Ik neig naar die vertaling. 'onmatigheid' komt niet in de VanDale voor.
Johnny Thunders
Het toppunt van onmatigheid...
"Do I feel guilty about an imperfect life
It's time for me to take what's mine
I don't want to live in the present
I make myself ill, at times I'm happy
But society makes me sad
My past involves my future
I have to manifest my destiny
If I loose my self, I loose whats precious
And if there's not something wrong with me
There should be
But society makes me sad
Your society makes me sad
If invisibility could be achieved
Life, could be so nice
I could walk around, be around
And nobody, nobody'd know I was around
Your society makes me sad..."
Een zeer bekend voorbeeld:
Elvis heeft zichzelf min of meer doodgevreten.
Onmatigheid in luiheid, voor zover dat mogelijk is!
Noayala, waar Lamettrie aan is gestorven staat nergens vermeld.
Was die ene pizza dan de doodsoorzaak van Elvis? Doet mij denken aan Monty Python, die scene waarin die opdringerige obiboy nog een hapje afdwingt aan die dikke man die vervolgens explodeert. Hij had al gevomeerd in een emmer.
At 17, she was a smart student from a middle-class Breton family. Last week, following 10 years of punishing plastic surgery on her breasts and face, she was found dead, a possible suicide. Jon Henley tells how self-loathing led Lolo Ferrari to freak-show stardom - and, ultimately, to an early grave
quote:Wat sneu.
Op zondag 24 augustus 2003 13:53 schreef Redux het volgende:
[afbeelding]
At 17, she was a smart student from a middle-class Breton family. Last week, following 10 years of punishing plastic surgery on her breasts and face, she was found dead, a possible suicide. Jon Henley tells how self-loathing led Lolo Ferrari to freak-show stardom - and, ultimately, to an early grave
quote:"Care for a mint, sir?"
Op zondag 24 augustus 2003 13:48 schreef fatima het volgende:
[afbeelding]Onmatigheid in luiheid, voor zover dat mogelijk is!
Noayala, waar Lamettrie aan is gestorven staat nergens vermeld.![]()
Was die ene pizza dan de doodsoorzaak van Elvis? Doet mij denken aan Monty Python, die scene waarin die opdringerige obiboy nog een hapje afdwingt aan die dikke man die vervolgens explodeert. Hij had al gevomeerd in een emmer.
Elvis is in principe gestorven aan een extreme vorm van obstipatie; na sectie bleek dat zijn darmen min of meer waren dichtgemetseld met een dikke brei van vet/voedsel.
Dit leidde tot een hartaanval, op de wc notabene
Sadly, in a shocking turn of events on the early morning of August 5, 1962, 36-year-old Marilyn died in her sleep at her Brentwood, California home. The world was stunned. Marilyn's vibrant spirit and beauty made it impossible to believe she was gone. On August 8, 1962, Marilyn's body was laid to rest in the Corridor of Memories, #24, at Westwood Memorial Park in Los Angeles, California.
Iets te veel slaappilletjes ingenomen dacht ik.
Helaas te vroeg heen gegaan wegens zijn enthousiastme in zijn werk welke resulteerde in een hartaanval
quote:Nee, Monroe is vermoord omdat ze onmatig veel wist over de Kennedy's en er onmatig mee dreigde dit naar buiten te brengen.
Op zondag 24 augustus 2003 16:05 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Iets te veel slaappilletjes ingenomen dacht ik.
quote:
Op zondag 24 augustus 2003 13:01 schreef belsen het volgende:
[afbeelding]Johnny Thunders
Het toppunt van onmatigheid...
"Do I feel guilty about an imperfect life
It's time for me to take what's mine
I don't want to live in the present
I make myself ill, at times I'm happy
But society makes me sadMy past involves my future
I have to manifest my destiny
If I loose my self, I loose whats precious
And if there's not something wrong with me
There should be
But society makes me sad
Your society makes me sadIf invisibility could be achieved
Life, could be so nice
I could walk around, be around
And nobody, nobody'd know I was around
Your society makes me sad..."
Adolf heeft omdat hij onmatig veel Joden had vermoord en onmatig veel schade aan Europa had aangebracht zichzelf door het hoofd geschoten.
quote:johnny thunders ging toch dood door een kippebotje?
Op zondag 24 augustus 2003 23:30 schreef toska het volgende:[..]
quote:Asljeblieft geen complotten, de onmatigen hebben altijd een motief maar dat is nu niet interessant misschien hoort Kennedy daar ook bij, lekkere kerel was dat. Leuk dat jullie reageren
Op zondag 24 augustus 2003 23:30 schreef SunChaser het volgende:[..]
Nee, Monroe is vermoord omdat ze onmatig veel wist over de Kennedy's en er onmatig mee dreigde dit naar buiten te brengen.
quote:Vergeet zijn buitensporige dienaren niet.
Op zondag 24 augustus 2003 23:31 schreef SunChaser het volgende:
[afbeelding]Adolf heeft omdat hij onmatig veel Joden had vermoord en onmatig veel schade aan Europa had aangebracht zichzelf door het hoofd geschoten.
quote:Kennedy hoort zeker ook bij dit rijtje imho. Deze man zat onder de kwalijke medicijnen, was ondanks zijn door medicijnen opgewekte bronstige gezonde kleur een menselijk wrak, die keer op keer de meest krankzinnige risico's nam en liep, zoals ik het nu zie, tegen de paal. Hij had natuurlijk wel een geweldig charisma, waar mensen nog steeds van in de macht zijn.
Op zondag 24 augustus 2003 23:36 schreef fatima het volgende:[..]
Asljeblieft geen complotten, de onmatigen hebben altijd een motief maar dat is nu niet interessant misschien hoort Kennedy daar ook bij, lekkere kerel was dat. Leuk dat jullie reageren
alleen tosca waarom herhaal je die meneer die er erg levensmoe uitziet?
quote:Jaha
Op zondag 24 augustus 2003 23:37 schreef Ryan3 het volgende:
Alexander de Grote: zoop zich dood.
Caligula: vermoord door zijn eigen garde na een schrikbewind.
quote:Hitler was een schoolvoorbeeld van onmatigheid natuurlijk, maar had veel onmatige medeplichtigen.
Op zondag 24 augustus 2003 23:41 schreef fatima het volgende:[..]
Jaha
, wat vind je van Hitler? Het klopt niet dat hij aan onmatigheid is gestorven, het was gewoon een laffaard maar de onmatigheid zit m toch meer in het volgen.
quote:Waarom niet? Als ie geen zelfmoord had gepleegd was hij geexecuteerd wegens onmatigheid.
Op zondag 24 augustus 2003 23:41 schreef fatima het volgende:Jaha
, wat vind je van Hitler? Het klopt niet dat hij aan onmatigheid is gestorven]
quote:Ik kan nog niet zo goed overweg met mijn toetsenbord
Op zondag 24 augustus 2003 23:36 schreef fatima het volgende:[..]
Asljeblieft geen complotten, de onmatigen hebben altijd een motief maar dat is nu niet interessant misschien hoort Kennedy daar ook bij, lekkere kerel was dat. Leuk dat jullie reageren
alleen tosca waarom herhaal je die meneer die er erg levensmoe uitziet?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |