quote:* Mahavishnu niet.
Op zaterdag 6 september 2003 12:06 schreef sleepflower het volgende:
* sleepflower verveelt zich
Huiswerk.
.
quote:Nu al? Het is pas 12 uur.
Op zaterdag 6 september 2003 12:08 schreef Mahavishnu het volgende:[..]
* Mahavishnu niet.
.
Huiswerk.
.
Op zulke momenten zie ik de voordelen van een "straight edge"-levensstijl ineens ook wel in.
quote:Wat moet, dat moet. Dit moet, dus het moet. Nu.
Op zaterdag 6 september 2003 12:10 schreef sleepflower het volgende:[..]
Nu al? Het is pas 12 uur.
quote:Aldus mijn moeder, die ervan baalde dat ik de afgelopen weken geen reet uitgevoerd heb.
Op zaterdag 6 september 2003 12:13 schreef Mahavishnu het volgende:[..]
Wat moet, dat moet. Dit moet, dus het moet. Nu.
quote:Moeders...
Op zaterdag 6 september 2003 12:19 schreef Mahavishnu het volgende:[..]
Aldus mijn moeder, die ervan baalde dat ik de afgelopen weken geen reet uitgevoerd heb.
.
Vandaag hoef ik helemaal niks te doen en kan ik lekker lang in bed blijven liggen.
Jammer dat ik om zeven uur al wakker was.
quote:AA-drankjes + water = succesvol dnbfeest. Daarvoor nuttigt men natuurlijk een voedzame en energievolle maaltijd
Op zaterdag 6 september 2003 15:26 schreef AudreyHepburn het volgende:
* AudreyHepburn is gisteren flauwgevallen op een drum&bassfeestje. Te weinig gedronken, teveel hitte.. Afgezien van het flauwvallen, waarbij ik met mijn kin op de bar viel, was het een ontzettend gaaf feest, en ben ik nu echt TE brak en uitgeput, en ga ik nu ook eigenlijk gewoon slapen. MOE.
quote:Bedoel je hiermee dat je kamervloer een nieuw uiterlijk heeft, of dat ik jou straks terugzie in toga ?
Op zondag 7 september 2003 12:57 schreef Mahavishnu het volgende:
Ik ga vandaag nieuwe kleden kopen. Ja, ik heb een heel boeiend leven..
quote:Neh, het is bij een zwarte broek en een zwarte trui gebleven. Al was een toga in combinatie met mijn kapsel wel een goed idee geweest voor extra shockvalue op school: mijn haar is in willekeurgie volgorde een kraaiennest, te lang, "back to the 60's, man" en pre-rabbinaal genoemd.
Op zondag 7 september 2003 16:18 schreef AudreyHepburn het volgende:[..]
Bedoel je hiermee dat je kamervloer een nieuw uiterlijk heeft, of dat ik jou straks terugzie in toga ?
quote:Herkenbaar.
Op zondag 7 september 2003 07:36 schreef dwerg het volgende:
Goedemorgen Muziek.Vandaag hoef ik helemaal niks te doen en kan ik lekker lang in bed blijven liggen.
Maar, zoals Frank Zappa al eens zong: "Who cares if hair is long or short or sprayed or partly grayed"...
quote:PICS ! CUPSIZE !
Op zondag 7 september 2003 17:07 schreef Mahavishnu het volgende:[..]
Neh, het is bij een zwarte broek en een zwarte trui gebleven. Al was een toga in combinatie met mijn kapsel wel een goed idee geweest voor extra shockvalue op school: mijn haar is in willekeurgie volgorde een kraaiennest, te lang, "back to the 60's, man" en pre-rabbinaal genoemd.
.
quote:Er woont een jongen in een unit naast me die door twee van de meisjes in zijn huis aangesproken wordt met Jezus. Stomme mutsen.
Op zondag 7 september 2003 17:12 schreef Zander het volgende:
Op de middelbare school was mijn haar zo lang dat brugklassertjes spontaan 'Jesus Christ Superstar' begonnen te zingen als ik langs kwam lopen. Echt waar.Maar, zoals Frank Zappa al eens zong: "Who cares if hair is long or short or sprayed or partly grayed"...
quote:Dat soort dagen heb jij natuurlijk ook wel eens.
Op zondag 7 september 2003 17:10 schreef Diverse_Reality het volgende:
Herkenbaar..
Gelukkig mag ik morgen weer de hele dag werken.
quote:Geen pics, ze zijn nogal cameraschuw. Hun maten kan ik je wel verklappen: 33-36 en XL.
Op zondag 7 september 2003 17:12 schreef AudreyHepburn het volgende:[..]
PICS ! CUPSIZE !
Succes met het vele werk, dwerg. ![]()
Gisteren heb ik ongegeneerd een single van Bad Candy gekocht, tegelijkertijd met een cd van Overkill.
quote:En geen Steef.
Op zondag 7 september 2003 23:07 schreef Mini_rulez het volgende:
Argh, ik kan geen Jamai meer zien.
quote:Ik ook niet.
Op zondag 7 september 2003 23:16 schreef Mini_rulez het volgende:[..]
En geen Steef.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |