Nu iets anders dan autotechniek, nu een gelijke strijd tussen twee giganten.
Deze keer geen Europese kandidaten meer, maar Oosterse en Westerse kandidaten
Een Amerikaan en een Japanner dus, 1 ding hebben ze gemeen, ze hebben zeker een echte Europees uiterlijk ondanks hun afkomst.
Ter vermelding: Archief Slowchats PTA.
Vorige deel: [Slowchat] Turbo vs de rest....
Mr. Skyline in de blauwe broek:
Nissan Skyline Concept car :
Nissan Skyline R34 GT-R NUR
Cilinderinhoud: 2568 cc.
PKs: 280 pks @ 6800 rpm
Koppel: 392 Nm @ 4400 rpm
Accerlatie: 0-100 km/h: 5,1 sec.
Transmissie: Getrag 6-Speed Handmatig
109 paardenkrachten per liter.
Salaris: ₤ 51.000 Engelse pond. (75805,60 Euro, afgerond 75k)
Hou hier rekening mee dat hij gedowntuned is, omdat ie anders niet toegelaten wordt in zijn thuisland.
In de andere hoek, in het rood: Mr. Mustang.
Mustang Concept Car:
2003 Ford Mustang Mach 1
Cilinderinhoud: 4605 cc
PKs: 300 pks @ 6000 rpm
Koppel: 406 Nm @ 4250 rpm
Transmissie : Tremec 6-Speed Handmatig
Accerlatie concept car: 4,6 sec.
65 paardenkrachten per liter.
Salaris: $54 000 USD (49820,40 Euro, afgerond 50k)
Deze is redelijk te tunen met als gevolg wat betere linkse hoek.
Mr. Skyline heeft zowel zijn sterke en zwakke punten: Het weet goed gebruik te maken van zijn talenten, maar blijft toch traag met zijn linkse.
Mr. Mustang is een enorme beer, maar laat nogal wat steekjes vallen omdat hij niet optimaal van zijn krachten benut.
Ik vind de prijzen ervan wel belangrijk voor het prestatie die ze leveren qua prijs.
*kling*
Bokswedstrijd Ronde 1!
Wie maakt de meeste kans op de PTA Cup "Favoriete auto SlowChat 39", denk je?
Ik moet toch kiezen voor de Skyline, want de combinatie looks en muscles komen voor mij toch beter uit....
Moet er wel bijzeggen dat het ook wel komt omdat ik geen echte liefhebber ben van Amerikaanse auto´s.. dus ben een beetje bevooroordeeld..
[Dit bericht is gewijzigd door smash789 op 25-08-2003 12:46]
quote:Idd.
Op maandag 25 augustus 2003 12:42 schreef smash789 het volgende:
Ik kies duidelijk voor de Mustang. 200000000x mooier dan de Skyline.
Voor uiterlijk ging ik voor de Mustang, alleen ik verwacht niet zoveel van zijn motor, dan ging ik toch meer voor die Skyline. Die heeft een veel betere motor.
Ik weet niet precies maar ik heb ergens gelezen dat een getunde Skyline een top had van 376 km/h.
Zoiets kan die Mustang bijna nooit op extreme tuning. Anders moet je zijn uiterlijk wel verbouwen dat niet van toepassing was bij die Skyline.
Ik geef meer om prestaties dan de uiterlijk. : Skyline dus.
[Dit bericht is gewijzigd door Extremini op 25-08-2003 12:55]
Mustang = Geil
oftewel, alle modellen Mustang = geil
motor maakt me niet zoveel uit, hij is toch wel sneller als de gemiddelde golf II Gti op de weg hiero
quote:Pleur maar eens een turbo op die mustang.
Op maandag 25 augustus 2003 12:54 schreef Extremini het volgende:
Verschillende reacties hier.Voor uiterlijk ging ik voor de Mustang, alleen ik verwacht niet zoveel van zijn motor, dan ging ik toch meer voor die Skyline. Die heeft een veel betere motor.
Ik weet niet precies maar ik heb ergens gelezen dat een getunde Skyline een top had van 376 km/h.
Zoiets kan die Mustang bijna nooit op extreme tuning. Anders moet je zijn uiterlijk wel verbouwen dat niet van toepassing was bij die Skyline.
Ik geef meer om prestaties dan de uiterlijk.
: Skyline dus.
quote:Inderdaad, altijd die amerikanen met hun grote auto's.
Op maandag 25 augustus 2003 13:17 schreef Metalfreak het volgende:
Ik vind ze allebei wel wat hebben, maar als ik mocht kiezen zou 't toch zeker de Skyline worden! Doe mij toch maar een Japanner ipv een Amerikaan.
Ik vind die ouwe mustang veel en veel mooier
Oh en ik moet even wat recht zetten
Ik heb gisteren niet meer gereden in deen Jaguar XJR
Het was namelijk een
Jaguar XJR Super V8 met een 4.2 liter V8 motor
Goed voor een kleine 400PK. Ik dacht dat ik die XJR te pakken had maar was dus beter
http://www.autoweek.nl/carbasedata.php?cache=no&vpos=1&add=1&id=28770&cache=no
quote:Nee da's logisch denken, de Skyline heeft slechts 20 pk minder met 2 liter minder cilinderinhoud
Op maandag 25 augustus 2003 13:43 schreef Oosthoek het volgende:
Waarom loopt iedereen af te geven op de grote cilinderinhoud van de mustang? Is dat jaloezie ofzo
Nou kben weer aan de slag gegaan. En heb nieuwe paintjob gedaan en schijfremmen erop gedaan. Want met die terugtraprem kon je niet meer remmen...
Morgen komen de spoilers binnen heb ik gehoord van DHL want die belde net....
Morgen weer een update!!
PS De chicks komen ook langzaam aan checken wat het wordt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |