wat geef jij je exen? ik kan me voorstellen dat het met veel exen een dure grap wordt... maar op een gegeven moment stop je ook mee natuurlijk (als ze bijvoorbeeld een nieuwe vriend heeft)
quote:ze heeft het nodig, want ze vraagt er om! dus dan geef je het toch, het is toch je ex!
Op zaterdag 23 augustus 2003 17:03 schreef SuperUli het volgende:
Stop er nu gewoon mee, het is je ex, she can take care of herself.
Zolang je niet met haar getrouwd ben geweest en geen kindjes hebt gemaakt bij haar, hoef je haar geen cent te betalen.
Wedden dat ze vrolijk elke week gaat stappen van jouw centjes, en daarnaast mischien nog wel maandelijks bij de soos aanklopt ?
quote:Helemaal met eens. Het is je ex hoor
Op zaterdag 23 augustus 2003 17:04 schreef BloodhoundFromHell het volgende:[..]
ze heeft het nodig, want ze vraagt er om! dus dan geef je het toch, het is toch je ex!
quote:Precies, je EX en daarom ben je haar niets meer verschuldigd. Tis je EX, tis over en uit, finoto, basta, ende, FIN !
Op zaterdag 23 augustus 2003 17:04 schreef BloodhoundFromHell het volgende:[..]
ze heeft het nodig, want ze vraagt er om! dus dan geef je het toch, het is toch je ex!
quote:Je weet toch wel dat ze geen sociale dienst hebben in Biafra
Op zaterdag 23 augustus 2003 17:05 schreef glasbak het volgende:
Bij deze verklaar ik je officieel voor gek.. Lekkere ex heb jij..niet de lasten van een relatie, wel elke maand 500 euro in het handje? Ik mag aannemen dat ze oud en wijs genoeg is om OF een baan te zoeken, OF aan te kloppen bij de sociale dienst.Zolang je niet met haar getrouwd ben geweest en geen kindjes hebt gemaakt bij haar, hoef je haar geen cent te betalen.
Wedden dat ze vrolijk elke week gaat stappen van jouw centjes, en daarnaast mischien nog wel maandelijks bij de soos aanklopt ?
[Dit bericht is gewijzigd door glasbak op 23-08-2003 17:07]
quote:ze werkt ook gewoon, maar ze houdt niet genoeg over. Zo moest ze laatst bij de bruiloft van een vriendin zijn en had ze geld nodig voor een mooie jurk, anders kon ze niet gaan. en wat serieuzere zaken ook, ze moest terug vliegen naar haar geboorteland omdat er iemand was overleden in de familie. Dus ja dan ben je wel erg asociaal als je dan nee zegt.
Op zaterdag 23 augustus 2003 17:05 schreef glasbak het volgende:
Bij deze verklaar ik je officieel voor gek.. Lekkere ex heb jij..niet de lasten van een relatie, wel elke maand 500 euro in het handje? Ik mag aannemen dat ze oud en wijs genoeg is om OF een baan te zoeken, OF aan te kloppen bij de sociale dienst.Zolang je niet met haar getrouwd ben geweest en geen kindjes hebt gemaakt bij haar, hoef je haar geen cent te betalen.
[Dit bericht is gewijzigd door BloodhoundFromHell op 23-08-2003 17:08]
quote:Dit meen je niet?
Op zaterdag 23 augustus 2003 17:02 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Ik heb gelukkig maar 1 ex vriendin, maar ik geef haar zo'n 500 euro per maand. (als ik het heb, anders gewoon alles wat op mijn rekening staat aan het eind van de maand) Ik heb niks meer met haar van doen, maar geef het geld omdat ze geen man heeft om voor haar te zorgen en dat vind ik ook weer zo sneu..... het gevolg is wel dat ik zelf nooit een cent te makken heb en niks kan kopen voor mezelf (kleden, leuke dingen) maarja... zolang ik geen nieuwe vriendin heb ,heb ik toch geen geld nodig, behalve om te eten en rond te komen..... als ik een nieuwe vriendin heb zal ik het ook stoppen.wat geef jij je exen? ik kan me voorstellen dat het met veel exen een dure grap wordt... maar op een gegeven moment stop je ook mee natuurlijk (als ze bijvoorbeeld een nieuwe vriend heeft)
Stop er onmiddelijk mee man en vraag elke cent met rente terug!
Ze ligt inmiddels allang met een ander te naaien die jou geld lekker opeten en er vervolgens hard om lachen met de gedachte: wat een enorme sukkel was je vorige vriend he?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |