quote:Ziehier... Bombardeer een slechterik met liefde...
[b]Op dinsdag 26 augustus 2003 17:19 schreef RodrigodiazdeViva
Hoe je iemand die jou probeerd kwaad te doen kan bombarderen me liefde.
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2003 14:17 schreef DarkGangster het volgende:
Als je yogish vlieg, zweef je dan echt?? Ik wil heel erg graag weten hoe dat moet (kon ik namelijk niet vinden op i-net), of is dat te moeilijk om uit te leggen??
quote:Moet je effe aan paganpaul vragen, want ik weet het niet.
Op dinsdag 26 augustus 2003 18:08 schreef DarkGangster het volgende:
Hebben jullie over mijn vraag heen gekeken??
[..]
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2003 14:17 schreef DarkGangster het volgende:
Als je yogish vlieg, zweef je dan echt?? Ik wil heel erg graag weten hoe dat moet, of is dat te moeilijk om uit te leggen??
quote:* paganpaul vindt af en toe eten wel lekker.
Op dinsdag 26 augustus 2003 18:14 schreef RodrigodiazdeVivar het volgende:
Moet je effe aan paganpaul vragen, want ik weet het niet.
En de was ophangen... en al dat soort spul...
quote:Jah, maar ik weet nog steeds niet duidelijk hoe ik het moet doen. Zijn hier niet site's over?? Of kan je misschien uitleggen hoe je die interne trillingen maakt?? Of is het beste dat ik nog ff wacht
Op dinsdag 26 augustus 2003 18:21 schreef paganpaul het volgende:[..]
Het ziet er vaak nogal onbeholpen uit, het wordt daarom ook vaak 'hoppen' genoemd. In het begin maak je sprongetjes van 10 tot 30 cm. Maar als je goed doorgaat kun je 'sprongen' maken van een meter of 4. Ik heb mensen echt recht omhoog zien gaan en dan ook 10 tot 20 seconden blijven zweven.
Het is makkelijk te zeggen hoe het moet, maar om het te doen is heel andere koek...
Wat je doet is door middel van bepaalde interne trillingen je omgeving dusdanig beïnvloeden dat de zwaartekracht zich omkeert. Een soort supergeleiding maar dan vanuit je eigen lichaam en geest.
Ik ben eerst eens 5 jaar aan het mediteren geweest voor ik dit aan dacht te kunnen. Daarna volgde ik een training van ongeveer anderhalf jaar om dit onder de knie te krijgen.
Beantwoord dit je vraag?
quote:roffl.
Op dinsdag 26 augustus 2003 18:29 schreef paganpaul het volgende:[..]
* paganpaul vindt af en toe eten wel lekker.
En de was ophangen... en al dat soort spul...
quote:Visualiseer een aantal meditaties lang een soort ballonetje binnen in je fijnstoffelijke lichaam. Een ballonetje dat met een kort draadje aan jou vastzit. Doe een aantal meditaties (lees: een aantal dagen) niets anders dan dat ballonetje te maken en te zien. Maak het een deel van jezelf.
Op dinsdag 26 augustus 2003 18:01 schreef RodrigodiazdeVivar het volgende:
Ik heb net ook geprobeerd om naar die ene geluid in mijn hersenen te luisteren, maar ik werd te zenuwachtig en te bang. Hoe kan ik mijn zenuwen en mijn vrees voor de "uittreding" verminderen?
quote:Vertel eens over jou ervaring hierover. (ben benieuwd).
Op dinsdag 26 augustus 2003 18:34 schreef paganpaul het volgende:[..]
Visualiseer een aantal meditaties lang een soort ballonetje binnen in je fijnstoffelijke lichaam. Een ballonetje dat met een kort draadje aan jou vastzit. Doe een aantal meditaties (lees: een aantal dagen) niets anders dan dat ballonetje te maken en te zien. Maak het een deel van jezelf.
Als je daar goed in bent, als het goed aanvoelt, kun je dat ballonetje voorzichtig een klein stukje weg laten drijven van je lichaam. Omdat het draadje er is kun je het ballonetje altijd terug trekken. Als je voelt dat je zelf in het ballonetje zit, kun je jezelf aan dat draadje weer terug trekken naar je lichaam.
Het is goed dat je dit vreest. Het is ook nogal wat...
quote:Mijn eerste uittreding gebeurde spontaan toen ik lag te slapen. Het was ontzettend levendig.
Op dinsdag 26 augustus 2003 18:41 schreef RodrigodiazdeVivar het volgende:
Vertel eens over jou ervaring hierover. (ben benieuwd).
quote:Voor zover ik weet zijn dat soort events niet publiekelijk toegankelijk. Je zou het eens kunnen proberen in het Siddha dorp in Lelystad.
Op dinsdag 26 augustus 2003 18:51 schreef Antagonist het volgende:
Dit Yogic flying is zeer interesant , kan ik hier van in real life ergens een demonstratie zien ?
Toen we in Washington waren, werkten we altijd in gesloten ruimtes zonder toeschouwers. Je bent dan namelijk ongehoord gevoelig voor invloeden. En dan meen ik echt ongehoord. Als er iemand hoest of kucht krijg je een dreun op je zenuw-einden...
quote:Wat een verhaal zeg, mooie ervaring, alhoewel ik het vliegen wel een beetje eng vindt. Ik heb hoogtevrees.
Op dinsdag 26 augustus 2003 18:49 schreef paganpaul het volgende:[..]
Mijn eerste uittreding gebeurde spontaan toen ik lag te slapen. Het was ontzettend levendig.
Ik heb 'm beschreven op mijn website, http://www.nlpagan.net/dream.htm
Het is wel in het engels, maar dat zou geen probleem moeten zijn voor de gemiddelde lezer hier. Anders laat het weten, ik wil het wel globaal vertalen hoor.
quote:Nu je het zegt is het wel interessant ja, wil het wel zelf ervaren
Op dinsdag 26 augustus 2003 18:51 schreef Antagonist het volgende:
Dit Yogic flying is zeer interesant , kan ik hier van in real life ergens een demonstratie zien ?
quote:Geen probleem hoor, echt niet. Begin je visualisatie op een grote grasvlakte. Voel dat je op je rug in het zachte gras ligt. Laat dan je ballonetje niet verder dan een paar centimeter hoog vieren, en laat het dan op een zacht briesje een stukje van je afdrijven. (Ik weet het, natuurkundig totaal onaanvaardbaar, maar in jouw meditatie ben jij de baas over alle natuurwetten.) Voel dat je net boven het gras bent. Houd het desnoods in de gaten. Vanaf 5 centimeter hoog kun je niet hard vallen, het gras is tenslotte nog zacht ook.
Op dinsdag 26 augustus 2003 19:03 schreef RodrigodiazdeVivar het volgende:
Wat een verhaal zeg, mooie ervaring, alhoewel ik het vliegen wel een beetje eng vindt. Ik heb hoogtevrees.
(Ik ben op deze manier ook van mijn hoogtevrees afgekomen...)
quote:Dat opstijgen, gebeurt dat alleen in je meditatie of ook in het echt.
Op dinsdag 26 augustus 2003 19:08 schreef paganpaul het volgende:[..]
Geen probleem hoor, echt niet. Begin je visualisatie op een grote grasvlakte. Voel dat je op je rug in het zachte gras ligt. Laat dan je ballonetje niet verder dan een paar centimeter hoog vieren, en laat het dan op een zacht briesje een stukje van je afdrijven. (Ik weet het, natuurkundig totaal onaanvaardbaar, maar in jouw meditatie ben jij de baas over alle natuurwetten.) Voel dat je net boven het gras bent. Houd het desnoods in de gaten. Vanaf 5 centimeter hoog kun je niet hard vallen, het gras is tenslotte nog zacht ook.
Als je wat meer zelfvertrouwen hebt kun je langzaam aan naar grote hoogtes opstijgen. Tot wel 15 centimeter!(Ik ben op deze manier ook van mijn hoogtevrees afgekomen...)
quote:Gewoon in je meditatie. Je hoeft niet bang te zijn dat we je opeens uit een boomtop moeten komen plukken.
Op dinsdag 26 augustus 2003 19:11 schreef RodrigodiazdeVivar het volgende:
Dat opstijgen, gebeurt dat in je meditatie of in het echt.
quote:Dan mag je wel een hijskraan brengen hoor.. lol
Op dinsdag 26 augustus 2003 19:13 schreef paganpaul het volgende:[..]
Gewoon in je meditatie. Je hoeft niet bang te zijn dat we je opeens uit een boomtop moeten komen plukken.
quote:In principe kan iedereen het leren. In mijn klas waren 35 mensen en slechts 3 kwamen niet van de grond. Maar het duurt erg lang (jaren), en kost vreselijk veel geld. (Dat is het nadeel aan dit soort grappen...)
Op dinsdag 26 augustus 2003 19:06 schreef RodrigodiazdeVivar het volgende:
Nu je het zegt is het wel interessant ja, wil het wel zelf ervarenau mijn tong!
quote:En dan komen we weer terug bij het materiele. Dit bewijst wederom weer net als het boek, dat je materiele dingen moet hebben om je intellect te ontwikkelen => Howel je eigenlijk geen waarde moet hechten aan materiele dingen.
Op dinsdag 26 augustus 2003 19:15 schreef paganpaul het volgende:[..]
In principe kan iedereen het leren. In mijn klas waren 35 mensen en slechts 3 kwamen niet van de grond. Maar het duurt erg lang (jaren), en kost vreselijk veel geld. (Dat is het nadeel aan dit soort grappen...)
[Dit bericht is gewijzigd door RodrigodiazdeVivar op 26-08-2003 19:21]
quote:* paganpaul knikt
Op dinsdag 26 augustus 2003 19:17 schreef RodrigodiazdeVivar het volgende:
En dan komen we weer terug bij het materiele. Dit bewijst wederom weer net als het boek, dat je materiele dingen moet hebben om je intellect te ontwikkelen.
quote:Waarom dat dan? Is angst
Op dinsdag 26 augustus 2003 19:21 schreef paganpaul het volgende:[..]
* paganpaul knikt
Het is jammer dat dit soort informatie zo angstvallig geheim en afgeschermd wordt gehouden. En ik mag er niets specifieks over zeggen, want dat heb ik beloofd bij die training. En ik houd mijn woord.
Kun je geen hints geven
quote:Het is niet de angst dat het bekend wordt. Het is de angst dat de kennis en het gebruik daarvan verprutst en besmeurd wordt. Op dit moment is die kennis heel zuiver, en daarom ook zo effectief. Dat wil men zo houden, vanwege de situatie in de wereld. Die heeft heel wat zuivere kennis nodig.
Op dinsdag 26 augustus 2003 19:23 schreef RodrigodiazdeVivar het volgende:
Waarom dat dan? Is angstniet de vernietiging van je intellect.
En wat probeer je geheim te houden?
quote:Sorry, dat programma hebben ze al op TV
Kun je geen hints geven
quote:Waar op tv..
Op dinsdag 26 augustus 2003 19:38 schreef paganpaul het volgende:[..]
Het is niet de angst dat het bekend wordt. Het is de angst dat de kennis en het gebruik daarvan verprutst en besmeurd wordt. Op dit moment is die kennis heel zuiver, en daarom ook zo effectief. Dat wil men zo houden, vanwege de situatie in de wereld. Die heeft heel wat zuivere kennis nodig.
[..]Sorry, dat programma hebben ze al op TV
[Dit bericht is gewijzigd door RodrigodiazdeVivar op 26-08-2003 20:33]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |