Nu wil ik een kaartje schrijven, maar weet niet precies wat erop te schrijven. Het is namelijk nog niet duidelijk of het behandelbaar is, of dat ze er niets aan kunnen doen.
Een kaart met van harte beterschap, lijkt me in dit zware geval niet echt van toepassing, terwijl een "veel sterkte" kaart me weer veel te zwaar lijkt, aangezien hij misschien nog goed geholpen kan worden.
Wat zouden jullie op het kaartje schrijven?
quote:Tuurlijk wel
Op zondag 24 augustus 2003 16:39 schreef tKrieK het volgende:
niks sturen
als je geen directe vriend of iet svna hem ben , maar alleen een bekeden zou ik niks sturen.
zit die gast ook niet op te wachten lijkt me
quote:Nou, ik zou er niet op zitten te wachten dat allerlei vage bekenden van lang geleden ineens voortdurend op bezoek komen en gigantische bossen bloemen sturen. Maar een eenvoudig kaartje vind ik zelf juist wel een mooi gebaar. Zullen de meningen wel over verschillen idd
niks sturen
als je geen directe vriend of iet svna hem ben , maar alleen een bekeden zou ik niks sturen.
Als ik wist dat ik niet lang te leven had, zou ik liever doen alsof er niks aan de hand is (hoe moeilijk dat ook is) ipv dat de mensen bij wijze van spreke langs je bed gaan staan en zielig gaan doen
quote:Nee, als jij ernstig ziek zou worden, zit je ook liever thuis en wil je je buitensluiten voor iedereen?
niks sturen
Trouwens, die hou je taai wens, is wel een goed alternatief, niet zo snel aan gedacht
On topic: Heel veel sterkte kan heus wel. Heel veel beterschap kan op zich ook nog wel, tenzij hij ongeneeslijk ziek is natuurlijk.
quote:dat waardeerde ze?
Op zondag 24 augustus 2003 16:43 schreef ddorst het volgende:
Ik heb een collega (21) die met leukemie in het ziekenhuis ligt verweten dat ze aan het luiwammesen is, en haar gecomplimenteerd met haar nieuwe, moderne kapselt. Kun je natuurlijk alleen doen als je iemand goed kent en de zieke gevoel voor humor heeft. Zijn leukere kaartjes om te krijgen dan de bekende beterschapswensen IMHO.
Een kaartje stuur ik dus sowieso
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |