abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_12700177
ik begin nu de voordelen te merken van het mediteren.
Vanochtend werd ik wakker met hoofdpijn en voelde me nog niet echt uitgerust terwijl ik meer dan 10 uur had geslapen.

Dus ik raak in een trance en probeer voor het eerst met die chakra's te oefenen. Nadat ik ze gesloten had bleef ik nog een tijdje in trance. Toen ik ontwaakte daaruit was de hoofdpijn over en voel me een stuk energieker

pi_12700487
Waar denken jullie na die trap aan?
Lambo of Rekt
pi_12701069
quote:
Op maandag 25 augustus 2003 13:54 schreef EggsTC het volgende:
Mij persoonlijk: Aan de ademhaling. Positief in, negatief uit. Dat is het punt waarop ik constant blijf focussen of waar ik op terugval als iets anders me tijdens m'n meditatie niet lukt.

Daarnaast kun je je chakra's gaan openen en er energie in gaan stoppen. Je kunt ook andere dingen gaan denken/proberen hoor, of doorgaan met de trap voor een diepere meditatie. Tis maar wat je wilt.

now get busy! am i paranoid? YES you're paranoid!
pi_12701089
quote:
Op maandag 25 augustus 2003 13:41 schreef Miss_X het volgende:
ik begin nu de voordelen te merken van het mediteren.
Vanochtend werd ik wakker met hoofdpijn en voelde me nog niet echt uitgerust terwijl ik meer dan 10 uur had geslapen.

Dus ik raak in een trance en probeer voor het eerst met die chakra's te oefenen. Nadat ik ze gesloten had bleef ik nog een tijdje in trance. Toen ik ontwaakte daaruit was de hoofdpijn over en voel me een stuk energieker

Dat gevoel had ik ook na mijn sex-trance hehe geweldig is het.. zit nu op stage, ben aarrdig kapot, kga strx ook ff mediteren na stage, moet namelijk om 6 uur weer werken.. duss ff rust kan geen kwaad

Trance maakt een zo erg energieker-

Don't reach your goal by thinking, but by doing, don't plan your every step with logic, for love contains none
pi_12701201
quote:
je bent behoorlijk gefocused op de trap, die trap is onbelangrijk.. je moet zorgen dat je het neerwaartse gevoel krijgt, bij elke uitademing, das alles.. echt alles.. en ga net zolang door totdat het lukt, niet halverwege stoppen, blijf het proberen, garandeer je dat het lukt, rustig ademen, ritmisch ademen, en vergeet de trap, vergeet alles waar je aan denkt, concentreer je op een vallend gevoel..

succes

Don't reach your goal by thinking, but by doing, don't plan your every step with logic, for love contains none
pi_12702277
quote:
De trap is alleen een hulp middel. Concetreer je op je ademhaling en het neerwaartse gevoel.
Als je bij elke uitademing een treetje lager gaat, denken je hersenen dat de neerwaartse beweging geasocieerd is met uitademen waardoor je in trans raakt.
Probeer het zo te doen dat je ook het gevoel krijgt dat je naar beneden gaat. Blijf hier mee door gaan tot dat je het zware gevoel krijgt. Dan ben je in lichte trance.
Dat zware gevoel komt door de frequentie wisseling van je hersenen van Beta naar Alpha.
pi_12703176
quote:
Op maandag 25 augustus 2003 14:59 schreef DarkGangster het volgende:

[..]

De trap is alleen een hulp middel. Concetreer je op je ademhaling en het neerwaartse gevoel.
Als je bij elke uitademing een treetje lager gaat, denken je hersenen dat de neerwaartse beweging geasocieerd is met uitademen waardoor je in trans raakt.
Probeer het zo te doen dat je ook het gevoel krijgt dat je naar beneden gaat. Blijf hier mee door gaan tot dat je het zware gevoel krijgt. Dan ben je in lichte trance.
Dat zware gevoel komt door de frequentie wisseling van je hersenen van Beta naar Alpha.

Wel grappig dat je nu al zoveel weet, tenminste je bent nog niet zolang bezig, kwestie van veel lezen jah ok, maar toch, je naam is dan geen paganpaul, of antagonist, maar toch netjes gedaan.

hoe ik het doe is eerst alles goed beoefenen in deze volgorde:

- Trance komen
- trance blijven
(deze 2 bovenste gaan me goeeeed af, 1 uur trance, en 1,5 uur mogelijk voor mezelf)
- visualisering
- chakra's trainen
- aura's trainen
- Diepe trance.

[Dit bericht is gewijzigd door gutterichi op 25-08-2003 15:39]

pi_12703299
quote:
Die trap leert je bewegen. Persoonlijk werd ik er helemaal gek van, tijdens een meditatie bedacht ik me, weetjewat, ik heb een parachute, ik spring er gewoon af

Later kwam het vliegen pas

pi_12703499
quote:
Ht trainen van je chakra's, zie post antagonist
Snijden maar
  maandag 25 augustus 2003 @ 18:05:59 #110
65303 _Tijmen_
Weet alles al!
pi_12707309
Heb ook geprobeerd gisteravond en het is in een keer gelukt, geloof het of niet.
Het is echt een heel cool gevoel!
Ik sloeg het leegmaken van de geest eigenlijk over, ik deed eerst spannen van spieren en toen de trap af

Ik stel me bij de trap een hele grote zwarte 'niks' voor waarin de trap loopt die oneindig doorgaat.

Nog een vraagje, krijg je als je in trance bent even snel energie erbij als met slapen?

Nouja bijna dan
pi_12708559
Ik voel steeds mn hart hard bonken als ik op me ademhaling ga letten
Lambo of Rekt
pi_12708800
quote:
Op maandag 25 augustus 2003 18:05 schreef _Tijmen_ het volgende:
Nog een vraagje, krijg je als je in trance bent even snel energie erbij als met slapen?
Volgens mij krijg je dan zelfs meer energie dan bij slapen
pi_12710009
quote:
Op maandag 25 augustus 2003 19:09 schreef DarkGangster het volgende:

[..]

Volgens mij krijg je dan zelfs meer energie dan bij slapen

Hij heeft gelijk
Snijden maar
pi_12710093
quote:
Op maandag 25 augustus 2003 18:58 schreef EggsTC het volgende:
Ik voel steeds mn hart hard bonken als ik op me ademhaling ga letten
Dat is omdat je zenuwachtig bent, dat moet je vooral niet doen. Je moet rustig blijven en gewoon denken dat het iets is wat je iedere dag al deed.
Snijden maar
pi_12710920
De Fok meditatie Werkgroep

Prelude op deel 3

Nu we allemaal een beetje geoefend hebben op trance kunnen we voortgaan op hogere vormen van spiritualiteit.

Ik zou willen dat jullie allemaal het boek The Freedom of Choice lezen.
Dit is een gratis boek , dat een erg goede basis is om je spiritualiteit op uit te breiden.
Het is GEEN occult boek , het gaat over religie maar behoud zich van oordelen en in de rest van het boek wordt het woord God ook niet genoemd en wordt dat beschouwd als de bron.
Het is niet zo groot , het heeft ongeveer 120 bladzijdes die allemaal alleen in het midden gevuld zijn door tekst in een groot lettertype , alles bij elkaar is het misschien 60 blz.

Het boek is gratis te downloaden op : http://bioresonant.com/cgi-bin/start.cgi/free.html
Mocht het iemand niet lukken om het te downloaden dan kan hij zijn email adres achterlaten en dan mail ik het naar hem/haar toe.

Het is een PDF bestand dus je hebt Adobe Acrobat nodig die kan je hier vinden http://www.adobe.com/products/acrobat/main.html
Het wachtwoord om het bestand te openen is : free

Als deze basis is gelegd gaan we helemaal gave dingen doen.

Veel succes ermee

[Dit bericht is gewijzigd door Antagonist op 25-08-2003 21:59]

Soldaat bij de verbindingsdienst
pi_12710965
quote:
Op zondag 24 augustus 2003 23:19 schreef gutterichi het volgende:
WHOA, mijn eerste trance! *feliciteert zichzelf*
gefeliciteerd , het herboren gevoel zal iedereen hebben als hij/zij een succesvolle trance heeft.
Het is namelijk het moment waarop je al je twijvels van je afwerpt en je realiseert dat dit allemaal mogelijk is , en nog belangrijker allemaal mogelijk voor JOU.

nogmaals proficiat

pi_12711032
quote:
Op maandag 25 augustus 2003 18:05 schreef _Tijmen_ het volgende:
Heb ook geprobeerd gisteravond en het is in een keer gelukt, geloof het of niet.
Gefeliciteert
quote:
Yup , nog wel sneller zelfs voor mij staat 1 uur goede meditatie gelijk aan 3 uur goede slaap.

Ik heb nog niet geprobeerd om het een hele nacht te doen , omdat ik daar het meditatievermogen nog niet voor heb maar het zal vast wel kunnen.

maandag 25 augustus 2003 @ 20:33:21 #118
65303 _Tijmen_
Weet alles al!
pi_12711109
FF oefenen en ik over een jaartje of wat slaap ik niet meer
Het fijne is dat ik heel snel in trance kan komen terwijl slapen altijd heel lang duurt.
Ga morgen avond een dat andere met de moeilijke naam proberen
Nouja bijna dan
pi_12711307
quote:
Op maandag 25 augustus 2003 20:27 schreef Antagonist het volgende:
De Fok meditatie Werkgroep

Prelude op deel 3

Nu we allemaal een beetje geoefend hebben op trance kunnen we voortgaan op hogere vormen van spiritualiteit.

Ik zou willen dat jullie allemaal het boek The Freedom of Choice lezen.
Dit is een gratis boek , dat een erg goede basis is om je spiritualiteit op uit te breiden.
Het is niet zo groot , het heeft ongeveer 120 bladzijdes die allemaal alleen in het midden gevuld zijn door tekst in een groot lettertype , alles bij elkaar is het misschien 60 blz.

Het boek is gratis te downloaden op : http://bioresonant.com/cgi-bin/start.cgi/free.html
Mocht het iemand niet lukken om het te downloaden dan kan hij zijn email adres achterlaten en dan mail ik het naar hem/haar toe.

Het is een PDF bestand dus je hebt Adobe Acrobat nodig die kan je hier vinden http://www.adobe.com/products/acrobat/main.html

Als deze basis is gelegd gaan we helemaal gave dingen doen.

Veel succes ermee

Ik ga eens effe aan het lezen.
Snijden maar
pi_12711343
Het vraagt om een password, wat is het antogonist? Laat maat, Ik heb de password al.

Password = free

[Dit bericht is gewijzigd door RodrigodiazdeVivar op 25-08-2003 20:59]

Snijden maar
pi_12711790
"Worshipping anyone or anything doesnt make any sense
whatsoever. Worship of any kind is the evidence of a complete
ignorance."

Dit staat in het boek en dit is alleen maar een voorproefje, er staan nog ergere dingen over god, dit is echt een atheistisch boek man. => Hij zegt letterlijk dat God niet bestaat.

Dit is echt niet normaal man, die vent (auteur) probeert alle gelovigen te bekeren man.

Ik blijf af van deze boek, het is niet goed...

[Dit bericht is gewijzigd door RodrigodiazdeVivar op 25-08-2003 21:04]

Snijden maar
pi_12712196
quote:
Op maandag 25 augustus 2003 20:56 schreef RodrigodiazdeVivar het volgende:
ignorance."

Dit staat in het boek en dit is alleen maar een voorproefje, er staan nog ergere dingen over god, dit is echt een atheistisch boek man. => Hij zegt letterlijk dat God niet bestaat.

Dit is echt niet normaal man, die vent (auteur) probeert alle gelovigen te bekeren man.

hmm nou daar ga ik niet over oordelen; voor mij is er 1 bron die voor iedereen toegankelijk is die het zichzelf wil gunnen.
pi_12712791
Gelukkig heb je in dit opzicht ook een 'freedom of choice'...
An' harm it none, do as you will
pi_12713057
...
Snijden maar
pi_12713950
quote:
Op maandag 25 augustus 2003 20:56 schreef RodrigodiazdeVivar het volgende:
ignorance."

Helemaal niet , je snapt het boek niet.

Het spreekt niet over een god , ze noemen het juist "De Bron"
Dit boek is ook niet atheistisch , het wijst je alleen op het belang van je individualisme.

Lees hem nou maar eerst uit dan kan je daarna zegen wat je doet .

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')