abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_12700533
Vervolg van Zwangerschap en Geboorte deel 5

A.s. papa's en mama's:
17 augustus 2003: jessie
19 augustus 2003: Genuivere & Bastardhost
4 september 2003: Lois
27 september 2003: Mister-X (papa)
28 september 2003: Chocobo (papa)
29 september 2003: Bright (papa)
26 oktober 2003: Lies en Zooi
29 oktober 2003: Grijs en K3
31 oktober 2003:SheDeviltje
1 november 2003: Meaghan
15 november 2003: Luckepuk
25 november 2003: Livelink
8 december 2003: Irule25 (papa)
14 december 2003: Lewis.de.boxer
12 januari 2003: 70four (papa)
27 januari 2004: Belana & Kbot2000
22 februari 2004: Catootje
24 februari 2004: Gaoxing
* 1 maart 2004: Swetsenegger & E.T.
7 april 2004: Jambo
17 april 2004: MikMau

* vermeldingen in het rood zijn (as) officiele fokbaby's

De perssmilie: http://home.wanadoo.nl/jmwvd/Smilies/push.gif
De emo-smilie: http://home.wanadoo.nl/jmwvd/Smilies/emo-smilie

[Dit bericht is gewijzigd door Karin op 26-08-2003 21:26]

maandag 25 augustus 2003 @ 13:58:43 #2
631 GHaven
Dementerende borstenbetaster.
pi_12700590
Terugvindpost. .
Haalt gelijk bij rechter.
pi_12700635
Tja het ligt er denk ook maar aan hoeveel dagen de a.s. vader nog over heeft. Peet had nog enorm veel dagen staan (ruim 100 geloof ik) dus die kon wel ruim 3 weken nemen.
Maar 3 dagen is inderdaad vrij weinig hoor Tootje. Of je moet je moeder of iemand anders achter de hand hebben die eventueel kunnen helpen. Al is het maar je hond uitlaten. Misschien heb je dat wel niet nodig maar je weet nooit.
pi_12700942
hihi wel stoer dat we nu al 3 topics achtereen bovenaanstaan.
quote:
Op maandag 25 augustus 2003 13:42 schreef E.T. het volgende:
ik heb ook wel eens de optie gehoord dat de man in eerste instantie twee dagen thuiswas na de bevalling en dan twee weken opnam als de kraamverzorgster weg was.. Juist om voor de koffie te zorgen en er voor te zorgen dat moeder het nog rustig aan kan doen.
dat is hier ook het plan. ik heb recht op 48 uur kraamzorg, dus die eerste week hoeft G-Daddy er niet per se continu bij te zijn. daarna lekker 2 weken met ons drietjes...

karin je link in 't vorige topic (naar dit topic) klopt niet.

[Dit bericht is gewijzigd door bixister op 25-08-2003 15:32]

pi_12700963
Anouk is op een vrijdag geboren, en de maandags(aangiftedag) moest Rob voor z'n werk naar Alemelo toe, dat moest gewoon. . Maar de rest van de maand december was hij lekker bij ons thuis. .
pi_12701027
quote:
Op maandag 25 augustus 2003 14:11 schreef bixister het volgende:
karin je link in 't vorige topic (naar dit topic) klopt niet.
tnx! Dat had ik niet meer gezien, ik liep vreselijk te goochelen met die stomme linkjes.
  maandag 25 augustus 2003 @ 14:15:56 #7
631 GHaven
Dementerende borstenbetaster.
pi_12701043
quote:
Op maandag 25 augustus 2003 14:11 schreef bixister het volgende:

[..]

daarna lekker 2 weken met ons drietjes...

Gezellig samen onder de kerstboom!
Haalt gelijk bij rechter.
pi_12701233
quote:
Op maandag 25 augustus 2003 14:15 schreef GHaven het volgende:

[..]

Gezellig samen onder de kerstboom!

voor de herfst is dat kind er wel hoor.

pi_12701338
danny heeft naast de bijzonderverlof dagen, zorgverlof opgenomen om mij te verzorgen in de kraamweek (in het kraamhotel doen ze veel, maar niet mij op de pot zetten) toen we weer thuis waren na de kraamweek is ie weer aan het werk gegaan (je krijgt maar tien dagen zorgverlof). Oma heeft toen de verzorging op zich genomen samen met een paar zussen van d'r. Vanaf het moment dat ik weer een beetje na buiten kon in juli heeft ie vakantie genomen en hebben we lekker met z'n drieetje genoten.
  maandag 25 augustus 2003 @ 15:07:10 #10
24188 Belana
kloon van belana
pi_12702497
Vanuit mijn verzekering krijg ik maar niet duidelijk op hoeveel kraamzorg ik recht heb, fijn geregeld daar bij Agis...NOT!!!
stormy waters...
sailin'
pi_12702756
Toen we wisten dat ik zwanger was. Was in december. heeft hubbie zijn vakantie bewaard tot mijnb evalling dus. hij heeft dus nu ruim 3 weken vakantie.
Catoot ik neem toch aan dat je man juist thuis wil zijn bij jou en je uk. Kan me niet voorstellen dat die mannen gelijk weer aan het werk willen. Kom op mannen spaar je dagen op voor je gezin. Die eerste weken gaan al zo snel.

Fijn Lois dat alles weer goed was!!!

Ik schrok wel ff een nieuw deel, ik dacht wie is er bevallen, maar nee hoor niemand

De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
pi_12702873
..net mannie gebeld: had zelf ook al bedacht dat zijn drie-dagen-voorstel een beeeeeetje te was Hij plant nu de weken rond de geboorte ruim in, zodat hij bij ons kan zijn en ook van zijn kind kan genieten (he-he)!! Ik riep hem nog toe: "de fokmoeders krijgen allemaal een week!" maar het bleek niet meer nodig!
DANYEL EN THIJS
....maar daarna ben ik weer triestig...
pi_12702906
hebbik nog een vraagje: welke cursus heben jullie gedaan enhoe was dt? Ik lees allemaal zeer veelbelovende foldertjes en dergelijke, maar hoor van anderen dan weer dat het veel 'met gekleurde ballen werken' en 'klessebessen' is. Ik wil gewoon info en goed sporten!!!
DANYEL EN THIJS
....maar daarna ben ik weer triestig...
pi_12702913
Heeee lekker Toot.
Je zal zien dalijk baalt ie gewoon als ie naar zijn werk moet en is ie veel sneller thuis als anders
Het voelt heerlijk!!!!
pi_12702954
Ik heb yoga gedaan. Was erg gezellig et de meiden onderling maar heb er zelf weinig aan gehad.
Nu had ik me opgegeven (en betaald ) voor gym, maar door mijn bekkenpijn heb ik dat neit kunnen doen dus weet niet hoe dat is.
Je zou ook lekker kunnen gaan zwemmen.
Het voelt heerlijk!!!!
pi_12702956
Mosterd na de maaltijd, maar hier dan eindelijk mijn felicitaties voor alle babietjes die intussen zijn geboren!!!!
Ik ben zoooo blij dat alles goed gegaan is!
Dikke alsnog dus!

Heb om wat redenen jullie wel bekend hier niet al te veel meegelezen

FOK!fossiel maandag 25 augustus 2003 @ 15:29:43 #17
2628 Karin
pi_12703099
Toot blij dat hij het ook inziet.
Ik heb geen cursus gedaan. Had weinig zin om alle kwaaltjes van anderen aan te horen en de rest van al dat gemiep. Ik was trouwens ook te moe om 's avonds van de bank af te komen. En ik vond het ook te duur (weet het niet meer precies iets van 130 euro ofzo) voor iets wat ik waarschijnljik toch niet zou afmaken, ken mezelf.
Ik heb wel zelf wat gezwommen, vond ik erg lekker. Lekker op mijn eigen tempo, wanneer ik er zin in had.

Ik heb het niet gemist hoor. Heb me goed voorbereid dmv van de boeken "duik in je weeen" en "veilig bevallen". Het puffen hebben ze me daar ter plekke uitgelegd, ging hartstikke goed.

pi_12703103
ik heb ook een cursus zw.s.-yoga gedaan. was wel aardig, maar ik zal je na de bevalling laten weten of ik er ook daadwerkelijk iets aan gehad heb.
een volgende keer (stel.....) zou ik denk ik voor Mensendieck-gym kiezen.

oja Karin die boeken die jij noemt heb ik ook gelezen. wel prettig ter voorbereiding.

maandag 25 augustus 2003 @ 16:10:10 #19
35189 Troel
scherp en bot
pi_12704209
Dames, ik had toch wel verwacht dat er wat zou zijn, maar nog niet... Poepoe, jullie houden het lang vol hoor!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  maandag 25 augustus 2003 @ 16:32:09 #20
24188 Belana
kloon van belana
pi_12704871
quote:
Op maandag 25 augustus 2003 15:23 schreef Catootje het volgende:
hebbik nog een vraagje: welke cursus heben jullie gedaan enhoe was dt? Ik lees allemaal zeer veelbelovende foldertjes en dergelijke, maar hoor van anderen dan weer dat het veel 'met gekleurde ballen werken' en 'klessebessen' is. Ik wil gewoon info en goed sporten!!!
Ik ga yoga doen, maar das puur omdat ik slecht kan ontspannen, en dat leer je daar erg goed voor tijdens de bevalling schijnt.
stormy waters...
sailin'
  maandag 25 augustus 2003 @ 17:35:44 #21
20436 Jambo
Hakuna Matata
pi_12706634
Jee, nog geen baby's?

Jullie houden ons wel in spanning zeg. Hopelijk voor ons (en uiteraard voor jullie zelf) duurt dit niet lang meer.

Zet 'm op dames!

Ik word er wel es mismoedig van dat ik, wat ik voel, niet zeggen kan. (Toon Hermans)
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 25 augustus 2003 @ 17:43:49 #22
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_12706810
Ik heb yoga gedaan. Met groot succes, want toen ik zowat bewusteloos was van vermoeidheid zei de verpleging dat ik me zo goed kon ontspannen

Ik moet eerlijk zeggen, dat ik de weeën op zich goed op kon vangen door het puffen. Dus daarvoor heeft het goed geholpen. Ik vond het ook leuk om te doen, het was gelukkig een hele nuchtere meid die het gaf, geen zweverig gedoe. Ook hele praktische informatie. Ik zou het zo weer doen (maar dat komt er niet meer van ).

Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  † In Memoriam † maandag 25 augustus 2003 @ 18:01:30 #23
7074 moussy
kuttekop
pi_12707201
Ik heb geen cursus gevolgd en heb tijdens de weeën liggen maffen
Je zou er haast een boek over schrijven!
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 25 augustus 2003 @ 18:02:20 #24
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_12707222
quote:
Op maandag 25 augustus 2003 18:01 schreef moussy het volgende:
Ik heb geen cursus gevolgd en heb tijdens de weeën liggen maffen
Ik heb zelfs gesnurkt

Tenminste, dat is mij verteld...

Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_12707353
Toot ik heb eigenlijk nooit een cursus o.i.d gedaan, gewoon zelf
veel gaan fietsen en wandelen (tot de 35e wk mag je trouwens joggen).
Vaak deed/doe ik dit in het Noorderplantsoen, heerlijke omgeving.
Cursussen zijn naar mijn idee vaak veels te veel betalen voor iets
wat je achteraf zelf ook had kunnen bedenken.
De verpleegsters waren trouwens ontzettend onder de indruk van
hoe goed ik de weeen opving, bijna verbaasd omdat ik geen cursus
daarvoor had gevolgd, zo zie je maar .. het gaat als het er op neer
komt allemaal vanzelf

I.e.g tot morgen, ik vind het heel erg spannend!!!!!

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')