quote:Persoonlijk houd ik daar niet zo van.
Op zaterdag 23 augustus 2003 20:03 schreef itsontoday het volgende:
Wat vinden jullie van de schoudertasjes waar je jongens tegenwoordig mee ziet lopen. Je hebt ze van Eastpak, Prada, Gucci, enz.
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2003 20:04 schreef toska het volgende:
Ik heb ze nog nooit gezien , heb je een foto?
http://217.160.102.109/products/_auth/one.jpg
Deze heb ik zelf ook in het zwart. Zal er eens een fotootje van maken.
Maar een beetje zichzelf respecterende man gaat natuurlijk niet voor joker lopen met een tasje
quote:??
Op zaterdag 23 augustus 2003 20:13 schreef Nuke het volgende:
Achja.... leuk als je homo of marrokaan bentMaar een beetje zichzelf respecterende man gaat natuurlijk niet voor joker lopen met een tasje
quote:Nee, een broek die afzakt door de sleutels, telefoon, geld, autoradio, etc is handig
Achja.... leuk als je homo of marrokaan bentMaar een beetje zichzelf respecterende man gaat natuurlijk niet voor joker lopen met een tasje
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2003 20:13 schreef Doctor_Bara het volgende:
??
quote:Dat lees is dus ook net
Op zaterdag 23 augustus 2003 20:06 schreef Brendovic het volgende:
Gewoon die tasjes waar alle marokane mee lope voor hun nieuwe gsm die ook gewoon in je zak kan. 9 vd 10 keer is dat tasje ook gewoon leeg
quote:Het concept "riem" is jou onbekend?
Op zaterdag 23 augustus 2003 20:16 schreef eNaSnI het volgende:
Nee, een broek die afzakt door de sleutels, telefoon, geld, autoradio, etc is handig
quote:Daar is toch niks mis mee?
Op zaterdag 23 augustus 2003 20:09 schreef itsontoday het volgende:
Ik heb hier een fotootje van het eastpakmodel gevonden:http://217.160.102.109/products/_auth/one.jpg
Deze heb ik zelf ook in het zwart. Zal er eens een fotootje van maken.
quote:Je moet ook geen autoradio in je broekzak douwen, flapdrol.
Op zaterdag 23 augustus 2003 20:16 schreef eNaSnI het volgende:[..]
Nee, een broek die afzakt door de sleutels, telefoon, geld, autoradio, etc is handig
quote:lol tja wat is da erger met een tasje rondlopen door een drukke strand of voor die lui je broek laat zakken ?
Op zaterdag 23 augustus 2003 20:16 schreef eNaSnI het volgende:[..]
quote:Juist juist, helemaal mee eens...
quote:mee eens, maar vind ie grootte tassen wel wat, kun je tenminste fatsoenlijk een laptop in kwijt
Op zaterdag 23 augustus 2003 20:07 schreef Doctor_Bara het volgende:
te zielig voor woorden
quote:Sportbroeken zitten zo weinig zakken in en zeker geen riemgaatjedingetjes (al zijn bretels natuurlijk een optie
Op zaterdag 23 augustus 2003 20:17 schreef Nuke het volgende:[..]
Het concept "riem" is jou onbekend?
quote:Nee, in me tasje natuurlijk
Op zaterdag 23 augustus 2003 20:19 schreef CreativeMind het volgende:[..]
Je moet ook geen autoradio in je broekzak douwen, flapdrol.
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2003 20:24 schreef mrSPLIFFY het volgende:
Ik heb er (nog) geen maar volgens mij is t best handig..
Wat je tegenwoordig als man zijnde al niet bij je hebt teringg
-Sleutels
-mn portefeulle met rijbewijs
quote:
-Sleutels+auto sleutels broekzak
-sigaretten+ aansteker broekzak/borstzak
-wiet tip en vloei zie sigaretten
-mn portefeulle met rijbewijs kontzak
- soms mn digi cam uhhh thuis laten of in de broekzak steek ik m soms
-condooms1 in portemonnee
-GSM broekzak
Dus volgens mij is zo'n tassie zo gek nog niet ik heb alternatieven
quote:die laat ik meestal zitten of flikker ik in het dashboardkastje (slim ja
Op zaterdag 23 augustus 2003 20:24 schreef eNaSnI het volgende:[..]
Nee, in me tasje natuurlijk
(maar doelde meer op het frontje van je autoradio, maar die heb jij denk nog niet
)
quote:hahaha ja hoor ziet er lekker uit zeker uitpuilende zakken....
Op zaterdag 23 augustus 2003 20:28 schreef CreativeMind het volgende:[..]
-Sleutels+auto sleutels broekzak
-sigaretten+ aansteker broekzak/borstzak
-wiet tip en vloei zie sigaretten
-mn portefeulle met rijbewijs kontzak
- soms mn digi cam uhhh thuis laten of in de broekzak steek ik m soms
-condooms 1 in portemonnee
-GSM broekzak
Dus volgens mij is zo'n tassie zo gek nog niet ik heb alternatieven[..]
die laat ik meestal zitten of flikker ik in het dashboardkastje (slim ja
)
quote:valt mee: sigaretten/wiet doe ik niet aan, heb ik al geen last van.
Op zaterdag 23 augustus 2003 20:30 schreef mrSPLIFFY het volgende:[..]
hahaha ja hoor ziet er lekker uit zeker uitpuilende zakken....
Zeker ter compensatie voor je kleine piemeltje
grapje hoor... maar als ik bv mn adidas trainingsbroek aanhebt ziet dat er niet uit al die shit in me broekzakken
oftewel: laat gewoon thuis wat je niet nodig hebt zodat men je niet voor nicht aanziet
quote:It's not a purse, it's a european bag.
Op zaterdag 23 augustus 2003 20:20 schreef Jeukaanmenaat het volgende:
Seinfeld zijn carry-all dus.
quote:Dat is natuurlijk weer grote onzin. Als we naar jou zouden moeten luisteren was er niet veel meer over van de modewereld, tegenwoordig kunnen tassen weer helemaal, kijk bijvoorbeeld naar de opkomst van Louis Vuitton, ook mannen kunnen tassen dragen.
quote:bepaalde normen kun je zelfs niet met modetrends veranderen
Op zaterdag 23 augustus 2003 22:20 schreef ForeverEternalFreak het volgende:[..]
Dat is natuurlijk weer grote onzin. Als we naar jou zouden moeten luisteren was er niet veel meer over van de modewereld, tegenwoordig kunnen tassen weer helemaal, kijk bijvoorbeeld naar de opkomst van Louis Vuitton, ook mannen kunnen tassen dragen.
quote:Mijn vriend wil niet aan de tas en stopt alles bij mij in de tas die dan te vol raakt.
Wat vinden jullie van de schoudertasjes waar je jongens tegenwoordig mee ziet lopen. Je hebt ze van Eastpak, Prada, Gucci, enz.
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2003 20:21 schreef schatje het volgende:
Bij een homo vind ik het wel schattig staan.
quote:Nogal sneu. Maar ja, de huidige mannenmode is sowieso nogal nichterig... imho
Een echte man maakt zelf wel uit wat hij draagt en kan geen fuck schelen wat anderen vinden.
Vind het prima zulke tasjes. Handig voor de zomer als je broeken draagt waar je geen riem aan vast kan knopen en maar 2 zakken hebt.
quote:In de discotheek niet nee, maar in de echte modewereld wel hoor
Op zaterdag 23 augustus 2003 22:26 schreef Doctor_Bara het volgende:[..]
bepaalde normen kun je zelfs niet met modetrends veranderen
quote:wat hij zegt.....pfff beetje jeans dragen...homo's!!!
Op zondag 24 augustus 2003 01:02 schreef athlonkmf het volgende:
iets niet of juist wel dragen omdat je aan je imago moet denken is niet gay?
Oeh oeh, een Levi's, dat is ZOOOOO 80's.Een echte man maakt zelf wel uit wat hij draagt en kan geen fuck schelen wat anderen vinden.
Vind het prima zulke tasjes. Handig voor de zomer als je broeken draagt waar je geen riem aan vast kan knopen en maar 2 zakken hebt.
Ik vind het treurig als je mannelijke uitstraling door 1 enkel tasje teniet gedaan kan worden..
quote:
Op zondag 24 augustus 2003 09:46 schreef milagro het volgende:
Een echte vent kan zo'n tasje hebbenIk vind het treurig als je mannelijke uitstraling door 1 enkel tasje teniet gedaan kan worden..
Dat is een manier om het te bekijken .
quote:Je hebt ook van die cross over rugzakken (met 1 hengsel).
Op zaterdag 23 augustus 2003 23:09 schreef Se7eN20 het volgende:
Niks mis mee stuk beter dan die lompe rugzakken..
quote:Wat is daar erg aan dan?
Op zaterdag 23 augustus 2003 22:20 schreef ForeverEternalFreak het volgende:[..]
Dat is natuurlijk weer grote onzin. Als we naar jou zouden moeten luisteren was er niet veel meer over van de modewereld, tegenwoordig kunnen tassen weer helemaal, kijk bijvoorbeeld naar de opkomst van Louis Vuitton, ook mannen kunnen tassen dragen.
quote:Als de persoon in kwestie ook een broek aan heeft wat boven zijn enkels ophoudt, vind ik het een passende combinatie.
quote:Wat is er lomp aan een rugtas? Kvind het juist wel praktisch. Er kan een hoop in en je hebt je handen helemaal vrij.
Op zaterdag 23 augustus 2003 23:09 schreef Se7eN20 het volgende:
Niks mis mee stuk beter dan die lompe rugzakken..
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2003 20:21 schreef kitman het volgende:
lol tja wat is da erger met een tasje rondlopen door een drukke strand of voor die lui je broek laat zakken ?
de keuze is aan jullie
[edit]Smiley toegevoegd[/edit]
[Dit bericht is gewijzigd door Brrrs op 25-08-2003 10:51]
quote:Stoer man, je rookt, blowt, neukt, maakt digitale foto's, belt en hebt 'n auto! Dat neem je toch niet allemaal elke dag mee?
-sigaretten+ aansteker
-wiet tip en vloei
- soms mn digi cam
-condooms
-GSM
Dus volgens mij is zo'n tassie zo gek nog niet
quote:Broeklussen?
Op zaterdag 23 augustus 2003 20:22 schreef eNaSnI het volgende:
Sportbroeken zitten zo weinig zakken in en zeker geen riemgaatjedingetjes (al zijn bretels natuurlijk een optie)
quote:Doe toch niet zo zielig, geef je mening lekker op een normale manier.
Op zaterdag 23 augustus 2003 21:59 schreef Jawohl het volgende:
kankergay man
quote:
quote:Als je de stad in gaat of gaat stappen en je hebt je broekzakken helemaal vol gepropt, ziet dat er idd niet uit. Neem meestal alleen een portemonee en m'n gsm mee. Heb gelukkig een autoradio met een klein frontje en die laat ik bij het stappen meestal thuis. Een rugzak meenemen vind ik weer overdreven. Hoe groot is zo'n tasje ongeveer (lxbxh in cm)?? Zo'n tasje lijkt me gewoon niet praktisch, maar wie weet went het (wat trouwens een slecht argument is om iets te gaan doen of gebruiken
Op zaterdag 23 augustus 2003 22:24 schreef itsontoday het volgende:
Wat is er precies gay aan zo'n tasje? Het is een mannentasje, dus daar zal het niet aan liggen. Het is handig. Het is gewoon een tasje, het lijkt op zo'n fotocameratasje, dat is toch ook niet gay? Volgens mij ben je gay als je op iemand van hetzelfde geslacht valt en volgens mij heeft dat niks met kleding te maken.
quote:Ligt aan je frontje. Het mijne is 5cm x 2cm x 1 cm
Op maandag 25 augustus 2003 11:01 schreef itsontoday het volgende:
Ja het is wel groter als een fototasje, die zijn weer te klein. Een autoradiofrontje past er net in.
Hmnee...
Het damestasje concept, maar dan in de grote (en daarom dus uiteraard mannelijke) versie. Gewoon zo'n postmansbag van Kipling of weet ik wat voor merk.
Echt hoor, ik zweer erbij. Ik zit nooit met een lege telefoon, ik heb mijn lader gewoon bij me. Je vergeet nooit je sleutels, je muziek of je geld (zitten er allemaal in). Sterker nog, je vergeet nooit meer iets als je je tas bij je hebt. Je haalt er gewoon nooit iets uit tenzij je het nodig hebt.
Ik ben er voor, maar zo'n klein kek schouderdingetje, ik kan er niets mee.
wel relaxed en handig... maar hier in Nederland ga ik dr niet mee lopen.
quote:Of "Schatje kan ik je tasje ff lenen?"
Op maandag 25 augustus 2003 13:34 schreef shmoopy het volgende:
"Schat, heb jij mijn tasje gezien?"Hmnee...
quote:Dan voel je je toch helemaal 'n soort shoppingbag lady, met al je shit in een grote tas, kun je nooit vinden wat je zoekt, hebt veel te veel spul bij dat je het overgrote deel van de tijd niet nodig hebt. Nee, niet mijn kopje thee.
Op maandag 25 augustus 2003 13:52 schreef stigchel het volgende:
Ik kan er niets mee hoor, met zo'n klein tassie. Als je dat toch helemaal de moeite moet nemen om een tas rond te zeulen, dan maar gelijk een beetje een grote zodat je daar gewoon al je shit in kunt doen zonder dat het altijd kwijt raakt. Alles wat je ooit nodig kan hebben zit er gewoon in. Een soort urban survival kit.Het damestasje concept, maar dan in de grote (en daarom dus uiteraard mannelijke) versie. Gewoon zo'n postmansbag van Kipling of weet ik wat voor merk.
Echt hoor, ik zweer erbij. Ik zit nooit met een lege telefoon, ik heb mijn lader gewoon bij me. Je vergeet nooit je sleutels, je muziek of je geld (zitten er allemaal in). Sterker nog, je vergeet nooit meer iets als je je tas bij je hebt. Je haalt er gewoon nooit iets uit tenzij je het nodig hebt.
Ik ben er voor, maar zo'n klein kek schouderdingetje, ik kan er niets mee.
quote:Op het strand kan ik het me nog enigzins voorstellen, klein tasje, handdoek om je nek en gaan....
Op dinsdag 26 augustus 2003 01:54 schreef Golfen het volgende:
In Frankrijk liep iedereen er mee. Heb er toen ook eentje gekocht...
*peuken
*portomonee
*aansteker
*zonnenbrand
*Sleutels
*zonnenbrilwel relaxed en handig... maar hier in Nederland ga ik dr niet mee lopen.
Wel handig, maar ik zou er nog niet dood mee gevonden willen worden !
quote:lol, idd er zijn wel meer dingen handig maar om het dan te kopen of gebruiken.... dat is vers 2.
Op dinsdag 26 augustus 2003 10:03 schreef Pikkebaas het volgende:
Mijn mening:
Wel handig, maar ik zou er nog niet dood mee gevonden willen worden !
Ergo : tasjes zijn gay, nutteloos, en not done.
quote:
Op zondag 24 augustus 2003 09:46 schreef milagro het volgende:
Een echte vent kan zo'n tasje hebbenIk vind het treurig als je mannelijke uitstraling door 1 enkel tasje teniet gedaan kan worden..
quote:From this moment on Joey comes with the bag. It's a man's bag!
Op woensdag 27 augustus 2003 20:59 schreef Duiveltja het volgende:
Doet me denken aan een bepaalde Friends episode
Ik gebruik er één als schooltas, d'r gaat misschien niet zoveel in als in een Eastpack rugzak (de rest neem ik dus niet meer), maar het is een stuk mooier dan een Easpack-rugzak (hoeveel mensen dragen die niet aan één band, is dat ook gay?).
Zit standaard van alles in: deo, mp3, pen, kauwgom / mints, condoom, busabo en treinabo, luchtje, batterijen, telefoon, portemonnee, aansteker, enz....
Welk merk was dat dan ????quote:Op dinsdag 26 augustus 2003 01:54 schreef Golfen het volgende:
In Frankrijk liep iedereen er mee. Heb er toen ook eentje gekocht...
*peuken
*portomonee
*aansteker
*zonnenbrand
*Sleutels
*zonnenbril
wel relaxed en handig... maar hier in Nederland ga ik dr niet mee lopen.
quote:Op vrijdag 14 mei 2004 14:58 schreef salvadio het volgende:
Praktisch... staat een stuk beter dan zo'n rugtas. En ja..., je kan het nichterig noemen... of vernieuwend. Ik ga voor het laatste. Ik zie namelijk het verband tussen een schoudertas en vallen op hetzelfde geslacht niet.
Ja, je had beter een roze moeten nemenquote:Op vrijdag 14 mei 2004 15:08 schreef noizzie het volgende:
Zelf heb ik deze, de rode; ben ik nu dan ook homo?!?
[afbeelding]
Definitely homoquote:Op vrijdag 14 mei 2004 15:08 schreef noizzie het volgende:
Zelf heb ik deze, de rode; ben ik nu dan ook homo?!?
sleutels + autosleutels kunnen aan elkaar in 1 broekzakquote:Op zaterdag 23 augustus 2003 20:24 schreef mrSPLIFFY het volgende:
-Sleutels+auto sleutels
-sigaretten+ aansteker
-wiet tip en vloei
- soms mn digi cam
-condooms
-GSM
Dus volgens mij is zo'n tassie zo gek nog niet
M'n WAT???quote:Op vrijdag 14 mei 2004 16:27 schreef Rio het volgende:
Vergeten jullie dan niet ook je geruite houthakkersoverhemd aan te trekken en je Fila bergschoenen extra stevig dicht te binden?
Stel u niet zo aan zegquote:Op vrijdag 14 mei 2004 22:10 schreef Breemz het volgende:
maakt niet uit, die gekke tasjes blijven oer lelijk, nog even en de mannen gaan bh's dragen en make-up op doen zeg..
Hij stelt zich niet aan, het is een havo scholier.quote:Op vrijdag 14 mei 2004 22:11 schreef schatje het volgende:
[..]
Stel u niet zo aan zeg.
Ach jaquote:Op vrijdag 14 mei 2004 22:16 schreef Breemz het volgende:
JA en jouw naam is niet voor niks piet verdriet.. wat zul jij veel huilen.. heb medelij..
zo'n buideltasquote:Op zaterdag 15 mei 2004 15:40 schreef MouseOver het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met die tasjes die dwars over je voorkant hangen? Zoals een autogordel dus. Ik heb ze wel eens ooit gezien in herenuitvoering maar dat is alweer een tijd geleden. Ook verder niet echt op gelet. Bestaan die nog?
In de zomer ala, maar in de winter past het toch mooi in je jaszakken ?quote:Op zaterdag 15 mei 2004 14:30 schreef SEX het volgende:
Tasjes zijn heel erg handig en mensen die zeggen dat die tasjes er alleen voor gays zijn: denk na.
Het is zo onhandig om allemaal troep in je zakken mee te dragen dus waarom niet relaxed een tas.
Ik heb er 2 ; eentje voor nette gelegenheden en eentje die ik standaard draag (Gucci, D&G)
[afbeelding]
deze draag ik dagelijks.
Dat hoort natuurlijk standaard bij een manquote:Op zaterdag 23 augustus 2003 20:24 schreef mrSPLIFFY het volgende:
-sigaretten+ aansteker
-wiet tip en vloei
o... foto?quote:Op woensdag 19 mei 2004 12:35 schreef Rio het volgende:
Die Puma tassen zijn idd gay, wist niet dat het specifiek over die tassen ging. Mijn tas komt uit een atelier, door kunstenares gemaakt.
Over gay gesproken.quote:Op woensdag 19 mei 2004 12:35 schreef Rio het volgende:
Die Puma tassen zijn idd gay, wist niet dat het specifiek over die tassen ging. Mijn tas komt uit een atelier, door kunstenares gemaakt.
Ja duhhhh Italianen zijn allemaal gayquote:Op woensdag 19 mei 2004 15:35 schreef Snoop_Dogg het volgende:
In italie liepen ze al in de vorige eeuw met zulk soort tassen...
You are fagquote:Ik heb zelf zo'n tas van Adidas ( staat er heeeel klein op )
ja waar gaat heen zeg, als de mannen tasjes gaan dragen...quote:Op woensdag 19 mei 2004 15:35 schreef Snoop_Dogg het volgende:
Deamn waar gaat dit heen !!!![]()
een tas is niet GAY !! ja een handtasje misschien, maar een schoudertas is handig en het ziet er goed uit. En hier in NL zijn ze er nog niet aan gewend![]()
In italie liepen ze al in de vorige eeuw met zulk soort tassen...
Ik heb zelf zo'n tas van Adidas ( staat er heeeel klein op )
Ja of jij bent gewoon een bekrompen boerenkinkelquote:Op woensdag 19 mei 2004 17:47 schreef Lemmeb het volgende:
Ja duhhhh Italianen zijn allemaal gay.
[..]
Dat lijkt alleen maar zoquote:Op woensdag 19 mei 2004 20:19 schreef ZeroVince het volgende:
Beetje jammer.. Je bent toch geen vrouw?
Beetje jammer dat jij absoluut niets van italianen laat staat hun cultuur af weet.quote:Op donderdag 20 mei 2004 19:54 schreef mister_popcorn het volgende:
[quote]Op woensdag 19 mei 2004 20:49 schreef Joran-Joran het volgende:
[..]
Ja of jij bent gewoon een bekrompen boerenkinkelDe Italianen hebben in ieder geval meer gevoel voor kleding dan Nederlanders, en ik denk niet iemand zich wat van jou mening aantrekt.
[/quote
beetje jammer dan dat ik nog nooit een fatsoenlijke italiaan heb gezien.
Al het normale volk loopt erbij als 'n schooier. Nix meer en nix minder. En toevallig hebben ze 'n paar bekende mode huizen, maar die hadden net zo goed in Lutjebroek kunnen zitten.
En niet dat ik nu zeg dat de gemiddelde hollander er zo denderend bijloopt, maar ze lopen, iig de hetero's, niet met kleine tasjes. En dat scheelt al 'n heleboel.
De mensen die geen geld hebben lopen er soms als schooiers uit.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 12:53 schreef Lemmeb het volgende:
Zeg Snoop_Dogg, als je eens buiten Milaan of Rome etc. gaat kijken, kom je alleen nog maar schooiers tegen. Om het over het zuiden nog maar niet eens te hebben...
ohja en you are fag
Voor mijn eigen man vind ik het niksquote:Op zaterdag 23 augustus 2003 20:03 schreef itsontoday het volgende:
Dat zie je wel vaker bij mensen die verder niet zoveel te melden hebben, ook steeds meer in NL. Die proberen hun gebrek aan inhoud en kwaliteit goed te maken met een 'mooi' buitenkantje.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 15:26 schreef Snoop_Dogg het volgende:
De mensen die geen geld hebben lopen er soms als schooiers uit.
Ik ken elke streek uit italie en ik kan je verzekeren dat het uiterlijk boven aan staat bij hun.
Mensen met bijna geen geld zien er alsnog verzorgt en schoon uit. Haar altijd gekamt schoenen gepoetst etc.
Knap van je, je weet niet eens hoe ik eruit ziequote:Fijn dat je me een FAG vind intresseerd me niets, ik vind jou een boer.![]()
Die is van Freitag he, zijn wel vette tassen maar wel prijzigquote:Op woensdag 19 mei 2004 20:40 schreef MrHoogeveen het volgende:
[afbeelding] zo'n soort tas heb ik, alleen dan een ander design.
size: 360mm x 150mm x 340/550mm or. Past alles gewoon in (schoudertas)
quote:It's not a purse! It's a man-bag
ik zeg niet hoe je er uit ziet, ik zeg dat je een boer bent. En dat kan ik zien aan je woorden gebruik en het feit dat jij er elke dag als een saai inspiratieloos te bang om iets anders te dragen als KUDDEVOLK gekleed persoon over straat gaat.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 15:41 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Dat zie je wel vaker bij mensen die verder niet zoveel te melden hebben, ook steeds meer in NL. Die proberen hun gebrek aan inhoud en kwaliteit goed te maken met een 'mooi' buitenkantje.
[..]
Knap van je, je weet niet eens hoe ik eruit zie. Ik weet dat tenminste nog wel van jou, jij loopt met zo'n homofiele knapzak rond
Goh, 3 paginas vooroordelen over homo´s en jij komt met deze post?quote:Op zondag 23 mei 2004 14:18 schreef Brennie het volgende:
Kan het wel gezellig blijven svp?
HAHAquote:Op zondag 23 mei 2004 12:46 schreef Snoop_Dogg het volgende:
ik zeg niet hoe je er uit ziet, ik zeg dat je een boer bent. En dat kan ik zien aan je woorden gebruik en het feit dat jij er elke dag als een saai inspiratieloos te bang om iets anders te dragen als KUDDEVOLK gekleed persoon over straat gaat.
Je kunt best een vriendin hebben en toch fag zijnquote:en ik heb een vriendin dus fag?![]()
![]()
en mijn tas is in jou ogen "FAG" maar er lopen genoegggg andere mensen mee rond.
Als je had opgelet dan had je gezien dat ik al eerder wat gezegd had.quote:Op zondag 23 mei 2004 14:25 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Goh, 3 paginas vooroordelen over homo´s en jij komt met deze post?
Topmodje ben je
![]()
DuDE stil gewoon over dat FAG gedoe, je weet NIET hoe ik er uit zie, je basseerd dat hele mierengeneuk op een tas. Waarvan je niet eens weet hoe hij er uit ziet ! aah fock it ik ga weer lerenquote:Op zondag 23 mei 2004 14:31 schreef Lemmeb het volgende:![]()
![]()
[..]
HAHAnogmaals: knap van je. Ik heb alleen gezegd wat ik in elk geval niet draag, niet wat ik wel draag.
[..]
Je kunt best een vriendin hebben en toch fag zijn. Omgekeerd ken ik ook homo's die een vriend hebben en toch niet fag zijn, maar gewoon mannelijk en stoer.
Maar luister nou eens, schat, het is helemaal niet erg om een beetje 'fag' te zijn, we hebben allemaal wel vrouwelijke trekjes
.
ja hoor eens, je kan niet alles hebben, hoor. . én een plasser én een tasquote:Op zondag 23 mei 2004 15:31 schreef wizarddragon het volgende:
Vrouwen dragen een broek, waarom zou een man dan geen tas mogen hebben?
H&Mquote:Op maandag 24 mei 2004 13:48 schreef salvadio het volgende:
Weet iemand leuke winkels waar je van die postbode-achtige modellen kan vinden? Of merken die veel van dat soort modellen maken?
Ja en dan.. een vrouw kan ook niet alles hebben... én een gat én een broekquote:Op zondag 23 mei 2004 15:39 schreef milagro het volgende:
[..]
ja hoor eens, je kan niet alles hebben, hoor. . én een plasser én een tas
Ik erger me nergens aan en heb er ook geen problemen mee. Ik geef gewoon m'n mening.quote:Op maandag 24 mei 2004 13:48 schreef salvadio het volgende:
bekrompenheid alom.....
Wat is het probleem mensen... De mensen die die tas mooi vinden dragen hem gewoon en degene die het gay/ lelijk vinden negeren het maar. Als je je daar al aan gaat ergeren moet je wel heel ongelukkig zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |