En 3 Best Buy DVD's van 14.99 bij de FRS (ook in Maastricht), waarbij je 3 voor de prijs van 2 krijgt.
.
Namelijk:
Casablanca, A Clockwork Orange en L.A. Confidential.
quote:Kijk, dat zijn de titels
Op donderdag 28 augustus 2003 20:10 schreef sweek het volgende:
Ook een nieuwe Tarantino, Killing Zoe, voor 7 euro. (bij Van Leest in Mtricht)En 3 Best Buy DVD's van 14.99 bij de FRS (ook in Maastricht), waarbij je 3 voor de prijs van 2 krijgt.
.
Namelijk:
Casablanca, A Clockwork Orange en L.A. Confidential.
quote:dan ga je toch voor de super duper special edition?
Op vrijdag 29 augustus 2003 10:52 schreef Webby het volgende:
Ik wil ook nogsteeds Clockwork Orange. Stond er gister nog mee in mijn handen, maar die verschrikkelijke katronnen hoes
je kan zelfs uit 2 versies kiezen: 
A Clockwork Orange - Classic Series Box Set

A Clockwork Orange (Box Set w/ Book) (Limited!)
Met NL ondertitels
quote:De enige extra's zijn hier één CD-tje met de soundtrack, en zo geweldig is die bij aCO nou ook weer niet. En dat voor bijna 50 euri.
Op vrijdag 29 augustus 2003 11:24 schreef MikeyMo het volgende:[..]
dan ga je toch voor de super duper special edition?
je kan zelfs uit 2 versies kiezen:
[afbeelding]A Clockwork Orange - Classic Series Box Set
quote:Dat boek klinkt wel leuk, maar is (naar wat ik heb gehoord, vermoord me niet als het niet waar is) gewoon los te koop bij oa het filmboekwinkeltje opt Leidseplein.
[afbeelding]A Clockwork Orange (Box Set w/ Book) (Limited!)
Gewoon de Kubrick Collection kopen dus. ![]()
al zal ik in een veel te blije bui vast die Limited Edition wel eens kopen, DVD-nerd die ik ben
quote:Maar het staat natuurlijk wel geil zo'n doosje
Op vrijdag 29 augustus 2003 11:36 schreef Sai het volgende:[..]
De enige extra's zijn hier één CD-tje met de soundtrack, en zo geweldig is die bij aCO nou ook weer niet. En dat voor bijna 50 euri.
[..]Dat boek klinkt wel leuk, maar is (naar wat ik heb gehoord, vermoord me niet als het niet waar is) gewoon los te koop bij oa het filmboekwinkeltje opt Leidseplein.
Gewoon de Kubrick Collection kopen dus.
al zal ik in een veel te blije bui vast die Limited Edition wel eens kopen, DVD-nerd die ik ben
quote:nope, volgens mij zijn het allemaal doosjes, maar daarentegen zitten SE's vaak in kartonnen verpakkingen
Op vrijdag 29 augustus 2003 11:45 schreef Webby het volgende:
Zo te zien is dat ook geen normale dvd case ...
Ik vind de soundtrack trouwens wel de moeite waard, en van deze film is ook een aardige alternatieve maar toch "orginele" soundtrack:
Deze cd bevat alle muziek die Wendy (Walter) Carlos voor de film gemaakt heeft, dus ook die muziek die door Kubrick vervangen is door "orkestversies", zoals La Gazza Ladra.
[Dit bericht is gewijzigd door Dr_Strangelove op 29-08-2003 12:41]
de dvd inlay is gespiegeld
en the right stuff

Roman Polanski Collection (R2-UK)
May (R1)
Candyman (R2)
Lord of the Rings the two towers (R1)
MGM double Feature Poltergeist 2/3 (R1)
En dan nog een leuke box, met 4 films voor slechts ¤ 19,99 ( -10% )
Maar helaas is TTT nog niet gearriveerd uit Engeland
.
en in de grutbakken: You've got mail, The Green Mile en Rebel without a cause
quote:Ik vind hem dus echt niks bijzonders die film.
Op vrijdag 29 augustus 2003 14:43 schreef Gorro het volgende:Criterion Collection: 8 1/2
quote:Wat rot voor je. Ik leef met je mee
Op zaterdag 30 augustus 2003 18:40 schreef sweek het volgende:[..]
Ik vind hem dus echt niks bijzonders die film.
.
quote:Ik kan me best voorstellen dat je de film slecht vindt, maar niet bijzonder? De sfeer, het verhaal, de verhaalstructuur en de beelden zijn toch wel behoorlijk uniek...
Op zaterdag 30 augustus 2003 18:40 schreef sweek het volgende:[..]
Ik vind hem dus echt niks bijzonders die film.
.
Lord Of The Rings: The Two Towers

Voor ¤ 29,95 bij de Ster Videotheek. Daarbij kreeg je echter wél een waardebon van ¤ 10,- die je vrij kunt besteden bij diezelfde videotheek. Je hoeft het niet eens in één keer te besteden... Aangezien ik toch regelmatig iets huur, kostte het me in principe maar ¤ 19,95...
Jammergenoeg heb ik hem voor iemand anders gekocht... Vrouwen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |