abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 24 augustus 2003 @ 16:33:32 #1
26414 greatgonzo
Gonzo met een G
pi_12679630
Ik heb zojuist gehoord dat een oude kennis van me, waarmee ik op de basisschool heb gezeten, een hersentumor heeft. Hij is 21

Nu wil ik een kaartje schrijven, maar weet niet precies wat erop te schrijven. Het is namelijk nog niet duidelijk of het behandelbaar is, of dat ze er niets aan kunnen doen.

Een kaart met van harte beterschap, lijkt me in dit zware geval niet echt van toepassing, terwijl een "veel sterkte" kaart me weer veel te zwaar lijkt, aangezien hij misschien nog goed geholpen kan worden.

Wat zouden jullie op het kaartje schrijven?

Bij tijd en wijle aanwezig...
pi_12679668
Ik vind 'veel sterkte' best kunnen, maar als je dat echt te dramatisch vindt kun je misschien 'hou je taai' schrijven?
  zondag 24 augustus 2003 @ 16:38:57 #3
904 L-X
The Lover X
pi_12679768
"Sterke in deze moeilijke tijd"
It takes a minute to have a crush on someone,
an hour to like someone,
and a day to love someone,
but it takes a lifetime to forget someone.
pi_12679792
niks sturen
als je geen directe vriend of iet svna hem ben , maar alleen een bekeden zou ik niks sturen.
zit die gast ook niet op te wachten lijkt me
ik maak feiten van eventuele twijfels
  Donald Duck held zondag 24 augustus 2003 @ 16:39:50 #5
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_12679802
Veel sterkte lijkt me wel een goede ja.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
  zondag 24 augustus 2003 @ 16:41:30 #6
57971 Wrinex
Caught beneath the landslide
pi_12679851
quote:
Op zondag 24 augustus 2003 16:39 schreef tKrieK het volgende:
niks sturen
als je geen directe vriend of iet svna hem ben , maar alleen een bekeden zou ik niks sturen.
Tuurlijk wel
pi_12679862
quote:
niks sturen
Nou, ik zou er niet op zitten te wachten dat allerlei vage bekenden van lang geleden ineens voortdurend op bezoek komen en gigantische bossen bloemen sturen. Maar een eenvoudig kaartje vind ik zelf juist wel een mooi gebaar. Zullen de meningen wel over verschillen idd
pi_12679871
ik zou niks sturen...
hoe lang heb je hem niet gesproken? vaak, ik zeg niet altijd, zitten mensen niet te wachten op een hoop medelijden

Als ik wist dat ik niet lang te leven had, zou ik liever doen alsof er niks aan de hand is (hoe moeilijk dat ook is) ipv dat de mensen bij wijze van spreke langs je bed gaan staan en zielig gaan doen

zondag 24 augustus 2003 @ 16:42:26 #9
26414 greatgonzo
Gonzo met een G
pi_12679883
quote:
niks sturen
Nee, als jij ernstig ziek zou worden, zit je ook liever thuis en wil je je buitensluiten voor iedereen?

Trouwens, die hou je taai wens, is wel een goed alternatief, niet zo snel aan gedacht

zondag 24 augustus 2003 @ 16:43:14 #10
58149 ddorst
Amateur-Volksmenner
pi_12679901
Ik heb een collega (21) die met leukemie in het ziekenhuis ligt verweten dat ze aan het luiwammesen is, en haar gecomplimenteerd met haar nieuwe, moderne kapselt. Kun je natuurlijk alleen doen als je iemand goed kent en de zieke gevoel voor humor heeft. Zijn leukere kaartjes om te krijgen dan de bekende beterschapswensen IMHO.
Ignorance is bliss
pi_12680056
Toen ik in het ziekenhuis lag na een ongeluk (als kind) kreeg ik ook veel kaartjes van mensen met wie ik niet direct bevriend was, maar ik vond het heus wel leuk. Het is gewoon een blijk van medeleven, niets mis mee.

On topic: Heel veel sterkte kan heus wel. Heel veel beterschap kan op zich ook nog wel, tenzij hij ongeneeslijk ziek is natuurlijk.

In deze tijd. Mag ik gewoon eerlijk zeggen dat ik nog nooit zo gelukkig ben geweest als nu?
pi_12680394
quote:
Op zondag 24 augustus 2003 16:43 schreef ddorst het volgende:
Ik heb een collega (21) die met leukemie in het ziekenhuis ligt verweten dat ze aan het luiwammesen is, en haar gecomplimenteerd met haar nieuwe, moderne kapselt. Kun je natuurlijk alleen doen als je iemand goed kent en de zieke gevoel voor humor heeft. Zijn leukere kaartjes om te krijgen dan de bekende beterschapswensen IMHO.
dat waardeerde ze?
  zondag 24 augustus 2003 @ 17:30:06 #13
26414 greatgonzo
Gonzo met een G
pi_12681267
ik heb dus bij hem in de klas gezeten, 3 jaar geleden is hij nog voor een half jaartje collega van me geweest, en als ik hem tegenkom in het dorp/café zeggen we altijd wel goeiendag.

Een kaartje stuur ik dus sowieso

zondag 24 augustus 2003 @ 18:13:18 #14
58149 ddorst
Amateur-Volksmenner
pi_12682242
Moz: ze vond het prachtig! Vreselijk om gelachen samen. Gelukkig gaat het weer beter met haar.
Ignorance is bliss
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')