abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_12684641
quote:
Valt er eigenlijk een beetje iets te ontbijten daar? Of is het allemaal vette rommel en kan ik beter zelf wat meenemen? Ik ben nogal een miep met eten namelijk...
eten is goed... ze hebben een "supermarkt" en daar hebben ze broodjes (gewoon van die bolletjes... wit en bruin) en ook croissantjes, fruit, vruchtendranken, yoghurt dranken, saucijzenbroodjes... maar ook van die pakjes van die sandwiches....

prima geregeld!

zondag 24 augustus 2003 @ 19:58:23 #3
8076 JeOma
voor al uw recepten
pi_12684653
Ik ga dit jaar voor 't eerst naar Lowlands. Hebben jullie tips hoe ik me 't beste voor moet bereiden? (maken jullie een plan waar je heen wilt enzo?) Of gewoon maar over je heen laten komen die shit?
Zo'n 100 miljoen jaar geleden leefde in het drassig park dat wij thans als Holland kennen een groep dinosaurussen die echt wreed uit hun dak gingen! DE GABBERSAURUS!!
pi_12684677
quote:
Op zondag 24 augustus 2003 19:58 schreef JeOma het volgende:
gewoon maar over je heen laten komen die shit?
6e keer
pi_12684728
ik kijk meestal eerst even wat ik echt graag wil zien... en doe daarnaast gewoon maar wat er in me op komt.... vaak is struinen en ontdekken leuker dan een vast plan...

alleen jammer dat de charlie er niet meer is....

voor de rest.... ach... je planning haal je toch nooit... is mijn weelderige ervaring...

Geniet er van zou ik zeggen... tis maar zo kort

pi_12684756
quote:
Op zondag 24 augustus 2003 19:59 schreef Roellio het volgende:

[..]

6e keer

broekie 8e keer....

en ik vind het wel jammer dat ik de eerste 3 gemist heb.

pi_12684774
Ik had dit jaar graag gewild, maar ja ik kan helaas niet

Volgend jaar maar beter

Dit onderdeel is tijdelijk gesloten in verband met onderhoudswerkzaamheden.[br][br]Wij vragen hiervoor uw begrip.[br][br]De directie
pi_12685279
*onthoud-post..!
De andere kant op!
pi_12686254
quote:
Op zondag 24 augustus 2003 17:43 schreef rubbereend het volgende:
heb nog wel een mooi koepeltentje staan, eentje waar t lastig is om in de zijkant te kruipen
Name your price!
:{
  zondag 24 augustus 2003 @ 21:07:44 #10
34813 Jerommeke.nl
Jorasho.nl zul je bedoelen.
pi_12686309
quote:
Op zondag 24 augustus 2003 19:58 schreef WpuntNL het volgende:

[..]

eten is goed... ze hebben een "supermarkt" en daar hebben ze broodjes (gewoon van die bolletjes... wit en bruin) en ook croissantjes, fruit, vruchtendranken, yoghurt dranken, saucijzenbroodjes... maar ook van die pakjes van die sandwiches....

prima geregeld!

Maar wel 3 x zo duur als normaal
pi_12686423
*3e x wordt
Gerrit Zalm: "Ik woon in Scheveningen en mijn chauffeur in Voorburg. Daarom duurde het even."
  zondag 24 augustus 2003 @ 21:30:54 #12
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_12686828
Vandaag me kaarten opgehaald die ik via via besteld heb op internet (goedkoper) dus ik ga ook dit jaar weer
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_12686895
quote:
Op zondag 24 augustus 2003 21:07 schreef Jerommeke.nl het volgende:

[..]

Maar wel 3 x zo duur als normaal

mjah... dat klopt... maar goed... het leven op een festival is nou eenmaal duur... da's overal...

en ach... tis ook maar drie dagen feest heh

pi_12686906
quote:
Op zondag 24 augustus 2003 21:30 schreef Komakie het volgende:
Vandaag me kaarten opgehaald die ik via via besteld heb op internet (goedkoper) dus ik ga ook dit jaar weer
Ik heb 1 kaartje net verkocht via V&A

Een poging om voor het eerst met vriendin te gaan strande voortijdig.

pi_12686927
quote:
Op zondag 24 augustus 2003 21:32 schreef WpuntNL het volgende:

[..]

mjah... dat klopt... maar goed... het leven op een festival is nou eenmaal duur... da's overal...

en ach... tis ook maar drie dagen feest heh

4,5e dag.
pi_12689866
Het weer wordt trouwens wel steeds waardelozer hè...
I hope you can see this because I'm doing it as hard as I can.
pi_12692782
ach ja... tis nog geen lowlands dus het kan nog meevallen... dacht de aardsoptimist...
pi_12692972
quote:
Op maandag 25 augustus 2003 01:09 schreef WpuntNL het volgende:
ach ja... tis nog geen lowlands dus het kan nog meevallen... dacht de aardsoptimist...
De Lowlandssite blijft ook lekker optimistisch vasthouden aan hun weerbericht van drie dagen terug...
Laat ik daar dan ook maar aan meedoen
  maandag 25 augustus 2003 @ 08:10:07 #19
4416 Da hopman
lamahangen = dierenmoord
pi_12694680
quote:
Op zondag 24 augustus 2003 23:13 schreef LintuxCx het volgende:
Het weer wordt trouwens wel steeds waardelozer hè...
Ik was er al de hele tijd bang voor. En het ergste is nog wel dat je er niet over mag klagen tegen mensen die niet naar lowlands gaan (Zo'n beejte m'n hele omgeving) want het is al zolang droog geweest en anders is het zo zielig voor de boeren en de plantjes. G@#$@$#domme die paar dagen extra had ook nog wel gekund.

Ik keek net op http://www.knmi.nl/voorl/weer/reindex.html?meerdaagse.html en het ziet er dus echt niet goed uit.

En voor diegene die nog een tentje zochten verwijs ik wederom naar www.marktplaats.nl waar zelfs vouwwagens gratis af te halen zijn.

Mental note: regenjas meenemen

De mensen zijn gek geworden
  maandag 25 augustus 2003 @ 10:11:38 #20
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_12695817
quote:
Op maandag 25 augustus 2003 08:10 schreef Da hopman het volgende:

[..]

Ik was er al de hele tijd bang voor. En het ergste is nog wel dat je er niet over mag klagen tegen mensen die niet naar lowlands gaan (Zo'n beejte m'n hele omgeving) want het is al zolang droog geweest en anders is het zo zielig voor de boeren en de plantjes. G@#$@$#domme die paar dagen extra had ook nog wel gekund.

Ik keek net op http://www.knmi.nl/voorl/weer/reindex.html?meerdaagse.html en het ziet er dus echt niet goed uit.

En voor diegene die nog een tentje zochten verwijs ik wederom naar www.marktplaats.nl waar zelfs vouwwagens gratis af te halen zijn.

Mental note: regenjas meenemen

Gelukkig kunnen ze nog niet eens helemaal goed voorspellen wat voor weer het morgen wordt dus er is nog een kans.

Laten we het hopen. Lowlands vorig jaar was een prima festivalletje maar het weer was toch een beetje jammer.

Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
  maandag 25 augustus 2003 @ 10:30:19 #21
25301 Gorro
Reject False Icons
pi_12696095
Ik weet niet of het al genoemd is, maar hier kun je live-streams kijken van Lowlands tijdens het festival:

http://3voor12.vpro.nl/3voor12/live/startvideo.shtml

en nu gewoon 24 uur per dag non-stop videoclips, die je doorgaans niet op TMF/MTV/TheBox en al die crapzenders ziet

maandag 25 augustus 2003 @ 10:44:18 #22
53244 slettehoea
Ibiza Sport 1.9TDI (96KW)
pi_12696315
quote:
Op maandag 25 augustus 2003 10:11 schreef Komakie het volgende:

[..]

Laten we het hopen. Lowlands vorig jaar was een prima festivalletje maar het weer was toch een beetje jammer.

Hehe, ik vond al die mensen die bij de Alpha de helling op en af probeerden te lopen echt wel een spektakel op zich. Vooral die kneuzen die met witte kleren een poging waagden. Wat heb ik gelachen om die pipo's die op hun bek bleven gaan daar....
  maandag 25 augustus 2003 @ 10:50:17 #23
26414 greatgonzo
Gonzo met een G
pi_12696414
na 2000 en 2002 wordt dit de 3e keer, en het is me nog nooit tegengevallen!

Terplekke bekijken we wel wat we gaan zien, maar dingen die ik zowieso wil zien zijn:

Vrijdag: Saybia, Nighwish
Zaterdag: Live, Guano Apes
Zondag: Sum 41, Foo fighters

En verder hopelijk veel onbekende bands

Bij tijd en wijle aanwezig...
  maandag 25 augustus 2003 @ 11:37:36 #24
63288 Rendo
The One and Only
pi_12697289
Rendo gaat één keer in de 2 jaar. keertje nummer 4 alweer... alleen is er een klein probleempje.
Ik had nog zo met de weergoden afgesproken dat er dan ook 1 keer in de 2 jaar goed weer zou zijn.

ze hebben me dit jaar niet gehoord zekers...

maandag 25 augustus 2003 @ 11:44:20 #25
12871 Myster_E
Ne t'en fais pas,
pi_12697462
Kloterig nat rotweer.

Wel leuk voor één keer, maar nu niet meer.

pi_12697805
echt boeien kan het me niet... dan wordut dus gewoon met regenpak over het terrein struinen....
  maandag 25 augustus 2003 @ 13:17:24 #27
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_12699537
quote:
Op maandag 25 augustus 2003 11:59 schreef WpuntNL het volgende:
echt boeien kan het me niet... dan wordut dus gewoon met regenpak over het terrein struinen....
noujah, een beetje lekker zonnetje was toch wel fijn geweest naar mijn mening....
  maandag 25 augustus 2003 @ 13:28:04 #28
10357 PinoPolio
www.WebSnacks.nl
pi_12699806
Hoi, al de foto's gezien van het terrein?

Lowland 2003 voorproefje !

Zag er vanuit de lucht echt super uit!!

Helaas ga ik dit jaar niet.. maar ach, ben al 7x geweest dus weet wel hoe het is Ik hoop voor wel dat het nog een beetje mooi weer wordt..maar zoals de voorspelling is zou het gaan regenen. Balen man. Maar goed.. 1 voordeel: Moddergevecht!!

pi_12705536
super gave foto's!

heb je er nog meer van het camping terrein enzo? of zijn dit ze?? wel heel erg gaaf zo!

maandag 25 augustus 2003 @ 18:58:51 #30
47586 DaCybrSrfr
Kan sporen van gluten bevatten
pi_12708558
Hmmm, nu ik die weersverwachtingen zie ben ik toch blij dat ik ff een luchtbed heb gehaald... wil nie nog een keer in het water slapen...
Single father | Aviation enthousiast | Gamer
pi_12708599
* Webkim was er in 1998 en 1999 en nu dus ein-de-lijk weer eens!!!

Als iemand me nou iets éérder had kunnen vertellen dat de weersvooruitzichten zo slecht zijn, dan had ik nog tijd gehad om mijn net gekochte Bristol baggertent te impregneren... Nu is het nog maar de vraag offie de plensbuien aankan.

Verder misschien nuttige tip: slaapzakken in de aanbieding bij Zeeman. Zes euro. Kan je je ook geen breuk aan vallen, dacht ik zo. Neem allemaal aub geen donkerblauwe, dan blijft de mijne tenminste makkelijk te onderscheiden.

Nemen jullie iets mee tegen de regen ofzo? Ik begon aan kórte broeken te denken: hoe minder je aanhebt, hoe minder er nat kan worden.

* Webkim heeft soms een beetje een twisted mind maar is verder best leuk

Hardloper.
IG @webkim
  maandag 25 augustus 2003 @ 19:02:11 #32
47586 DaCybrSrfr
pi_12708617
quote:
Op maandag 25 augustus 2003 19:01 schreef Webkim het volgende:
[Webkim was er in 1998 en 1999 en nu dus ein-de-lijk weer eens!!!]

Als iemand me nou iets éérder had kunnen vertellen dat de weersvooruitzichten zo slecht zijn, dan had ik nog tijd gehad om mijn net gekochte Bristol baggertent te impregneren... Nu is het nog maar de vraag offie de plensbuien aankan.

Verder misschien nuttige tip: slaapzakken in de aanbieding bij Zeeman. Zes euro. Kan je je ook geen breuk aan vallen, dacht ik zo. Neem allemaal aub geen donkerblauwe, dan blijft de mijne tenminste makkelijk te onderscheiden.

Nemen jullie iets mee tegen de regen ofzo? Ik begon aan kórte broeken te denken: hoe minder je aanhebt, hoe minder er nat kan worden.

[Webkim heeft soms een beetje een twisted mind maar is verder best leuk]

Nou ja, jou herkennen we tenminste
pi_12708706
Ja, ik loop ermee voor lul.
Maar ik ga ze lekker toch aanschaffen voor lowlands:

Wie het laatst lacht...

maandag 25 augustus 2003 @ 19:07:27 #34
47586 DaCybrSrfr
pi_12708732
Haha... ga lekker met me kisten door de modder stampen...
Had vorig jaar me sneakers helemaal volhangen met bagger.... gaat me niet nog es gebeuren.. (neem ook geen sneakers mee) :p
pi_12708861
Sneakers? No fucking way..! Ik hoop dat m'n Cats het houden, maar mijn regenlaarzen gaan denk ik ook maar op de stapel...

* Webkim gaat zich helemaal het leplazarus sjouwen...

Hardloper.
IG @webkim
pi_12708957
quote:
Op maandag 25 augustus 2003 19:11 schreef Webkim het volgende:
Ik hoop dat m'n Cats het houden

maandag 25 augustus 2003 @ 19:18:15 #37
47586 DaCybrSrfr
pi_12709052
Ik vrees eigenlijk alleen dat die tent van me niet echt meer waterbestendig is.... ding pleurt daar strax uit elkaar ofzow... misschien maar wat extra vuilniszakken scoren om onder te gaan liggen ofzow...
pi_12709065
quote:
Op maandag 25 augustus 2003 19:15 schreef Roellio het volgende:

[..]

Hardloper.
IG @webkim
pi_12709088
quote:
Op maandag 25 augustus 2003 19:18 schreef DaCybrSrfr het volgende:
Ik vrees eigenlijk alleen dat die tent van me niet echt meer waterbestendig is.... ding pleurt daar strax uit elkaar ofzow... misschien maar wat extra vuilniszakken scoren om onder te gaan liggen ofzow...
Mijn tent is uitstekend in orde, maar doordat er het gehele weekend regen voorspeld wordt ga ik 'm morgen toch maar extra impregneren.
  maandag 25 augustus 2003 @ 19:22:19 #40
47586 DaCybrSrfr
pi_12709160
Oh fuck... krijg je die modderlovers natuurlijk ook weer...
Wie kan er handwassen?
pi_12709277
quote:
Op maandag 25 augustus 2003 19:22 schreef DaCybrSrfr het volgende:
Oh fuck... krijg je die modderlovers natuurlijk ook weer...
Wie kan er handwassen?
Vorig jaar modderlover gespeeld en na een aanvaring met een asfaltweggetje en mijn weigering om een tetanusprik te halen nog ongeveer 3 maanden na lowlands met ontstoken schaafwonden gelopen.

Dit jaar maar niet.

maandag 25 augustus 2003 @ 19:28:45 #42
47586 DaCybrSrfr
pi_12709320
Was jij dat type die van die meid een klad op z'n muil kreeg?!
  maandag 25 augustus 2003 @ 19:44:13 #43
34545 ThaTanya
Be yourself, Be happy
pi_12709757
Ik heb gehoord dat je je er kunt laten maseren, en dat je kunt gymnastieken enzo.
Das toch te gek
Ben er nog nooit geweest, maar is er eg zoveel meer te doen als alleen muziek?
Enne laten we maar gewoon hopen dat het niet hard gaat regenen!
Als t niet gaat zoals t moet, dan moet t zoals t gaat!
pi_12709815
quote:
Op maandag 25 augustus 2003 19:28 schreef DaCybrSrfr het volgende:
Was jij dat type die van die meid een klad op z'n muil kreeg?!

Wel ruzie met een grote kale kerel in een Lonsdale trui.

*Run Forrest, run*

maandag 25 augustus 2003 @ 19:49:38 #45
18335 djdano
Eet meer shoarma!!!
pi_12709911
Even een aantal vragen voor de lowlands nobes (net als ik dus),

Een beetje voorbereiding voor zo'n festival kan geen kwaad. Dus wat moet ik zeker meenemen, wat zeker niet? Moet ik met eigen vervoer of met het openbaarvervoer gaan? Welke dag kan ik het beste komen om onze tent op te zetten?

Mijn dank is groot!

pi_12710127
Waar koop je die tentimpregneerrommel (topwoord! ik wil Scrabble! ik wil Scabble!)? Er zit hier geen kampeerwinkel ofzo in de buurt.

Lowlands-tips?

• Kom al op donderdag als je je tent zo dicht mogelijk bij het festivalterrein wilt zetten. Áls je op één van die campings staat: zorg dat je oordopjes bij je hebt voor als je wat wil slapen.
  • Wat verder lopen geen probleem of liever wat minder lawaai 's nachts? Kom op vrijdag en ga op een verder-weg kampeerterreinen staan.
  • Meenemen: zo min mogelijk, want dat scheelt sjouwen. Warm en snel-droog zijn dit jaar denk ik de steekwoorden. Ik neem denk ik mijn rubberlaarzen maar mee en ik ga proberen een regenjas te lenen.
  • Je mag zelf 12 blikjes drinken en een plastic fles meenemen. Doen! Boel goedkoper dan daar.
  • Laat alles van waarde maar lekker thuis. Kan het ook niet gejat worden. Je mobiel hoor je toch niet overgaan en aan foto's maken kom je niet toe. Flikker de inhoud van je portemonnee in de keukenla ofzo tot je terugkomt. Geld is het enige dat je echt HARD nodig hebt.
  • Met eigen vervoer sta je een eeuwigheid vast. Pak lekker de trein tot 't Harde en vandaar een gratis pendelbus. Het proppen is klote, maar je word er wel een stuk dichterbij de poorten uitgezet dan wanneer je met de auto komt. En je hoeft je niet druk te maken dat je je auto maandag niet meer uit de modder krijgt door de moessons die ons te wachten staan.
  • Vult allen aan!

Hardloper.
    IG @webkim
      maandag 25 augustus 2003 @ 20:06:41 #47
    18335 djdano
    Eet meer shoarma!!!
    pi_12710354
    quote:
    Op maandag 25 augustus 2003 19:58 schreef Webkim het volgende:
    Een heleboel tips!
    Dank u! Hier heb ik tenminste wat aan.

Wij gaan waarschijnlijk met een groep van 6. 2 mensen gaan met een busje (vervoeren alle spullen zodat we niet met al die troep in de trein hoeven te kloten en we meer drank mee kunnen nemen) en de rest met de trein.

Zal dat gaan werken?

Verder neem ik denk ik een paar stevige schoenen mee en doe ik net alsof het zonnetje schijnt

Ik heb er in iedere geval zin in!

maandag 25 augustus 2003 @ 20:08:09 #48
    20403 Komakie
    That's Gnarly!
    pi_12710389
    Dat van die problemen met het weg rijden van je auto zal wel meevallen. Vorig jaar was het ook zwaar weer en toen ben ik ook zonder problemen weg geraakt.

Je telefoon kan nog wel eens makkelijk zijn om mee te nemen als je met een groep gaat. Je hoort em idd niet maar tegenwoordig hebben ze allemaal trilfuncties en is SMS'en een uitkomst.

Neem iig meer dan 1 paar schoenen mee. Als het kan ook proberen voor elke dag een schoon shirt mee te nemen enzo. Zeker als het gaat regenen is dat wel een goed plan. En een regenjack iig.

Verder, neem zo weinig mogelijk onnodige dingen mee. Dingen waarvan je denkt "misschien is het handig maar ik gebruik em waarschijnlijk niet". Gewoon niet meenemen dan. Je moet ver lopen met je spullen (meestal) dus elk kleine beetje bagage minder is wat

pi_12710530
    hoe is dat eingelijk geregeld met parkeren.
    kun je in de buurt van de campings parkeren?
    Of is het zo ver weg dat je nog met pendelbussen van de parkeerplaats naar het terrein wordt vervoerd?
    pi_12710633
    quote:
    Op maandag 25 augustus 2003 20:08 schreef Komakie het volgende:
    Dat van die problemen met het weg rijden van je auto zal wel meevallen. Vorig jaar was het ook zwaar weer en toen ben ik ook zonder problemen weg geraakt.
    Laten we dan stellen dat je toen bij het verlaten van het parkeerterrein op de juiste plaats stond, wij hebben 2.5 uur op dat parkeerterrein staan te staan. Maar toch dit jaar weer eigenwijs en weer met de auto.
    pi_12711355
    quote:
    Op maandag 25 augustus 2003 20:13 schreef insaniac_2oo1 het volgende:
    hoe is dat eingelijk geregeld met parkeren.
    kun je in de buurt van de campings parkeren?
    Of is het zo ver weg dat je nog met pendelbussen van de parkeerplaats naar het terrein wordt vervoerd?
    Van het parkeerterrein naar de poorten moet je lopen. Niet zo ver, is goed te doen. Profesorische voetgangersbrug over de weg in de voorgaande jaren dat ik er was.
    Hardloper.
    IG @webkim
      maandag 25 augustus 2003 @ 20:44:56 #52
    4416 Da hopman
    lamahangen = dierenmoord
    pi_12711452
    Mental note 2: extra vuilniszakken meenemen

Dat tentenimpregneergedoetje... daar gebruik ik altijd van die spuitbussen voor die je ook voor je schoenen kunt gebruiken. Nog even een gouwe tip... dat spul kun je ook op je trui, houthakkersbloes of jack spuiten om hem waterdicht oeps afstotend te maken.

En roellio als je dan toch laarsen gaat kopen, moet je bij de dump gaan kijken of ze de echte brandweermannenlaars verkopen, daar zit namelijk een stalen neus in. Wel je broek er in stoppen anders krijg je van die schrale hielen. (Tenminste dat is mijn jeugdgevoel bij laarsen in combi met een korte broek)

pi_12711589
    quote:
    Op maandag 25 augustus 2003 20:44 schreef Da hopman het volgende:
    Mental note 2: extra vuilniszakken meenemen

Dat tentenimpregneergedoetje... daar gebruik ik altijd van die spuitbussen voor die je ook voor je schoenen kunt gebruiken. Nog even een gouwe tip... dat spul kun je ook op je trui, houthakkersbloes of jack spuiten om hem waterdicht oeps afstotend te maken.

En roellio als je dan toch laarsen gaat kopen, moet je bij de dump gaan kijken of ze de echte brandweermannenlaars verkopen, daar zit namelijk een stalen neus in. Wel je broek er in stoppen anders krijg je van die schrale hielen. (Tenminste dat is mijn jeugdgevoel bij laarsen in combi met een korte broek)

Dat van die brandweerlaarzen met stalen neus is handig.
    Tnx.
    pi_12714739
    ik neem stug mijn kisten mee... dingen zijn absoluut niet ingelopen... maar de vorige keer dat ik ze mee had.... was het uitermate zonnig op Lowlands...
    pi_12714923
    Ik betwijfel of kisten het uithouden als het vanaf donderdag blubber is.

Denk het niet.

* Roellio zet z'n geld op laarzen.

maandag 25 augustus 2003 @ 22:33:14 #56
    34545 ThaTanya
    Be yourself, Be happy
    pi_12715131
    Ook al word er niet eg antwoord gegeven op mijn vraag...

IK WIL GEEN BLUBBER

als het gaat regenen sluit ik me op in de tent!

pi_12715188
    quote:
    Op maandag 25 augustus 2003 22:33 schreef ThaTanya het volgende:
    Ook al word er niet eg antwoord gegeven op mijn vraag...

IK WIL GEEN BLUBBER

als het gaat regenen sluit ik me op in de tent!

De elende van Lowlands
    pi_12716486
    quote:
    Op maandag 25 augustus 2003 22:26 schreef Roellio het volgende:

Denk het niet.

gewoon gympies!
    Scheren is voor schapen!
    pi_12716511
    quote:
    Op maandag 25 augustus 2003 22:34 schreef Roellio het volgende:

[..]

De elende van Lowlands

*zucht, vrouwen...
    Scheren is voor schapen!
    pi_12716810
    quote:
    Op maandag 25 augustus 2003 22:26 schreef Roellio het volgende:

Denk het niet.

het fijne van kisten is dat je ze lekker strak kan strikken..
    het lullige van regenlaarzen is dat als de blubber erg hoog komt (je er dus ver in zakt) de blubber er IN kan gaan.. en de laars kan blijven hangen
    had een kennis van me vorig jaar ook (okee, dan met gewone schoenen, maar toch)

erf de ogen van je kind - kijk erdoor
    pi_12717116
    quote:
    Op maandag 25 augustus 2003 19:44 schreef ThaTanya het volgende:
    Ik heb gehoord dat je je er kunt laten maseren, en dat je kunt gymnastieken enzo.
    Das toch te gek
    Ben er nog nooit geweest, maar is er eg zoveel meer te doen als alleen muziek?
    Enne laten we maar gewoon hopen dat het niet hard gaat regenen!
    Ja, er is veel meer. Cabaret, films, beetje literatuur, (straat-)theater, stille disco, etc. etc. Staat ook allemaal op www.lowlands.nl hoor...
    Hardloper.
    IG @webkim
    pi_12717218
    quote:
    Op maandag 25 augustus 2003 23:14 schreef paarse_paashaas het volgende:

[..]

*zucht, vrouwen...

Heeheeheehee! Nou okee, zoals jullie het graag zien dan...

<domme-vrouwen-pruillipjes-modus>

* Webkim probeert zich dat gezegde van die ene kam en dat iedereen erover scheren te herinneren

</domme-vrouwen-pruillipjes-modus>

Beter zo? Al zal die modder mij worst zijn als ik er eenmaal zit. Het voorúitzicht is alleen niet zo lekker...

Hardloper.
    IG @webkim
    pi_12719686
    Hoe veel hebben ze vannacht van Underworld uitgezonden op Ned3? Heb alleen King of Snake gezien, had het programma toch weer vergeten....
      dinsdag 26 augustus 2003 @ 01:10:35 #64
    16149 -Sum-
    opsodeflikkermietertieven!!
    pi_12719800
    *terugvindpost

heb er zin in

wist niet eens dat de weersvoorspellingen zo slecht waren

maar vorig jaar hebben we t ook prima overleefd zonder enige voorbereiding dus nu we weten wat we kunnen verwachten zal het alleen maar meevallen
    neem gewoon iets stevigere schoenen mee en een regenjas en extra plastic enzo

dinsdag 26 augustus 2003 @ 01:12:17 #65
    16149 -Sum-
    pi_12719828
    quote:
    Op dinsdag 26 augustus 2003 01:04 schreef LintuxCx het volgende:
    Hoe veel hebben ze vannacht van Underworld uitgezonden op Ned3? Heb alleen King of Snake gezien, had het programma toch weer vergeten....
    Underworld. Nu live op Nederland 3.
      dinsdag 26 augustus 2003 @ 08:35:02 #66
    26414 greatgonzo
    Gonzo met een G
    pi_12721686
    quote:
    Op maandag 25 augustus 2003 19:58 schreef Webkim het volgende:
    Waar koop je die tentimpregneerrommel (topwoord! ik wil Scrabble! ik wil Scabble!)? Er zit hier geen kampeerwinkel ofzo in de buurt.
    jaha, waar?
    pi_12723570
    quote:
    Op dinsdag 26 augustus 2003 08:35 schreef greatgonzo het volgende:

[..]

jaha, waar?

Ik ga maar even bij de schoenmaker vragen of 'ie het heeft.

-----------------------------------------------------------
    Om in de stemming te komen:

mod·der (de ~ (m.))
    1 mengsel van aarde, vuil met water => bagger, blubber, derrie, prut, slib, slijk, slik, slobber, smurrie

mod·der·bad (het ~)
    1 bad in geneeskrachtige modder
    2 bad met modder [bv. voor het houden van een moddergevecht]

mod·de·ren (onov.ww.)
    1 prutsen

mod·der·ge·vecht (het ~)
    1 het modderworstelen
    2 strijd, discussie waarbij persoonlijke argumenten worden gebruikt

mod·de·rig (bn.)
    1 met modder bedekt of vermengd => beslijkt, blubberig, slibachtig, slijkerig

mod·der·vech·ter (de ~ (m.))
    1 iem. die geen middel schuwt om zijn doel te bereiken
    2 iem. die aan modderworstelen doet

mod·der·wor·ste·len (ww.)
    1 worstelen in een modderbad als vorm van amusement in nachtclubs e.d.

Hardloper.
    IG @webkim
      dinsdag 26 augustus 2003 @ 11:56:42 #68
    26414 greatgonzo
    Gonzo met een G
    pi_12725533
    blub·ber (de ~ (m.))
    1 modder
    2 speklaag onder de huid van walvissen

wa·ter·over·last (de ~ (m.))
    1 hinder die men ondervindt door onvoldoende afwatering of waterkering

re·gen·bui (de ~)
    1 kortstondige regenval => regen, regenvlaag

ben·de (de ~, ~n/~s)
    1 verschrikkelijke rommel => augiasstal, beestenbende, beestenboel, janboel, klerezooi, kloterij, mess, pleuriszooi, puinhoop, puinzooi, rommelzooi, rotzooi, soepzootje, troep, warboel, zooi, zootje, zwijnenboel, zwijnenkeet, zwijnenpan, zwijnenstal, zwijnenzooi
    2 [inf.] menigte
    3 groep misdadigers => boevenbende, gang

En nog een "kamperen tijdens regenbui" noob vraag, dat waterafstotende inpregneermiddel, spuit je dat voor je tent heb opgezet of nadat je de tent hebt opgezet op het doek?

pi_12726316
    dat maakt niet zo veel uit eigenlijk geloof ik....

ben trouwens blij dat dommelsch een tent is geworden :D:D:D:D:D:D

dinsdag 26 augustus 2003 @ 13:07:57 #70
    35098 Metalfreak
    Maar bijt niet
    pi_12727549
    * Metalfreak gaat weer backstage zijn op Lowlands!

Lowlands here I come!

Don't let my username fool you...
      dinsdag 26 augustus 2003 @ 13:58:37 #71
    47586 DaCybrSrfr
    pi_12728959
    quote:
    Op dinsdag 26 augustus 2003 12:23 schreef WpuntNL het volgende:
    dat maakt niet zo veel uit eigenlijk geloof ik....

ben trouwens blij dat dommelsch een tent is geworden :D:D:D:D:D:D

Oe echt waar?! Beter!

Dat water kom ik wel doorheen.. vorig jaar ook in het water geslapen...
    Zoveel ga ik toch nie lopen.. de beste bands komen (naar mijn mening) toch in de Dommelsch.. dus..

dinsdag 26 augustus 2003 @ 14:05:42 #72
    37431 Lemmeb
    accountabilabuddiable
    pi_12729154
    quote:
    Op maandag 25 augustus 2003 23:35 schreef Webkim het volgende:

* Lemmeb probeert zich dat gezegde van die ene kam en dat iedereen erover scheren te herinneren

Beter zo? Al zal die modder mij worst zijn als ik er eenmaal zit. Het voorúitzicht is alleen niet zo lekker...

Dat gezeik over dat ontbijtje van je was anders ook vrij typisch.
    Money is short, times are hard, here's my fucking business card!
    "I never let my schooling interfere with my education." — Mark Twain
      dinsdag 26 augustus 2003 @ 14:08:29 #73
    47586 DaCybrSrfr
    pi_12729233
    quote:
    Op maandag 25 augustus 2003 23:35 schreef Webkim het volgende:

[..]

[Webkim probeert zich dat gezegde van die ene kam en dat iedereen erover scheren te herinneren]

* DaCybrSrfr zou webkim best es in de modder willen zien
    pi_12731233
    quote:
    Op dinsdag 26 augustus 2003 14:08 schreef DaCybrSrfr het volgende:

[..]

/DaCybrSrfr zou webkim best es in de modder willen zien

Dacht 't niet!
    Bovendien trekken de vooruitzichten alweer iets bij. Regenkansen volgens teletekst:
    do: 40%
    vr. 50%
    za. 70%
    zo. 70%
    Ziet er alweer iets minder erg uit dan gisteren.

[Dit bericht is gewijzigd door Webkim op 26-08-2003 16:15]

Hardloper.
    IG @webkim
    pi_12731240
    En toch beginnen de voorspellingen al lichtelijk bij te trekken...
      dinsdag 26 augustus 2003 @ 15:15:16 #76
    47586 DaCybrSrfr
    pi_12731271
    Zie je wel.. lowlands word weer als de voorgaande jaren

2 dagen zon en de laatste stortregen!

pi_12732168
    quote:
    Op dinsdag 26 augustus 2003 15:15 schreef DaCybrSrfr het volgende:
    Zie je wel.. lowlands word weer als de voorgaande jaren

2 dagen zon en de laatste stortregen!

Dat deden ze in 2001 wel goed ja. Maar ik vond het vorig jaar toch wel wat minder tof verdeeld.
      dinsdag 26 augustus 2003 @ 17:52:28 #78
    34545 ThaTanya
    Be yourself, Be happy
    pi_12735474
    Positief denken!
    Het word gewoon goed weer! Misschien beetje regen!
    Maar ik wil geeeeeeeeeeeeeeeeeeeen modder!
    pi_12736306
    quote:
    Op dinsdag 26 augustus 2003 17:52 schreef ThaTanya het volgende:
    Positief denken!
    Het word gewoon goed weer! Misschien beetje regen!
    Maar ik wil geeeeeeeeeeeeeeeeeeeen modder!
    Kijk: je kan twee dingen doen:

1) positief denken en van een koude natte kermis thuiskomen.

Of

2) van het ergste uitgaan, regenbestendige en warme spullen meenemen en misschien de meevaller hebben dat het inderdaad bij buitjes blijft ipv stortregen.

Wat jij wil. Ik ga voor optie 2. Leuk wordt het toch wel.

Hardloper.
    IG @webkim
    pi_12736753
    ah
    ook mijn hartje klopt vol verwachting, alhoewel het weer idd niet echt mee gaat zitten. maar fijn mijn pret kan niet worden gedrukt, want ik kan weer in een tentje kruipen en bandjes kijken

nog totaal onbekende bands, die wel heel erg aan te raden zijn ?

pi_12737096
    quote:
    Op dinsdag 26 augustus 2003 18:55 schreef pop-music het volgende:
    ah
    ook mijn hartje klopt vol verwachting, alhoewel het weer idd niet echt mee gaat zitten. maar fijn mijn pret kan niet worden gedrukt, want ik kan weer in een tentje kruipen en bandjes kijken

nog totaal onbekende bands, die wel heel erg aan te raden zijn ?

Ga in ieder geval vrijdagavond de hele avond naar de Dommelsch "tent"
      dinsdag 26 augustus 2003 @ 19:29:47 #82
    47586 DaCybrSrfr
    pi_12737594
    Weet iemand toevallig nog wat die munten kostten?
    pi_12738239
    ¤1,85
    pi_12738273
    quote:
    Op dinsdag 26 augustus 2003 19:29 schreef DaCybrSrfr het volgende:
    Weet iemand toevallig nog wat die munten kostten?
    1.85 euro dit jaar...

[edit] Leuk, 20 minuten stilte en dan opeens twee antwoorden tegelijk, is al de tweede keer dat ik dat vandaag doe.

dinsdag 26 augustus 2003 @ 19:51:51 #85
    22930 Wolve000
    Het loopt wel los
    pi_12738284
    En nog even twee requests:

Weet iemand toevallig hoeveel kaarten er al verkocht zijn voor Lowlands?

En.... heeft iemand toevallig nog zo'n mooi scema van wanneer wat komt? Dan kan ik vast gaan uitzoeken waar ik vooraan ga staan en wat ik zeker niet moet missen

NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600
    pi_12738359
    quote:
    Op dinsdag 26 augustus 2003 19:51 schreef Wolve000 het volgende:
    En.... heeft iemand toevallig nog zo'n mooi scema van wanneer wat komt? Dan kan ik vast gaan uitzoeken waar ik vooraan ga staan en wat ik zeker niet moet missen
    Blokschema staat gewoon op de site. En volgens mij zijn er zo'n dikke 50.000 kaarten verkocht...
    pi_12738376
    quote:
    Op dinsdag 26 augustus 2003 19:51 schreef Wolve000 het volgende:
    En nog even twee requests:

Weet iemand toevallig hoeveel kaarten er al verkocht zijn voor Lowlands?

eerste vraag weet ik niet precies

http://www.lowlands.nl/

I'm way out of your league. If your league were to explode, I wouldn't hear the sound for another three days.
      dinsdag 26 augustus 2003 @ 20:09:27 #88
    22930 Wolve000
    Het loopt wel los
    pi_12738704
    Dat had ik natuurlijk zelf ook kunnen verzinnen

Ik ben geloof ik niet helemaal wakker meer, dus bedankt voor de tips

pi_12738775
    laat ik nou een dikke 200 van die poncho's hebben elke dag een schone dus
      dinsdag 26 augustus 2003 @ 20:27:22 #90
    22930 Wolve000
    Het loopt wel los
    pi_12739131
    Er komen veel te veel bands die ik wil zien op lowlands. Nou overlapt er dus van alles terwijl ik ze beide helemaal wil zien. Dat was vorig jaar een stuk minder.

Nou moet ik gaan zitten kiezen:
    Saybia overlapt een stukje met sparta (dus dan maar een stuk sparta missen)
    Nightwish overlapt een stukje Eels (dus dan maar eerder weg bij nightwish)
    Turin Brakes valt helemaal samen met Beck (dus dan toch maar geen Beck zien )
    Ska-P overlapt een stuk met Goldfrapp (geen idee welke ik liever zou zien)

Niet dat dit m'n stemming gaat bederven ofzo, maar het is toch wel jammer...

dinsdag 26 augustus 2003 @ 21:05:06 #91
    22930 Wolve000
    Het loopt wel los
    pi_12740207
    Oeps, dat was alleen nog maar van de eerste twee dagen, er overlapt nog meer:

PJ Harvey overlapt een stuk van de Audio Bullys, dus dan maar geen PJ Harvey
    Suede speelt een heel stuk door Slovo heen Hoe moet ik hier nou weer kiezen? Aaaargh, lastig...

Maar toch wordt het super, ook al regent het 72 uur achter elkaar

dinsdag 26 augustus 2003 @ 21:25:18 #92
    53835 Razzmatazz
    I fell asleep on your sofa..
    pi_12740806
    en ik zal er ook weer zijn...
    'Cos aren't you the one with your Razzmatazz and the nights on the town?
      dinsdag 26 augustus 2003 @ 21:29:15 #93
    8076 JeOma
    voor al uw recepten
    pi_12740925
    Effe vraagje. Ik wil even dat blokkenschema uitprinten op m'n werk en daar moet ik hem in jpg-formaat of ander printbaar formaat heenmailen. Ik heb met printscreen en plak- en knipwerk al de vrijdag gemaakt. Maar ik kan me niet voorstellen dat dit niet eerder is gedaan. Heeft iemand de zaterdag en zondag kant- en klaar??
    (als bonus hier de vrijdag - klik voor fullscreen formaatje)

Zo'n 100 miljoen jaar geleden leefde in het drassig park dat wij thans als Holland kennen een groep dinosaurussen die echt wreed uit hun dak gingen! DE GABBERSAURUS!!
    pi_12741083
    quote:
    Op dinsdag 26 augustus 2003 21:29 schreef JeOma het volgende:
    Effe vraagje. Ik wil even dat blokkenschema uitprinten op m'n werk en daar moet ik hem in jpg-formaat of ander printbaar formaat heenmailen. Ik heb met printscreen en plak- en knipwerk al de vrijdag gemaakt. Maar ik kan me niet voorstellen dat dit niet eerder is gedaan. Heeft iemand de zaterdag en zondag kant- en klaar??
    (als bonus hier de vrijdag - klik voor fullscreen formaatje)

[afbeelding]

Je krijgt een mooi boekje bij de ingang. Mét blokkenschema.
      dinsdag 26 augustus 2003 @ 21:39:46 #95
    22930 Wolve000
    Het loopt wel los
    pi_12741288
    quote:
    Op dinsdag 26 augustus 2003 21:34 schreef SODA het volgende:

[..]

Je krijgt een mooi boekje bij de ingang. Mét blokkenschema.

Ik heb al eens gehad dat ik er geen had (ja, ok, eigen schuld, maar dat doet er niet toe)... ik was toen heel erg blij met mijn uitgeprintte versie
    pi_12741826
    quote:
    Op dinsdag 26 augustus 2003 21:39 schreef Wolve000 het volgende:

[..]

Ik heb al eens gehad dat ik er geen had (ja, ok, eigen schuld, maar dat doet er niet toe)... ik was toen heel erg blij met mijn uitgeprintte versie

het kutte is, die blokschema's kunnen met de dag veranderen, dus morgen-avond ffkes printen
    Scheren is voor schapen!
      dinsdag 26 augustus 2003 @ 22:00:27 #97
    4416 Da hopman
    lamahangen = dierenmoord
    pi_12742065
    OK het is een oudje, maar zeker wel handig...
    Het Uiterst Gecentraliseerde Festival-tips-topic!

Met oa deze lijst
    - tas (om alles in mee te nemen)
    - tent ("Die van een vriend natuurlijk") (+ haringen)
    - luchtbed of matje (+ plakspullen + pomp)
    - slaapzak of deken (warm)
    - kussen of kussentje of niet
    - oordopjes (welterusten...)
    - wekker (wekker? zit in je horloge, maar de kans is groot dat je gewekt wordt)
    - vuilniszakken (multifunctioneel: als stoel, regenjas, wasmand, tentzeil of als vuilniszak)
    - folie (droog en doorzichtig)
    - hamer ("Kleigrond in Landgraaf en zeker handig als je op de parkeerplaats staat")
    - pyjama
    - eventueel wat kleren
    - vers ondergoed
    - regenjas/broek, een zeil voor over je tent, kaplaarzen, een emmer om het water uit je tent te scheppen ("Hou het weer in de gaten!")
    - hoedje tegen de zon (op pinkpop roze zonnehoedjes verkrijgbaar)
    - stevige schoenen (eventueel met stalen neus)
    - handdoek(je)
    - wc-papier (multifuntioneel: afwassen, afdrogen, neus snuiten, schoonmaakdoekje of als wc-papier) (+ eventueel chemisch toilet)
    - deodorant (i.p.v. douchen, dat scheelt een hoop gewacht en gedoe)
    - tandenborstel ("Effe schrobben in de ochtend en je kunt er weer de hele dag tegen") (+ pasta)
    - zonnebrandcrème ("Normaal regent het op Pinkpop (zo schijnt), maar vorig jaar dus niet. Ik had geen zonnebrand bij me en bij de campingwinkel (B) kon ik ook niet terecht. Gevolg: eenmaal thuis stonden de korsten op mijn hele lijf... ")
    - zonnebril (ook daar te koop of te krijg)
    - lenzenvloeistof + lenzenhouder (alleen als je lenzen draagt)
    - voor de dames: maandverband/tampons/babydoekjes ("Niet lullig bedoeld")
    - "Voor degenen die van bil willen gaan": condooms / pil
    - paracetamol
    - aansteker (sigaret, joint, kaars, gasbrander, sfeerlicht)
    - blikopener en bieropener ("Hét beste middel om vrienden mee te maken!") (of dik zakmes)
    - kleine zaklamp is altijd handig (+ batterijen)
    - wegwerp-fototoestellen ("Eventueel met flits want tent is te donker")
    - tape/plakband
    - waterzak
    - wiet
    - campinggasje (+lucifers +pan)
    - instant koffie/thee (+ suiker!), noodles, cup-a-soup, knakworstjes (ook daar te koop)
    - BBQ ("Opvouwbare BBQ F4,95 bij Xenos") (+ kolen daar te koop)
    - wegwerpborden
    - beker en bestek
    - campingkoelkastje/tasje
    - "Je hoeft eigenlijk geen eten of drinken mee te nemen, dat haal je wel in Landgraaf."
    - BBQ vlees (zaterdag daar kopen)
    - BBQ saus (zaterdag daar kopen)
    - blikken bier (zaterdag daar kopen)
    - snoep en zoutjes (zaterdag daar kopen)
    - flessen water (zaterdag daar kopen)
    - siroop ("Vorig jaar op Lowlands erg om uitgelachen in 't begin, maar toen er eenmaal flessen limonade waren dronk iedereen er van mee. Erg dorstlessend, zeeer goedkoop en weer eens wat anders dan bier.")
    - 1 kaartje (2 is namelijk nutteloos)
    - identiteitspapieren ("Dan kunnen ze je identificeren als je onder het publiek bedolven bent")
    - treinkaartje / OV (met OV op vrijdag en dinsdag reizen)
    - pinpas
    - veel geld (idd altijd ook contanten bij je hebben)
    - geld
    - mobieltje ("Er is een hele discussie geweest: past een mobieltje niet op een festival of is het juist erg handig om je vrienden terug te vinden?")
    - en natuurlijk... je vrienden
    - en het belangrijkste van alles: "goeie zin/humeur"

pi_12742252
    BBQ-en mag nie op LL!
    Scheren is voor schapen!
    pi_12742387
    Das wel een heel erg dik lijstje
    Ik ga vrijdagochtend, de meesten van mijn vrienden gaan donderdagavond al, maar ik heb geen zin om in de regen te gaan staan wachten. Enfin, mijn slaapplek is dan al opgezet als ik vrijdag aankom, hoef ik dus niet mee te nemen. Wel wat spulletjes, 2 paar kleren en 4 paar sokken, vooral nu het gaat regenen. (Natuurlijk denk ik wel positief, maar laat ik toch maar het zekere voor het onzekere nemen) Verder...ga ik toch proberen een rekord te vestigen, met 1 tas met spullen en mijn slaapzak. En niet meer. Maar waarschijnlijk wordt het dat toch wel...

Ik bekijk nu dat programma pas, en ik had het kunnen weten, er overlapt weer lekker veel. Bijvoorbeeld Starsailor, Postmen en the Streets, Guano Apes en the Apers, en PJ Harvey en the Audiobully´s, en Feeder en Sum 41.

Nu moet het goddomme wel gezellig en mooi weer worden!

dinsdag 26 augustus 2003 @ 22:25:54 #100
    22930 Wolve000
    Het loopt wel los
    pi_12742872
    quote:
    Op dinsdag 26 augustus 2003 22:00 schreef Da hopman het volgende:
    OK het is een oudje, maar zeker wel handig...
    Het Uiterst Gecentraliseerde Festival-tips-topic!

Met oa deze lijst
    - tas (om alles in mee te nemen)
    - tent ("Die van een vriend natuurlijk") (+ haringen Maar niet meer dan hoogst noodzakelijk!)
    - luchtbed of matje (+ plakspullen + pomp) Als die lek is ligt gras ook goed genoeg
    - slaapzak of deken (warm)
    - kussen of kussentje of niet
    - oordopjes (welterusten...)
    - wekker (wekker? zit in je horloge, maar de kans is groot dat je gewekt wordt) Je wordt toch wel vroeg wakker door alle herie van wakker wordende mensen enzo
    - vuilniszakken (multifunctioneel: als stoel, regenjas, wasmand, tentzeil of als vuilniszak)
    - folie (droog en doorzichtig)
    - hamer ("Kleigrond in Landgraaf en zeker handig als je op de parkeerplaats staat") Gewoon lenen van een van de andere campeerders
    - pyjama
    - eventueel wat kleren Alles wat je meeneemt wordt toch vies, neem dus zo min mogelijk mee
    - vers ondergoed
    - regenjas/broek, een zeil voor over je tent, kaplaarzen, een emmer om het water uit je tent te scheppen ("Hou het weer in de gaten!")
    - hoedje tegen de zon (op pinkpop roze zonnehoedjes verkrijgbaar) Je staat toch veel in een tent als je veel bands wil zien
    - stevige schoenen (eventueel met stalen neus)
    - handdoek(je)
    - wc-papier (multifuntioneel: afwassen, afdrogen, neus snuiten, schoonmaakdoekje of als wc-papier) (+ eventueel chemisch toilet) WC-papier is idd verstandig, hoewel ik op Werchter wel gewoon 5 dagen heb zitten inhouden
    - deodorant (i.p.v. douchen, dat scheelt een hoop gewacht en gedoe)
    - tandenborstel ("Effe schrobben in de ochtend en je kunt er weer de hele dag tegen") (+ pasta) Gewoon van die bijzondere kaugom, van poetsen komt in mijn geval toch nooit wat
    - zonnebrandcrème ("Normaal regent het op Pinkpop (zo schijnt), maar vorig jaar dus niet. Ik had geen zonnebrand bij me en bij de campingwinkel (B) kon ik ook niet terecht. Gevolg: eenmaal thuis stonden de korsten op mijn hele lijf... ") Is voor veel mensen neit meer nodig aan het eind van de zomer
    - zonnebril (ook daar te koop of te krijg) zie hoedje
    - lenzenvloeistof + lenzenhouder (alleen als je lenzen draagt) Ik neit dus
    - voor de dames: maandverband/tampons/babydoekjes ("Niet lullig bedoeld") Zie vorige
    - "Voor degenen die van bil willen gaan": condooms / pil
    - paracetamol Al jaren niet meer van dichtbij gezien
    - aansteker (sigaret, joint, kaars, gasbrander, sfeerlicht)
    - blikopener en bieropener ("Hét beste middel om vrienden mee te maken!") (of dik zakmes)
    - kleine zaklamp is altijd handig (+ batterijen)
    - wegwerp-fototoestellen ("Eventueel met flits want tent is te donker") Die foto's zien er toch nooit uit, gewoon niet doen dus
    - tape/plakband
    - waterzak
    - wiet
    - campinggasje (+lucifers +pan) Daar zijn nou al die standjes voor
    - instant koffie/thee (+ suiker!), noodles, cup-a-soup, knakworstjes (ook daar te koop)
    - BBQ ("Opvouwbare BBQ F4,95 bij Xenos") (+ kolen daar te koop)
    - wegwerpborden

- beker en bestek
    - campingkoelkastje/tasje
    - "Je hoeft eigenlijk geen eten of drinken mee te nemen, dat haal je wel in Landgraaf Biddinghuizen."
    - BBQ vlees (zaterdag daar kopen)
    - BBQ saus (zaterdag daar kopen)
    - blikken bier (zaterdag daar kopen) Wordt toch lauw , dus gewoon daar halen
    - snoep en zoutjes (zaterdag daar kopen)
    - flessen water (zaterdag daar kopen)
    - siroop ("Vorig jaar op Lowlands erg om uitgelachen in 't begin, maar toen er eenmaal flessen limonade waren dronk iedereen er van mee. Erg dorstlessend, zeeer goedkoop en weer eens wat anders dan bier.")
    - 1 kaartje (2 is namelijk nutteloos)
    - identiteitspapieren ("Dan kunnen ze je identificeren als je onder het publiek bedolven bent")
    - treinkaartje / OV (met OV op donderdag/vrijdag en dinsdag maandag reizen)
    - pinpas
    - veel geld (idd altijd ook contanten bij je hebben)
    - geld
    - mobieltje ("Er is een hele discussie geweest: past een mobieltje niet op een festival of is het juist erg handig om je vrienden terug te vinden?")
    - en natuurlijk... je vrienden
    - en het belangrijkste van alles: "goeie zin/humeur"

Ik sleep me liever geen ongeluk
      dinsdag 26 augustus 2003 @ 22:42:42 #101
    8076 JeOma
    voor al uw recepten
    pi_12743467
    En (tja, 't is m'n eerste festival) ik neem aan dat een digi-cam echt not-done is en dat je die aan 't einde af kunt schrijven? Of zijn er nog wel wat leuke fotootjes te schieten?
      dinsdag 26 augustus 2003 @ 22:43:27 #102
    22930 Wolve000
    Het loopt wel los
    pi_12743490
    quote:
    Op dinsdag 26 augustus 2003 22:42 schreef JeOma het volgende:
    En (tja, 't is m'n eerste festival) ik neem aan dat een digi-cam echt not-done is en dat je die aan 't einde af kunt schrijven? Of zijn er nog wel wat leuke fotootjes te schieten?
    Ten eerste is het heel slecht voor je camera en ten tweede is de kans groot dat je 'm in mag leveren en aan het einde van het festival weer mag ophalen... Niet doen dus.
    pi_12743706
    Volgens mij maken ze van kleine onschuldige digitale camera´s niet zo´n probleem, je mag alleen geen profesionele opname apparatuur meenemen. Het hoeft niet slecht te zijn voor je camera, als je er op let. Dat soort dingen zijn wel jatgevoelig.
      dinsdag 26 augustus 2003 @ 22:59:00 #104
    22930 Wolve000
    Het loopt wel los
    pi_12744015
    Oja, en niet te vergeten krijgen we een hoop water en modder enzo, dus dat kan ook niet bevorderlijk zijn voor je camera. Laat 'm maar lekker thuis dus, doe ik ook.
    pi_12744296
    quote:
    Op dinsdag 26 augustus 2003 22:59 schreef Wolve000 het volgende:

...

What he said.
      dinsdag 26 augustus 2003 @ 23:35:27 #106
    25947 flaphead
    twisted shit.
    pi_12745126
    ik heb een praktisch vraagje waar de diehards misschien wel antwoord op weten. het liefste zou ik net als vorig jaar donderdagavond al afreizen, maar dat lukt helaas wegens omstandigheden niet. ook vrijdagochtend vroeg zal niet lukken. dus als wij eind van de ochtend aan komen zetten, zitten we dan op zeker op de verste camping? waarschijnlijk kunnen we de prettige campings 1 t/m 4 wel vergeten toch...
    i wish i had no feelings. they suck. they keep throwing you from side to side. they knock you down. they wear you down...
    pi_12745200
    quote:
    Op dinsdag 26 augustus 2003 23:35 schreef flaphead het volgende:
    ik heb een praktisch vraagje waar de diehards misschien wel antwoord op weten. het liefste zou ik net als vorig jaar donderdagavond al afreizen, maar dat lukt helaas wegens omstandigheden niet. ook vrijdagochtend vroeg zal niet lukken. dus als wij eind van de ochtend aan komen zetten, zitten we dan op zeker op de verste camping? waarschijnlijk kunnen we de prettige campings 1 t/m 4 wel vergeten toch...
    Valt wel mee.
    Als je niet teveel "ruimte eisen" stelt kun je je altijd nog wel ergens nestelen. Gewoon even goed zoeken.
      dinsdag 26 augustus 2003 @ 23:41:06 #108
    47586 DaCybrSrfr
    pi_12745293
    quote:
    Op dinsdag 26 augustus 2003 23:38 schreef Roellio het volgende:

[..]

Valt wel mee.
    Als je niet teveel "ruimte eisen" stelt kun je je altijd nog wel ergens nestelen. Gewoon even goed zoeken.

Bij die greppels waar elke dag iederéén tig keer voorbij strompelt en 's avonds in staat te pissen..
    pi_12745328
    quote:
    Op dinsdag 26 augustus 2003 23:41 schreef DaCybrSrfr het volgende:

[..]

Bij die greppels waar elke dag iederéén tig keer voorbij strompelt en 's avonds in staat te pissen..

Daar moet je niet, en daar wil je niet gaan staan.
    Gewoon goed zoeken op de campings.

dinsdag 26 augustus 2003 @ 23:43:48 #110
    47586 DaCybrSrfr
    pi_12745378
    Of je gaat elke avond bij de EHBO liggen maffen
      dinsdag 26 augustus 2003 @ 23:49:29 #111
    22930 Wolve000
    Het loopt wel los
    pi_12745531
    quote:
    Op dinsdag 26 augustus 2003 23:42 schreef Roellio het volgende:

[..]

Daar moet je niet, en daar wil je niet gaan staan.
    Gewoon goed zoeken op de campings.

Juist, vorig jaar nog met 2 tenten dicht bij elkaar kunnen staan niet eens zo ver weg, gewoon ergens midden in waar niet veel mensen lopen, dat gaat prima.
    Maar nou moet er nog 1 ding gezocht worden van de eerder genoemde checklist: ik kan nog niemand vinden die ook gaat
    pi_12745761
    quote:
    Op dinsdag 26 augustus 2003 23:49 schreef Wolve000 het volgende:

[..]

ik kan nog niemand vinden die ook gaat

Ga je alleen
    pi_12747921
    quote:
    Op dinsdag 26 augustus 2003 23:49 schreef Wolve000 het volgende:

[..]

Juist, vorig jaar nog met 2 tenten dicht bij elkaar kunnen staan niet eens zo ver weg, gewoon ergens midden in waar niet veel mensen lopen, dat gaat prima.
    Maar nou moet er nog 1 ding gezocht worden van de eerder genoemde checklist: ik kan nog niemand vinden die ook gaat

Niemand?
    Er zijn 50.000 kaarten verkocht! Dus het lijkt me behoorlijk stug dat je daar straks in je eentje midden in een weiland staat met je tent.

Niet onaardige cd-lijst btw

Hardloper.
    IG @webkim
    pi_12749134
    Als je vrijdag rond een uur of 12 komt aanzetten dan kan je echt nog wel een plekje op camping 5 vinden, en dat is ongeveer 10 a 15 minuten van het festivalterrein.
    pi_12749572
    ->>>Heel veel (stevige) vuilniszakken mee nemen

Das denkik echt de goudste tip van komend LL
    Die dingen kwam ik vorige keer echt te kort (Op Pinkpop ) die dingen kan je echt overal voor gebruiken.. en Gaffa tape he om je tent weer te plakken alstie stuk is

Veel succes iedereen.. en ik ga lekker morgen middag al

Ware woorden zijn zelden mooi, mooie woorden zelden waar.
    Fantas.nl | Website, SEO & Usability
    pi_12750152
    quote:
    Op woensdag 27 augustus 2003 09:20 schreef FFantaghiro het volgende:
    ->>>Heel veel (stevige) vuilniszakken mee nemen

Das denkik echt de goudste tip van komend LL
    Die dingen kwam ik vorige keer echt te kort (Op Pinkpop ) die dingen kan je echt overal voor gebruiken.. en Gaffa tape he om je tent weer te plakken alstie stuk is

Veel succes iedereen.. en ik ga lekker morgen middag al

bij elke camping staat zo'n dingetje waar je gewoon gratis steeds een vuilniszak kan halen handig heh?

en ik ga ook morgen al

pi_12751681
    ff een vraagje.. stel ik wil in de nacht van donderdag op vrijdag om een uurtje of 4 de camping op. Is het dan nog open en zou er dan een rij staan...
      woensdag 27 augustus 2003 @ 12:26:13 #118
    16149 -Sum-
    pi_12753438
    quote:
    Op woensdag 27 augustus 2003 11:11 schreef Frenkie het volgende:
    ff een vraagje.. stel ik wil in de nacht van donderdag op vrijdag om een uurtje of 4 de camping op. Is het dan nog open en zou er dan een rij staan...
    de camping is in principe vanaf donderdag 18:00 en gaat niet tussendoor dicht denk ik en een rij staat er dan ook niet omdat er dan geen OV meer is dus de aanvoer van mensen is dan zoveel minder...
    pi_12753473
    quote:
    Op woensdag 27 augustus 2003 12:26 schreef -Sum- het volgende:

[..]

de camping is in principe vanaf donderdag 18:00 en gaat niet tussendoor dicht denk ik en een rij staat er dan ook niet omdat er dan geen OV meer is dus de aanvoer van mensen is dan zoveel minder...

Oke heel relax, dit wilde ik even weten
    Dat betekend dus in de rij staan met alleen me tent en een koelbox, dan haal ik de rest 's nachts wel
      woensdag 27 augustus 2003 @ 12:28:47 #120
    35140 CosmoKramer
    eenmansklooster
    pi_12753481
    Is er nog een centrale meetingplaats?

pi_12753515
    24-uurs tent toch?
      woensdag 27 augustus 2003 @ 12:38:43 #122
    35140 CosmoKramer
    eenmansklooster
    pi_12753698
    quote:
    Op woensdag 27 augustus 2003 12:30 schreef irestmycase het volgende:
    24-uurs tent toch?
    Hoe laat?

woensdag 27 augustus 2003 @ 12:39:41 #123
    22930 Wolve000
    Het loopt wel los
    pi_12753717
    quote:
    Op woensdag 27 augustus 2003 02:19 schreef Webkim het volgende:

[..]

Niemand?
    Er zijn 50.000 kaarten verkocht! Dus het lijkt me behoorlijk stug dat je daar straks in je eentje midden in een weiland staat met je tent.

Niet onaardige cd-lijst btw

Nee, mensen met wie ik mee zou kunnen reizen bedoel ik Ik kan wel in m'n eentje gaan, maar dat is ook zo wat...

Dank

woensdag 27 augustus 2003 @ 12:40:35 #124
    22930 Wolve000
    Het loopt wel los
    pi_12753738
    quote:
    Op woensdag 27 augustus 2003 12:28 schreef CosmoKramer het volgende:
    Is er nog een centrale meetingplaats?

Neem eens een kijkje in LowLands-Meet 2003... (Deel 2)
      woensdag 27 augustus 2003 @ 12:45:54 #125
    16149 -Sum-
    pi_12753863
    quote:
    Op woensdag 27 augustus 2003 12:38 schreef CosmoKramer het volgende:

[..]

Hoe laat?

ja 23/24u

lekker duidelijk enzo

maar onze trein komt half 7 aan geloof ik, dus dan met pendelbus naar het terrein, kan iemand een gooi doen naar hoe laat we binnen zijn? vorig jaar duurde t 2,5 uur (de rij) maar nu is het niet uitverkocht, zal dat uitmaken?

woensdag 27 augustus 2003 @ 12:46:47 #126
    35140 CosmoKramer
    eenmansklooster
    pi_12753887
    quote:
    Op woensdag 27 augustus 2003 12:45 schreef -Sum- het volgende:

[..]

ja 23/24u

lekker duidelijk enzo

maar onze trein komt half 7 aan geloof ik, dus dan met pendelbus naar het terrein, kan iemand een gooi doen naar hoe laat we binnen zijn? vorig jaar duurde t 2,5 uur (de rij) maar nu is het niet uitverkocht, zal dat uitmaken?

Tsja, lekker vage afspraak. .

Is er geen beter idee? (ik ben er nog nooit geweest, anders wist ik misschien wel een betere plaats...)

woensdag 27 augustus 2003 @ 12:50:42 #127
    16149 -Sum-
    pi_12753980
    quote:
    Op woensdag 27 augustus 2003 12:46 schreef CosmoKramer het volgende:

[..]

Tsja, lekker vage afspraak. .

Is er geen beter idee? (ik ben er nog nooit geweest, anders wist ik misschien wel een betere plaats...)

neej zelfde idee maar dan beter uitgewerkt zou je moeten doen:

23:30 links voor de 24uurstent.

woensdag 27 augustus 2003 @ 12:54:19 #128
    35140 CosmoKramer
    eenmansklooster
    pi_12754066
    quote:
    Op woensdag 27 augustus 2003 12:50 schreef -Sum- het volgende:

[..]

neej zelfde idee maar dan beter uitgewerkt zou je moeten doen:

23:30 links voor de 24uurstent.

Okay, it's a deal. Maar dan dus links als je met je gezicht naar de ingang staat hè! .

woensdag 27 augustus 2003 @ 12:57:23 #129
    16149 -Sum-
    pi_12754141
    quote:
    Op woensdag 27 augustus 2003 12:54 schreef CosmoKramer het volgende:

[..]

Okay, it's a deal. Maar dan dus links als je met je gezicht naar de ingang staat hè! .

hallo ik organiseer het niet hoor ik weet niet eens of ik ga maarja, STEL dat ik dan klaar ben met de tent, dan ga ik ws wel naar de 24uurstent want verder is er dan toch niet veel te doen....

oja bekenden opzoeken natuurlijk!

woensdag 27 augustus 2003 @ 13:15:05 #130
    35140 CosmoKramer
    eenmansklooster
    pi_12754596
    quote:
    Op woensdag 27 augustus 2003 12:57 schreef -Sum- het volgende:

[..]

hallo ik organiseer het niet hoor ik weet niet eens of ik ga maarja, STEL dat ik dan klaar ben met de tent, dan ga ik ws wel naar de 24uurstent want verder is er dan toch niet veel te doen....

oja bekenden opzoeken natuurlijk!

. Maakt niet uit toch. De deal staat iig, ook voor anderen die dit lezen .

woensdag 27 augustus 2003 @ 13:41:17 #131
    4416 Da hopman
    lamahangen = dierenmoord
    pi_12755206
    Camping 5 bestaat dit jaar niet. Toen ik in '99 vrijdagsavonds aankwam, stond er security op de brug om me tegen te houden bij de voorste campings. Toen maar teruggelopen en met mijn vrienden de onderdelen van de tent verspreid over de div. rugzakken en weer teruggelopen. Was voor ons wel een plekje vrijgehouden op camping 3 (onder de springmast) Sindsdien geef ik mijn tent mee aan mensen die donderdags gaan. Alleen dit jaar is de groep teruggelopen van 40 in den beginnen tot 2 die-hards (zie eerdere LL-topics). Ben benieuwd waar ik terecht kom en hoe dat is. Ik vond het altijd wel leuk om bij de tent terug te komen en daar altijd (op elk tijdstip) wel iemand aan te treffen die lekker biertjes e.d. zat te drinken.
    pi_12755581
    quote:
    Op woensdag 27 augustus 2003 12:45 schreef -Sum- het volgende:

maar nu is het niet uitverkocht, zal dat uitmaken?

Nee, want de die-hards die op donderdag komen, komen toch wel.
    Ondanks tegenvallende kaartverkopen is deze groep er wel.
    pi_12756157
    Ik heb op de diverse weersites gekeken en ben redelijk optimistisch gestemd. Ja, er zal wel een bui vallen, maar tussen de buien door zie ik op zaterdag en zondag iig de nodige opklaringen. De kansen op neerslag en de hoeveelheden vallen in mijn ogen op zich ook mee. Het knmi verwacht dat de meeste neerslag in het weekend in het zuiden gaat vallen: meevaller dus.

Nog meer festivaltips: ik heb vorig jaar mei geschreven (in een ander topic) dat een steekkar handig kan zijn. Kan ja: als je een steekkar met grote wielen hebt en vrij stevig gebouwd is. Niet een standaard 'licht' karretje (ik spreek hier uit ervaring).

Ik neem dit jaar een iets andere insteek: alleen ontbijt en lunchzooi (beiden zijn prima te combineren) en geen gasstel en dergelijken mee (koffie haal ik wel op het terrein), en s'avonds op het festival terrein eten. Al deze maatregelen bespaart voor mij 5 kg op en vooral een beter te hanteren baggage.

woensdag 27 augustus 2003 @ 14:22:50 #134
    16149 -Sum-
    pi_12756326
    quote:
    Op woensdag 27 augustus 2003 13:54 schreef Roellio het volgende:

[..]

Nee, want de die-hards die op donderdag komen, komen toch wel.
    Ondanks tegenvallende kaartverkopen is deze groep er wel.

bummer
      FOK!fotograaf woensdag 27 augustus 2003 @ 14:50:01 #135
    36170 Buurvrouw_Rietman
    Papa van Sara en Merel!
    pi_12757078
    Is er al bekend of de poort op donderdag eerder opengaat dat 6 uur?
    Joe Hoe Hoei Hoei
    B-Seen Fotografie.nl
    pi_12757258
    * zin heeft
    pi_12757488
    * Webkim moet maar eens gaan inpakken en * Webkim háááát inpakken! Hmmpppppf.
    Het is dat het voor zo een goed doel is...

Eens zien: waar zijn de vuilniszakken, een warm vest, ja, impregneerspray, check, lenzentroep, regenlaarzen- en poncho, ah daar, paar hemdjes, shirtjes, ondergoed, juistum, luchtbed, andere kampeerzooi, mompeldemompeldemompeldemompel.

Veel plezier / sterkte allen met inpakken van alle zooi

Hardloper.
    IG @webkim
      woensdag 27 augustus 2003 @ 15:06:41 #138
    22930 Wolve000
    Het loopt wel los
    pi_12757550
    quote:
    Op woensdag 27 augustus 2003 15:04 schreef Webkim het volgende:
    paar hemdjes, shirtjes
    Alles wat je meeneemt wordt vies (en zeker met het voorspelde weer), neem dus zo min mogelijk mee.

-edit- Want stinken doen we toch wel met z'n 50.000en na een paar dagen blubber, dus dat is geen argument

woensdag 27 augustus 2003 @ 15:15:23 #139
    26414 greatgonzo
    Gonzo met een G
    pi_12757820
    De voorbereidingen zijn begonnen!

* Impregneerspray gehaald, morgen voor de tijd ff op de tent sprayen
    * 24 m2 afdekplastic voor op de tent, geen druppel regen wat er nog doorkomt!
    * Inkopen doen (= 3 treefjes Grolsch bier )
    * Wat te knagen erbij halen
    * Kleren inpakken (wie weet waar mijn Samsonic Poncho ligt?)
    * Auto gesjekked, bandenspanning weer op ok (wat echt wel aan te raden is met die blubber zooi daar, en een volgepakte auto), evenals koelvloeistof enz (reken erop dat je een beste tijd in de file staat voor de parkeerplaatsen)
    * Route ff gaan uitstippelen, ik moet morgen zelf rijden

pi_12757887
    Zo even mijn checklist neergooien. Kan ik het straks makkelijk terugvinden:

-tent
    -matje
    -slaapzak
    -kleding
    -zeil
    -vuilniszakken
    -toiletspullen
    -zaklamp

DONE.

woensdag 27 augustus 2003 @ 15:19:59 #141
    26414 greatgonzo
    Gonzo met een G
    pi_12757924
    quote:
    Op woensdag 27 augustus 2003 15:18 schreef zodiakk het volgende:
    Zo even mijn checklist neergooien. Kan ik het straks makkelijk terugvinden:

-tent
    -matje
    -slaapzak
    -kleding
    -zeil
    -vuilniszakken
    -toiletspullen
    -zaklamp

DONE.

bier?
      woensdag 27 augustus 2003 @ 15:25:43 #142
    10357 PinoPolio
    www.WebSnacks.nl
    pi_12758078
    VEEL PLEZIER ALLEMAAL!!!!!!
    pi_12758098
    quote:
    Op woensdag 27 augustus 2003 15:19 schreef greatgonzo het volgende:

[..]

bier?

Als je dat op een checklist moet gooien ben je wel erg triest. "Ojeee, ik ben het bier vergeten!"

Hoe stom ben je dan.

pi_12758443
    quote:
    -zaklamp
    dank je!
    De andere kant op!
    pi_12758658
    Ik zit ff dat blokjesschema door te kijke, maar ik zie Dave Clark nergens staan. Kijk ik er nou al 10 minuten overheen, staat hij niet op dat schema of komt ie niet?

Laat maar, iemand heeft het al voor me gevonde

"The smoking of powerful hashish should be saved until after yr. return from the drive, when nerve-ends are crazy & raw."
    Hunter S. Thompson
    pi_12759097
    quote:
    DONE.
    Ga je voor speciale artiesten, zodiakk?
    pi_12759997
    quote:
    Op woensdag 27 augustus 2003 16:03 schreef Seborik het volgende:

[..]

Ga je voor speciale artiesten, zodiakk?

Hmja, ik heb vanmiddag even het programma doorgepluisd en dit is wat ik opzich wel zou willen zien:

Schneider TM
    Ladytron
    Lamb
    Photek
    Beck
    Dave Clarke
    Foo Fighters
    T.Raumschmiere
    Redman

Photek en Dave Clarke zijn voor mij de must-sees. De Foo Fighters wil ik ook zien, gewoon om het een keer 'gezien' te hebben. Net zoals ik vorig jaar even bij Dimmu Borgir en Korn gestaan heb. Voor de rest is de line-up niet echt heel essentieel voor me dit jaar. Ik weet nog dat ik vorig jaar veel meer wilde zien. Ik hoop dat er maar een paar buitjes vallen, zodat de boel nog redelijk te belopen blijft. Het wordt denk ik pas echt blubber als het, zoals vorig jaar, een hele dag non-stop regent. Een paar korte regenbuitjes kan de grond best aan (hoop ik dan maar). Maar toch blijft regen kut. Ik wil gewoon kunnen zitten waar ik wil. Gewoon neerploffen op een heuveltje met een biertje en dan maar zien wat er allemaal van komt.

pi_12760286
    quote:
    Op woensdag 27 augustus 2003 15:15 schreef greatgonzo het volgende:
    * Kleren inpakken (wie weet waar mijn Samsonic Poncho ligt?)
    Ik heb er een dikke 100 liggen
    En jeeeeeej al mijn vrijkaarten benne binnen..
    de rest laat ik mijn vrienden wel regelen
    alleen ff tjekken of mijn luchtbed nog lucht vast houdt en vooral de hamburgers niet vergeten!
      woensdag 27 augustus 2003 @ 16:46:26 #149
    26414 greatgonzo
    Gonzo met een G
    pi_12760359
    ff over de route, normaal gesproken kom je zo aan rijden (blauwe route), maar vorig jaar werden we over de rode route geleid, en dat hele stuk dus ongeveer file. Weten jullie hoe je moet rijden?

pi_12760395
    quote:
    Op woensdag 27 augustus 2003 16:46 schreef greatgonzo het volgende:
    Weten jullie hoe je moet rijden?
    gas geven, schakelen, remmen en sturen
      woensdag 27 augustus 2003 @ 16:50:21 #151
    26414 greatgonzo
    Gonzo met een G
    pi_12760502
    quote:
    Op woensdag 27 augustus 2003 16:47 schreef Frenkie het volgende:

[..]

Ja, en met deze auto kom ik

Ik wil alleen weten, vorig jaar stond de politie ons om te leiden zodat we de rode route rijden, terwijl blauw veel korter is

pi_12761153
    quote:
    Op woensdag 27 augustus 2003 16:46 schreef greatgonzo het volgende:
    ff over de route, normaal gesproken kom je zo aan rijden (blauwe route), maar vorig jaar werden we over de rode route geleid, en dat hele stuk dus ongeveer file. Weten jullie hoe je moet rijden?

[afbeelding]

Kweetnie.. Maar die file was wel gezellig!
    pi_12763356
    quote:
    Op woensdag 27 augustus 2003 16:47 schreef Frenkie het volgende:

[..]

De andere kant op!
    pi_12764603
    wanneer is het nou eigenlijk het drukste met de aankomst. Donderdag middag/avond of vrijdag ochtend?
      woensdag 27 augustus 2003 @ 20:04:08 #155
    26414 greatgonzo
    Gonzo met een G
    pi_12765335
    denk toch donderdag avond. Je hebt dus twee keuzes

1 donderdagavond: Lange wachttijd, wel plek op de voorste campings
    2 Vrijdag: evt. sneller doorlopen, kampeerplek achteraan

pi_12766482
    quote:
    Op woensdag 27 augustus 2003 20:04 schreef greatgonzo het volgende:
    denk toch donderdag avond. Je hebt dus twee keuzes

1 donderdagavond: Lange wachttijd, wel plek op de voorste campings
    2 Vrijdag: evt. sneller doorlopen, kampeerplek achteraan

hoeveel campings zijn er eigenlijk? En wat zijn de voorste campings?
    pi_12767079
    quote:
    Op woensdag 27 augustus 2003 20:55 schreef insaniac_2oo1 het volgende:

[..]

hoeveel campings zijn er eigenlijk? En wat zijn de voorste campings?

Iemand zei eerder dat camping 5 niet meer zou bestaan, daar weet ik niks van dus ik kan het fout hebben. Maar als ik het goed heb, en het is zoals voorgaande jaren, dan zijn er 7 campings, 1 is het dichstbijzijnd, en 7 het meest afgelegen. Bij 1 (en 2 ongeveer ook nog) zit je vlak voor de ingang van het festival terrein, en als je op 5 of verder zit je net over de brug (vanaf de brug ongeveer 10 minuten lopen naar festivalterrein) en recht tegenover de Lowlands ingang.
    De voorste camping zijn groot, rumoerig, en je krijgt er weinig of geen slaap. Nu hebben sommigen dat misschien niet nodig, het is toch ook niet altijd leuk als je de heeeele nacht door je dronken buren het melodietje van Seven Nation Army of "Hij is een hondelul"hoort zingen.
    pi_12767187
    oke dan. dan ga ik dus gewoon op de wat verderaf gelegen campings staan.

Ik wil in principe ook nog wel een keer slapen

pi_12767242
    quote:
    Op woensdag 27 augustus 2003 21:20 schreef insaniac_2oo1 het volgende:
    oke dan. dan ga ik dus gewoon op de wat verderaf gelegen campings staan.

Ik wil in principe ook nog wel een keer slapen

Lijkt mij ook, op camping 5 sta je prima. Ik ben alleen afhankelijk van waar mijn "wilde" vrienden de tent neerzetten donderdagavond, ik ga vrijdag pas.
    pi_12767299
    quote:
    Op woensdag 27 augustus 2003 21:21 schreef Scylla het volgende:

[..]

Lijkt mij ook, op camping 5 sta je prima. Ik ben alleen afhankelijk van waar mijn "wilde" vrienden de tent neerzetten donderdagavond, ik ga vrijdag pas.

wij gaan ook vrijdag pas en moeten dan dus nog de tent neerzetten.
    Maar die campings vooraan(waar ik toch niet wil staan) zijn altijd als eerste vol?
      woensdag 27 augustus 2003 @ 21:26:36 #161
    22930 Wolve000
    Het loopt wel los
    pi_12767399
    quote:
    Op woensdag 27 augustus 2003 21:23 schreef insaniac_2oo1 het volgende:

[..]

wij gaan ook vrijdag pas en moeten dan dus nog de tent neerzetten.
    Maar die campings vooraan(waar ik toch niet wil staan) zijn altijd als eerste vol?

Ja, hoewel je met goed zoeken nog wel 'aan de goede kant van de brug' een plekje kan vinden...
      woensdag 27 augustus 2003 @ 21:29:29 #162
    20720 brother52
    Dus..........
    pi_12767498
    quote:
    Op woensdag 27 augustus 2003 21:26 schreef Wolve000 het volgende:

[..]

Ja, hoewel je met goed zoeken nog wel 'aan de goede kant van de brug' een plekje kan vinden...

Ok, maar wat is de 'goede' kant van de brug??
    Ik wil nl. niet met mijn baggage die brug over zeulen.
    Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
    Kitty at my foot and I want to touch it
      woensdag 27 augustus 2003 @ 21:31:15 #163
    4416 Da hopman
    lamahangen = dierenmoord
    pi_12767562
    Dat er dit jaar maar zes campings zijn staat op de officiele site.

Evenals het verzoek om geen paraplu's mee het festivalterrein op te nemen.

woensdag 27 augustus 2003 @ 21:38:18 #164
    22930 Wolve000
    Het loopt wel los
    pi_12767783
    quote:
    Op woensdag 27 augustus 2003 21:29 schreef brother52 het volgende:

[..]

Ok, maar wat is de 'goede' kant van de brug??
    Ik wil nl. niet met mijn baggage die brug over zeulen.

Dat moet je dus ff wel doen, als je binnen bent gewoon ff die brug over, scheelt tijdens het festival veel loopwerk.
      woensdag 27 augustus 2003 @ 21:40:48 #165
    4416 Da hopman
    lamahangen = dierenmoord
    pi_12767878
    Kep trouwens enorme dorst
      woensdag 27 augustus 2003 @ 21:48:44 #166
    22930 Wolve000
    Het loopt wel los
    pi_12768134
    Leuk...... ik vind net uit dat ik helemaal in m'n eentje naar Lowlands ga......

Er zijn wel twee bekenden, maar die gaan dus morgen al, maar ik moet morgen nog werken en ga dus pas vrijdagochtend. Gezellig!

En toch wordt het een geweldige lowlands

woensdag 27 augustus 2003 @ 21:49:14 #167
    20720 brother52
    Dus..........
    pi_12768155
    quote:
    Op woensdag 27 augustus 2003 21:38 schreef Wolve000 het volgende:

[..]

Dat moet je dus ff wel doen, als je binnen bent gewoon ff die brug over, scheelt tijdens het festival veel loopwerk.

Dat is misschien wel zo, maar de weg terug naar de auto word dan zo zwaar. En ik vind het niet erg om ff 5 minuutjes langer te lopen.
      woensdag 27 augustus 2003 @ 21:50:45 #168
    22930 Wolve000
    Het loopt wel los
    pi_12768190
    quote:
    Op woensdag 27 augustus 2003 21:49 schreef brother52 het volgende:

[..]

Dat is misschien wel zo, maar de weg terug naar de auto word dan zo zwaar. En ik vind het niet erg om ff 5 minuutjes langer te lopen.

Ik dat geval pak je gewoon het eerste de beste stukje gras (of blubber) wat vrij is
      woensdag 27 augustus 2003 @ 21:54:12 #169
    20720 brother52
    Dus..........
    pi_12768287
    quote:
    Op woensdag 27 augustus 2003 21:50 schreef Wolve000 het volgende:

[..]

Ik dat geval pak je gewoon het eerste de beste stukje gras (of blubber) wat vrij is

Ja, leuk tussen alle auto's staan, kan ik net zo goed in de auto gaan slapen.
      woensdag 27 augustus 2003 @ 21:57:08 #170
    3878 Vork
    Manisch creatief
    pi_12768397
    Zow, alles ingepakt, niets vergeten mag ik hopen.. en morgen vroeg vertrekken. Kreeg vandaag nog het bericht dat iemand van onze groep een partytent heeft gekocht van 3x6 meter, dus ruimte om droog te zitten is er iig
      woensdag 27 augustus 2003 @ 21:59:27 #171
    20720 brother52
    Dus..........
    pi_12768480
    quote:
    Op woensdag 27 augustus 2003 21:57 schreef Vork het volgende:
    Zow, alles ingepakt, niets vergeten mag ik hopen.. en morgen vroeg vertrekken. Kreeg vandaag nog het bericht dat iemand van onze groep een partytent heeft gekocht van 3x6 meter, dus ruimte om droog te zitten is er iig
    Kun je leuk je tent onder zetten, blijft die tenminste droog als het regent
      woensdag 27 augustus 2003 @ 22:39:08 #172
    34545 ThaTanya
    Be yourself, Be happy
    pi_12769758
    Pfff het heeft mij nog heel wat werk gekost. We kwamen er vandaag achter dat onze tentjes eigenlijk best aan de krappe kant waren en dat we onze spullen er eigenlijk niet meer bijkregen
    Toenstraks maar ff alle winkels af om nog maar een tent te vinden.
    Morgen avond vertrekken, morgen eerst nog rijlessen...
    Ben best zenuwachtig, ben gewoon benieuwd hoe ik het daar ga vinden, weet niet of ik wel een festivaltype ben
    Hope so!
    pi_12770780
    quote:
    Op woensdag 27 augustus 2003 21:59 schreef brother52 het volgende:

[..]

Kun je leuk je tent onder zetten, blijft die tenminste droog als het regent

nuttig!
    De andere kant op!
    pi_12772962
    Nog iemand interesse in een of twee kaarten voor half geld.. Ik heb er in ene een of twee over

Verder heb ik er zin an.

donderdag 28 augustus 2003 @ 00:21:36 #175
    11091 SEMTEX
    Mevr. Hoe-die-nie
    pi_12773123
    Dit jaar geen backstagekaarten, helaas
    Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
    pi_12774654
    Goed.

Ik heb nog NIETS gepakt of gedaan.
    Ik ben HEEL ERG DRONKEN
    En we gaan om 12:00 u. naar lowlands.

Welterusten

Life live to the max

pi_12775419
    Alle Lowlands-gangers: veel plezier!
    Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
      donderdag 28 augustus 2003 @ 08:24:46 #178
    26414 greatgonzo
    Gonzo met een G
    pi_12775507
    thanx
    pi_12775837
    jep ik ga dr zo vandoor!!

tot maandag mensen

pi_12775853
    quote:
    Op donderdag 28 augustus 2003 02:29 schreef Roellio het volgende:
    Goed.

Ik ben HEEL ERG DRONKEN

Welterusten

Life live to the max

Op die laatste regel na is je spelling nog best aardig voor iemand die dronken is.
      donderdag 28 augustus 2003 @ 09:11:00 #181
    26414 greatgonzo
    Gonzo met een G
    pi_12775873
    gaat lowlands on air vanavond al de lucht in eik?Heb wel zin in een beetje goede muziek bij de tent vannacht.

En is de 24 uurs tent al geopend?

pi_12775881
    Voorzichtig met Vork wanneer je hem tegenkomt.
      donderdag 28 augustus 2003 @ 09:14:31 #183
    37431 Lemmeb
    accountabilabuddiable
    pi_12775910
    En, regent het al?
    Money is short, times are hard, here's my fucking business card!
    "I never let my schooling interfere with my education." — Mark Twain
      donderdag 28 augustus 2003 @ 09:30:49 #184
    12807 aego
    ... ik niet ...
    pi_12776101
    quote:
    Op donderdag 28 augustus 2003 02:29 schreef Roellio het volgende:
    Goed.

Ik ben HEEL ERG DRONKEN

Welterusten

Life live to the max

Zodirekt op station maar ff kijken of ie zichzelf meegenomen heeft...
    Serious error. All shortcuts have disappeared. Screen. Mind. Both are blank. >>> Chaos reigns within. Reflect, repent, and reboot. Order shall return. >>> Everything is gone. Your life's work has been destroyed. Squeeze trigger (yes/no)?
    pi_12776279
    quote:
    Op donderdag 28 augustus 2003 09:09 schreef LintuxCx het volgende:

[..]

Op die laatste regel na is je spelling nog best aardig voor iemand die dronken is.

't is maar goed dat je niet bij "studie" gekeken hebt, in m'n userprofile.
    pi_12776293
    quote:
    Op donderdag 28 augustus 2003 09:30 schreef aego het volgende:

[..]

Zodirekt op station maar ff kijken of ie zichzelf meegenomen heeft...

Hey dude.
    Ik zag dat het na 5'en was bij jullie.
      FOK!fossiel donderdag 28 augustus 2003 @ 10:15:22 #187
    1455 Keroppi
    kool kikker
    pi_12776815
    Please laat het zo weinig mogenlijk regenen! (40x)

Ik had gehoopt op een festival zonder regen en de hele vakantie zag het er wel naar uit. Maar de moed is me nu een beeeeetje in de schoenen gezakt

Chick on a mission
      donderdag 28 augustus 2003 @ 10:17:49 #188
    22930 Wolve000
    Het loopt wel los
    pi_12776868
    quote:
    Op donderdag 28 augustus 2003 10:15 schreef Keroppi het volgende:

Ik had gehoopt op een festival zonder regen en de hele vakantie zag het er wel naar uit. Maar de moed is me nu een beeeeetje in de schoenen gezakt

Hey joh, van een beetje water is nog nooit iemand dood gegaan. Gewoon niks van aantrekken en lekker feesten!
    pi_12776907
    Dam zeg wat een kutweer!

Maar daar laat ik me niet het veld uitslaan hoor... maar leuk is anders.
    Maar voor PJ doe ik alles

pi_12777141
    quote:
    Op donderdag 28 augustus 2003 10:15 schreef Keroppi het volgende:

Je mag altijd schuilen bij mij in de tent.

Camping 3 rechtsachter, links v/d brandgang.

Nu echt richting lowlands.

pi_12777174

Niet dat ik iemand ga meeten ofzo, maar toch zwaai ik effe.

donderdag 28 augustus 2003 @ 10:47:24 #192
    20403 Komakie
    That's Gnarly!
    pi_12777399
    btw weet iemand of er ook de mogelijkheid bestaat om gewoon overdag te komen met de auto, dan s'avonds/s'nachts naar huis te gaan en de volgende dag er weer heen te rijden.

Ik doel dan voornamelijk op het parkeren enzo.

Het is ook niet mijn idee maar iemand vroeg of dat een mogelijkheid was... lang verhaal zullen we maar zeggen...

donderdag 28 augustus 2003 @ 11:12:00 #193
    26414 greatgonzo
    Gonzo met een G
    pi_12777879
    ja kan wel, met het bandje kun je in en uit, of je thuis pit maakt nix uit.

Zorg er wel voor dat je je auto dan dicht bij de weg parkeerd, als je steeds van het midden van het parkaarterrein naar de grote weg moet rijden (= dus door de modder waarschijnlijk), heb je wel kans dat je steeds vast komt te zitten

donderdag 28 augustus 2003 @ 11:25:59 #194
    20403 Komakie
    That's Gnarly!
    pi_12778200
    quote:
    Op donderdag 28 augustus 2003 11:12 schreef greatgonzo het volgende:
    ja kan wel, met het bandje kun je in en uit, of je thuis pit maakt nix uit.

Zorg er wel voor dat je je auto dan dicht bij de weg parkeerd, als je steeds van het midden van het parkaarterrein naar de grote weg moet rijden (= dus door de modder waarschijnlijk), heb je wel kans dat je steeds vast komt te zitten

hmmm daar zit wat in jah.

Maar er is geen aparte parkeerplek voor "dagjesmensen"???

pi_12778229
    Mensen die vandaag vertrekken...heel veel plezier, succes met in de rij staan, en tot op Lowlands
    pi_12778561
    Wij gaan vanavond om half 9 weg.. dan zijn we half 10 daar..hoe lang zouden we dan in de rij moeten staan..??
    pi_12779421
    Vanmiddag 5 uur zijn we ervandoor!

Vanavond ons traditionele BBQ'tje bij de tent... Heb er zin in!

Op zoek naar kwaliteit.. je wordt rijkelijk beloond || http://www.onlineresults.nl
    pi_12779553
    quote:
    Op donderdag 28 augustus 2003 11:25 schreef Komakie het volgende:

[..]

hmmm daar zit wat in jah.

Maar er is geen aparte parkeerplek voor "dagjesmensen"???

Waar de pendel bussen vertrekken (' t harde of lelystad) Kun je je auto goed kwijt raken.

Wij zitten er ook aan te denk daar de auto neer te zetten, in verband met de te verwachten modder, en het daarbij behorende chaotische vertrek op maandag ochtend.

Woei nog 2 uurtje dan kome ze me ophalen.

Veel plezier allemaal

pi_12779964
    Wij vertrekken om 16h00 vanuit Zaandam. Tas moet ik nog inpakken maar alles ligt al klaar. Dit jaar weer camping 6. We zijn te herkennen aan deuntjes van Eigen Huis & Tuin, Seabert en de Frekkels

Iedereen die gaat veel plezier!!

pi_12780276
    Wij gaan dr ook vandoor!
      donderdag 28 augustus 2003 @ 12:52:54 #201
    26414 greatgonzo
    Gonzo met een G
    pi_12780368
    quote:
    Op donderdag 28 augustus 2003 11:41 schreef Frenkie het volgende:
    Wij gaan vanavond om half 9 weg.. dan zijn we half 10 daar..hoe lang zouden we dan in de rij moeten staan..??
    een uurtje?

Wij kwamen vorig jaar 22.30 aan, zo'n 1,5 uur in de rij gestaan. Er komen nu natuurlijk wel 10.000 minder mensen, maar aan de andere kant is het ook voor de eerste keer dat de organisatie aangeeft dat op donderdag rond 20.00 de hekken open gaan

pi_12780468
    owowow.... ik gun het jullie allemaal maar ik word een beetje verdrietig van het doorlezen van dit topic... ik wil ook
    Falling feels like flying
    Until you hit the ground...
    Last.fm Twitter
      donderdag 28 augustus 2003 @ 12:59:08 #203
    49518 HetwasietsmeteenF
    semi-sweet and nuts
    pi_12780530
    ooeh... over een half uurtje word ik opgehaald Heb er zin in!! (en medelijden met de mensen die niet kunnen)
    Op 09-02-2008 13:35 schreef Triggershot:
    Kanet Shay'an M3 Al-Fa O+
    pi_12780680
    quote:
    Op donderdag 28 augustus 2003 12:52 schreef greatgonzo het volgende:

[..]

een uurtje?

Wij kwamen vorig jaar 22.30 aan, zo'n 1,5 uur in de rij gestaan. Er komen nu natuurlijk wel 10.000 minder mensen, maar aan de andere kant is het ook voor de eerste keer dat de organisatie aangeeft dat op donderdag rond 20.00 de hekken open gaan

Ik hoop eigenlijk dat de poorten al eerder open zijn.

En als je op de lowlandsite leest dat de kassa aan de ingang op donderdag van 16.00 uur tot 24.00 uur open is (om toch nog maar wat meer kaartjes kwijt te raken) heb ik daar ok nog wel enige hoop op.

Dat dit jaar eindlijk het binnenkomen eens binnen 1 uur gedaan is, ipv 3 uur in een rij staan.

pi_12780829
    iedereen gaat al....

ik ga morgen pas

pi_12781017
    quote:
    Op donderdag 28 augustus 2003 13:11 schreef insaniac_2oo1 het volgende:
    iedereen gaat al....

ik ga morgen pas

Ik ook hoor, wanhoop niet!
    pi_12781108
    quote:
    Op donderdag 28 augustus 2003 13:18 schreef marsterretje het volgende:

[..]

Ik ook hoor, wanhoop niet!

ah, dan ben ik in ieder geval niet de enige die morgen pas komt
    pi_12781343
    quote:
    Op donderdag 28 augustus 2003 13:21 schreef insaniac_2oo1 het volgende:

[..]

Ik kan het me niet voorstellen dat iedereen er donderdag al zou zijn...

En bovendien heb ik geen zin in camping die de hele nacht wakker is. Als doorgewinterde Lowlandsganger heb ik het wel gezien, loop wat langer en dat ik een iets rustiger plekje heb..

pi_12781351
    hmz, minder, net te horen gekregen dat mijn lift helaas niet doorgaat dat wordt met de trein dus

weet iemand tot hoelaat en op welke tijdstippen die bussen vanavond rijden?

~To alcohol! The cause of, and solution to all of life's problems~
    pi_12781461
    quote:
    Op donderdag 28 augustus 2003 13:32 schreef marsterretje het volgende:

[..]

Ik kan het me niet voorstellen dat iedereen er donderdag al zou zijn...

En bovendien heb ik geen zin in camping die de hele nacht wakker is. Als doorgewinterde Lowlandsganger heb ik het wel gezien, loop wat langer en dat ik een iets rustiger plekje heb..

ja ik ga ook voor een rustige camping
      donderdag 28 augustus 2003 @ 13:37:12 #211
    4416 Da hopman
    lamahangen = dierenmoord
    pi_12781467
    Zoww en nu wordt het snel rustiger hier. Maar ook ik zal morgen pas de grote poort doorgaan. Vond vandaag nog 3 muntjes van vorig jaar in mijn tentzak, toch maar meenemen voor de zekerheid.
    pi_12781492
    quote:
    Op donderdag 28 augustus 2003 13:32 schreef Joachim het volgende:
    hmz, minder, net te horen gekregen dat mijn lift helaas niet doorgaat dat wordt met de trein dus

weet iemand tot hoelaat en op welke tijdstippen die bussen vanavond rijden?

dit is volgens mij het enige wat er over op de lowlands site staan:
    quote:
    Dienstregeling van de bussen: vrijdag, zaterdag en zondag van 08.00 uur - 23.00 uur en maandag van 08.00-12.00 uur. Op donderdagavond rijden er beperkt pendelbussen vanaf 18.00 uur.
    staat alleen maar: vanaf 18u. niet tot hoelaat.
      donderdag 28 augustus 2003 @ 13:38:47 #213
    20403 Komakie
    That's Gnarly!
    pi_12781501
    quote:
    Op donderdag 28 augustus 2003 13:21 schreef insaniac_2oo1 het volgende:

[..]

`

Neej hoor.

Sterker nog, ik kan morgen om half 5 pas richting Lowlands. Erg klote maar het is niet anders, ik moet gewoon werken.

Ik hoop dat ik Less than Jake kan zien...

pi_12781579
    quote:
    Op donderdag 28 augustus 2003 13:38 schreef insaniac_2oo1 het volgende:

[..]

dit is volgens mij het enige wat er over op de lowlands site staan:
    [..]

staat alleen maar: vanaf 18u. niet tot hoelaat.

meer heb ik ook niet gevonden, maarja, zal dan ook wel tot 23:00 zijn. vroeg me alleen af om de hoeveel minuten ze zouden rijden. Kan ik me trein er een beetje op afstemmen
    maargoed, even wachten kan ook geen kwaad... Moet ik dit weekend waarschijnlijk toch al vaak genoeg doen
      donderdag 28 augustus 2003 @ 13:43:31 #215
    26414 greatgonzo
    Gonzo met een G
    pi_12781628
    als ik moet gokken denk ik dat vanavond zo'n 30.000 man komt
      donderdag 28 augustus 2003 @ 13:55:08 #216
    4416 Da hopman
    lamahangen = dierenmoord
    pi_12781879
    Tja, ik had eindelijk voor elkaar dat ik vrij had morgen, moet ik vanavond op school mijn rooster, readers en de hele meuk ophalen. En nog fijner maandagochtend om 8.45 beginnen de lessen. Dat gaat pijn doen.
    pi_12782406
    quote:
    Op donderdag 28 augustus 2003 13:41 schreef Joachim het volgende:

[..]

vroeg me alleen af om de hoeveel minuten ze zouden rijden. Kan ik me trein er een beetje op afstemmen

Een beete ervaring met deze materie zegt mij:
    een heeeele grote massa mensen. Een 2 bussen. Bussen gaan als bus is vol. Meestal om de paar minuten op spitstijd.
    pi_12782445
    quote:
    Op donderdag 28 augustus 2003 13:41 schreef Joachim het volgende:

[..]

meer heb ik ook niet gevonden, maarja, zal dan ook wel tot 23:00 zijn. vroeg me alleen af om de hoeveel minuten ze zouden rijden. Kan ik me trein er een beetje op afstemmen
    maargoed, even wachten kan ook geen kwaad... Moet ik dit weekend waarschijnlijk toch al vaak genoeg doen

De bussen rijden constant af en aan, als er 1 vol is rijdt ie weg, en komt de voglende lege alweer aanrijden.
    pi_12782642
    quote:
    Op donderdag 28 augustus 2003 12:56 schreef Lotjeb het volgende:
    owowow.... ik gun het jullie allemaal maar ik word een beetje verdrietig van het doorlezen van dit topic... ik wil ook
    Wist je al dat het bijna het hele weekend regent?
    pi_12782777
    quote:
    Op donderdag 28 augustus 2003 14:26 schreef ilona-scuderia het volgende:

[..]

Wist je al dat het bijna het hele weekend regent?

pi_12783381
    Zo, ik ben me ook maar gaan klaarmaken voor het gebeuren. Nog 2 handige dingetjes gekocht.

Een 3 potige zit kruk bij de Xenos voor maar E 2.90
    En een slaapzak zo groot als een knuffel bij V&D, ook nog in de aanbieding voor E 44,90.

Ennezometeen wat boodschapjes doen enzo, en morgen vroeg verterkken!

Use & Abuse... Good & Bad Times
      donderdag 28 augustus 2003 @ 15:00:35 #222
    36568 s00z
    geboren voor het geluk
    pi_12783537
    TOT VANAVOND!

Nog ergens tips over wat voor spullen je allemaal moet meenemen?
    (En vooral NIET)

donderdag 28 augustus 2003 @ 15:33:21 #223
    34545 ThaTanya
    Be yourself, Be happy
    pi_12784281
    Ik vertrek ook strakjes, ben rond 9 uur in lelystad....
    Hier in het zuiden schijnt de zon en is het t-shirt weer!
    Ik wil dit weer ook in Biddinghuizen!!
    Maarja whatever!
      donderdag 28 augustus 2003 @ 15:47:17 #224
    11091 SEMTEX
    Mevr. Hoe-die-nie
    pi_12784642
    quote:
    Op donderdag 28 augustus 2003 12:56 schreef Lotjeb het volgende:
    ik wil alleen als ik weer op die oerrustige personeelscamping mag slapen
    Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
      donderdag 28 augustus 2003 @ 15:49:05 #225
    11091 SEMTEX
    Mevr. Hoe-die-nie
    pi_12784694
    quote:
    Op donderdag 28 augustus 2003 15:00 schreef s00z het volgende:
    TOT VANAVOND!

Nog ergens tips over wat voor spullen je allemaal moet meenemen?
    (En vooral NIET)

Ja! Neem geen flesjes of blikjes drinken mee naar het terrein, dan kom je de security niet door. Ook te geavanceerde camera's moeten wijken. Ik hebe r vorig jaar wel een 1.3 megapixel digicam doorgekregen door te beweren dat het een gewone camera was.
    Ook leuke scherpe 'spikes' gaan volgens mij voor problemen zorgen
    pi_12785257
    Niet meenemen?

Zonnebrand. Is overbodig.

donderdag 28 augustus 2003 @ 16:13:36 #227
    36568 s00z
    geboren voor het geluk
    pi_12785308
    quote:
    Op donderdag 28 augustus 2003 16:11 schreef marsterretje het volgende:
    Niet meenemen?

Zonnebrand. Is overbodig.

Ik las dat paraplu's ook verboden waren op het terrein, maar SEMTEX, Je mag toch wel bier meenemen naar de camping?
    pi_12785371
    Ik ga dit jaar voor het eerst in 5 jaar niet... en het gaat regenen.
    Op Werchter was het mooi weer...
    ...
      donderdag 28 augustus 2003 @ 16:19:50 #229
    36568 s00z
    geboren voor het geluk
    pi_12785475
    quote:
    REGELS!

Waar geleefd wordt, gelden regels. Ook op Lowlands, vooral aangaande milieu en veiligheid. Houd je er alsjeblieft aan.

Beveiliging: op het gehele terrein wordt voor jouw én onze veiligheid toezicht gehouden d.m.v. beveiligingscameras, security en politie. Desondanks is het onmogelijk om op ieders spullen te letten. Laat dus zoveel mogelijk waardevolle eigendommen thuis en in ieder geval niet onbewaakt in je auto of tent achter.
    Crowdsurfen: is verboden, op straffe van verwijdering van het festival.
    Drugs: het is volgens de Nederlandse wet verboden om illegale middelen als drugs bij je te hebben of te verhandelen. Politie en organisatie zullen bagage, autos, caravans en campers hierop doorzoeken.
    Fotografie / video- en audio-opnames: het maken van (semi-)professionele foto-opnames in de breedste zin van het woord is zonder de benodigde fotopassen niet toegestaan op het gehele terrein. Filmen (ook met handycam e.d.) en geluidsopnamen maken zijn sowieso verboden. Alleen huis- tuin- en keukenfototoestelletjes zijn toegestaan, op het gehele terrein.
    Gasflessen: alleen campinggas (in de kleine blauwe gasflessen, voor éénmalig gebruik) is toegestaan. Gasinstallaties en andere soorten gasflessen in campers en caravans zijn op last van de brandweer om veiligheidsheidsredenen verboden.
    Geluid: generatoren en muziekinstallaties zijn niet toegestaan, ook niet op de camping. Dit op straffe van inbeslagname.
    Glas, blik en drank: glas is taboe op het gehele terrein, dus ook op de campings. Alleen bij aankomst zijn maximaal 12 blikjes bier en/of fris en 1 plastic literfles per persoon toegestaan, en alléén op de camping. Wie met drank, in wat voor verpakking dan ook, vanaf het campingtrerrein het festivalterrein op wil, moet blik of fles aan de festivalentree overgieten in plastic bekers.
    Graffiti: ten strengste verboden. Er wordt intensief op gecontroleerd. Wie betrapt wordt kan meteen de schade betalen en naar huis.
    Handel: het is niet toegestaan om zonder toestemming van de organisatie goederen te verhandelen op het festivalterrein, de campings en de parkeerterreinen.
    Huisdieren: worden mede om hun eigen bestwil niet toegelaten, ook niet op de camping.
    Klimmen: het is verboden de festivaltenten en de podia te beklimmen.
    Sluiting: maandag 1 september om 12.00 uur s middags dient iedereen het (camping)terrein verlaten te hebben.
    Toegangsleeftijd: om toegang te krijgen tot Lowlands geldt een minimumadviesleeftijd van 16 jaar. Jongere bezoekers dienen te worden begeleid door een verantwoordelijke meerderjarige.
    Verboden mee te nemen: behalve eerder genoemde zaken is het ook niet toegestaan om de volgende voorwerpen vanaf het campingterrein mee het festivalterrein op te nemen: campingmaterialen, spuitbussen, vuurwerk, wapens en andere gevaarlijke attributen zoals paraplus, puntige wandelstokken en scherpe kledingaccessoires . Vlaggen zijn alleen toegestaan indien hooguit duimdik en 1,5 meter lang. Eten slechts wanneer het niet in harde verpakking zit. Bovenstaande opsomming is overigens slechts een indicatie. Uiteindelijk beslist de festivalorganisatie ter plekke wat wel en niet mee het terrein op mag.
    Vuur: altijd gevaarlijk, maar met zoveel tentdoek bij elkaar helemaal. Open vuur is dan ook ten strengste verboden, ook op het festivalterrrein. Hieronder vallen ook fakkels, kolenbarbecues e.d.

BOVENSTAANDE REGELS ZIJN BINDEND. OVERTREDERS LOPEN HET RISICO HUN POLSBAND IN TE MOETEN LEVEREN EN VAN HET FESTIVALTERREIN TE WORDEN VERWIJDERD.

SO much for the rules, ik ga dus 9 dingen doen die niet mogen blijkbaar....
    (Hoe streng is dit beleid?)
    pi_12786173
    quote:
    Op donderdag 28 augustus 2003 16:16 schreef Kos het volgende:
    Ik ga dit jaar voor het eerst in 5 jaar niet... en het gaat regenen.
    Op Werchter was het mooi weer...
    Ik ook, op radio en tv wordt uitgebreid verslag gedaan
    Het is dan misschien niet zo mooi als op Lowlands zelf, maar de regen is een grote spelbreker

Uitzendingen (onder voorbehoud)

Televisie (Ned 3):

zaterdag 30 augustus, 13.10 - 16.55 uur
    zondag 31 augustus, 12.05-16.05 uur en 00.15-04.15 uur,.

Radio 3FM:

vrijdag 20.00 - 03.00 uur
    zaterdag 18.00 - 03.00 uur
    zondag 15.00 - 01.00 uur

Veel kijk-en luisterplezier!

pi_12786323
    quote:
    Op donderdag 28 augustus 2003 16:13 schreef s00z het volgende:

[..]

Ik las dat paraplu's ook verboden waren op het terrein, maar SEMTEX, Je mag toch wel bier meenemen naar de camping?

He sOOz, je gaat ook

Eh.. ik zal naar je uitkijken (ofzo)

pi_12786420
    quote:
    Op donderdag 28 augustus 2003 16:19 schreef s00z het volgende:

[..]

(Hoe streng is dit beleid?)

Er worden streekproeven gedaan. Wat niet mag wordt weggeflikkert.
      donderdag 28 augustus 2003 @ 16:53:53 #233
    6253 HeatWave
    Apex Predator
    pi_12786466
    quote:
    Op donderdag 28 augustus 2003 16:48 schreef marsterretje het volgende:

[..]

He sOOz, je gaat ook

.

Ik ga helaas niet dit jaar, ik zal het missen *snik*.

A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
    Get woke, go broke!
      donderdag 28 augustus 2003 @ 16:58:34 #234
    25947 flaphead
    twisted shit.
    pi_12786567
    noouw... al die mensen die al vertrekken... ook ik kan morgen pas vertrekken aangezien mn vriendin nog een uitstapje van het werk had vanavond
    ik hoop toch nog wel een plekkie vóór de brug te kunnen krijgen, want dan zit je zó voor de festivalingang, das echt beter. maarja, heb eerlijk gezegd weinig hoop, net als voor droog weer.
    i wish i had no feelings. they suck. they keep throwing you from side to side. they knock you down. they wear you down...
    pi_12786612
    quote:
    Op donderdag 28 augustus 2003 16:53 schreef HeatWave het volgende:

[..]

.

Ik ga helaas niet dit jaar, ik zal het missen *snik*.

We maken wel een mooi verslagje als je het lief vraagt hoor!
      donderdag 28 augustus 2003 @ 17:01:29 #236
    6253 HeatWave
    Apex Predator
    pi_12786642
    quote:
    Op donderdag 28 augustus 2003 17:00 schreef marsterretje het volgende:

[..]

We maken wel een mooi verslagje als je het lief vraagt hoor!

*lief vraagt* .
    Get woke, go broke!
    pi_12786743
    quote:
    Op donderdag 28 augustus 2003 17:01 schreef HeatWave het volgende:

[..]

*lief vraagt* .

vrijdag 17.00
    Mijn werk zit erop. Ik ga naar paps en mams om tent op te halen en mijn broertje naar zijn plannen te vragen, misschien wil hij wel mee naar een paar punkbandjes, waar tentgenoot niet heen wil.

18.00 Overleg met tentgenoot hoe we gaan afspreken (afzonderlijke komst). Zij zit in de tetamenstress.

etc etc
    Meer volgt maandag!

donderdag 28 augustus 2003 @ 17:09:17 #238
    6253 HeatWave
    Apex Predator
    pi_12786831
    quote:
    Op donderdag 28 augustus 2003 17:06 schreef marsterretje het volgende:

[..]

vrijdag 17.00
    Mijn werk zit erop. Ik ga naar paps en mams om tent op te halen en mijn broertje naar zijn plannen te vragen, misschien wil hij wel mee naar een paar punkbandjes, waar tentgenoot niet heen wil.

18.00 Overleg met tentgenoot hoe we gaan afspreken (afzonderlijke komst). Zij zit in de tetamenstress.

etc etc
    Meer volgt maandag!

. je bent lief!

Veel plezier meisje en ik kan niet wachten op je verslag van Maandag!

Get woke, go broke!
      donderdag 28 augustus 2003 @ 17:17:44 #239
    36568 s00z
    geboren voor het geluk
    pi_12787025
    quote:
    Op donderdag 28 augustus 2003 16:48 schreef marsterretje het volgende:

[..]

He sOOz, je gaat ook

Tot dan, ik kom ook om 11 uur naar de 24 Hrs tent :d

Maarre, als ik het zo uitreken, als ik over 1 uur vertrek dan ben ik nog 3 uur bezig, en dat lukt me nooit om over 1 uur te vertrekken...

Dus misschien kom ik morgen, maar ik reken op vanavond ........

donderdag 28 augustus 2003 @ 17:38:25 #240
    27923 Netanyahu
    Onvoorwaardelijk
    pi_12787562
    Heerlijk, naar Lowlands

4 dagen geen theedoeken

Amnesty International - Vechten voor de Rechten van de Slechten
      donderdag 28 augustus 2003 @ 17:43:40 #241
    14746 k_i_m
    Oldbies Automatisering BV.
    pi_12787694
    quote:
    Op donderdag 28 augustus 2003 17:06 schreef marsterretje het volgende:

[..]
    etc etc
    Meer volgt maandag!

Hee mar*!

Ga jij ook met mensen uit Hillywood? Als het goed is ga ik morgen met fab en nath mee, omdat ik een ander bandje moet halen, (zij ook, . persbandje .) maar vanavond gaan we nog overleggen in de kar over hoelaat etc. Kom je ook? .

In my life
    Why do I smile
    At people who I'd much rather kick in the eye ?
      donderdag 28 augustus 2003 @ 19:40:02 #242
    11091 SEMTEX
    Mevr. Hoe-die-nie
    pi_12790306
    quote:
    Op donderdag 28 augustus 2003 16:13 schreef s00z het volgende:

[..]

Ik denk 't wel
    pi_12792542
    Je mag tot 12 blikjes bier of fris pp meenemen naar de camping.

Ik ga zelf morgenmiddag en zit nog enorm te twijfelen of ik even laarzen moet kopen, of gewoon heel erg ga hopen dat mijn schoenen het volhouden......

argh....ik weet het niet; wat moet ik doen? laarzen kopen of niet?

Resultaten behaald in het verleden bieden geen garantie voor de toekomst!
    pi_12793366
    quote:
    Op donderdag 28 augustus 2003 21:19 schreef Mr_Shoot het volgende:
    Je mag tot 12 blikjes bier of fris pp meenemen naar de camping.

Ik ga zelf morgenmiddag en zit nog enorm te twijfelen of ik even laarzen moet kopen, of gewoon heel erg ga hopen dat mijn schoenen het volhouden......

argh....ik weet het niet; wat moet ik doen? laarzen kopen of niet?

als je de hele dag op laarzen rondloopt krijg je volgens mij gigantisch last van je poten
    pi_12794101
    quote:
    Op donderdag 28 augustus 2003 21:49 schreef insaniac_2oo1 het volgende:

[..]

als je de hele dag op laarzen rondloopt krijg je volgens mij gigantisch last van je poten

tja, dat is zeker waar... dan hopen op mooi weer maar
    Resultaten behaald in het verleden bieden geen garantie voor de toekomst!
    pi_12794103
    quote:
    Lowlands eert smartlappenkoning

Niet het danceduo Lamb of rockband Live maar smartlappenkoning Johnny Hoes is dit weekeinde de eregast op popfestival Lowlands. ,,Beter laat dan ooit'', vindt Hoes.

En: ,,Een oorlogsmisdadiger pakken ze ook pas op als-ie 88 is.''

De gemiddelde Lowlands-bezoeker is een jaar of 19 en de doorsnee optredende artiest loopt tegen de 30, maar eregast Johnny Hoes is 86! Al 65 jaar lang staat zijn naam synoniem voor de best verkochte Nederlandstalige single (450.000 keer Och, was ik maar bij moeder thuisgebleven) en ontdekker van de Zangeres Zonder Naam. Wat zouden het zangeresje Helma, het duo Wilma-ri's, de Limbra Zusjes en persiflagist Kleine Jopie zijn geweest zonder de steun van de platenbaas, zanger en producer uit Weert. Maar ook Normaal, Doe Maar en Frank Boeijen hebben geprofiteerd van het zakelijk instinct van Johnny Hoes. Het eerbetoon dat zondagnacht op popfestival Lowlands wordt gebracht had er al veel eerder moeten zijn!

,,Beter laat dan ooit'', zegt Johnny Hoes met onverslijtbaar Rotterdamse tongval. ,,Ik ben jarenlang verguisd door de Nederlandse omroep en zogenaamd betere bladen. Nu ik 86 ben, kan ik klaarblijkelijk geen kwaad meer uitrichten. Een oorlogsmisdadiger pakken ze ook pas op als-ie 88 is.''

Het elitekorps van het Nederlandse lied treedt aan om de erfenis van Hoes tot leven te wekken. Bonnie St. Claire, Annie de Reuver, Jacques Herb, Koos Alberts en Arie Ribbens vormen slechts de slagroom van de taart. Ria Valk wordt speciaal voor dit festijn 'ingevlogen' en Jules Deelder maakt er zelfs zijn debuut als zanger. Hoes zegt in mei door Mojo-programmeur Willem Venema te zijn benaderd. ,,Die man wordt de hele dag om de oren geslagen met heavy metal, house en hip hop en toch gelooft hij heilig in het Nederlandstalig repertoire. Dat vind ik fantastisch. Ik hoop een nieuw publiek te bereiken dat op Nederlands gebied niet veel gewend is. Want laten we nou eerlijk zijn, het gros van de mensen dat daar komt, heeft geen flauw idee waar die hip hop-lui uit Amerika het in hun teksten over hebben.''

http://www.ad.nl/artikelen/VrijeTijd/1061960375724.html

Veel plezier allemaal met Johnny Hoes, Ria Valk, Bonnie St. Claire, Annie de Reuver, Jacques Herb, Koos Alberts en Arie Ribbens!!
    pi_12797280
    Ik zit nog thius, ga morgen ochtend, en k belde net...ze stonden al 5 uur in de rij waar geen beweging in zat, in de kou, en waren elkaar allemaal kwijt geraakt...het is volgens mij een grote chaos daar. Maar goed. Ik ga mn slaap pakken. Cyu @ Lowlands!
      vrijdag 29 augustus 2003 @ 00:46:54 #248
    22930 Wolve000
    Het loopt wel los
    pi_12797825
    Argh, ik ga ook morgenochtend, maar ik moet nog steeds m'n tas inpakken!

Er komen nu net ineens allemaal dingen tegelijk waardoor er van alles eigenlijk net even niks terecht komt...

Maar het gaat toch leuk worden de komende dagen

pi_12798521
    Als ik nu na buiten kijk dan regent het hier in tilburg al ruim 1,5 uur!! Ben op dit moment weer blij dat ik een jaartje over sla . Al was het vorig jaar in de regen ook erg leuk....Mmmm heb nu al weer zin in volgend jaar
    pluk de dag (alleen niet te vroeg)
      vrijdag 29 augustus 2003 @ 02:51:05 #250
    22930 Wolve000
    Het loopt wel los
    pi_12799327
    quote:
    Op vrijdag 29 augustus 2003 01:39 schreef Gangster-Engel het volgende:
    Als ik nu na buiten kijk dan regent het hier in tilburg al ruim 1,5 uur!! Ben op dit moment weer blij dat ik een jaartje over sla . Al was het vorig jaar in de regen ook erg leuk....Mmmm heb nu al weer zin in volgend jaar
    Och, wat nu uit de lucht valt valt het komende weekend niet meer uit de lucht!

En nu kan ik eindelijk gaan slapen..... een paar uurtjes

pi_12800224
    quote:
    Op vrijdag 29 augustus 2003 02:51 schreef Wolve000 het volgende:

[..]

Och, wat nu uit de lucht valt valt het komende weekend niet meer uit de lucht!

Inderdaad! Hmmz, ik hoop dat iedereen nu veilig&droog binnen is...en dat mijn slaapplek overeind staat! Ik ben net op, ik ga zo nog even snel twee flessen Fruitontbijt halen, en than...I'm off!

Edit: Voor degenen diedit nog lezen voordat ze weg gaan...ik lees net dat Ska-P heeft afgezegd wegens een zwangere vrouw.

vrijdag 29 augustus 2003 @ 08:23:40 #252
    35514 anima
    nigga stole my yoshi
    pi_12800461
    voor alle fervente lowlands gangers die dit jaar een keertje lowlands overslaan is het een genoegen om het te zien regenen.

doet mij echt goed, anders was ik dit weekend goed down geweest

&gt;&gt;&gt;&gt;Fotoboek&lt;&lt;&lt;&lt;
    Ik geloof niet in God, maar ik geloof wel dat er iets is, citeerde Harry de halve wereld bevolking
      vrijdag 29 augustus 2003 @ 08:56:25 #253
    20403 Komakie
    That's Gnarly!
    pi_12800746
    Ik ga vanmiddag pas weg. 17h

het blijft klote als je vrijdag gewoon moet werken

Maar goed het is niet anders. Wel klote dat het hier al regent sinds ik wakker ben. Dus al een uurtje of 2....

pi_12801178

weken lang niks anders dan zon, en wanneer moet het weer gaan regenen? jahoor, uitgerekend tijdens lowlands

pi_12818594
    Ik ben nu naar Cleaning Women aan het kijken, lekker vaag
    Dit onderdeel is tijdelijk gesloten in verband met onderhoudswerkzaamheden.[br][br]Wij vragen hiervoor uw begrip.[br][br]De directie
      vrijdag 29 augustus 2003 @ 22:18:21 #256
    52543 Timo20
    RODA JC FOREVER!!
    pi_12818726
    quote:
    Op vrijdag 29 augustus 2003 22:12 schreef TalkShowHost het volgende:
    Ik ben nu naar Cleaning Women aan het kijken, lekker vaag
    nu Lamb
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar: