quote:Welke sterkte ?
Op zaterdag 23 augustus 2003 23:33 schreef ilona-scuderia het volgende:
Ik heb een Sphinx WC-bril
quote:Het is een serieuze vraag...
Op zaterdag 23 augustus 2003 23:39 schreef tong80 het volgende:[..]
Welke sterkte ?
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Van mij ook.
Op zaterdag 23 augustus 2003 23:40 schreef ilona-scuderia het volgende:[..]
Het is een serieuze vraag...
quote:Leugenaar...
Op zaterdag 23 augustus 2003 23:41 schreef tong80 het volgende:[..]
Van mij ook.
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2003 23:42 schreef ilona-scuderia het volgende:[..]
Leugenaar...
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2003 23:44 schreef tong80 het volgende:[..]
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ik accepteer de cookies.
Succes en Schijt ze
Greetz
quote:wat dacht je van zoiets als deze: http://www.sandman.com/intimst.html
Op zaterdag 23 augustus 2003 23:52 schreef Adjuh het volgende:om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Een Houten Bril van de Gamma is meteen warm ,Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
en aangepast aan je lichaamstemperatuurom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Verder (bij kleine boodschapjes) sta ik meestal... En thuis poe... behoefte-kwijtrakend het best
(Waarschijnlijk een bouwmarktmerk
quote:die met van dat prikkeldraad erop getekend
Op zaterdag 23 augustus 2003 23:33 schreef ilona-scuderia het volgende:
Dat willen we toch gewoon weten?
Welke WC-bril zit nou het lekkerst?
Ik heb een Sphinx WC-bril en ik vindt dat ie niet lekker zit, dus; welke WC-bril zit het lekkerst?
(Merk + Type)
Misschien, net als bij de autodealer, 'ns vragen om 'n proefshit?
quote:Tha real thing in doorzichtig plastic.
Op maandag 25 augustus 2003 09:27 schreef Brrrs het volgende:
Dat prikkeldraad en die punaises zijn toch niet getekend? Ik heb ze iig gezien waar bij tha real thing in doorzichtig plastic was verwerkt.
quote:
Op maandag 25 augustus 2003 09:27 schreef Brrrs het volgende:
Misschien, net als bij de autodealer, 'ns vragen om 'n proefshit?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2003 23:58 schreef vosjuh het volgende:[..]
wat dacht je van zoiets als deze: http://www.sandman.com/intimst.html
die verwarmt zichzelfom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Is ook lekker hygiënisch met die hele kleine smalle groefjes
Op maandag 25 augustus 2003 18:03 schreef Rewimo het volgende:
Een houten bril, is niet zo koud 's wintersom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Dan moet je er wel een nemen die goed afgelakt is, die zijn een stuk hygiënischer...
Op maandag 25 augustus 2003 18:06 schreef Kapmes het volgende:[..]
Is ook lekker hygiënisch met die hele kleine smalle groefjes
ik accepteer de cookies.
Die wcbrillen met prikkeldraad, punaises, scheermesjes enz zijn cool...
quote:We gaan het in overweging nemen...
Op zaterdag 23 augustus 2003 23:52 schreef Adjuh het volgende:om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Een Houten Bril van de Gamma is meteen warm ,Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
en aangepast aan je lichaamstemperatuurom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.Succes en Schijt ze
ik accepteer de cookies.Greetz
ik accepteer de cookies.
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2003 23:58 schreef vosjuh het volgende:[..]
wat dacht je van zoiets als deze: http://www.sandman.com/intimst.html
die verwarmt zichzelfom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
staat voor geen meter, maar zit wel erg lekker
quote:Hij is wel 750 dollar!
Op maandag 25 augustus 2003 22:22 schreef ilona-scuderia het volgende:[..]
ik accepteer de cookies.
Die nemen we ook in overweging...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop