quote:De bewoners uit BB 1 zijn ook altijd populairder gebleven dan die uit de opvolgende series. Alleen konden die niets bijzonders dus was er ook geen kans op een langer publiek leven.
Op zaterdag 23 augustus 2003 12:53 schreef Stefkuh het volgende:[..]
dat snap ik, maar er komt weer een nieuwe lading aan binnenkort, dus wil wel eens hoe lang die posters van hem er nog hangen en niet vervangen worden door een nieuwe Idol.
De tweede serie Idols zal nooit de eerste serie overtreffen.
[Dit bericht is gewijzigd door marky op 23-08-2003 13:09]
quote:Qua hype misschien niet, maar qua talenten weet je dat nooit. Misschien komt er wel iemand in de finale die Hind gewoon nog overtreft. Een soort zangwonder dus.
Op zaterdag 23 augustus 2003 13:05 schreef marky het volgende:
De tweede serie Idols zal nooit de eerste serie overtreffen.
quote:die had dan in idols 1 wel meegedaan...
Op zaterdag 23 augustus 2003 13:06 schreef Tom_Tom- het volgende:[..]
Qua hype misschien niet, maar qua talenten weet je dat nooit. Misschien komt er wel iemand in de finale die Hind gewoon nog overtreft. Een soort zangwonder dus.
quote:onzin...
Op zaterdag 23 augustus 2003 13:07 schreef Lurcker het volgende:[..]
die had dan in idols 1 wel meegedaan...
quote:Dat weet je niet. Ik had tot een maand voordat de uitzendingen begon eigenlijk amper over Idols gehoord. Ik had er van tevoren een heel ander beeld van dan dat het echt was. Misschien hebben die paar mensen met goede stemmen hetzelfde meegemaakt.
Op zaterdag 23 augustus 2003 13:07 schreef Lurcker het volgende:
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2003 13:10 schreef Avani het volgende:
Ik wil een nederlandse kelly clarkson, die kan pas zingen
quote:He he jij had ook mee willen doen??
Op zaterdag 23 augustus 2003 13:09 schreef Tom_Tom- het volgende:[..]
Dat weet je niet. Ik had tot een maand voordat de uitzendingen begon eigenlijk amper over Idols gehoord. Ik had er van tevoren een heel ander beeld van dan dat het echt was. Misschien hebben die paar mensen met goede stemmen hetzelfde meegemaakt.
Nee je weet het niet maar er zit toch ook weer een beetje een luchje aan idols. Want als artiest doorbreken via zo'n programma is voor de "serieuze" zanger natuurlijk not done... je gaat je toch niet verlagen tot Jim en Jamai niveau.
Ik denk overigens dat als Mars nog even met Jim doorgaat en het acteren lukt hem dat hij wel kansen maakt.
quote:Bullshit natuurlijk... een mens kan twijfelen en dan is een tweede kans een goeie mogelijkheid om nu WEL mee te doen.
[Dit bericht is gewijzigd door marky op 23-08-2003 19:41]
quote:IK wel...bash bash bash
Op zaterdag 23 augustus 2003 13:05 schreef marky het volgende:
Ik werk niet mee aan een Jimbash topic.
Je gaat me toch niet vertelle dat je Jim een goede artiest vind.
Waarom, waarom steun je in hemelsnaam nou zo'n commercieel-uitgebuit pubertje
quote:ja, die ken ik al, heb ik gescand
Op zaterdag 23 augustus 2003 19:34 schreef marky het volgende:
http://qgp.petuhr.nl/upload/upload/10628699.jpg
http://qgp.petuhr.nl/upload/upload/59011698.jpg
http://qgp.petuhr.nl/upload/upload/77217716.jpg
[Dit bericht is gewijzigd door jimlover op 24-08-2003 21:12]
quote:dieken ik ook, zelf gescand grappig
Op zaterdag 23 augustus 2003 21:40 schreef marky het volgende:
http://qgp.petuhr.nl/upload/upload/18219012.jpg
[Dit bericht is gewijzigd door jimlover op 24-08-2003 21:11]
quote:Ik kom mijn pics ook over het hele net tegen. Hoort erbij.
Op zondag 24 augustus 2003 20:53 schreef jimlover het volgende:[..]
ja, die ken ik al, heb ik gescand
quote:misschien was diegene wel te jong of wist niet van idols af....
quote:
Op zondag 24 augustus 2003 23:31 schreef Knaller het volgende:
Het heeft juist het tegenovergestelde effect marky...
quote:weet iik, ik vind het ook niej erg hoor, anders scan ik het niej, maar misschien dat het zo overkwam
Op zondag 24 augustus 2003 22:27 schreef marky het volgende:[..]
Ik kom mijn pics ook over het hele net tegen. Hoort erbij.
quote:
1 jim - impressed- BMG-100%2 rolling stones - 40 licks- EMI Marketing-60%
3 robbie williams - escapology- Capitol/EMI-43%
Week twee van Jim in de albumchart en hij staat nog op 1. Houdt zelfs de Rollingstones achter zich. Die toch zeker qua promotie de afgelopen week behoorlijk in het nieuws zijn geweest.
quote:Wat waren die kinderen druk aan het doen, ze sloegen elkaar zowat de hersens in om een handtekening van Jim te bemachtigen.
Op zondag 24 augustus 2003 19:50 schreef marky het volgende:
Jim was bij de foxkids kelder opruiming. Klein mini concertje en een boel kids.
Jim zet idd wel een goede show neer, staat als een huis.
quote:Toen die tussen het publiek stond kon je duidelijk merken dat hij de muziek niet goed meer kon horen. Hij was de tekst een beetje kwijt.
Op maandag 25 augustus 2003 23:15 schreef schatje het volgende:[..]
Wat waren die kinderen druk aan het doen, ze sloegen elkaar zowat de hersens in om een handtekening van Jim te bemachtigen.
quote:Alleen het praten tussen de nummers dat moet hij nog leren.
Jim zet idd wel een goede show neer, staat als een huis.
quote:Done, Jim zakt een beetje weg hier...
Op dinsdag 26 augustus 2003 08:44 schreef marky het volgende:
www.sterrenbeurs.nl is online en Jim, Jamai, Hind en Dewi heb ik in de lijst kunnen ontdekken. Je kan daar online stemmen.
Donderdag 28 augustus 2003 - Eigenlijk is er over Jim al veel te veel gezegd en geschreven. De muziek krijg je min of meer door je strot geduwd en die belandt dan - hoe toevallig! - op nummer een in de hitlijsten. Maar goed, smaken verschillen.
Toegegeven, de plaat is niet eens zo slecht. Prima productie en ook de door Jim zelf ingezongen koortjes klinken aardig. Ook op soulvolle nummers als Not Around en The Way it Goes gaat ie lekker. De Terence Trent D'arby cover Wishing Well is geinig. Kwijlplaten als Tell Her of het René-Froger achtige duet met Jamai She's Gone mogen achterwege blijven. Net als de overbodige covers Another Day of Your Song. Want Jims stem is echt heel eentonig. En ook al is hij nog jong, de vaak melodramatische liedteksten komen daarom des te ongeloofwaardiger over. Geen idee wat hij over tien jaar doet, maar als Jim zwijmelliedjes voor tienermeisjes achterwege laat en zijn stem wat doorleefder gaat klinken dan kan het goed komen.
Bron: Brabants dagblad
Mevrouw de recensent geeft het zelf al aan, smaken verschillen. Another day is toevallig de beste cover van het album en juist een bewijs dat de stem van Jim niet eentonig is. Maar goed de smaken verschillen.
http://qgp.petuhr.nl/upload/upload/85649437.jpg
Pagina 2:
http://qgp.petuhr.nl/upload/upload/87333975.jpg
En de pagina van Jamai:
http://qgp.petuhr.nl/upload/upload/77816566.jpg
Jamai wordt maar een klein beetje afgemaakt in dit stukje.
quote:Grappig, mevrouw noemt hier 3 nummers op waarop Jim heel verschillend zingt, en noemt het dan toch eentonig.
Op vrijdag 29 augustus 2003 11:16 schreef marky het volgende:
Overbodig gezwijmel
Door Caroline GöttgensDonderdag 28 augustus 2003 - Eigenlijk is er over Jim al veel te veel gezegd en geschreven. De muziek krijg je min of meer door je strot geduwd en die belandt dan - hoe toevallig! - op nummer een in de hitlijsten. Maar goed, smaken verschillen.
Toegegeven, de plaat is niet eens zo slecht. Prima productie en ook de door Jim zelf ingezongen koortjes klinken aardig. Ook op soulvolle nummers als Not Around en The Way it Goes gaat ie lekker. De Terence Trent D'arby cover Wishing Well is geinig. Kwijlplaten als Tell Her of het René-Froger achtige duet met Jamai She's Gone mogen achterwege blijven. Net als de overbodige covers Another Day of Your Song. Want Jims stem is echt heel eentonig. En ook al is hij nog jong, de vaak melodramatische liedteksten komen daarom des te ongeloofwaardiger over. Geen idee wat hij over tien jaar doet, maar als Jim zwijmelliedjes voor tienermeisjes achterwege laat en zijn stem wat doorleefder gaat klinken dan kan het goed komen.
Bron: Brabants dagblad
Mevrouw de recensent geeft het zelf al aan, smaken verschillen. Another day is toevallig de beste cover van het album en juist een bewijs dat de stem van Jim niet eentonig is. Maar goed de smaken verschillen.
Tuurlijk, er valt best wat op dit album aan te merken. Want waarom staan er zo veel covers op? En zijn sommige ballads niet wat aan de slijmerige kant? Maar waarom zou je zo moeilijk doen? Impressed is over het algemeen een heel lekkere plaat! Vooral The Way it goes, Not Around, Can't have you en Why zijn top, maar ook de tranentrekker You need love - die hij vlak na het overlijden van z'n opa schreef - is een prachtlied.
En dan te bedenken dat Jim pas 16 is. Misschien is het moeilijk voor te stellen, maar deze jongen zal met elk album nog muzikaler, beter en groter worden. Welke onverlaat na het beluisteren van Impressed nog wat te zeuren heeft over Jim's stem, moet maar even op de redactie langskomen. Daar staat het Break Out! knokteam klaar om je op andere gedachten te brengen.
Bron: Break Out
quote:Is dat mens rechts Irene Moors??
Op zondag 31 augustus 2003 20:12 schreef marky het volgende:
Jim was bij life and Cooking en Irene kon het niet laten. Ze moest hem toch even beetpakken.
[afbeelding]
quote:Haha, JA! Staat er wel wat vaag op he!
Op zondag 31 augustus 2003 20:47 schreef schatje het volgende:[..]
Is dat mens rechts Irene Moors??
Hij deed het trouwens zeer goed bij Life & Cooking vond ik. Lekker gezongen, spontaan gesprek, TOP!!
quote:Ligt ook een beetje aan het screenshot. RTL4 lukt altijd veel minder goed om shots van te maken. Op de eenof andere manier komt dat veel minder helder over.
Maargoed idd happyme hij deed het goed bij L en C.
quote:Irene heeft een ware restyling doorgemaakt. Haar haren zitten nu anders en een andere garderobe.
Is het spook naast Jim nou Joël?
[Dit bericht is gewijzigd door marky op 01-09-2003 19:39]
quote:Bron: RTL Boulevard
Lijk
Ander nieuws op het Idols-vlak: Jim Bakkum gaat een gastrol in Baantjer spelen. Op 31 oktober wordt de aflevering uitgezonden. Jim zal geen zanger of acteur spelen, en hij zal ook geen Bekend Lijk zijn. Hij gaat echt acteren. Uit zo'n gastrol kan zomaar een echte rol voortvloeien, want Kirsten van Dissel (Iris de Graaff in de serie) speelde ook eerst een paar gastrollen voordat ze vast in de serie verscheen
quote:Voor de derde week nog op 1. De Rolling Stones komen wel steeds dichterbij.
1 jim - impressed- BMG-100%- 1 3
2 rolling stones - 40 licks- EMI Marketing-94%- 2 42
3 the neptunes - the neptunes present... clones- BMG-64%- 8 3
4 robbie williams - escapology- Capitol/EMI-64%- 3 40
5 kane - what if- BMG-57%- 4 12
quote:
Albumsnippers:
* Voor de derde week houdt JIM met zijn album Impressed stand bovenaan de Album Top 100. Hoewel zijn voorsprong op de #2, 40 licks van de ROLLING STONES, geslonken is van 40 naar 6%, is daar geen echte bedreiging van te verwachten, omdat het Stones-virus inmiddels aan het afnemen is.
Bron: Planet.nl
Aflevering: De cock en de moord op Elvis.
Tijdens een wedstrijd treden tientallen Elvis look-alikes op als hun idool. Een ervan, Johnny Black, is in zijn kleedkamer met geweld om het leven gebracht. De Cock probeert zich te verplaatsen in het fanatisme van de fans en zal uiteindelijk de moord oplossen met een beetje hulp van de King zelf.
Gastrollen
Huub van der Lubbe
Jim Bakkum
E.a.
Script: Marthe van der Noordaa
Regie: Anne v.d. Linden
quote:bron
Jim te jong voor beschuitje eten?UTRECHT - 04/09/03 - Idols-finalist Jim gaat zaterdag naar Veldhoven. Hij zal daar vanaf 14.00 uur aanwezig zijn op de Dommelshei. Hij bezoekt een 15-jarig meisje, Kristel, die een prijsvraag heeft gewonnen. Jim zal de prijs, een scooter, uitreiken en ook nog een nummer zingen.
De prijsvraag waaraan Kristel deze ontmoeting te danken heeft, bestond uit het afmaken van een zin. Zij maakte de zin: "Ik zou graag een Mars willen eten met Jim omdat..." af met: "we nog te jong zijn voor een beschuitje".
De andere prijswinnaars krijgen een door Jim gesigneerde cd, maar er kan natuurlijk maar één echte winnaar zijn. Kristel wordt net als Jim binnenkort zestien, daarom krijgt ze een scooter.
quote:
Bron: Menno Wiegeraard - TiscaliTja, iemand als Jim behoeft eigenlijk geen introductie. Je moet wel een tijdlang zonder televisie onder een struik in een uithoek van Schiermonnikoog hebben vertoefd, wil je de Idols-hype hebben gemist.
Jim Bakkum eindigde als tweede van deze goedbekeken talentenjacht maar lijkt nu qua populariteit winnaar Jamai al voorbij te gaan streven.Soul
Tijdens de uitzendingen van Idols werd Jim de kritiek geleverd dat hij een vlakke stem zou hebben.
Ik zelf hoorde echter al soul in zijn stem die hij echter -waarschijnlijk door zijn jonge leeftijd en gebrek aan ervaring- nog wat eenzijdig toepaste in de meest uiteenlopende songs.
Het debuut 'Impressed' barst van de soul en laat een Jim horen die weer een klein beetje ouder is, veel meer ervaring heeft, en die duidelijk goed wordt begeleid door top-producers.Sterke songs
Waar op het album van Jamai nog wat weinig-zeggend songmateriaal te vinden is, zijn de songs op Jim's debuut goed gekozen. Impressed telt 14 sterke songs waarvan ik de nieuwe single 'This Love Is Real' eigenlijk het minste vind. Een uitschieter is 'Not Around' dat erg doet denken aan Prince en George Michael in de tijd van 'Faith'. Uitsmijter is een live-versie van 'Jessie' dat het Idols-gevoel weer helemaal terugbrengt.Enig punt van kritiek zou het hoge aantal covers zijn, maar welke Idols-kijkende tiener kent nou 'Wishing Well' van Terence Trent D'Arby? En Jim zingt ze allemaal even lekker weg. Alleen dat eeuwige 'Your Song' van Elton John... kappen daarmee en doorgaan met de rest!
Jim mag blijven van mij.
quote:Nou, van mij ook!!
Op donderdag 4 september 2003 17:04 schreef Day het volgende:[..]
Jim mag blijven van mij.
Vrijdag 05 september 2003 - BREDA - Terraszitters op de Grote Markt werden gisteren opgeschrikt door zeven trommelende Antillianen, die een schoonmaakactie in het kader van de week van Nederland Schoon inluidden. Grote Harry-Potterbezems stonden voor honderden studenten klaar. Alleen lieten die het op het laatste moment afweten.
Ook actrice Aukje van Ginneken (rechts) en zanger Jim hielpen even mee met de schoonmaakactie op de Grote Markt.
(Foto: Johan van Gurp)
Nederland Schoon is een landelijke campagne tegen zwerfvuil. Na Utrecht, Amsterdam en Nijmegen was gisteren Breda aan de beurt om het goede voorbeeld aan de rest van Nederland te geven. Een van de hoogtepunten was de onthulling van een mupi. Daarop stond een foto van de Grote Markt die helemaal brandschoon was. Om aan dat beeld te voldoen, moesten de deelnemers aan de actie de bezem ter hand nemen.
De directrice van Nederland Schoon, Mariëlle van Aggelen, had hiervoor de hulp ingeroepen van burgemeester Rutten en zangeres Marieke van Ginneken (Idols). En gelukkig voor de aanwezige jeugd was ook haar Idols-collega Jim meegekomen.
Terwijl Marieke hard haar best deed de burgemeester iets te laten vertellen over zijn bijdrage aan de actie ('Ik ben een heel goede veger'), werd Jim door opgewonden meisjes achternagezeten om zijn handtekening.
Er werd niet alleen een mupi onthuld, de gemeente Breda kreeg ook nog een cadeautje van de stichting Nederland Schoon. Een groot verkeersbord met een afbeelding van een afvalbak en de slogan 'Met hetzelfde gemak gooi je het in de afvalbak'.
Nadat Marieke haar nieuwe liedje 'Just be happy' had gezongen, ging het hele circus de Markt op. De burgemeester, Marieke, Jim en ook Mariekes zus Aukje van Ginneken zwiepten voor het oog van tientallen camera's de bezems op en neer. Het was de bedoeling dat honderden studenten van de NHTV het echte schoonmaakwerk deden, maar die belden op het laatste moment af. Gelukkig voor de organisatie volgden alle aanwezige kinderen met een bezem in hun hand de idolen op de voet en werd er toch nog wat geveegd.
Bron: BN de Stem
quote:Ik vraag me af, of ze zelf wel weten, wat die actie eigenlijk inhoudt.
Op vrijdag 5 september 2003 09:59 schreef marky het volgende:
Idolen vegen Grote Markt schoon
Door Annette van der Velden
Vrijdag 05 september 2003 - BREDA - Terraszitters op de Grote Markt werden gisteren opgeschrikt door zeven trommelende Antillianen, die een schoonmaakactie in het kader van de week van Nederland Schoon inluidden. Grote Harry-Potterbezems stonden voor honderden studenten klaar. Alleen lieten die het op het laatste moment afweten.[afbeelding]
Ook actrice Aukje van Ginneken (rechts) en zanger Jim hielpen even mee met de schoonmaakactie op de Grote Markt.
(Foto: Johan van Gurp)
Nederland Schoon is een landelijke campagne tegen zwerfvuil. Na Utrecht, Amsterdam en Nijmegen was gisteren Breda aan de beurt om het goede voorbeeld aan de rest van Nederland te geven. Een van de hoogtepunten was de onthulling van een mupi. Daarop stond een foto van de Grote Markt die helemaal brandschoon was. Om aan dat beeld te voldoen, moesten de deelnemers aan de actie de bezem ter hand nemen.
De directrice van Nederland Schoon, Mariëlle van Aggelen, had hiervoor de hulp ingeroepen van burgemeester Rutten en zangeres Marieke van Ginneken (Idols). En gelukkig voor de aanwezige jeugd was ook haar Idols-collega Jim meegekomen.
Terwijl Marieke hard haar best deed de burgemeester iets te laten vertellen over zijn bijdrage aan de actie ('Ik ben een heel goede veger'), werd Jim door opgewonden meisjes achternagezeten om zijn handtekening.
Er werd niet alleen een mupi onthuld, de gemeente Breda kreeg ook nog een cadeautje van de stichting Nederland Schoon. Een groot verkeersbord met een afbeelding van een afvalbak en de slogan 'Met hetzelfde gemak gooi je het in de afvalbak'.
Nadat Marieke haar nieuwe liedje 'Just be happy' had gezongen, ging het hele circus de Markt op. De burgemeester, Marieke, Jim en ook Mariekes zus Aukje van Ginneken zwiepten voor het oog van tientallen camera's de bezems op en neer. Het was de bedoeling dat honderden studenten van de NHTV het echte schoonmaakwerk deden, maar die belden op het laatste moment af. Gelukkig voor de organisatie volgden alle aanwezige kinderen met een bezem in hun hand de idolen op de voet en werd er toch nog wat geveegd.Bron: BN de Stem
Pepsi Chart Live vindt plaats op 18 oktober in Ahoy.
Bron: telegraaf.nl
1 the neptunes - the neptunes present... clones-BMG-100- 3 4
2 jim - impressed-BMG-97- 1 4
quote:Ik vind z'n nieuwe liedje eigenlijk helemaal niet leuk. Heb em dan ook nog niet vaak gehoord, maar hij wordt ook bijna nooit gedraaid ofzo...
Op maandag 8 september 2003 14:20 schreef marky het volgende:
Nou Jim is nu van 1 af al is het met een klein verschil met de nieuwe nummer 1.
1 the neptunes - the neptunes present... clones-BMG-100- 3 4
2 jim - impressed-BMG-97- 1 4
rara, hoe is het ooit op 1 gekomen....
quote:We hebben het hier over het album dus niet over de single en die is op 1 gekomen omdat het gewoon veel verkocht is en dat Jim geboykot wordt door bepaalde zenders... tja. Ik vind het overigens erg zwak van de radiostations die op die manier denken het publiek te moeten beïnvloeden. Het is nu gebleken dat Jim toch wel verkoopt met of zonder hulp van de stations. Ze jagen alleen de jeugd weg als hun luisteraars.
Op maandag 8 september 2003 14:46 schreef -moi- het volgende:[..]
Ik vind z'n nieuwe liedje eigenlijk helemaal niet leuk. Heb em dan ook nog niet vaak gehoord, maar hij wordt ook bijna nooit gedraaid ofzo...
rara, hoe is het ooit op 1 gekomen....
quote:ow okee, ik dacht dat de singel op 1 was gekomen
Op maandag 8 september 2003 15:02 schreef marky het volgende:
We hebben het hier over het album dus niet over de single en die is op 1 gekomen omdat het gewoon veel verkocht is en dat Jim geboykot wordt door bepaalde zenders... tja. Ik vind het overigens erg zwak van de radiostations die op die manier denken het publiek te moeten beïnvloeden. Het is nu gebleken dat Jim toch wel verkoopt met of zonder hulp van de stations. Ze jagen alleen de jeugd weg als hun luisteraars.
quote:Die single heeft al op nr.1 gestaan, die kwam ook al eind juli uit, dus inmiddels is hij weer gezakt. Dat de radiostations geen Jim draaien, is gewoon belachelijk, ze draaien toch hits, nou dat maakt Jim, dus ik snap het niet.
Op maandag 8 september 2003 20:32 schreef -moi- het volgende:[..]
ow okee, ik dacht dat de singel op 1 was gekomen
vond het al raar dat ik em nog bijna nooit had gehoord.
Ik denk dat radiostations geen Jim draaien bijna omdat ze bang zijn dat luisteraars dan weglopen (vooral mannen dieop Jim).
Maar ik vind Jim gewoon leuk, mits hij een leuk liedje uit brengt.
quote:Lijkt me niet echt zinvol. De jonge is 16 wat denk je wat hem bezighoudt??? Dan wordt het alle 14 schuin van Jim.
Op maandag 8 september 2003 20:39 schreef koekje21 het volgende:
Als ik eerlijk ben.... ok, Jim kan zingen, maar daar is alles mee gezegd. Er bestaat enorm veel heisa om hem, terwijl ie ook maar een normale jongen is. Ik heb zijn cd, maar ben na een paar liedjes al uitgeluisterd. Hij zingt over dingen die hij nog nooit heeft meegemaakt, en het komt heel 'onecht' over.. Waarom geen leuke cd over dingen waar hij zelf ook mee bezig is? Naja het antwoord weet ik al, zijn leven wordt tegenwoordig bepaald door de mensjes van Idols.. toch?
Maandag 8 september, Al vanuit de verte is het gegil van jonge meisjes te horen. Jim, bekend van Idols, was zaterdag even in de Heikant in Veldhoven en dat bleef zeker niet onopgemerkt. Jim overhandigde een scooter aan Kristel Korsmit, de winnaar van een slagzinwedstrijd. Maar eerst zong hij een aantal liedjes voor zijn massaal toegestroomde publiek.
* Joelende fans, vooral meisjes, proberen even idool Jim aan te raken.
(Foto René Manders)
De meisjes zwaaien, gillen en zingen luidkeels mee met Idols-Jim. De jongens staan er maar wat bij en de kleinste fans hebben een goed plekje gevonden op de schouders van hun vader. Zo hebben ze goed uitzicht op hun idool, die enkele meters verder op een podium staat, tussen twee grote boxen en enkele beveiligingsmensen in.
Op een spandoek staat te lezen Jim we love joe en vrijwel iedereen loopt rond met kaarten waarop Jim is afgebeeld met handtekening. Daarnaast zijn veel mensen in de weer met foto- of videocamera. Een meisje moppert dat Jim z'n ogen te veel dicht heeft tijdens het zingen. Ze wil zijn ogen kunnen zien als ie lacht.
Jim zingt een aantal nummers van zijn nieuwe album en ook enkele nummers uit de Idols-periode, waaronder Jesse. Alleen al de aankondiging van dit nummer leidt tot nog harder gegil en Jim krijgt vele handkusjes toegeworpen. Hoe hoger hij zingt, hoe harder zijn fans gillen.
Na een klein halfuurtje zingen is het tijd om de prijs uit te reiken. Kristel mag plaatsnemen op haar nieuwe scooter; Jim gaat achterop zitten voor een paar leuke foto's.
Dan bedankt hij zijn fans en verlaat, nog eenmaal onder luid gegil, het podium. Daarbij laat hij bij de een meer indruk achter dan bij een ander. Maar één meisje neemt zich in ieder geval voor om haar handen nooit meer te wassen. Die heeft Jim namelijk geschud.
Bron: Eindhovens Dagblad
Dunnetjes, wat heet. De Grote Zaal, De Pleinzaal, maar ook andere ruimtes in Theater aan de Parade, het is er stampvol. Allemaal afgekomen op sterren uit de stal van Jan Vis, het muziek- en showbureau uit Rosmalen dat dit jaar 40 jaar bestaat. Het is een vervolg op de Sterrenparade die Jan Vis in februari al hield in de Theater aan de Parade. De jeugd heeft duidelijk de overhand. "Wat wil je, we hebben sindsdien de Idols erbij gekregen", geeft dochter Brigitte Vis de verklaring. "De kaarten vlogen de deur uit."
En ze zijn er allemaal, Jamai, Hind, Jim, Dewi, Bas & Joël. Zoals te verwachten valt in een zaal met veel jonge tienermeisjes, krijgt vooral Jim het publiek mee. Voor het podium drommen tientallen fans samen. Sommigen zien kans hem tot een handkusje te bewegen. Een nieuwe single die het idool brengt, lijkt bovendien een succesnummer te gaan worden. The Way it goes, de zaal swingt. Meegebrachte camera's flitsen. Maar dat laatste brengt ook Jamai teweeg. En ook de Idols-winnaar zingt een nieuw nummer. Het komt allemaal nét wat professioneler over dan bij zijn voorganger. Het zijn niet alleen Idols die het publiek in beweging krijgen. Van de Crazy Pianos tot de Vengaboys, van Rednex tot Def Rhymz, ze zijn er ook, deze middag. En niet te vergeten Do. Vooral bij het nummer Heaven toont ze haar dijk van een stem. Een kwaliteit die ook Idol Hind in huis heeft, laat ze weer eens blijken. Voordat ze een swingend nummer weggeeft, zingt ze eerst een Fado. De Portugese smartlap blijkt geen meedeiner. De zaal geniet in stilte.
Bron: Brabants Dagblad
Zit nu wel met de vraag: moet ik nu al mijn Jim-info, lovende woorden en reacties dubbel posten Geen probleem verder hoor
hier nog maar even een foto'tje:
quote:En deze week staat hij alweer in Hitkrant. Ik begrijp echt niet waarom er zoveel aandacht is voor een figurant.
Op vrijdag 5 september 2003 13:44 schreef marky het volgende:
[afbeelding]
quote:
Op dinsdag 23 september 2003 22:50 schreef DikkeSmikkel het volgende:
Wilt U braken alleen lukt het niet? Luister dan naar ... JIM!
quote:
Op dinsdag 23 september 2003 22:50 schreef DikkeSmikkel het volgende:
Wilt U braken alleen lukt het niet? Luister dan naar ... JIM!
Door Irma van der Beek
Maandag 6 oktober 2003 - BERGEN OP ZOOM - Het feest van General Electric Plastics vanwege het 50-jarig bestaan van Lexan werd gisteren op de Grote Markt een groot succes. Met name het optreden van Flat Out en Jim trok veel belangstellenden.
Ruim zeshonderd mensen deden mee aan de sponsorloop. De kinderen liepen 1200 meter, volwassenen vijf kilometer. De opbrengst is bestemd voor een binnentuin van ziekenhuis Lievensberg.
De middag van GEP begon om 13.45 uur met een welkom en de GE-band. Daarna volgde een half uurtje speciaal voor de jeugd, met Ome Willem. Na een optreden van Flat Out kwam voor velen het hoogtepunt van de middag: Idol Jim. Vanaf half tien s ochtends stonden er al meisjes op het optreden van half zes te wachten. Hij is echt zo goed, vonden twee fans op de Grote Markt. Helemaal geweldig dat hij hier in Bergen op Zoom optreedt. Daar willen we best de hele middag op wachten. Het weer bleef, ondanks sombere voorspellingen, de hele dag goed, tot aan het optreden van Jim. Toen begon het te regenen. Voor de echte fans maakte dat echter niet uit.
Bron: BN de Stem
Dat de Idols finalisten nog steeds enorm populair zijn, blijkt wel uit het feit dat zowel Jim als Dewi hun eigen kleding- als parfumlijn krijgen.
Uitgekiend
Je bent fan, of je bent het niet. En voor diegenen die nog steeds achter Jim en Dewi aanhollen met hun handtekeningenboekje, komen er nu wel hele leuke hebbedingetjes op de markt. Op een zeer uitgekiend moment bovendien, want de feestmaanden staan voor de deur. Vooral de meiden en homo's zullen blij zijn, van Jim komt er een speciaal damesparfum uit, dus Jim achter je oren is nu zowaar mogelijk. Daarnaast komen er van Jim ook geinige hoedjes uit, met uiteraard zijn naam erop.
Nagellakjes
Voor Dewi is alles zo mogelijk nog grootser aangepakt, van haar komt een hele make-up- en kledinglijn uit. Shirts, petjes, nagellakjes en hemdjes in allerlei kleuren en maten zijn straks verkrijgbaar voor de die-hard fans. Alle items kunnen in de webshops op de sites van Jim en Dewi gekocht worden. Tijdens de Fashion Victim Beurs volgende week worden de lijnen officieel gelanceerd.
Bron:RTL boulevard
Jim is druk bezig met de voorbereidingen van een kerst cd die hij op gaat nemen. In samenwerking met Mars wordt er een cd gemaakt die via een speciale actie bij onder andere de Albert Heijn wordt gegeven. In totaal worden er 200.000 stuks van de cd gemaakt. Het is nog niet bekend welke nummers op de cd komen te staan. Hier moet nog een keuze voor gemaakt worden.
bron: teenidols.nl
quote:
Op dinsdag 23 september 2003 22:49 schreef Rhapsody het volgende:
Album had beter depressed kunnen heten
quote:En als u nu besteld, krijgt u er gratis een poster bij
Op vrijdag 26 september 2003 10:30 schreef funmaster het volgende:[..]
![]()
![]()
Goed product voor een Tel Sell-reclame!
![]()
![]()
quote:
Op vrijdag 10 oktober 2003 19:47 schreef marky het volgende:
Jim achter je orenDat de Idols finalisten nog steeds enorm populair zijn, blijkt wel uit het feit dat zowel Jim als Dewi hun eigen kleding- als parfumlijn krijgen.
Uitgekiend
Je bent fan, of je bent het niet. En voor diegenen die nog steeds achter Jim en Dewi aanhollen met hun handtekeningenboekje, komen er nu wel hele leuke hebbedingetjes op de markt. Op een zeer uitgekiend moment bovendien, want de feestmaanden staan voor de deur. Vooral de meiden en homo's zullen blij zijn, van Jim komt er een speciaal damesparfum uit, dus Jim achter je oren is nu zowaar mogelijk. Daarnaast komen er van Jim ook geinige hoedjes uit, met uiteraard zijn naam erop.Nagellakjes
Voor Dewi is alles zo mogelijk nog grootser aangepakt, van haar komt een hele make-up- en kledinglijn uit. Shirts, petjes, nagellakjes en hemdjes in allerlei kleuren en maten zijn straks verkrijgbaar voor de die-hard fans. Alle items kunnen in de webshops op de sites van Jim en Dewi gekocht worden. Tijdens de Fashion Victim Beurs volgende week worden de lijnen officieel gelanceerd.Bron:RTL boulevard
13 oktober 2003, 12:15 uur
Jim, eau de parfum.
Het vrouwenparfum dat Idolsfinalist Jim op de markt brengt, is zondag verkrijgbaar op de Zuid Nederlandse Beurs Nieuwe Stijl in Eindhoven.
Donderdagmiddag 23 oktober is Jim van 13.00-14.00 uur zelf op de ZNB Nieuwe Stijl aanwezig om zijn geurtje te promoten. De zanger geeft dan ook een handtekeningensessie. Naast het parfum zijn er nog meer 'Jim-gadgets' te koop op de beurs, waaronder t-shirts en badlakens.
Bron:Sterrenbeurs
quote:Er staat heel groot boven: Vrijdag 24 oktober (20.30 uur RTL4)
Op dinsdag 14 oktober 2003 16:21 schreef charmed_angel het volgende:
komt dat vanavond???(ivm screenshots maken)
quote:ow haha.....overheen gelezen
Op dinsdag 14 oktober 2003 16:29 schreef happyme28 het volgende:[..]
Er staat heel groot boven: Vrijdag 24 oktober (20.30 uur RTL4)
Ze moesten acht uur wachten tot hun idool het podium beklom voor een half uur durend optreden. Het concert was met zeshonderd verkochte kaarten trouwens niet uitverkocht. Pakweg tweehonderd kaarten bleven ongebruikt bij de kassa liggen.
Drie jonge meiden voor de deur van discotheek Boogie Bar in Barger-Oosterveld houden het niet meer. Straks krijgen ze hun idool Jim, bekend van het televisieprogramma Idols, te zien. Het liefst willen ze hem in levende lijve spreken, ruiken, voelen.
''Mevrouw, hoort u bij Jim?'', roepen ze op gespannen toon. ''Niet? O, u bent journalist. Gaat u Jim interviewen? Mogen wij alstublieft mee? We willen hem zo graag spreken. Alstublieft, mag het?'' Een van hen, later: ''Als u nou mij alleen meeneemt, dan zal ik het niet verder vertellen.'' Een onbedaarlijke huilbui volgt uiteindelijk als blijkt dat ze hun Jim echt niet te spreken krijgen.
Jim maakt wat los, zoveel is duidelijk. De nummer twee van het populaire televisie-programma Idols is 'hot', vooral bij de wat jongere tienermeiden. Twaalf tot en met zestien jaar, zo ongeveer, al zijn ze er ook wel jonger.
Dan is het zover. Om half elf, zo is beloofd, zal Jim het podium beklimmen. Het gedrang bij de deur waar de 16-jarige ster achter vandaan moet komen, wordt heviger. Dan komt hij op, onder luid gegil van het zeshonderdkoppige publiek (tweehonderd kaarten zijn bij de kassa blijven liggen).
Ietwat schuchter groet hij het publiek en zet het eerste nummer in. In zijn eentje, want de muziek staat op band. De meiden zingen en klappen onmiddellijk mee. En smelten weg wanneer bij de laatste klanken dat typerende, verlegen lachje tevoorschijn komt. Het optreden is kort, een half uurtje, wat covers en wat eigen werk. Maar de gekte duurt nog lang daarna.
Bron: Dagblad van het Noorden
rtsp://home.quicknet.nl/qn/prive/aah.nagelkerke/downloads/tvserie/s9a5.rm
quote:Ik kan je vertellen dat dat overal is waar Jim komt
Op donderdag 23 oktober 2003 19:51 schreef schatje het volgende:
Die beelden net op SBS, hysterisch, hele rijen met meisjes
.
Wordt op 13 december nog gezellig in een vol Heineken Music Hall met alleen maar Jim-fans
Zwaaien
Vorige week nog stond Idol Jim voor 10.000 gillende meiden op het podium van Pepsi Chart Live. Hierna moest hij het doen met wat minder fans tijdens een unplugged-sessie voor muziekzender the Box. Slechts 125 fans mogen bij het akoestische concert van Jim aanwezig zijn. "Unplugged is meer mijn ding, bij Pepsi Pop kun je een keer zwaaien en dan gaat iedereen gillen en hier is het meer rustig", vertelt Jim. "Het gaat mij niet om de hoeveelheid, het gaat erom dat ze voor mij komen en dat geeft een onwijs lekker gevoel."
Geleerd
Jim blijft het optreden geweldig vinden, omdat mensen speciaal naar hem komen luisteren. Toch heeft hij zijn lesje al geleerd. "Wat ik heb geleerd, is dat niet iedereen écht aardig tegen je doet. Veel mensen willen niet met me praten omdat ik Jim ben, maar omdat ik 'Djim' ben, zoals ze me altijd noemen."
Lijk
Maar het succes dringt nog steeds niet echt tot Jim door. "Ik was laatst in een speelgoedwinkel en toen werd mijn cd gedraaid en ik dacht: 'dat ben ik toch niet?'" Naast alle optredens doet Jim nog veel meer. Zo is hij vrijdag 24 oktober een rol in Baantjer. Hij speelt een zwakbegaafd jongetje dat niet helemaal met zijn leeftijdgenootjes meekomt. Is Jim het lijk? "Ik speel de zoon van de vriend van het lijk. Snap je?", lacht Jim.
Bron: RTL boulevard
Vrijdag 24 oktober, EINDHOVEN - Dat de fans van Idol Jim gisteren lang buiten in de kou moesten wachten om hun idool heel eventjes te kunnen zien, deerde de honderden bakvissen niet. Dat ze de normale toegangsprijs van zes euro voor de Zuid Nederlandse Beurs (ZNB) moesten betalen voor dat magische moment, evenmin. Jim blijkt voor de massaal toegestroomde groep, grotendeels bestaande uit tienermeiden, nog steeds 'hot'. Dat Idols 2 inmiddels voor de deur staat, doet daar blijkbaar niets aan af. Jim is knap, cool en keigaaf. En dat blijft zo. Tenminste, als het aan al die fans ligt.
* De Jim-mania was gisteren compleet in het Eindhovense Beursgebouw, waar het idool zijn parfum presenteerde.
(Foto Vincent Wilke)
Een dikke rij met tienermeiden stond gisteren rond het middaguur voor de ingang van het Eindhovense Beursgebouw. Niet dat die nou zo geïnteresseerd waren in de ZNB aldaar; ze kwamen stuk voor stuk voor hun popidool Jim die als tweede eindigde in het tv-programma Idols. Hij was maar een uurtje op de beursvloer om er zijn eigen eau de parfum 'Jim' te introduceren, een produkt dat Roger Garé Cosmetics speciaal heeft ontwikkeld voor een jeugdige doelgroep. In hoeverre het parfum een hit gaat worden, valt niet te voorspellen. Gisteren waren de fans er vooral voor een handtekening én om samen met Jim op de foto te gaan.
'Heel erg fan'
Als het popidool de stand nadert, breekt een oorverdovend gejoel los en komt de massa in beweging. Een hoop gegil, gespring en geduw brengt de jeugdige ster teweeg. Adrienne Conradi is speciaal voor Jim uit Goirle naar het Beursgebouw getogen. 'Ik ben heel, heel erg fan', verklaart ze zenuwachtig. 'Want Jim is knap, leuk én hij kan goed zingen.'
Bianca en Esther uit Eindhoven vertellen dat hun kamers thuis vól hangen met posters en plaatjes van Jim. 'Hij is écht helemaal gaaf', verzuchten de twee.
Een groep vriendinnen die naar het Beursgebouw is getogen, is helemaal gelukkig met het bezoek. 'We zijn bijna platgedrukt, maar dat hoort er bij.' Trots laten ze de handtekening op hun mobieltje zien. 'Dat frontje gaat er echt nooit meer af', zeggen ze giechelend. Een ander meisje komt niet meer uit haar woorden. Bibberend en huilend valt ze een vriendin in de armen. Een handtekening heeft ze niet, maar: 'Ik had zijn hand vast, dit was keigaaf!'
Maar ook de kleintjes vonden het maar wat spannend om Jim in het echt te zien. 'Hij is net als op de televisie, heel leuk dus', zegt Kim (9) wier vader zijn dochters graag dit pleziertje deed. Dat vinden ook Iris en Jasmijn (allebei 7). 'Spannend en leuk was het', zegt Iris. 'En we zijn ook nog op de radio geweest.' Dik tevreden lopen de meisjes met hun vergaarde schatten weer naar buiten, de fototoestellen veilig in een tas. Want het is gelukt, ze staan samen met Jim op de foto.
Bron: Eindhovens Dagblad
quote:hahahaha het is dat ik net las dat hij 'n zwakbegaafd jongetje moet spelen, daarvoor voelde ik echt even 'n plaatsvervangende schaamte voor zijn acteertalent
Op vrijdag 24 oktober 2003 20:19 schreef marky het volgende:
[afbeelding]
De kijkdichtheid van deze aflevering was 21,3% (6 jaar en ouder) en het marktaandeel 44,1%. Dit record is ongetwijfeld te verklaren door opmerkelijke gastrollen van de zangers Jim Bakkum (Idols), Huub van der Lubbe (De Dijk) en acteur/zanger Gerard Cox. Het inzetten van zangers in Baantjer blijkt succes te hebben. Het oude kijkcijferrecord werd vorig jaar bereikt, toen 3.014.000 kijkers zagen hoe René Froger een lijk speelde in De Cock en de dode duivenmelker.
Bron: Stichting KijkOnderzoek
quote:Oef. Lekker.
Op vrijdag 24 oktober 2003 23:52 schreef marky het volgende:
Ook toppie dat TMF vaak de live-uitvoering van "The Way It Goes" uitzendt de laatste tijd. Leuk om al die bekende gezichten weer eens voorbij te zien komen.
quote:Dat is toch de nieuwe videoclip geworden?
Op woensdag 29 oktober 2003 10:57 schreef CJ het volgende:
Ook toppie dat TMF vaak de live-uitvoering van "The Way It Goes" uitzendt de laatste tijd.
Lekker goedkoop zullen ze gedacht hebben
Wie: Jim bij PURE
Waar: Hotel Arena, Amsterdam
Wanneer: 22 oktober 2003
Door: Kim
Waardering: ****
Jim is de meest succesvolle overgebleven Idol, om Jim wordt nog volop geschreeuwd. Dus reden genoeg voor mij om een concert van hem bij te wonen, voor het programma PURE van The Box, waarin een artiest live en akoestisch een concert geeft voor een klein groepje fans. Niet omat ik nou zon fan ben van Jim, maar omdat ik wilde weten of hij nou echt goed kan zingen of niet. We gingen dus eigenlijk al met een beetje vooroordelen naar binnen.
Toen het concert eindelijk begon, werd het hele hotel bij elkaar geschreeuwd, en werden er honderden fotos gemaakt, hoewel ons nadrukkelijk verteld was dit niet te doen. Jim kwam op en ging op het midden van het podium op een krukje zitten, eerst probeerde hij de fans stil te krijgen , en hij vertelde dat hij het geweldig vond dat hij zon concert mocht geven.
En eindelijk begon hij te zingen, hij zong naar mijn mening veel beter dan ik eerder op tv gehoord had, zijn stem klonk veel helderder en sterker. Hij deed een aantal covers, en tussendoor zijn eigen liedjes, zoals de uitgebrachte singles Tell Her, en This Love Is Real, en hij liet ons zijn nieuwe single Thats The Way It Goes horen. Ik vond dit een van de leukste liedjes, en denk dat ook deze single goed gaat scoren, hij ligt makkelijk in het gehoor en je zingt hem zo mee!
Het was leuk om Jim te horen met een liveband en achtergrondzangers, de bedoeling van programma PURE kwam goed tot zijn recht. Aan het einde van zijn concert kreeg Jim te horen dat een paar liedjes nog een keer over gedaan moesten worden, maar omdat de geluidsman nog niet klaar was moest hij even de tijd opvullen. Wat er toen gebeurde vond ik heel erg leuk. Iemand uit het publiek riep: Jim, wil je Jessie zingen?, waarop er nog een paar verzoekjes uit de zaal volgden die Jim opvolgde. Zo werd de sfeer tussen Jim en zijn fans nog wat intiemer.
Kortom: ik moet zeggen dat ik verbaasd was dat Jim toch veel beter kon zingen dan dat ik gedacht had, en ik meer heb genoten van de muziek dan verwacht. Het gedeelte van het concert waar de verzoekjes gedaan werden heb ik als leukst ervaren, omdat je hier goed merkte hoe intiem de sfeer tijdens zon concert kan zijn. Wanneer kun je Jim tijdens Pure op The BOX bekijken? Zondag 9 november om 16:00 uur Dinsdag 11 november om 21:00 uur Donderdag 13 november om 21:00 uur Dinsdag 18 november om 21:00 uur Zondag 23 november om 16:00 uur Donderdag 27 november om 21:00 uur
quote:Ik heb het idee dat dit geen hit zal worden. Te magertjes.
Op maandag 3 november 2003 18:05 schreef marky het volgende:
De nieuwe single van Jim is vandaag uitgekomen. dit keer worden het drie verschillende limited editions.
quote:Ze gaan er ook niet echt vanuit dat het weer op 1 zal komen omdat het al op het album staat natuurlijk.
Op maandag 3 november 2003 18:49 schreef schatje het volgende:[..]
Ik heb het idee dat dit geen hit zal worden. Te magertjes.
Ze hebben er wel heel veel aan gedaan. Zo is het eigenlijk een maxisingle met een live opname van zijn 16 party en nog drie andere nummers van zijn16 party en een unplugged versie die hij bij Gordon heeft gezongen.
Op de twee volgende limited releases zullen waarschijnlijk nog meer opnames van zijn 16 party staan.
Een endagsvlieg is Jim al niet meer omdat een 1 dagsvlieg maar een echte hit heeft en Jim heeft er al twee gehad.
quote:Das balen!
Op maandag 3 november 2003 20:14 schreef Tania18 het volgende:
Ik denk wel dat het een hit zal worden..
het zit nu al de hele dag in mijn hoofd...
quote:Doeidoei
Op maandag 3 november 2003 20:14 schreef Tania18 het volgende:
Ik denk wel dat het een hit zal worden..
het zit nu al de hele dag in mijn hoofd...
quote:Een eendagsvlieg.... nah ik denk het niet.
JIM*zucht* Jim Ik zat al anderhalf uur van te voren voor het podium, zodat ik vooraan kwam te staan, met mijn fototoestel in de aanslag natuurlijk! (Wat trouwens best leuk kan zijn, als je met mede-fans zit ze kletsen, en met die security-lui, die hebben altijd wel sappige verhalen!) Toen hij opkwam was er een enorm gegil! Hij deed 3 nummers, Tell Her, This Love Is Real en zijn nieuwe single The Way It Goes. Zijn vader stond aan de zijkant, goedkeurend te knikken. Het optreden was echt hele gaaf, en hij had er duidelijk plezier in!
Als je een handtekening van hem wou bij de signeersessie moest je al een uur van te voren in een rij gaan staan, en dan had ik het optreden niet kunnen zien. Dus ik stond gewoon ergens aan de zijkant. Fotos te maken. Telkens als hij een beetje mijn kant op keek, FLITS! Ik stond tussen 2 meisjes in, die zaten echt helemaal te huilen! Ah. Ja het is misschien een beetje frustrerend als je zo dichtbij Jim bent, maar net niet dichtbij genoeg! Jim zag het, hij keek de hele tijd. Toen kwam hij oppees achter het tafeltje vandaan, met een big smile, en gaf hij een papiertje aan het meisje naast mij met de tekst: Niet huilen! XX Jim aaah(Waarna ze 10 X heftiger begon te huilen) Ook gaf hij haar een knuffel, en heb ik van de gelegenheid gebruik gemaakt hem ook even te aan te raken en te knuffelen! En natuurlijk snel even fotos gemaakt! Echt mega-dichtbijin zijn gezichtDie foto is ook ontzettend leuk geworden! (Hij zal vast nog uren flitsen voor zich hebben gezien) Oja, beste gevoel ter wereld: Oogcontact met Jim!
Ik kwam daarna een klasgenootje tegen die wel in de rij stond, en van hem mocht ik wel een handtekening van Jim hebben, hij had er toch 2! Jippie!
quote:
Op maandag 3 november 2003 20:40 schreef funmaster het volgende:[..]
Doeidoei
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Net de nieuwsbrief van Jim binnengekregen:
quote:Jammer voor de mensen die Jim niet leuk vinden, maar jullie zijn nog lang niet van hem af.
De nieuwe single van Jim is geworden "The Way It Goes". Dit is wat jullie allemaal waarschijnlijk al verwacht hadden. Maar het wordt wel weer een speciale single. Hij bestaat namelijk uit 3 delen. De eerste single zal worden gereleased op 3 november (Single 1), de volgende single zal een week later op 10 november (Single 2) worden gereleased en de laatste (Single 3) op 13 november 2003. Hieronder hebben we speciaal voor jullie, de echte Jim fans, alvast de tracklisting neer gezet van deze 3 singles.Single 1. releasedatum 3 November
1. The way it goes (live Jim16 party)
2. This love is real (live Jim 16 party)
3. Tell her (live Jim 16 party)
4. The way it goes (akoestisch bij Noordzee FM met Danny Bakkum)Single 2. releasedatum 10 November
1. The way it goes (live Jim 16 party)
2. You need love (live Jim16 party)
3. Not around (live Jim16 party)
4. The way it goes (Radio single edit)Single 3. releasedatum 17 November
2. Opname van The Box P.U.R.E. (liedje 1)
3. Opname van The Box P.U.R.E. (liedje 2)
4. Opname van The Box P.U.R.E. (liedje 3)Welke nummers we van de opnames van P.U.R.E. gaan gebruiken is nog niet bekend. Op het moment dat we dit wel weten kan je dit als eerste vinden op www.jimmusic.nl
Op die manier worden er eigenlijk 3x zoveel gekocht (want de fans kopen ze alle drie)...
Best slim die marketeers. Kan hij toch nog een plaatje op 1 krijgen.
quote:Het is niet de bedoeling om drie verschillende versies in de charts te krijgen maar om de verkoop van de single langer uit te smeren. Zo is de singel die nu te koop is in een speciaal doosje waarin je de twee andere uitgaves ook kan bewaren.
Op dinsdag 4 november 2003 14:46 schreef Vamos het volgende:
En die 3 versies zullen waarschijnlijk allemaal als 1 single in de top 40 komen.Op die manier worden er eigenlijk 3x zoveel gekocht (want de fans kopen ze alle drie)...
Best slim die marketeers. Kan hij toch nog een plaatje op 1 krijgen.
quote:
Beste Fan,
Het heeft even geduurd maar hier is hij dan weer de nieuwsbrief van jimmusic.nl. Helemaal vol met nieuwtjes die echt nog niemand weet!!!!! Dus lees snel verder.
Nieuwe single Jim "The Way It Goes"
De nieuwe single van Jim is geworden "The Way It Goes". Dit is wat jullie allemaal waarschijnlijk al verwacht hadden. Maar het wordt wel weer een speciale single. Hij bestaat namelijk uit 3 delen. De eerste single zal worden gereleased op 3 november (Single 1), de volgende single zal een week later op 10 november (Single 2) worden gereleased en de laatste (Single 3) op 13 november 2003. Hieronder hebben we speciaal voor jullie, de echte Jim fans, alvast de tracklisting neer gezet van deze 3 singles.Single 1. releasedatum 3 November
2. This love is real (live Jim 16 party)
3. Tell her (live Jim 16 party)
4. The way it goes (akoestisch bij Noordzee FM met Danny Bakkum)Single 2. releasedatum 10 November
1. The way it goes (live Jim 16 party)
2. You need love (live Jim16 party)
3. Not around (live Jim16 party)
4. The way it goes (Radio single edit)Single 3. releasedatum 17 November
2. Opname van The Box P.U.R.E. (liedje 1)
3. Opname van The Box P.U.R.E. (liedje 2)
4. Opname van The Box P.U.R.E. (liedje 3)Welke nummers we van de opnames van P.U.R.E. gaan gebruiken is nog niet bekend. Op het moment dat we dit wel weten kan je dit als eerste vinden op www.jimmusic.nl
Jim in Concert
Er zijn nog kaarten voor Jim's exclusieve Live concert!Op zaterdag 13 december 2003 zingt Jim in de Heineken Music Hall.
Mars en C1000 geven kaartjes weg voor dit exclusieve concert...Kijk op www.mars.nl hoe je aan deze kaartjes kan komen.
Official Jim Fan Club
Als vaste bezoeker van www.jimmusic.nl is het je vast niet ontgaan dat de Official Jim Fanclub inmiddels een feit is! Een fanclub voor en door Jimfans, met allerlei leuke, gave en exclusieve acties en activiteiten rondom Jim. Een heleboel van jullie hebben zich (hopelijk) al aangemeld via jimmusic door een mailtje te sturen waardoor je ook op de hoogte gehouden wordt van het laatste nieuws rondom de lancering van de website van de Official Jim Fanclub. Eindelijk is het dan zover!!! De website van de Official Jim Fanclub gaat online op: dinsdag 4 november.Surf op die dinsdag dus meteen naar www.officialjimfanclub.nl waar je in ieder geval meteen het laatste nieuws rond Jim kunt vinden, een foto gallery en natuurlijk het enige, echte, officiële inschrijfformulier voor de Official Jim Fanclub. Vul dit formulier zo snel mogelijk in en stuur het dan per mail of per post op! Uiterlijk 6 weken nadat het lidmaatschapsgeld op de rekening is bijgeschreven, ontvang je het welkomstpakket van de Official Jim Fanclub met daarin een aantal leuke verrassingen! En nog leuker: onder alle aanmeldingen waarvan het lidmaatschapsgeld op uiterlijk maandag 1 december bij ons ontvangen is, verloot de fanclub:
2 kaarten voor Jim's exclusieve concert op 13 decemberMaar dat is nog niet alleswant bij die kaart win je ook nog een meet & greet met Jim na het concert en mag je iemand mee naar binnen nemen om het concert bij te wonen!! (dus 2 x 2 kaarten)
Reden genoeg dus om je nu zo snel mogelijk aan te melden voor de Official Jim Fanclub!! De winnaars worden vrijdag 5 december bekend gemaakt via de website
Nog even een keer op een rijtje:
Wat je allemaal krijgt:
Official Jim Fanclub - membercard
Een welkomstpakket met een aantal leuke verrassingen!
Kaarten voor het exclusieve Jim's Fan Event (2x per jaar)
Het 4-maandelijks fanclubmagazine "Jim-pressed"
Maandelijks de nieuwsbrief 'FanMail' via de mail met het laatste nieuws
Toegang tot het 'members only' - gedeelte van de site met o.a exclusieve foto's, concertverslagen en een uitgebreid Forum
Jaarlijks verrassingsactiviteit met Jim als speciale gast
Prijsvragen met spectaculaire prijzen zoals bijv. Meet & Greet met Jim
Dé kans om Jim te ontmoeten en te vragen wat je altijd al wilde weten!!!
En wat het gaat kosten:
Tsja, helaas.. aan het lidmaatschap van de fanclub hangt een prijskaartje. Maar de fanclub heeft het geprobeerd om de contributie zo laag mogelijk te houden om zo iedereen de kans te geven lid te worden. Het lidmaatschap voor 2004 (van 1 januari tot 31 december) is € 18,00 per persoon (dit betekent dus eigenlijk maar € 1,50 per maand!!) en als je nu lid wordt, betaal je tot het eind van het jaar, helemaal niets extra. Lees hierover meer op de site!!
JIM live in Pathe Arena, Amsterdam!
Onlangs gaf Jim een akoestisch live-concert in het programma P.U.R.E.van The BOX. Dit concert wordt zaterdag 8 november op een megascherm uitgezonden in de grootste bioscoop van Nederland. Jim presenteert zelf dit unieke spektakel en zal na afloop z'n nieuwste single signeren. Samen met 500 andere 100%-fans kun jij hierbij zijn! Ga snel naar www.thebox.nl en be there!
Album Hind 10 november 2003 in de winkel !!
Op haar debuutalbum Around The World neemt Hind je mee op een reis langs 12 liedjes. Zoals de titel al doet vermoeden, is het een album geworden met een internationale invalshoek, met liedjes die stuk voor stuk uiteenlopende buitenlandse invloeden bevatten. De productie lag in handen van Jochem Fluitsma en Eric van Tijn en de songs werden aangedragen door internationaal succesvolle componisten als Jimmy Hogarth (o.a. Holly Valance), Jörgen Elofsson (o.a. Britney Spears), John Reid (o.a. Geri Halliwell) en uit eigen land Fluitsma en van Tijn, Allan Eshuijs en Mike Stelk.
Voor meer info over Hind kijk op www.hind.nl
Overig nieuws
Afgelopen vrijdag heeft de uitreiking van de televisierring plaats gevonden. Hier was het programma Idols ook voor genomineerd. Iedereen was aanwezig, de voltallige jury en natuurlijk ook Jamai, welke ook nog een nummer heeft gezongen maar natuurlijk ook Dewi, Marieke, Zosja en onze eigen Jim (in smoking ja ja). Ook met de andere Idols gaat het heel erg goed. Dewi heeft sinds 13 oktober haar eigen album in de winkel liggen. Dit album heet "Know Me" wat betekent "leer mij kennen". Dit is ook echt wat Dewi wil. Meer van zichzelf laten zien. Als je het uitspreekt zal je merken dat het heel erg lijkt op Nomi en dat is weer de naam van Dewi's dochter. Hoe toevallig
Als jij kans wil maken op een meet & greet met Dewi zodat jij haar dan de vraag kan stellen die je altijd al hebt willen stellen of je wilt alleen maar met Dewi op de foto zodat je aan al je vrienden kan laten zien dat JIJ Dewi hebt ontmoet, of misschien wil je liever gesigneerde t-shirts of bandana's van Dewi dan hoef je alleen maar het volgende te doen: Als jij kan aantonen d.m.v. een kassabon dat jij het debuutalbum "Know Me" hebt gekocht van Dewi, heeft AT Productions waanzinnige prijzen voor je. Wat dacht je bijvoorbeeld van een Meet & Greet met Dewi. Mocht je deze prijs nou niet winnen , dan maak je ook nog kans op 10 gesigneerde t-shirts en 10 gesigneerde bandana's.Het enige wat je hoeft te doen is een mail sturen naar dewi-actie@dewimusic.nl met daarin de datum, de tijd en de winkel waar je deze cd hebt gekocht en dan maak jij kans op al deze prijzen!
Na de finale van Idols is het stil geweest rond Zosja maar nu staat ze weer volop in de aandacht. Zo bracht Zosja in september haar eerste Single uit. 'I'm Sorry' is de titelsong van de romantische filmkomedie 'Phileine zegt Sorry'. Inmiddels is deze Film een van de meest bezochte films van het afgelopen jaar. Naast de Single heeft Zosja op 6 oktober ook haar debuutalbum uitgebracht met de Titel "Phileine's Choice". Het Album bevat stevige rockstukken en uiteraard songs uit de film. Afgelopen zondag was Zosja met haar Clip en een interview te zien bij de Kids Top 20 op Fox. Heb je dit gemist en wil je haar Clip vaker langs zien komen? Surf dan nu naar www.kidstop20.nl en stem op Zosja.
quote:Strak gedaan! En een lekker nummer
Op woensdag 5 november 2003 17:51 schreef marky het volgende:
http://campaign.c2m.nl/jim3/card1/index.htm
P.U.R.E. begint morgenmiddag om 16.00 uur op The Box.
Bron: de Telegraaf
quote:
Op zondag 9 november 2003 16:31 schreef marky het volgende:
Alles helemaal ingesteld DVD ingesteld computer klaar om shots te maken ik ben er klaar voor.... en wat doet casema.... die zend animalplanet uit ipv the box nu kan ik het concert van Jim niet zien
Het wordt gelukkig nog herhaald:
Di 11 november - 21:00 uur
Do 13 november - 21:00 uur
Di 18 november - 21:00 uur
Zo 23 november - 16:00 uur
Do 27 november - 21:00 uur
Vr 26 december - 16:00 uur
Absoluut de moeite waard
quote:Nee verbreed vooral je kijk op muziek niet.
Op zondag 9 november 2003 19:15 schreef funmaster het volgende:
Ik ga in elk geval zeker NIET kijken
quote:Nee doe maar niet, doe ik wel voor je!!!
Op zondag 9 november 2003 19:15 schreef funmaster het volgende:
Ik ga in elk geval zeker NIET kijken
quote:Hoeft niet hoor
Op zondag 9 november 2003 20:16 schreef Bhaartje het volgende:[..]
Nee doe maar niet, doe ik wel voor je!!!
Want ik haat Jim
quote:Vind je haat niet wat overdreven
Op zondag 9 november 2003 20:42 schreef funmaster het volgende:[..]
Hoeft niet hoor
Want ik haat Jim
quote:
Op zondag 9 november 2003 20:42 schreef funmaster het volgende:[..]
Hoeft niet hoor
Want ik haat Jim
[Dit bericht is gewijzigd door Day op 09-11-2003 23:25]
quote:Tja, smaken verschillen nou eenmaal he
Op zondag 9 november 2003 23:07 schreef Day het volgende:[..]
Iemand haten en dan toch de moeite nemen om in een topic dat over diegene gaat te posten
Get a life!
quote:Tuurlijk, daar heb ik ook geen problemen mee.
Op maandag 10 november 2003 07:42 schreef funmaster het volgende:[..]
Tja, smaken verschillen nou eenmaal he
quote:Ik vind het een heel aardig nummer 'The Way It Goes'
Op maandag 10 november 2003 18:26 schreef CJ het volgende:
Jim komt slechts op 31 binnen in de Top 40 met "The Way It Goes". Ben benieuwd wat de binnenkomst is in de Top 100. Ben benieuwd wat het in de tweede week gaat doen na een overdosis promotie op tv.
quote:Op 35 daar is hij de tweede hoogste nieuwe binnenkomer.
Op maandag 10 november 2003 18:26 schreef CJ het volgende:
Jim komt slechts op 31 binnen in de Top 40 met "The Way It Goes". Ben benieuwd wat de binnenkomst is in de Top 100. Ben benieuwd wat het in de tweede week gaat doen na een overdosis promotie op tv.
Ik heb wel begrepen dat vorige week in lang niet alle platenzaken het singletje te krijgen was en ook zou het op sommige plaatsen zijn uitverkocht. Ik vraag me af hoeveel er van die singletjes zijn weggezet. Maargoed Dewi kwam binnen op nummer 40 en scoorde ook nog een top 10 hit mee.
Wel jammer dat Jim nu blijkbaar ook een radioboykot aan zijn broek heeft. Het nummer wordt niet gedraaid op de radio en het zou BNN zeker sieren als ze het wel zouden draaien aangezien Jim een behoorlijke bijdrage heeft geleverd aan het succes van hun singletje.
quote:Omdat het Jim is. Net als dat Frans Bauer ook niet gedraaid wordt.
Op dinsdag 11 november 2003 11:07 schreef schatje het volgende:
Waarom wordt het geboycot??
De DJees menen ons op te moeten leggen wat we goed moeten vinden.
Ik heb er wat Emailtjes over gestuurd naar de diverse DJees alleen Gordon heeft een reaktie gegeven en die zegt dat het goed komt.
[Dit bericht is gewijzigd door marky op 11-11-2003 11:33]
quote:Als je het weet mag je het zeggen. Ik heb geen idee, maar vind het wel belachelijk. Dat was met zijn vorige 2 nr. 1 hits ook al zo, dus zal nu niet anders zijn vrees ik.
Op dinsdag 11 november 2003 11:07 schreef schatje het volgende:
Waarom wordt het geboycot??
Ik verwacht wel dat Noordzee FM en Yorin FM het nummer nog wel gaan draaien eigenlijk.
quote:Gerard is homo hoor, jij toch niet?
Op dinsdag 11 november 2003 11:32 schreef Jim_Bakkum het volgende:
shit, ik word echt strx de nieuwe Gerard Joling
quote:kutkloon.
Op dinsdag 11 november 2003 11:32 schreef Jim_Bakkum het volgende:
shit, ik word echt strx de nieuwe Gerard Joling
quote:Dat je daar je tijd insteekt zeg! EN dat allemaal voor je lieve jimmeboy
Op dinsdag 11 november 2003 11:28 schreef marky het volgende:
Ik heb er wat Emailtjes over gestuurd naar de diverse DJees alleen Gordon heeft een reaktie gegeven en die zegt dat het goed komt.
quote:'Zei de oprichtster van de Idols-club'
Op dinsdag 11 november 2003 17:14 schreef charmed_angel het volgende:[..]
Dat je daar je tijd insteekt zeg! EN dat allemaal voor je lieve jimmeboy
quote:inderdaad!
Op dinsdag 11 november 2003 19:46 schreef 2HARD4U het volgende:
wat een kut knaapje die jim
Ik snap echt niet dat mensen hem leuk vinden
quote:Of Jennifer werd misbruikt door Jim, hij had er duidelijk geen problemen mee
Op dinsdag 11 november 2003 22:12 schreef patty het volgende:
Jim werd misbruikt door Jeniffer de Jong in de Brutale Moeders vandaag
quote:
Op dinsdag 11 november 2003 19:15 schreef Tania18 het volgende:[..]
'Zei de oprichtster van de Idols-club'
Maar om nou al mijn energie in een vervelend jongentje te steken, nee dara begin ik niet aan!
Dus een club beheren vind ik iets heel anders, dan je volledig inzetten en verdedigen voor een knulletje van 16. Maar goed dat is mijn mening....
Nou he he kon ik eindelijk ook P.U.R.E. zien. Zat heel veel goeds bij maar er was ook een hoop waarbij ik de balans band/achtergrondkoor Jim niet zo goed vond. Ik had af en toe moeite om Jim boven al dat geweld uit te horen en Jim zijn stem heeft juist zo weinig nodig. Bij You need love kwam dat weer zo mooi naar voren. En bij i cant make you love me kon je mij wegdragen wat een fantastisch nummer en wat ontzettend mooi gebracht door Jim. Helemaal met alles op de juiste plaats. De emotie het gevoel echt alles zat erin.
[Dit bericht is gewijzigd door marky op 12-11-2003 00:36]
quote:Dat jij je er zo druk over kan maken wat een ander doet vind ik nog veel vreemder.
Op dinsdag 11 november 2003 23:00 schreef charmed_angel het volgende:[..]
Waar slaat deze opmerking nou op? Ik heb die Idols club opgericht, omdat ik intresse heb in Idols. En omdat ik het leuk vind om te discussieren over Idols. En ik vind het leuk om een club/site te beheren. Dat is namelijk 1 van mijn hobbies.
Maar om nou al mijn energie in een vervelend jongentje te steken, nee dara begin ik niet aan!
Dus een club beheren vind ik iets heel anders, dan je volledig inzetten en verdedigen voor een knulletje van 16. Maar goed dat is mijn mening....
quote:
Op woensdag 12 november 2003 00:17 schreef marky het volgende:[..]
Dat jij je er zo druk over kan maken wat een ander doet vind ik nog veel vreemder.
Was leuk trouwens om P.U.R.E. te zien.
quote:Dat bedoel ik ook. Zo verkopen ze in feite 1 single 3x zo vaak. Blijkbaar is dat de enige manier om Jim weer de top 10 in te krijgen. Dat deden ze met U2 overigens ook. Nog eventjes een extra versie uit brengen en *poef* daar ging hun single weer omhoog.
Op dinsdag 4 november 2003 18:19 schreef marky het volgende:[..]
Het is niet de bedoeling om drie verschillende versies in de charts te krijgen maar om de verkoop van de single langer uit te smeren. Zo is de singel die nu te koop is in een speciaal doosje waarin je de twee andere uitgaves ook kan bewaren.
quote:Bij Jim is het tot nu toe zo dat zijn fans hem meteen kopen dus hij staat een week of 3 hoog in de charts en dan duikelt hij weer naar beneden om daar meer sturing aan te geven proberen ze het op deze manier. Hij was de eerste week ook gewoon slecht verkrijgbaar. Heel wat zaken hadden het singletje nog niet of waren snel uitverkocht.
Op woensdag 12 november 2003 09:22 schreef Vamos het volgende:[..]
Dat bedoel ik ook. Zo verkopen ze in feite 1 single 3x zo vaak. Blijkbaar is dat de enige manier om Jim weer de top 10 in te krijgen. Dat deden ze met U2 overigens ook. Nog eventjes een extra versie uit brengen en *poef* daar ging hun single weer omhoog.
[Dit bericht is gewijzigd door marky op 12-11-2003 09:58]
quote:JIJ vindt hem vervelend. Marky en een duizenden anderen met hem, niet
Op woensdag 12 november 2003 00:17 schreef marky het volgende:[..]
Dat jij je er zo druk over kan maken wat een ander doet vind ik nog veel vreemder.
Edit:
Ik heb dus het verkeerde berichtje gequot, maar de bedoeling is duidelijk, hoop ik
quote:Ik dacht wel dat het de bedoeling was dat ze het nog op DVD gaan uitbrengen.
Op donderdag 13 november 2003 22:14 schreef MatthijsDvD het volgende:
Net was het concert van Jim van PURE op The Box... was een erg leuk concertje.... weet iemand waneer deze op DVD wordt uitgebracht, want bij Krezip werd hij ook toen uitgebracht. Hij komt overigens nog wel vaker op de box dan moet je even op teletekst kijken !
Vr. 28-11-2003 21:00 Bedrijfsfeest 's-hertogenbosch Brabanthallen 073 - 629 3911
Za. 29-11-2003 11:00 Tape act Rotterdam Feest van Sinterklaas - Ahoy 010 - 410 4204
Za. 29-11-2003 22:00 Bedrijfsfeest 's-hertogenbosch Brabanthallen 073 - 629 3911 Via Jumbo supermarkt sparen voor toegangskaarten
Zo. 30-11-2003 11:00 Tape act Rotterdam Feest van Sinterklaas - Ahoy 010 - 410 4204
Vr. 12-12-2003 22:45 Tape act Nieuwkuijk Uitgaanscentrum De Ster 073-5114156 BNN schreeuwt 't uit, Dance Nation
Zo. 14-12-2003 15:00 Tape act 's-heerenberg Sportcomplex Montferland 0314 - 661 660
Vr. 19-12-2003 21:45 Tape act Ouddorp zh Sporthal Dorpstienden BNN Schreeuwt 't uit, Dance Nation
Zo. 28-12-2003 19:00 Tape act Bergeyk De Feestfabriek BNN Schreeuwt 't uit, 4 Girlz
Za. 24-01-2004 22:00 Tape act Dirksland Sportcomplex de Gooye 0187 - 601 664 BNN Schreeuwt 't uit, Dance Nation
Vr. 30-01-2004 22:30 Tape act Spijkenisse Beachclub Y-Land BNN schreeuwt 't uit, Dance Nation
quote:Hey SPijkenisse.......hier woon ik.....
Op dinsdag 18 november 2003 13:45 schreef marky het volgende:Vr. 30-01-2004 22:30 Tape act Spijkenisse Beachclub Y-Land BNN schreeuwt 't uit, Dance Nation
Gaan jullie daaro nog wat aan die domme taalfout doen?
quote:Misschien staat het gewoon schattig
Op dinsdag 18 november 2003 18:43 schreef APK het volgende:
[afbeelding]Gaan jullie daaro nog wat aan die domme taalfout doen?
quote:Dat is een dichterlijke vrijheid.
Op dinsdag 18 november 2003 18:43 schreef APK het volgende:
[afbeelding]Gaan jullie daaro nog wat aan die domme taalfout doen?
Agenda Jim
Vr. 28-11-2003 21:00 Bedrijfsfeest 's-hertogenbosch Brabanthallen 073 - 629 3911
Za. 29-11-2003 11:00 Tape act Rotterdam Feest van Sinterklaas - Ahoy 010 - 410 4204
Za. 29-11-2003 22:00 Bedrijfsfeest 's-hertogenbosch Brabanthallen 073 - 629 3911 Via Jumbo supermarkt sparen voor toegangskaarten
Zo. 30-11-2003 11:00 Tape act Rotterdam Feest van Sinterklaas - Ahoy 010 - 410 4204
Vr. 12-12-2003 22:45 Tape act Nieuwkuijk Uitgaanscentrum De Ster 073-5114156 BNN schreeuwt 't uit, Dance Nation
Zo. 14-12-2003 15:00 Tape act 's-heerenberg Sportcomplex Montferland 0314 - 661 660
Vr. 19-12-2003 21:45 Tape act Ouddorp zh Sporthal Dorpstienden BNN Schreeuwt 't uit, Dance Nation
Zo. 28-12-2003 19:00 Tape act Bergeyk De Feestfabriek BNN Schreeuwt 't uit, 4 Girlz
Vr. 02-01-2004 20:30 Tape act Amsterdam Powerzone +31 (0)20 681 8866
Za. 24-01-2004 22:00 Tape act Dirksland Sportcomplex de Gooye 0187 - 601 664 BNN Schreeuwt 't uit, Dance Nation
Vr. 30-01-2004 22:30 Tape act Spijkenisse Beachclub Y-Land BNN schreeuwt 't uit, Dance Nation
Agenda Jamai
Do. 20-11-2003 14:30 Bergen op zoom Goes - Middelburg - Specsavers Stedentrip
Vr. 28-11-2003 22:00 Bedrijfsfeest 's-hertogenbosch Brabanthallen 073 - 629 3911
Za. 29-11-2003 15:00 Amsterdam Bijenkorf 020 - 552 1700
Za. 29-11-2003 21:00 Bedrijfsfeest 's-hertogenbosch Brabanthallen 073 - 629 3911 Via Jumbo supermarkt sparen voor toegangskaarten
Vr. 19-12-2003 22:00 Tape act Zuidlaren Beurscomplex Prins Bernhardhoeve 050 - 409 8888 Henk Poort
Agenda Hind
Za. 22-11-2003 22:00 Tape act Venlo Jongeren Centrum Aldweishoes 077 - 326 6510
Vr. 28-11-2003 21:30 Bedrijfsfeest 's-hertogenbosch Brabanthallen 073 - 629 3911 Via Jumbo supermarkt sparen voor toegangskaarten
Za. 29-11-2003 22:20 Bedrijfsfeest 's-hertogenbosch Brabanthallen 073 - 629 3911 Via Jumbo supermarkt sparen voor toegangskaarten
Agenda Dewi
Za. 22-11-2003 00:30 Tape act Medemblik Black & White 0227 - 541 582 BNN Schreeuwt 't uit, Dance Nation
Za. 29-11-2003 21:30 Bedrijfsfeest 's-hertogenbosch Brabanthallen 073 - 629 3911 Via Jumbo supermarkt sparen voor toegangskaarten
Zo. 28-12-2003 19:30 Tape act Zwolle Broerenkerk
Agenda Marieke
Za. 22-11-2003 14:00 Tape act Rosmalen Blitz - winkel
Do. 18-12-2003 23:00 Tape act Leidschendam Veurs College
Za. 20-12-2003 00:30 Tape act 's-heerenhoek Kiekieris 0113 - 351 717
Zo. 21-12-2003 16:00 Tape act Handel Time Out 0492 - 363 536
Vr. 23-01-2004 20:00 Tape act Joure Zalencentrum 't Haske 0513 - 415 281
Agenda Zosja
Geen events gevonden!
quote:Schattige kinderen die een website over hun idool maken?
Op dinsdag 18 november 2003 20:02 schreef schatje het volgende:
Misschien staat het gewoon schattig.
Zo willen ze toch niet naar buiten treden?
quote:Ik zit er niet mee. Jij hebt er blijkbaar moeite mee. Ik zou zeggen... get over it!
Op woensdag 19 november 2003 02:20 schreef APK het volgende:[..]
Schattige kinderen die een website over hun idool maken?
quote:Ach, ik wilde slechts helpen met het verbeteren van het imago van de gemiddelde Jim fan.
Op woensdag 19 november 2003 08:28 schreef marky het volgende:
Ik zit er niet mee. Jij hebt er blijkbaar moeite mee. Ik zou zeggen... get over it!
quote:Die club was er al lang voor Jim.
Op woensdag 19 november 2003 15:15 schreef APK het volgende:[..]
Ach, ik wilde slechts helpen met het verbeteren van het imago van de gemiddelde Jim fan.
quote:het woord 'go's' niet.
Op woensdag 19 november 2003 15:54 schreef marky het volgende:
Die club was er al lang voor Jim.
quote:Jawel het was eerst Reality go's K-otic later is het omgezet naar Reality go's Idols.
Op woensdag 19 november 2003 16:13 schreef APK het volgende:[..]
het woord 'go's' niet.
En nu niet meer zo zeuren
quote:Flauw
Op woensdag 19 november 2003 02:20 schreef APK het volgende:[..]
Schattige kinderen die een website over hun idool maken?
quote:Ik meen het serieus hoor, het staat zo dom, maak er nou gewoon 'goes' van.
Op woensdag 19 november 2003 18:18 schreef marky het volgende:
Jawel het was eerst Reality go's K-otic later is het omgezet naar Reality go's Idols.En nu niet meer zo zeuren
En nu zal ik niet meer zeuren.
Hup Jim's
quote:Sorry ik kan er niet mee zitten.
Op woensdag 19 november 2003 19:02 schreef APK het volgende:[..]
Ik meen het serieus hoor, het staat zo dom, maak er nou gewoon 'goes' van.
En nu zal ik niet meer zeuren.
Hup Jim's
quote:En als ik nou zeg dat je het zo moet laten, ga je het dan veranderen?
Op woensdag 19 november 2003 19:22 schreef marky het volgende:
Sorry ik kan er niet mee zitten.
Jim
Zappelin - di 23 december 13.45 uur
Jim kan goed zingen en besluit in een gekke bui om mee te doen aan Idols. Hij komt in de finale en is van de ene op de andere dag een Bekende Nederlander. Hoe is het om ineens een superster te zijn?
Scenario en regie: Menna Meijer; research: Saskia de Boer; productie: Lemming Film; eindredactie IKON: Lioni Schrederhof.
25 november 2003, 21:08 uur
Zangeres Do en ex-Idol Jim zijn zaterdag 29 november te gast in de Carlo en Irene Show. De artiesten zullen samen een nummer gaan zingen.
Ook zingen ze beide een liedje met de deelnemers aan een spel dat onderdeel uitmaakt van de Carlo en Irene Show.
Op 23 december zendt Z@ppelin een documentaire over Jim uit getiteld 'Rauw op je Dak'.
Bron: Sterrenbeurs.nl
-----Oorspronkelijk bericht-----
Van:
Verzonden: donderdag 27 november 2003 8:20
Aan:
Onderwerp: NoordzeeFM Feedback voor Gordon
Nou Jim nog steeds niet gedraaid. Ik dacht dat jij tijdens zijn
verjaardag nog zei dat je zijn platen zou draaien. Erg jammer dat ook
jij nu gezwicht bent voor de druk van de commercie en hem blijkbaar niet
mag draaien van de grote bazen. Jullie onderschatten zijn populariteit.
Het antwoord van Gordon
Jezus mens, zeik niet zo, heb je niets beters te doen, die jongen komt
er wel ook zonder radio...
g
Nou weten we ook gelijk dat Gordon echt zo ordinair is als dat hij lijkt op de radio en TV
quote:Uit het oor is op een gegeven moment ook uit het hart.
Op donderdag 27 november 2003 12:07 schreef Tom_Tom- het volgende:
Daar heeft Gordon toch ook gewoon gelijk in? Jim staat ook zonder airplay in de top 10.
En van de clip moet 'ie het ook niet hebben, wat onorigineel.
quote:
Op donderdag 27 november 2003 11:55 schreef marky het volgende:
Ik heb weer een leuke mailwisseling met Gordon gehadHet antwoord van Gordon
g
quote:Die had ik wel verwacht natuurlijk.
Op donderdag 27 november 2003 12:16 schreef APK het volgende:[..]
![]()
![]()
quote:Waarom schrijf je hem dan?
Op donderdag 27 november 2003 12:30 schreef marky het volgende:
Die had ik wel verwacht natuurlijk.
quote:Wannneer vetrek jij naar Thailand?? December toch??
Op donderdag 27 november 2003 12:33 schreef APK het volgende:[..]
Waarom schrijf je hem dan?
quote:Yep, de negende.
Op donderdag 27 november 2003 12:37 schreef schatje het volgende:
Wannneer vetrek jij naar Thailand?? December toch??
quote:De laatste keer dat ik daar was is twee jaar geleden
Op donderdag 27 november 2003 12:43 schreef APK het volgende:[..]
Yep, de negende.
Ga jij nog wel eens terug eigenlijk?
quote:Ik zal ze de groeten van je doen.
Op donderdag 27 november 2003 12:46 schreef schatje het volgende:
De laatste keer dat ik daar was is twee jaar geleden.
En van Jim.
quote:Thailand.... Michael Jackson achterna.... kon het niet laten maar dat begrijp je natuurlijk
Op donderdag 27 november 2003 12:43 schreef APK het volgende:[..]
Yep, de negende.
quote:Zoiets had je kunnen verwachten he
Op donderdag 27 november 2003 11:55 schreef marky het volgende:
Ik heb weer een leuke mailwisseling met Gordon gehad-----Oorspronkelijk bericht-----
Van:
Verzonden: donderdag 27 november 2003 8:20
Aan:
Onderwerp: NoordzeeFM Feedback voor Gordon
Nou Jim nog steeds niet gedraaid. Ik dacht dat jij tijdens zijn
verjaardag nog zei dat je zijn platen zou draaien. Erg jammer dat ook
jij nu gezwicht bent voor de druk van de commercie en hem blijkbaar niet
mag draaien van de grote bazen. Jullie onderschatten zijn populariteit.Het antwoord van Gordon
g
Nou weten we ook gelijk dat Gordon echt zo ordinair is als dat hij lijkt op de radio en TV
quote:Ja ging er ook volledig vanuit.
Op donderdag 27 november 2003 13:21 schreef Partygurl het volgende:[..]
Zoiets had je kunnen verwachten he
quote:precies! K3, Chipz en Jim worden nooit gedraaid maar staan toch in de top 10 dus ze hebben die airplay niet nodig (gelukkig maar, ik moet er niet aan denken hehe)
Op donderdag 27 november 2003 12:07 schreef Tom_Tom- het volgende:
Daar heeft Gordon toch ook gewoon gelijk in? Jim staat ook zonder airplay in de top 10.
quote:Toch houden die radiostations elkaar volledig in een greep. Als ze gewoon allemaal van metal tot bauer zouden draaien was iedereen tevreden maargoed.
Op donderdag 27 november 2003 15:46 schreef Vamos het volgende:[..]
precies! K3, Chipz en Jim worden nooit gedraaid maar staan toch in de top 10 dus ze hebben die airplay niet nodig (gelukkig maar, ik moet er niet aan denken hehe)
quote:En hij zingt een duet met Do toch?
Op donderdag 27 november 2003 15:49 schreef Biancavia het volgende:
Zaterdag komtie bij de Carlo & Irene show.
Moet er geraden worden welke voeten van Jim zijn.
quote:O Lord
Op donderdag 27 november 2003 15:50 schreef marky het volgende:[..]
En hij zingt een duet met Do toch?
Do is net zo'n 'groot' talent en overschat als die Jim, pff/ Zeg nou zelf, die gast heeft nog niet eens schaamhaar! Dus alle reden om geen platen te draaien van artiesten zonder schaamhaar. Groei eerst maar eens op voordat je met rijpe meisjes als Do mee kunt zingen
quote:
Op vrijdag 28 november 2003 00:34 schreef Spartak het volgende:
JimEcht zo'n ventje waar al die smerige pedofielen fan van zijn en zich op afrukken!
Nu je het zegt, zou Jim ook zo populair zijn bij die semi-ik-ben-geen-pedo-maar-een-onschuldige-homo-hoor kring(spier)?
quote:De baard krijg je in de keel niet op je snikkel.
Op vrijdag 28 november 2003 00:33 schreef Dreambox2k het volgende:[..]
O Lord
Do is net zo'n 'groot' talent en overschat als die Jim, pff/ Zeg nou zelf, die gast heeft nog niet eens schaamhaar! Dus alle reden om geen platen te draaien van artiesten zonder schaamhaar. Groei eerst maar eens op voordat je met rijpe meisjes als Do mee kunt zingen
quote:
Op vrijdag 28 november 2003 00:34 schreef Spartak het volgende:
JimEcht zo'n ventje waar al die smerige pedofielen fan van zijn en zich op afrukken!
quote:Ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ik lig helmaal krom van het lachen.
Op vrijdag 28 november 2003 00:35 schreef Dreambox2k het volgende:[..]
!!
Nu je het zegt, zou Jim ook zo populair zijn bij die semi-ik-ben-geen-pedo-maar-een-onschuldige-homo-hoor kring(spier)?
[Dit bericht is gewijzigd door marky op 28-11-2003 10:27]
Terras
Hoewel zijn laatste single nog steeds geen toptienhit is, blijft Jim de perfecte marketingtool om tienermeisjes naar de winkels te lokken. Zijn vaste snoepsponsor weet dat als geen ander en ook 's lands grootste kruidenier gooit Jim in de strijd. Het zal Jim allemaal worst wezen, want hij is verliefd. "Ik was op een zaterdag gevraagd. Ik zat te eten met een vriendin op een terras en toen kwam er iemand naar me toe: 'Wat zou je ervan vinden in een clip te spelen?'. Toen toen bleek dat het voor Jim was", vertelt Jims nieuwe liefde Gabi Blaaser.
Supermarkt
Met de feestdagen voor de deur, viert de concurrentiestrijd tussen supermarkten hoogtij. De supermarkt die op de kleintjes let pakt het slim aan, want de kerstsingle van Jim is alleen bij hen te krijgen. Zijn commerciële kertsingle betekent weer werk aan de winkel voor Jim. Want voor een echte kerstclip moet je natuurlijk naar het buitenland en zo vertrok Jim naar het Franse Val Thorens.
Opa
En ook als je zestien bent, is de Kerst niet compleet zonder een liefje aan je zijde. Voor een mooie tegenspeelster is dan ook gezorgd. Een leuker kerstcadeau kan Jim zich niet wensen, want Gabi wordt direct verliefd op haar idool. En het blijkt wederzijds. "Ze is heel leuk", glundert Jim. Gabi heeft een beroemde opa, want Jan Blaaser speelde jarenlang de burgemeester in de serie Swiebertje.
Videoclip
Vanaf 7 december ligt de cd-single 'The Greatest Christmas Gift' gratis bij de Albert Heijn bij aankoop van twee multipacks Mars, Snickers, Twix of Bounty. De videoclip wordt op dit moment gemonteerd. Volgende week is hij af en voor het eerst te zien bij... RTL Boulevard.
Bron: RTL Boulevard
quote:Ja meneer heeft het wel weer voorelkaar.
Op vrijdag 28 november 2003 19:17 schreef MatthijsDvD het volgende:
Zooo net RTL boulevard gekeken en die Gabi is wel
quote:U vraagt wij draaien
Op vrijdag 28 november 2003 19:34 schreef MatthijsDvD het volgende:
Zijn er nog foto's van ?
quote:Die komt al bijna weer terug.
Op vrijdag 28 november 2003 19:36 schreef Blokhut het volgende:
Die Jan Blaaser is toch onlangs overleden?
quote:Op die onderste foto lijkt ze een beetje op Maxima
Op vrijdag 28 november 2003 20:27 schreef marky het volgende:[..]
U vraagt wij draaien
quote:ik weet niet waar jij maxima in ziet
Op zaterdag 29 november 2003 13:28 schreef marky het volgende:[..]
Op die onderste foto lijkt ze een beetje op Maxima
quote:Ik vind d'r daar op Do lijken
Op zaterdag 29 november 2003 13:28 schreef marky het volgende:[..]
Op die onderste foto lijkt ze een beetje op Maxima
quote:Shit, vergeten
Op zondag 30 november 2003 12:02 schreef marky het volgende:
Of Jim voor de stijgende kijkcijfers heeft gezorgd is niet te zeggen maar gisteren hadden Carlo en Irene wel ruim 100.000 kijkers meer.
40.000 bezoekers bij het feest van Sinterklaas en op vrijdag en zaterdag avond trad Jim ook nog op bij de Jumbo festatie waar gemiddeld per avond ook zo'n 12.000 mensen waren. Bijelkaar een weekende met optredens voor een kleine 65.000 mensen.
2 december 2003, 13:29 uur
Edwin Evers.
Radio 538-dj Edwin Evers reist donderdag en vrijdag in een antieke trein met Sinterklaas en zwarte pieten door het land. Ex-idol Jim en de band Di-rect zijn ook van de partij.
Edwin Evers doet die dagen verslag van de belevenissen van de hulpsinten Viggo Waas en Peter Heerschopen en hun zwarte pieten. Hoofdpiet Niels van Baarlen en zijn assistent-pieten zullen snoep en cadeaus uitdelen aan de reizigers in de trein en op alle stations.
Donderdag verzorgt ex-idol Jim een optreden aan het einde van de treinreis op het NS-station in Eindhoven, een dag later staat Di-rect in de stationshal van Den Haag CS. Het dweilorkest Love Hendels verzorgt de muziek aan boord van de trein.
De 'Sintercity' vertrekt donderdag om 7:00 uur vanuit Hilversum en stopt vervolgens op alle grote tussenliggende stations. Vrijdag vertrekt de trein opnieuw om 7:00 uur vanuit Hilversum en komt rond 8:00 uur aan in Den Haag.
De treinrit is door de Nederlandse Spoorwegen speciaal ingepast in de bestaande dienstregeling. In de trein, daterend uit 1924, is plek voor 150 passagiers.
Bron: Sterrenbeurs
quote:ik was al aan het zoeken
Op dinsdag 2 december 2003 16:26 schreef static het volgende:
SHO > IDO
quote:Zegt toch al genoeg dat Jim met Tooske op de voorkant staat en niet Jamai
Op woensdag 3 december 2003 10:53 schreef marky het volgende:
[afbeelding]
Edit: wat ziet Tooske eruit trouwens!! Waar is haar mooie haar?!?
hij was met één of andere chick.
moest Jim niet naar school vandaag ?
quote:Nee Jim zit niet meer op school.
Op woensdag 3 december 2003 22:48 schreef Viola_Holt het volgende:
zat net bij Jim in het vliegtuig, BD113 vanuit London Heathrow !hij was met één of andere chick.
moest Jim niet naar school vandaag ?
quote:hij gaat zich voorlopig richten op z'n zangcarriere !
Op woensdag 3 december 2003 23:57 schreef marky het volgende:[..]
Nee Jim zit niet meer op school.
quote:En op die chick waar hij mee in het vliegtuig zat.
Op donderdag 4 december 2003 00:21 schreef Viola_Holt het volgende:[..]
hij gaat zich voorlopig richten op z'n zangcarriere !
quote:ja, was volgens mij geen 16 jaar overigens die chick, stukje ouder, maar goed...dat is moeilijk te zien bij die jeugd van tegenwoordig.
Op donderdag 4 december 2003 00:32 schreef marky het volgende:[..]
En op die chick waar hij mee in het vliegtuig zat.
hij zat overigens gewoon economy class...hij is zo gewoon gebleven die Jim !
of hij houdt gewoon geen cent over aan dat wurgcontract
quote:Was het toevallig deze chick?
Op donderdag 4 december 2003 13:24 schreef Viola_Holt het volgende:[..]
ja, was volgens mij geen 16 jaar overigens die chick, stukje ouder, maar goed...dat is moeilijk te zien bij die jeugd van tegenwoordig.
hij zat overigens gewoon economy class...hij is zo gewoon gebleven die Jim !
of hij houdt gewoon geen cent over aan dat wurgcontract
quote:ze was wat meer naturel dan deze chick !
Op donderdag 4 december 2003 14:15 schreef happyme28 het volgende:[..]
Was het toevallig deze chick?
[afbeelding]
quote:Hier is ze opgemaakt om in de clip te gaan spelen dus het kan dat ze in real life wat minder heftig in de schmink zit.
Op donderdag 4 december 2003 14:47 schreef Viola_Holt het volgende:[..]
ze was wat meer naturel dan deze chick !
niet zo opgemaakt en zo goed heb ik ook weer niet opgelet !
quote:hee, dat vest had hij gister ook aan in het vliegtuig !
Op donderdag 4 december 2003 21:01 schreef marky het volgende:
Jim was vandaag bij Lucky Letters. Eerst zou Emiel Ratelband komen maar toen ze Jim konden krijgen hebben ze die afgezegd Jim zorgt namelijk voor goede kijkcijfers.
quote:Dan zal hij het vast niet koud hebben gehad.
Op donderdag 4 december 2003 21:20 schreef Viola_Holt het volgende:[..]
hee, dat vest had hij gister ook aan in het vliegtuig !
Akties rond Jim schijnen te werken.
quote:
Jim toch nr. 1Voor mijn eerste column had ik de keuze uit vele onderwerpen, want activiteiten op de grenslijn van merken en media & entertainment zijn er genoeg. Ikzelf heb er sinds 5 jaar mijn werk van gemaakt en het is interessant te zien hoe verschillend het bedrijfsleven omgaat met de mogelijkheden die worden aangeboden. Want dat is één van de grote veranderingen die heeft plaatsgevonden; de entertainment industrie zoekt het bedrijfsleven nu zelf actief op. Zo zoeken filmproducenten in een vroeg stadium sponsors om een film te kunnen produceren, bieden TV-makers bij de programmadirecties van de commerciële zenders vaak totaal gesponsorde programmas aan, worden de meeste grote evenementen pas georganiseerd als de sponsoring rond is en zoeken platenmaatschappijen bij de financiering van het opnamebudget van een artiest al het bedrijfsleven op. Een paar van deze onderwerpen zal ik in mijn toekomstige columns toelichten.
Het bedrijfsleven maakt gretig gebruik van de geboden kansen en veel van de voorbeelden van het afgelopen jaar zijn reeds beschreven in Comment. Misschien wel de meest in het oog springende koppeling was die van Idol Jim aan Mars. Wat mij betreft een geslaagd voorbeeld van hoe een degelijk en bijna saai merk (voornamelijk veroorzaakt door die oersaaie Internationale themacampagnes) weer hip, cool en nog veel belangrijker van ons werd. Artiesten als de Idols zijn als een komeet naar boven geschoten, maar dragen ook het risico in zich een vallende ster te worden!
Helaas geldt dit zeker in Nederland. Mars heeft dat perfect ingezien door snel met een campagne rondom Jim te komen. Daarnaast heeft Mars in haar eerste communicatie slim gefocust op datgene waar Jim bekend om is geworden: muziek. Met een paar Mars wikkels kon de eerste single van Jim voor de helft van de prijs bij Free Record Shop worden opgehaald, hetgeen resulteerde in een nr. 1 hit. Ook hoorde ik uit betrouwbare kring dat er via sales promotions in 1 maand zoveel meer Mars is verkocht dat het sponsorbedrag er al uit zou zijn. Mars durfde te gokken op de nr. 2 van Idols, maar werd wat mij betreft nr.1, omdat zij als merk het maximale uit de Idols hype heeft weten te halen, door een geslaagde image transfer, een verhoogde omzet en veel, heel veel publiciteit. Hoewel de toekomst zal moeten uitwijzen of Jim het zal redden als artiest en zijn waarde zal kunnen behouden voor Mars, de eerste executie van het endorsement was een succes.Heel anders is het met de nr. 1 van Idols, Jamai, die een lucratief contract heeft afgesloten met Specsavers. De commercials zijn pas kort te bewonderen en hebben weinig synergie met de bestaande pratende ogen-campagne. Ook de timing is twijfelachtig, aangezien de grootste hype rondom Jamai enkele maanden achter ons ligt.
Tot slot wil ik in dit kader ook Unilever noemen met haar merk Rexona. Zij sponsorden het programma Idols middels o.m. opvallende billboards voor en na het programma. Unilever heeft zondermeer de beste financiële deal gemaakt (de uiteindelijke kijkcijfers waren vele malen hoger dan de verwachte) en het programma sloot naadloos aan op de kernbeloften van het product (want ik heb de deelnemers zien zweten!).
Chris Havinga
chris@headman.nl
www.headman.nl
Door Peter Marinus
Vrijdag 5 december, Idols-finalist Jim gaf gisterochtend een miniconcert op het NS-station in Eindhoven. Het was onderdeel van de sinterklaastour 2003 van Radio 538.
De hal aan de stadskant van het Eindhovense station was gisterochtend voor héél even een concertzaal met twee sinterklazen, een stel zwarte pieten en degene voor wie een paar honderd meisjes tussen de twaalf en achttien uit hun dak gingen: Jim.
De zestienjarige Idols-ster speelde in de stationshal een paar van zijn bekendste nummers, onder andere 'The way it goes' en 'This love is real'.
Het miniconcert was onderdeel van de Sinterklaastour 2003 van Radio 538-DJ Edwin Evers, die het concert rechtstreeks op de radio presenteerde. Voor zijn programma 'Evers Staat Op' organiseert de 'Sint-fan' sinds drie jaar rondreizen door Nederland. De sint wordt daarvoor elk jaar rondgereden in een ander bijzonder voertuig. Dit jaar werd hij vervoerd in een speciale trein; het oudste nog rijdende elektrische treinstel van Nederland.
Getuige het gegil van het publiek, is Jim nog altijd 'hot'. Niet veel mensen hadden, kort na de Idols-finale begin dit jaar, geloofd dat zijn carriere nog zo lang zou duren. Jim werd uiteindelijk tweede in de populaire talentenjacht uit een groep van 7.626 deelnemers.
Zijn critici zagen het te somber in. Dankzij een school die begreep dat Jim een gouden kans had gekregen, kon de aanstormende ster zich richten op zijn muziek. En dat gaat hem nog steeds goed af. Want Jims singles weten regelmatig de muziek van de andere Idols-deelnemers te overtreffen in de hitparades. Inclusief die van de uiteindelijke Idols-winnaar, Jamai.
Jim zat overigens zelf niet op de trein. Gisteren werd hij afgeleverd in Eindhoven in een spiksplinternieuwe auto door zijn vader. Na het succes van zijn zoon heeft hij zijn oude Kadett ingeruild, zijn timmerbedrijf tijdelijk neergelegd en rijdt hij zijn zoon door Nederland.
Even voor tien uur gisterochtend vertrok Jim weer. Waarna de schare gillende fans verstomde en de routine terugkeerde op het -station. Vandaag doet de 'sintercity' Den Haag aan, waar de band Di-Rect de reis met een concert afsluit.
quote:Leuk voor haar.
Op maandag 8 december 2003 21:22 schreef Alex1307 het volgende:
Jim staat 13 december in de Heineken Music Hall. Me zusje heeft kaarten gewonnen bij c1000.
Bron: MSN
[Dit bericht is gewijzigd door marky op 11-12-2003 12:14]
quote:Hey bedankt.
Op woensdag 10 december 2003 13:52 schreef marky het volgende:
Speciaal voor CJ het buikje van Jim
Dat streepje donshaar vanaf z'n navel naar z'n schaamstreek...
quote:Wie is die trut achterop de fiets?
Op donderdag 11 december 2003 20:00 schreef marky het volgende:
[afbeelding]
Maar hij ziet er wel weer heel erg lief uit.
Lizelotte van Dijk was behoorlijk gecharmeerd van Jim: 'Hij was erg leuk en vooral erg lief. Jim is lekker nuchter en daarom was het leuk om met hem te werken. Van dichtbij ziet hij er nog leuker uit.
Bron: Starnews.nl
quote:Jim is geloof ik ongeveer 1m93.
Op vrijdag 12 december 2003 14:57 schreef Tom_Tom- het volgende:
Zo hee, of Jim is heel lang, of die Liezelotte is een propje.
Dat vind ik zelf best lang eigenlijk.
quote:Ah, ongeveer net zo lang als ik
Op vrijdag 12 december 2003 16:15 schreef CJ het volgende:
Jim is geloof ik ongeveer 1m93.Dat vind ik zelf best lang eigenlijk.
En CJ, heb je al 2 pakken Mars gekocht?
quote:Ik heb de single wel!! (vriendje heeft twee pakken Mars gekocht zodat ie die single voor mij kon halen
Op vrijdag 12 december 2003 16:23 schreef Tom_Tom- het volgende:[..]
Ah, ongeveer net zo lang als ik
.
quote:Urhm... Ik heb vandaag twee 5packs Snickers Cruncher gekocht...
Op vrijdag 12 december 2003 16:23 schreef Tom_Tom- het volgende:[..]
Ah, ongeveer net zo lang als ik
.
Daar kreeg je 'm ook bij. Ook deze twee tracks zijn weer door Yanou en Toneteam geproduceerd, net zoals ze ook voor de albums van Dewi en Do veel nummers hebben geproduceerd.
Echt het was gewoon goed wat Jim deed. Leuk om te zien hoe hij is gegroeid in zijn peformance. Leuk ook dat hij speciaal twee meezing nummers deed. Hij speelt echt met de zaal en geniet van elke minuut die hij op het podium staat. Als Jim op het podium staat staat er nu ook echt wat op het podium. Het zingen was ook top en gelukkig zat ik op de tribune en kon ik alles goed horen want daar hadden ze voorin de zaal nog wel wat moeite mee hoorde ik. Ik hoop de volgende keer een avondvullend Jim concert want voor mij had het cooldown cafe wat we als voorafje kregen niet gehoeven.
Naderhand Jim nog gespot met zijn nieuwe vlam op weg naar de afterparty.
quote:lang blond haar ?
Op zaterdag 13 december 2003 23:59 schreef marky het volgende:Naderhand Jim nog gespot met zijn nieuwe vlam op weg naar de afterparty.
deed hij de kerstsingle nog ?
quote:Ja, lang blond haar. Gabi, zie eerder dit topic (meisje uit de clip van de kerstsingle).
Op zondag 14 december 2003 00:51 schreef Viola_Holt het volgende:[..]
lang blond haar ?
deed hij de kerstsingle nog ?
En ja tuurlijk deed hij de kerstsingle, veel beter live dan op cd trouwens.
Volop genoten van het concert, hij is live echt gewoon nog beter als op cd. Hij geniet gigantisch en ruim 5000 fans met 'm mee. Volgende grote concert ben ik er absoluut weer bij.
Voor hen die het niet weten dit is Jim omarmd door zijn vader.
Soms zegt een foto meer dan duizend worden.
Jonge en nog jongere god
We voelden ons wel gezegende kippen vandaag, hoor. Johnny de Mol en Jim te gast! Beiden boys zijn eigenlijk al halve goden in Nederland, maar er is vast een eigenaardig koninkrijkje in de Stille Zuidzee waar deze jongens in directe lijn met de Hoge staan. Want tjongejonge, wat zijn die twee getalenteerd! En ook nog es heel bescheiden en lief ook. Alle vrouwen in de studio kregen accuut moederlijke gevoelens bij Jim en liepen te redderen met kopjes thee, pleisters en zakdoekjes om zijn mond te poetsen. Want ja, hij eet echt heel veel Marsen. Hij heeft zelfs een Mars-mobiel, maar dat zag er eerlijk gezegd wel een beetje gek uit.
Johnny de Mol, maar een paar jaartjes ouder dan onze lieverd, is zo mogelijk nog getalenteerder. Deze jongen, sowieso al een paar trapjes hoger op weg naar de hemel door zijn familie (voor wie het niet weet: moeder is Willeke Alberti, vader is John de Mol, stiefvader is Soren Lerby, tante is Linda de mol) kan echt alles. Toen ie nog maar 16 jaar was, kon ie al kiezen uit een professionele voetbalcarrière (he gatsie) of een televisieloopbaan (jakkes!). De Mol koos voor acteren. Daarna presenteren. En, oja, hij is ook dj maar dat neemt ie niet al te serieus. Hij reist er alleen de hele wereld voor over...maar ach, dat mag natuurlijk geen naam hebben. Verder is hij oprichter van internetbedrijf Glamago en speelt hij in een bandje. Dat acteren neemt overigens vooralsnog de meeste tijd in. Zo speelt hij vanaf vanavond in de nieuwe serie van de Vara, de Band genaamd. En dat gaat toevallig over een nieuw startend bandje. Zorg dat je kijkt, want het is echt superleuk! 20.30 uur op Nederland 3.
Oja, zorg trouwens ook dat je morgen luistert. Want behalve ex-Idol Wayne en Marcel Verreck zenden we morgen een werkelijk hilarisch gesprek uit dat Jim en Johnny met Marijke van Helwegen hadden. We verklappen nog niks, maar we zeggen alleen dit: er is iets met ehm....Johnny's geschapenheid. Doeg! Stendersvroeg!
Vond overigens dat Hind het ook leuk deed met Birgit. Die Birgit zal wel gedacht hebben... jezus wat een arrogant wijf zeg!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |