Begin hier met meditatie Deel 3
Zullen we eerst deze vullen ?
quote:Ik bedoelde of het normaal is dat je al binnen ongeveer 2 minuten in trance bent.
Op dinsdag 26 augustus 2003 23:40 schreef RodrigodiazdeVivar het volgende:[..]
BIj sommige mensen lukt het beter om in trance te raken dan bij andere. Over die gave moet je eff aan antagonist vragen
Voordat ik dit las over chakra's kreeg ik soms een raar gevoel alsof er iets door mijn lichaam ging. Nu ik dat over chakra's heb gelezen, denk ik dat het van mijn solar plexus chakra komt en dat gaat helemaal naar mijn crown chakra. Pas geleden heb ik voor het eerst mijn chakra's getraind. En toen kreeg ik ook dat gevoel als ik de energie er na toe trekt. Dat gevoel komt voor als ik me erg opgewonden voelt. Ik denk dat mijn Solar Plexus chakra erg belangrijk voor mij is.
quote:Als je zeker weet dat het echt trance is dan is het opmerkelijk maar niet abnormaal.
Op dinsdag 26 augustus 2003 23:58 schreef DarkGangster het volgende:[..]
Ik bedoelde of het normaal is dat je al binnen ongeveer 2 minuten in trance bent.
Voordat ik dit las over chakra's kreeg ik soms een raar gevoel alsof er iets door mijn lichaam ging. Nu ik dat over chakra's heb gelezen, denk ik dat het van mijn solar plexus chakra komt en dat gaat helemaal naar mijn crown chakra. Pas geleden heb ik voor het eerst mijn chakra's getraind. En toen kreeg ik ook dat gevoel als ik de energie er na toe trekt. Dat gevoel komt voor als ik me erg opgewonden voelt. Ik denk dat mijn Solar Plexus chakra erg belangrijk voor mij is.
Ik kan het soms in 2 minuten doen , en soms in 5 ligt aan omgeving.
quote:Ik kan me heel erg goed concentreren (vind ik zelf dan), dus misschien ligt het daar aan. Omgevings geluiden die hoor ik niet meer als ik me goed concentreer op iets.
Op woensdag 27 augustus 2003 00:15 schreef Antagonist het volgende:[..]
Als je zeker weet dat het echt trance is dan is het opmerkelijk maar niet abnormaal.
Meeste mensen kost het lang voordat ze het zo snel kunnen.Ik kan het soms in 2 minuten doen , en soms in 5 ligt aan omgeving.
Maar ik heb ook nog een vraagje:
Hoe lang duurt het om in diepe trance te komen, en hoe kom je er???
quote:Net als bij gewone trance is het moeilijk om hier een tijd voor te noemen ik denk dat je het vanaf je eerste trance al kan overkomen.
Op woensdag 27 augustus 2003 00:26 schreef DarkGangster het volgende:[..]
Maar ik heb ook nog een vraagje:
Hoe lang duurt het om in diepe trance te komen, en hoe kom je er???
Diepe trance daar val je in , om het zo maar te zeggen je kan te lang met je afdaling bezig zijn en voor je het weet zit je dus in een diepe trance.
quote:Ik zou dat namelijk eens willen ervaren. Lijkt me wel cool.
Op woensdag 27 augustus 2003 00:35 schreef Antagonist het volgende:[..]
Net als bij gewone trance is het moeilijk om hier een tijd voor te noemen ik denk dat je het vanaf je eerste trance al kan overkomen.
Diepe trance daar val je in , om het zo maar te zeggen je kan te lang met je afdaling bezig zijn en voor je het weet zit je dus in een diepe trance.
Yes, laatste post heb ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |