Die Dealer is echt compleet gestoord. Met zijn stoere verhalen over zijn zusje die in de billen is geknepen en dat meteen aanranding noemt. Maar dat is nog niet eens alles, want hij wil graag kampbeul worden, die stoere knul.
quote:En als je het nog niet begreep Dealer, die deel 5 met verkrachting in de titel was om aan te geven hoe dom je bent.
Op vrijdag 22 augustus 2003 15:14 schreef Dealer het volgende:
Bah bah bah.
Nou mijn zusje van 17 liep in Helmond over de markt. Ze had gewoon normale kleren aan. (lees een zwarte broek en een wit topje dat niet te kort of zelfs te strak was).
Nou zo'n groep vuile vieze kut marokanen vond het nodig om haar uit te gaan dagen en daarna zelfs in haar kont te knijpen. Ze waren met 5 personen. Allemaal marokanen van ongeveer 16 jaar. Ze vonden het ook nodig om mijn zusje voor hoer uit te schelden.Echt ik word SCHIJT EN SCHIJT ZIEK van die kut marokanen. Ik heb al zoveel incidenten met dat kut volk mee gemaakt. Van andere bevolkingsgroepen heb ik bijna nooit last. Een van mijn beste vrienden is een indo en die heeft ook een walging van marokanen.
Kijk dat ze onze nederlandse meisjes hoeren vinden is echt belachelijk.
Kijk naar die LELIJKE BESNORDE KUT WIJVEN VAN HUN!!!!!!! Met complete dekbed overtrekken en handdoeken om hun lelijke koppen heen. BELACHELIJK!!!!!!
Ik ben echt woest nu weer. Dit was echt de druppel voor mij. Sorry van al de spelfouten maar ik zit gewoon te koken hier.
Wanneer oh wanneer gaat hier toch eens iets aan gebeuren. Ik ben nu zelfs in staat om te denken aan concentratiekampen voor marokanen en ik wil me als vrijwilliger aanmelden als beul!!!
Klinkt heel hard maar ik ben nu echt woest.
Laat mij maar even na sussen.................. :-(
Wie vind jij gevaarlijk? En wat is je motivatie
[Dit bericht is gewijzigd door SunChaser op 23-08-2003 12:45]
quote:Jij. Met je domme gelul.
Op zaterdag 23 augustus 2003 12:40 schreef SunChaser het volgende:
In navolging van Wie wint de meest gevaarlijk Fok!gek award 2002? hier een zomereditie 2003.Die Dealer is echt compleet gestoord. Met zijn stoere verhalen over zijn zusje die in de billen is geknepen en dat meteen aanranding noemt. Maar dat is nog niet eens alles, want hij wil graag kampbeul worden, die stoere knul.
[..]En als je het nog niet begreep Dealer, die deel 5 met verkrachting in de titel was om aan te geven hoe dom je bent.
[b]Wie vind jij gevaarlijk?
Maar goed, jij laat natuurlijk lekker je vriendin/zus whatever lastig vallen en doet niets. Hulde. Tolerantie in de praktijk, pardon, ik bedoel lafheid.
Dealer heeft juist gehandeld en hulde voor hem.
quote:Hoi X-Ray. Vorig jaar stond jij nog in mijn top 2!
Op zaterdag 23 augustus 2003 12:41 schreef Jeukaanmenaat het volgende:
Jou. Met je domme gelul.
quote:Dag hullie.
Op zaterdag 23 augustus 2003 12:42 schreef SunChaser het volgende:[..]
Hoi X-Ray. Vorig jaar stond jij nog in mijn top 2!
Ik vind mensen die bang weglopen en alles maar laten gebeuren een stuk gevaarlijker. Zie Venlo en zo.
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2003 12:44 schreef schatje het volgende:
SCH.
Idd.... .
quote:Dealer heeft juist gehandeld? wat heeft ie gedaan dan??
Op zaterdag 23 augustus 2003 12:41 schreef Jeukaanmenaat het volgende:[..]
Jij. Met je domme gelul.
Maar goed, jij laat natuurlijk lekker je vriendin/zus whatever lastig vallen en doet niets. Hulde. Tolerantie in de praktijk, pardon, ik bedoel lafheid.
Dealer heeft juist gehandeld en hulde voor hem.
quote:Paar tikken uitgedeeld aan de gasten die zijn zusje lastig vallen.
Op zaterdag 23 augustus 2003 12:45 schreef Phat Lip het volgende:[..]
Dealer heeft juist gehandeld? wat heeft ie gedaan dan??
Eerst geprobeerd te praten, maar daar gingen de fijne jongens alleen maar op in door te schelden en zo, dus dan maar de harde manier.
Met harde hand! De knuppel erover! .
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2003 12:47 schreef Jeukaanmenaat het volgende:[..]
Paar tikken uitgedeeld aan de gasten die zijn zusje lastig vallen.
Eerst geprobeerd te praten, maar daar gingen de fijne jongens alleen maar op in door te schelden en zo, dus dan maar de harde manier.
Met harde hand! De knuppel erover!
.
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2003 12:44 schreef schatje het volgende:
SCH.
[Dit bericht is gewijzigd door TalkShowHost op 23-08-2003 12:50]
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2003 12:45 schreef EvilFaith het volgende:
jeukaanmenaat, dealer, en nog paar gekken
quote:Idd!
Op zaterdag 23 augustus 2003 12:50 schreef TalkShowHost het volgende:
SCH(is niet gevaarlijk)
Loek-B die is pas gevaarlijk
Waren er maar wat meer mensen zoals Dealer, en wat minder zoals jij.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |