Ik weet dat er een ander deel 2 open is maar ik zou graag willen dat deze die vervangt , daarom hier de vorige 2 posts.
Deel 2 is niet officieel , om het maar zo te zeggen (Toch bedankt Vivarez de bla bla )
Ik zit zelf met een weekend baan waar ik de hele dag mee bezig ben maar zondag avond zal ik weer online zijn om te reageren op jullie vragen, ik denk dat jullie voor vragen vanavond dus bij Paganpaul moeten zijn
quote:
De Fok Meditatie Werkgroep Deel 1Ik kreeg een hoop positieve reacties in een topic in seksualiteit Orgasme zonder aanraking
Over non fysieke stimulatie van het lichaam waarbij ik in mijn offtopic gepost mijn mede fokkers inlichtte over het nut van meditatie.Ik heb daarom besloten om deze tread in het leven te roepen , ik ga zoveel mogelijk proberen te vertellen over meditatie , uittredingen , energielichamen en al dit soort zaken.
Ik zal in deze tread een aantal grote posts maken waarin ik telkens een nieuw stukje behandel.
Ik heb zelf redelijk wat ervaring, maar als er fokkers zijn die mij ergens over kunnen verbeteren zou ik graag willen dat ze dat doen, er is altijd zat om te leren.Meditatie is zelfstudie
Je zult jezelf alles aan moeten leren , ik kan alleen vertellen hoe je dingen het best kan proberen maar het komt erop neer dat je zelf de toewijding en discipline moet hebben om ermee aan de slag te gaan .
Ik heb zelf alles van de Astral Pulse website geleerd , een website van de spirituele schrijver Robert Bruce die boeken schrijft over het krijgen van Astrale Projecties.
Hij heeft een gratis training guide online gezet die je een hele hoop kan leren over Trance en Astrale projectiesDe website kun je hier vinden : http://www.astralpulse.com
En de guide hier: http://www.astralpulse.com/guides/oobe/oobe.htmOok raad ik aan om het boek : Helende Krachten :van de auteur Jack Angelo te lezen..
Dit boek is een fantastisch boek waarin zaken als trance , energielichamen en chakras volledig uitgelegd worden.
het boek is eigenlijk een gids om healer te worden , een persoon die in trance met behulp van de chakras in staat is ziektes te genezen die voortkomen uit spirituele problemen. maar het gaat volledig in op alle vormen van het onderbewustzijn en de fijnstoffelijke lichamen . (fijnstoffelijke lichamen zijn de lichamen die je niet kan aanraken je hebt er 7 maar daarvoor verwijs ik je liever naar zijn boek.
Mocht je je serieus willen verdiepen in Spiritualiteit dan zijn deze twee boeken toch wel essentieel.Meditatie is NIET occult , het staat volledig los van elke soort religie dan ook, behalve dat sommige religies zoals bijvoorbeeld het Boeddhisme het nut ervan in hebben gezien en de meditatie gebruiken voor spirituele doeleinden.
Er wordt niet ingegaan op zoiets als een god of iets dergelijks dus ik zal de oorsprong , die sommige mensen god noemen aanspreken als "de bron" dit kunt u interpreteren op elke manier die u wilt.Ik hoop in dit topic alleen serieuze reacties te krijgen , trance en meditatie is zelfstudie en kan gewoon niet bewezen worden, hierbij roep ik critici op daarom niet te reageren.
Als je zoals normaal je twijfels hebt zou ik aanraden het een poging te geven je zult er zelf voor moeten oefenen en ik kan je verzekeren dat iedereen het kan.
===================================================================Aangezien dit de eerste post is zal ik eerst de theorie achter trance behandelen voordat het voor veel mensen te zweverig wordt.
De werktuigen die wij gebruiken voor meditatie zijn onze hersenen .
Deze werktuigen kunnen op verschillende niveaus werken, ook wel aangeduid als frequenties.Je hersenen werken normaal op het Beta niveau dit is het niveau waar je op zit als je gewoon bewust met je dagelijkse bezigheden bezig bent.
Er is ook het Alpha niveau ook wel trance genoemd.
In deze staat werken je hersenen op een hogere frequentie en zijn ze veel efficiënter in wat ze doen dan op het gewone Beta niveau.
Als je spirituele dingen wilt gaan doen zal het altijd een beter resultaat leveren als je in trance bent omdat je hersenen anders niet zo efficiënt werken.Ook is er het Theta niveau , dit is diepe trance.
Diepe trance is een staat waarin je zo gefixeerd bent op je onderbewustzijn dat het hinderlijk wordt en je in zoverre van je lichaam afgescheiden bent dat je het niet meer voelt.
Dit is zeer vervelend , en kan bij de meeste mensen een zeer grote angst opwekken omdat je in deze staat geen ademhaling of hartslag voelt wat op zijn beurt weer de indruk kan geven dat je overleden bent.Je ademhaling of hartslag kan en zal nooit stoppen tijdens meditatie , er is niets waar je je zorgen over hoeft te maken .
Mocht je echter te diep in trance zitten dan kan je daar ALTIJD weer uit komen dit kun je het beste doen door te proberen je lichaam te bewegen.
Het is heel gebruikelijk dat dat niet meteen lukt omdat je zo afgezonderd van je lichaam kan zijn dat je dat weer eerst moet voelen dus kan het zijn dat je niet bij je eerste poging wakker wordt maar je komt er altijd weer uit .
En als je er toch uit wilt komen dan is het fijner als je dat zelf aanstuurt dan dat het in een paniekbui gebeurt.Ok , dan gaan we nu echt beginnen.
Zoek een comfortabele plek waar je goed kan liggen , een bed of ligstoel is aan te raden.
Nou , je gaat op je bed liggen en spant al je spieren in , en ontspant ze dan weer ,dit doe je spiergroep voor spiergroep , dus bij benen beginnen en dan omhoog werken totdat je alle spieren gehad hebt vergeet hierbij niet je gezicht.
Dan ga je zo liggen dat je zo comfortabel mogelijk bent , maar niet zo comfortabel dat je snel in slaap valt (lichte trance is het broertje van slaap dus meestal val je tijdens een meditatie in slaap)
hoe meer energie je hebt hoe makkelijker het is om in trance te komen.
Als je eenmaal ontspannen bent probeer dan even nergens aan te denken en bij elke gedachte die opkomt moet je denken dat je daar nu even geen tijd voor hebt.
dan als je mentaal ook ontspannen bent ga je je concentreren op je diepe ademhaling , waarbij je indenkt dat die lucht door je hele lichaam verspreid wordt.Dan kan je serieus gaan beginnen af te dalen , hier zijn verschillende technieken voor ik zal er hier 2 simpele beschrijven.
1. ga je je ademhaling tellen , bij 50 of 100 heb je meestal wel lichte trance.
2. Een andere methode die verreweg het beste werkt maar iets moeilijker is is gebaseerd op het idee dat je afdaalt.
Beeld je in dat je een trap of ladder afdaalt , met elke uitademing ga je 1 treetje lager op deze manier denken je hersenen dat je ademhaling geassocieerd is met ontspannen en kan je zeer makkelijk in trance komen.als je eenmaal in trance bent kan je visualiseren wat je wilt , hete sex met een filmster ,een wilde achtbaanrit of dat je over de Grand Canyon vliegt , alles is mogelijk.
en als je het nog mooier wilt maken concentreer dan ook op het gevoel dat het teweeg brengt en denk je in dat je dat voelt. ik kan hele achtbaanritten simuleren
Vergeet te aller tijden niet dat je ALTIJD uit trance kan komen , je zit nooit vast en als je genoeg hebt dan probeer je je vingers te bewegen en het is heel normaal als dat eerst niet meteen lukt omdat je nog ontwaakt.Kort samengevat is het dus :
Lichamelijk ontspannen
Geestelijk ontspannen (ademhaling)
Neerwaartse beweging inbeelden (trap)het geheel duurt bij mij meestal 20-30 minuten maar bij iemand die er net mee begint is 10 minuten ook al mooi.
Hoe merk ik nou dat ik in trance ben ?
Een trance voelt aan alsof alles rustiger en stiller wordt en dat je je in een grotere plaats bevind.
Er is vaak een heel stil gezoem in je lichaam , alles voelt anders aan.
Je zou het kunnen vergelijken met dat je een kartonnen doos over je hoofd hebt in het donker.
Je kan de atmosfeer voelen veranderen , alles wordt wazig en je zit in een soort roes.
Scherpe geluiden terwijl je in trance bent zijn zeer onaangenaam , ze voelen aan alsof er een schok door je hele lichaam gaat en kunnen vaak je meditatie verpesten.Mocht iemand persoonlijke vragen hebben dan kunnen jullie mij mailen op
sybren_schenk@hotmail.com
Ik wens jullie allemaal veel succes en wacht hoopvol op een hoop nuttige reacties.Als jullie nu eens fijn gaan beginnen post ik later nog wel het 2e deel.
De Fok Meditatie Werkgroep Deel 2Ok dan hier deel 2 van mijn Meditatie topic.
Ik ga in dit deel de Chakras bespreken maar voordat ik daarover in details ga treden zal ik eerst wat informatie geven over energieniveaus .
Voordat ik te zweverig ga worden ga ik eerst bewijzen dat er dus ook non materiele energie is , er is uiteraard weer geen wetenschappelijk bewijs , daarom dus een oefening om het voor jezelf te bewijzen.
Hou je handen voor je en wrijf ze goed en krachtig tegen elkaar voor 5 seconden.
Haal ze nu van elkaar af en hou ze ongeveer 30 cm van elkaar , waarna je je handen steeds dichter bij elkaar brengt.
Je zult merken dat je handen tintelen , dit is geen zenuw die reageert op de druk die er net op stond maar je handen die reageren op elkaars energievelden.
Hoe dichter je ze ook bij elkaar doet hoe heviger dit aan zal voelen.
(dit kan je vaak in het begin nog niet voelen maar hoe beter je chakras getraind worden hoe duidelijker het wordt)Als je geleidelijk je chakras traint zal je zelfs de rand van het veld voelen en het kunnen beïnvloeden maar dit kost veel oefening.
Energieniveaus
Ik baseer mijn technieken en theorieën op het boek: Helende Krachten van Jack Angelo.
Hierin legt hij heel duidelijk uit dat er verschillende niveaus van energie zijn.
Zijn theorie is als volgt : Energie heeft een Trillingsfrequentie, die frequentie bepaalt de eigenschappen van de energie.
Materiele energie heeft een hele lage frequentie , maar is in feite ook maar energie.
Energieën met een trillingsfrequentie die gelijk of bijna gelijk zijn aan elkaar beïnvloeden elkaar.Je hebt 1 grofstoffelijk lichaam , dit is je fysieke lichaam Met grofstoffelijk bedoelen we dus materie die we fysiek aan kunnen raken.
Je hebt nog 6 andere lichamen ,ze hebben allemaal een eigen niveau/frequentie ze zijn allemaal op hetzelfde moment aanwezig en je kan je bewustzijn naar die verschillende niveaus verplaatsen.
(van die andere hebben bepaalde delen een frequentie die dichtbij de andere is , ze botsen en zenden een veld uit dat ook wel aura wordt genoemd , hierom kan je ook aan iemands aura zien hoe hij zich voelt .
We gaan nu onze chakras trainen.De chakras
Je chakras zijn je zintuigen in alle energieniveaus , je kan ze zien als een soort tunnels die alle lichamen aan elkaar verbinden.
In je grofstoffelijke (fysieke) lichaam , wordt je geleerd ze niet te gebruiken en de meeste mensen weten er ook niet vanaf , maar als je de andere niveaus wilt bereiken moet je ze wel trainen en weten waar ze zitten.Er zijn 7 hoofdchakras in de methode die ik gebruik , andere systemen gebruiken er meer maar wij gaan onze zeven chakras trainen.
Deze training kan lang duren voordat je resultaat voelt , het kan zijn dat je weken of zelfs maanden traint zonder iets te voelen , maar je zult ze toch echt moeten trainen.
De 7 chakras zijn als volgend in hun engelse namen en hun locatie.1.Base chakra (In het midden van de ruggengraat tussen de genitailien en de anus)
2.Spleen chakra (net onder je navel)
3.Solar Plexus chakra (1 hand boven je navel)
4.Heart chakra (midden van de borst)
5.Throat chakra (Aan het begin van de strot waar het aan het hoofd vast zit)
6.Brow chakra (het middelpunt van je voorhoofd)
7.Crown chakra (bovenkant van je hoofd boven je haarlijn)
Zoals je ziet zitten ze allemaal (behalve de bovenste die zitten bij je hersenen )
in je ruggengraat , dit is niet toevallig want hier lopen ook je fysieke zenuwen doorheen waar ze mee verbonden zijn , ( brow en crown chakra zijn direct verbonden met je ziel/bewustzijn door middel van je hersenen )Je kan ze zien als een soort bolletjes.
negeer de tekens maar , daar staat in het oosters de naam van de chakraleer de locatie en kleur nu alvast uit je hoofd , dan hoef je halverwege je meditatie niet ff naar je monitor te lopen
![]()
Chakra Training
Er zijn veel manieren om je chakras te trainen maar bij elke manier gaat het openen van de chakra vooraf.Deze oefeningen doe je als je in trance bent
Beeld je je armen in , en beeld je in dat ze naar je chakras gaan en dat je ze opent .
Dit kan je op veel manieren doen , ik zelf doe net alsof ik mijn handen eromheen draai en dat ze dan groeien , maar iedere manier zal voldoen als je je maar inbeeld dat je er aanzit met je denkbeeldige handen en dat ze daardoor groeien.De energie die ik bedoel is ook denkbeelding en die zou je je kunnen voorstellen als een soort stroom met een blauwe heldere kleur.
1.Base chakra: verzamel energie naar deze chakra , gebruik je handen om ze te openen en trek er dan energie in ,.2.Spleen chakra: trek energie vanuit je voeten door de base chakra naar de chakra zelf , open hem en vul hem met energie.
3.Solar Plexus chakra: trek energie uit je voeten door de base en spleen chakras en naar de solar plesux chakra , open hem en en vul hem met energie
4.Heart chakra: trek energie uit je voeten door de base en spleen en plexus chakra en in de hart chakra , open hem en vul hem met energie.
5.Throat chakra: Trek energie uit je voeten door de base , spleen , solar plexus en hart chakra en open hem , vul hem dan met energie.
6.Brow chakra: Trek energie uit je voeten door de base , spleen , solar plexus , hart en throat chakra naar de brow chakra , open deze chakra en vul hem met energie.
7.Crown chakra: Trek energie door je base , spleen , solar plexus, heart , throat en brow chakra omhoog naar deze chakra , deze chakra is vele malen groter beeld je in dat je deze chakra van bovenaf open scheurt en dat de energie die je eerst door je andere chakras hebt gevoerd hier naartoe stroomt
VERGEET NA JE MEDITATIE NIET JE CHAKRAS TE SLUITEN !!!
Als je je chakras niet sluit zend je al je energie uit en als je dan mensen in je omgeving hebt met minder energie zullen ze energie van jou ontnemen wat je dus heel erg moe maakt.
Als we wat verder hierin zijn zal ik ook het Psychisch vampirisme uitleggen , dit is iemands energie stelen. Ik zal hier ook nog over in gaan want het kan een heel vervelend risico zijn.Chakras sluiten is heel erg makkelijk , beeld je gewoon in dat je met je hand een soort sluitende beweging maakt , beeld je in dat het tuneltje waar de energie uit komt weer dun wordt.
Maak ze niet helemaal dicht want dit kan fysiek ongemak opleveren.Dit openen is essentieel voor het trainen van de chakras , niet alleen is het belangrijk om ze te openen maar je leert ze ook aanvoelen met een beetje oefening.
Hoe beter je je Chakras traint hoe meer je kunt doen op andere energie niveaus.
Het zijn letterlijk je zintuigen op al die andere niveaus , en je zult zien dat je met meer oefening ook mooiere dromen zult krijgen.Chakras hebben ook hun eigen soort energie en die zien we vaak als een kleur
De crown chakra op het plaatje is doorzichtig maar dat is meer om het formaat aan te duiden de kleur daarvan is Violet.Base = Rood
Spleen = Oranje
Solar Plexus = goud geel
Heart = groen
Throat is Blauw
Brow = Koningsblauw (diep blauw)
Crown Chakra = Violet (blauw paars)Een andere oefening gaat meer in op de energie .
Beeld je in dat je energie in de kleur van de chakras naar ze toe trekt , vul dus je Base chakra met rode energie en zorg dat hem ze vol stort met energie.
Hier komt onze eerste nuttige fysieke oefening namelijk het verzamelen van energie.
Beeld je in dat er een heldere blauwe energie door je lichaam loopt die bij je voeten begint en omhoogloopt langs de chakras en boven je crown chakra als doorzichtige energie wegloopt.
Deze oefening zal je na een korte tijd een hoop energie opleveren.
Als je dit dus smorgens vroeg doet zal je een lekkere hoeveelheid energie hebben.Nou begint het een flinke lap tekst te worden dus ik zal het helemaal nog ff samenvatten.
Kort samengevat is het dus :
Lichamelijk ontspannen
Geestelijk ontspannen (ademhaling)
Neerwaartse beweging inbeelden (trap)
Chakras openen en vullen
Energie in de chakra kleuren in de toebehorende chakras trekken.
Nu kan je je recreatieve bezigheid doen , zoals dingen inbeelden
Als je wilt stoppen doe je het volgende
Chakras sluiten
Wakker worden (handen of voeten bewegen)Zo dat was het weer met deel 2 , dit deel is echt pure training verwacht er na een week geen wonderen van.
Nu even op me gemak nog even doorlezen en zo weer aan de slag, stapje verder dan puur meditatie.
Ik kom snel tot rust van binnen tijdens mediteren, geen afleidende gedachtes, dat vind ik al heel wat maar misschien is het omdat ik al vaker heb gemediteerd en al een beetje training heb.
Ik heb alleen nog last met me ademhaling, ik adem te snel en te oppervlakkig naar mijn zin, als ik dat probeer te vertragen heb ik het gevoel alsof ik buiten adem ben.
Ik heb wel eventjes juist heeeeeel erg langzaam en diep kunnen ademen maar het verviel al snel weer in snel en opervlakking ademen.
(Note: het kan zijn dat ik zowieso een verkeerde ademhaling heb geleerd intussen, heb ook last van angstaanvallen in het dagelijks leven: hyperventilatie?)
quote:Wow , * Antagonist is heel erg trots
Op zaterdag 23 augustus 2003 21:08 schreef Llewella het volgende:
Ik heb net alles braaf uitgeprint en een bijpassend voorblad gemaakt.
quote:Probeer eens hele langzame ademhalingen , waarbij je niet zoveel tijd tussen de volgende ademhaling dan zal je ook niet zo snel buiten adem raken.
Nu even op me gemak nog even doorlezen en zo weer aan de slag, stapje verder dan puur meditatie.Ik kom snel tot rust van binnen tijdens mediteren, geen afleidende gedachtes, dat vind ik al heel wat maar misschien is het omdat ik al vaker heb gemediteerd en al een beetje training heb.
Ik heb alleen nog last met me ademhaling, ik adem te snel en te oppervlakkig naar mijn zin, als ik dat probeer te vertragen heb ik het gevoel alsof ik buiten adem ben.
Ik heb wel eventjes juist heeeeeel erg langzaam en diep kunnen ademen maar het verviel al snel weer in snel en opervlakking ademen.(Note: het kan zijn dat ik zowieso een verkeerde ademhaling heb geleerd intussen, heb ook last van angstaanvallen in het dagelijks leven: hyperventilatie?)
quote:Nergens voor nodig en zitten blijven jij!
Op zaterdag 23 augustus 2003 21:24 schreef RodrigodiazdeVivar het volgende:
Ik heb de topic laten afsluiten, maar voel me nog steeds schuldig. Ik ga voor vandaag offline.
Hup, gewoon gezellig meeposten en je vragen stellen e.d. .
quote:Nergens voor nodig man , sta emotioneel eens wat sterker in je schoenen.
Op zaterdag 23 augustus 2003 21:24 schreef RodrigodiazdeVivar het volgende:
Ik heb de topic laten afsluiten, maar voel me nog steeds schuldig. Ik ga voor vandaag offline.
Je wilde gewoon je vragen plaatsen , helemaal nix ergs aan.
I dont mind
quote:Je verschuift je bewustzijn naar dat energie niveau.
Op zaterdag 23 augustus 2003 21:18 schreef DarkGangster het volgende:
Ik heb een vraag: Hoe kom je in een ander lichaam. (ik bedoel natuurlijk een non-fysiek lichaam)
Dit kan je doen als je in trance bent , maar dat leg ik nu nog niet uit.
Wacht maar tot deel 3 , dan gaan we proberen astraal te reizen.
Oefen nu eerst nog maar trance en chakra's .
http://www.spiritonline.com/files/messages/16/373.html?0
[Dit bericht is gewijzigd door RJhammer op 23-08-2003 21:37]
quote:Gewoon gemotiveerd blijven en goed oefenen.
Op zaterdag 23 augustus 2003 21:36 schreef RJhammer het volgende:
Hey wow, ik ben hier ook net mee begonnen. Ik heb al wat boeken gekocht en ook wat gedownloaded van internet.
Beetje geprobeerd juiste houding aan te nemen voor optimale ontspanning enzo.
quote:Probleem is, dat het soms niet lukt
Op zaterdag 23 augustus 2003 21:37 schreef Antagonist het volgende:[..]
Gewoon gemotiveerd blijven en goed oefenen.
Dan kan je heel ver komen.
PS: Ik heb mijn post hierboven uitgebreid
*ff bookmarkje maken hoor *
Wat ook wel leuk is, is dat een vriend van mij hier ook net mee begonnen is, kan je samen dingen uitwisselen enzo.
BTW, ik combineer het mediteren met de leer van het Hindoeisme , ik was ook al aan het rondsnuffelen naar yoga, maar dat komt later
quote:Ok, bedoel je met astraal reizen uitreden??
Op zaterdag 23 augustus 2003 21:36 schreef Antagonist het volgende:[..]
Je verschuift je bewustzijn naar dat energie niveau.
Dit kan je doen als je in trance bent , maar dat leg ik nu nog niet uit.
Wacht maar tot deel 3 , dan gaan we proberen astraal te reizen.
Oefen nu eerst nog maar trance en chakra's .
Nog een vraagje: zijn er nog andere frequenties dan Alpha, Beta en Theta??
Ik ga nog ff mijn chakra's trainen.
quote:ok,
Op zaterdag 23 augustus 2003 21:26 schreef MUUS het volgende:
Alle off-topic en onzin-reacties zijn verwijderd.
[..]Nergens voor nodig en zitten blijven jij!
.
Hup, gewoon gezellig meeposten en je vragen stellen e.d.
.
Op dit moment tintelt de zijkant van mijn hoofd en krijg ik het gevoel dat er iets op mijn borst drukt.
Heb ik een heftige trance gehad? Zo, ja hoe kwam dat en is dat beter of slechter?
kan het ook zijn dat de energie van boven komt? of is dat weer andere energie?
hier wordt bij de uitleg over de chakra's gezegd dat je de energie van je voeten naar boven moet trekken. Ik heb het idee dat het bij mij andersom gaat, dus vanuit m'n hoofd naar beneden.
quote:diepere trance is altijd beter
Op zaterdag 23 augustus 2003 22:05 schreef RodrigodiazdeVivar het volgende:[..]
ok,
Heb net een meditatie achter de rug, dit keer was de trance veel heftiger en ik voelde me ook heel erg opgeblazen (dat belemmerde mij om ontspannen adem te halen).
Ik voelde vooral bij de heart chakra en de throat chakra niet goed.Op dit moment tintelt de zijkant van mijn hoofd en krijg ik het gevoel dat er iets op mijn borst drukt.
Heb ik een heftige trance gehad? Zo, ja hoe kwam dat en is dat beter of slechter?
quote:Dan probeer je het een keer. Misschien werkt dat bij jouw wel beter. Of het werkt misschien helemaal niet.
Op zaterdag 23 augustus 2003 22:15 schreef MrWilliams het volgende:
ik heb ook een vraag:kan het ook zijn dat de energie van boven komt? of is dat weer andere energie?
hier wordt bij de uitleg over de chakra's gezegd dat je de energie van je voeten naar boven moet trekken. Ik heb het idee dat het bij mij andersom gaat, dus vanuit m'n hoofd naar beneden.
quote:Je hebt een heleboel chakra's, waaronder een stuk of 300 in je voeten en benen. Die chakra's zijn klein.
Op zaterdag 23 augustus 2003 22:15 schreef MrWilliams het volgende:
ik heb ook een vraag:kan het ook zijn dat de energie van boven komt? of is dat weer andere energie?
De energie moet via de kleine chakra's naar de grotere, stap voor stap. Dus eerst naar de base, daarna naar de spleen en uiteindelijk naar de crown chakra die het grootste is.
Als je andersom werkt, dus van boven naar beneden, dan duw je de energie weg van je bovenlichaam naar je extremiteiten (benen, voeten), en dat moet niet je niet hebben. Ik hoop dat ik je geholpen heb.
[Dit bericht is gewijzigd door RodrigodiazdeVivar op 23-08-2003 22:32]
quote:Dat zijn de enige frequenties die ik ken,
Op zaterdag 23 augustus 2003 21:58 schreef DarkGangster het volgende:[..]
Ok, bedoel je met astraal reizen uitreden??
Nog een vraagje: zijn er nog andere frequenties dan Alpha, Beta en Theta??
Ik ga nog ff mijn chakra's trainen.
misschien dat je met drugs nog andere tussen varianten kan krijgen maar begin daar niet aan
quote:NEE , lees mijn posts van eerder maar.
Op zaterdag 23 augustus 2003 22:16 schreef DarkGangster het volgende:[..]
diepere trance is altijd beter
Diepe trance is niet goed , gewone trance is perfect.
Diepe trance is niet prettig , is lichamelijk erg onprettig.
Vanuit gewone trance kan je alles doen wat je wilt dieper gaan hoeft toch niet.
quote:Drugs kost duur en zorgt voor problemen. Dus daar begin ik niet aan.
Op zaterdag 23 augustus 2003 22:32 schreef Antagonist het volgende:[..]
Dat zijn de enige frequenties die ik ken,
misschien dat je met drugs nog andere tussen varianten kan krijgen maar begin daar niet aan
quote:Je hebt ook nog je handen en voeten dat zijn ook een soort minder hogere chakra's.
Op zaterdag 23 augustus 2003 22:31 schreef RodrigodiazdeVivar het volgende:[..]
Je hebt een heleboel chakra's, waaronder een stuk of 300 in je voeten en benen. Die chakra's zijn klein.
Je hebt 7 grote chakra's. Daarop moet je concentreren.De energie moet via de kleine chakra's naar de grotere, stap voor stap. Dus eerst naar de base, daarna naar de spleen en uiteindelijk naar de crown chakra die het grootste is.
Als je andersom werkt, dus van boven naar beneden, dan duw je de energie weg van je bovenlichaam naar je extremiteiten (benen, voeten), en dat moet niet je niet hebben. Ik hoop dat ik je geholpen heb.
Ik denk dat die 7 chakras en die handen en voeten de grootste zijn.
Ik denk dat er eindeloos veel chakras zijn als je maar klein genoeg zoekt.
Train dus de 7 belangrijke met functies.
quote:Idd , niet aan beginnen is helemaal niet goed en je kan met oefening veel meer doen en dan heb je het nog in de hand ook.
Op zaterdag 23 augustus 2003 22:37 schreef DarkGangster het volgende:[..]
Drugs kost duur en zorgt voor problemen. Dus daar begin ik niet aan.
quote:Diepe trance is toch beter voor visualiseren??
Op zaterdag 23 augustus 2003 22:35 schreef Antagonist het volgende:[..]
NEE , lees mijn posts van eerder maar.
Diepe trance is niet goed , gewone trance is perfect.
Diepe trance is niet prettig , is lichamelijk erg onprettig.Vanuit gewone trance kan je alles doen wat je wilt dieper gaan hoeft toch niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |