(en als de Angels het kunnen, kan hij het helemaal)
quote:waarom plaatsen jullie telkens gele strepen
Op maandag 25 augustus 2003 12:13 schreef Freeze_LB het volgende:
spoiler:Waarschijnlijk omdat hij de laatste was die een stuk uit de kist had gehaalddaarom gebruikt gebruikt Sparrow ook zijn bloed aan het allereind
quote:Lees dit maar ff door.
Op dinsdag 26 augustus 2003 16:29 schreef Yamyam het volgende:[..]
waarom plaatsen jullie telkens gele strepen
?
Anyone?
quote:Er word niet gezegd dat ie dood is, er word gezegd dat ie op de bodem van de oceaan ligt met een kanon(skogel?) aan zijn poten.
Op dinsdag 26 augustus 2003 17:00 schreef Mr._T-Rex het volgende:
Ik weet niet of hierover in het eerste topic is gesproken, maar vond niemand het raar dat Bootstrap Bill Turner dood is. Als ie vervloekt was dan kunnen ze hem toch niet vermoord hebben. En hij was vervloekt anders hadden ze niet het bloed van Will nodig gehad om de vloek op te heffen.Anyone?
quote:En ik vind 't raar dat Will niet de bodem af is gaan zoeken naar z'n pa!
Op dinsdag 26 augustus 2003 17:15 schreef victorinox het volgende:[..]
Er word niet gezegd dat ie dood is, er word gezegd dat ie op de bodem van de oceaan ligt met een kanon(skogel?) aan zijn poten.
Dus hij ligt nu dood op de bodem, aangezien de vloek opgeheven is.
quote:wellicht dacht hij daar op het moment niet aan...
Op dinsdag 26 augustus 2003 17:21 schreef BlaatschaaP het volgende:[..]
En ik vind 't raar dat Will niet de bodem af is gaan zoeken naar z'n pa!
quote:Ja die is er.
Op woensdag 27 augustus 2003 14:18 schreef TheScorpio het volgende:
He, iemand had het over een scene na de aftiteling... is die er ook? Zo ja, wat gebeurde er dan?
spoiler:
die willik echt hebben
quote:Fouten? zat ja
Op maandag 25 augustus 2003 12:22 schreef ABC-tje het volgende:
Is het ook al iemand opgevallen dat hij in de scene waar hij geboeid is langs een touw naar beneden glijd. Hoe kan hij om dat touw heen komen (en er weer af)? Is dit de enige fout in de film, of zijn er nog meer?
quote:
Op woensdag 27 augustus 2003 15:03 schreef Ache-T het volgende:[..]
-Als Jack Sparrow en Elisabeth neer het eiland lopen, vanuit de zee, loop zij voor. Je ziet dan een BH-bandje zitten. BH's waren pas in 1913 uitgevonden.Dat viel me ook op, meja kan gebeuren
-Hoe komt Elisabeth aan het bootje als ze tegen t einde van de film aan de achterkant uit t schip klimt?
Het was heel normaal om aan de achterkant van een schip een reddingssloep te hebben, dat bespaarde namelijk ruimte-De voeten warmer wordt verkeerd gebruikt, die deden ze in bed voordat je er in klom, Niet met gloeiende kolen als je er zelf in gaat liggen. Dan verbrand je je poten nogal.
Als het bed groot genoeg is kan het aan het uiteind evan het bed gezet worden
-Explosies van kanonskogels kunnen niet... dat zijn immers alleen metalen ballen van 30 kilo die heel hard worden afgevuurd. Explosies kunnen dus eigenlijk alleen als ze in t buskruit komen ofzo.
Zou kunnen, aangezien ze richting de kanonnen vuurde, en ik neem aan dat daar ook bukskruit ligt
quote:Nope, zo werden ze dus niet gebruikt. Ze worden dus gebruikt zoals ik beschreef, en niet met gloeiende kolen.
Op woensdag 27 augustus 2003 15:11 schreef Freeze_LB het volgende:Als het bed groot genoeg is kan het aan het uiteind evan het bed gezet worden
quote:ja, maar ik neem aan dat er niet in ieder huisje buskruit lag, overal waar kogels in sloegen waren explosies. Maakt verder niet uit, want dat ziet er wel kick uit. Das wel zo interessant
Zou kunnen, aangezien ze richting de kanonnen vuurde, en ik neem aan dat daar ook bukskruit ligt
en als die bedstove er niet had gestaan had ze er ook geen piraat mee kunnen slaan...dus...
quote:Ik heb hem de 18e gezien, ook in metropolis. 'k Vond hem best leuk
Op maandag 25 augustus 2003 12:02 schreef Wokschotel het volgende:
Die openingsscene, toen ie aan kwam varen in die zinkende bootG-e-w-e-l-d-i-g
* Wokschotel heeft hem in zaterdag in Metropolis gezien, da's de perfecte locatie voor deze film
quote:In welke scene zie je die tattoo zitten?
Op maandag 25 augustus 2003 12:30 schreef Freeze_LB het volgende:
Het blijft een masterlijke film(je ziet ook een stukje van de LOTR Tattoo op Orlando's onderarm)
heb em gister voor de derde keer gezien
go me
vork-in-oog-scene ... beetje flauw, moet kunnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |