abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_12639264
Vervolg van Het grote kleine babietjes topic deel 1

Babietjes:

30 oktober 2002: Tristan, zoon van Spuuglokje
19 november 2002: Justin Thomas, zoon van Angelic1
6 december 2002: Dylan, zoon van cheela
28 december 2002: Xander, zoon van D-FENS
6 januari 2003: Indy, dochter van Tinkepink
24 januari 2003: Nailo, zoon van mal-lam
4 februari 2003: Babet, dochter van Rosie
23 februari 2003: Demi Aidan, dochter van dice (papa)
1 maart 2003: Wesley, zoon van Dwork (papa)
5 maart 2003: Bram, zoon van Karin
18 maart 2003: Jennifer Leonie, dochter van Dinus
01 april 2003 : Duncan, zoon van Angel22
01 april 2003: Lara, dochter van CarOnline
12 april 2003: Jasper, zoon van NT-T.Bartman (papa)
20 april 2003: Yelena Sophia, dochter van Artemis665 en leviathanfd (papa)
27 april 2003: Chiara Rosan, dochter van melonovy & Ocmerda
17 mei 2003: Dagmar, dochter van dolle_hond (papa)
20 mei 2003: Lars, zoon van Pluizzje
22 mei 2003: Sven, zoon van easy-going
* 15 juni 2003: Isa Donna, dochter van Phileine en Voyeur
16 juni 2003: Carmen, dochter van Dylan Dog (papa)
24 juni 2003: Tom, zoon van coolbabe
30 juni 2003: Noa, dochter van basset
8 juli 2003: Norah, dochter van Tanne & Sc0rPi0n
15 juli 2003: Lina Jolene, dochter van beware_reageerd (papa)
24 juli 2003: Merlyn Mirage Mandrake, zoon van Mirage en Overzichie
31 juli 2003: Jadey Luísa, dochter van Danosa
11 augustus 2003: Jasper, zoon van Logician & gemeenkaboutertje
12 augustus 2003: "Baby-bola", dochter van Parabola (papa)
* 15 augustus 2003: Max, zoon van Eska en BugsBunny
15 augustus 2003: Cas, zoon van Moussy en Black_Crow
* 26 augustus 2003: Piet, zoon van bixister & GHaven
31 augustus 2003: Janneke, dochter van Jessie
3 september 2003: Daniël, zoon van Mister-X (papa)
5 september 2003: Lune, dochter van Genuivere en bastardhost
8 september 2003: Kim, dochter van SixCat (papa)
9 september 2003: Iris Julia, dochter van Lois

* vermeldingen in het rood zijn officiele fokbaby's

[Dit bericht is gewijzigd door Karin op 10-09-2003 10:04]

Hier had uw advertentie kunnen staan :P
pi_12639316
dit was dus mijn laatste reactie in het vorige topic (in antwoord op opmerking Basset)
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2003 19:37 schreef easy-going het volgende:
Cassettebandjes kunnen wij nog wel afspelen
Ik zat me alleen te bedenken over de videobanden. Wij hebben nu nog een videorecorder, maar tegen de tijd dat Sven echt wat met die serie kan weet ik niet of we dan al helemaal over zijn naar de DVD.
Ik zie het al voor me, mama wat is dat voor band. Nou Sven dat is nu een videoband
  vrijdag 22 augustus 2003 @ 20:15:06 #3
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_12640026
Ha, ik zat al te wachten tot iemand deel 2 aan zou maken (zelf te lui voor), want ik wilde even kwijt wat een schattige foto van Tom er in deel 1 staat. Zo leuk, die foto dat hij bij die stoel staat .

En Isa is ook al zo schattig . Ze worden inderdaad al heel snel groter.

Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_12640438
Ik was het vorige deel van dit topic al kwijt, hahahaha....

Nou, alles gaat goed met Chiara, ze doet het goed hoor. Momenteel is wel wat meer huilerig en is ze mega aan het kwijlen, ik heb het vermoeden dat er een tandje gaat doorkomen, maar dat denk ik nu al bijna 2 weken...:? Hoe lang kan dit duren?

Normaal gaat ze rond 19:00 uur slapen, maar nu ligt ze al vanaf die tijd te lachen en ons met grote ogen aan te kijken. Remco kwam al met Chiara op de arm weer in de huiskamer... Vooruit dan maar, als je dan niet moe bent kom je nog maar even op schoot zitten TV kijken. Maar goed, nu vind ik het wel welletjes en heb haar naar bed gebracht, ligt xe nu nog te kraaien... Vermoedelijk duurt het niet lang meer voor dat ze slaapt.

Het voelt goed hè?
A je to!
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 22 augustus 2003 @ 20:31:01 #5
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_12640467
Dat kwijlen duurt tot ruim nadat ze alle tandjes en kiesjes hebben
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_12640570
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2003 20:31 schreef Rewimo het volgende:
Dat kwijlen duurt tot ruim nadat ze alle tandjes en kiesjes hebben
Hahahaha, ja ik weet het... maar ik bedoel eigenlijk hoe lang het kan duren voordat het tandje door komt. Of zijn hier geen gemiddelden oid voor...
Het voelt goed hè?
A je to!
  vrijdag 22 augustus 2003 @ 20:38:15 #7
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_12640664
Ik heb me laten vertellen dat ze rond een maand of 3 ook gaan kwijlen doordat de speekselklieren gaan werken.

Inmiddels heeft Freek toch een aardig bekkie met tandjes en kiesjes, maar de kwijl komt er nog steeds in golfjes uit... Geen slabbetje langer dan een uur tegen bestand

Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
pi_12640692
moussy: heb de voorste zakjes gehad, ga morgen ffies verder tenzij je op zoek bent naar snoezige roze overslaghemdjes en jurkachtige dingen
  vrijdag 22 augustus 2003 @ 20:43:09 #9
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_12640794
Ow, over tijdsduur;

Meestal zien wij hier opeens weer iets nieuws in 't bekkie zitten en zeggen dan eensgezind; "Oh joh... dat was het! (vult u maar in, spuitluiers/sjaggerijnig/rode wangen/niet slapen/veel slapen).
Als het tandje door is is het leed geleden, maar hoe lang dat dan al in dat kaakje zit te wurmen? Ik heb geen idee.

pi_12641265
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2003 20:38 schreef Leah het volgende:
Ik heb me laten vertellen dat ze rond een maand of 3 ook gaan kwijlen doordat de speekselklieren gaan werken.

Inmiddels heeft Freek toch een aardig bekkie met tandjes en kiesjes, maar de kwijl komt er nog steeds in golfjes uit... Geen slabbetje langer dan een uur tegen bestand

O vandaar, Sven is al een aantal dagen flink aan het kwijlen (hij is vandaag 3 maanden)ik vond het al een beetje vroeg voor tandjes......weer wat wijzer geworden
  † In Memoriam † vrijdag 22 augustus 2003 @ 21:04:51 #11
7074 moussy
kuttekop
pi_12641387
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2003 20:39 schreef Knorretje het volgende:
moussy: heb de voorste zakjes gehad, ga morgen ffies verder tenzij je op zoek bent naar snoezige roze overslaghemdjes en jurkachtige dingen
Jaaah, we maken er meteen een travootje van

Ik ben vanavond met René even op verjaardag geweest bij een nichtje en daar zat 1 van mn schoonzussen die was-wonder is... Ze eeft van 1 van dr jongens de baby-was in de droger gedaan en die was is dus miniscuul geworden Ik geloof dat ik door haar fout gered ben

Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_12644314
Mous, hier bij C&A op het Rokin hebben ze heel veel maatje 42 en 44 in de uitverkoop. Moet ik wat voor je inslaan? Zitten echt schattige pakjes bij.

Ik eis nu wat foto's! Chiara al veel te lang niet gezien, waar blijft een update van Cas? Norah en Noa al veel te lang niet gezien, Jadey mag ook wel weer eens. En natuurlijk al die anderen die ik vergeten ben. We hebben nog een Lars, en Sven, vallen Jonas en Tristan nog onder de babies? Etc etc.

Hoe is het trouwens met Carmen? Ik weet dat dat via Golfer loopt, maar wie weet kan hij eens zeuren om een update en wellicht een fotootje? En als ik nou beken dat ik ook hooligan-connecties heb, zou pappa Carmen zich dan hier eens willen laten zien? Dan beloof ik een foto van Isa in een Ajax-badjasje (of is dat juist foute boel?)

mooi he, alles
pi_12644365
Ha zie nu pas het wasdroger-verhaal van Mous. Da's ook een mooie manier om aan je kleertjes te komen. Ik heb ook een prachtig wollen antroposofen-hempje in de wasdroger gestopt, dat bewaar ik nu voor als Isa later een barbie heeft .
mooi he, alles
pi_12644722
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2003 23:05 schreef phileine het volgende:
Ik eis nu wat foto's! Chiara al veel te lang niet gezien!
Zeg, ik heb van de week nog een foto geplaatst in het kids foto topic! Nou vooruit, ik ga er nog 1plaatsen.... je kan 'm binnen een minuutje bewonderen!
Het voelt goed hè?
A je to!
  † In Memoriam † vrijdag 22 augustus 2003 @ 23:23:13 #15
7074 moussy
kuttekop
pi_12644831
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2003 23:06 schreef phileine het volgende:
Ha zie nu pas het wasdroger-verhaal van Mous. Da's ook een mooie manier om aan je kleertjes te komen. Ik heb ook een prachtig wollen antroposofen-hempje in de wasdroger gestopt, dat bewaar ik nu voor als Isa later een barbie heeft .

Zo heb ik van een wollen trui van mij, een trui voor René gemaakt

De update van Cas... nou... Hij is afgevallen naar 2600 gram en is nu net 40 gram aangekomen Met drinken kwam hij niet verder dan 30,40 cc met soms een uitschieter naar 60 cc maar dat is maar 3x voorgekomen. Poepen is helemaal een zeldzaam iets voor hem

Vanmorgen zijn we maar begonnen met een andere speen op de fles. maakte geen zak uit. Andere voeding... de verpakking zat gelukkig nog dicht, toen belde het cb al.'Toch geen andere voeding, maar aan blijven modderen. Dat zag ik dus écht niet zitten. vooral niet omdat Peet hardstikke bang is dat het niet goed gaat met Cas. Ik ook natuurlijk, maar anders, moedergevoel he ..

'Vlák voor ik een voeding zou maken kwam er een wijkverpleegkundige even wegen. Weer niks aangekomen, maar gelukkig ook niet afgevallen. Weer overleg ivm de voedingen en het drinken van meneertje. Tóch een andere voeding, een licht verteerbare. Dit omdat hij de ene keer lekker door drinkt en de voeding er na er een potje van trapt. Ik kreeg ook de indruk dat hij de eerste voeding waar hij aan zat niet zo lekker vond, maar die van het ziekenhuis tuterde hij zo weg

Vanavond heeft hij zijn eerste fles Omneo gekregen en die heeft hij zo waar hélémaal leeg gedronken, wel 70cc!! Nu kan hij eindelijk groeien

Verder heb ik nog iets mafs. De huisarts vindt dat ik Cas 's nachts niet wakker mag maken voor een extra voeding. Slapen is ook groeien zegt hij.. Maar de arts van het cb zegt da ik het juist weer wél moet doen en nou ben ik daar dus de weg in kwijt

vrijdag 22 augustus 2003 @ 23:32:06 #16
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_12645055
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2003 23:23 schreef moussy het volgende:
Verder heb ik nog iets mafs. De huisarts vindt dat ik Cas 's nachts niet wakker mag maken voor een extra voeding. Slapen is ook groeien zegt hij.. Maar de arts van het cb zegt da ik het juist weer wél moet doen en nou ben ik daar dus de weg in kwijt
Als je denkt dat Cas te weinig gedronken heeft overdag, zou ik hem wakker maken 's nachts voor een extra voeding. Daar groeit ie extra van. Als een baby overdag voldoende gedronken heeft, is rust (slapen dus) het middel om lekker te groeien van die voedingen. Daar zit 'm 't verschil volgens mij!
  † In Memoriam † zaterdag 23 augustus 2003 @ 10:53:39 #17
7074 moussy
kuttekop
pi_12651576
Hij drinkt!!

Oke, een 60 of 70 cc terwijl hij ongeveer 90 cc "moet" hebben, maar dat kan me geen fluit schelen. Hij is nog hardstikke klein en ik kan niet van hem verwachten dat hij meteen als prematuurtje het gedrag van een baby heeft die wel op tijd geboren is.

Ik heb me vanmorgen verslapen
Om 5 uur kwam hij voor zn eerste voeding en toen zijn we lekker terug naar bed gegaan. Ik had de wekker op 8 uur gezet, maar die heb ik dus niet gehoord Om 9 uur werd ik wakker en ben als een mafketel richting Cas gevlogen, die heerlijk op zn gemak wakker lag te worden.

zaterdag 23 augustus 2003 @ 11:09:09 #18
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_12651736
Wat fijn, Moussy! Inderdaad, een kleine baby zoals Cas zal minder drinken dan een baby die na 40 weken zwangerschap geboren wordt.
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 23 augustus 2003 @ 11:28:01 #19
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_12651984
Hè fijn Moussy, dat is een hele zorg minder. Zo'n mannetje moet ook wennen aan wat er van hem verwacht wordt 9 maanden niet gegeten en nu moet dat ineens.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  † In Memoriam † zaterdag 23 augustus 2003 @ 12:54:30 #20
7074 moussy
kuttekop
pi_12653425
Duim? Foppie? Nahhh!! Een Ikea-tok-tok is véél lekkerder!!

pi_12665570
Hahahaha die Cas!! Lekker hoor zo'n knuffel om op te sabbelen. Wat is het toch een poepie
Fijn dat ook alles goed gaat met drinken, lijkt me een hele zorg minder.
pi_12665777
Vraagje: hoe lang duurt het voordat striae een beetje kleur gaat verliezen? Ik heb nog steeds een hele paarse barcode over mijn hele buik, begint me nu aardig te irriteren. Ik snap dat het nooit meer weggaat maar een klein beetje minder opvallend mag best.

volgens mij ga ik nu echt ongesteld worden. Nouja mag natuurlijk wel een keertje na 6 maanden maar echt vrolijk word ik er niet van en dan gaan dit soort dingen nog veel meer irriteren

pi_12665811
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2003 10:53 schreef moussy het volgende:
Hij drinkt!!
Goed zo Cas! Ben blij voor je Moussy, weer een zorg minder!
Het voelt goed hè?
A je to!
  zaterdag 23 augustus 2003 @ 22:27:28 #24
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_12665975
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2003 23:23 schreef moussy het volgende:

[..]

Wij moesten Freek wel wakker maken, volgens de kinderarts kunnen prematuren nog niet te lang zonder voeding, dan gaat hun bloedsuiker raar doen. Ik zette de wekker 's nachts.
Overigens is het drinken van Cas erg herkenbaar, Freek had het ook, schijnt een prematurenkwaaltje te zijn, ze hebben eigenlijk de kracht nog niet om lang door te drinken.
Heb je de foto van het voormalige prematuurtje trouwens nog gehad Mouss? Kun je zien dat het helemaal goed gekomen is
pi_12666163
Moussy, mijn kraamverzorgster vertelde me dat we de baby 's nachts niet langer dan 5, max. 6 uur 'droog mogten laten staan' in het begin.

Chiara kwam zelf al, dus we hoefden geen wekker te zetten, maar deden het wel voor de zekerheid...

Het voelt goed hè?
A je to!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')