quote:Jawel hoor, alleen zorgt het voor teveel gezeik. Als er iemand racistisch is, dan zijn het wel de allochtone ouders.
Op vrijdag 22 augustus 2003 20:05 schreef Darkinforcer het volgende:[..]
Het is een mening van mij, meeste Blanke nl hoeven ook geen buitenlander
quote:sorry boer, jij valt uit
Op vrijdag 22 augustus 2003 20:03 schreef Gliff_Noxy het volgende:[..]
Kan dat nog een keer maar dan in 't Nederlands?
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2003 20:09 schreef Darkinforcer het volgende:
Tegenwoordig is het alleen buitenlanders de grond in stampen op fok. Ik begin ook frustraties te krijgen, de goede lijden hieronder weet je dat.Zit me soms best wel op te focken hoe 90 procent buitenlanders uitspuugt
quote:De goeden lijden ook onder het asociale gedrag van sommige allochtonen.
Tegenwoordig is het alleen buitenlanders de grond in stampen op fok. Ik begin ook frustraties te krijgen, de goede lijden hieronder weet je dat.
quote:Ze hebben ervaringen op straat op gedaan, die ze dan hier kwijt moeten. Ze durven dat namelijk niet rechtstreeks tegen die buitenlanders te doen. En iedereen doet het zodat iedereen het doet!! hahah Foollio's
Tegenwoordig is het alleen buitenlanders de grond in stampen op fok. Ik begin ook frustraties te krijgen, de goede lijden hieronder weet je dat.Zit me soms best wel op te focken hoe 90 procent buitenlanders uitspuugt
quote:we hebben het ook over nederland... wees er wel bij met je kop.
Op vrijdag 22 augustus 2003 20:10 schreef Marijnissen het volgende:
[afbeelding]
quote:Ja prachtig die burqas. Zag er vanmiddig weer een paar met tent op hun kop lopen
Op vrijdag 22 augustus 2003 19:59 schreef Wutangtony het volgende:
Na de eeuwige gezeik van jullie op Fok! op buitenlanders, probeer ik even een positieve kant van de multiculturele samenleving te belichten:Buitenlandse Chicka's!!!!!!!
Damn er lopen mooie exotische vrouwetjes rond, zowel Syrisch als Turks als Marokkaans. Of ben ik de enige die dat vind?? ( ik hoop het wel, meer voor moi!!!!!!)
quote:In NL zijn er geen meisjes die burqas willen dragen?
Op vrijdag 22 augustus 2003 20:10 schreef TimmyAsd het volgende:[..]
we hebben het ook over nederland...
quote:Daarom
Op vrijdag 22 augustus 2003 20:10 schreef Wutangtony het volgende:[..]
Ze hebben ervaringen op straat op gedaan, die ze dan hier kwijt moeten. Ze durven dat namelijk niet rechtstreeks tegen die buitenlanders te doen. En iedereen doet het zodat iedereen het doet!! hahah Foollio's
quote:Schilderswijk Den Haag, 15:30 op Vrijdag bij de Fruitweg (Al Soehna-moskee). Tientallen van dat soort tenten lopen er dan rond.
Op vrijdag 22 augustus 2003 20:10 schreef TimmyAsd het volgende:[..]
we hebben het ook over nederland... wees er wel bij met je kop.
quote:Sommige willen het wel omdat ze o zo gelovig zijn.Weg met die dingen
Op vrijdag 22 augustus 2003 20:11 schreef Gil-galad het volgende:[..]
In NL zijn er geen meisjes die burqas willen dragen?
maar ik weet wel, ik ken zat Buitenlandse grietjes waar jullie nog niet eens over durven dromen, computernerds~!!!!! ze zien er vaak verzorgder uit dan die Nederlandse Dozen, en zijn veel behulpzamer, en vriendelijker en ga zo maar door!!
quote:Helemaal mee eens. Maar aub open er geen topic over.
niet te lang, smal, goed figuur... ja ja ja ja...
quote:maar ik weet wel, ik ken zat Buitenlandse jongens!!!!! ze zien er vaak onverzorgder uit dan die Nederlandse jongens, en zijn veel asocialer, en crimineler en ga zo maar door!!
Op vrijdag 22 augustus 2003 20:13 schreef Wutangtony het volgende:
maar ik weet wel, ik ken zat Buitenlandse grietjes waar jullie nog niet eens over durven dromen, computernerds~!!!!! ze zien er vaak verzorgder uit dan die Nederlandse Dozen, en zijn veel behulpzamer, en vriendelijker en ga zo maar door!!
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2003 20:11 schreef Jeukaanmenaat het volgende:[..]
Ja prachtig die burqas. Zag er vanmiddig weer een paar met tent op hun kop lopen
.
[Dit bericht is gewijzigd door Intosia op 22-08-2003 20:16]
quote:Racist
Op vrijdag 22 augustus 2003 20:13 schreef Wutangtony het volgende:
De meest jongens lopen die meisjes af te kraken! van dit en van dat zus en zo, zien er niet uit blablablamaar ik weet wel, ik ken zat Buitenlandse grietjes waar jullie nog niet eens over durven dromen, computernerds~!!!!! ze zien er vaak verzorgder uit dan die Nederlandse Dozen, en zijn veel behulpzamer, en vriendelijker en ga zo maar door!!
quote:Hmmzz, denk ook niet dat er iemand geneukt zou willen worden door jou, dus tja.............
Op vrijdag 22 augustus 2003 20:13 schreef derek0905 het volgende:
Sorrie .. maar buitenlandse meisjes zou ik nog nieteens neuken met de lul van iemand anders
quote:niet veel nee
Op vrijdag 22 augustus 2003 20:11 schreef Gil-galad het volgende:[..]
In NL zijn er geen meisjes die burqas willen dragen?
quote:Je kan ook moeilijk anders, alsof de ouders van die überknappe meisjes graag willen dat ze trouwen met een ongelovige...
Op vrijdag 22 augustus 2003 20:15 schreef Darkinforcer het volgende:
ach ja dan blijf je er toch mooi vanaf, des te meer over voor mij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |