Nu iets anders dan autotechniek, nu een gelijke strijd tussen twee giganten.
Deze keer geen Europese kandidaten meer, maar Oosterse en Westerse kandidaten
Een Amerikaan en een Japanner dus, 1 ding hebben ze gemeen, ze hebben zeker een echte Europees uiterlijk ondanks hun afkomst.
Ter vermelding: Archief Slowchats PTA.
Vorige deel: [Slowchat] Turbo vs de rest....
Mr. Skyline in de blauwe broek:
Nissan Skyline Concept car :
Nissan Skyline R34 GT-R NUR
Cilinderinhoud: 2568 cc.
PKs: 280 pks @ 6800 rpm
Koppel: 392 Nm @ 4400 rpm
Accerlatie: 0-100 km/h: 5,1 sec.
Transmissie: Getrag 6-Speed Handmatig
109 paardenkrachten per liter.
Salaris: ₤ 51.000 Engelse pond. (75805,60 Euro, afgerond 75k)
Hou hier rekening mee dat hij gedowntuned is, omdat ie anders niet toegelaten wordt in zijn thuisland.
In de andere hoek, in het rood: Mr. Mustang.
Mustang Concept Car:
2003 Ford Mustang Mach 1
Cilinderinhoud: 4605 cc
PKs: 300 pks @ 6000 rpm
Koppel: 406 Nm @ 4250 rpm
Transmissie : Tremec 6-Speed Handmatig
Accerlatie concept car: 4,6 sec.
65 paardenkrachten per liter.
Salaris: $54 000 USD (49820,40 Euro, afgerond 50k)
Deze is redelijk te tunen met als gevolg wat betere linkse hoek.
Mr. Skyline heeft zowel zijn sterke en zwakke punten: Het weet goed gebruik te maken van zijn talenten, maar blijft toch traag met zijn linkse.
Mr. Mustang is een enorme beer, maar laat nogal wat steekjes vallen omdat hij niet optimaal van zijn krachten benut.
Ik vind de prijzen ervan wel belangrijk voor het prestatie die ze leveren qua prijs.
*kling*
Bokswedstrijd Ronde 1!
Wie maakt de meeste kans op de PTA Cup "Favoriete auto SlowChat 39", denk je?
Ik moet toch kiezen voor de Skyline, want de combinatie looks en muscles komen voor mij toch beter uit....
Moet er wel bijzeggen dat het ook wel komt omdat ik geen echte liefhebber ben van Amerikaanse auto´s.. dus ben een beetje bevooroordeeld..
[Dit bericht is gewijzigd door smash789 op 25-08-2003 12:46]
quote:Idd.
Op maandag 25 augustus 2003 12:42 schreef smash789 het volgende:
Ik kies duidelijk voor de Mustang. 200000000x mooier dan de Skyline.
Voor uiterlijk ging ik voor de Mustang, alleen ik verwacht niet zoveel van zijn motor, dan ging ik toch meer voor die Skyline. Die heeft een veel betere motor.
Ik weet niet precies maar ik heb ergens gelezen dat een getunde Skyline een top had van 376 km/h.
Zoiets kan die Mustang bijna nooit op extreme tuning. Anders moet je zijn uiterlijk wel verbouwen dat niet van toepassing was bij die Skyline.
Ik geef meer om prestaties dan de uiterlijk. : Skyline dus.
[Dit bericht is gewijzigd door Extremini op 25-08-2003 12:55]
Mustang = Geil
oftewel, alle modellen Mustang = geil
motor maakt me niet zoveel uit, hij is toch wel sneller als de gemiddelde golf II Gti op de weg hiero
quote:Pleur maar eens een turbo op die mustang.
Op maandag 25 augustus 2003 12:54 schreef Extremini het volgende:
Verschillende reacties hier.Voor uiterlijk ging ik voor de Mustang, alleen ik verwacht niet zoveel van zijn motor, dan ging ik toch meer voor die Skyline. Die heeft een veel betere motor.
Ik weet niet precies maar ik heb ergens gelezen dat een getunde Skyline een top had van 376 km/h.
Zoiets kan die Mustang bijna nooit op extreme tuning. Anders moet je zijn uiterlijk wel verbouwen dat niet van toepassing was bij die Skyline.
Ik geef meer om prestaties dan de uiterlijk.
: Skyline dus.
quote:Inderdaad, altijd die amerikanen met hun grote auto's.
Op maandag 25 augustus 2003 13:17 schreef Metalfreak het volgende:
Ik vind ze allebei wel wat hebben, maar als ik mocht kiezen zou 't toch zeker de Skyline worden! Doe mij toch maar een Japanner ipv een Amerikaan.
Ik vind die ouwe mustang veel en veel mooier
Oh en ik moet even wat recht zetten
Ik heb gisteren niet meer gereden in deen Jaguar XJR
Het was namelijk een
Jaguar XJR Super V8 met een 4.2 liter V8 motor
Goed voor een kleine 400PK. Ik dacht dat ik die XJR te pakken had maar was dus beter
http://www.autoweek.nl/carbasedata.php?cache=no&vpos=1&add=1&id=28770&cache=no
quote:Nee da's logisch denken, de Skyline heeft slechts 20 pk minder met 2 liter minder cilinderinhoud
Op maandag 25 augustus 2003 13:43 schreef Oosthoek het volgende:
Waarom loopt iedereen af te geven op de grote cilinderinhoud van de mustang? Is dat jaloezie ofzo
Nou kben weer aan de slag gegaan. En heb nieuwe paintjob gedaan en schijfremmen erop gedaan. Want met die terugtraprem kon je niet meer remmen...
Morgen komen de spoilers binnen heb ik gehoord van DHL want die belde net....
Morgen weer een update!!
PS De chicks komen ook langzaam aan checken wat het wordt
quote:Wel cool.
Op maandag 25 augustus 2003 14:33 schreef Boink het volgende:
-coole wieler-
Zijn die grijze cirkels om de wielen dan geventileerde of geporfereerde remschijven?
Of toch lekker bij de blokjesrem ipv terugtraprem?
quote:Geperforeerd uiteraard... en blokjesrem ben je mal die vliegen eraf als ik me nos kit gebruik
Op maandag 25 augustus 2003 14:46 schreef Extremini het volgende:[..]
Wel cool.
Zijn die grijze cirkels om de wielen dan geventileerde of geporfereerde remschijven?
Of toch lekker bij de blokjesrem ipv terugtraprem?
Ik dacht dat (bijna) iedereen zeker voor Skyline zou kiezen, maar heel wat hier bleken zelfs liever voor Mustang te kiezen.
Graag met onderbebouwing dus, in plaats van roepen dat Mustang/Skyline gewoon de beste is ofzo.
Ik begin wel:
In die Mustang zit een echte Amerikaanse motor, dat betekent dus lekker scheuren, optrekken, de maximale kracht dus, maar later is de stekker al eruit. Een mooi Amerikaans excuus om als redenen om alvast een nieuwere auto te nemen (vind ik dan).
Die Skyline heeft ook wat te bieden, maar is veel nauwkeuriger ingesteld, die gaat dan volgens mij ook veel meer kilometers mee dan Mustang.
Kijk maar naar de pk's per liter brandstof. Een auto die dus gewoon lang meegaat. Daarom wil ik hem liever dan die Amerikaanse Mustang.
quote:Een motor uit een amerikaan is niet kapot te krijgen hoor
Op maandag 25 augustus 2003 14:55 schreef Extremini het volgende:
Oh, ja, nog iets.Ik dacht dat (bijna) iedereen zeker voor Skyline zou kiezen, maar heel wat hier bleken zelfs liever voor Mustang te kiezen.
Graag met onderbebouwing dus, in plaats van roepen dat Mustang/Skyline gewoon de beste is ofzo.
Ik begin wel:
In die Mustang zit een echte Amerikaanse motor, dat betekent dus lekker scheuren, optrekken, de maximale kracht dus, maar later is de stekker al eruit. Een mooi Amerikaans excuus om als redenen om alvast een nieuwere auto te nemen (vind ik dan).Die Skyline heeft ook wat te bieden, maar is veel nauwkeuriger ingesteld, die gaat dan volgens mij ook veel meer kilometers mee dan Mustang.
Kijk maar naar de pk's per liter brandstof. Een auto die dus gewoon lang meegaat. Daarom wil ik hem liever dan die Amerikaanse Mustang.
quote:Heb je er wel eens bij nagedacht dat de skyline een turbo heeft en dat de mustang atmosferisch werkt? Als je daar een turbo opzet lijkt het of die skyline stilstaat.
Op maandag 25 augustus 2003 14:15 schreef Scalle-- het volgende:
Nee da's logisch denken, de Skyline heeft slechts 20 pk minder met 2 liter minder cilinderinhoudLiever de Skyline maar niet het prototype want die vind ik echt lelijk, Mustang prototype is dan wel mooier...
* Tjabbo is terug.
het is wel rustig hierzo nu he , ik hoefde maar een aantal blzs slowchat door te lezen.
Ontopic: (voor zover dat kan in slowchat )
Ik ga voor de auto die op inruil het meest oplevert. het zal waarschijnlijk dan de skyline zijn. waarom? omdat ik hem subiet op een supra zou inruilen, ik vindt de auto's beide niet een echte aantrekkingskracht hebben. De mustang is mooier om te zien, maar mist de scherpe tandjes, en de krachtige jappenbak mist het design.
Vandaar dat ik liever wat anders had.
Moest ik kiezen, koos ik voor de mustang. Ik kies voor de looks.
Je kan die skyline dus ook zo dik en hard tunen dat je meer dan 1000pk kan krijgen ofzo Hij 0wneert gewoon vol.
Maar dan wel van het eerste type de GT500
quote:de shelby's doen t ook leuk
Op maandag 25 augustus 2003 19:53 schreef PeuRac het volgende:
MustangMaar dan wel van het eerste type de GT500
* jozef444 gaat top gear met jeremy en de mustang aanzetten
quote:WAAR? WAAR? WAAR? WAAR? WAAR? WAAR? WAAR? WAAR? WAAR? WAAR? WAAR? WAAR? WAAR? WAAR? WAAR? WAAR? WAAR? WAAR? WAAR? WAAR? WAAR? WAAR? WAAR? WAAR? WAAR? WAAR? WAAR? WAAR? WAAR? WAAR? WAAR? WAAR? WAAR? WAAR? WAAR? WAAR? WAAR? WAAR? WAAR? WAAR? WAAR? WAAR? WAAR? WAAR? WAAR? WAAR? WAAR? WAAR? WAAR? WAAR? WAAR? WAAR? WAAR? WAAR? WAAR? WAAR? WAAR? WAAR? WAAR? WAAR? WAAR? WAAR? WAAR? WAAR? WAAR? WAAR? WAAR? WAAR? WAAR? WAAR? WAAR? WAAR? WAAR? WAAR? WAAR? WAAR? WAAR? WAAR? WAAR? WAAR? WAAR? WAAR? WAAR? WAAR? WAAR? WAAR? WAAR? WAAR? WAAR? WAAR? WAAR? WAAR? WAAR? WAAR? WAAR? WAAR? WAAR? WAAR? WAAR? WAAR? WAAR? WAAR?WAAR? WAAR?
Op maandag 25 augustus 2003 19:55 schreef jozef444 het volgende:[..]
de shelby's doen t ook leuk
![]()
* jozef444 gaat top gear met jeremy en de mustang aanzetten
quote:op mijn videorecorder
Op maandag 25 augustus 2003 19:59 schreef PeuRac het volgende:[..]
WAAR? WAAR? WAAR? WAAR? WAAR? WAAR? WAAR? WAAR? WAAR? WAAR? WAAR? WAAR? WAAR? WAAR? WAAR? WAAR? WAAR? WAAR? WAAR? WAAR? WAAR? WAAR? WAAR? WAAR? WAAR? WAAR? WAAR? WAAR? WAAR? WAAR? WAAR? WAAR? WAAR? WAAR? WAAR? WAAR? WAAR? WAAR? WAAR? WAAR? WAAR? WAAR? WAAR? WAAR? WAAR? WAAR? WAAR? WAAR? WAAR? WAAR? WAAR? WAAR? WAAR? WAAR? WAAR? WAAR? WAAR? WAAR? WAAR? WAAR? WAAR? WAAR? WAAR? WAAR? WAAR? WAAR? WAAR? WAAR? WAAR? WAAR? WAAR? WAAR? WAAR? WAAR? WAAR? WAAR? WAAR? WAAR? WAAR? WAAR? WAAR? WAAR? WAAR? WAAR? WAAR? WAAR? WAAR? WAAR? WAAR? WAAR? WAAR? WAAR? WAAR? WAAR? WAAR? WAAR? WAAR? WAAR? WAAR? WAAR? WAAR? WAAR?WAAR? WAAR?
quote:
Op maandag 25 augustus 2003 20:23 schreef jozef444 het volgende:[..]
op mijn videorecorder
quote:tja ik heb alle top gears van t 2e seizoen + nog een best off van de 1e op band staan
Op maandag 25 augustus 2003 20:34 schreef PeuRac het volgende:[..]
* PeuRac vind Jozef444 nu een stuk minder aardig, door t geven van valse hoop
quote:Ben eigenlijk toch te druk om te kijken. Stage verslag (al werk ik daar grotendeels tijdens de stage zelf aan), 15 mailtjes beantwoorden, vakantie regelen (damn was t lastig om een goedkope slaap plaats voor 2pers te vinden), en meer maar dat ben ik ff vergeten en komt morgen wel weer, samen met de rest van de mailtjes
Op maandag 25 augustus 2003 20:35 schreef jozef444 het volgende:[..]
tja ik heb alle top gears van t 2e seizoen + nog een best off van de 1e op band staan
quote:Ben al aan de tweede week van mn stage begonnen, heb dus nouwelijks vrije tijd meer ('s avonds naar vrienden ed, mailtjes beantwoorden - heb veel vrienden in t buitenland, en mn vriendin zelfs uit polen mail dus erg veel- en mn stageverslag bijwerken)
Op maandag 25 augustus 2003 20:43 schreef jozef444 het volgende:
hehe, mja ik kreeg toen straks weer een telefoontje van t werk, morgen is de enigste dag di eik standby stond is er iemand ziekmoet ik op komen draven anders was ik de hele week vrij geweest
is best klote, werk op zat en zondag (twee banen), ben nu dus 7dgn per week bezig. Ga denk ik bij een ontslag nemen
quote:ik weet nog niet eens welke klas ik in zit wat voor punten ik heb en wat voor rooster ik heb. En volgens mij moet ik volgende week maandag beginnen
Op maandag 25 augustus 2003 21:04 schreef Boink het volgende:
Morgen me rooster halen en kijken wat voor zwaar leven ik nou krijg
* jozef444 weet nog niet eens zeker of ie volgende week wel moet beginnen
quote:HeHe, ik weet ook niet precies wanneer ik moet beginnen maar dt hoor ik morgen ook vast wel
Op maandag 25 augustus 2003 21:05 schreef jozef444 het volgende:[..]
ik weet nog niet eens welke klas ik in zit wat voor punten ik heb en wat voor rooster ik heb. En volgens mij moet ik volgende week maandag beginnen
* jozef444 weet nog niet eens zeker of ie volgende week wel moet beginnen
quote:neuh fontys kennende krijg je t maandag een uur nadat je had moeten beginnen te horen
Op maandag 25 augustus 2003 21:17 schreef Boink het volgende:[..]
HeHe, ik weet ook niet precies wanneer ik moet beginnen maar dt hoor ik morgen ook vast wel
En dan wordt het weer leren ipv luieren, wat ik al sinds eind mei doe
quote:Dus voor jou meer een vordel hehe
Op maandag 25 augustus 2003 21:30 schreef jozef444 het volgende:
neuh twordt bij mij meer luieren ipv werken
quote:Zo ken ik Fontys ook ja... Als het goed is, krijg ik woensdag al te horen welk kloterooster ik ga krijgen... Maar ja, dat zal maandag zeker weer gewijzigd zijn of is woensdag nog niet bekend... Dat van maandag boeit me toch niet omdat ik waarschijnlijk toch niet op tijd op school kan zijn.
Op maandag 25 augustus 2003 21:19 schreef jozef444 het volgende:[..]
neuh fontys kennende krijg je t maandag een uur nadat je had moeten beginnen te horen
en ik zit aan de vieux cola
dat geeft tenminste klasse en je kan er ook mee naar je werk zonder nagekeken te worden als patser.
De Skyline heeft "in het echt" ongeveer 300 pk's gemeten over alle vier de wielen en heeft een topsnelheid van zo'n 280km/h na verwijdering van de begrenzer.
280pk is alleen op papier, in Japan is er namelijk een "gentleman's agreement" tussen de fabrikanten dat geen enkele straatauto meer dan 280pk mag produceren.
In de praktijk blijkt dit niet altijd nageleefd te worden.
In de vergelijking met de Mustang wint de Skyline het voor mij op de volgende punten.
skyline wint van alle auto's behalve de mclaren F1 (hoewel dat niet zeker is met de 1400 pk tuning)
Een paar jaar verder en mocht ik dan nogsteeds de skyline super vinden dan.... moet ik hem gewoon hebben!
quote:mooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooi man
Op dinsdag 26 augustus 2003 10:03 schreef th0r het volgende:
skyline r-34 kan je gemakkelijk tunen tot 1400 pk (met een top over de 400 km/u) dmv een dubbele turbo en een g-lader (ook al is het maar een 2.6 liter DOHC v6)skyline wint van alle auto's behalve de mclaren F1 (hoewel dat niet zeker is met de 1400 pk tuning)
i love them 'stangs
* Xtreem is weer terug....
intro was vrij zwaar.... heb vrijdag de afterparty nietgehaald, omdat ik anders in zou storten
heb ik hier nog iets gemist???
voor me ligt de Autovisie van 17 augustus, er is daar een boksmatch tussen een Jaguar V8 die je daarin hebt gereden en een Mercedes E55 AMG met een V8.
De optreksnelheid klopt echter niet, die moet 5,8 seconden zijn.
Als je intresse hebt wil ik de tekst wel overtypen.
Ik heb vandaag een appartement toegewezen gekregen!
Een super vette
waaaaa
* Thermo gelukkig
quote:Foto's!!!!!!!!
Op dinsdag 26 augustus 2003 13:26 schreef Thermo het volgende:
Hoi hoi vaste slowchattersIk heb vandaag een appartement toegewezen gekregen!
![]()
Een super vette
waaaaa
* Thermo gelukkig
quote:Na tekenen contract neem ik camera mee en ga direct foto's maken!
Op dinsdag 26 augustus 2003 13:27 schreef Boink het volgende:[..]
Foto's!!!!!!!!
quote:Houd ik je aan
Op dinsdag 26 augustus 2003 13:37 schreef Thermo het volgende:[..]
Na tekenen contract neem ik camera mee en ga direct foto's maken!
quote:Gefeliciteerd man. goed werk.
Op dinsdag 26 augustus 2003 13:26 schreef Thermo het volgende:
Hoi hoi vaste slowchattersIk heb vandaag een appartement toegewezen gekregen!
![]()
Een super vette
waaaaa
* Thermo gelukkig
En foto's horen erbij he!
quote:Nou ik kan je al vast vertellen dat we beiden geen gelijk hebben. Al dat ik dan weer wel een beetje gelijk he
Op dinsdag 26 augustus 2003 12:58 schreef Extremini het volgende:
Aan Ook_gek,voor me ligt de Autovisie van 17 augustus, er is daar een boksmatch tussen een Jaguar V8 die je daarin hebt gereden en een Mercedes E55 AMG met een V8.
De optreksnelheid klopt echter niet, die moet 5,8 seconden zijn.
Als je intresse hebt wil ik de tekst wel overtypen.
oke eerst de gegevens van de fabriek. Volgens jaguar trekt deze van 0 naar 100 in 5.3 sec naar de 100. Al is er al weer een autoblad geweest in dacht ergens in THE UK dat deze auto onder de perfecte omstandigheden zonder enige aanpassingen officieel in samenwerking met jaguar de auto van 0 naar 100 in 4,6 sec heeft gekregen. Helaas kan ik daar niks van terug vinden op internet en dat blad heb ik hier niet meer
Ik weet niet welke auto jij het over hebt. Ik heb in eerste instantie gezegt dat het de XJR was. Maar het is dus de XJR Super. Deze heeft dus 100PK meer dan de normale XJR.
Dus we hadden het beiden fout
quote:Gefeliciteerd gozer
Op dinsdag 26 augustus 2003 13:26 schreef Thermo het volgende:
Hoi hoi vaste slowchattersIk heb vandaag een appartement toegewezen gekregen!
![]()
Een super vette
waaaaa
* Thermo gelukkig
quote:(Sorry, ik kan het niet laten
Op dinsdag 26 augustus 2003 10:03 schreef th0r het volgende:
skyline r-34 kan je gemakkelijk tunen tot 1400 pk (met een top over de 400 km/u) dmv een dubbele turbo en een g-lader (ook al is het maar een 2.6 liter DOHC v6)skyline wint van alle auto's behalve de mclaren F1 (hoewel dat niet zeker is met de 1400 pk tuning)
Skyline heeft standaard al twee turbo's.
Bij het tunen kun je er wel bv grotere turbo's op monteren.
Voorbeeldplaatje: Turbonetics Y2K vs. GT3542
En een G-lader...da's toch het VW-woordje voor turbo?
De Skyline R34 wint ook van de McLaren F1...kijk maar eens naar het Japans toerwagenkampioenschap.
Met vriendelijke groet, uw Skyline-freak.
quote:Het is wel een Jaguar XJR Super, met een V8 dus, maar ik wist niet zeker of het de auto was die jij bedoelde, dus ik heb maar even paar foto's met mijn webcam gemaakt:
Op dinsdag 26 augustus 2003 15:41 schreef ook_gek het volgende:
-knip-
Ik vroeg me af of die dashboard hetzelfde is zoals die XJR waarin je gereden hebt.
Die Jaguar moest in de test wel afleggen tegen de Mercedes E55 AMG.
Een quote:
quote:Het heeft dus ook indruk gemaakt op je.
Het acceleratievermogen van de Jag is indrukwekkend, dat van de Benz angstaanjagend
Standaard was die Jaguar van je 300 pk, want het blad vermeldt: "Door montage van een mechanische compressor van Eaton, afgeregeld op eeen maximale overdruk van 0,9 bar, is het vermogen van de V8 met 100 pk gestegen tot een prachtige 400 pk."
Voor als je de test eens wilt nalezen, kijk dan even in de winkel of AutoVisie 14 augustus nog verkrijgbaar is.
quote:Ja het is precies het zelfde alleen had deze zwarte stoelen. Maar dat dashboard vind ik geen mooie kleur. Weet eigelijk ook niet wat voor een matriaal dat was. Maar vind het er niet mooi uit zien. Het heeft zeker indruk gemaakt op mij zeker omdath et zo een grote lange auto is. Zeker vergeleken met de Mercedes BV. En het klopt dat die super gewoon standaart een 300PK motor heeft dat is namelijk de XJR en de super is dan verder opgekrikt naar de 400PK. Erg indruk wekkend overgens voor zo een auto. Want het ziet er totaal niet snel uit. Het is lang en groot. En dan gaat hij er van door als een lijp bij het stoplicht
Op dinsdag 26 augustus 2003 16:03 schreef Extremini het volgende:[..]
Het is wel een Jaguar XJR Super, met een V8 dus, maar ik wist niet zeker of het de auto was die jij bedoelde, dus ik heb maar even paar foto's met mijn webcam gemaakt:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]Ik vroeg me af of die dashboard hetzelfde is zoals die XJR waarin je gereden hebt.
Die Jaguar moest in de test wel afleggen tegen de Mercedes E55 AMG.Een quote:
[..]Het heeft dus ook indruk gemaakt op je.
Standaard was die Jaguar van je 300 pk, want het blad vermeldt: "Door montage van een mechanische compressor van Eaton, afgeregeld op eeen maximale overdruk van 0,9 bar, is het vermogen van de V8 met 100 pk gestegen tot een prachtige 400 pk."
Voor als je de test eens wilt nalezen, kijk dan even in de winkel of AutoVisie 14 augustus nog verkrijgbaar is.
en dan die optie,s die er in zitten en hoe je dat kan bedienen. ZO GAAF gewoon.
Jaguar zegt dat zij de snelste personen auto nu hebben.
Ik vraag me af waar ze dat vandaan halen want ik dacht meteen aan de audi RS modellen de BMW M5 modellen en de mercedes AMG modellen. Waar zullen zij dat dan op baseren. Dat vraag ik me echt af.
quote:Zag hij er dan precies zo uit?:
Op dinsdag 26 augustus 2003 16:11 schreef ook_gek het volgende:
-knip-
En, ja, het is inderdaad een XJR Super.
Enkele specs ervan:
4,1 liter, 0-100 km/h: 5,3 sec, koppel: 553 Nm.
Hij is wel vrij lang: 509 cm.
quote:Jep dat is hem. Maar het is een 4.2 liter V8
Op dinsdag 26 augustus 2003 16:17 schreef Extremini het volgende:[..]
Zag hij er dan precies zo uit?:
En, ja, het is inderdaad een XJR Super.
Enkele specs ervan:
4,1 liter, 0-100 km/h: 5,3 sec, koppel: 553 Nm.
Hij is wel vrij lang: 509 cm.
Download anders even bij jaguar op de site de specs
quote:Dit is bullshit
Op dinsdag 26 augustus 2003 10:03 schreef th0r het volgende:
skyline r-34 kan je gemakkelijk tunen tot 1400 pk (met een top over de 400 km/u) dmv een dubbele turbo en een g-lader (ook al is het maar een 2.6 liter DOHC v6)skyline wint van alle auto's behalve de mclaren F1 (hoewel dat niet zeker is met de 1400 pk tuning)
Een g-lader is van VW en wordt door 1 riem aangedreven, deze g-laders zijn al stuk voordat ze de fabriek uitkomen en worden cker niet op een skyline gebruikt.
Het is geen V6 maar een 6 cilinder in lijn en het is nooit makkelijk om er 1400 pk uit te halen.
Er zijn ook Supra's met de 2JZ motor die dat vermogen halen, dat vermogen wil niet zeggen dat je sneller bent dan b.v. een McLaren F1, heeft ook met het gewicht, de versnellingsbak, overbrengingen, banden enz. te maken...
quote:In het japanse toerwagenkampioenschap (JGTC) staat NISMO met de Skyline 24 punten voor op het Toyota Le Mans team (de supra's staan 2 t/m 6
Op dinsdag 26 augustus 2003 15:55 schreef MaartenGrendel het volgende:
De Skyline R34 wint ook van de McLaren F1...kijk maar eens naar het Japans toerwagenkampioenschap.Met vriendelijke groet, uw Skyline-freak.
quote:Een G lader is een Compressor type, maar dat is voor de èchte techneuten
Op dinsdag 26 augustus 2003 15:55 schreef MaartenGrendel het volgende:[..]
(Sorry, ik kan het niet laten
)
Skyline heeft standaard al twee turbo's.
Bij het tunen kun je er wel bv grotere turbo's op monteren.Voorbeeldplaatje: Turbonetics Y2K
vs. GT3542
[afbeelding]En een G-lader...da's toch het VW-woordje voor turbo?
De Skyline R34 wint ook van de McLaren F1...kijk maar eens naar het Japans toerwagenkampioenschap.
Met vriendelijke groet, uw Skyline-freak.
omdat ik hier toch niks te doen heb ben ik ff gaan googelen
hier een Eaton
deze laat 2 kurkentrekker achtige dingen langs mekaar lopen zodat de lucht geperst wordt richting de intercooler/inlaat
hier een Vortech die veel meer van een turbo weg heeft, maar als je goed kijkt duidelijk anders is, hier wordt de lucht dmv tandwielen geperst...
hier de roots:
een G-lader perst de lucht weer anders, en dat zie je heel duidelijk op dit plaatje.
als iemand nog uitleg over superchargers, volgens welk princiepe dan ook nodig heeft (duidelijker als dit dus) moet die gene maar ff aan de bel trekken dan doe ik mijn best.
[Dit bericht is gewijzigd door Ultimora op 26-08-2003 16:48]
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2003 16:17 schreef Extremini het volgende:[..]
Zag hij er dan precies zo uit?:
En, ja, het is inderdaad een XJR Super.
Enkele specs ervan:
4,1 liter, 0-100 km/h: 5,3 sec, koppel: 553 Nm.
Hij is wel vrij lang: 509 cm.
zo dit komt van de jag site
Vandaag maar weer es auto gewassen
O, ja ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat Gizart meedoet aan Idols
quote:Vertel es wat meer!
Op dinsdag 26 augustus 2003 17:14 schreef -Eddow- het volgende:
O, ja ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat Gizart meedoet aan Idols![]()
quote:Idd daar wil ik ook wel eens wat meer van weten
Op dinsdag 26 augustus 2003 17:16 schreef Extremini het volgende:[..]
Vertel es wat meer!
quote:Heel leuk Ulti!
Op dinsdag 26 augustus 2003 16:45 schreef Ultimora het volgende:[..]
Een G lader is een Compressor type, maar dat is voor de èchte techneuten
die kunnen niet alleen de maat onderscheiden, maar ook de werking. de G lader is dus anders als bijvoorbeeld als een Eaton of een Vortech compressor.
omdat ik hier toch niks te doen heb ben ik ff gaan googelen
hier een Eaton [afbeelding]
[afbeelding]
deze laat 2 kurkentrekker achtige dingen langs mekaar lopen zodat de lucht geperst wordt richting de intercooler/inlaathier een Vortech die veel meer van een turbo weg heeft, maar als je goed kijkt duidelijk anders is, hier wordt de lucht dmv tandwielen geperst...
[afbeelding]hier de roots:
[afbeelding]
[afbeelding]een G-lader perst de lucht weer anders, en dat zie je heel duidelijk op dit plaatje.
[afbeelding]
als iemand nog uitleg over superchargers, volgens welk princiepe dan ook nodig heeft (duidelijker als dit dus) moet die gene maar ff aan de bel trekken dan doe ik mijn best.
Daarnaast is het misschien leuk om er een verhaaltje bij te doen over een turbocharger, naast een supercharger.
De meeste mensen weten het verschil niet eens.
Een turbocharger is dus duidelijk electrisch of door uitlaatgassen aangedreven, waar een supercharger via een riem contact maakt met het blok waardoor de turbo dus via de motor aangedreven wordt.
(Niet dat jij dat niet snapte, maar voor de volledigheid )
quote:Hoe komt het dan dat die skyline boven de suups staan?
Op dinsdag 26 augustus 2003 16:41 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:In het japanse toerwagenkampioenschap (JGTC) staat NISMO met de Skyline 24 punten voor op het Toyota Le Mans team (de supra's staan 2 t/m 6
)
quote:Bedankt voor de aanvulling.
Op dinsdag 26 augustus 2003 16:41 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..knip...]
En ook bedankt Ulti, weer wat geleerd.
quote:Omdat die Supra van Team Le Mans er 1x afgegaan is 0 punten en 1x lekke band maar 6 punten gehaald.... dan sta je dus 2... maar als ze gewoon op de baan beleven hebben ze gewonnen
Op dinsdag 26 augustus 2003 18:36 schreef Tjabbo het volgende:Hoe komt het dan dat die skyline boven de suups staan?
Is die makkelijker te tunen? lijkt me niet...
Misschien een beter team? of gewoon de bestuurder?
quote:Aha dat verklaart een boel.
Op dinsdag 26 augustus 2003 19:00 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:[..]
Omdat die Supra van Team Le Mans er 1x afgegaan is 0 punten en 1x lekke band maar 6 punten gehaald.... dan sta je dus 2... maar als ze gewoon op de baan beleven hebben ze gewonnen
, Coronel rijdt mee in een NSX en wordt er steenvast uitgeboekt door de Suups ( en skyline's )
quote:cker weten!! toen waren ze kampioen
Op dinsdag 26 augustus 2003 19:30 schreef Tjabbo het volgende:[..]
Aha dat verklaart een boel.
Van wat ik begrepen heb waren ze vorig jaar heer en meester, de suups.
quote:ik heb 1 automaat die gaan wat sneller achteruit, ik ging laatst 70 en toen hield de weg op dus ik weet niet precies hoe snel ie achteruit kan, maakt me ook niet echt veel uit.....
Op dinsdag 26 augustus 2003 20:57 schreef Extremini het volgende:
Zomaar een vraagje aan iedereen: hoe hard gaat je auto achteruit?
quote:[off-topic]
Op dinsdag 26 augustus 2003 21:06 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:[..]
ik heb 1 automaat die gaan wat sneller achteruit, ik ging laatst 70 en toen hield de weg op dus ik weet niet precies hoe snel ie achteruit kan, maakt me ook niet echt veel uit.....
quote:net zo hard als vooruit in theorie, hoezo
Op dinsdag 26 augustus 2003 20:57 schreef Extremini het volgende:
Zomaar een vraagje aan iedereen: hoe hard gaat je auto achteruit?
edit: goeienavond harde kern en andere slowchatters kben gruwelijk brak na 9 1/2 uur werken en daarna nog een 1 1/2 uur fanatiek sporten
(maarja ik doe t zelf dus moet niet zeuren
)
@ thermo feli kerel hartstikke vet, enne die foto's willen we zeker zien
quote:Harde kern meldt
Op dinsdag 26 augustus 2003 22:09 schreef jozef444 het volgende:[..]
net zo hard als vooruit in theorie, hoezo
edit: goeienavond harde kern en andere slowchatters
kben gruwelijk brak na 9 1/2 uur werken en daarna nog een 1 1/2 uur fanatiek sporten
(maarja ik doe t zelf dus moet niet zeuren
)
@ thermo feli kerel hartstikke vet, enne die foto's willen we zeker zien
quote:* jozef444 groet vrije harde kern
Op dinsdag 26 augustus 2003 22:58 schreef ook_gek het volgende:[..]
Harde kern meldt
hmzz ik zit te wachten totdat een onwetende gaat vragen waarom mijn auto net zo snel achteruit als vooruitgaat
(degene die t weten sssstt ik wil nog interessant doen
)
goedenavond manne.
weet iemand waar het sticky topic met irc info gebleven is trouwens??
trouwens, jozef... iets met het woord variometic waar we naar opzoek zijn?
quote:Waarom gaat je auto even snel achteruit als voor uit
Op dinsdag 26 augustus 2003 23:01 schreef jozef444 het volgende:[..]
* jozef444 groet vrije harde kern
![]()
hmzz ik zit te wachten totdat een onwetende gaat vragen waarom mijn auto net zo snel achteruit als vooruitgaat
(degene die t weten sssstt
ik wil nog interessant doen
![]()
)
quote:Misschien dat ie ook een 5's-achteruit versnellingsbak heeft.
Op dinsdag 26 augustus 2003 23:05 schreef ook_gek het volgende:[..]
Waarom gaat je auto even snel achteruit als voor uit
Een 10-versnellingsbak dus.
Of dat mogelijk is, weet ik niet.
quote:Hij rijd volvo zo een heel oud ding
Op dinsdag 26 augustus 2003 23:08 schreef Extremini het volgende:[..]
Misschien dat ie ook een 5's-achteruit versnellingsbak heeft.
Een 10-versnellingsbak dus.
Of dat mogelijk is, weet ik niet.
quote:ik heb te veel versnellingen om op te noemen in men auto
Op dinsdag 26 augustus 2003 23:08 schreef Extremini het volgende:[..]
Misschien dat ie ook een 5's-achteruit versnellingsbak heeft.
Een 10-versnellingsbak dus.
Of dat mogelijk is, weet ik niet.
(leuk als mensen niet weten wat je rijdt en haai tjabbo )
quote:beetje meer respect voor een bijna klassieker he
Op dinsdag 26 augustus 2003 23:09 schreef ook_gek het volgende:[..]
Hij rijd volvo zo een heel oud ding
quote:Voor zo een bak
Op dinsdag 26 augustus 2003 23:10 schreef jozef444 het volgende:[..]
beetje meer respect voor een bijna klassieker he
quote:slechte jaren
Op dinsdag 26 augustus 2003 23:18 schreef ook_gek het volgende:[..]
Voor zo een bak
Gelukkig heeft volvo laten zien dat ze hun slechte jaren goed hebben kunnen maken door middel van de S modellen BV
quote:Of CVT?
Op dinsdag 26 augustus 2003 23:03 schreef Tjabbo het volgende:trouwens, jozef... iets met het woord variometic waar we naar opzoek zijn?
quote:goedzo
Op dinsdag 26 augustus 2003 23:19 schreef MaartenGrendel het volgende:[..]
Of CVT?
quote:Rustig aan effe door sparen nog
Op dinsdag 26 augustus 2003 23:19 schreef jozef444 het volgende:
hoe staat t trouwens met de amerikaanse voiture van je
Moet je kijken wat ik gespot hebt
Dit spot echt bijna niemand whehehe
Helaas staat er een hek voor
Maar dit midden in scheveningen
quote:Zo weet je waar je mee te maken krijgt ook_gek, als je weer eens gek doet.
Op dinsdag 26 augustus 2003 23:29 schreef ook_gek het volgende:[..]
Rustig aan effe door sparen nog
Moet je kijken wat ik gespot hebt
Dit spot echt bijna niemand wheheheHelaas staat er een hek voor
Maar dit midden in scheveningen
[afbeelding]
Deze spot ook haast niemand Gespot deel II
quote:Heb in dat topic nog een andere foto van de zelfde AM gezet speciaal voor jou
Op dinsdag 26 augustus 2003 23:30 schreef RaTz het volgende:[..]
Zo weet je waar je mee te maken krijgt ook_gek, als je weer eens gek doet.
Deze spot ook haast niemandGespot deel II
quote:Ik zie het, ik heb hem eigenlijk al te vaak gezien
Op dinsdag 26 augustus 2003 23:36 schreef ook_gek het volgende:[..]
Heb in dat topic nog een andere foto van de zelfde AM gezet speciaal voor jou
quote:een AM kan je niet vaak genoeg zien
Op dinsdag 26 augustus 2003 23:43 schreef RaTz het volgende:[..]
Ik zie het, ik heb hem eigenlijk al te vaak gezien
, maar hij blijft mooi
quote:Hey!
Op dinsdag 26 augustus 2003 23:10 schreef jozef444 het volgende:[..]
ik heb te veel versnellingen om op te noemen in men auto
![]()
(leuk als mensen niet weten wat je rijdt en haai tjabbo
)
Ik had het goed he?
quote:Nee nee en nog eens nee. En al was het goed. Dan reken we het fout voor jou
Op dinsdag 26 augustus 2003 23:59 schreef Tjabbo het volgende:[..]
Hey!
Ik had het goed he?
quote:
Op woensdag 27 augustus 2003 00:01 schreef ook_gek het volgende:[..]
Want jij rijd in een spoiler met er een auto aan vast
quote:En het mooiste is dan nog. Er zit een gleuf in het midde waar normaal een 3de remlicht moet zitten. Maar het geld was op dus daar zit nu niks
Op woensdag 27 augustus 2003 00:02 schreef RaTz het volgende:[..]
quote:Wat een opmerking
Op woensdag 27 augustus 2003 00:04 schreef ook_gek het volgende:[..]
En het mooiste is dan nog. Er zit een gleuf in het midde waar normaal een 3de remlicht moet zitten. Maar het geld was op dus daar zit nu niks
quote:Hmmz. en in die gleuf zit al een half jaar een licht. alleen ik heb geen digicam, dus foto's maken gaat niet zo simpel
Op woensdag 27 augustus 2003 00:05 schreef RaTz het volgende:[..]
Wat een opmerking
Dat had ik nog niet gezien op die foto's van die celica.
En ookgek, vertel eens, welke auto had jij ook weer?
Ik heb mijn droomauto al. hoe zit het met jou, vertel eens.
quote:Nou krijgt ie het benauwd....
Op woensdag 27 augustus 2003 00:11 schreef Tjabbo het volgende:[..]
Hmmz. en in die gleuf zit al een half jaar een licht. alleen ik heb geen digicam, dus foto's maken gaat niet zo simpel
Maar dat had ik hem al tig keer verteld, maar hij blijft jaloersEn ookgek, vertel eens, welke auto had jij ook weer?
Ik heb mijn droomauto al. hoe zit het met jou, vertel eens.
quote:Dat moet haast wel. Met dat veel geschreeuw en weinig wol
Op woensdag 27 augustus 2003 00:13 schreef RaTz het volgende:[..]
Nou krijgt ie het benauwd....
(ook_gek dan hé)
Wacht maar tot ik me auto heb. WACHT maar.
Soms is het beter geen auto te hebben dan een bepaalt soort auto
quote:Something smells inhere, and it ain't me...
Op woensdag 27 augustus 2003 00:39 schreef ook_gek het volgende:
als dat jou droom auto is
De betaalbare versie dan. de minder betaalbare voor mij is de supra MKIV, maar die is qua model haast gelijk, de koplampen daargelaten.
quote:Ja wachten is al wat we doen.
Wacht maar tot ik me auto heb. WACHT maar.
Soms is het beter geen auto te hebben dan een bepaalt soort auto
Man, make up your mind.
quote:Precies. hij evenaart qua fake gehalte bijna Ultimora.
Op woensdag 27 augustus 2003 00:44 schreef Wiseone het volgende:
Ook_gek, zonder auto en vette PTA-poster???
Nofi Ulti
Edit: we hebben er ook een woord voor:
Wannabe
volgens mij zijn er mensen jaloers op het feit dat ik harde kern ben
En het maakt mij niks uit. Een auto is geen status simbol. En alleen echte Auto freaks snappen dat
quote:Volgens mij ben jij jaloers op het feit dat mensen buiten de harde kern wel een auto hebben.
Op woensdag 27 augustus 2003 00:50 schreef ook_gek het volgende:
whehehehehehevolgens mij zijn er mensen jaloers op het feit dat ik harde kern ben
quote:Jeah rite. Een echte freak wil rijden. niet kijken naar plaatjes van auto's van anderen.
En het maakt mij niks uit. Een auto is geen status symbool. En alleen echte Auto freaks snappen dat
Edit: mindere opmerking verwijderd.
Ken je niet iemand met een civic die zijn zekeringkast wil vastleggen op foto??
quote:whehehehehe
Op woensdag 27 augustus 2003 00:52 schreef Tjabbo het volgende:[..]
Volgens mij ben jij jaloers op het feit dat mensen buiten de harde kern wel een auto hebben.
[..]Jeah rite. Een echte freak wil rijden. niet kijken naar plaatjes van auto's van anderen.
![]()
![]()
Edit: mindere opmerking verwijderd.
een auto freak spaard door voor een echte mooie auto
quote:Jacco vast wel. maar die is ff weg volgens mij.
Op woensdag 27 augustus 2003 00:56 schreef Wiseone het volgende:
Mmmm, harde kern onzin poster, of heb je ook nog info gepost?Ken je niet iemand met een civic die zijn zekeringkast wil vastleggen op foto??
quote:
Op woensdag 27 augustus 2003 00:57 schreef ook_gek het volgende:[..]
whehehehehe
een auto freak spaard door voor een echte mooie auto
Dat, of een amerikaan.
quote:ja en?
Op woensdag 27 augustus 2003 00:58 schreef Wiseone het volgende:
maar belofte wordt niet echt nagekomen...!
Niet echt nadelig voor jouw idd,
sorry voor de verveling!
quote:is nog niks zeker. Nog rond kijken. Maar wie weet een dodge charcher
Op woensdag 27 augustus 2003 00:59 schreef Wiseone het volgende:
Wat wil je gaan kopen dan als je lang hebt gespaard?? Ook_gek!
ja en dat is verkeerd getypt
quote:Leuke reactie en dan gek vinden dat mensen niks aan je willen vertellen. wat vriendelijker kan ook.
Op woensdag 27 augustus 2003 01:01 schreef Wiseone het volgende:
Dat ik nog steeds niet weet welke zekering ik moet vervangen om mijn radio weer draaiende de krijgen!!Niet echt nadelig voor jouw idd,
sorry voor de verveling!
en wacht dachten we van de handleiding. Of even langs een garage rijden is ook geen kleine moeite. En die weten dat best wel. En anders bel je een garage op dat kan ook nog wel.
Optie,s genoeg dacht ik zo
quote:het is Charger
Op woensdag 27 augustus 2003 01:02 schreef ook_gek het volgende:[..]
is nog niks zeker. Nog rond kijken. Maar wie weet een dodge charcher
ja en dat is verkeerd getypt
quote:Sorry kan er niks aan doen
Op woensdag 27 augustus 2003 01:07 schreef Tjabbo het volgende:[..]
het is Charger
quote:hihi. geintje moet kunnen baas
Op woensdag 27 augustus 2003 01:13 schreef ook_gek het volgende:[..]
Sorry kan er niks aan doen
Had geen zin om het op te zoeken. Lang leven de dyslecty zullen we maar zeggen
ik ga maffen. truste mensen.
quote:Ik weet het
Op woensdag 27 augustus 2003 01:18 schreef Tjabbo het volgende:[..]
hihi. geintje moet kunnen baas
ik ga maffen. truste mensen.
zo de rest van de week vrij, dus iedereen die zegt dat ie moet werken mag ook ik nou redelijk hard uitlachen
quote:mensen die zulke dagen draaien en klagen moeten ze afschieten
Op woensdag 27 augustus 2003 10:43 schreef Boink het volgende:
Goeiemorgen!Ik ga nog genieten van me laatste dag
En dan morgen naar school van 12:20 tot 14:30
quote:whehehe ik zet meteen m,n rols en ferrari buiten
Top-10 gestolen auto's in NederlandAantal diefstallen in 2002. Het aantal gestolen autos staat tussen haakjes.
1. Opel Kadett (3.752)
2. Volkswagen Golf (2.206)
3. Ford Escort (1.294)
4. Opel Corsa (941)
5. Fiat Uno (639)
6. Opel Astra (480)
7. Volkswagen Passat (388)
8. Volkswagen Polo (365)
9. Opel Vectra (319)
10. Mercedes 200-serie (313)Bron: Rijksdienst voor het Wegverkeer en Centraal Bureau voor de Statistiek, 2002.
Hoe goedkoper hoe gewilder
De top-10 van de meest gestolen autos in Nederland is opvallend. Je zou verwachten dat mooie, snelle, dure wagens aantrekkelijker zijn dan de autos die nu in de top-10 staan. Niemand zou toch denken dat de Opel Kadett het vaakst wordt gestolen in ons land. Zeker omdat deze alleen nog maar tweedehands is te kopen. Net als de Ford Escort, Fiat Uno en de Mercedes 200-serie.
Gunstig voor alle miljonair met vette wagens. Minder gunstig voor de iets armere landgenoten die al hun spaargeld uitgeven aan een Volkswagen Golf of een Opel Corsa.
Iedere 20 minuten 1 auto gestolen
Het is natuurlijk gemakkelijk te verklaren. De duurdere, nieuwere autos zijn beter beveiligd dan de goedkopere autos. Het is dus logisch dat autodieven zich richten op kleine of minder dure autos. Het is zelfs zó makkelijk dat in Nederland iedere twintig minuten een auto wordt gestolen. Een rekensom leert ons dat er dan jaarlijks tussen de 20.000 en 30.000 autos worden ontvreemd.Rotterdam spant de kroon
Naast het soort auto en de beveiliging is er nog iets waar u rekening mee kunt houden: de plaats. Met plaats bedoelen we niet de plek waar u uw heilige koe stalt (of toch wel een beetje, want in een parkeergarage is de kans kleiner dat uw auto wordt gestolen), maar in dit geval denken we aan de stad of streek. Uit onderzoek is gebleken dat de meeste autos worden gestolen in de stad Rotterdam. Per duizend voertuigen wordt er in deze stad 1,23 auto gestolen. Andere plaatsen waar veel autos worden ontvreemd zijn Amsterdam, Arnhem, Utrecht, Kerkrade, Nijmegen, Den Haag, Eindhoven, Tilburg en Maastricht. Miljonairs hoeven zich dus geen zorgen te maken. Hun auto staat veilig in Wassenaar, Laren of Bilthoven
Ook_gek's droom auto
quote:wel gaaf als je zo een bak zelf zou kunnen opknappen.
Op woensdag 27 augustus 2003 11:33 schreef -Eddow- het volgende:
[afbeelding]Ook_gek's droom auto
quote:waar gaat het over dan. Wat is de bedoeling.
Op woensdag 27 augustus 2003 12:13 schreef jozef444 het volgende:
hmm heb net weer een leuk programma zitten kijken, 's avonds om 19:00 op discovery (wordt 's ochtends herhaald) een soort van scrapheap/thunder races combi t heet full metal challenge en tis wel aardig om te kijken (o.a. dat meiske wat scrapheap mee presenteert zit erin
)
quote:ehm landenwedstrijdje met teams, de teams hebben een maand gehad om een auto te bouwen (zwaar en meer buggy like) en daarmee moeten ze een aantal vage spelletjes doen
Op woensdag 27 augustus 2003 12:22 schreef ook_gek het volgende:[..]
waar gaat het over dan. Wat is de bedoeling.
Heb hele discussie nagelezen, en vraagje aan Ook_gek, waarom wil je misschien een Dodge Charger kopen van je (gespaarde) geld.
Ik vind hem niet zo bijzondere auto, of bedoelde je die oude types uit Dukes of Hazzard?
quote:Ja tuurlijk wil ik zo een oud ding
Op woensdag 27 augustus 2003 12:28 schreef Extremini het volgende:
Goeiemorgen, net wakker.Heb hele discussie nagelezen, en vraagje aan Ook_gek, waarom wil je misschien een Dodge Charger kopen van je (gespaarde) geld.
Ik vind hem niet zo bijzondere auto, of bedoelde je die oude types uit Dukes of Hazzard?
Maar wat andere van auto,s vinden maakt mij niks uit. Ik moet er in rijden En wat anderen er van vinden heb ik SCHIJT aan
[Dit bericht is gewijzigd door ook_gek op 27-08-2003 12:39]
quote:kijk denken we toch nog ergens tzelfde over
Op woensdag 27 augustus 2003 12:32 schreef ook_gek het volgende:[..]
Maar wat andere van auto,s vinden maakt mij niks uit. Ik moet er in rijden
En wat anderen er van vinden heb ik SCHIJT aan
quote:dat heb je wel vaker als je je in dat soort scheithokken moet verplaatsen
Op woensdag 27 augustus 2003 12:32 schreef ook_gek het volgende:[..]
Ja tuurlijk wil ik zo een oud ding
ergens uit 76 is dat dacht ik
Maar wat andere van auto,s vinden maakt mij niks uit. Ik moet er in rijdenEn wat anderen er van vinden heb ik SCHIJT aan
quote:Dodge Chargers zijn echt wel vet
Op woensdag 27 augustus 2003 12:32 schreef ook_gek het volgende:[..]
Ja tuurlijk wil ik zo een oud ding
ergens uit 76 is dat dacht ik
Maar wat andere van auto,s vinden maakt mij niks uit. Ik moet er in rijdenEn wat anderen er van vinden heb ik SCHIJT aan
De Charger 1969
Challenger 1970
quote:Kan er eventueel wat onderbebouwing bij?
Op woensdag 27 augustus 2003 13:48 schreef dfr0st het volgende:
Antwoord op post 1: MUSTANG
Dus waarom juist Mustang?
Op Discovery word verteld wat een snelle auto perfect maakt.
Banden vering versnellingsbak alles komt aan bod. Hoe krijg je meer pk,s uit een auto noem maar op.
En ze gebruiken een corvette een porsche en een FERRARI F50
Laten ze zien hoe een F50 rijd. ZO een mooi geluid heerlijk ik word gek
quote:Zegt je naam al.
Op woensdag 27 augustus 2003 16:13 schreef ook_gek het volgende:
ik word gek.-knip-
Maar, goed, is het NU op TV?
Er is nu reclame op Discovery Channel.
quote:edit
Op woensdag 27 augustus 2003 16:13 schreef ook_gek het volgende:
ik word gek.Op Discovery word verteld wat een snelle auto perfect maakt.
Banden vering versnellingsbak alles komt aan bod. Hoe krijg je meer pk,s uit een auto noem maar op.En ze gebruiken een corvette een porsche en een FERRARI F50
Laten ze zien hoe een F50 rijd. ZO een mooi geluid heerlijk ik word gek
[Dit bericht is gewijzigd door ThaFreak op 27-08-2003 16:18]
quote:Beiden erg mooi jha
Op woensdag 27 augustus 2003 13:42 schreef RaTz het volgende:[..]
Dodge Chargers zijn echt wel vet
, en duur ook volgens mij. Zeker gaaf als je zo'n wagen kan rijden ook_gek. Een challenger mag er ook best zijn, die zijn ook nog een stuk goedkoper dacht ik.
De Charger 1969
[afbeelding]Challenger 1970
[afbeelding]
Voor een kleine 10.000 euro heb je een mooie. En ergens in die richting wil ik wezen. En dan nog parkeerplaats vinden
quote:er is nu reclame weet niet of het door gaat.
Op woensdag 27 augustus 2003 16:14 schreef ThaFreak het volgende:[..]
is dat nu???
erg leuk om te zien
quote:* ThaFreak gaat ook kijken.........
Op woensdag 27 augustus 2003 16:18 schreef ook_gek het volgende:[..]
er is nu reclame weet niet of het door gaat.
Gaat vornamelijk over het ontwikkele van de auto,s. En dan snelle auto,s wat komt er bij kijken. Jha het gaat door nu FAST CARSerg leuk om te zien
quote:Ik zie het ook.
Op woensdag 27 augustus 2003 16:18 schreef ook_gek het volgende:[..]
erg leuk om te zien
Kijkje in de fabrieken
quote:schrik niet. Want corvet zit er ook bij
Op woensdag 27 augustus 2003 16:27 schreef ThaFreak het volgende:
wat doet porsche ertussen
quote:Ja die valt nog mee 5.7 V8 puur motor
Op woensdag 27 augustus 2003 16:29 schreef ook_gek het volgende:[..]
schrik niet. Want corvet zit er ook bij
maar die nepsport wagen van een porsche mogen ze schrappen en begraven!!!!
quote:Dan zal ik maar niet zeggen wat ik net aan de telefoon heb gezegd wat ze met je lancia moesten doen
Op woensdag 27 augustus 2003 16:32 schreef ThaFreak het volgende:[..]
Ja die valt nog mee 5.7 V8 puur motor
maar die nepsport wagen van een porsche mogen ze schrappen en begraven!!!!
Maar die ferrari GAAF MAN. Wat nou over werken. Wat nou werken in het weekend. Whehhe goed man
En dan die kneus met z,n porsche. Je gaat harder met hulp middelen dan zonder. Ja vast je bedoeld gewoon dat je niet kan rijden.
Dat geluid ook mooi man. En in dat hele programa laten ze mooie camera standen zien Wat een geluid man van die F50 dat is toch genieten.
quote:zal ze het zo wel vragen want ze zouden vandaag bellen!
Op woensdag 27 augustus 2003 16:39 schreef Boink het volgende:[..]
Dan zal ik maar niet zeggen wat ik net aan de telefoon heb gezegd wat ze met je lancia moesten doen
quote:Yupz dat was het programma en de corvette was van calllaway!
Op woensdag 27 augustus 2003 18:03 schreef jozef444 het volgende:
hmm was dat dat programma waar een donker gekleurde man (dus geen neger) die daar met die f50 in de bergen zit te spelen, en die corvet is toch niet van chevvie daar maar toch van saleen of een ander tuning merk ?
quote:yupz dan heb ik m gelukkig al gezien
Op woensdag 27 augustus 2003 18:03 schreef ThaFreak het volgende:[..]
Yupz dat was het programma en de corvette was van calllaway!
dies eigenlijk al best oud
kga dalijk weer ff een scrapheap herhaling en daarna dat nieuwe full metal challenge kijken
En ook waar ze soms de camera gestopt hadden.
Op de schok brekers op de remschrijven op de bumper voor.
echt leuk om te zien
quote:ik von die calloway en de ferrari toen t minste eigenlijk
Op woensdag 27 augustus 2003 18:10 schreef ook_gek het volgende:
vond het een leuk programma. Zeker dat je zach hoe ze de F50 de toeren in zaten te jagenHoezo rood effe door trappen nog.
En ook waar ze soms de camera gestopt hadden.
Op de schok brekers op de remschrijven op de bumper voor.
echt leuk om te zien
porsche
ooit die aflevering van top gear gezien met de dames en de porsches
* jozef444 was always a turbo-man
[Dit bericht is gewijzigd door jozef444 op 27-08-2003 18:13]
Ik wil btw kaarten voor Concours d'Elegance in A'doorn (en dan onder de normale prijs als t ff kan voor nix) heeft iem die nog toevallig liggen?
quote:als ik daar kaartjes voor zou hebben zou ik ze echt niet weg geven.
Op woensdag 27 augustus 2003 18:13 schreef PeuRac het volgende:
Zo, lekker saai werk gedaan vandaag. De hele dag gefactureerd, daar is nix an.Ik wil btw kaarten voor Concours d'Elegance in A'doorn (en dan onder de normale prijs als t ff kan voor nix) heeft iem die nog toevallig liggen?
quote:Dat is toch bij het paleis het loo?
Op woensdag 27 augustus 2003 18:13 schreef PeuRac het volgende:
Zo, lekker saai werk gedaan vandaag. De hele dag gefactureerd, daar is nix an.Ik wil btw kaarten voor Concours d'Elegance in A'doorn (en dan onder de normale prijs als t ff kan voor nix) heeft iem die nog toevallig liggen?
quote:jup ik gaat ook..
Op woensdag 27 augustus 2003 19:01 schreef jacco het volgende:[..]
Dat is toch bij het paleis het loo?
quote:Dan moet ik een vriendin maar eens heel lief aankijken. Die werkt namelijk in het theehuis daar
Op woensdag 27 augustus 2003 19:03 schreef Ultimora het volgende:[..]
jup ik gaat ook..
* jozef444 is weer verder kijken
quote:Dat heb ik gister voor het eerst gezien. Beetje vaag programma. Dat gepresenteerd word door die meid van scrapheap challenge. Maar het lijkt net of ze een metamorfose heeft ondergaan.
Op woensdag 27 augustus 2003 19:09 schreef jozef444 het volgende:
hmm voor iedereen die niks te doen heeft der is nu een nieuw programma bezig op discovery : full metal challenge* jozef444 is weer verder kijken
quote:En niet vergeten die ongeschoren bullebak.
Op woensdag 27 augustus 2003 19:12 schreef jacco het volgende:[..]
Dat heb ik gister voor het eerst gezien. Beetje vaag programma. Dat gepresenteerd word door die meid van scrapheap challenge. Maar het lijkt net of ze een metamorfose heeft ondergaan.
quote:Met die monstertrucks bedoelen jullie?
Op woensdag 27 augustus 2003 19:15 schreef Extremini het volgende:[..]
En niet vergeten die ongeschoren bullebak.
quote:Hier maken ze echt alleen wagens en moeten daar verschillende dingen mee doen. Er doen 3 verschillende landen teams aan mee. Het kan mij niet echt boeien eigenlijk
Op woensdag 27 augustus 2003 19:16 schreef MaartenGrendel het volgende:[..]
Met die monstertrucks bedoelen jullie?
Dat is volgens mij ook een vervolg op Scrapheap Challenge, alleen dan in de VS ipv GB.
quote:Ik vond dat ze er bij scrapheap beter uitzag, maar t gaat niet om haar toch?
Op woensdag 27 augustus 2003 19:12 schreef jacco het volgende:[..]
Dat heb ik gister voor het eerst gezien. Beetje vaag programma. Dat gepresenteerd word door die meid van scrapheap challenge. Maar het lijkt net of ze een metamorfose heeft ondergaan.
En ohja naar A'doorn wil ik graag op zondag.
Jacco laat je vriendin dan ook ff wat voor mij regelen
Edit - Typo
[Dit bericht is gewijzigd door PeuRac op 27-08-2003 19:39]
quote:Ah dan bedoel ik een andere aflevering waarschijnlijk.
Op woensdag 27 augustus 2003 19:17 schreef jacco het volgende:[..]
Hier maken ze echt alleen wagens en moeten daar verschillende dingen mee doen. Er doen 3 verschillende landen teams aan mee. Het kan mij niet echt boeien eigenlijk
quote:Had t na 2 min al gezien
Op woensdag 27 augustus 2003 19:28 schreef Ultimora het volgende:
k zit een beetje te kijken, maar het lijkt me echt geen zak aan..
quote:Ik heb het nog niet eens gekeken
Op woensdag 27 augustus 2003 19:36 schreef PeuRac het volgende:[..]
Had t na 2 min al gezien
quote:Netwerk vind ik trouwens een
Op woensdag 27 augustus 2003 20:00 schreef -Eddow- het volgende:
Check zo netwerk :
Gaat zo over streetracen enz..
quote:Ze hebben soms goede reportages
Op woensdag 27 augustus 2003 20:04 schreef Extremini het volgende:[..]
Netwerk vind ik trouwens een
-progamma.
quote:Idd, maar de echt goeie reportages nemen ze meestal over van de BBC. Maar ik ga zo wel kijken iig.
Op woensdag 27 augustus 2003 20:11 schreef PeuRac het volgende:[..]
Ze hebben soms goede reportages
quote:t zag er wel intressant uit dat voorstukkie
Op woensdag 27 augustus 2003 20:04 schreef Extremini het volgende:[..]
Netwerk vind ik trouwens een
-progamma.
netwerk kijk ik vannacht wel Anders heb ik vannacht niks te doen
quote:Nu is netwerk op 1
Op woensdag 27 augustus 2003 20:36 schreef ThaFreak het volgende:
hoelaat en zender????
quote:jaaah thanxz
Op woensdag 27 augustus 2003 20:36 schreef jacco het volgende:[..]
Nu is netwerk op 1
quote:idd, das tenminste een goede kerel, welke tenminste een oplossing heeft gevonden. Die eikel uit Hengelo snapt er geen zak van.
Op woensdag 27 augustus 2003 20:48 schreef MaartenGrendel het volgende:
Korte reportage...maar die ene burgemeester snapte het tenminste.
Het is een soort sport, en als die legaal beoefend kan worden is er geen enkel probleem.
quote:Beetje kennis van Nederland kan nooit geen kwaad
of ze gaan maar Zandvoort daar zit volgens mij ook zo'n race circuit
quote:Jah, dat zei ik ook al tegen m'n ma, "die kerel heeft zich duidelijk niet goed ingelicht".
Op woensdag 27 augustus 2003 20:51 schreef jacco het volgende:
Die burgemeeste van hengelo dan
[..]Beetje kennis van Nederland kan nooit geen kwaad
quote:Ja, waarom alleen bij "Danny"? Die praatte nog het duidelijkst van alle personen in die reportage.
Op woensdag 27 augustus 2003 21:04 schreef ook_gek het volgende:
ze hadden zelfs ondertieteling er bij nodig
quote:Nou je hebt nix gemist hoor.
Op woensdag 27 augustus 2003 21:09 schreef jozef444 het volgende:
oh god ik heb weer een paar interviews met "slimme" burgemeesters gemist![]()
quote:Vond dat ook een bloed kneus overgens. Jha ik heb adreline in m,n lichaam en dat moet er uit. Zoek een vriendin en neuk die suf dan
Op woensdag 27 augustus 2003 21:06 schreef MaartenGrendel het volgende:[..]
Ja, waarom alleen bij "Danny"? Die praatte nog het duidelijkst van alle personen in die reportage.
quote:
Op woensdag 27 augustus 2003 21:15 schreef ook_gek het volgende:[..]
Vond dat ook een bloed kneus overgens. Jha ik heb adreline in m,n lichaam en dat moet er uit. Zoek een vriendin en neuk die suf dan
quote:alwel is aan gedacht om gedrags therapeut te worden
Op woensdag 27 augustus 2003 21:15 schreef ook_gek het volgende:[..]
Vond dat ook een bloed kneus overgens. Jha ik heb adreline in m,n lichaam en dat moet er uit. Zoek een vriendin en neuk die suf dan
quote:zo iets had ik ook, maar meer iets van, parkeer die mislukte bak van je tegen een muur, je kan er toch niet op achteruit gaan incl. die bak.
Op woensdag 27 augustus 2003 21:15 schreef ook_gek het volgende:[..]
Vond dat ook een bloed kneus overgens. Jha ik heb adreline in m,n lichaam en dat moet er uit. Zoek een vriendin en neuk die suf dan
quote:Wordt dat programma nog herhaald? Heb 't gemist namelijk... Heb vandaag de hele dag op school gezeten. Wat kunnen ze toch goed plannen bij Fontys...
Op woensdag 27 augustus 2003 21:26 schreef Ultimora het volgende:[..]
zo iets had ik ook, maar meer iets van, parkeer die mislukte bak van je tegen een muur, je kan er toch niet op achteruit gaan incl. die bak.
Ik vertrek morgenmiddag lekker naar Lowlands om daar te werken als sitecrew. Alleen kut dat de weersvoorspelling niet meer zo goed is voor het weekend...
quote:Nou je hebt nix gemist hoor, t was de naam reportage niet waardig. Zelfs ik zou t nog beter kunnen (eigendunk)
Op woensdag 27 augustus 2003 21:30 schreef Metalfreak het volgende:[..]
Wordt dat programma nog herhaald? Heb 't gemist namelijk...
quote:yupz ik las t net ook ergens in een topic heb ook gelijk tt gecheckt, hoop echt dat ze levend is gevonden. de politie heeft t over een belangrijke ontwikkeling maarja da kan ook betekenen dat ze der hebben gevonden maar dat ze al is overleden. Maarja we gaan van t positieve uit dus hopen dat ze is gevonden
Op woensdag 27 augustus 2003 21:38 schreef jacco het volgende:
Hopelijk is ze echt gevondenMeisje Oldeberkoop levend gevonden!! http://teletekst.nos.nl/gif/110-01.html http://frontpage.fok.nl/news.fok?id=31934
Zoals zovaak weer een aantal jochies die het voor de iets serieuzere tuners verknooien. Ik heb niet alles gezien helaas. Had er echt een burgiepappa een goed idee dan?
quote:Ik ben erg blij voor het meisje en haar ouders.
Op woensdag 27 augustus 2003 21:38 schreef jacco het volgende:
Hopelijk is ze echt gevondenMeisje Oldeberkoop levend gevonden!! http://teletekst.nos.nl/gif/110-01.html http://frontpage.fok.nl/news.fok?id=31934
Ik hoop dat die man een zware straf krijgt
quote:uhm eigelijk niet
Op woensdag 27 augustus 2003 21:22 schreef jozef444 het volgende:[..]
alwel is aan gedacht om gedrags therapeut te worden
![]()
![]()
geweldige opmerking![]()
geef altijd graag m,n mening over iemand
Maar wat die gozer ook zei, Jha die van mien giet zeker wel 180 Mear der zien er ook een poar bij die dik uver de 200 gean.
Volgens de ondertieteling zei hij het volgende.
Jha die van mij gaat zeker wel 180.
Maar er zijn er door een paar bij die over de 200 gaan.
oke oke dit is dus duidelijk. Deze gozer weet niet waar hij het over heeft.
Want bij straat racen gaat het niet over de ongelofelijke top van je auto. Het gaat er om. Hoe snel je bij die top bent. Dat is veel belangrijker En ik zat eens naar die auto,s te kijken. Maar het enige wat je ziet was zwarte ramen iets dikkere uitlaat brede banden en dat was het wel.
Of ze weten niet wat echt tunen is. Of ze komen echt ergens uit een boeren schuur en denken dat hun trekker al snel is. Maar dit is werkelijk een schande voor de tuning wereld
ze is aan komen lopen bij een hotel in venlo
quote:Dit was de twentse tuning scene, wat moet je daar nu van verwachten
Op woensdag 27 augustus 2003 21:56 schreef ook_gek het volgende:[..]
uhm eigelijk niet
geef altijd graag m,n mening over iemand
Maar wat die gozer ook zei, Jha die van mien giet zeker wel 180Mear der zien er ook een poar bij die dik uver de 200 gean.
Volgens de ondertieteling zei hij het volgende.
Jha die van mij gaat zeker wel 180.
Maar er zijn er door een paar bij die over de 200 gaan.oke oke dit is dus duidelijk. Deze gozer weet niet waar hij het over heeft.
Want bij straat racen gaat het niet over de ongelofelijke top van je auto. Het gaat er om. Hoe snel je bij die top bent. Dat is veel belangrijkerEn ik zat eens naar die auto,s te kijken. Maar het enige wat je ziet was zwarte ramen iets dikkere uitlaat brede banden en dat was het wel.
Of ze weten niet wat echt tunen is. Of ze komen echt ergens uit een boeren schuur en denken dat hun trekker al snel is. Maar dit is werkelijk een schande voor de tuning wereld
[Dit bericht is gewijzigd door jacco op 27-08-2003 22:06]
quote:Heeeeeeey
Op woensdag 27 augustus 2003 22:05 schreef jacco het volgende:[..]
Dit was de twentse tuning scene, wat moet je daar nu van verwachten
quote:Ik had geen ondertiteling nodig....
Op woensdag 27 augustus 2003 21:56 schreef ook_gek het volgende:[..]
uhm eigelijk niet
geef altijd graag m,n mening over iemand
Maar wat die gozer ook zei, Jha die van mie giet zeker wel 180Moar der zit 'r' ook een poar bie die dik oaver de 200 goan.
Volgens de ondertieteling zei hij het volgende.
Jha die van mij gaat zeker wel 180.
Maar er zijn er door een paar bij die over de 200 gaan.
En heb maar even je redelijk goede twents verbeterd
quote:Grote bek he!
Op woensdag 27 augustus 2003 22:05 schreef jacco het volgende:[..]
Dit was de twentse tuning scene, wat moet je daar nu van verwachten
zie 2 posts van mij terug
quote:deze dus.........
Op woensdag 27 augustus 2003 22:19 schreef Tjabbo het volgende:[..]
Grote bek he!
zie 2 posts van mij terug
en die van mij ook.......
[Slowchat] Deel 39: Ford Mustang VS Nissan Skyline
geintje jongens geintje
Een vraag: als dit stelletje stumperds zijn ipv streetracers, wat is dan je definitie van een echte streetracer?
quote:uit de opmerkingen hier dus blijkbaar niet de twentenaren
Op woensdag 27 augustus 2003 22:47 schreef Extremini het volgende:
Fijn dat het meisje weer terecht is.Een vraag: als dit stelletje stumperds zijn ipv streetracers, wat is dan je definitie van een echte streetracer?
(khoop niet dat iemand nou brabanders gaat roepen )
quote:Ik ben een rasechte brabanter!
Op woensdag 27 augustus 2003 22:49 schreef jozef444 het volgende:uit de opmerkingen hier dus blijkbaar niet de twentenaren
![]()
(khoop niet dat iemand nou brabanders gaat roepen
)
quote:ja ik ook daarom hoop ik dat t niet word geroepen
Op woensdag 27 augustus 2003 22:58 schreef Extremini het volgende:[..]
Ik ben een rasechte brabanter!
quote:Daar is geen defenitie voor....dat zit in je bloed
Op woensdag 27 augustus 2003 22:47 schreef Extremini het volgende:
Fijn dat het meisje weer terecht is.Een vraag: als dit stelletje stumperds zijn ipv streetracers, wat is dan je definitie van een echte streetracer?
Neej maar zonder gekheid wat je daar dus zag is een groep sukkels die zich verzameld puur voor het patsen en opscheppen en stoer doen en zeker niet veilig bezig zijn want dat is voor watjes!
Net wat een van hun zei dat zijn auto wel 180 ging........nou daar heb je geen flikker aan met een streetrace waar het puur om acceleratie gaat.
Dat heeft imho geen zak te maken met streetracing waar het om passie voor auto's gaat en snelheid!
Bij elkaar komen en weer kijken wat die veranderd heeft en wat het resultaat ervan is, ervaringen opdoen ideeen uitwisselen en natuurlijk elkaar uitdagen om een sprintje
quote:Ze zeggen altijd. "er bestaan geen domme vragen"
Op woensdag 27 augustus 2003 23:34 schreef jozef444 het volgende:
nou mensen jullie mogen kiezen, zal ik dit icon houden
<---------
of toch terug naar t vliegtuig. You may pick
quote:tuurlijk.
Op woensdag 27 augustus 2003 23:54 schreef ook_gek het volgende:[..]
Ze zeggen altijd. "er bestaan geen domme vragen"
Nou hier is dus het bewijs dat ze WEL bestaan
quote:Volvo-avatar is zeker leuker dan een plaatje van een vliegtuig.
Op woensdag 27 augustus 2003 23:34 schreef jozef444 het volgende:
nou mensen jullie mogen kiezen, zal ik dit icon houdenof toch terug naar t vliegtuig. You may pick
Maar deze Volvo-avatar was wél echt onduidelijk en van slechte kwaliteit.
quote:de volvo-avatar staat geleik aan de staat van de auto waar de eigenaar in rijd van de avatar
Op donderdag 28 augustus 2003 00:07 schreef Extremini het volgende:[..]
Volvo-avatar is zeker leuker dan een plaatje van een vliegtuig.
Maar deze Volvo-avatar was wél echt onduidelijk en van slechte kwaliteit.
quote:Mijn pa heeft een Volvo Amazon in de schuur van iemand staan.
Op donderdag 28 augustus 2003 00:11 schreef ook_gek het volgende:[..]
De Volvo-avatar staat gelijk aan de staat van de auto waar de eigenaar in rijdt van de avatar.
En is lid van een clubblad van Nederlandse vereniging van oude Volvo's (voor alles bestaat er een stichting, lijkt wel alsof het verplicht is. )
Maar, goed, die staat al 16 jaar lang ongebruikt, motor heeft dus 16 jaar lang niet gedraaid.
Is het misschien nog te gebruiken na wat kleine oplapwerk en een doorsmeurbeurt?
quote:Oeh die is mooi man. Ik zou dat ding opknappen en hem in beslag nemen om er zelf mee te rijden.
Op donderdag 28 augustus 2003 00:19 schreef Extremini het volgende:[..]
Mijn pa heeft een Volvo Amazon in de schuur van iemand staan.
En is lid van een clubblad van Nederlandse vereniging van oude Volvo's (voor alles bestaat er een stichting, lijkt wel alsof het verplicht is.
)
Maar, goed, die staat al 16 jaar lang ongebruikt, motor heeft dus 16 jaar lang niet gedraaid.
Is het misschien nog te gebruiken na wat kleine oplapwerk en een doorsmeurbeurt?
quote:Daar ben ik nog ermee 'bezig' met mijn vader.
Op donderdag 28 augustus 2003 00:35 schreef ook_gek het volgende:[..]
Oeh die is mooi man. Ik zou dat ding opknappen en hem in beslag nemen om er zelf mee te rijden.
Misschien over legale en illegale streetraces?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |