Het vorige deel vind je hier:
[Centraal] The Sims
is het mogelijk om een radio station toe te voegen??
quote:Dat weet ik
Op zaterdag 23 augustus 2003 20:38 schreef DigiJasper het volgende:
Nee, wel te veranderen.
Probleem is alleen dat ik zoveel gedownload heb dat ik niet weet met welke het is.
Ik overweeg hem kaal te installeren, maar twijfel nog een beetje.
quote:Pff.. volgens mij moet je maar hard naar het boekje gaan zoeken.
Op zondag 24 augustus 2003 11:15 schreef quincy het volgende:
Ik heb de cd van The Sims Superstar dus ook, maar ben het hoesje kwijt waar dus ook het paswoord opstaat. Heeft iemand een idee waar ik dit verder terug kan vinden behalve op het hoesje dan dus???
quote:Tja ik weet het ja, is echt heel vervelend zo. Is er niet een alternatief paswoord dat op het spel werkt??
Op zondag 24 augustus 2003 11:16 schreef Qarinx het volgende:[..]
Pff.. volgens mij moet je maar hard naar het boekje gaan zoeken.
quote:Misschien dat je even moet bellen naar de fabrikant en het probleem voorleggen. Misschien vragen ze wel of je de cd naar ze opstuurt ofzo, zodat ze kunnen controleren of je wel de echte hebt.
Op zondag 24 augustus 2003 11:18 schreef quincy het volgende:[..]
Tja ik weet het ja, is echt heel vervelend zo. Is er niet een alternatief paswoord dat op het spel werkt??
quote:Leuk huis
Op zondag 24 augustus 2003 10:32 schreef Riann het volgende:
[afbeelding]
@ quincy: over dat password, heb je EA al gebeld?
quote:Heb je Sims Filecop al geprobeerd? Die haalt als het goed is alle corrupte bestanden eruit voor je.
Op zondag 24 augustus 2003 11:15 schreef Sanne het volgende:
Ik heb wat corrupte skins gedownload, en daardoor loop ik wat vast. Als ik met omkleden of met nieuwe familie aanmaken de kleren uit ga zoeken en ik druk op next en het is een verkeerde skin dan vliegt ie eruit.Probleem is alleen dat ik zoveel gedownload heb dat ik niet weet met welke het is.
Ik overweeg hem kaal te installeren, maar twijfel nog een beetje.
quote:zo doen ze het wel
Op zaterdag 23 augustus 2003 14:16 schreef MrAbagnale het volgende:
En hier weer verder over de Sims.Het vorige deel vind je hier:
[Centraal] The Sims
quote:Dankjewel
Op zondag 24 augustus 2003 11:39 schreef Georges het volgende:[..]
Leuk huis
Welke expansions heb je, toevallig ook Superstar?
Ik zit nog steeds te twijfelen of ik die zal kopen nl.@ quincy: over dat password, heb je EA al gebeld?
ik heb superstar en beestenboel nog niet binnenkort eens bestellen illigaal
quote:Ah, goede tip!
Op zondag 24 augustus 2003 11:41 schreef Georges het volgende:[..]
Heb je Sims Filecop al geprobeerd? Die haalt als het goed is alle corrupte bestanden eruit voor je.
quote:wat wil je weten dan?
Op zondag 24 augustus 2003 14:36 schreef Fliepke het volgende:
Gaat het hier ook over de console versie van the sims?
quote:Nou uhm...
Op zondag 24 augustus 2003 14:49 schreef nikky het volgende:[..]
wat wil je weten dan?
oh jawel toch iets...
ik was tegelijk met mijn vriendin the sims aan het doen in "ons" huishouden (omg wat triest eigenlijk .
.
. )
Nou ja, en toen hadden we dus een baby geadopteerd en dat ding ging op de meest vervelende momenten brullen enzo.
maar ik vroeg me dus af waaraan je kan zien wat die baby wilt, en dat je daar dus beter op kan inspelen.
Bij ons kwam natuurlijk de kinderbescherming langs om de baby op te pikken.
en hoe lang blijft zo'n baby een baby en wordt het een kindje?
quote:Ik geloof dat het na 7 dagen van een baby tot kind transformeert.
Op zondag 24 augustus 2003 14:53 schreef Fliepke het volgende:[..]
Nou uhm...
nog niks eigenlijkoh jawel toch iets...
ik was tegelijk met mijn vriendin the sims aan het doen in "ons" huishouden (omg wat triest eigenlijk.
.
. )
Nou ja, en toen hadden we dus een baby geadopteerd en dat ding ging op de meest vervelende momenten brullen enzo.
maar ik vroeg me dus af waaraan je kan zien wat die baby wilt, en dat je daar dus beter op kan inspelen.
Bij ons kwam natuurlijk de kinderbescherming langs om de baby op te pikken.en hoe lang blijft zo'n baby een baby en wordt het een kindje?
quote:oh okay, ja mn dinnetje was altijd thuis, maar die werd zwaar depressief van die baby
Op zondag 24 augustus 2003 15:00 schreef Sanne het volgende:[..]
Ik geloof dat het na 7 dagen van een baby tot kind transformeert.
Er moet altijd iemand thuis zijn als je een kind hebt "gekregen". Tenzij je de wonderbaby met childcare download; daar hoef je niet voor thuis te blijven.
quote:Nee, ik heb nog niet gebeld. Ben nog even aan het zoeken maar kan het echt niet vinden
Op zondag 24 augustus 2003 13:27 schreef Riann het volgende:[..]
Dankjewel
ik heb superstar en beestenboel nog niet binnenkort eens bestellen
illigaal
quote:je kunt niet zien wat het kind wil
Op zondag 24 augustus 2003 14:53 schreef Fliepke het volgende:[..]
Nou uhm...
nog niks eigenlijkoh jawel toch iets...
ik was tegelijk met mijn vriendin the sims aan het doen in "ons" huishouden (omg wat triest eigenlijk.
.
. )
Bij ons kwam natuurlijk de kinderbescherming langs om de baby op te pikken.en hoe lang blijft zo'n baby een baby en wordt het een kindje?
quote:Electronic Arts Benelux
Op zondag 24 augustus 2003 22:08 schreef quincy het volgende:[..]
Nee, ik heb nog niet gebeld. Ben nog even aan het zoeken maar kan het echt niet vinden
![]()
morgen nog maar eens zoeken en dan maar eens kijken wat ze zeggen als ik bel. We zullen zien dan weer he.
Heb ze ook wel eens gebeld, kan soms ff duren. Ik weet niet of dit het nummer van de helpdesk is, maar anders weten ze dat daar wel.
Succes.
quote:Ik dacht drie dagen ongeveer
Op zondag 24 augustus 2003 15:00 schreef Sanne het volgende:[..]
Ik geloof dat het na 7 dagen van een baby tot kind transformeert.
Er moet altijd iemand thuis zijn als je een kind hebt "gekregen". Tenzij je de wonderbaby met childcare download; daar hoef je niet voor thuis te blijven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |