Is een dagboek niet kinderachtig? Is het niet de puberversie van de al-oude teddybeer waar je al je geheimpjes aan vertelde?Is het geen zielige veilige weg, omdat je weet dat je dagboek nix terugantwoord, en ook je gedrag niet kan bekritiseren?
* Kwarkie houd ook een dagboek bij maar vind dat hij zich hier niet voor hoeft te schamen
quote:
Op zondag 24 augustus 2003 18:59 schreef Slarioux het volgende:
Ik niet, terugdenkend aan die 2 studentes.
quote:
Op zondag 24 augustus 2003 18:58 schreef Kwarkie het volgende:
Is een dagboek niet kinderachtig? Is het niet de puberversie van de al-oude teddybeer waar je al je geheimpjes aan vertelde?Is het geen zielige veilige weg, omdat je weet dat je dagboek nix terugantwoord, en ook je gedrag niet kan bekritiseren?
nee hoor leuk voor mensen als ze hun gevoelens kwijt moeten, ik heb er geen behoefte aan
quote:Lucht je hart!
Op zondag 24 augustus 2003 19:09 schreef Heintje het volgende:
Waarom een dagboek. Er is altijd wel iemand op MSN die ik lanstig kan vallen met mijn verhalen. En anders kan ik het altijd nog op FOK kwijt he.
Hey maar ik vind het wel leuk dat iemand dat doet. En nog een jongen ook! Dat vind ik dan wel weer (ik vind schattig een jeukwoord). Ik denk dat het zelfs goed kan zijn. Ik krop zelf bijv alles op, van je afschrijven is een goede remedie en kom je tot rust, als je alles hebt heventileerd. ik doe het zelf niet, veel te bang dat een ander dat dan leest. En op Fok krijg je 99 van de 100 keer ook kutreacties zoals huilie, zeik niet of ga een ander lastig vallen. En je zet niet alles hier neer. Toch?
Dus ik zit er wel serieus over te twijfelen ja.
quote:Ai, zou je dat nou wel doen?
Op zondag 24 augustus 2003 19:21 schreef BlaatschaaP het volgende:
Dus ik zit er wel serieus over te twijfelen ja.
Nu heb ik geen dagboek meer, maar mail ik elke dag mijn belevenissen naar mijn vriendin in Brazilië.
quote:Kijk eens naar de weblog rage, dat zijn toch eigenlijk niets anders als dagboeken in moderne vorm?
Op zondag 24 augustus 2003 18:58 schreef Kwarkie het volgende:
Wie houdt er allemaal een dagboek bij?
Beetje over jongens schrijven..
En welke rare/lieve acties ze nou weer uitgehaald hebben
Meestal ga ik net voor het slapen gaan even erin schrijven met een muziekje aan..
quote:Same here.
Op zondag 24 augustus 2003 20:52 schreef Sylvana het volgende:
nee, ik hou geen dagboek meer bij, vroeger wel gedaan, maar nou niet echt behoefte meer aan
Heb ongeveer 8 dagboeken versleten. Die liggen nu in een kast op zolder. Ik lees ze nog wel eens door. Erg leuk om te lezen hoe ik als puber was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |