abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_12729589
Als hij op een plank was gaan staan en van dat touw afgesuft had het ook gekund, hij is namelijk Captain Jack Sparrow

(en als de Angels het kunnen, kan hij het helemaal)

Me? I'm dishonest, and a dishonest man you can always trust to be dishonest... Honestly. It's the honest ones you want to watch out for, because you can never predict when they're going to do something incredibly...stupid.
pi_12731244
Echt een super film!!!!
Ti voglio bene!
pi_12733743
quote:
Op maandag 25 augustus 2003 12:13 schreef Freeze_LB het volgende:
spoiler:
Waarschijnlijk omdat hij de laatste was die een stuk uit de kist had gehaald

daarom gebruikt gebruikt Sparrow ook zijn bloed aan het allereind

waarom plaatsen jullie telkens gele strepen ?
  dinsdag 26 augustus 2003 @ 16:54:47 #79
27619 victorinox
Big, fuck-off shiny ones
pi_12734426
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2003 16:29 schreef Yamyam het volgende:

[..]

waarom plaatsen jullie telkens gele strepen ?

Lees dit maar ff door.

FAQ van Film, Tv en Radio.

The thoughts of others screech at them like the forced laughs of a billion art house movie patrons.
IMDb Vote History
pi_12734586
Ik weet niet of hierover in het eerste topic is gesproken, maar vond niemand het raar dat Bootstrap Bill Turner dood is. Als ie vervloekt was dan kunnen ze hem toch niet vermoord hebben. En hij was vervloekt anders hadden ze niet het bloed van Will nodig gehad om de vloek op te heffen.

Anyone?

Light thinks it travels faster than anything, but it is wrong. No matter how fast light travels it finds the darkness has always got there first and is waiting for it.
  dinsdag 26 augustus 2003 @ 17:15:51 #81
27619 victorinox
Big, fuck-off shiny ones
pi_12734767
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2003 17:00 schreef Mr._T-Rex het volgende:
Ik weet niet of hierover in het eerste topic is gesproken, maar vond niemand het raar dat Bootstrap Bill Turner dood is. Als ie vervloekt was dan kunnen ze hem toch niet vermoord hebben. En hij was vervloekt anders hadden ze niet het bloed van Will nodig gehad om de vloek op te heffen.

Anyone?

Er word niet gezegd dat ie dood is, er word gezegd dat ie op de bodem van de oceaan ligt met een kanon(skogel?) aan zijn poten.
Dus hij ligt nu dood op de bodem, aangezien de vloek opgeheven is.
The thoughts of others screech at them like the forced laughs of a billion art house movie patrons.
IMDb Vote History
  dinsdag 26 augustus 2003 @ 17:21:05 #82
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_12734867
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2003 17:15 schreef victorinox het volgende:

[..]

Er word niet gezegd dat ie dood is, er word gezegd dat ie op de bodem van de oceaan ligt met een kanon(skogel?) aan zijn poten.
Dus hij ligt nu dood op de bodem, aangezien de vloek opgeheven is.

En ik vind 't raar dat Will niet de bodem af is gaan zoeken naar z'n pa!
pi_12735133
Ik vond het wel een leuke film, niet zo leuk als bijna iedereen hem hier vindt, maar wel vermakelijk. Vooral het personage wat Johnny Depp speelt natuurlijk.
pi_12735771
Bill lag vastgebonden aan een kanon voor 10 jaar in the crushing depts
Me? I'm dishonest, and a dishonest man you can always trust to be dishonest... Honestly. It's the honest ones you want to watch out for, because you can never predict when they're going to do something incredibly...stupid.
  dinsdag 26 augustus 2003 @ 18:19:03 #85
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_12735873
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2003 17:21 schreef BlaatschaaP het volgende:

[..]

En ik vind 't raar dat Will niet de bodem af is gaan zoeken naar z'n pa!

wellicht dacht hij daar op het moment niet aan...
[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
pi_12756085
en het was te diep om het te proberen, anders was bootstrap zelf wle weer boven water komen lopen
pi_12756214
He, iemand had het over een scene na de aftiteling... is die er ook? Zo ja, wat gebeurde er dan?
  woensdag 27 augustus 2003 @ 14:20:04 #88
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_12756255
quote:
Op woensdag 27 augustus 2003 14:18 schreef TheScorpio het volgende:
He, iemand had het over een scene na de aftiteling... is die er ook? Zo ja, wat gebeurde er dan?
Ja die is er.

spoiler:

Je ziet dat aapje nog even een muntje pakken uit die kist.. In een skelet veranderen en daarn komt hij op de camera af waarna het beeld zwart wordt.
pi_12756681
is de dvd er al?

die willik echt hebben

pi_12756801
Thanks Blaatschaap!
pi_12757452
quote:
Op maandag 25 augustus 2003 12:22 schreef ABC-tje het volgende:
Is het ook al iemand opgevallen dat hij in de scene waar hij geboeid is langs een touw naar beneden glijd. Hoe kan hij om dat touw heen komen (en er weer af)? Is dit de enige fout in de film, of zijn er nog meer?
Fouten? zat ja Ehm, dat langs dat touw doettie door zn ketting er dubbel gevouwen er overheen te gooien, maar dat kan eigenlijk niet nee.
-Als Jack Sparrow en Elisabeth neer het eiland lopen, vanuit de zee, loop zij voor. Je ziet dan een BH-bandje zitten. BH's waren pas in 1913 uitgevonden.
-Hoe komt Elisabeth aan het bootje als ze tegen t einde van de film aan de achterkant uit t schip klimt?
-De voeten warmer wordt verkeerd gebruikt, die deden ze in bed voordat je er in klom, Niet met gloeiende kolen als je er zelf in gaat liggen. Dan verbrand je je poten nogal.
-Explosies van kanonskogels kunnen niet... dat zijn immers alleen metalen ballen van 30 kilo die heel hard worden afgevuurd. Explosies kunnen dus eigenlijk alleen als ze in t buskruit komen ofzo.
Suddenly there was a terrible roar and the sky was full of what looked like huge bats all swooping, screaching and diving around the car. And a voice screamed: Holy Jezus! What are these goddamn animals?!
pi_12757699
quote:
Op woensdag 27 augustus 2003 15:03 schreef Ache-T het volgende:

[..]

-Als Jack Sparrow en Elisabeth neer het eiland lopen, vanuit de zee, loop zij voor. Je ziet dan een BH-bandje zitten. BH's waren pas in 1913 uitgevonden.

Dat viel me ook op, meja kan gebeuren

-Hoe komt Elisabeth aan het bootje als ze tegen t einde van de film aan de achterkant uit t schip klimt?
Het was heel normaal om aan de achterkant van een schip een reddingssloep te hebben, dat bespaarde namelijk ruimte

-De voeten warmer wordt verkeerd gebruikt, die deden ze in bed voordat je er in klom, Niet met gloeiende kolen als je er zelf in gaat liggen. Dan verbrand je je poten nogal.
Als het bed groot genoeg is kan het aan het uiteind evan het bed gezet worden

-Explosies van kanonskogels kunnen niet... dat zijn immers alleen metalen ballen van 30 kilo die heel hard worden afgevuurd. Explosies kunnen dus eigenlijk alleen als ze in t buskruit komen ofzo.
Zou kunnen, aangezien ze richting de kanonnen vuurde, en ik neem aan dat daar ook bukskruit ligt

pi_12757860
quote:
Op woensdag 27 augustus 2003 15:11 schreef Freeze_LB het volgende:

Als het bed groot genoeg is kan het aan het uiteind evan het bed gezet worden

Nope, zo werden ze dus niet gebruikt. Ze worden dus gebruikt zoals ik beschreef, en niet met gloeiende kolen.
quote:
Zou kunnen, aangezien ze richting de kanonnen vuurde, en ik neem aan dat daar ook bukskruit ligt
ja, maar ik neem aan dat er niet in ieder huisje buskruit lag, overal waar kogels in sloegen waren explosies. Maakt verder niet uit, want dat ziet er wel kick uit. Das wel zo interessant
Suddenly there was a terrible roar and the sky was full of what looked like huge bats all swooping, screaching and diving around the car. And a voice screamed: Holy Jezus! What are these goddamn animals?!
pi_12757899
Natuurkunde in films moet je altijd met een korreltje zout nemen anders blijft er weinig van films over

en als die bedstove er niet had gestaan had ze er ook geen piraat mee kunnen slaan...dus...

pi_12757919
quote:
Op maandag 25 augustus 2003 12:02 schreef Wokschotel het volgende:
Die openingsscene, toen ie aan kwam varen in die zinkende boot G-e-w-e-l-d-i-g

* Wokschotel heeft hem in zaterdag in Metropolis gezien, da's de perfecte locatie voor deze film

Ik heb hem de 18e gezien, ook in metropolis. 'k Vond hem best leuk
pi_12766038
quote:
Op maandag 25 augustus 2003 12:30 schreef Freeze_LB het volgende:
Het blijft een masterlijke film

(je ziet ook een stukje van de LOTR Tattoo op Orlando's onderarm)

In welke scene zie je die tattoo zitten?
pi_12775755
Als die met Sparrow gaat battelen in zijn gezellige smidse

heb em gister voor de derde keer gezien

go me

pi_12775945
Een van de leukste films die ik dit jaar gezien heb.
pi_12872209
Hij is goed, heel goed.
It is much easier to be critical than to be correct.
pi_12872262
fijn filmpje. depp was meesterlijk.

vork-in-oog-scene ... beetje flauw, moet kunnen

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')