http://www.3dgamers.com/screenshots/games/unrealtourn2k4/
Hier vind je wat Screenshots.
Zelf vind ik het erg cewl dat je nu ook auto's e.d. hebben.
Wat vinden jullie er van?
Greetings
-=[ Stupendou ]=-
echte UT spelers blijven het altijd bij UT 1 houden omdat hier de online games veel leuker zijn, en de systeem specs minder eisend zijn
* Erosjuhhh vind het niks en gaat wel lekker door met instagib unreal tournament CTF
quote:Tjonge echte UT spelers
Op maandag 25 augustus 2003 12:58 schreef Erosjuhhh het volgende:
bagger
net als ut2kechte UT spelers blijven het altijd bij UT 1 houden omdat hier de online games veel leuker zijn, en de systeem specs minder eisend zijn
* Erosjuhhh vind het niks en gaat wel lekker door met instagib unreal tournament CTF
quote:De spellenbladen zijn het er over eens dat UT2004 het spel wordt wat UT2003 had moeten zijn.
Op maandag 25 augustus 2003 12:58 schreef McHenk het volgende:
Voertuigen zouden ook in UT2003 komen. Met je hele team op een car en dan naar de tegenstander gaan.
Ik heb er weinig van gezien.
Sinds UT2003 vond ik verder ook meer weing aan, denk dat dit niet veel leuker wordt.
ik hoop dat 2k4 beter wordt... voorlopig lekker UT voor mij
hoe wil je met je hele team op een karretje naar de tegenstander bij online games?
iedereen respawnt ergens anders, en de 1 blijft leven en andere gaat dood
Wacht maar tot Strike force 2003 uit is
snap er nix van, zou het toch wel moeten trekken.
quote:Wat zijn je specs dan ?
Op maandag 25 augustus 2003 13:05 schreef Jawohl het volgende:
vind UT nog steeds het beste, ut2003 wil gewoon niet lekker lopen, ook al zet ik alles op low en 16bitsnap er nix van, zou het toch wel moeten trekken.
Ik heb athlon 1101 Mhz, Radeon 9500 en 640 MB RAM en mededankzij mijn processor trekt het spel hem ook nog maar net (op speelbaar niveau dan)
Maar ik heb btw ook alles op hoog, laat mij radeon flink aan de gang
quote:Helemaal geweldig ik kan inderdaad niet wachten,
Op maandag 25 augustus 2003 12:51 schreef Stupendou het volgende:
Ik weet niet hoe het met jullie zit maar zelf kan ik niet wachten tot UT 2004 uit is.http://www.3dgamers.com/screenshots/games/unrealtourn2k4/
Hier vind je wat Screenshots.
Zelf vind ik het erg cewl dat je nu ook auto's e.d. hebben.
Wat vinden jullie er van?Greetings
-=[ Stupendou ]=-
quote:Als ik de screenshots zie geloof ik daar weinig van: je hebt het zeker over minimale die moet je dus niet hebben, maar de aanbevolen specs moet je hebben (als dat toevallig niet zo mocht zijn)
Op maandag 25 augustus 2003 13:09 schreef qube808 het volgende:
Ik heb ergens een interview met CliffyB gelezen waarin hij aangaf dat de systeem specs voor UT2k4 minder zijn dan die voor UT2k3.
quote:ja vind ik ook met een hedendaagse pc kan je um makkelijk spelen
Op maandag 25 augustus 2003 13:17 schreef Angel25 het volgende:
UT2k3 is gewoon supervet! Je kan niet zeuren dat de spec eisen te hoog zijn en dat het spel daarom niks is want dan moet je het eens op een fatsoenlijke pc spelen en dan zul je zien dat de online gameplay (zeker insta-CTF) gewoonis!!
quote:nou ik speel op een amd 1900+ 768mb DDR en een geforce3.
Op maandag 25 augustus 2003 13:11 schreef rtz1x het volgende:[..]
Wat zijn je specs dan ?
Ik heb athlon 1101 Mhz, Radeon 9500 en 640 MB RAM en mededankzij mijn processor trekt het spel hem ook nog maar net (op speelbaar niveau dan)
Maar ik heb btw ook alles op hoog, laat mij radeon flink aan de gang
Zou meoten kunnen, heb nu blob shadows aangezet, en werkt een stuk beter, maar toch nog lang niet zo lekker als UT. Alles op low zetten maakt gewoon niet uit
quote:vreemd, das beter dan mijn systeem, op de videokaart nadan
Op maandag 25 augustus 2003 13:21 schreef Jawohl het volgende:[..]
nou ik speel op een amd 1900+ 768mb DDR en een geforce3.
Zou meoten kunnen, heb nu blob shadows aangezet, en werkt een stuk beter, maar toch nog lang niet zo lekker als UT. Alles op low zetten maakt gewoon niet uit
quote:pfff, de geforce3 was tenminste nog revolutionair
Op maandag 25 augustus 2003 13:27 schreef rtz1x het volgende:[..]
vreemd, das beter dan mijn systeem, op de videokaart nadan
quote:De Radeon 9500 ook, na een hele periode stilte rond ati, en in een keer weer de snelste kaart op de markt
Op maandag 25 augustus 2003 13:41 schreef Jawohl het volgende:[..]
pfff, de geforce3 was tenminste nog revolutionair
quote:ehh, de 9700 was eerder hoor
Op maandag 25 augustus 2003 13:42 schreef rtz1x het volgende:[..]
De Radeon 9500 ook, na een hele periode stilte rond ati, en in een keer weer de snelste kaart op de markt
En btw is snelheid niet revolutionair
quote:Voor mij wel, na mijn ati xpert 2000 met 16 MB
Op maandag 25 augustus 2003 13:51 schreef Jawohl het volgende:[..]
ehh, de 9700 was eerder hoor
9500 is gewoon budgetmodel
En btw is snelheid niet revolutionair
quote:Ja in alle voertuigen kan je rijden en vliegen. Lijkt me echt geweldig.
Op maandag 25 augustus 2003 12:57 schreef Hiawatha het volgende:
Ziet er cool uit. Die jeeps, kun je daar in rijden?
2003 was erg mooi maar niet super leuk. 2004 lijkt echt dus veel beter.
-=[ Stupendou ]=-
quote:hehe okay, dan wel ja
Op maandag 25 augustus 2003 13:52 schreef rtz1x het volgende:[..]
Voor mij wel, na mijn ati xpert 2000 met 16 MB
Maar ff ontopic: Dat je in voertuigen kan rijden en vliegen lijkt me juist het hele 'UT-gevoel en gameplay' verneuken. Omdat iedereen dan gaat vliegen en rijden, heb je niemand meer die gewoon lopend/rennend gaat spelen. kijk naar battlefield
quote:De voertuigen worden in 2 aparte speltypes gebruikt. Die speltypen zijn er dan ook voor gemaakt om voertuigen te bevatten. Grote levels, enzo.
Op maandag 25 augustus 2003 14:09 schreef Jawohl het volgende:[..]
hehe okay, dan wel ja
Maar ff ontopic: Dat je in voertuigen kan rijden en vliegen lijkt me juist het hele 'UT-gevoel en gameplay' verneuken. Omdat iedereen dan gaat vliegen en rijden, heb je niemand meer die gewoon lopend/rennend gaat spelen. kijk naar battlefield
quote:Mjah, UT speelt op zo'n PC wel vloeiender, vind je het GEK?
Op maandag 25 augustus 2003 13:21 schreef Jawohl het volgende:[..]
nou ik speel op een amd 1900+ 768mb DDR en een geforce3.
Jezus mensen, stop met zeiken, UT2k3 is gewoon een GOED spel.
UT2004 komt met 2003 erbij, voor 40 euro, en de mensen die hem vorigjaar braaf hebben gekocht krijgen waarschijnlijk een dikke korting.
Edit:
De full out assaults met die voertuigen lijken mij het tofst, krijg je BF2004 zegmaar
Misschien moet ik toch eens aan een andere pc
quote:ut ctg instagib rulez 4 ever !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
bagger
net als ut2kechte UT spelers blijven het altijd bij UT 1 houden omdat hier de online games veel leuker zijn, en de systeem specs minder eisend zijn
quote:Mwah, half-life 2 online zal een aardig eind in de buurt komen denk ik zo
Op maandag 25 augustus 2003 15:08 schreef tjarie het volgende:[..]
ut ctg instagib rulez 4 ever !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
![]()
![]()
geen enkel spel zal ooit leuker worden dan dat.
quote:Dude, ik zeik helemaal niet op ut2k3, vind het een prima spel, maar het echte UT-gevoel is er niet meer vind ik, het speelt gewoon anders. (voor veel mensen misschien juist pluspunt) Maar ik persoonlijk vind het spel een beetje jammer, misschien ook omdat ik hem maar niet goed gedraaid krijg op mijn pc
Op maandag 25 augustus 2003 14:54 schreef Skull-splitter het volgende:[..]
Mjah, UT speelt op zo'n PC wel vloeiender, vind je het GEK?
UT2004 komt met 2003 erbij, voor 40 euro, en de mensen die hem vorigjaar braaf hebben gekocht krijgen waarschijnlijk een dikke korting.Edit:
De full out assaults met die voertuigen lijken mij het tofst, krijg je BF2004 zegmaar
quote:Draaide hier prima hoor, op mijn oude 1200 met R8500 erin... Tuurlijk, een nieuwe draait lekkerder, maar het oude UT spel is er wel degelijk, het is alleen anders, en als er iets is waar mensen NIET tegen kunnen dan is dat verandering
Op maandag 25 augustus 2003 15:32 schreef Jawohl het volgende:[..]
Dude, ik zeik helemaal niet op ut2k3, vind het een prima spel, maar het echte UT-gevoel is er niet meer vind ik, het speelt gewoon anders. (voor veel mensen misschien juist pluspunt) Maar ik persoonlijk vind het spel een beetje jammer, misschien ook omdat ik hem maar niet goed gedraaid krijg op mijn pc
http://www.ugo.com/channels/games/features/ati_pcgames/unrealtournament_2004/interview.asp
/Quote
Interviewer: What's the one thing that will convince UT2003 owners to go for UT2004?
Cliff: Vehicular manslaughter.
128MB RAM (256MB RAM or greater recommended)
3GB HDD space REQUIRED
8X CD-ROM or DVD
Windows® compatible sound card
DirectX® version 6 compliant video card (32-128MB VRAM recommended)
DirectX® version 9 (included on game disc)
Internet (TCP/IP) and LAN (TCP/IP) play supported. Internet play requires a 33.6 kbps or faster modem (broadband recommended)
http://news.gaminghorizon.com/media/1058997255.html
Hmm zou mijn P4 2,4Ghz. 512MB, GForce 4 TI 4200...... het aan kunne..
Nou dat was het wel weer....
-=[ Stupendou ]=-
[Dit bericht is gewijzigd door Stupendou op 26-08-2003 07:49]
quote:Zeker erg blij met je PC, de eerste komende 2 a 3 jaar kan je nog wel de nieuwste spellen spelen.
Op maandag 25 augustus 2003 20:12 schreef Stupendou het volgende:
Hmm zou mijn P4 2,4Ghz. 512MB, GForece 4 TI 4200...... het aan kunne..Nou dat was het wel weer....
quote:maar een gegorce ti 4200
Op maandag 25 augustus 2003 20:12 schreef Stupendou het volgende:
Hmm zou mijn P4 2,4Ghz. 512MB, GForece 4 TI 4200...... het aan kunne..Nou dat was het wel weer....
* koeskoes radeon 9800 heeft
quote:* Skull-splitter Radeon 9700 NP powered is
Op maandag 25 augustus 2003 23:10 schreef koeskoes het volgende:[..]
maar een gegorce ti 4200
* koeskoes radeon 9800 heeft
Kan je wel zeggen dat dat de grootste boost is geweest vanaf mijn oudere systeem...
quote:Stupendou begon er mee, moek toch ff trug patsen
Op maandag 25 augustus 2003 23:56 schreef Jordy-B het volgende:
is dit 'n "pats met je PC"-topic?
btw volgens mij wordt UT2004 een vieze incasher en lachen de makers zich kapot bij de verkoopcijfers.
quote:Nee. het is een goede ENGINE. Pas als "assault" terug is is het weer een goed spel.
Op maandag 25 augustus 2003 14:54 schreef Skull-splitter het volgende:
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2003 00:06 schreef Furby het volgende:
en overclockte muisdraad
quote:mwach... Om nou om 1 gamemode (die ik toch bijna nooit speelde) meteen een misser van jewelste te noemen...
Op dinsdag 26 augustus 2003 00:03 schreef Furby het volgende:[..]
Nee. het is een goede ENGINE. Pas als "assault" terug is is het weer een goed spel.
(En dat is bij 2004
) 2003 was net alsof ik weer Quake3test speelde.
Grtz
SuperGrrl hahaha
quote:Heb je het ooit serieus geprobeerd? Assault roeleert de pan uit, teamwork ten top
Op dinsdag 26 augustus 2003 07:48 schreef Skull-splitter het volgende:[..]
mwach... Om nou om 1 gamemode (die ik toch bijna nooit speelde) meteen een misser van jewelste te noemen...
Na de full versie te hebben gekocht vond ik die maps vooral erg tegenvallen, teveel obstakels waar je achter blijft hangen, te klein... niet TDM gericht. De map style was compleet anders...
Hopelijk wordt UT2004 weer beter wat dat betreft, dus grotere maps met grote kamers, zoals Deck16, Tempest etc.
De gameplay is wel beter in UT2003 imho, minder gespam met de flak en rocket laucher, sniper is trager etc. Alleen die goo gun hadden ze wat mij betreft er uit mogen laten
quote:Daar heb ik toch echt Battlefield voor
Op woensdag 27 augustus 2003 23:46 schreef Heliospan het volgende:[..]
Heb je het ooit serieus geprobeerd? Assault roeleert de pan uit, teamwork ten top
quote:of ET
Op vrijdag 29 augustus 2003 01:09 schreef Skull-splitter het volgende:[..]
Daar heb ik toch echt Battlefield voor
quote:Ook, maar dat is nogal klein en niet echt makkelijk om in te stappen online
Op vrijdag 29 augustus 2003 01:14 schreef Jawohl het volgende:[..]
of ET
quote:mwhja daar heb je wel gelijk in
Op vrijdag 29 augustus 2003 01:30 schreef Skull-splitter het volgende:[..]
Ook, maar dat is nogal klein en niet echt makkelijk om in te stappen online
quote:Ho ho, rustig aan... Tzijn een beetje Sony praktijken: 1 chip maken en die op verschillende prijsklasses clocken, waardoor je uit een goedkopere kaar gelijke prestaties zou KUNNEN halen...
Op woensdag 8 oktober 2003 22:02 schreef Vassili_Z het volgende:
klets niet
Radeon 9500 is beter dan de Radeon 9700, ze hebben Radeon 9500 eigenlijk niet op de markt willen brengen omdat dat ding meer chip capaciteit bevat dan de 9700 en voor een lagere prijs ook nog.
Check www.tweakers.net voor de feiten.
quote:ik heb me ook altijd wel kunnen vermaken met UT en UT2003
Op maandag 25 augustus 2003 13:17 schreef Angel25 het volgende:
UT2k3 is gewoon supervet! Je kan niet zeuren dat de spec eisen te hoog zijn en dat het spel daarom niks is want dan moet je het eens op een fatsoenlijke pc spelen en dan zul je zien dat de online gameplay (zeker insta-CTF) gewoonis!!
quote:Ik ook wel, alleen weer eens opnieuw installeren (een of andere vage domme fout zodat ik het hele spel weer moet installeren...
Op vrijdag 17 oktober 2003 01:10 schreef Armin het volgende:[..]
ik heb me ook altijd wel kunnen vermaken met UT en UT2003
quote:Slim van ze.
Op vrijdag 17 oktober 2003 01:06 schreef Skull-splitter het volgende:
Atari announced that owners of Unreal Tournament 2003 that provide proof of purchase will be entitled to a $10 rebate.
Wie heeft er twee jaar na dato nog het bonnetje van een spel bewaard
"Ja, maar we geven toch korting als je het spel hebt?"
Beetje smerig.
Trouwens, het zou toch eerder een "uitgebreide patch" worden? En zovel nieuwigheid zit er niet in. Ja, voertuigen en een paar nieuwe gamemodi. Nou nou, poe poe. Nog steeds belachelijk duur.
En wat moet ik met een headset als ik al een surround set heb...haal er maar een euro of dertig van de prijs af, dan gaat het pas interessant klinken
Nog nooit van DVD's gehoord?
quote:7 cd's download je niet zo snel.. Misschien doen ze het om er voor te zorgen dat ie niet zo vaak gedownload wordt.
Op dinsdag 6 januari 2004 19:08 schreef HomerJ het volgende:
7 cd'sNog nooit van DVD's gehoord?
quote:Nee.
Op woensdag 14 januari 2004 21:49 schreef paultjuhhh het volgende:
komt ie nog steeds op 6 feb. uit ?
quote:Ja zit niks anders op dan mokum te blijven bestoken voorlopig
Op donderdag 15 januari 2004 23:16 schreef TheGHunter het volgende:
Dan ga ik gewoon nog effe lekker door met het spelen van UT2K3
Waarom ligt ie dan nog niet in de winkel
quote:nee je kan hem ook al reseveren bij bart smit zag ik net
Op zaterdag 24 januari 2004 17:19 schreef paultjuhhh het volgende:
kan nie twachten mensen tot ie er eindelijk is, hopen dat ze niet weer gaan fokken met verlaten van uitkomen
quote:w000t
Op zaterdag 24 januari 2004 17:23 schreef crash_bandicoot het volgende:[..]
nee je kan hem ook al reseveren bij bart smit zag ik net
hij komt rond 10 februari uit
eindelijk!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
[afbeelding]
quote:ja las alleen dat hij minaal een 64 mb videokaart vraagt,dus ben al aan het zoeken naar wat beters
Op zaterdag 24 januari 2004 17:51 schreef Thomas B. het volgende:[..]
w000t
dik vet 0wnen
quote:huh toch wel februari ? hoe zat dit dan ? nouja mooi zo
Op dinsdag 6 januari 2004 15:30 schreef Dr.Daggla het volgende:
KUT, KUT, KUT en godverdomme..
Uitgesteld naar eind Maart..(
,
. )
quote:Ze gaan het hernoemen: "Unreal Tournament 2004 and a half"
Op zaterdag 24 januari 2004 20:20 schreef paultjuhhh het volgende:[..]
huh toch wel februari ? hoe zat dit dan ? nouja mooi zo
quote:jah dat geloof ik wel... ik speelde UT2003 eerst met een 32mb kaart op 800x600 en dat was ook niet echt geweldig. Dan zal 2004 nog wel zwaardere eisen hebben. Toen heb ik maar een 128mb kaart gekocht...
Op zaterdag 24 januari 2004 19:37 schreef crash_bandicoot het volgende:[..]
ja las alleen dat hij minaal een 64 mb videokaart vraagt,dus ben al aan het zoeken naar wat beters
quote:Bart Smit lult wel vaker mbt releasedates.
Op zaterdag 24 januari 2004 17:23 schreef crash_bandicoot het volgende:[..]
nee je kan hem ook al reseveren bij bart smit zag ik net
hij komt rond 10 februari uit
eindelijk!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
[afbeelding]
quote:Op tothegame staat ie op half Maart
Slecht nieuws voor alle Unreal Tournament 2004 fans, want de shooter zou namelijk weer uitgesteld zijn. Zou nieuwste UT telg oorspronkelijk in februari uitkomen, nu wordt eind maart als mogelijk releasedate genoemd.
quote:Mja, ik geloof liever een wedsite met reviews e.d. dan een online webstore die uit is op pre-orders.
Op zaterdag 24 januari 2004 20:51 schreef crash_bandicoot het volgende:
en bij nedgame staat de release op 13-2-2004
Ooit van DVD"s gehoord?
quote:Je valt in herhaling..
Op zaterdag 24 januari 2004 21:32 schreef HomerJ het volgende:
7 cd-romsOoit van DVD"s gehoord?
quote:
Op dinsdag 6 januari 2004 19:33 schreef Dr.Daggla het volgende:[..]
7 cd's download je niet zo snel.. Misschien doen ze het om er voor te zorgen dat ie niet zo vaak gedownload wordt.
quote:Ja, dat las ik vorige week op gamer.nl,
Op dinsdag 27 januari 2004 19:32 schreef Skull-splitter het volgende:
Mensen, vannacht kwam ik tot een ontschrikkelijke ontdekking: in tegenstelling wat velen beweerden zijn UT2003 en 2004 NIET compatible door enkele ingrijpende Netcode changes!
quote:Ik denk eerder dat het gewoon met je hoesje gaat werken iig...
Op dinsdag 6 januari 2004 15:41 schreef Elegy het volgende:[..]
Slim van ze.
Wie heeft er twee jaar na dato nog het bonnetje van een spel bewaard
"Ja, maar we geven toch korting als je het spel hebt?"
Beetje smerig.
Trouwens, het zou toch eerder een "uitgebreide patch" worden? En zovel nieuwigheid zit er niet in. Ja, voertuigen en een paar nieuwe gamemodi. Nou nou, poe poe. Nog steeds belachelijk duur.
En wat moet ik met een headset als ik al een surround set heb...haal er maar een euro of dertig van de prijs af, dan gaat het pas interessant klinken
quote:Met cd-key. Ik hoop het wel. En dan natuurlijk niet 5 euro korting, maar minstens twintig.
Op dinsdag 27 januari 2004 19:46 schreef Skull-splitter het volgende:[..]
Ik denk eerder dat het gewoon met je hoesje gaat werken iig...
Ze hebben zelf altijd gezegd dat het eigenlijk om een hele grote patch gaat. Daar ga ik de volle mep dus niet voor betalen, headset of niet
quote:Sommigen gaan ook wel eens naar een LAN en daar wordt het niet echt op prijs gestelt dat je je 5.1 meesleept... Daarnaast hoef je dat ding alleen maar (half) op te zetten om mee te kunnen praten, want de rest kun je als het goed is ook gewoon aan laten staan...
Op donderdag 29 januari 2004 13:47 schreef Elegy het volgende:
Ik vind dat zo zonde, heb je 5.1 en dan ga je met een koptelefoon op zitten
quote:amen
bagger
onder welke nick speel je?
quote:Ja, op een lan kan ik het nog wel begrijpen. Maar thuis?
Op vrijdag 30 januari 2004 01:08 schreef Skull-splitter het volgende:[..]
Sommigen gaan ook wel eens naar een LAN en daar wordt het niet echt op prijs gestelt dat je je 5.1 meesleept... Daarnaast hoef je dat ding alleen maar (half) op te zetten om mee te kunnen praten, want de rest kun je als het goed is ook gewoon aan laten staan...
Als je dan een microfoon aansluit snap ik het nog wel.
Affijn, net weer UT2k3 geinstalled en gespeeld, heerlijk blijft dat toch
quote:Dat weet ik ook wel
Op vrijdag 30 januari 2004 15:35 schreef Skull-splitter het volgende:
Headset = met microfoon
Ik doelde op 5.1 + microfoon
quote:Galmt lekker mee, het radio effect
Op vrijdag 30 januari 2004 15:55 schreef Elegy het volgende:[..]
Dat weet ik ook wel
Ik doelde op 5.1 + microfoon
quote:Demo zou juist zonder Assault zijn had ik begrepen....
Op vrijdag 30 januari 2004 17:27 schreef Grimm het volgende:
over 2 weken moet d'r een demo uit komenMET assault d'r in
quote:40 euro als het goed was, 10 euro minder als je UT2003 hebt
Op vrijdag 30 januari 2004 17:08 schreef crash_bandicoot het volgende:
De normale versie kost 50 euro ongeveer,wat gaat de deluxe versie kosten dan.
en ik kan niet wachten tot hij uit is.
quote:UT'jen in de badkamer
Op vrijdag 30 januari 2004 16:49 schreef Skull-splitter het volgende:[..]
Galmt lekker mee, het radio effect
quote:zo nu al een demo
Op vrijdag 30 januari 2004 19:59 schreef Skull-splitter het volgende:[..]
Demo zou juist zonder Assault zijn had ik begrepen....
hier een linkje met meer info over de demo
http://www.beyondunreal.com/dl.php/demos/dm-ons_ut2k4-navi.avi
is een offi release
ALLEEN UT2K4 IS VETTER!!!!!!!!!!:W
quote:lazer op met je halo ik heb nog nooit z`on ruk shooter gespeeld die snelheid alleen al 3x niks
Op maandag 2 februari 2004 23:10 schreef Ndy het volgende:
ut2k4 is een grote halo ripoff met die voertuigen... zie hier filmpje:http://www.beyondunreal.com/dl.php/demos/dm-ons_ut2k4-navi.avi
is een offi release
is na 30mins al saai :S.. k vind ut2k3 ook niets.. k speel nogsteeds UT(99) lekker aan mn 4e jaar bzig en btje geluk ook eurocup binnenkort
quote:als ie op Halo lijkt is ie dus vet
Op maandag 2 februari 2004 23:10 schreef Ndy het volgende:
ut2k4 is een grote halo ripoff met die voertuigen... zie hier filmpje:http://www.beyondunreal.com/dl.php/demos/dm-ons_ut2k4-navi.avi
is een offi release
[Dit bericht is gewijzigd door Armin op 03-02-2004 00:19]
quote:en wie ben jij dan als ik vragen mag?? Ik bedoel onder welke nick speel jij?
Op maandag 2 februari 2004 23:51 schreef Ndy het volgende:
wie zegt dat ik halo wel goed vindis na 30mins al saai :S.. k vind ut2k3 ook niets.. k speel nogsteeds UT(99) lekker aan mn 4e jaar bzig en btje geluk ook eurocup binnenkort
quote:flack cannon is ook back...
Op dinsdag 3 februari 2004 23:32 schreef Shinny het volgende:
net filmpje gezien, yay for isntagib, de shockrifle is back, maarja of het dan gelijk goed is ..denk het niet....ut2k3 vond ik ook nie echt veel aan :|
quote:Gelukkig is mn favoriet
Op dinsdag 3 februari 2004 23:58 schreef Armin het volgende:[..]
flack cannon is ook back...
quote:En toch leest ie van mijn HD sneller dan van mijn CD rom, en om nou steeds gigabytes aan textures tijdelijk op te slaan...
Op woensdag 4 februari 2004 00:08 schreef Armin het volgende:
Het lijkt me wel een vet spel, lijkt wel op 2003 maar die vehicles kwijl.
Jammer dat ie 7 CD's is dat is echt asociaal. XIII had 4 CD's terwijl de minimum install gewoon 1,2 gig was, neukerij is het.
quote:7 cd''s ???? MIJN GOD
Op woensdag 4 februari 2004 00:08 schreef Armin het volgende:
Het lijkt me wel een vet spel, lijkt wel op 2003 maar die vehicles kwijl.
Jammer dat ie 7 CD's is dat is echt asociaal. XIII had 4 CD's terwijl de minimum install gewoon 1,2 gig was, neukerij is het.
quote:http://www.clanbase.com/claninfo.php?cid=324916
Op dinsdag 3 februari 2004 19:46 schreef Shinny het volgende:[..]
en wie ben jij dan als ik vragen mag?? Ik bedoel onder welke nick speel jij?
nick hier komt dr redelijk mee overeen
quote:Remember Enter The Matrix? Dat waren er ook 6... (en om nou te zeggen dat dat terrecht was...)
Op woensdag 4 februari 2004 11:08 schreef Vassili_Z het volgende:[..]
7 cd''s ???? MIJN GOD
kunnen ze t niet op DVD zetten ofzo !?!!?!
ik hoop alleen dat ze een betere oplossing voor dat aantal hebben dan met de vorige... ik vind dat echt heel eng, 3 schijven als een spindel vastgeklemd!
quote:Gok er maar niet op, maar 't is tenminste beter dan cd's in van die papieren hoesjes.
Op woensdag 4 februari 2004 19:26 schreef Skull-splitter het volgende:[..]
Remember Enter The Matrix? Dat waren er ook 6... (en om nou te zeggen dat dat terrecht was...)
ik hoop alleen dat ze een betere oplossing voor dat aantal hebben dan met de vorige... ik vind dat echt heel eng, 3 schijven als een spindel vastgeklemd!
www.utassault.net we hebben hier strax ook een cup van ..
http://know-games.dryfish.org/as-cup/news/news.php
hier is het forumthread http://forums.utassault.net/showthread.php?t=43069&page=1&pp=20
quote:speel k soms maar voornamelijk iCTF
Op donderdag 5 februari 2004 15:35 schreef Grimm het volgende:
iemand hier die ook assault speelt met ut?www.utassault.net we hebben hier strax ook een cup van ..
http://know-games.dryfish.org/as-cup/news/news.php
hier is het forumthread http://forums.utassault.net/showthread.php?t=43069&page=1&pp=20
UT2003 heb ik ook aangeschaft, maar dat is het toch net niet, en aangezien 2004 praktisch een add-on is ga ik daar ook niet voor...het speelt gewoon niet zo lekker vind ik.
Maar das ieder zn eigen, het ziet er iig wel gelikt uit.
maar met assault ben je snel 2 uur bezig met een war beetje lachen op ts, t'is ook nog tactisch met tactics enzo waar wie moet staan enz..nou en je hebt launches wat ook tof is
quote:Precies, dat vind ik dus ook!
Op donderdag 5 februari 2004 22:32 schreef Ndy het volgende:
ziet dr misschien wel goed uit maar draait mij meer om de gameplay
http://www.gamer.nl/nieuws/20771
Helaas geen Instagib, laat ik dat nu als enige spelen in ut2k3
quote:Ik speel ut2k3, en daar is qua gameplay niks mis mee. Ben overgestapt van UT1 maar vond UT2k3 toch net ef wat lekkerder spelen. Is persoonlijk natuurlijk
Op donderdag 5 februari 2004 22:32 schreef Ndy het volgende:
ziet dr misschien wel goed uit maar draait mij meer om de gameplay
quote:Misschien morgen met pech
Op woensdag 11 februari 2004 12:21 schreef Jebus het volgende:
Vandaag de demo
http://www.ina-community.com/forums/showthread.php?threadid=348001
sry, site is een beetje sloom... krijgt vandaag veel aandacht denk
First up - Unreal Tournament 2004 Demo will be released at 12.00 PST/15.00 EST/8PM GMT. It's around 209MB and contains the following:
5 maps (AS-Convoy, ONS-Torlan, DM-Rankin, CTF-BridgeOfFate, BR-Colossus), 6 game modes (Assault, Onslaught, Deathmatch, Capture The Flag, Team Deathmatch, Bombing Run)
Vooral die AS-Convoy gaat rulen, ik weet niet of iemand dat filmpje heeft gezien
Iemand van jullie die nieuwe UT2004 filmpjes al gezien
ftp://ftp.ngi.it/Games/UT2004/ut2004gameplaymovie.wmv
ftp://ftp.ngi.it/ftp://ftp.ngi.it/Games/UT2004/imagina_ut2004.wmv
quote:Gadverdamme dat ziet er lekker uit
Op woensdag 11 februari 2004 16:25 schreef Jebus het volgende:
Wat gaat die demo rulen zeg!First up - Unreal Tournament 2004 Demo will be released at 12.00 PST/15.00 EST/8PM GMT. It's around 209MB and contains the following:
5 maps (AS-Convoy, ONS-Torlan, DM-Rankin, CTF-BridgeOfFate, BR-Colossus), 6 game modes (Assault, Onslaught, Deathmatch, Capture The Flag, Team Deathmatch, Bombing Run)Vooral die AS-Convoy gaat rulen, ik weet niet of iemand dat filmpje heeft gezien
Wat ik trouwens ook zwaar relaxed vind, is dat Xan Kriegor weer terug is. Kan je weer lekker "I am the alpha & the omega" roepen
quote:Daarom is het ook een gerucht
Op woensdag 11 februari 2004 18:17 schreef Argonath het volgende:
hmm nope het is 9 uur officieel nu.
6 uur maakten ze officieel bekend dat het 9 uur zou worden.
* Skull-splitter koffiedoorlopen ogen heeft
quote:"Whitness my perf erection"
Op woensdag 11 februari 2004 18:27 schreef Jebus het volgende:
Het wordt laat vanavondWat ik trouwens ook zwaar relaxed vind, is dat Xan Kriegor weer terug is. Kan je weer lekker "I am the alpha & the omega" roepen
Kwil em echt heeeeeel graag spelen
quote:Als je op je eigen link had geklikt had je dit kunnen lezen..
Op woensdag 11 februari 2004 19:05 schreef BlackSheep het volgende:
Op welke site komt die demo te staan?
www.unrealtournament2004.com? of?Kwil em echt heeeeeel graag spelen
quote:
We will be releasing the US version of the UT2004 demo today. It will include 5 maps (AS-Convoy, ONS-Torlan, DM-Rankin, CTF-BridgeOfFate, BR-Colossus), 6 game modes (Assault, Onslaught, Deathmatch, Capture The Flag, Team Deathmatch, Bombing Run). It will be 209 Megs so please check back later today to download it. We'll offer the file right here.
Wat zien die screenshots er prachtig uit zeg, ik ga het vanavond hopelijk heel lang spelen
quote:i am superioooooorrrrrrrrr
Op woensdag 11 februari 2004 18:49 schreef Dr.Daggla het volgende:[..]
"Whitness my perf erection"
De voertuigen en wapens zagen er allemaal ook goed uit. Vooral die spider mines lijken me erg lachen.
quote:Ik hoop dat er een dvd-versie komt
Hard Disk Space: 5.5 GB free
quote:komt er, is wel duurder maar dan krijg je hedset en Mod/Training DVD er gratuit bij
Op woensdag 11 februari 2004 20:40 schreef kipknots het volgende:
Ik keek net ff naar de systeemeisen:
[..]Ik hoop dat er een dvd-versie komt
quote:UT2K3 praktijken?
Op woensdag 11 februari 2004 21:04 schreef Dr.Daggla het volgende:
Niets nog...
*verwacht UT2K3 praktijken*
quote:werdt die niet eindeloos uitgestelt?
Op woensdag 11 februari 2004 21:06 schreef kipknots het volgende:[..]
UT2K3 praktijken?
quote:Thanks Skull-Splitter..
Op woensdag 11 februari 2004 21:06 schreef kipknots het volgende:[..]
UT2K3 praktijken?
quote:4kb/s
Op woensdag 11 februari 2004 21:05 schreef Skull-splitter het volgende:
http://anon.atari.speedera.net/anon.atari/98021/ut2004-betademo.exe
quote:Ik zit op 45-50 kbps (Chello+DAP)
Op woensdag 11 februari 2004 21:12 schreef kipknots het volgende:[..]
4kb/s
kort om: hijs binnen en aant unzippen
[Dit bericht is gewijzigd door Skull-splitter op 11-02-2004 21:26]
quote:Waar haal jij hem dan vandaan
Op woensdag 11 februari 2004 21:25 schreef Skull-splitter het volgende:
Average Speed 189.54 KB/s
quote:Ik heb DAP, haal um binnen met 50KBps.
Op woensdag 11 februari 2004 21:27 schreef Skull-splitter het volgende:
De link die ik gaf dus... Jullie gaan me toch niet vertellen dat jullie het heden ten dage zonder flashget kunnen stellen?
Edit: bittorrent uitgezet en hij haalt nu de 350kb/s
quote:Thx daar haal ik em nu ook vandaan met 157 kb/s zonder fratsen. Damn echt moeilijk om een beetje een server te vinden nu. Mijn vorige is alweer gestrand
Op woensdag 11 februari 2004 21:42 schreef kipknots het volgende:
ftp://ut2004:ut2004@adonis.mine.nu:2210/ut2004-betademo.exe
Hier download ik hem vandaan met zo'n 200kb/s (met flashget)Edit: bittorrent uitgezet en hij haalt nu de 350kb/s
quote:Ik kijk bij demo's altijd even op tweakers.net. Daar weten ze altijd snelle mirrors te vinden.
Op woensdag 11 februari 2004 21:45 schreef Jebus het volgende:[..]
Thx daar haal ik em nu ook vandaan met 157 kb/s zonder fratsen. Damn echt moeilijk om een beetje een server te vinden nu. Mijn vorige is alweer gestrand
Edit: heb hem binnen en ga nu maar eens installeren
[Dit bericht is gewijzigd door kipknots op 11-02-2004 21:53]
quote:186
Op woensdag 11 februari 2004 21:42 schreef kipknots het volgende:
ftp://ut2004:ut2004@adonis.mine.nu:2210/ut2004-betademo.exe
Hier download ik hem vandaan met zo'n 200kb/s (met flashget)Edit: bittorrent uitgezet en hij haalt nu de 350kb/s
quote:@sloom kabel, maar ik zat gewoon net voor de grote golf denk ik
Op woensdag 11 februari 2004 21:34 schreef Dr.Daggla het volgende:
Wat voor verbinding heb je Skull-splitter?
Weet je HOE VET de demo is?
Unslaught is chaos in het begin, maar wel kick ass, die vehicles, en dan Assault: PETJE AF mensen, UT is back
quote:407
Op woensdag 11 februari 2004 22:05 schreef Viperdesign het volgende:[..]
186
.
Ik heet ingame gewoon skullsplitter, zowel hierin als in ELK spel, dus dat zoekt makkelijk, maar mensen die over een ruim uurtje nog willen spelen?
quote:nog niet gespeeld, was met name benieuwd naar ONS en AS
Op woensdag 11 februari 2004 22:47 schreef neggix het volgende:
Wat is CTF een kut level zeg
quote:Ja, ik ga zo wel ff online gamen. ff wat uploaden en doorsturen nog enz
Op woensdag 11 februari 2004 22:48 schreef Skull-splitter het volgende:
vergeten te kijken of de functie er al in zit: buddylist?Ik heet ingame gewoon skullsplitter, zowel hierin als in ELK spel, dus dat zoekt makkelijk, maar mensen die over een ruim uurtje nog willen spelen?
Buddylist zit erin. Hoe add je peoples?
[Dit bericht is gewijzigd door neggix op 11-02-2004 23:11]
quote:Gewoon add-buddy?
Op woensdag 11 februari 2004 22:58 schreef neggix het volgende:[..]
Ja, ik ga zo wel ff online gamen. ff wat uploaden en doorsturen nog enz
Buddylist zit erin. Hoe add je peoples?
quote:UT is zeker gaaf, UT2k3 was ok, UT2K4 is weer gaaf
Op woensdag 11 februari 2004 22:52 schreef gekke_sandra het volgende:
UT is gaafik vind alleen de oudere leuker dan de "nieuwe"
quote:idd, Unreal Tournament 1999 is de beste versie..
ik vind alleen de oudere leuker dan de "nieuwe"
quote:As said: gelul. Het zijn geen versies maar gewoon compleet andere spellen. Classic UT is leuk, UT2003 is ook gewoon leuk, en UT2004 is dan weer wel meer gewoon een nieuwe versie, maar wel een erg goede.
Op woensdag 11 februari 2004 23:29 schreef kloosterboy het volgende:[..]
idd, Unreal Tournament 1999 is de beste versie..
quote:`
Op woensdag 11 februari 2004 23:27 schreef Skull-splitter het volgende:[..]
Gewoon add-buddy?
Ja, maar dan moet je wel weten in welke server je zit.
Het rijden met die wagens
quote:s-w-e-e-e-e-e-e-e-t
Op woensdag 11 februari 2004 23:00 schreef neggix het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Moet ik wel in een server zitten
Op woensdag 11 februari 2004 23:37 schreef neggix het volgende:[..]
`
Ja, maar dan moet je wel weten in welke server je zit.
Het rijden met die wagens![]()
quote:
Op woensdag 11 februari 2004 23:58 schreef drelletje het volgende:
als je 2003 kan draaien lukt deze dan ook??
quote:Waar zit de Add buddy knop? Ik kan alleen iemand adden als ik em zie in een server. Als ik naar buddy list ga kan ik alleen op IP adden
Op woensdag 11 februari 2004 23:41 schreef Skull-splitter het volgende:[..]
Moet ik wel in een server zitten
Gewoon adden en dan zie je me als ik online ben
ook pas van de week achtergekomen....
quote:Eindelijk. 3 MB/s
Op woensdag 11 februari 2004 21:05 schreef Skull-splitter het volgende:
http://anon.atari.speedera.net/anon.atari/98021/ut2004-betademo.exe
quote:Told you!
Op donderdag 12 februari 2004 00:23 schreef Dr.Daggla het volgende:
Wat een brute demo zeg..
Meschien vanwege windows 2k?
quote:Bruut = chaos man... echt, plus dat die vliegende voertuigen NIET fijn spelen IMO...
Op donderdag 12 februari 2004 00:36 schreef kipknots het volgende:
Onslaught is echt enorm bruut. Enige nadeel is dat als je tegenstander eenmaal de node die aan je core grenst () heeft verovert, je al geen kans meer maakt.
quote:Drivers, Directum X?
Op donderdag 12 februari 2004 00:42 schreef drelletje het volgende:
argh hij blijft dus haken bij het begin stukkie de et eerste schermpje wat je krijgt... damn...Meschien vanwege windows 2k?
quote:Daar kreeg ik even een vlinders in m'n buik gevoel van,
Op donderdag 12 februari 2004 00:43 schreef Jebus het volgende:
Die zeisen aan de zijkant van die buggy die je kan uitklappen![]()
Als je http://anon.atari.speedera.net/anon.atari/98021/ut2004-betademo.exe gedownload hebt, wat dan? Want bij mij gebeurd er niets als ik erop klik
quote:Hier werkt ie gewoon
Op donderdag 12 februari 2004 00:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
EuhAls je http://anon.atari.speedera.net/anon.atari/98021/ut2004-betademo.exe gedownload hebt, wat dan? Want bij mij gebeurd er niets als ik erop klik
quote:Is ie wel 209 mb? Ik had er eerst ook een van 78 mb gedownload, half zegmaar, toen deed ie het ook niet.
Op donderdag 12 februari 2004 00:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
EuhAls je http://anon.atari.speedera.net/anon.atari/98021/ut2004-betademo.exe gedownload hebt, wat dan? Want bij mij gebeurd er niets als ik erop klik
Programma te groot voor geheugen Heb je 512 hiervoor nodig dan
quote:Arme Notorious
Op donderdag 12 februari 2004 00:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
In Win 98 Comp modus zegt ie:Programma te groot voor geheugen
Heb je 512 hiervoor nodig dan
![]()
Ik ben m nu ook aan het downloaden @ 20 kb/s
(Stomme upload van mn FTP, en nog andere download).
Ik heb wel geduld, ik heb wel geduld...
quote:Ik zou er zowieso minstens 512 in hebben zitten, maar dat ben ik (PCGamer van oorsprong he).
![]()
Eerst resetten en daarna draaien?
quote:Ghe ghe, zo zat ik met Far Cry ook, en terrecht
Op donderdag 12 februari 2004 00:57 schreef DaFan het volgende:Ik heb wel geduld, ik heb wel geduld...
quote:Van de officiele site:
![]()
Net ook een heerlijk potje assault gehad
[Dit bericht is gewijzigd door kipknots op 12-02-2004 01:33]
quote:256 Hier, en ik heb al gereboot ook
Op donderdag 12 februari 2004 01:31 schreef kipknots het volgende:[..]
Van de officiele site:
Memory: 128 MB RAM minimum (256 MB recommended)
PC
quote:die melding heeft meestal weinig met je ram te maken. Probeer eens op een andere windows account, waar je alle programma's probeert af te sluiten die je niet nodig hebt. Of heb je soms geen schijfruimte meer?
Op donderdag 12 februari 2004 01:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dikke sjaak ermee, alles ge-update wat er te updaten valt, maar nog niets.
PC
Ik heb wel 1 probleem. Ik word regelmatig uit games geflikkerd omdat iemand anders dezelfde key blijkt te hebben Daarna krijg ik geen lijst van servers meer en moet ik het spel afsluiten en weer opstarten
Het voelt zich heel anders aan dan ut2003, maar ik moet natuurlijk nog alles instellen...
Ik zet vanavond anders wel ff een server op voor een paar man, kijken hoe dat gaat
Ik speel ut2003 al vanaf het begin, maar het begint me toch redelijk de nek uit te hangen, maargoed dat nu wat nieuws uitkomt, alhoewel ik mezelf dit niet lang zie spelen... maar wie weet... tot HL2 uit is
btw, ik heb demon 8 mbit, 800 kb/s down , 80 kb/s up... voor hoeveel man zou ik een server kunnen draaien ?
Buddy list kun je alleen iemand adden als je hem als op een server ziet, in je server browsers ja...
http://www.clanbase.com/claninfo.php?cid=236528 -->CL
[Dit bericht is gewijzigd door Un-X-PecteD op 12-02-2004 10:10]
Als ik m binnen heb, en ik unzip m, zegt ie op een gegeven moment dat de ZIPfile corrupt is
Nog maar een keer downloaden dan
quote:LOL!
Op donderdag 12 februari 2004 01:19 schreef PICHT het volgende:
Zat net ook ff online te spelen, lullen der allemaal rare kerels doorheenzit blijkbaar zon teamspeak optie in. Onslaught heerst!
ik dacht al "wtf, die models praten duits!"
quote:anders ga je ergens anders huilen en stoer en 1337 zijn? Kunnen dit soort posts niet als troll worden aangemerkt?
bagger
Anyhoo, leuk spel, demo gespeeld en het is echt TE grappig. Alleen jammer dat de goede servers zo overvol zijn. De voertuigen zijn niet overpowerd, alleen jammer dat in sommige maps sommige wapens amper nut hebben.
Maar wel een punt van kritiek: de meeste wapens zijn zo traag, dat je ruim vantevoren moet voorspellen waar je tegenstanders heengaan en aangezien bunnyhoppen helemaal ingeburgerd is in dit genre had ik toch graag gewild dat bijvoorbeeld die turrets wat sneller hun doel raakten dan dat je moet 'trailen'.
Ik vind Deathmatch het gaafst.
quote:Blijf maar leuk bij je Gayboy enzo, als het echt te moeilijk is om even een paar dingen na te gaan
Op donderdag 12 februari 2004 01:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dikke sjaak ermee, alles ge-update wat er te updaten valt, maar nog niets.
PC
quote:Gamespeed op 130 zetten, ben je klaar
Op donderdag 12 februari 2004 12:28 schreef Un-X-PecteD het volgende:
ut2k3/2k4 is zowiezo een stuk trager van ut99...
quote:Hmm, teamspeak gedoe maar eens opzoeken vandaag
Op donderdag 12 februari 2004 01:19 schreef PICHT het volgende:
Zat net ook ff online te spelen, lullen der allemaal rare kerels doorheenzit blijkbaar zon teamspeak optie in. Onslaught heerst!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |