abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_13814377
quote:
Op dinsdag 23 september 2003 22:49 schreef Rhapsody het volgende:
Album had beter depressed kunnen heten
Feauteaux
You make me sick, because I adore you so...
Ik besefte de ernst van mijn kater, toen de poes stampend de kamer binnen kwam.
pi_13814407
quote:
Op vrijdag 26 september 2003 10:30 schreef funmaster het volgende:

[..]

Goed product voor een Tel Sell-reclame!

En als u nu besteld, krijgt u er gratis een poster bij
Feauteaux
pi_13814435
quote:
Op vrijdag 10 oktober 2003 19:47 schreef marky het volgende:
Jim achter je oren

Dat de Idols finalisten nog steeds enorm populair zijn, blijkt wel uit het feit dat zowel Jim als Dewi hun eigen kleding- als parfumlijn krijgen.

Uitgekiend
Je bent fan, of je bent het niet. En voor diegenen die nog steeds achter Jim en Dewi aanhollen met hun handtekeningenboekje, komen er nu wel hele leuke hebbedingetjes op de markt. Op een zeer uitgekiend moment bovendien, want de feestmaanden staan voor de deur. Vooral de meiden en homo's zullen blij zijn, van Jim komt er een speciaal damesparfum uit, dus Jim achter je oren is nu zowaar mogelijk. Daarnaast komen er van Jim ook geinige hoedjes uit, met uiteraard zijn naam erop.

Nagellakjes
Voor Dewi is alles zo mogelijk nog grootser aangepakt, van haar komt een hele make-up- en kledinglijn uit. Shirts, petjes, nagellakjes en hemdjes in allerlei kleuren en maten zijn straks verkrijgbaar voor de die-hard fans. Alle items kunnen in de webshops op de sites van Jim en Dewi gekocht worden. Tijdens de Fashion Victim Beurs volgende week worden de lijnen officieel gelanceerd.

Bron:RTL boulevard

[afbeelding]

die dragen geen vrouwen parfum hoor...
Feauteaux
  maandag 13 oktober 2003 @ 13:24:21 #79
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_13847918
Damesparfum Jim zondag te koop

13 oktober 2003, 12:15 uur

Jim, eau de parfum.
Het vrouwenparfum dat Idolsfinalist Jim op de markt brengt, is zondag verkrijgbaar op de Zuid Nederlandse Beurs Nieuwe Stijl in Eindhoven.

Donderdagmiddag 23 oktober is Jim van 13.00-14.00 uur zelf op de ZNB Nieuwe Stijl aanwezig om zijn geurtje te promoten. De zanger geeft dan ook een handtekeningensessie. Naast het parfum zijn er nog meer 'Jim-gadgets' te koop op de beurs, waaronder t-shirts en badlakens.

Bron:Sterrenbeurs

pi_13877154
pi_13878311
komt dat vanavond???

(ivm screenshots maken)

pi_13878543
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2003 16:21 schreef charmed_angel het volgende:
komt dat vanavond???

(ivm screenshots maken)

Er staat heel groot boven: Vrijdag 24 oktober (20.30 uur RTL4)
pi_13879621
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2003 16:29 schreef happyme28 het volgende:

[..]

Er staat heel groot boven: Vrijdag 24 oktober (20.30 uur RTL4)

ow haha.....overheen gelezen
  dinsdag 14 oktober 2003 @ 22:23:13 #84
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_13886630
Hysterische meiden bij optreden Idols-Jim

Marieke Kwak

ysterische taferelen zaterdagavond in de Boogie Bar in Barger-Oosterveld, waar Jim (de nummer twee van Idols) kwam optreden. © Foto: Boudewijn Benting

barger-oosterveld - Gillende meiden, huilende meiden. De hysterie was compleet bij het optreden van Jim (de nummer twee van Idols) zaterdagavond in de Boogie Bar in Barger-Oosterveld. Om half drie 's middags posteerden de eerste fans zich voor de deur van de discotheek.

Ze moesten acht uur wachten tot hun idool het podium beklom voor een half uur durend optreden. Het concert was met zeshonderd verkochte kaarten trouwens niet uitverkocht. Pakweg tweehonderd kaarten bleven ongebruikt bij de kassa liggen.

Drie jonge meiden voor de deur van discotheek Boogie Bar in Barger-Oosterveld houden het niet meer. Straks krijgen ze hun idool Jim, bekend van het televisieprogramma Idols, te zien. Het liefst willen ze hem in levende lijve spreken, ruiken, voelen.

''Mevrouw, hoort u bij Jim?'', roepen ze op gespannen toon. ''Niet? O, u bent journalist. Gaat u Jim interviewen? Mogen wij alstublieft mee? We willen hem zo graag spreken. Alstublieft, mag het?'' Een van hen, later: ''Als u nou mij alleen meeneemt, dan zal ik het niet verder vertellen.'' Een onbedaarlijke huilbui volgt uiteindelijk als blijkt dat ze hun Jim echt niet te spreken krijgen.

Jim maakt wat los, zoveel is duidelijk. De nummer twee van het populaire televisie-programma Idols is 'hot', vooral bij de wat jongere tienermeiden. Twaalf tot en met zestien jaar, zo ongeveer, al zijn ze er ook wel jonger.

Dan is het zover. Om half elf, zo is beloofd, zal Jim het podium beklimmen. Het gedrang bij de deur waar de 16-jarige ster achter vandaan moet komen, wordt heviger. Dan komt hij op, onder luid gegil van het zeshonderdkoppige publiek (tweehonderd kaarten zijn bij de kassa blijven liggen).

Ietwat schuchter groet hij het publiek en zet het eerste nummer in. In zijn eentje, want de muziek staat op band. De meiden zingen en klappen onmiddellijk mee. En smelten weg wanneer bij de laatste klanken dat typerende, verlegen lachje tevoorschijn komt. Het optreden is kort, een half uurtje, wat covers en wat eigen werk. Maar de gekte duurt nog lang daarna.

Bron: Dagblad van het Noorden

vrijdag 17 oktober 2003 @ 21:49:33 #85
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_13954388
Niet zo heel erg scherp ik heb het plaatje een beetje vergroot. De eerste plaatjes van Jim in Baantjer.

donderdag 23 oktober 2003 @ 08:41:19 #86
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_14072106
klik op deze url en je krijgt de promo van baantjer (realplayer bestand)

rtsp://home.quicknet.nl/qn/prive/aah.nagelkerke/downloads/tvserie/s9a5.rm

pi_14087329
Die beelden net op SBS, hysterisch , hele rijen met meisjes .
pi_14089551
quote:
Op donderdag 23 oktober 2003 19:51 schreef schatje het volgende:
Die beelden net op SBS, hysterisch , hele rijen met meisjes .
Ik kan je vertellen dat dat overal is waar Jim komt

Wordt op 13 december nog gezellig in een vol Heineken Music Hall met alleen maar Jim-fans

donderdag 23 oktober 2003 @ 23:21:52 #89
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_14093571
Drukke tijden voor Jim

Voor een zaal vol gillende meiden of een klein concert unplugged, Jim rent van hot naar her. Tussendoor speelt hij ook nog een klein rolletje in Baantjer.

Zwaaien
Vorige week nog stond Idol Jim voor 10.000 gillende meiden op het podium van Pepsi Chart Live. Hierna moest hij het doen met wat minder fans tijdens een unplugged-sessie voor muziekzender the Box. Slechts 125 fans mogen bij het akoestische concert van Jim aanwezig zijn. "Unplugged is meer mijn ding, bij Pepsi Pop kun je een keer zwaaien en dan gaat iedereen gillen en hier is het meer rustig", vertelt Jim. "Het gaat mij niet om de hoeveelheid, het gaat erom dat ze voor mij komen en dat geeft een onwijs lekker gevoel."

Geleerd
Jim blijft het optreden geweldig vinden, omdat mensen speciaal naar hem komen luisteren. Toch heeft hij zijn lesje al geleerd. "Wat ik heb geleerd, is dat niet iedereen écht aardig tegen je doet. Veel mensen willen niet met me praten omdat ik Jim ben, maar omdat ik 'Djim' ben, zoals ze me altijd noemen."

Lijk
Maar het succes dringt nog steeds niet echt tot Jim door. "Ik was laatst in een speelgoedwinkel en toen werd mijn cd gedraaid en ik dacht: 'dat ben ik toch niet?'" Naast alle optredens doet Jim nog veel meer. Zo is hij vrijdag 24 oktober een rol in Baantjer. Hij speelt een zwakbegaafd jongetje dat niet helemaal met zijn leeftijdgenootjes meekomt. Is Jim het lijk? "Ik speel de zoon van de vriend van het lijk. Snap je?", lacht Jim.

Bron: RTL boulevard

vrijdag 24 oktober 2003 @ 16:02:22 #90
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_14108640
'Bijna platgedrukt, maar dat hoort erbij'
Door onze correspondente

Vrijdag 24 oktober, EINDHOVEN - Dat de fans van Idol Jim gisteren lang buiten in de kou moesten wachten om hun idool heel eventjes te kunnen zien, deerde de honderden bakvissen niet. Dat ze de normale toegangsprijs van zes euro voor de Zuid Nederlandse Beurs (ZNB) moesten betalen voor dat magische moment, evenmin. Jim blijkt voor de massaal toegestroomde groep, grotendeels bestaande uit tienermeiden, nog steeds 'hot'. Dat Idols 2 inmiddels voor de deur staat, doet daar blijkbaar niets aan af. Jim is knap, cool en keigaaf. En dat blijft zo. Tenminste, als het aan al die fans ligt.

* De Jim-mania was gisteren compleet in het Eindhovense Beursgebouw, waar het idool zijn parfum presenteerde.
(Foto Vincent Wilke)

Een dikke rij met tienermeiden stond gisteren rond het middaguur voor de ingang van het Eindhovense Beursgebouw. Niet dat die nou zo geïnteresseerd waren in de ZNB aldaar; ze kwamen stuk voor stuk voor hun popidool Jim die als tweede eindigde in het tv-programma Idols. Hij was maar een uurtje op de beursvloer om er zijn eigen eau de parfum 'Jim' te introduceren, een produkt dat Roger Garé Cosmetics speciaal heeft ontwikkeld voor een jeugdige doelgroep. In hoeverre het parfum een hit gaat worden, valt niet te voorspellen. Gisteren waren de fans er vooral voor een handtekening én om samen met Jim op de foto te gaan.

'Heel erg fan'

Als het popidool de stand nadert, breekt een oorverdovend gejoel los en komt de massa in beweging. Een hoop gegil, gespring en geduw brengt de jeugdige ster teweeg. Adrienne Conradi is speciaal voor Jim uit Goirle naar het Beursgebouw getogen. 'Ik ben heel, heel erg fan', verklaart ze zenuwachtig. 'Want Jim is knap, leuk én hij kan goed zingen.'
Bianca en Esther uit Eindhoven vertellen dat hun kamers thuis vól hangen met posters en plaatjes van Jim. 'Hij is écht helemaal gaaf', verzuchten de twee.
Een groep vriendinnen die naar het Beursgebouw is getogen, is helemaal gelukkig met het bezoek. 'We zijn bijna platgedrukt, maar dat hoort er bij.' Trots laten ze de handtekening op hun mobieltje zien. 'Dat frontje gaat er echt nooit meer af', zeggen ze giechelend. Een ander meisje komt niet meer uit haar woorden. Bibberend en huilend valt ze een vriendin in de armen. Een handtekening heeft ze niet, maar: 'Ik had zijn hand vast, dit was keigaaf!'
Maar ook de kleintjes vonden het maar wat spannend om Jim in het echt te zien. 'Hij is net als op de televisie, heel leuk dus', zegt Kim (9) wier vader zijn dochters graag dit pleziertje deed. Dat vinden ook Iris en Jasmijn (allebei 7). 'Spannend en leuk was het', zegt Iris. 'En we zijn ook nog op de radio geweest.' Dik tevreden lopen de meisjes met hun vergaarde schatten weer naar buiten, de fototoestellen veilig in een tas. Want het is gelukt, ze staan samen met Jim op de foto.

Bron: Eindhovens Dagblad

vrijdag 24 oktober 2003 @ 20:19:37 #91
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_14114160

pi_14115314
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2003 20:19 schreef marky het volgende:
[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

hahahaha het is dat ik net las dat hij 'n zwakbegaafd jongetje moet spelen, daarvoor voelde ik echt even 'n plaatsvervangende schaamte voor zijn acteertalent
pi_14115679
Hoezo moet die acteren dat die zwaktbegaafd is ?
(Dit was een easy shot}
"A person needs new experiences. They jar something deep inside, allowing him to grow. Without change something sleeps inside us, and seldom awakens. The sleeper must awaken."
  vrijdag 24 oktober 2003 @ 21:41:17 #94
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_14115871
Ik vond het helemaal niet slecht. Ik was er een beetje bang voor omdat Jim niet zo'n beste spreker is maar met een beetje schaafwerk komt dat helemaal goed. Heel wat Soapies zijn minder begonnen.
pi_14117134
Toen ik de foto van Jim in de gids zag staan dacht ik eerst dat het K-Otic Stefan was .
En Baantjer, ach, het was niet slecht . Maar ik ben niet meer zo'n Baantjerfan, dus ik ben niet lyrisch.
  vrijdag 24 oktober 2003 @ 23:52:24 #96
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_14118802

zaterdag 25 oktober 2003 @ 11:57:29 #97
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_14123668
Baantjer heeft gisteren een ongekend hoog kijkcijfer gehaald. Maar liefst 3.144.000 mensen keken naar De Cock en de moord op Elvis. Dit is een absoluut record in de negenjarige geschiedenis van Baantjer.

De kijkdichtheid van deze aflevering was 21,3% (6 jaar en ouder) en het marktaandeel 44,1%. Dit record is ongetwijfeld te verklaren door opmerkelijke gastrollen van de zangers Jim Bakkum (Idols), Huub van der Lubbe (De Dijk) en acteur/zanger Gerard Cox. Het inzetten van zangers in Baantjer blijkt succes te hebben. Het oude kijkcijferrecord werd vorig jaar bereikt, toen 3.014.000 kijkers zagen hoe René Froger een lijk speelde in De Cock en de dode duivenmelker.

Bron: Stichting KijkOnderzoek

pi_14134602
.
pi_14216606
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2003 23:52 schreef marky het volgende:

Oef. Lekker. Van mij mag-ie z'n haar wel vaker zo laten staan.

Ook toppie dat TMF vaak de live-uitvoering van "The Way It Goes" uitzendt de laatste tijd. Leuk om al die bekende gezichten weer eens voorbij te zien komen.

Sex is like Nokia: Connecting People
  woensdag 29 oktober 2003 @ 12:56:51 #100
22605 Tragedy
When the feelin's gone
pi_14219518
quote:
Op woensdag 29 oktober 2003 10:57 schreef CJ het volgende:
Ook toppie dat TMF vaak de live-uitvoering van "The Way It Goes" uitzendt de laatste tijd.
Dat is toch de nieuwe videoclip geworden?

Lekker goedkoop zullen ze gedacht hebben

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')