Die Steffen kan wel vloeken....
alleen hoe heet dat liedje dat ze gebruiken voor dat programma
ik heb het eerder gezien het ligt op het puntje van me tong
maar kan er ff niet op komen 8(
iemand?
quote:hehe dat dacht ik ook ja, maar hoe het nummer zelf :/
Op vrijdag 29 augustus 2003 22:05 schreef geursel het volgende:
Sorry... weet het niet zeker, maar uuhmm.. geloof van queens of the stoneage.. kan dat??
Ze filmen alles zelf en op de aftiteling zie ik ook niet dat er een redactie op zit. Ben benieuwd of ze het zelf ook in elkaar zetten. Als dat zo is dan snap ik ook wel dat al die vloeken erin zitten. Niet dat ik het leuk vindt maar wel goed dat het kan.
Ik vind wel dat MTV de laatste tijd aanwezig is.... juist de programma's als The Osbournes maar ook Mash en Punk'd zijn erg ok. Daarnaast zag ik zelfs Nederlandse grappige filmpjes.....NET ALS VROEGER.
Nu Ray Cookes nog...of Marcel van Thilt...
Weer eens een beetje wat nieuws en toch ook weer leuk en origineel
btw. Hoop dat degene van Noord naar Zuid winnen
quote:Die krijgen tot nu toe wel veruit het meeste voor elkaar, dus dat zit er dik in
Op woensdag 3 september 2003 04:12 schreef neggix het volgende:
btw. Hoop dat degene van Noord naar Zuid winnen
Commentaar van Beelen is erg leuk.
ik dacht 'wtf? pulpshow = back? '
ik was grooooote fan van pulpshow
vooral steffen en flip
en nu zitten ze hier ook in dussuh
* Marjoow zag flip in eindhoven
quote:- Heb je een gratis kamer
Op woensdag 3 september 2003 09:24 schreef Stranger het volgende:[..]
Die krijgen tot nu toe wel veruit het meeste voor elkaar, dus dat zit er dik in
Die Rogier is wel zo'n verwaande kakker niet normaal.
Wat een ONZIN ook om maar voor de deur te wachten totdat die 'vage kennis' misschien terugkwam van het stappen zodat ze daar konden overnachten! Ooh please je gaat daar niet voor Jan Lul tot smorgensvroeg in een stoeltje half dood te liggen wachten. Losers. Echt creatief zijn ze niet en het ontbreekt ze aan socialiteit om iets voor elkaar te krijgen omdat er geen -dank-je-wel met service smile er vanaf komt. Zit me dood te ergeren aan dat Jack Osbourne gedoe.
Kanslozen.
Maar zeker leuk programma! Dit zou ikzelf wel eens willen doen eigenlijk, wie gaat er mee?
Maar idd, de tegenstellingen zijn erg leuk om te zien. Noorden van Europa is de mentaliteit echt 10X beter...
Heb het nu denk ik 2 of 3 keer gezien. Hoeveel afleveringen komen er totaal? En op welke dagen? In de beginpost staat dan vrijdag en zaterdag, maar het was er net dus ook op.
quote:Officieel Vrijdag avond 21:00 de eerste en dan dinsdag om 21:00 herhaling en dan elke dag ergens een herhaling van, volgens mij
Op dinsdag 9 september 2003 17:59 schreef Smeich het volgende:
Ik vind het HELEMAAL geweldig dit programma!Heb het nu denk ik 2 of 3 keer gezien. Hoeveel afleveringen komen er totaal? En op welke dagen? In de beginpost staat dan vrijdag en zaterdag, maar het was er net dus ook op.
Vooral CO en die andere in Noorwegen, wat die toch voor elkaar krijgen en die andere maar slapen op het strand en bedelen
Wat gaan die jongens kapot daar in Barcelona. Ik vind ie Steffen en Flip dan wel een beetje losers ook...al maken ze duidelijk geen gebruik van hun uiterlijk. Ze stromen ook niet echt over van sociale contacten.
Elke vrijdag is de nieuwe aflevering en de rest wordt herhaald elke keer.
He Geursel.... als neefje van weet jij meer details. HAlen die Flip en Steffen uberhaupt het einde? Worden ze niet ergens halverwge overvallen en dan voor dood aan de zijkant van de snelweg achtergelaten?
Mijn sympathie ligt toch ook een beetje bij dit tweetal dat totaal niet gehinderd is door ook maar enige kennis van een vreemde taal :-)
quote:Nummer is van Gary Jules - Mad World
Op woensdag 10 september 2003 07:17 schreef KnowItAll het volgende:
Al met al vind ik de muziek toch wel erg goed. Wie kent dat nummer dat gebruikt is in aflevering twee. Ik ken het uit de film D. Darko. Is dat niet van Neil Young?
quote:gebruik je de spoilertag?
Op woensdag 10 september 2003 07:17 schreef KnowItAll het volgende:.
He Geursel.... als neefje van weet jij meer details. HAlen die Flip en Steffen uberhaupt het einde? Worden ze niet ergens halverwge overvallen en dan voor dood aan de zijkant van de snelweg achtergelaten?
quote:Van Gary Jules dus, hardstikke mooi en beladen nummer, totaal niet op zijn plek in zo'n luchtige serie dus
Op woensdag 10 september 2003 07:17 schreef KnowItAll het volgende:
Al met al vind ik de muziek toch wel erg goed. Wie kent dat nummer dat gebruikt is in aflevering twee. Ik ken het uit de film D. Darko. Is dat niet van Neil Young?
spoiler:
Zooo... genoeg info
Wel grappig trouwens, die joekels van billboards op diverse NS stations
[Dit bericht is gewijzigd door geursel op 10-09-2003 11:45]
quote:ben ik het helemaal mee eens
Op zaterdag 6 september 2003 12:57 schreef Keano het volgende:
Het team van Steffen moet winnen!Die Rogier is wel zo'n verwaande kakker niet normaal.
Had wat rustiger gemogen.
[edit] toch niet...... zijn echt in Duitsland. Schiet eindelijk erg op voor Steffen en Flip Mag ook wel, na al die tegenslagen. Denk dat Co en Rogier het ook erg lastig gaan krijgen
[Dit bericht is gewijzigd door geursel op 12-09-2003 21:45]
Hardstikke tof programma, alleen snap ik niks van de programmering. Alle afleveringen door mekaar en dan op vrijdag een nieuwe ofzo...
Wij zijn ook aangestoken door het lift virus en gaan eerst maar eens een wedstrijdje Rotterdam-Antwerpen doen. Nog nooit gelift en zonder camera zal het wel een stuk lastiger zijn. One step at a time.
quote:Ik wil mezelf ook aanmelden als er een The Trip 2 komt ofzo,wat denk ik wel gaat komen.Anders wil ik de route zelf afleggen.
Op zaterdag 13 september 2003 20:08 schreef Erasmusch het volgende:
Wel vaag, stond op de site dat ze geen liften mochten krijgen van meer dan 200 km per dagHardstikke tof programma, alleen snap ik niks van de programmering. Alle afleveringen door mekaar en dan op vrijdag een nieuwe ofzo...
Wij zijn ook aangestoken door het lift virus en gaan eerst maar eens een wedstrijdje Rotterdam-Antwerpen doen. Nog nooit gelift en zonder camera zal het wel een stuk lastiger zijn. One step at a time.
quote:Ja,volgensmij heel volgensmij en heel stiekum krijgen steffen en flip en co en rogier tog wel hulp van mtv
Op zaterdag 13 september 2003 23:04 schreef geursel het volgende:
Is natuurlijk wel een uitdaging of a lifetime.. maar vergis je niet, denk dat het ook erg saai kan zijn.. maar wie weet
Tja... ze kunnen natuurlijk wel zeggen dat ze met MTV meedoen en zo'n camera wil ook wel meehelpen
quote:Gaat idd wel erg snel nu ja. En die Steffen he,vooral die opmerking met dat 'afscheid nemen is altijd moeilijk' en met dat frans woordenboek
Op zondag 14 september 2003 09:51 schreef Bhaartje het volgende:
Gister was wel weer lachen met met Co, Rogier, Flip ennuuhh....die andereWas wel cool dat die Belg ze liet meereizen naar ZwedenBelgie!
Gister weer erg genoten. En dat schaamteloze he, gewoon geld van de toiletjuffrouw meenemen. En je zou s moeten turven hoevaak Steffen 'motherfucker' roept, echt helemaal geweldig die kerel!
quote:"Groene man!"
Op zondag 14 september 2003 17:41 schreef Prinseske het volgende:
Pulpshow is cool!
Leuke aflevering weer, dik op stap daar.. en Co en Rogier krijgen het steeds moeilijker
quote:Als Veronica iets van verstand in zijn kop heeft, halen ze het terug. Kink-tv is het enige goede wat ik heb gezien in de 'wij verkloten onze eigen naam en verdienen geen zender' tijd van Veronica.
Op zaterdag 20 september 2003 21:31 schreef geursel het volgende:
Hehe, vet programma ja. Pulp show was oook cool. Daar speelde allebei m'n neven in mee (Steffen en Tim) Vooral Tim in die Konmar... 1 minuut gratis boodschappen bij de Albert Heijn!!! En dan na een minuut erachter komen dat je niet in een Albert Heijn zit
Ik wil de Pulpshow terug!
quote:Jaaa! Die 2 belgen waren ook vet grappig
Op zaterdag 13 september 2003 23:15 schreef IsaacD het volgende:
Een paar jaar geleden was zo'n soort programma ook op TMF. Toen ging een VJ van de belgische TMF met zijn broer (Dieter en Mattias) de trip van spanje naar Noordkaap maken. Dat was ook heel erg grappig! Weet iemand dat nog ook?
Complimenten met Steffen.....Flip scoorde vanavond best maar good old S. is toch wel de ster met zijn uitspraak van alle bestemmingen....
-0-
quote:Anders ik wel!
Op zaterdag 20 september 2003 21:36 schreef nietzman het volgende:[..]
Als Veronica iets van verstand in zijn kop heeft, halen ze het terug. Kink-tv is het enige goede wat ik heb gezien in de 'wij verkloten onze eigen naam en verdienen geen zender' tijd van Veronica.
Ik wil de Pulpshow terug!
quote:So am I !
Op maandag 22 september 2003 12:45 schreef BlaBlub het volgende:
Ik kijk elke week vol plezier (en ook naar de vele herhalingen) en lig altijd weer dubbel, echt heel grappig
Kijk alweer uit naar vrijdag
quote:Nou ik lag gevloerd! En ook toen ie die kamer aan het inwijden was...spugen op de spiegel hahaha!!!
Op woensdag 24 september 2003 15:40 schreef bbrother het volgende:[..]
So am I !
Ik vindt het alleen beetje lullig van flip toen dat hij die stoelpoot brak in hun net gratis gekregen hotel kamer
quote:lol idd
Op woensdag 24 september 2003 21:02 schreef Bhaartje het volgende:[..]
Nou ik lag gevloerd! En ook toen ie die kamer aan het inwijden was...spugen op de spiegel hahaha!!!
quote:zou ik maar doen.......... het wordt immers nauwelijks herhaald.......
Op donderdag 25 september 2003 14:37 schreef bbrother het volgende:[..]
lol idd
ik kan het alleen morgen niet zien denk ik
nja dat wordt maar opnemen
quote:geweldig inderdaad. ook mooi is dat er geen cameraploeg meegaat. maakt het allemaal wat realistischer. hoeveel afleveringen komen er trouwens in totaal en waar zijn we nu?
Op donderdag 25 september 2003 17:02 schreef Glacius het volgende:
Werkelijk een briljant programma.
quote:veel accus en bandjes mee en wanneer ze kunnen opladen. ze hebben trouwens voordat ze gingen deenk ik ook wel een cursus filmen gekregen, want ze doen het soms wel aardig
Op donderdag 25 september 2003 17:12 schreef Frenkel het volgende:
Maar ik vraag me af hoe dat nou zit met die accu's van die batterijen van die camera's, die zoude ook wel leeg gaan, hebben ze dan een tas vol bij, of zouden ze die elke avond oplade??
quote:kaap zitten ter hoogte van parijs maar meer oostelijker en gibraltarboys zitten ergens in duitsland; in de buurt van hamburg dacht ik
Op donderdag 25 september 2003 17:13 schreef Ace1 het volgende:
Waar zijn die 2 gasten die op de kaap begonnen nu?Idem dito met die 2 gasten uit gibraltar?
Ik zou een bivakzak meenemen en gewoon langs de weg slapen, en dan van parkeerplaats naar parkeerplaats reizen. Niet comfortabel maar wel supersnel, en dan koop je van het geld af en toe wat eten. Het kost enorm veel tijd om door een stad te gaan in plaats van eromheen. Ze moeten haast wel bepaalde afspraken met MTV hebben gemaakt lijkt wel.
Helemaal dom was de actie van steffen en flip om gratis een auto proberen mee te krijgen, wel grappig.
quote:ja
Op zaterdag 13 september 2003 23:15 schreef IsaacD het volgende:
Een paar jaar geleden was zo'n soort programma ook op TMF. Toen ging een VJ van de belgische TMF met zijn broer (Dieter en Mattias) de trip van spanje naar Noordkaap maken. Dat was ook heel erg grappig! Weet iemand dat nog ook?
Twas wel weer leuk deze aflevering! Die Steffen met z'n scrotum, jaja
Blijft een geweldig duo! En die kerel zeg, die ze zo alles gaf: kaartjes hier, 200 kronen daar...doe maar zeg!
The tables seem to have turned.
En dan zoek ik nog een nummer uit The Trip. Kwam voor in een van de vorige uitzendingen, toen Steffen en Flip langs de snelweg stonden. Het is een stevig rocknummer, in het refrein zit onder andere de tekst 'Because I wanna...' (Volgens mij is het iets van The White Stripes, maar dat kan ik niet met zekerheid zeggen.)
Dus, iemand die me kan helpen?
[Dit bericht is gewijzigd door Glacius op 27-09-2003 17:21]
quote:Yes, dat is 'm inderdaad
Op zaterdag 27 september 2003 15:47 schreef Tom_Tom- het volgende:
The Hives - Hate To Say I Told You So misschien?
Wel jammer dat ze al hun geld kwijtraken .
quote:Ben benieuwd hoe het gaat gebeuren.
Op zaterdag 27 september 2003 21:05 schreef Meneer_Aart het volgende:
Co en Rogier rulen. Die andere twee zijn sukkels.Wel jammer dat ze al hun geld kwijtraken
.
quote:Provider van NERD misschien?
Op zaterdag 27 september 2003 21:21 schreef Glacius het volgende:
Dat nummer dat ik dus zoek wordt gedraaid op de achtergrond als Steffen en Flip opstaan in Kopenhagen. Gitaardeuntje zo te horen. Moet ik echt hebben!
quote:Nope...
Op maandag 29 september 2003 21:25 schreef DaisyDuke het volgende:[..]
Provider van NERD misschien?
quote:Iedere dag om 21.00 uur
Op dinsdag 30 september 2003 15:46 schreef bbrother het volgende:
hmm, ik heb het vrijdag gemist en zaterdag dus ook, maar waneer is de herhaling nou van afgelopen vrijdag enzo? ergens deze week nog
quote:Je kan aan Steffen en Flip goed merken dat ze meer ervaring hebben met filmen. Veel van wat ze doen bedenken ze vóór ze het filmen. Zo ook dit
Op vrijdag 26 september 2003 22:08 schreef Smeich het volgende:
Twas wel weer leuk deze aflevering! Die Steffen met z'n scrotum, jaja![]()
![]()
Net als het stukje dat hij voor e.o.a. winkelpui in Spanje staat. "Ja, die gozer, hoe heet'ie nou? Met z'n spaanse kutnummer en z'n rotkop. Volgens mij houdt hij van mannen." om vervolgens weg te lopen zodat je J. Bernal op de gevel ziet staan
Of het uitzwaaien van die bakvissen. In één adem is het "ja afscheid nemen doet pijn hee heb jij nog een mes meegejat?"
Flip vind ik een eikel, maar ze zijn veel grappiger om naar te kijken dan Co *saai* en Rogier *gaap*.
[Dit bericht is gewijzigd door Jansman op 01-10-2003 21:52]
maar stefen en flip hadden het ook goed ze kregen die kaartjes voor de boot of trein wat was het en kregen eten
moet eerlijk zeggen dat het mij ook leuk lijkt om zoiets te doen
quote:mij ook. en daarom ga ik het ook doen
Op woensdag 1 oktober 2003 12:16 schreef bbrother het volgende:
moet eerlijk zeggen dat het mij ook leuk lijkt om zoiets te doen
quote:Wel opnemen hu !
Op woensdag 1 oktober 2003 19:40 schreef MrAbagnale het volgende:[..]
mij ook. en daarom ga ik het ook doen
maar beetje anders, met 6 vrienden busje huren en geen geld mee, alleen geld voor benzine. Komende zomer een maand lang. Wordt leuk
quote:hehe, we nemen wel een camera mee. Maar het wordt waarschijnlijk niet zo goed gefilmt als the trip. Gewoon meer voor de lol
Op donderdag 2 oktober 2003 08:52 schreef bbrother het volgende:[..]
Wel opnemen hu !
wat ik me dan afvraag is waarom zijn hun camera's dan niet gestolen en hun geld wel
quote:Ja, wel raar inderdaad. Ik vind het niet echt geloofwaardig overkomen. Er gebeurt gewoon teveel.
Op zaterdag 4 oktober 2003 12:54 schreef bbrother het volgende:
wat ik me dan afvraag is waarom zijn hun camera's dan niet gestolen en hun geld wel
quote:ik vond de laatste aflevering helemaal niet geloofwaardig. Waarom mochten ze dat deel bij patrick kluivert of hoe hij ook heette niet uitzenden? Ze zeiden zo van; ja we mogen het niet uitzenden, en je zal straks horen waarom niet. Maar daarna werdt er niks meer over gezegd.
Op zaterdag 4 oktober 2003 13:08 schreef Glacius het volgende:[..]
Ja, wel raar inderdaad. Ik vind het niet echt geloofwaardig overkomen. Er gebeurt gewoon teveel.
quote:
Op zaterdag 4 oktober 2003 13:12 schreef MrAbagnale het volgende:[..]
ik vond de laatste aflevering helemaal niet geloofwaardig. Waarom mochten ze dat deel bij patrick kluivert of hoe hij ook heette niet uitzenden? Ze zeiden zo van; ja we mogen het niet uitzenden, en je zal straks horen waarom niet. Maar daarna werdt er niks meer over gezegd. [..]
Ik zat ook met smacht te wachten maar dr gebeurde inderdaad nix!
Beetje vaag als je het mij vraagt!
De Pulpshow roelde echt heel erg, echt jammer dat Veronica toen gekapt is.
Maar nu zijn ze terug! The Trip is echt geweldig! Alleen jammer dat het alweer bijna afgelopen is :-(.
En Co is mooooi
!
Kizz Dorien
[Dit bericht is gewijzigd door shining-me op 04-10-2003 19:57]
Tja, de geloofwaardigheid wordt ter discussie gelegd. Iig weet ik 100X zeker dat het geen plagiaat of neppe zooi is. Kijk, als iemand een "scene" wil toevoegen , zouden ze dat doen om fun te hebben. Maar dat van het bestelen is wel echt gebeurd. ! camera + papieren weg.....
quote:Zou wel stoer zijn.
Op zondag 5 oktober 2003 11:50 schreef Smeich het volgende:
En natuurlijk, komt t nog uit op dvd?![]()
quote:opzich wel slim om 2 volledig verschillende stellen te sturen........ ene helft van NL is voor de ene 2 en de andere helft voor de andere 2
Op zondag 5 oktober 2003 12:08 schreef kotsmongool het volgende:
Vind het wel best dat co en rogier zijn bestolen, modemannetjes die zich druk maken om make-up enzo kunnen wat mij betreft wel een tegenslag gebruiken.
"Ik ben gestopt met biljarten."
-
-
-
"Ik had geen keus..."
quote:Nee, dat was bij Steffen en Flip.
Op zondag 5 oktober 2003 16:07 schreef kotsmongool het volgende:
Denk dat een camera is gestolen, die andere niet, er werd ook gezegd dat ze een bepaald stuk niet uitkonden zenden, dat zal dan wel op die gestolen camera staan, of zoiets.
quote:Het had toch iets te maken met die club van patrick kluivert? Daar waren co en rogier.
Op zondag 5 oktober 2003 16:17 schreef Glacius het volgende:[..]
Nee, dat was bij Steffen en Flip.
quote:Haha! En toch is Co eruugggg Leuk!
Op zondag 5 oktober 2003 12:08 schreef kotsmongool het volgende:
Vind het wel best dat co en rogier zijn bestolen, modemannetjes die zich druk maken om make-up enzo kunnen wat mij betreft wel een tegenslag gebruiken.
quote:Oh, toch wel? Vergissing,
Op zondag 5 oktober 2003 16:51 schreef kotsmongool het volgende:[..]
Het had toch iets te maken met die club van patrick kluivert? Daar waren co en rogier.
Paar uitspraken die ik echt briljant vond:
- "Hamburg"
- "Godverdomme lekker biertje, godverdomme"
- "Skrotum" ("Nee mongool, Skortum!")
- "Bever"
Zo zijn er nog wel meer, even vergeten enzo.
Ik vind dit echt het leukste programma van de nationale TV (samen met Punk'd en Spongebob)
quote:ehm, juist
Op maandag 6 oktober 2003 22:01 schreef punkchic het volgende:
Hey ik vind the trip egt een superkewl programma!!!
Ben er echt helemaal verslaafd aan!!
Ik hoop egt dat steffen en flip winnen want die
gozers zijn echt kei relaxt en de pulpshow vond ik ook altijd kei stoer!
vooral steffen ruleerd!! hij is echt relaxt...vind hem stiekem wel een lekker ding![]()
![]()
xxxxxxx Iris
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2003 09:33 schreef bbrother het volgende:[..]
ehm, juist
volgens mij komen alleen op vrijdag nieuwe afleveringen eh? #8 komt a.s weer ben benieuwd hoeveel er in totaal zijn, ik denk een stuk of 10, wel jammer als het is afgelopen
quote:Volgens mij is het een JVC Mini-DV Cam, het typenummer weet ik zo niet uit mn hoofd
Op woensdag 8 oktober 2003 10:15 schreef HomoUniversalis het volgende:
Wat voor camera gebruiken die gasten?? Wie kan mij dit zeggen?.
=edit=
volgens mij is het deze:
Maar dan met richtmicrofoon voorop.
de JVC GR-DV3000U
($1999.95)
- 1.33 Megapixel CCD (1/3.6-inch CCD with 1,330,000 pixels
- 540 Lines of Resolution with Super High-Band Processor
- 4 Selectable Image Size Settings for Digital Stills (1600x1200/1280x960/1024x768/640x480)
- F1.2 Aspherical Super Bright Lens for High-Quality Images plus Real
- Touch Manual Focus Ring
- 200,000 pixel - 3.5" Color Polycrystalline Silicon LCD Monitor, 270-degree rotating
- 113,000-Pixel High Resolution Color Viewfinder
Lijkt me duidelijk .
[Dit bericht is gewijzigd door Henkmanz op 08-10-2003 13:17]
hoeveel tapes hebben ze wel niet, en waar bewaren ze die? ze zijn echt maar met zn 2en als we the trip mogen geloven en die accu's dan die gaan ook op, als ze 3 dagen op straat slapen kunnen ze die ook niet opladen.. valt nog een hoop uit te zoeken dan!
quote:klopt, ik was al aan het lezen:
Op woensdag 8 oktober 2003 14:10 schreef Henkmanz het volgende:
Staat op de officiele site van The Trip dat ze gewoon een teringlading aan bandjes en accu's hebben meegekregen. Dat kan makkelijk, want die MiniDV-bandjes zijn echt de helft van een normaal cassettebandje, en de accus zijn maar ietsje groter. Gewoon in de tas dus
quote:Ja
Op woensdag 8 oktober 2003 18:16 schreef Duder het volgende:
Zat rogier niet eerst bij 6pack??
quote:Heb niet echt heel veel verstand van camera's... maar weet bijna zeker dat het geen JVC's maar Sony's zijn....
Op woensdag 8 oktober 2003 12:04 schreef Henkmanz het volgende:[..]
Volgens mij is het een JVC Mini-DV Cam, het typenummer weet ik zo niet uit mn hoofd
Ik weet haast wel zeker dat het een JVC is aan de vorm te zien.
quote:
Op donderdag 9 oktober 2003 15:32 schreef shining-me het volgende:
Zijn hier ook mensen die zooo fan zijn dat ze elke dag de herhalingen kijken?Ik namelijk wel (nou ja elke dag is ook wat overdreven...)
quote:Ik kijk ook best wel vaak een herhaling omdat het gewoon leuk is
Op donderdag 9 oktober 2003 16:26 schreef punkchic het volgende:
Jaaaaaaaaaaaah, dat doe ikke ook!! Zo kan je op donderdag alles meepratenomdat je het al uit je hoofd weet
!! Ik kijk het ook niet elke dag maar zie wel veel herhalingen
[..]
Met interviews met steffen en flip
En de deleted scene's natuurlijk
quote:Ik herzie mijn verhaal, ik heb goed gekeken en het zijn idd Sony's
Op woensdag 8 oktober 2003 19:38 schreef DaisyDuke het volgende:[..]
Heb niet echt heel veel verstand van camera's... maar weet bijna zeker dat het geen JVC's maar Sony's zijn....
In dezelfde klasse als de JVC die ik laatst liet zien hier:
2.1 Megapixel (Gross) Advanced HAD CCD Imager
MiniDV Recording
Professional Quality Carl Zeiss® Vario-Sonnar® Lens
10X Optical/120X Precision Digital Zoom
2.5 SwivelScreen Touch Panel LCD Display (211K Pixels) with Stylus
Precision Color Viewfinder
USB Streaming
Digital Still Memory Mode
MPEG Movie EX Mode
Manual Focus Ring
Expanded Focus Indictator
Progressive Shutter System
Intelligent Pop-Up Flash
i.LINK®* DV Interface (IEEE 1394)
Super SteadyShot® Picture Stabilization System
Super NightShot® and Color Slow Shutter
InfoLithium® Battery with AccuPower Meter System
Stamina® Power Management System
*i.LINK is a trademark of Sony, used only to designate that a product contains an IEEE1394 connector. All products with an IEEE1394 connector may not communicate with each other.
Carrying case features:
Compact, easy-to-carry shoulder bag
Attractive black simulated leather and extra padding protect your camcorder
Front pocket for spare battery packs and tapes
False bottom for extra protection and storage
Upper mesh pocket for cables and small accessories
beter dus. en slechts € 1299,-
[Dit bericht is gewijzigd door Henkmanz op 10-10-2003 18:52]
quote:Zou wel leuk zijn... Maar ik vraag me af of het goed zou verkopen... Zijn toch niet onwijs veel mensen die ernaar kijken?!
Op vrijdag 10 oktober 2003 16:46 schreef Ace1 het volgende:
Zouden alle afleveringen op dvd komen?Met interviews met steffen en flip
En de deleted scene's natuurlijk
quote:Ik denk het wel, ik geloof dat er meer mensen naar kijken dan in eerste instantie (door bijna iedereen) gedacht wordt. Ik wist het eerst niet,maar mijn complete klas (leeftijd varierend van 19 tot 25) kijkt ernaar.
Op vrijdag 10 oktober 2003 18:51 schreef NiMAGiNE het volgende:[..]
Zou wel leuk zijn... Maar ik vraag me af of het goed zou verkopen... Zijn toch niet onwijs veel mensen die ernaar kijken?!
quote:Yah onze leeftijdsgroep die kent het wel... Maar daar buiten?!... Nah ja... Afwachten!
Op vrijdag 10 oktober 2003 18:54 schreef Henkmanz het volgende:[..]
Ik denk het wel, ik geloof dat er meer mensen naar kijken dan in eerste instantie (door bijna iedereen) gedacht wordt. Ik wist het eerst niet,maar mijn complete klas (leeftijd varierend van 19 tot 25) kijkt ernaar.
quote:Dr zijn veel mensen binnen onze leeftijdsgroep hoor
Op vrijdag 10 oktober 2003 18:56 schreef NiMAGiNE het volgende:[..]
Yah onze leeftijdsgroep die kent het wel... Maar daar buiten?!... Nah ja... Afwachten!
quote:Kinderen zeuren om K3 shit en ouders kopen het voor ze. Da's de enige reden dat het een rage is geworden... De kinderen zelf hebben immers het geld er niet voor. Dus om nou K3 met The Trip te vergelijken
Op vrijdag 10 oktober 2003 18:57 schreef Henkmanz het volgende:[..]
Dr zijn veel mensen binnen onze leeftijdsgroep hoor
![]()
Kijk bijvoorbeeld naar DVD's van K3; je zou denken dat kids (of hun ouders) wel gek waren om zoveel cash uit te geven aan hun cd's of dvd's. Die troep loopt als een trein! Dus waarom zou the Trip voor onze leeftijdscategorie niet hetzelfde doen?
quote:Ik vergelijk het als iets wat typerend voor een bepaalde leeftijdscategorie bedoeld is.
Op vrijdag 10 oktober 2003 18:59 schreef NiMAGiNE het volgende:[..]
Kinderen zeuren om K3 shit en ouders kopen het voor ze. Da's de enige reden dat het een rage is geworden... De kinderen zelf hebben immers het geld er niet voor. Dus om nou K3 met The Trip te vergelijken
quote:Ok!
Op vrijdag 10 oktober 2003 19:01 schreef Henkmanz het volgende:[..]
Ik vergelijk het als iets wat typerend voor een bepaalde leeftijdscategorie bedoeld is.
Niet omdat het op elkaar zou lijken ofzo.
quote:ik weet bijna zeker dat ze met sony vx 2000 cameras filmen,
Op vrijdag 10 oktober 2003 18:48 schreef Henkmanz het volgende:[..]
Ik herzie mijn verhaal, ik heb goed gekeken en het zijn idd Sony's
.
In dezelfde klasse als de JVC die ik laatst liet zien hier:
[afbeelding]
beter dus. en slechts € 1299,-
ruim 2.500 euro
quote:camera's zijn iig reteduur!!!
Op vrijdag 10 oktober 2003 19:05 schreef bolus het volgende:[..]
ik weet bijna zeker dat ze met sony vx 2000 cameras filmen,
ruim 2.500 euro
"Wat een kutbeer"
En die blije kop van Flip toen ie met dat hondje zat
Was weer zo leuk, Steffen en Flip olé olé!! In dat vliegtuig, helemaal geweldig
Blijft zo ontzettend leuk programma, al vond ik t wel zoooooooo toevallig dat Co zijn ex tegen kwam in Marbella...da kan toch niet!?
quote:pfff....ja, ik krijg toch hier en daar de indruk dat er wat dingetjes in scene zijn gezet
Op vrijdag 10 oktober 2003 22:25 schreef Smeich het volgende:
Nog 1 aflevering.....Was weer zo leuk, Steffen en Flip olé olé!! In dat vliegtuig, helemaal geweldig
Blijft zo ontzettend leuk programma, al vond ik t wel zoooooooo toevallig dat Co zijn ex tegen kwam in Marbella...da kan toch niet!?
quote:Sterker nog, ik heb het idee dat het hele programma is scene is gezet... een beetje a-la "finals"... wat ook een geweldig programma was!
Op zaterdag 11 oktober 2003 09:44 schreef DonStefano het volgende:[..]
pfff....ja, ik krijg toch hier en daar de indruk dat er wat dingetjes in scene zijn gezet
Overigens verder echt een leuk programma, met een geweldige soundtrack ook (Coldplay)
Met de inleiding die word gegeven voor de laatste aflevering lijkt het me dat Co&Rogier "The Trip" winnen tenzij er zomaar iets gebeurt onverwachts.
Einde lijkt wel een beetje afgeraffeld.
Het kan best gezellig zijn natuurlijk maar het lijkt me toch erg bout eigenlijk!
quote:Ik weet niet hoe zo''n spoiler werkt dus ff niet verder lezen als je niks wilt horen...
Op zaterdag 11 oktober 2003 21:33 schreef El_Catalan het volgende:
Met de inleiding die word gegeven voor de laatste aflevering lijkt het me dat Co&Rogier "The Trip" winnen tenzij er zomaar iets gebeurt onverwachts.Einde lijkt wel een beetje afgeraffeld.
quote:Ja
Op zaterdag 11 oktober 2003 22:59 schreef vanilla het volgende:
Is de soundtrack niet van The White Stripes - Seven Nation Army...
"Ja wat? Ja wat?!" met die kinderen
"Ik snap niet dat dit deel van *godweetwelkland * nog niet overstroomd is. Ik gun het ze."
Geweeeeldig programma. Steffen en Flip zijn gruwelijk cool
Leeftijdsgroep trouwens uitbreiden van 16-23
Mijn klas kijkt ook
geweldig!
quote:Dat was "criminal"
Op zondag 12 oktober 2003 19:09 schreef bbrother het volgende:
Die tune van Eminem met "ganster" maakte het helemaal af
quote:met soundtrack bedoel ik ook alle muziek tijdens de afleveringen op de achtergrond. En daar komt Coldplay geregeld voorbij
Op zaterdag 11 oktober 2003 22:59 schreef vanilla het volgende:
Is de soundtrack niet van The White Stripes - Seven Nation Army...
quote:juist ja
Op zondag 12 oktober 2003 19:30 schreef kotsmongool het volgende:[..]
Dat was "criminal"
Wel een cool stuk idd
quote:en dan gelijk hier laten weten natuurlijk...
Op maandag 13 oktober 2003 08:46 schreef bbrother het volgende:
Ik heb trouwens net de MTV redactie gemailed, of er een The Trip DVD gaat uitkomen, dus ik wacht op antwoord
(dan kan ie in de pre-order)
groetjes liset (ben geen geobsedeerd pubertje ofzo hoor:) )
quote:goed idee
Op maandag 13 oktober 2003 08:46 schreef bbrother het volgende:
Ik heb trouwens net de MTV redactie gemailed, of er een The Trip DVD gaat uitkomen, dus ik wacht op antwoord
blijft een leuk programma/serie
quote:Ze hebben ook de Donnie Darko soundtrack
Op zondag 12 oktober 2003 21:14 schreef DonStefano het volgende:[..]
met soundtrack bedoel ik ook alle muziek tijdens de afleveringen op de achtergrond. En daar komt Coldplay geregeld voorbij
Maar die blonde mocht wel wat meer airtime krijgen
quote:fok ja, die kont van haar!!
Op maandag 13 oktober 2003 21:50 schreef EmjaY het volgende:
Tja heel erg toevallig dat ie zn ex tegenkomtMaar die blonde mocht wel wat meer airtime krijgen
![]()
maar Rogier en Co worden dus gebracht, en bij Steffen en Flip schiet het niet op... wordt wel een vette aflevering zaterdag denk ik zo
quote:vrijdag swa, vrijdag!
Op maandag 13 oktober 2003 22:00 schreef Frenkel het volgende:[..]
fok ja, die kont van haar!!
![]()
maar Rogier en Co worden dus gebracht, en bij Steffen en Flip schiet het niet op... wordt wel een vette aflevering zaterdag denk ik zo
quote:dat was wel ff 3 keer goed en nog eens over kijken..
Op maandag 13 oktober 2003 22:10 schreef Duiveltja het volgende:
[afbeelding]
Ik ga vrijdag ook zeker kijken! Wordt top!
quote:Benni Benassi Broekjes!!!
Op maandag 13 oktober 2003 22:10 schreef Duiveltja het volgende:
[afbeelding]
quote:echt?
Op maandag 13 oktober 2003 22:04 schreef bbrother het volgende:
vrijdag swa, vrijdag!
overigens toch best jammer dat ze al (enigszins) "bekende" gasten voor de Trip hadden genomen...
* best mee willen doen had
maybe next Trip?
"Ons vliegtuig gaat om 10 uur.."
"Huh 11 uur toch?"
"Ja of 11 uur, 12 uur. Ben goed met getallen."
"Ssssst...Beverrr!"
"Skrotum!"
"Modderfokker!"
Even nadenken over andere quotes .
quote:"Beavershot!"
Op dinsdag 14 oktober 2003 10:59 schreef karoltje het volgende:
Steffen en Flip roelen.
"Huh 11 uur toch?"
"Ja of 11 uur, 12 uur. Ben goed met getallen.""Ssssst...Beverrr!"
"Skrotum!"
"Modderfokker!"
Even nadenken over andere quotes
.
"Wat?" *giechelende kleine meisjes* "Serieus, wat?" Ge-wel-dig!
quote:"Ikea- kutkleuren" was toch ook zo'n fantastische uitspraak?
Op dinsdag 14 oktober 2003 12:44 schreef Sersjee het volgende:[..]
"Beavershot!"
"Wat?" *giechelende kleine meisjes* "Serieus, wat?" Ge-wel-dig!
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2003 13:17 schreef DD2 het volgende:[..]
"Ikea- kutkleuren" was toch ook zo'n fantastische uitspraak?
quote:Dat was flip maar het blijft leuk.
Op dinsdag 14 oktober 2003 14:33 schreef nietzman het volgende:
Toen Steffen zo heerlijk gedissed werd: "Serieus, wat?"
quote:Dank u
Op maandag 13 oktober 2003 22:58 schreef Henkmanz het volgende:
je bedoelt Gary Jules - Mad World.
Ze hebben hem voor de aflevering wel ff veranderd, je hoort bijv. het slappe 2e couplet niet.
Ik ga vrijdag ook zeker kijken! Wordt top!
Dag Vincent,
Inderdaad komt The Trip op DVD uit, dit samen met een soundtrack. We zijn in onderhandeling met een platenmaatschappij maar het is best lastig en omdat er bijna niks aan wordt verdiend kost het wat extra moeite om die mensen te overtuigen dat een DVD toch wel noodzakelijk is :-)
Eigenlijk had ik je vraag al verwacht....laat die mensen op het FokForum ook graag weten dat NIKS in The Trip in scene is gezet. In de voice over zegt Giel duidelijk dat Co zijn ex opgezocht heeft nadat ze beroofd zijn. Dat is misschien gemakzuchtig maar het is niet in scene gezet. Steffen en Flip krijgen in Zweden ook onderdak bij een vriend en daar krijgen ze nog geld en een tent van ook. Als er nog vragen zijn dan ben ik bereid om die allemaal persoonlijk te beantwoorden. (per mail)
AS vrijdag is de laatste aflevering, de week erna volgt een marathon Trip waarbij elke aflevering achterelkaar wordt uitgezonden. Maar er komt een 0-aflevering waarin beide teams zittend op een bank commentaar gaan geven uit fragmenten van The Trip.
quote:Zeer goede zaak.
Op dinsdag 14 oktober 2003 16:32 schreef VonkieV het volgende:
Reactie van MTV op de DVD vraag:Dag Vincent,
Inderdaad komt The Trip op DVD uit, dit samen met een soundtrack. We zijn in onderhandeling met een platenmaatschappij maar het is best lastig en omdat er bijna niks aan wordt verdiend kost het wat extra moeite om die mensen te overtuigen dat een DVD toch wel noodzakelijk is :-)
Eigenlijk had ik je vraag al verwacht....laat die mensen op het FokForum ook graag weten dat NIKS in The Trip in scene is gezet. In de voice over zegt Giel duidelijk dat Co zijn ex opgezocht heeft nadat ze beroofd zijn. Dat is misschien gemakzuchtig maar het is niet in scene gezet. Steffen en Flip krijgen in Zweden ook onderdak bij een vriend en daar krijgen ze nog geld en een tent van ook. Als er nog vragen zijn dan ben ik bereid om die allemaal persoonlijk te beantwoorden. (per mail)
AS vrijdag is de laatste aflevering, de week erna volgt een marathon Trip waarbij elke aflevering achterelkaar wordt uitgezonden. Maar er komt een 0-aflevering waarin beide teams zittend op een bank commentaar gaan geven uit fragmenten van The Trip.
quote:Welk adres heb je precies heen gemaild?
Reactie van MTV op de DVD vraag:Dag Vincent,
en waar je,je kan opgeven
quote:COOL! Hebbehebbehebbe!
Inderdaad komt The Trip op DVD uit, dit samen met een soundtrack.
Wat is het e-mailadres van MTV eigenlijk? Want ik heb nog een vraagje over een nummer dat op de achtergrond gedraaid wordt.
quote:Naar wie moet er dan gemaild worden? Webmaster? Sales?
Op dinsdag 14 oktober 2003 16:49 schreef VonkieV het volgende:
Deze link moet werken volgens mij
http://www.mtv.nl/contact.htm
net was alflevering 4 er weer op (mtv herhalingen ) maar toch dan gaat steffen of was het nou flip nothing else mathers zingen ... oeh en dan dat gezicht van die chauffeur
quote:Ik had ------ gekozen
Op dinsdag 14 oktober 2003 16:51 schreef Glacius het volgende:[..]
Naar wie moet er dan gemaild worden? Webmaster? Sales?
ik heb MTV eergisteren gemailed nog, en ik heb nog nix gehoord, fijn dat je het even postte dan, thx
neemt niet weg dat ik the trip niet koop natuurlijk
[edit]
ff wat harde woorden gefilterd
[Dit bericht is gewijzigd door bbrother op 14-10-2003 18:30]
quote:"Wat een kutbeer"
Op dinsdag 14 oktober 2003 10:59 schreef karoltje het volgende:
Steffen en Flip roelen.
"Huh 11 uur toch?"
"Ja of 11 uur, 12 uur. Ben goed met getallen.""Ssssst...Beverrr!"
"Skrotum!"
"Modderfokker!"
Even nadenken over andere quotes
.
quote:WOW vette pic van Steffen.. hij ruleerd..weet iemand of hij msn heeft? er is ook een topic Steffen Haars
Op dinsdag 14 oktober 2003 14:39 schreef Duiveltja het volgende:
Yeah, there is a party....![]()
[afbeelding]
quote:Dat is net zo hetzelfde verhaal als vragen of Jim MSN heeft, ik denk dat de kans dat je dat krijgt erg klein is, of ik moet dom zijn
Op dinsdag 14 oktober 2003 19:22 schreef punkchic het volgende:[..]
WOW vette pic van Steffen.. hij ruleerd..weet iemand of hij msn heeft? er is ook een topic Steffen Haars
op dit forum..meer plaatjes van hem zijn altijd welkom mensjes!!
quote:Staat bij de aftiteling.
Op dinsdag 14 oktober 2003 20:18 schreef Shantee het volgende:
Hellowww
Kan iemand me hier plzz plzz vertellen wat ook al weer de 8ernaam van CO is???
hijs trouwensen the trip is echt supervet!!!
quote:kijk naar de herhalingen
Op dinsdag 14 oktober 2003 21:05 schreef Shantee het volgende:
weet ik
maar die heb ik gemist
quote:Jah, dat dom zijn kan ikke begrijpen..en jah als iemand het had was wel kewl geweest natuurlijk...maar een vergelijking stellen met Jim MSN..dat gaat een beetje te ver (kots jim)
Op dinsdag 14 oktober 2003 20:26 schreef bbrother het volgende:[..]
Dat is net zo hetzelfde verhaal als vragen of Jim MSN heeft, ik denk dat de kans dat je dat krijgt erg klein is, of ik moet dom zijn
en Geursel: thanks voor de nieuwe info en ik snap best dat je em ni sou geven als je em had hoor...
wel kewl dat er nieuwe pic van hem staan in topic MTV The Trip : Steffen Haars thanks duiveltja
[Dit bericht is gewijzigd door punkchic op 15-10-2003 08:23]
quote:Da's mooi, dus hoef ik geen agressieve daden van bepaalde fokkers te verwachten als ik de anonimiteit van steffen enigzins wil waarborgen
Op woensdag 15 oktober 2003 08:09 schreef punkchic het volgende:[..]
Jah, dat dom zijn kan ikke begrijpen..en jah als iemand het had was wel kewl geweest natuurlijk...maar een vergelijking stellen met Jim MSN..dat gaat een beetje te ver (kots jim)
wie wil der nou zijn msn?? nobody!!!!!!!!! Maarja reageer hier maar ni verder op want dit topic gaat over The Trip niet over Jim Kots!
en Geursel: thanks voor de nieuwe info en ik snap best dat je em ni sou geven als je em had hoor...
wel kewl dat er nieuwe pic van hem staan in topic
MTV The Trip : Steffen Haars thanks duiveltja
quote:Neej, we zullen je alleen maar gaan stalken voor plaatjes en andere info over Steffen.....dus als er iemand morgen voor je deur ligt weet je wie het is
Op woensdag 15 oktober 2003 11:12 schreef geursel het volgende:
Da's mooi, dus hoef ik geen agressieve daden van bepaalde fokkers te verwachten als ik de anonimiteit van steffen enigzins wil waarborgen
quote:Tja... had niet verwacht dat ze zouden bevestigen dat het in scene was gezet...
Reactie van MTV op de DVD vraag:Eigenlijk had ik je vraag al verwacht....laat die mensen op het FokForum ook graag weten dat NIKS in The Trip in scene is gezet. In de voice over zegt Giel duidelijk dat Co zijn ex opgezocht heeft nadat ze beroofd zijn. Dat is misschien gemakzuchtig maar het is niet in scene gezet. Steffen en Flip krijgen in Zweden ook onderdak bij een vriend en daar krijgen ze nog geld en een tent van ook. Als er nog vragen zijn dan ben ik bereid om die allemaal persoonlijk te beantwoorden. (per mail)
quote:
Op woensdag 15 oktober 2003 22:12 schreef DaisyDuke het volgende:[..]
Tja... had niet verwacht dat ze zouden bevestigen dat het in scene was gezet...
Flip is die bijna kale, Steffen heeft dat Hoi-ik-ben-net-wakker-kapsel, duh.
quote:Ik vind het overigens ook een beetje irritant dat je zo loopt te patsen met het feit dat je hem kent. Lekker boeiend.
Op woensdag 15 oktober 2003 11:12 schreef geursel het volgende:[..]
Da's mooi, dus hoef ik geen agressieve daden van bepaalde fokkers te verwachten als ik de anonimiteit van steffen enigzins wil waarborgen
[Dit bericht is gewijzigd door Henkmanz op 16-10-2003 15:29]
quote:Ah, nooit uit elkaar kunnen houden, en welke is co en welke rogier?
Op donderdag 16 oktober 2003 15:28 schreef Henkmanz het volgende:
* Henkmanz ergert zich aan mensen die niet weten wie nou Steffen en wie nou Flip is.
Flip is die bijna kale, Steffen heeft dat Hoi-ik-ben-net-wakker-kapsel, duh.
quote:
Op donderdag 16 oktober 2003 15:29 schreef Stranger het volgende:[..]
Ah, nooit uit elkaar kunnen houden, en welke is co en welke rogier?
Rogier is die lelijke blonde met die boksneus, met al die zonnebrillen.
Co is die gast met dat korte zwarte haar in een mini-hanekammetje en de saxofoon, die zich druk maakte toen hij geen makeup op had en rogier hem van dichtbij filmde.
quote:Steffen en Flip wel, die ander 2 weet ik niet.
Op donderdag 16 oktober 2003 15:31 schreef Steve-O het volgende:
Die gasten zijn toch ook van de pulpshow
Die laatste aflevering komt dus morgen
quote:Yup, en 31 oktober komt er een The Trip marathon dan komen 1 t/m 10 achter elkaar heb ik begrepen van de MTV mensjes
Op donderdag 16 oktober 2003 15:31 schreef Steve-O het volgende:
Die gasten zijn toch ook van de pulpshow
Die laatste aflevering komt dus morgen
quote:Gewoon tapen dus, hoef je die dvd niet te kopen
Op donderdag 16 oktober 2003 16:24 schreef bbrother het volgende:[..]
Yup, en 31 oktober komt er een The Trip marathon dan komen 1 t/m 10 achter elkaar heb ik begrepen van de MTV mensjes
quote:
Op donderdag 16 oktober 2003 17:34 schreef ROG het volgende:
Alweer bijna vrijdag..
Ben benieuwd of er "the trip" 2 komt ofzo
en als we even doorschrijven dan komt er nog een volgend topique dat verdiend deze serie wel
quote:Hmja, met van oost naar west of v.v.? Alleen wel weer aparte figuren nodig zoals S&F want anders wordt het vrij snel saai als je 2 EO meisjes laat Trippen.
Op donderdag 16 oktober 2003 17:54 schreef El_Catalan het volgende:[..]
Ben benieuwd of er "the trip" 2 komt ofzo
quote:Zekerzzz...dat was ik ook al van plan
Op donderdag 16 oktober 2003 16:47 schreef Duiveltja het volgende:Gewoon tapen dus, hoef je die dvd niet te kopen
quote:Marbella is aardig dichtbij gibraltar mare gibraltar is engels grondgebied he
Op donderdag 16 oktober 2003 17:57 schreef bbrother het volgende:
Nou, ik weet niet wie er gaat winnen, ik hoop steffen en flip eigenlijk een beetje, die zitten nu het dichtst bij de noordkaap, Marbella ligt toch nog een beetje verder van Gibraltar als mn topo nog goed is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |