quote:
Op maandag 25 augustus 2003 13:48 schreef Bluezz het volgende:
* Bluezz kruipt bedje uit, langzaam herstellende van weer eens een migraine-aanval
Wat wordt er momenteel eigenlijk nog gedaan met de kelder?
quote:dat doe je maar thuis en niet hier!
Op maandag 25 augustus 2003 13:53 schreef golfer het volgende:[..]
quote:*om zich heen kijkt, golfer niet ziet, en knuffelt*
* Bluezz kruipt bedje uit, langzaam herstellende van weer eens een migraine-aanval
.
Sterkte meisje.
quote:LoL!
Feyenoord-chauffeur rijdt naar HoogeveenDat zelfs buschauffeurs wel eens fout rijden blijkt wel uit het volgende bericht. Een bus, met daarin 75 Feyenoord-fans, is zaterdag met een vertraging van enkele uren bij het Abe Lenstra stadion aangekomen. De Feyenoord-supporters kwamen pas een half uur voor het einde van de wedstrijd SC Heerenveen-Feyenoord aan in Heerenveen. De buschauffeur dacht dat hij in Hoogeveen moest zijn in plaats van Heerenveen. Pas in Hoogeveen kwam hij erachter dat hij niet goed zat.
De problemen waren echter nog niet voorbij. Onderweg naar Heerenveen kreeg de bus ook nog eens pech. Daarom besloot de busmaatschappij om de supporters verder te vervoeren met zowel een andere bus als busschauffeur. Door het verkeerd rijden en de pech kwamen de fans met een flinke vertraging aan bij het stadion.
quote:Laat maar weer eens zien wat voor een IQ ze daar in Rotterdam hebben *ervanuigaande dat bus chauffeur een Rotterdammer is
Op maandag 25 augustus 2003 14:29 schreef FrankyMcG het volgende:[..]
LoL!
quote:beetje mosterd na de maaltijd omdat je van de mannen al aandacht gekregen hebt maar ook van mij een dikke
quote:*beetje gaat rellen in Bluezz haar nek en stukje appeltaart aanbiedt - wonderen doet*
quote:Wij huren meestal amsterdamse busschauffeurs in!
Op maandag 25 augustus 2003 14:32 schreef Ajaxno1 het volgende:Laat maar weer eens zien wat voor een IQ ze daar in Rotterdam hebben *ervanuigaande dat bus chauffeur een Rotterdammer is
quote:
Op maandag 25 augustus 2003 14:27 schreef HeatWave het volgende:*om zich heen kijkt, golfer niet ziet, en knuffelt*
.
Sterkte meisje.
quote:
Op maandag 25 augustus 2003 14:35 schreef SCH het volgende:*beetje gaat rellen in Bluezz haar nek en stukje appeltaart aanbiedt - wonderen doet*
quote:Heb jullie allemaal ff meegenomen de douche in, gaat stukje beter alweer
Op maandag 25 augustus 2003 14:34 schreef just me het volgende:beetje mosterd na de maaltijd omdat je van de mannen al aandacht gekregen hebt maar ook van mij een dikke
kan iemand ff die zon uitdoen?
quote:Ik dacht dat je zei dat je hoofdpijn had
Op maandag 25 augustus 2003 14:44 schreef Bluezz het volgende:Heb jullie allemaal ff meegenomen de douche in, gaat stukje beter alweer
quote:Hey LoekB, wat is het adres van het feyenoord supportersforum?
Op maandag 25 augustus 2003 14:56 schreef Loek-B het volgende:
Tony..
quote:Nee, schat, ik zei migraine, das heel wat anders
Op maandag 25 augustus 2003 14:51 schreef DIGGER het volgende:Ik dacht dat je zei dat je hoofdpijn had
quote:tuig@kakkerlakken.nl
Op maandag 25 augustus 2003 14:57 schreef Fulton het volgende:[..]
Hey LoekB, wat is het adres van het feyenoord supportersforum?
quote:Haal je je piemel even uit mijn oksel
Op maandag 25 augustus 2003 14:58 schreef HeatWave het volgende:
Mag ik de shampoo??
quote:http://feyenoord.messagebase.nl bedoel je?
Op maandag 25 augustus 2003 14:57 schreef Fulton het volgende:[..]
Hey LoekB, wat is het adres van het feyenoord supportersforum?
quote:Welke?
Op maandag 25 augustus 2003 14:58 schreef HeatWave het volgende:
Mag ik de shampoo??
quote:Dat is een mailadres lieverd, geen forum...
Op maandag 25 augustus 2003 14:58 schreef SCH het volgende:[..]
tuig@kakkerlakken.nl
quote:En die van Heerenveen duffe@boeren.nl?
Op maandag 25 augustus 2003 14:58 schreef SCH het volgende:[..]
tuig@kakkerlakken.nl
quote:Vichy klinkt wel duur
Op maandag 25 augustus 2003 15:01 schreef Bluezz het volgende:[..]
Welke?
Vichy, Neutral of Appie Hein
En doe jij mijn rug even??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |