar santpoort, ik ben zo benieuwd om ons kindje te zien!!!
Misschien hangt Christans geboortekaartje er nog wel
quote:of die van Bram
Op maandag 25 augustus 2003 22:17 schreef Rewimo het volgende:[..]
O gaaf, heel veel plezier! Ze doet het echt onwijs leuk
![]()
Misschien hangt Christans geboortekaartje er nog wel
![]()
owja klein tipje, je eigen stem wordt ook opgenomen op de videoband, ik zat zo vreselijk irritant op de achtergrond te hinniken dat ik dat eigenlijk niet meer terug kon horen als ik de band weer eens ging kijken. Wel heel jammer want dan mis je wel weer de uitleg van haar.
En ik zit er ook al ginnegappend met mijn vriendin op, Karin
edit: Mijn moeder maakt de geboortekaartjes, dus das al geregeld, ben voornamelijk op zoek naar een leuke tekst of gedichtje op het moment.
quote:Wil je zelf iets maken? Ik wil je wel helpen
Op maandag 25 augustus 2003 22:36 schreef Belana het volgende:
We willen het wel weten ja, ik ben rete nieuwsgierig!!!
Is goed dat ik het weet van dat geluid ja, hoewel ik bij de 1e keer ook alleen maar met grote ogen heb liggen kijken naar dat scherm hoor, LOL.
Het is nog steeds een wonderlijk idee dat er een beebie in mijn buik zit...edit: Mijn moeder maakt de geboortekaartjes, dus das al geregeld, ben voornamelijk op zoek naar een leuke tekst of gedichtje op het moment.
quote:Het is een wonder inderdaad! Heel veel suk6 met de pretecho vandaag en laat nog wat erover horen joh!
Op maandag 25 augustus 2003 22:36 schreef Belana het volgende:
We willen het wel weten ja, ik ben rete nieuwsgierig!!!
Is goed dat ik het weet van dat geluid ja, hoewel ik bij de 1e keer ook alleen maar met grote ogen heb liggen kijken naar dat scherm hoor, LOL.
Het is nog steeds een wonderlijk idee dat er een beebie in mijn buik zit...
quote:Wij maken de kaartjes zelf; die zijn al een flink stuk klaar (het ontwerp dan) dus misschien deze week nog een eerste kaartje maken (met fictieve naam etc. natuurlijk)
edit: Mijn moeder maakt de geboortekaartjes, dus das al geregeld, ben voornamelijk op zoek naar een leuke tekst of gedichtje op het moment.
edit: Nog niks nieuws deze wereld in? * streng de babies toesprekend dat ze vandaag moeten komen
*kijkt eens bestraffend naar de buikjes van Jessie, Buix en Genuivere*
Dames, 26 augustus is een mooie dag om te bevallen.
Kindjes, op 26 augustus is het altijd mooi weer, goed weer voor tuinfeesten dus als je jarig bent.
Ik zet vast in:
en ik sla nog even een paar dagen over, ik heb geen schoon beddegoed meer na vannacht met een zieke Eva. eerst wassen, dan bevallen
Belana veel plezier vanmiddag!
ik wil ook wel weer gluren.. is al drie weken geleden
quote:NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJJJJJJJJJJ PERS!! Misschien is Bixis wel aan het bevallen (ik ben zoooooo nieuwsgierig naar hoe een kindje van die twee er uit ziet he...is het een eend?
Op dinsdag 26 augustus 2003 09:12 schreef jessie het volgende:
quote:Wedden dat je dus juist nu gaat bevallen?
Op dinsdag 26 augustus 2003 08:58 schreef Lois het volgende:en ik sla nog even een paar dagen over, ik heb geen schoon beddegoed meer na vannacht met een zieke Eva. eerst wassen, dan bevallen
![]()
Sterkte, andere dames natuurlijk ook, ik lurk me suf
quote:Ja dat zei Jeroen ook al
Op dinsdag 26 augustus 2003 09:17 schreef yvonne het volgende:
Wedden dat je dus juist nu gaat bevallen?
Jessie, kom op! De dag is nog niet om!
*weeëndans voordoet*
quote:Denk je om het formaat van het kaartje? Wij moesten weer eens moeilijk doen en geen standaard formaat kaartje maken.. enveloppen waren dus ook niet te vinden
Op dinsdag 26 augustus 2003 08:16 schreef Bright het volgende:
Wij maken de kaartjes zelf; die zijn al een flink stuk klaar (het ontwerp dan) dus misschien deze week nog een eerste kaartje maken (met fictieve naam etc. natuurlijk)
Als die bevalt, dan moeten we papier etc. gaan kopen
Mijn collega is wel bevallen. We zitten hier dus aan de beschuit met muisjes. Binnenkort gaan we kijken en ze krijgt van ons zo'n poppetje waarvan iemand een link had.
Jessie jij baalt geloof ik wel he, sterkte joh. En gewoon even op het buikje kloppen dat die eigenwijs van een baby van jouw er maar eens snel uit moet komen, want de wereld ziet er van buiten toch eigenlijk wel veel mooier uit dan van binnen.
En bixi kom op joh. Jij moet ook. Genuivere waar blijf jij nou met je baby.
Effe [afbeelding][afbeelding][afbeelding] [afbeelding] allemaal meiden
die pers smilies lukken me niet hoor
Jeetje volgens mij komen jullie allemaal uit omgeving haarlem en beverwijk.
Ikke ook. Grappig eigenlijk. Nou ja effe offtopic was dat.
quote:whooooooeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!!! Vtelvtelvtel!!!!!!!!!!!
Op dinsdag 26 augustus 2003 10:16 schreef yvonne het volgende:
Bixis is bevallig!!!!!
quote:Het grote Bixis bevalt tpoic
Op dinsdag 26 augustus 2003 10:20 schreef lily het volgende:
echt? meer nieuws?yippie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |