abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 6 september 2003 @ 00:32:38 #151
62182 Georges
That's the shit
pi_12974932
Heb 'm net weer gezien en hij is de 2e keer nog steeds erg leuk. Zag ook dingen die ik eerst niet zag.

Alleen het einde na de aftiteling heb ik weer niet gezien. Mijn broertje moest de trein halen en het duurde ontzettend lang.

Volgens de policy worden proletarische discussies niet aangegaan
  woensdag 10 september 2003 @ 00:10:06 #152
25753 mamamiep
Godmother of Trivia
pi_13062662
Ik heb hem eindelijk gezien, en ik vond hem echt cool . Vooral de eerste scene met Johnny Depp met zijn bootje .

Verder is Johnny Depp door de hele film door erg cool en speelt hij hem ook heel goed .

There are so many things I want to say to you but time's caught me up and now I'll never say them - except that I've loved you from the moment I saw you and every moment since.
pi_13070219
heb hem al een tijdje terug gezien, maar zekersteweten een toppertje!
  woensdag 10 september 2003 @ 23:40:15 #154
52346 DeltaOne
Private "Delta One"
pi_13084756
Film nummer 1 allertijden 9~

Deze film ga ik vet halen op DVD.

"Keep ur friends close, but ur enemy closer"
pi_13087103
heb m vannavond voor de derde keer gezien en verassend genoeg vond ik m leuker dan de tweede keer. elke acteur is geweldig in deze film. geoffrey rush is erg leuk, depp ook, knightley ook, maar het meest ben ik onder de indruk van orlando bloom. hoe hij reageert op meneer swann's vraag of hij de complimenten aan zn meester wil doorgeven betreffende het zwaard is zo goed. ik zit daar met een kamerbrede grijns naar te kijken. heerlijk.
ik las in een interview dat bloom liever zich zo had uitgeleefd als depp kon doen, maar in mijn ogen vind ik dat ze het beide geweldig doen in deze film. ik weet niet welke mijn favoriet is, gelukkig hoef ik niet te kiezen.
de film is ontzettend origineel ook en dat is al half het plezier. de helden worden telkens gevangen genomen en mislukken konstant in hun reddingspogingen.
iedereen die zegt dat dit geen goeie film is, of je hem nou leuk vind of niet, verslijt ik voor gek en kan ik niet meer serieus nemen.
  donderdag 11 september 2003 @ 13:02:10 #156
5673 heijx
Qui que boue
pi_13092662
quote:
Op zaterdag 6 september 2003 00:25 schreef LaDyLuNa het volgende:
Ik vond het echt een vette film! Zekers een aanrader.

Foutje: Als Elizabeth op de plank staat om gekielhaald te worden...

Kielhalen is effe wat anders dan van de plank af in zee stappen:

Je werd aan een touw aan je armen opgehesen aan een ra, met een ander touw aan je voeten dat onder de kiel door naar de andere zijde werd geleid.
Vervolgens werd je in zee gegooid en aan het andere touw onder de kiel (met zeepokken, splinters en zo) door weer naar boven gehaald. Dat was NIET prettig. Zeker niet als men niet al te rap haalde, dan kreeg je ook nog es ademnood.

Security isn't a dirty word, Blackadder!
Crevice is... but security isn't.
pi_13181407
Leuke film
, gisteren gezien.
"Whaaa ik leer het ook nooit..."
pi_13226862
Ook al voor de 2e x gezien en ik kan niet wachten op de sequel. Enne...Captain Jack Sparrow rulezzzzz!!!
pi_13269830
Was wel aardig, alleen jammer van de verplichte Hollywood romantiek.

Als ze nou eens gewoon visueel mooie films maakten met een leuk verhaal ZONDER held-en-heldin onzin, dan zou mijn filmwereld een stuk mooier zijn.

"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
pi_13277758
quote:
Op donderdag 18 september 2003 18:39 schreef StefanP het volgende:

Als ze nou eens gewoon visueel mooie films maakten met een leuk verhaal ZONDER held-en-heldin onzin, dan zou mijn filmwereld een stuk mooier zijn.

...en hoe stel jij je dat voor?
  donderdag 18 september 2003 @ 23:30:26 #161
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_13277844
quote:

Tis wel een film met een VETTE knipoog hoor...

Ik vind hem 1:1 te vergelijken met A Knights Tale, zelfde aanpak (oud thema in een flitsender jasje) en visuele trucjes/camerawerk en dito rollenspel...

I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_13322873
Ik heb hem eindelijk gezien vanavond, en wat is het een ontzettend vette film echt super. De actie, de humor, enz. Geweldige film!
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_13325295
quote:

Ben ik het wel mee eens
Ik word echt doodziek van al die verplichte romantiek in zowat elke film!
"If i think, it all seems absurd to me; if i feel, it all seems strange; if i desire, he who desires is something inside of me." Fernando Pessoa - The Book of Disquiet
Wandelen in Noorwegen
pi_13337784
Gisteren gezien. Ik vond het wel een leuke film, eigenlijk. Zeker voor een Jerry Bruckheimer-productie, aangezien de man ook verantwoordelijk is voor absolute pulp als "Armageddon", "Coyote Ugly" en "Pearl Harbor".
Like a steam locomotive, rollin' down the track
He's gone, gone, and nothin's gonna bring him back
pi_13346269
Heb 'm zojuist gekeken. Leuke film, idd dezelfde stijl als a knights tale.

Ik vond 't alleen maar vreemd dat ze pas helemaal op 't einde lieten zien dat Depp ook gecursed was. Dat had je op zich al door toen ie zei dat hij de captain van de black pearl geweest was.

Als de natuur perfect was...
... zouden alle anorexialijders automatisch in vluchtelingenkampen worden geboren
  zondag 21 september 2003 @ 22:42:20 #166
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_13346358
quote:
Op zondag 21 september 2003 22:39 schreef Vision het volgende:
Ik vond 't alleen maar vreemd dat ze pas helemaal op 't einde lieten zien dat Depp ook gecursed was. Dat had je op zich al door toen ie zei dat hij de captain van de black pearl geweest was.
Dat komt omdat hij pas op het einsd vervloekt raakte. Hij haalde pas op het eind een munt uit de kist.
Nothing is ever easy Zeddicus Zu'l Zorander (Wizard's First Rule)
Go then, there are other worlds than these Jake (The Gunslinger)
pi_13346805
quote:
Op zondag 21 september 2003 22:42 schreef Spindizzy het volgende:

Dat komt omdat hij pas op het einsd vervloekt raakte. Hij haalde pas op het eind een munt uit de kist.

hoe kan hij dan kapitein van de Black Pearl zijn geweest? De hele bemanning was cursed, behalve hij?
... zouden alle anorexialijders automatisch in vluchtelingenkampen worden geboren
  zondag 21 september 2003 @ 22:57:37 #168
27619 victorinox
Big, fuck-off shiny ones
pi_13346889
quote:
Op zondag 21 september 2003 22:55 schreef Vision het volgende:

[..]

hoe kan hij dan kapitein van de Black Pearl zijn geweest? De hele bemanning was cursed, behalve hij?

Volgende keer een beetje beter opletten als je hem kijkt.
Voordat de bemanning vervloekt raakte, hadden ze hem al op een eiland "afgezet".
The thoughts of others screech at them like the forced laughs of a billion art house movie patrons.
IMDb Vote History
  zondag 21 september 2003 @ 22:57:51 #169
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_13346899
quote:
Op zondag 21 september 2003 22:55 schreef Vision het volgende:
spoiler:

Hij was eerst kapitein. Muiterij. Jack op eiland gedumpt. Barbossa en bemanning schat gepikt en dus vervloekt. Jack niet want die was daar niet bij.
Nothing is ever easy Zeddicus Zu'l Zorander (Wizard's First Rule)
Go then, there are other worlds than these Jake (The Gunslinger)
pi_13347143
quote:
Op zondag 21 september 2003 22:57 schreef Spindizzy het volgende:

spoiler:

Hij was eerst kapitein. Muiterij. Jack op eiland gedumpt. Barbossa en bemanning schat gepikt en dus vervloekt. Jack niet want die was daar niet bij.

ah had ik inderdaad gemist.
  donderdag 25 september 2003 @ 11:30:08 #171
22457 Patch
FTR HUNK 2009-2007-2005-2004
pi_13429817
DVD Cover

Enkele shots van de DVD-menus:

http://www.ultimatedisney.com/forum/viewtopic.php?t=1067

* Gewonnen FOK-Awards: Hunk (4x) * McDreamy * Brad Pitt * Wentworth Miller * Ewan McGregor * Walt Disney (3x) * Criterion (2x) * Nemo * Hitchcock * David Hasselhof * Academy *
  donderdag 25 september 2003 @ 13:03:00 #172
4180 Hare
Come fly with me!
pi_13432121
quote:
Op donderdag 25 september 2003 11:30 schreef Patch het volgende:
DVD Cover

[afbeelding]

Enkele shots van de DVD-menus:

http://www.ultimatedisney.com/forum/viewtopic.php?t=1067

Wat doet Jerry daar dan? In z'n crepe kostuum

denk er toch serieus over deze te kopen. Pfff, PotC, TTT extended edition, Matrix Reloaded, Indiana Jones. Hadden ze het niet een klein beetje kunnen spreiden

The Choices we make, not the chances we take, determine our destiny.
  donderdag 25 september 2003 @ 13:11:48 #173
22457 Patch
pi_13432293
quote:
Op donderdag 25 september 2003 13:03 schreef Hare het volgende:

[..]

Wat doet Jerry daar dan? In z'n crepe kostuum

Jerry in zijn piratenblouse

Heerlijke aflevering!
"But I don't wanna be a pirate..."
* Gewonnen FOK-Awards: Hunk (4x) * McDreamy * Brad Pitt * Wentworth Miller * Ewan McGregor * Walt Disney (3x) * Criterion (2x) * Nemo * Hitchcock * David Hasselhof * Academy *
  donderdag 25 september 2003 @ 13:47:56 #174
4180 Hare
Come fly with me!
pi_13433169
quote:
Op donderdag 25 september 2003 13:11 schreef Patch het volgende:

[..]

Jerry in zijn piratenblouse

Heerlijke aflevering!
"But I don't wanna be a pirate..."

Dat gesprek tussen hem en george aan tafel met die dove vrouw
The Choices we make, not the chances we take, determine our destiny.
  vrijdag 26 september 2003 @ 10:31:38 #175
22457 Patch
pi_13452873
Oscarpotentie voor Depp

Niet alleen het filmpubliek is zeer positief over Johnny Depps vertolking van Jack Sparrow in Pirates of the Caribbean. Ook belangrijke filmcritici zijn meer dan tevreden over Depps geniale acteurkunsten in de avonturenfilm. Zij voorspellen dan ook dat hij best wel eens met de Oscar voor beste mannelijke hoofdrol aan de haal kan gaan.

Mocht Depp inderdaad februari volgende jaar het felbegeerde beeldje scoren, dan zou dat een doorbraak zijn in het wat vastgeroeste Oscar-wereldje. Meestal gaat die eer namelijk uit naar de zeer zware of in ieder geval serieuze rollen. Het schijnt dat Disney zich al opmaakt voor een Oscar-feestje en ze zullen er in ieder geval alles aan doen om de positieve beoordeling van Pirates in leven te houden.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')