quote:Nou, ik vond alles eerder vaag dan scherp.
Op zaterdag 23 augustus 2003 22:39 schreef DarkGangster het volgende:[..]
Diepe trance is toch beter voor visualiseren??
Maar het is idd wel oncomfortabel...
quote:In diepe of lichte trance?
Op zaterdag 23 augustus 2003 22:40 schreef RodrigodiazdeVivar het volgende:[..]
Nou, ik vond alles eerder vaag dan scherp.
quote:In diepe was het vaag.
Op zaterdag 23 augustus 2003 22:42 schreef DarkGangster het volgende:[..]
In diepe of lichte trance was?
In een diepe trance was het niet prettig, maar ik voelde wel meer effect. De tintelingen enzo.
quote:Ok, dan weet ik dat ook weer. Dieper is niet beter
Op zaterdag 23 augustus 2003 22:44 schreef RodrigodiazdeVivar het volgende:[..]
In diepe was het vaag.
In een diepe trance was het niet prettig, maar ik voelde wel meer effect. De tintelingen enzo.
EDIT>> ik ga ff mediteren
quote:Leef je uit
Op zaterdag 23 augustus 2003 22:46 schreef DarkGangster het volgende:[..]
Ok, dan weet ik dat ook weer. Dieper is niet beter
EDIT>> ik ga ff mediteren
Ik heb op het internet een nieuwe methode gevonden om te mediteren.
quote:* DarkGangster had geen zin om te vertalen...
This is the advanced form of meditation, because it combines remaining mentally active with meditating.As always, get yourself relaxed and comfortable using whatever method is best for you, such as relaxing your muscles one by one. You might even light candles or incense, or use aromatic oils.
Now, instead of picturing a static image, choose a scenario. This should be like acting in a movie, or watching and directing one, depending on your viewpoint. You can practice with scenarios for entertainment, like flying on a magic carpet, surfing the waves, or walking through a calm forest.
When you concentrate on the scene for long enough, you will slip into a dream-like alpha state. You will be aware and awake, without taking notice of outside distractions.
quote:Dit werkt alleen als je het overdag doet , of heel erg veel energie hebt.
Op zaterdag 23 augustus 2003 23:02 schreef DarkGangster het volgende:
Laat maar, mijn broer is weer lekker irritant.Ik heb op het internet een nieuwe methode gevonden om te mediteren.
[..]* DarkGangster had geen zin om te vertalen...
Now, instead of picturing a static image, choose a scenario. This should be like acting in a movie, or watching and directing one, depending on your viewpoint. You can practice with scenarios for entertainment, like flying on a magic carpet, surfing the waves, or walking through a calm forest.
When you concentrate on the scene for long enough, you will slip into a dream-like alpha state. You will be aware and awake, without taking notice of outside distractions.
--------------------------------------------------------------------------------
Hier is je vertaling:
Dit is de geavanceerde vorm van meditaite, omdat het mentaal actief blijven en meditatie combineert.
Als altijd, zorg ervoor dat je gerelaxeerd en confortabel bent, gebruikmakend van de methode die voor jou het beste werkt, zoals het relaxeren van je spieren een voor een. Je kan zelfs kaarsen aansteken of wierook, of gebruikmaken van aromatische olieën.
Nu moet je in plaats van een statisch beeld en scenario kiezen. Dit kan acteren zijn in een film, of het kijken ernaar en regiseren ervan. Die keuze hangt van jezelf af. Je kan oefenen met scenario's voor plezier, bijv. het vliegen op een magische tapijt, surfen op zee, of het lopen door een rustige bos.
Wanneer jij je lang genoeg concentreert op de scene, zul je in een drroom-gelijke alpha staat verkeren. Je zal wakker en alert zijn in die fase, zonder verstoord te raken door afleidingen van buitenaf.
pffffffffffff
quote:Idd ik probeerde het net uit maar toen merkte ik dat ik bijna in slaap viel.
Op zaterdag 23 augustus 2003 23:12 schreef Antagonist het volgende:[..]
Dit werkt alleen als je het overdag doet , of heel erg veel energie hebt.
Je zal hoogstwaarschijnlijk in slaap vallen als je dat probeert.
Je gedachten dwalen af en dan is het
Hoe weet je helemaal zeker dat je in trance bent???
quote:idd.
Op zaterdag 23 augustus 2003 23:12 schreef Antagonist het volgende:[..]
Dit werkt alleen als je het overdag doet , of heel erg veel energie hebt.
Je zal hoogstwaarschijnlijk in slaap vallen als je dat probeert.
Je gedachten dwalen af en dan is het
quote:Je voelt je armen en benen gedeeltelijk of helemaal niet meer; Achtergrondgeluid hoor je vager; je borstkas wordt zwaarder; je ervaart stuiptrekkingen.
Op zaterdag 23 augustus 2003 23:21 schreef DarkGangster het volgende:[..]
Idd ik probeerde het net uit maar toen merkte ik dat ik bijna in slaap viel.
Hoe weet je helemaal zeker dat je in trance bent???
quote:eh, even over stuiptrekkingen: het is meer gewoon "trillende" spiertjes, gewoon even over heen wrijven.
Op zaterdag 23 augustus 2003 23:25 schreef RodrigodiazdeVivar het volgende:
je ervaart stuiptrekkingen.
Het is niet zo dat je stuiptrekkend over de grond gaat krioelen
Ik ga het nog een keer proberen
quote:Als je er gewoon even over wrijft, ben je uit je trance
Op zaterdag 23 augustus 2003 23:30 schreef The_Shining het volgende:[..]
eh, even over stuiptrekkingen: het is meer gewoon "trillende" spiertjes, gewoon even over heen wrijven.
Het is niet zo dat je stuiptrekkend over de grond gaat krioelen
quote:je kan beter vragen wat kan je niet met chakra's , ze zijn je zintuigen voor het spirituele hoe beter je ze traint hoe beter je ALLES kan doen
Op zaterdag 23 augustus 2003 23:58 schreef DarkGangster het volgende:
dit keer was ik in een lekkere trance. ik heb vooral mijn chakra's gestimuleerd. maar wat kan je met je chakra's??
quote:dus als je je chakra's traint kan je beter visualiseren enzo??
Op zondag 24 augustus 2003 01:34 schreef Antagonist het volgende:[..]
je kan beter vragen wat kan je niet met chakra's , ze zijn je zintuigen voor het spirituele hoe beter je ze traint hoe beter je ALLES kan doen
Ik was gister aan het mediteren. Na een tijdje begon het saai te worden. Toen wou ik weten wat er gebeurd als ik me arm op tilde. Dus dat deed ik. Maar toen zat ik nog steeds in trance. Mijn arm die ik had opgetild voelde raar aan. Eigenlijk voelde ik 2 armen. Een arm die naast me lag en een arm die ik kon bewegen.
[Dit bericht is gewijzigd door DarkGangster op 24-08-2003 12:13]
quote:ja, dan moet je inderdaad weer opnieuw beginnen, ga je dan in trance trillen die spiertjes niet meer
Op zaterdag 23 augustus 2003 23:34 schreef RodrigodiazdeVivar het volgende:Als je er gewoon even over wrijft, ben je uit je trance
quote:dan laat ik die spiertjes gewoon trillen
Op zondag 24 augustus 2003 12:05 schreef The_Shining het volgende:[..]
ja, dan moet je inderdaad weer opnieuw beginnen, ga je dan in trance trillen die spiertjes niet meer
quote:In sommige afbeeldingen van de chakra's wordt de kruin-chakra getekend als een lotus-bloem. Die staat dan wijd open. Als bij jou de kruin-chakra open staat is het goed mogelijk dat je daardoor energie binnen krijgt. Dat is dan een soortgelijke energie, hoef je je geen zorgen om te maken.
Op zaterdag 23 augustus 2003 22:15 schreef MrWilliams het volgende:
kan het ook zijn dat de energie van boven komt? of is dat weer andere energie?
P.S kriebel is zeer irritant
[Dit bericht is gewijzigd door FrankC op 24-08-2003 13:52]
quote:Yep. Als je chakra's geoefend zijn in zuivere energie opnemen, wordt je mogelijkheid tot dit soort zaken ook zuiverder. Dus fijner. En daardoor beter.
Op zondag 24 augustus 2003 12:02 schreef DarkGangster het volgende:
dus als je je chakra's traint kan je beter visualiseren enzo??
quote:De arm die blijft liggen is je gewone, grofstoffelijke arm. De arm die je voelt bewegen is je fijnstoffelijke arm. In een transcenderende staat maak je contact met een fijnere vorm van jezelf, en die kun je dan 'bewegen'.
Ik was gister aan het mediteren. Na een tijdje begon het saai te worden. Toen wou ik weten wat er gebeurd als ik me arm op tilde. Dus dat deed ik. Maar toen zat ik nog steeds in trance. Mijn arm die ik had opgetild voelde raar aan. Eigenlijk voelde ik 2 armen. Een arm die naast me lag en een arm die ik kon bewegen.
quote:Die trillingen komen door het volledig ontspannen van je spieren. In een normale waak-staat staat er altijd een minimale spanning op je spieren, in trance of meditatie is er zoveel rust dat je lichaam daarin vanzelf meegaat.
Op zaterdag 23 augustus 2003 23:30 schreef The_Shining het volgende:
eh, even over stuiptrekkingen: het is meer gewoon "trillende" spiertjes, gewoon even over heen wrijven.
quote:Ik had eerst ook heel erg last van omgevingsgeluid. Maar maak je geen zorgen, dat zal langzamerhand minder worden.
Op zondag 24 augustus 2003 13:51 schreef FrankC het volgende:
mm ik ben ook begonnen en volgens mij lukt het al aardig met dat vallen naar beneden als je uitademd. eerst dacht ik gewoon dat ik naar beneden gaat, maar toen visualiseerde ik het echt en toen voelde ik het zelfs in mijn maag net zoals je naar beneden gaat in een achtbaan, dat is juist goed lijkt me?. Ik was ook net in trance beland maar toen kwam er zo'n #%@##$ auto langsrijden
. Maar ik ga dit ook zeker doorzetten, alhoewel dat visualiseren nogal lastig is op het begin.
P.S kriebel is zeer irritant
Weten jullie wat dat was?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |