De film stoomt nog steeds aardig door in de VS en gaat binnenkort The Matrix Reloaded inhalen in de ranglijst. De film staat dan 2e achter Finding Nemo.
quote:en terecht!
Op maandag 25 augustus 2003 12:00 schreef Mike het volgende:
...De film stoomt nog steeds aardig door in de VS en gaat binnenkort The Matrix Reloaded inhalen in de ranglijst. De film staat dan 2e achter Finding Nemo.
* Wokschotel heeft hem in zaterdag in Metropolis gezien, da's de perfecte locatie voor deze film
quote:Ja, die is meesterlijk. Vanaf het begin heel indrukwekkend in het kraaiennest en dan.........
Op maandag 25 augustus 2003 12:02 schreef Wokschotel het volgende:
Die openingsscene, toen ie aan kwam varen in die zinkende bootG-e-w-e-l-d-i-g
quote:is er die ??
Op maandag 25 augustus 2003 12:03 schreef Freeze_LB het volgende:
ik heb em al 2 keer gezien, en zal nog een keer moeten voor de scene na de aftiteling
quote:IDD ercht heersend!
Op maandag 25 augustus 2003 12:05 schreef heijx het volgende:[..]
Ja, die is meesterlijk. Vanaf het begin heel indrukwekkend in het kraaiennest en dan.........
Geweldig.
`pas op, misschien een kleine spoiler!!
`
`
`
`
`
`
`
1 vraagje alleen waar wij zelf niet helemaal uitkwamen:
Waarom hadden ze perse het bloed van die ene gozer nodig om die vloek op te heffen?
daarom gebruikt gebruikt Sparrow ook zijn bloed aan het allereind
[Dit bericht is gewijzigd door Freeze_LB op 25-08-2003 12:14]
quote:Spoilers kun je plaatsen tussen spoiler-tags....dus:
Op maandag 25 augustus 2003 12:11 schreef Together-Alone het volgende:
Kheb em ook van het weekend gezien, en kvond em geweldigDepp was weer lekker wazig
`
`
`
`
`
`
`
Waarom hadden ze perse het bloed van die ene gozer nodig om die vloek op te heffen?
code:[spoiler] ET is een alien! :o[/spoiler]
quote:Eigenlijk hadden ze het bloed van die bootstrap bill ofzo nodig, maar dit was zijn enige afstammeling.
Kheb em ook van het weekend gezien, en kvond em geweldigDepp was weer lekker wazig
`
`
`
`
`
`
`
Finding Nemo is trouwens ook leuk
quote:spoiler:
Op maandag 25 augustus 2003 12:14 schreef Solomon het volgende:[..]
Eigenlijk hadden ze het bloed van die bootstrap bill ofzo nodig, maar dit was zijn enige afstammeling.
Thanx trouwens voor de tags, wist dat ze er waren, maar kon ze zo gauw even niet vinden in de faq..
Erg leuke film. Hij zit vol met kleine grapjes en alles loopt lekker snel door. Special effects zijn ook gaaf gemaakt.
quote:Dat is idd een briljante scene, kan er nog steeds om lachen
Op maandag 25 augustus 2003 12:07 schreef Forau_Diavolina het volgende:[..]
IDD ercht heersend!
Je denkt in het kraaiennest dat hij op een boot van ik-weet-niet-hoe-groot staat, en dan blijkt hij op een klein miezerig scheepje te staan waartegen het hozen ook niet meer werkt.Geweldig.
Ik denk dat ik 'm deze week nog een keer ga kijken.
quote:spoiler:
spoiler:
quote:Dat was me ook al opgevallen. Beetje rare actie in de film.
Op maandag 25 augustus 2003 12:22 schreef ABC-tje het volgende:
Is het ook al iemand opgevallen dat hij in de scene waar hij geboeid is langs een touw naar beneden glijd. Hoe kan hij om dat touw heen komen (en er weer af)? Is dit de enige fout in de film, of zijn er nog meer?
spoiler:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |