quote:http://users.ign.com/collection/notorious_roy
Op maandag 25 augustus 2003 13:08 schreef Freeze_LB het volgende:
http://users.ign.com/collection/Freeze_NLiedereen eentje aanmaken!
Alleen nog niet veel PS 2
quote:Respect
Op maandag 25 augustus 2003 16:58 schreef Notorious_Roy het volgende:[..]
http://users.ign.com/collection/notorious_roy
Alleen nog niet veel PS 2
Ga je wishlist eens maken
Dit kan je gewoon doen door je te registreren. Had ik al gedaan voordat er uberhaupt insider kwam ![]()
Maar ik zal de wishlist eens maken ![]()
En nu weer ontopic
quote:Misschien leuk om in het verzameltopic te doen?
Op maandag 25 augustus 2003 13:08 schreef Freeze_LB het volgende:
http://users.ign.com/collection/Freeze_NLiedereen eentje aanmaken!
weten jullie of die pacman 3D wat voor haar is?? pacman world of heet die??
En weten jullie zo nog andere spllen wat niet zo heel moeilijk is maar toch ook weer niet voor kleine kinderen??
dank jullie
quote:Ik zou voor Final Fantasy X gaan
Op maandag 25 augustus 2003 18:28 schreef oldenzaaltjuh het volgende:
heey mensen ik wou ook graag een spel kopen wat ook voor moeders isweten jullie of die pacman 3D wat voor haar is?? pacman world of heet die??
En weten jullie zo nog andere spllen wat niet zo heel moeilijk is maar toch ook weer niet voor kleine kinderen??
dank jullie
Bust a move misschien iets ?
quote:Pacman doet het altijd goed bij ouwe mensen
Op maandag 25 augustus 2003 19:00 schreef Chocobo het volgende:[..]
Ik zou voor Final Fantasy X gaan
![]()
Bust a move misschien iets ?
quote:Ja Pac man world is best wel een leuk spel, tis alleen niet makkelijk.
heey mensen ik wou ook graag een spel kopen wat ook voor moeders isweten jullie of die pacman 3D wat voor haar is?? pacman world of heet die??
dank jullie
quote:Ik vond Pac-Man world 2 niet echt leuk.
dank jullie
Ik heb foto's gezien waarbij het gedeelte tussen de reset en eject knop zwart is, is dat in het echt ook zo?
Of is het net als in de foto hieronder (de japanse) gewoon silver.

En toch is de aqua mooier dan de silver.
quote:Die blauwe
Op maandag 25 augustus 2003 19:31 schreef Manfredje het volgende:
Even een vraagje voor de PAL silver PS2 bezitters.Ik heb foto's gezien waarbij het gedeelte tussen de reset en eject knop zwart is, is dat in het echt ook zo?
Of is het net als in de foto hieronder (de japanse) gewoon silver.En toch is de aqua mooier dan de silver.
quote:Het was de bedoeling dat ik die zou kopen van het geld dat ik aan het einde van m'n vakantie nog over had, maar ik had niets meer over
Op maandag 25 augustus 2003 20:15 schreef gijsje79 het volgende:[..]
Die blauwe
Misschien later dit jaar nog, als ze hem dan tenminste nog hebben, die roze is al bijna overal uitverkocht.
quote:Wie wil er nou in godsnaam een roze
Op maandag 25 augustus 2003 21:34 schreef Manfredje het volgende:[..]
Het was de bedoeling dat ik die zou kopen van het geld dat ik aan het einde van m'n vakantie nog over had, maar ik had niets meer over
Misschien later dit jaar nog, als ze hem dan tenminste nog hebben, die roze is al bijna overal uitverkocht.
quote:Ik wil een blauwe
Op maandag 25 augustus 2003 22:03 schreef oldenzaaltjuh het volgende:
blijkbaar heel veel![]()
quote:AAaaaagr ik kijk net op die site waar ik hem voor een redelijke prijg gezien had.
Op maandag 25 augustus 2003 22:16 schreef Hakkert het volgende:[..]
Ik wil een blauwe
quote:
Status: Out of stock
het gaat mij er echt alleen om wat ie doet en totaal niet hoe hij eruit ziet.
ik ben echt niet van plan om die te kopen en deze die ik al heb en die het super doet weg te doen
quote:Ik doe m'n huidige ook niet weg, Ik ga er alleen nog 2 bij kopen, een Japanse en een Amerikaanse. En als ik er dan toch één moet importeren dan wil ik gelijk wel iets leuks dan.
Op maandag 25 augustus 2003 22:39 schreef oldenzaaltjuh het volgende:
ach waarom in godsnaam een gekleurde??het gaat mij er echt alleen om wat ie doet en totaal niet hoe hij eruit ziet.
ik ben echt niet van plan om die te kopen en deze die ik al heb en die het super doet weg te doen
quote:Waarom Japans, EN Amerikaans?
Op maandag 25 augustus 2003 22:43 schreef Manfredje het volgende:[..]
Ik doe m'n huidige ook niet weg, Ik ga er alleen nog 2 bij kopen, een Japanse en een Amerikaanse. En als ik er dan toch één moet importeren dan wil ik gelijk wel iets leuks dan.
Dan kan ik ze ook beter uit elkaar houden.
quote:Om m'n import games te kunnen spelen.
Op maandag 25 augustus 2003 22:44 schreef Notorious_Roy het volgende:[..]
Waarom Japans, EN Amerikaans?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |