quote:
Op maandag 25 augustus 2003 11:11 schreef zjroentje het volgende:[..]
Een dag zonder Limburg, is een dag niet geleefd.
Dat zeggen we altijd om de Limburgers daar te houden: nu geloven ze er zelf ook nog in
quote:Anders moet ik van 7 uur 's morgens tot minimaal 1 uur 's middags rondzwerven in Rotterdam.
Op maandag 25 augustus 2003 11:10 schreef Doc het volgende:Waarom terug gaan vraag ik me dan af...
Laatst al eens gedaan toen we terug kwamen van party in amsterdam, toen was het van 9 tot 1! Was geen pretje geloof me!
quote:Mijn opmerkingen houden niet in dat af en toe jezelf slopen zo op z'n tijd ook buitengewoon aangenaam kan zijn
Op maandag 25 augustus 2003 11:13 schreef just me het volgende:[..]
dan ben ik zeker nog niet wijs genoeg
(maar het hoeft niet meer elk weekend, en da's wel zo relaxed)
quote:Werkt feilloos en als je dan zelf niet in de buurt komt zijn we allemaal blij.
Op maandag 25 augustus 2003 11:13 schreef Doc het volgende:[..]
Dat zeggen we altijd om de Limburgers daar te houden: nu geloven ze er zelf ook nog in
quote:Haha.
Op maandag 25 augustus 2003 11:16 schreef HeatWave het volgende:[..]
Werkt feilloos en als je dan zelf niet in de buurt komt zijn we allemaal blij.
quote:Kan ik me voorstellen, temeer daar ieder verblijf in Rotterdam tot de meer gruwlijke zaken in het leven behoort.
Op maandag 25 augustus 2003 11:14 schreef FrankyMcG het volgende:[..]
Anders moet ik van 7 uur 's morgens tot minimaal 1 uur 's middags rondzwerven in Rotterdam.
Laatst al eens gedaan toen we terug kwamen van party in amsterdam, toen was het van 9 tot 1! Was geen pretje geloof me!
In Amsterdam kan ik me wel prima vermaken tussen 7 en 1 's middags. Van 7 tot 9 in 't Dobbertje na zuipen en een ontbijt nemen van uitsmijters. Van 9 tot 10 effe een wandelingetjes langs de grachten: beetje uitwaaien. Om tien uur een lekker donker cafe (de Pels bijvoorbeeld) in voor een stevige bak kofie -misschien een krantje lezen of zo- tot een uur of 11 a 12. En daarna naar een terrasje weer aan de halve liters. En om 1 uur half 2 richting stadion.
quote:Na een nachtje doorhouden, heb ik weinig zin in BIER!
Op maandag 25 augustus 2003 11:21 schreef Doc het volgende:[..]
Kan ik me voorstellen, temeer daar ieder verblijf in Rotterdam tot de meer gruwlijke zaken in het leven behoort.
In Amsterdam kan ik me wel prima vermaken tussen 7 en 1 's middags. Van 7 tot 9 in 't Dobbertje na zuipen en een ontbijt nemen van uitsmijters. Van 9 tot 10 effe een wandelingetjes langs de grachten: beetje uitwaaien. Om tien uur een lekker donker cafe (de Pels bijvoorbeeld) in voor een stevige bak kofie -misschien een krantje lezen of zo- tot een uur of 11 a 12. En daarna naar een terrasje weer aan de halve liters. En om 1 uur half 2 richting stadion.
Burger King daarentegen gaat er dan goed in!
quote:Neem je om 7 uur geen bier maar koffie. Of gewoon een glaasje melk. Het kan allemaal in 't Dobbertje. En om een uurtje of 11 a 12 kan het bier toch weer wel? Helpt prima tegen de kater mocht je die hebben.
Op maandag 25 augustus 2003 11:26 schreef FrankyMcG het volgende:[..]
Na een nachtje doorhouden, heb ik weinig zin in BIER!
Burger King daarentegen gaat er dan goed in!
Liever een autenthieke tent dan zo'n plastic neon verlichte keten als MickyD of BoigerK (en zijn die op zondag ochtend om 7 uur open?)
VIP kaartjes = gratis zuipen = dodelijk!
quote:
Op maandag 25 augustus 2003 11:21 schreef Doc het volgende:[..]
Kan ik me voorstellen, temeer daar ieder verblijf in Rotterdam tot de meer gruwlijke zaken in het leven behoort.
Echt een feest zal het daar nooit worden .
3 uitsmijters als ontbijt zijn zeker ok
quote:I preffer a kingsize Double Whopper with bacon and cheese, twisted fries, mayonaise and a kingsize cola!
Op maandag 25 augustus 2003 12:01 schreef Tony_Montana67 het volgende:3 uitsmijters als ontbijt zijn zeker ok
quote:Ik heb hier alleen maar een McDonalds in de buurt zitten
Op maandag 25 augustus 2003 12:03 schreef FrankyMcG het volgende:I preffer a kingsize Double Whopper with bacon and cheese, twisted fries, mayonaise and a kingsize cola!
quote:Ik ook!
Op maandag 25 augustus 2003 12:11 schreef Tony_Montana67 het volgende:Ik heb hier alleen maar een McDonalds in de buurt zitten
Maar gelukkig is Eindhoven maar 15-20 minuten rijden!
quote:Voor mij is Station Breda het dichtst bij, maar dat is ruim 75 minuten rijden
Op maandag 25 augustus 2003 12:12 schreef FrankyMcG het volgende:Ik ook!
Maar gelukkig is Eindhoven maar 15-20 minuten rijden!
quote:En da's een klein kutgebouw!
Op maandag 25 augustus 2003 12:16 schreef Tony_Montana67 het volgende:Voor mij is Station Breda het dichtst bij, maar dat is ruim 75 minuten rijden
Je moet gewoon een BK medewerker ontvoeren, en vastketenen in je eigen keuken!
quote:Goed idee
Op maandag 25 augustus 2003 12:27 schreef FrankyMcG het volgende:En da's een klein kutgebouw!
Je moet gewoon een BK medewerker ontvoeren, en vastketenen in je eigen keuken!
*deftones opzet*
Nou mede hools, jullie belastingcentjes worden keurig besteed heb ik afgelopen zaterdag in het Zuiderpark wel gezien, jullie mogen er trots op zijn 'sponsor' te zijn van 600 van die stoere jongens.
9 November alleen waarschijnlijk wel het dubbele aantal nodig.
Maar bij deze even een toast op al jullie 'sponsoren'
Cheers
ik ben weer thuis en de TUDelft moet zijn rotzooi maar in orde maken anders kom ik volgende week niet werken
quote:Ik weet het.. maar het is zo frusterend als je voor de 2e keer voor jan lul op je werk komt!
Op maandag 25 augustus 2003 13:32 schreef DIGGER het volgende:
Je klinkt net als een voorzitter van een Serie B club
Ik ben zo weer vrolijk hoor
quote:Kwam je maar als jan lul (= man) op je werk, dan kreeg je er meer voor betaald
Op maandag 25 augustus 2003 13:33 schreef just me het volgende:[..]
Ik weet het.. maar het is zo frusterend als je voor de 2e keer voor jan lul op je werk komt!
Ik ben zo weer vrolijk hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |