Alleen het einde na de aftiteling heb ik weer niet gezien. Mijn broertje moest de trein halen en het duurde ontzettend lang.
Verder is Johnny Depp door de hele film door erg cool en speelt hij hem ook heel goed .
Deze film ga ik vet halen op DVD.
quote:Kielhalen is effe wat anders dan van de plank af in zee stappen:
Op zaterdag 6 september 2003 00:25 schreef LaDyLuNa het volgende:
Ik vond het echt een vette film! Zekers een aanrader.Foutje: Als Elizabeth op de plank staat om gekielhaald te worden...
Je werd aan een touw aan je armen opgehesen aan een ra, met een ander touw aan je voeten dat onder de kiel door naar de andere zijde werd geleid.
Vervolgens werd je in zee gegooid en aan het andere touw onder de kiel (met zeepokken, splinters en zo) door weer naar boven gehaald. Dat was NIET prettig. Zeker niet als men niet al te rap haalde, dan kreeg je ook nog es ademnood.
Als ze nou eens gewoon visueel mooie films maakten met een leuk verhaal ZONDER held-en-heldin onzin, dan zou mijn filmwereld een stuk mooier zijn.
quote:...en hoe stel jij je dat voor?
Op donderdag 18 september 2003 18:39 schreef StefanP het volgende:
Was wel aardig, alleen jammer van de verplichte Hollywood romantiek.Als ze nou eens gewoon visueel mooie films maakten met een leuk verhaal ZONDER held-en-heldin onzin, dan zou mijn filmwereld een stuk mooier zijn.
quote:Tis wel een film met een VETTE knipoog hoor...
Was wel aardig, alleen jammer van de verplichte Hollywood romantiek.Als ze nou eens gewoon visueel mooie films maakten met een leuk verhaal ZONDER held-en-heldin onzin, dan zou mijn filmwereld een stuk mooier zijn.
Ik vind hem 1:1 te vergelijken met A Knights Tale, zelfde aanpak (oud thema in een flitsender jasje) en visuele trucjes/camerawerk en dito rollenspel...
quote:Ben ik het wel mee eens
Ik vond 't alleen maar vreemd dat ze pas helemaal op 't einde lieten zien dat Depp ook gecursed was. Dat had je op zich al door toen ie zei dat hij de captain van de black pearl geweest was.
quote:Dat komt omdat hij pas op het einsd vervloekt raakte. Hij haalde pas op het eind een munt uit de kist.
Op zondag 21 september 2003 22:39 schreef Vision het volgende:
Ik vond 't alleen maar vreemd dat ze pas helemaal op 't einde lieten zien dat Depp ook gecursed was. Dat had je op zich al door toen ie zei dat hij de captain van de black pearl geweest was.
quote:hoe kan hij dan kapitein van de Black Pearl zijn geweest? De hele bemanning was cursed, behalve hij?
Op zondag 21 september 2003 22:42 schreef Spindizzy het volgende:Dat komt omdat hij pas op het einsd vervloekt raakte. Hij haalde pas op het eind een munt uit de kist.
quote:Volgende keer een beetje beter opletten als je hem kijkt.
Op zondag 21 september 2003 22:55 schreef Vision het volgende:[..]
hoe kan hij dan kapitein van de Black Pearl zijn geweest? De hele bemanning was cursed, behalve hij?
quote:spoiler:
Op zondag 21 september 2003 22:55 schreef Vision het volgende:
hoe kan hij dan kapitein van de Black Pearl zijn geweest? De hele bemanning was cursed, behalve hij?
quote:ah had ik inderdaad gemist.
Op zondag 21 september 2003 22:57 schreef Spindizzy het volgende:spoiler:
Hij was eerst kapitein. Muiterij. Jack op eiland gedumpt. Barbossa en bemanning schat gepikt en dus vervloekt. Jack niet want die was daar niet bij.
quote:
Op donderdag 25 september 2003 11:30 schreef Patch het volgende:
DVD CoverEnkele shots van de DVD-menus:
http://www.ultimatedisney.com/forum/viewtopic.php?t=1067
denk er toch serieus over deze te kopen. Pfff, PotC, TTT extended edition, Matrix Reloaded, Indiana Jones. Hadden ze het niet een klein beetje kunnen spreiden
quote:Jerry in zijn piratenblouse
Op donderdag 25 september 2003 13:03 schreef Hare het volgende:[..]
Wat doet Jerry daar dan? In z'n crepe kostuum
quote:Dat gesprek tussen hem en george aan tafel met die dove vrouw
Op donderdag 25 september 2003 13:11 schreef Patch het volgende:[..]
Jerry in zijn piratenblouse
Heerlijke aflevering!
"But I don't wanna be a pirate..."
Niet alleen het filmpubliek is zeer positief over Johnny Depps vertolking van Jack Sparrow in Pirates of the Caribbean. Ook belangrijke filmcritici zijn meer dan tevreden over Depps geniale acteurkunsten in de avonturenfilm. Zij voorspellen dan ook dat hij best wel eens met de Oscar voor beste mannelijke hoofdrol aan de haal kan gaan.
Mocht Depp inderdaad februari volgende jaar het felbegeerde beeldje scoren, dan zou dat een doorbraak zijn in het wat vastgeroeste Oscar-wereldje. Meestal gaat die eer namelijk uit naar de zeer zware of in ieder geval serieuze rollen. Het schijnt dat Disney zich al opmaakt voor een Oscar-feestje en ze zullen er in ieder geval alles aan doen om de positieve beoordeling van Pirates in leven te houden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |