abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_12668994
Heren, hou de focus op de discussie a.u.b
pi_12669002
quote:
Op zondag 24 augustus 2003 00:44 schreef Redux het volgende:
Heren, hou de focus op de discussie a.u.b
We hebben immers dovemansoren
pi_12669448
quote:
Op zondag 24 augustus 2003 00:45 schreef SCH het volgende:

We hebben immers dovemansoren

.
pi_12669459
quote:
Op zondag 24 augustus 2003 01:10 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

Jij wel ja. Heel handig voor een 'journalist' .

En nu on-topic.

Waarom voel jij je eigenlijk zo aangetrokken door Smit ? Het is een randdebiel van de eerste klasse, en jij schijnt nogal wat sympathie voor de man te hebben...
pi_12669526
quote:
Op zondag 24 augustus 2003 01:11 schreef okinori het volgende:

Waarom voel jij je eigenlijk zo aangetrokken door Smit ? Het is een randdebiel van de eerste klasse, en jij schijnt nogal wat sympathie voor de man te hebben...

Tuurlijk is hij geen randdebiel. Een randdebiel schopt het niet tot raadslid.
Verder heb ik 't helemaal niet over Michiel Smit, maar over het idee van een 'burgerwacht'.

Kötkloontjes...

pi_12669555
quote:
Op zondag 24 augustus 2003 01:13 schreef DennisMoore het volgende:

Verder heb ik 't helemaal niet over Michiel Smit, maar over het idee van een 'burgerwacht'.

Hallo hallo - aarde voor DM. Dit topic gaat over Michiel Smit en zijn plannen voor een burgerwacht. Je hebt dus het hele topic weer eens offtopic gepost
pi_12669616
quote:

[..]

Een randdebiel schopt het niet tot raadslid.

Soms zelfs tot president
pi_12669620
quote:
Op zondag 24 augustus 2003 01:14 schreef SCH het volgende:

Hallo hallo - aarde voor DM. Dit topic gaat over Michiel Smit en zijn plannen voor een burgerwacht. Je hebt dus het hele topic weer eens offtopic gepost

Nee, dit topic gaat al heel lang over het idee van een burgerwacht.
Een idee dat toevallig nu van Michiel Smit komt.
Een idee dat jij daarom alleen al in de rechtsextremistische hoek wil trappen. Zullen we er meteen de bruinhemden uit WW2 bijhalen? Hebben we dat in ieder geval gehad. Stemmingmakende prutsjournalist.
pi_12669648
quote:

[..]

Tuurlijk is hij geen randdebiel. Een randdebiel schopt het niet tot raadslid.

Ik kan er wel een paar noemen, bovendien is de beste man net zo hard weer uit de LR fractie geschopt. Niet zonder reden overigens.
quote:
Met knuppels spelen spreekt je wel aan, dat weet ik.
quote:
Kötkloontjes...
Gelly.
pi_12669692
quote:
Op zondag 24 augustus 2003 01:19 schreef okinori het volgende:

Ik kan er wel een paar noemen, bovendien is de beste man net zo hard weer uit de LR fractie geschopt. Niet zonder reden overigens.

Dat ie 't niet slim speelt, is geen reden om 'm een randdebiel te noemen.
quote:
Met knuppels spelen spreekt je wel aan, dat weet ik.
Go buy yourself a brain.
pi_12669698
quote:
Op zondag 24 augustus 2003 01:17 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

Nee, dit topic gaat al heel lang over het idee van een burgerwacht.
Een idee dat toevallig nu van Michiel Smit komt.
Een idee dat jij daarom alleen al in de rechtsextremistische hoek wil trappen. Zullen we er meteen de bruinhemden uit WW2 bijhalen?

Wat hebben de bruinhemden er mee te maken? Het gaat in dit topic over Michiel Smit - dat is het cruciale punt. Dat juist mensen als hij het initiatief nemen om onder het mom van een burgerwacht mensen uit andere bevolkingsgroepen te molesteren. Ik trap het niet in een extreem-rechtse hoek, dat is hij zelf nou eenmaal, doet ie ook niet al te moeilijk over, dus hou het wel zuiver.

Ik ben helemaal niet tegen het idee van burgers die initiatief tonen - of dat nou onder de noemer burgerwacht moet, is de vraag. Je kunt ook gewoon je burgerplicht doen zonder daar met groepjes voor door de stad te gaan marcheren. En we hebben de politie; daar heb jij blijkbaar geen enkel vertrouwen in gezien je nogal negatieve en stigmatiserende (en vaak ook onjuiste) posts daarover. Jij doet net alsof er niemand meer opgepakt wordt vanwege kleine criminaliteit. Dat vind ik nou stemmingmakerij.

quote:
Stemmingmakende prutsjournalist.
Ja dat mantra kennen we we nou wel - doe maar niet joh.
pi_12669746
quote:
Op zondag 24 augustus 2003 01:21 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

Dat ie 't niet slim speelt

Speelt ie het niet slim, of is ie gewoon niet slim ?

Dat ie uit de LR fractie is geschopt door Sörensen (ook niet vies van enige kritiek op allochtonen, maar wel onderbouwt) zegt mij eerlijk gezegd al genoeg. Dat Smit meehelpt om een standbeeld van Fortuyn in België samen met het VB te realiseren, ondanks dat Fortuyn een bloedhekel had aan het VB, zegt jou natuurlijk ook niks.

Ik had je best hoog zitten DM, maar je zet jezelf nu wel enorm te kakken.

pi_12669765
Ik ben het wederom eens met SCH.
pi_12669834
quote:
Op zondag 24 augustus 2003 01:21 schreef DennisMoore het volgende:
Dat ie 't niet slim speelt, is geen reden om 'm een randdebiel te noemen.
Een openlijke stellingname tegen mensen met een andere huidskleur wordt ook wel racisme genoemd, in plaats van 'niet slim spelen'. Misschien dat niet alle racisten randdebielen zijn, dat kan.
pi_12669852
quote:
Op zondag 24 augustus 2003 01:22 schreef SCH het volgende:

Wat hebben de bruinhemden er mee te maken?

Die worden er maar wat graag door types als jij bij gesleept, lees het topic maar na.
quote:
Het gaat in dit topic over Michiel Smit - dat is het cruciale punt.
Het gaat om 't idee van een burgerwacht. Maar dat is natuurlijk niet interessant he? Want jij wil graag de aandacht van het onderwerp afleiden, en lekker trappen tegen Michiel Smit.
quote:
Dat juist mensen als hij het initiatief nemen om onder het mom van een burgerwacht mensen uit andere bevolkingsgroepen te molesteren.
Michiel Smit neemt het initiatief om mensen uit een andere bevolkingsgroep te molesteren?!
Jij bent echt volslagen gék geworden! .
Ga je eens snel in een hoekje zitten schamen, met je debiele verzinsels. .
quote:
Ik trap het niet in een extreem-rechtse hoek, dat is hij zelf nou eenmaal, doet ie ook niet al te moeilijk over, dus hou het wel zuiver.
Zuiver houden. Enig idee wat dat betekent? Doe het woordenboek eens open.
quote:
Ik ben helemaal niet tegen het idee van burgers die initiatief tonen - of dat nou onder de noemer burgerwacht moet, is de vraag. Je kunt ook gewoon je burgerplicht doen zonder daar met groepjes voor door de stad te gaan marcheren. En we hebben de politie; daar heb jij blijkbaar geen enkel vertrouwen in gezien je nogal negatieve en stigmatiserende (en vaak ook onjuiste) posts daarover. Jij doet net alsof er niemand meer opgepakt wordt vanwege kleine criminaliteit. Dat vind ik nou stemmingmakerij.
Nee, maar als die burger toevallig Michiel Smit heet, dan is het hele idee gelijk demonisch, fascistisch en rechtsextremistisch he? En dan gebruiken we natuurlijk ook meteen het woord 'marcheren'. Nogal demagogisch van je, prutsjournalistje.
quote:
Ja dat mantra kennen we we nou wel - doe maar niet joh.
Je bent slaapverwekkend voorspelbaar. En ik ga nog effe feesten.
pi_12669886
Redux, je hebt meteen kennisgemaakt met het wolfje dat DennisMoore heet - pas op met wat je tegen hem zegt en wat je over jezelf blootgeeft want hij is dan wel niet gevaarlijk maar wel uitermate irritant en repeterend.
pi_12669912
quote:
Op zondag 24 augustus 2003 01:29 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

Nee, maar als die burger toevallig Michiel Smit heet, dan is het hele idee gelijk demonisch, fascistisch en rechtsextremistisch he? En dan gebruiken we natuurlijk ook meteen het woord 'marcheren'.

Hij heeft op zijn minst gezegd toch wel de schijn tegen.
Een burgerwacht is een goed initiatief als dat maar in samenspraak gaat met de politie maar ik kan me toch ook niet overtuigen van de zuivere bedoelingen van Michiel Smit.
Het komt op mij ook nogal opruiend over.
pi_12669949
Uit welke personen gaat die burgerwacht bestaan denk je DennisMoore ? Burgers die elke persoon neutraal bekijken, of vriendjes van Smit ?
pi_12669989
quote:
Op zondag 24 augustus 2003 01:32 schreef SCH het volgende:

Redux, je hebt meteen kennisgemaakt met het wolfje dat DennisMoore heet - pas op met wat je tegen hem zegt en wat je over jezelf blootgeeft want hij is dan wel niet gevaarlijk maar wel uitermate irritant en repeterend.

Ja, en daarom ben jij al ettelijke malen gebanned uit OOG/POL, en ik nog nooit.
Ga toch 's weg man, met je 'wolfje'. .
pi_12670016
quote:
Op zondag 24 augustus 2003 01:33 schreef twexx het volgende:

Hij heeft op zijn minst gezegd toch wel de schijn tegen.
Een burgerwacht is een goed initiatief als dat maar in samenspraak gaat met de politie maar ik kan me toch ook niet overtuigen van de zuivere bedoelingen van Michiel Smit.
Het komt op mij ook nogal opruiend over.

'k Zeg ook helemaal niet dat Michiel Smit en z'n partij okay zijn.
Wat ik wel herhaaldelijk in dit topic heb gezegd, is dat er samenspraak met en ondersteuning door de politie zou moeten zijn voor een initiatief van 'burgerwacht'.
pi_12670035
quote:
Op zondag 24 augustus 2003 01:38 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

Ja, en daarom ben jij al ettelijke malen gebanned uit OOG/POL, en ik nog nooit.
Ga toch 's weg man, met je 'wolfje'. .

Zoals je ziet wordt zelfs de mod uit POL geband dus da's heel ernstig idd.

Wolfjes worden nooit geband. Die kijken wel uit, die zijn niet zo rechtstreeks, daar zijn het wolfjes voor.

Kom toch gewoon uit voor wat je vindt. Je draait om de hete brij heen, je vergoeilijkt de praat en daden van die Michiel Smit - dat verzin ik niet, dat doe je zelf. Wees een vent, en neem de consequenties.

pi_12670048
quote:
Op zondag 24 augustus 2003 01:39 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

Die indruk wek je toch echt.
quote:
Wat ik wel herhaaldelijk in dit topic heb gezegd, is dat er samenspraak met en ondersteuning door de politie zou moeten zijn voor een initiatief van 'burgerwacht'.
Dat is op zich helemaal geen nieuw idee, het initiatief van de buurtvaders bestaat al jaren. Wat mij tegenstaat in het idee van Smit is dat ie een clubje allochtonehaters de straat wil opsturen om allochtonen in de gaten te houden. Nou weet ik niet wat jij daarvan denkt, maar ik denk dat er alleen maar rotzooi van komt.
pi_12670059
quote:
Op zondag 24 augustus 2003 01:35 schreef okinori het volgende:

Uit welke personen gaat die burgerwacht bestaan denk je DennisMoore ? Burgers die elke persoon neutraal bekijken, of vriendjes van Smit ?

Wanneer iedereen meteen zo hysterisch gaat doen ipv zo'n idee neutraal bekijken, dan zal zo'n 'burgerwacht' bestaan uit 'foute' types helaas.
Maar dan nog. Aangezien deze 'burgerwacht' geen speciale bevoegdheden zal krijgen, maar gewoon zal doen wat iedere burger mag doen, is er niets aan de hand wanneer ze niet 'elke persoon neutraal bekijken'. Zolang ze er niet op los knuppelen, is er niets aan de hand.
pi_12670060
quote:
Op zondag 24 augustus 2003 01:39 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

Ok, concreet, hoe zie jij een gezellige donderdag avond in het centrum van een willekeurige 80.000+ inwoners stad met een burgerwacht?
In hoeverre verschilt jouw burgerwacht met die van stadswachten?
pi_12670100
quote:
Op zondag 24 augustus 2003 01:41 schreef okinori het volgende:

Die indruk wek je toch echt.

Bullshit. Verder heb ik niet zo'n zin om mij te gaan 'verdedigen' tegenover een kloontje zonder enige argumenten. Goodbye.
quote:
Dat is op zich helemaal geen nieuw idee, het initiatief van de buurtvaders bestaat al jaren. Wat mij tegenstaat in het idee van Smit is dat ie een clubje allochtonehaters de straat wil opsturen om allochtonen in de gaten te houden. Nou weet ik niet wat jij daarvan denkt, maar ik denk dat er alleen maar rotzooi van komt.
Buurtvaders worden als verraders gezien, is eerder in dit topic gesteld.

Je vermoedt dat er rotzooi van komt. Op basis van?
Geen argumenten. Weetje, als er inderdaad in de praktijk rotzooi van komt, dan mag je nķg eens moord en brand schreeuwen, okay? En tot die tijd kom je met argumenten.

*klik*

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')