Behlave at iedereen die dag strontbezopen en stoned door het gebouw loopt (inclusief leraren ), moeten we nog echt een goede stunt hebben, iets waar we het liefst de krant mee halen. Wie heet er eem goed idee. Het mag best een beetje geld kosten maar ook weer niet de spuigaten uitlopen.
Ik kan vertellen dat we een_pas_ verbouwde school hebben en nu ziet alles er nog erg mooi wit en netjes uit. Bovendien hebben wen een kelder als garderobe van +/- 3600 m^2 dus daar moet ook wel iets mee te doen zijn.
Wie helpt mij
[additional info]
school websites: officiele-door leerlingen gemaakt-leerlingen site
Haal bv. voor f50 (€25) aan rooktabletten bij een feetsartikelen winkel gooi deze in een blik met gaatjes aansteken en wegewezen.
dit laat geen schade achter aan het gebouw deze rook is niet giftig en het brandalarm word meteen getest. (heb deze zelf uitgevoerd en was een daverend succes. hadden ook net een nieuw gebouw en mochten eigenlijk niets doen was gezegd. )
Je moet dus maar iets bedenken waardoor je niet te veel schade aanricht en je het niet verkloot voor de toekomstige eind examen klassen.. beetje jammer is dat..
Mogelijkheden zat.
paar rollen prikkeldraad om het gebouw heen
zwembad van de kelder maken
rattenplaag in de kantine loslaten
alle begroeiing vervangen door wietplanetn en papaver
ehhhhhh....
etc etc
quote:jep!
Op 23 maart 2001 16:28 schreef kwanten het volgende:
Oftewel gewoon eindexamen stunt?
*das pas een stunt man!
quote:*uitlach*
Op 23 maart 2001 18:07 schreef hoe-die-nie het volgende:
Je zou ook gewoon netjes de lessen kunnen gaan volgen... zijn ze vast niet gewend*das pas een stunt man!
lijkt me een strak plan
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |