abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator maandag 25 augustus 2003 @ 12:00:09 #1
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_12697828
Hier verder over deze leuke blockbuster.

De film stoomt nog steeds aardig door in de VS en gaat binnenkort The Matrix Reloaded inhalen in de ranglijst. De film staat dan 2e achter Finding Nemo.

In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
  maandag 25 augustus 2003 @ 12:02:15 #2
44963 MadMarine
geregistreerde gek
pi_12697868
is zeker een vet stoere film
ga maar even met die witte meneer mee...
[b]best bekeken topic, ooit[/b]
  maandag 25 augustus 2003 @ 12:02:38 #3
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_12697876
quote:
Op maandag 25 augustus 2003 12:00 schreef Mike het volgende:
...

De film stoomt nog steeds aardig door in de VS en gaat binnenkort The Matrix Reloaded inhalen in de ranglijst. De film staat dan 2e achter Finding Nemo.

en terecht!
[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
pi_12697882
Die openingsscene, toen ie aan kwam varen in die zinkende boot G-e-w-e-l-d-i-g

* Wokschotel heeft hem in zaterdag in Metropolis gezien, da's de perfecte locatie voor deze film

maandag 25 augustus 2003 @ 12:03:42 #5
5673 heijx
Qui que boue
pi_12697903
Wat mij wel opviel> Waarom was die aap ook vervloekt? Dieren hebben in beginsel toch geen geweten?
Security isn't a dirty word, Blackadder!
Crevice is... but security isn't.
pi_12697909
ik heb em al 2 keer gezien, en zal nog een keer moeten voor de scene na de aftiteling
Me? I'm dishonest, and a dishonest man you can always trust to be dishonest... Honestly. It's the honest ones you want to watch out for, because you can never predict when they're going to do something incredibly...stupid.
  maandag 25 augustus 2003 @ 12:05:02 #7
5673 heijx
Qui que boue
pi_12697936
quote:
Op maandag 25 augustus 2003 12:02 schreef Wokschotel het volgende:
Die openingsscene, toen ie aan kwam varen in die zinkende boot G-e-w-e-l-d-i-g
Ja, die is meesterlijk. Vanaf het begin heel indrukwekkend in het kraaiennest en dan.........
pi_12697948
quote:
Op maandag 25 augustus 2003 12:03 schreef Freeze_LB het volgende:
ik heb em al 2 keer gezien, en zal nog een keer moeten voor de scene na de aftiteling
is er die ??
pi_12697970
ja :S
Me? I'm dishonest, and a dishonest man you can always trust to be dishonest... Honestly. It's the honest ones you want to watch out for, because you can never predict when they're going to do something incredibly...stupid.
pi_12697977
quote:
Op maandag 25 augustus 2003 12:05 schreef heijx het volgende:

[..]

Ja, die is meesterlijk. Vanaf het begin heel indrukwekkend in het kraaiennest en dan.........

IDD ercht heersend!
Je denkt in het kraaiennest dat hij op een boot van ik-weet-niet-hoe-groot staat, en dan blijkt hij op een klein miezerig scheepje te staan waartegen het hozen ook niet meer werkt.

Geweldig.

"Everybody talking to their pockets
Everybody wants a box of chocolates"
~Leonard Cohen
pi_12698011
Heb hem gisteren gezien. Geweldige film!!!!!
pi_12698050
Kheb em ook van het weekend gezien, en kvond em geweldig Depp was weer lekker wazig

`pas op, misschien een kleine spoiler!!
`
`
`
`
`
`
`
1 vraagje alleen waar wij zelf niet helemaal uitkwamen:
Waarom hadden ze perse het bloed van die ene gozer nodig om die vloek op te heffen?

''Going mental on the Wabbu''
pi_12698064
spoiler:
Waarschijnlijk omdat hij de laatste was die een stuk uit de kist had gehaald

daarom gebruikt gebruikt Sparrow ook zijn bloed aan het allereind

[Dit bericht is gewijzigd door Freeze_LB op 25-08-2003 12:14]

Moderator maandag 25 augustus 2003 @ 12:13:54 #14
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_12698077
quote:
Op maandag 25 augustus 2003 12:11 schreef Together-Alone het volgende:
Kheb em ook van het weekend gezien, en kvond em geweldig Depp was weer lekker wazig

`
`
`
`
`
`
`
Waarom hadden ze perse het bloed van die ene gozer nodig om die vloek op te heffen?

Spoilers kun je plaatsen tussen spoiler-tags....dus:
code:
[spoiler] ET is een alien! :o[/spoiler]
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
pi_12698088
quote:

`
`
`
`
`
`
`

Eigenlijk hadden ze het bloed van die bootstrap bill ofzo nodig, maar dit was zijn enige afstammeling.
pi_12698117
Zker, een vette film, heb me dood gelachen en hij was best spannend.. en die begn scene, geniaal..

Finding Nemo is trouwens ook leuk

"We can't stop here.. This is Bat Country!"
pi_12698137
Heb em vorige week zaterdag gezien. Leuke film, maar niet meer dan dat. Johnny Depp was wel meesterlijk
pi_12698144
quote:
Op maandag 25 augustus 2003 12:14 schreef Solomon het volgende:

[..]

Eigenlijk hadden ze het bloed van die bootstrap bill ofzo nodig, maar dit was zijn enige afstammeling.

spoiler:
ja dat snapte ik ook wel, maar waarom dan van die Bootstrap Bill.. Misschien inderdaad omdat die het laatste muntstuk had uitgegeven ofzow..

Thanx trouwens voor de tags, wist dat ze er waren, maar kon ze zo gauw even niet vinden in de faq..

''Going mental on the Wabbu''
pi_12698146
* Gremen heeft hem ook zaterdag in metropolis gezien.

Erg leuke film. Hij zit vol met kleine grapjes en alles loopt lekker snel door. Special effects zijn ook gaaf gemaakt.

"This is your life and it's ending one minute at a time." - Tyler Durden
"Sand is overrated. It's just tiny, little rocks." - Joel
  maandag 25 augustus 2003 @ 12:17:35 #20
62182 Georges
That's the shit
pi_12698150
quote:
Op maandag 25 augustus 2003 12:07 schreef Forau_Diavolina het volgende:

[..]

IDD ercht heersend!
Je denkt in het kraaiennest dat hij op een boot van ik-weet-niet-hoe-groot staat, en dan blijkt hij op een klein miezerig scheepje te staan waartegen het hozen ook niet meer werkt.

Geweldig.

Dat is idd een briljante scene, kan er nog steeds om lachen

Ik denk dat ik 'm deze week nog een keer ga kijken.

Volgens de policy worden proletarische discussies niet aangegaan
  maandag 25 augustus 2003 @ 12:19:22 #21
17153 DeWaasheid
Gematigd extremist
pi_12698171
Nogal overrated
/-=]
|o-0
~~~`
  maandag 25 augustus 2003 @ 12:20:15 #22
5673 heijx
Qui que boue
pi_12698193
quote:

spoiler:

spoiler:
ze hadden het bloed van een piraat nodig. En aangezien ze in hun staat niet meer bloedden, hadden ze Elizabeth (dochter van Bootstrap Bill naar zij dachten) nodig, maar Jack Sparrow had eigenlijk ook gekund ja.
pi_12698241
Is het ook al iemand opgevallen dat hij in de scene waar hij geboeid is langs een touw naar beneden glijd. Hoe kan hij om dat touw heen komen (en er weer af)? Is dit de enige fout in de film, of zijn er nog meer?
Mijn glas is half leeg, maar gelukkig is de fles nog vol. PROOST !!!
pi_12698283
dat is geen fout in de film, hij slaat die ketting namelijk dubbel en pakt het andere eind vast

http://www.moviemistakes.com/film.php?filmid=3372

maandag 25 augustus 2003 @ 12:26:45 #25
23137 Thegeronimo
Ich bun ut mer....
pi_12698336
quote:
Op maandag 25 augustus 2003 12:22 schreef ABC-tje het volgende:
Is het ook al iemand opgevallen dat hij in de scene waar hij geboeid is langs een touw naar beneden glijd. Hoe kan hij om dat touw heen komen (en er weer af)? Is dit de enige fout in de film, of zijn er nog meer?
Dat was me ook al opgevallen. Beetje rare actie in de film.
Verder was ie erg top.

spoiler:

Als de spookpiraten de touwen van het schip opklimmen zie je duidelijk dat er een houterige computeranimatie omhoog klimt.
Is trouwens alleen daar te zien
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')