abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 20 maart 2001 @ 16:44:19 #1
8448 schizofreen
morgen maak ik er een eind aan
pi_844640
Wij hebben binnekort Laatste School Dag. Eigenlijk laaste les dag maar LSD klinkt beter

Behlave at iedereen die dag strontbezopen en stoned door het gebouw loopt (inclusief leraren ), moeten we nog echt een goede stunt hebben, iets waar we het liefst de krant mee halen. Wie heet er eem goed idee. Het mag best een beetje geld kosten maar ook weer niet de spuigaten uitlopen.

Ik kan vertellen dat we een_pas_ verbouwde school hebben en nu ziet alles er nog erg mooi wit en netjes uit. Bovendien hebben wen een kelder als garderobe van +/- 3600 m^2 dus daar moet ook wel iets mee te doen zijn.

Wie helpt mij

[additional info]
school websites: officiele-door leerlingen gemaakt-leerlingen site

*kenettergek*
pi_844695
MAVO?
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_844711
Wat voor grap moet het worden?
iets in de trant van alle leraren op een rodeo stier.
of meer iets van 50 muizen loslaten in de gangen
Aangezien het een nieuw gebouw is zullen ze je het niet in dank afnemen als je het gebouw zelf verpest.

Haal bv. voor f50 (€25) aan rooktabletten bij een feetsartikelen winkel gooi deze in een blik met gaatjes aansteken en wegewezen.
dit laat geen schade achter aan het gebouw deze rook is niet giftig en het brandalarm word meteen getest. (heb deze zelf uitgevoerd en was een daverend succes. hadden ook net een nieuw gebouw en mochten eigenlijk niets doen was gezegd. )

ik had zo'n goeie signature zo eentje die blijft hangen, maar ja nu ben ik hem vergeten.
  dinsdag 20 maart 2001 @ 17:05:29 #4
8448 schizofreen
morgen maak ik er een eind aan
pi_844733
quote:
Op 20 maart 2001 16:56 schreef Strolie75 het volgende:
MAVO?
bijna goed.... VWO
*kenettergek*
  dinsdag 20 maart 2001 @ 20:19:46 #5
2397 MacBeth
dum-dum-BOOM-dum-*crash*
pi_845497
Wikkel het COMPLETE schoolgebouw in krantenpapier.
Down[br]Under
  dinsdag 20 maart 2001 @ 20:27:08 #6
8669 Qarinx
Fashionista!
pi_845548
Wij hebben ook zo een dag..alleen mag ie niet meer op school gehouden worden
Dit komt door een uit de hand gelopen stuntdag 2 jaar geleden..politie moest worden ingeschakeld, auto's waren beschadigd..anywayz slechte naam voor onze school dus nu moet het ergens anders gehouden worden en is dan alleen voor de eindexamen kandidaten zodat de andere leerlingen ongestoord les kunnen hebben.. Het is dus geen ene moer meer aan..omdat het altijd leuk was om de rest van de school te terroriseren.. heb nu dus ook geen flauw idee wat er gedaan gaat worden...ergens op een afgelegen grasveld fijn alleen met de 6e klas feestje bouwen

Je moet dus maar iets bedenken waardoor je niet te veel schade aanricht en je het niet verkloot voor de toekomstige eind examen klassen.. beetje jammer is dat..

Brave meisjes komen in de hemel, brutale overal...
  dinsdag 20 maart 2001 @ 20:31:09 #7
2397 MacBeth
dum-dum-BOOM-dum-*crash*
pi_845572
Zoveel mogelijkheden. Steek de leraren in apepakken en laat ze rondparaderen. Haal alle leraren die in de buurt wonen om half vijf uit hun bed voor verplichte ochtendgymnastiek op school + ontbijt. Maak een dealtje met het boekenfonds om alle boeken die toch weggegooid worden ritueel te verbranden. Zet alle stoelen in de gymzaal. Hou een openbare rechtszaak tegen een aantal leraren ("omdat U, meneer X, tegen tafels oprijd (gebeurd bij ons, echt waar ) veroordelen wij u tot..." ... een emmer water eroverheen, of zorg voor een echte kooi en geef ze 3 lesuren celstraf...

Mogelijkheden zat.

Down[br]Under
  vrijdag 23 maart 2001 @ 15:04:54 #8
2472 punks
gewoon lekker klein!!
pi_857166
brandslangetje?
Dat je een minderwaardigheidscomplex hebt, wil nog niet zeggen dat je niet dom en lelijk bent.
  vrijdag 23 maart 2001 @ 15:07:02 #9
2283 speedcore
uw reclame hier
pi_857174
alle deuren dichttimmeren(of lassen, nog leuker)

paar rollen prikkeldraad om het gebouw heen

zwembad van de kelder maken

rattenplaag in de kantine loslaten

alle begroeiing vervangen door wietplanetn en papaver

ehhhhhh....

etc etc

opinions are like assholes. they all stink except for mine, which smells like roses
pi_857225
Huur een D.J. en om 08.00 Party'en!!
  vrijdag 23 maart 2001 @ 16:28:35 #11
4354 kwanten
Is goed bezig!
pi_857438
Oftewel gewoon eindexamen stunt?
pi_857770
quote:
Op 23 maart 2001 16:28 schreef kwanten het volgende:
Oftewel gewoon eindexamen stunt?
jep!
Upon initial contact with ScareFreak
I had envisioned him to be an ill-mannered and psychologically unstable man
pi_857837
Je zou ook gewoon netjes de lessen kunnen gaan volgen... zijn ze vast niet gewend

*das pas een stunt man!

So pardon me while I burn and rise above the flame.
pi_857884
quote:
Op 23 maart 2001 18:07 schreef hoe-die-nie het volgende:
Je zou ook gewoon netjes de lessen kunnen gaan volgen... zijn ze vast niet gewend

*das pas een stunt man!

*uitlach*

lijkt me een strak plan

Upon initial contact with ScareFreak
I had envisioned him to be an ill-mannered and psychologically unstable man
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')