quote:Blijft ook een kippenvel moment.
Op zondag 24 augustus 2003 23:26 schreef -Hans- het volgende:
En nog even God save the Queen.
quote:Ja inderdaad.
Op zondag 24 augustus 2003 23:27 schreef DrMarten het volgende:[..]
Blijft ook een kippenvel moment.
Damn, ik heb het koud gehad, ik heb het warm gehad, ik heb kippenvel gehad, ik ben blij geweest tijdens de nummers en ik heb een traantje weg moeten pinken.
Laat ik het een muzikale orgasme noemen.
Dit alles kan maar 1 groep, QUEEN en daar is maar 1 smiley voor.
[Dit bericht is gewijzigd door -Hans- op 24-08-2003 23:37]
maarja... dat is omdat ik de dvd heb...
queen heerst
* fris gaat zijn dvd kijken
..
Er komt altijd een einde aan
maar hij heeft voor zover ik weet ook geen website ofzo...
toch jammer dat hij ook nooit in interviews voorkomt, alsof hij er niks meer mee te maken wil hebben ofzo.. en dat kan ik me dan toch weer niet voorstellen....
quote:Volgens mij kon hij zich ook helemaal niet meer vinden in de gang van zaken in de muziekindustrie en wilde hij niets meer met die industrie te maken hebben.
Op maandag 25 augustus 2003 03:34 schreef BrianMay het volgende:
met pensioen
Ach ja zolang ze nog leven zal ik wel blijven dromen.
quote:Laat ze eerst maar eens die tracks die ze begin dit jaar hebben opgenomen met Dave Stewart uitbrengen. Ben benieuwd of ze er nog wat van bakken, het is toch al ruim 6 jaar geleden dat ze echt iets nieuws hebben opgenomen....
Op maandag 25 augustus 2003 17:41 schreef Freddie_Taylormaycon het volgende:
Gewoon een kleine tour maken met wat gastzangers/essen en als dat goed bevalt een mooi album inelkaar knutselen om dat vervolgens te gaan promoten in een wereldtournee!
Mochten ze op tour gaan, ga ik ze absoluut zo vaak mogelijk zien. Maar het liefste heb ik toch wel een nieuw album van Brian & Roger samen, zonder gast-onzin. Brian & Roger kunnen in de studio allebei goed zingen vind ik persoonlijk (live is het, vooral bij Brian nogal minder). Bovendien vind ik de "Queen" optredens van de laatste 2 jaar van zéér lage kwaliteit, m.u.v het optreden bij Pavarotti dan - dat was dan weer wel ... Roger staat overigens te popelen om te gaan touren - maar die !$!@%!%# van een Brian wil maar verder gaan met die musical
Dat wordt morgen dus weer genieten.quote:... op vrijdag 30 april presenteert de commerciële zender Radio Veronica Queen Day. De hele dag van 06.00 uur tot 22.00 uur staat in het teken van deze legendarische band.
Hoogtepunt van de dag is de “Queen Top 10 Allertijden”, waarvoor de luisteraars van Radio Veronica konden stemmen op de website van het station. De Queen Top 10 Allertijden wordt uitgezonden tussen 18.00 uur en 19.00 uur. Ter afsluiting van Queen Day zal Veronica Televisie om 22.55 uur het spectaculaire 'Queen Live At Wembley'-concert uitzenden.
idd! maar het is de tekst van Marc Stakenburg .quote:Op vrijdag 30 april 2004 22:57 schreef PimD het volgende:
"Nog voor de grote doorbraak van Queen"
Killer Queen & Seven Seas of Rhye waren al top 10 hits geweest, en BoRhap stond net op nummer 1 hoor
You must be jokingquote:Op vrijdag 30 april 2004 23:10 schreef tong80 het volgende:
Zulke middelmatige muzikanten die samen één van de beste bands ooit zijn.
Het tegenovergestelde van Nederlandquote:Op vrijdag 30 april 2004 23:37 schreef blackEyEz321 het volgende:
welke film?
lol, psiesquote:Op vrijdag 30 april 2004 23:40 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het tegenovergestelde van Nederland
ik doe meequote:Op vrijdag 30 april 2004 23:44 schreef blackEyEz321 het volgende:
ik neem ook een biertje
Ik dacht al waar blijf je.quote:Op vrijdag 30 april 2004 23:45 schreef just me het volgende:
[..]
ik doe mee![]()
quote:Op vrijdag 30 april 2004 23:49 schreef Cynix ® het volgende:
Laten we dan allemaal maar een biertje nemen.
Op Freddy.
ja hoor, sommige solo's hebben iets te veel overdrive en distortion. Maar ach mij hoor je niet klagen.quote:Op vrijdag 30 april 2004 23:53 schreef just me het volgende:
mag ik zeggen dat ik het niet mooi vind![]()
ach ieder zijn smaakquote:Op zaterdag 1 mei 2004 00:00 schreef Famas het volgende:
ik schakel net in en ik vind die solo van die krullebol wel goed gespeeld..maar niet mooi...overkill..duurt te lang..jammer.
Ik ben daarnaast ook geen queen-fan (nu ga ik doodverwensingen ontvangen denk ik)..maar ik kijk toch af en toe stiekem met een schuin ook naar de tv
ach maak niet uitquote:Op zaterdag 1 mei 2004 00:14 schreef scanman01 het volgende:
Ik zal deze songtekst dan maar niet plaatsenAnders weer een dubbele
amen...quote:Op zaterdag 1 mei 2004 00:17 schreef -Hans- het volgende:
Pfff serieus zit hier met dikke tranen in mijn ogen, wat kan muziek toch machtig mooi zijn.
Ook de mijnequote:Op zaterdag 1 mei 2004 00:25 schreef blackEyEz321 het volgende:
mijn #1!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
quote:Op zaterdag 1 mei 2004 00:26 schreef blackEyEz321 het volgende:
just me...een van de zeer weinige songs dat de lyric niet nodig is
niets is te dol op zo'n avondquote:Op zaterdag 1 mei 2004 00:31 schreef blackEyEz321 het volgende:
mmm iemand een rum and cola?
Zit al aan m'n vierdequote:Op zaterdag 1 mei 2004 00:31 schreef blackEyEz321 het volgende:
mmm iemand een rum and cola?
yowziequote:Op zaterdag 1 mei 2004 00:35 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zit al aan m'n vierde
psiesquote:Op zaterdag 1 mei 2004 00:36 schreef -Hans- het volgende:
Nou snel opzouten met die sletjes muziek willen we horen!
ik zat er net aan te denken om die dvd toch maar te kopen maar dan ga ik wel kijken/luisteren bij iemand die écht goed geluid uit zijn apparatuur heeft komen!!quote:Op zaterdag 1 mei 2004 00:38 schreef Sport_Life het volgende:
De DVD is trouwens echt een aanrader!!!
Slik... ik heb er een nog nietquote:Op zaterdag 1 mei 2004 00:38 schreef scanman01 het volgende:
[afbeelding]
Heel goed! ach dit kan je natuurlijk niet vaak genoeg zien, het blijft zelfs na 100x kijken nogquote:Op zaterdag 1 mei 2004 00:39 schreef Knaller het volgende:
Hey, ik zit natuurlijk ook weer mee te kijken en te luisteren (alhoewel ik ook de DVD heb).![]()
Ik had ooit de single dvd uitgave. Die was een stuk minderquote:Op zaterdag 1 mei 2004 00:41 schreef Knaller het volgende:
DVD heeft inderdaad wel betere geluidskwaliteit (mits je een goed systeem hebt natuurlijk).![]()
Ik meen me te herinneren dat op de single stond: (c)1969quote:Op zaterdag 1 mei 2004 00:45 schreef Knaller het volgende:
Crazy Little Thing Called Love, goede live-versie.
En dan te bedenken dat Freddie dit in z'n badkuip heeft geschreven.
Ook cool hoe hij telkens die Elvis stem opzet.![]()
Die was net even iets beter dan Freddiequote:Op zaterdag 1 mei 2004 00:50 schreef -Hans- het volgende:
Doet mij ook een beetje aan Idols denken, Marlies toch?
Echt niet!quote:Op zaterdag 1 mei 2004 00:51 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Die was net even iets beter dan Freddie
Big Spender, Radio GAGA, We will rock you, Friends will be friends, We are the champions, God save the queenquote:Op zaterdag 1 mei 2004 00:47 schreef -Hans- het volgende:
Zometeen Radio Ga Ga ?
Voelt idd heel dubbel...een discussieavond op zichzelf denk ik...quote:Op zaterdag 1 mei 2004 00:52 schreef scanman01 het volgende:
Ik blijf die massale handbewegingen een beetje eng vinden..
Yup dat is idd de goede volgorde! althans als ze niet hebben zitten knippen.quote:Op zaterdag 1 mei 2004 00:52 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
Big Spender, Radio GAGA, We will rock you, Friends will be friends, We are the champions, God save the queen
Dat is iig de volgorde van de DVD.
Nou, die snor van Freddie hmmm... nee ik denk niet dat je er veel achter moet zoeken.quote:Op zaterdag 1 mei 2004 00:52 schreef scanman01 het volgende:
Hoezo? dat is toch machtig mooi?quote:Op zaterdag 1 mei 2004 00:52 schreef scanman01 het volgende:
En zo hoort het ook. Dit past er niet tussen eigenlijk.quote:Op zaterdag 1 mei 2004 01:00 schreef Knaller het volgende:
Brian May was effe van slag, die dacht dat We Are The Champions er meteen achterkwam.![]()
Kicken is dat inderdaad, zeker als de rest van het volk ook mee doet.quote:Op zaterdag 1 mei 2004 00:58 schreef Sport_Life het volgende:
Vandaag @ museumplein ook ff geklapt met de intro van dit nummer... Kippenvel gewoon... super.
jaaaaaaaaaah zo'n beetje iedereen klapte wel..!! Jammer dat ze alleen de intro lieten horenquote:Op zaterdag 1 mei 2004 01:01 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Kicken is dat inderdaad, zeker als de rest van het volk ook mee doet.![]()
Dat is jammerquote:Op zaterdag 1 mei 2004 01:02 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
jaaaaaaaaaah zo'n beetje iedereen klapte wel..!! Jammer dat ze alleen de intro lieten horen.
Nog ff tong! en dan mogen ze weer.quote:Op zaterdag 1 mei 2004 01:02 schreef tong80 het volgende:
Hé het Ajax nummer.
Ja, een keer het volledige concert dus. Mocht eens tijd worden...quote:Op zaterdag 1 mei 2004 01:10 schreef -Hans- het volgende:
Reclame was idd minder, maar volgens mij heb ik nu al beelden gezien die RTL5 nog niet heeft
laten zien.
Nou inderdaad, dit is natuurlijk veel leuker.quote:Op zaterdag 1 mei 2004 01:11 schreef Knaller het volgende:
[..]
Ja, een keer het volledige concert dus. Mocht eens tijd worden...![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |