quote:Op donderdag 6 april 2006 19:00 schreef methodmich het volgende:
En dat blonde danshuppelgrietje toch ook?
Hmm dat is één van hun beste nummers naar mijn bescheiden mening. Flaming Lips is vaak wel even wennen, niet na één keer luisteren in de prullenbak gooien dus.quote:Op vrijdag 7 april 2006 17:13 schreef Meeg het volgende:
Wat een zout nummer zeg, Race for the price..Geen leuke muziek vind ik
![]()
En anders kun je altijd beginnen met iets minder 'vreemde' nummers, als Waitin' for a Superman of A Spoonful Weighs a Ton.quote:Op vrijdag 7 april 2006 17:22 schreef spacemangraig het volgende:
[..]
Hmm dat is één van hun beste nummers naar mijn bescheiden mening. Flaming Lips is vaak wel even wennen, niet na één keer luisteren in de prullenbak gooien dus.
quote:Op vrijdag 7 april 2006 20:52 schreef thijsdetweede het volgende:
Beginnen doe je natuurlijk met de hits. Superman, Jelly, of het Yusuf Islam nummer.
Oh ja, kan het niet laten michel: Wat vind jij van Yankee Hotel Foxtrot?
Voor mij was 'Do You Realize' de eerste kennismaking.quote:Op vrijdag 7 april 2006 17:30 schreef Grobbel het volgende:
[..]
En anders kun je altijd beginnen met iets minder 'vreemde' nummers, als Waitin' for a Superman of A Spoonful Weighs a Ton.
Dat is toch wel bekend??quote:Op vrijdag 7 april 2006 20:52 schreef thijsdetweede het volgende:
Oh ja, kan het niet laten michel: Wat vind jij van Yankee Hotel Foxtrot?
Dat vind ik eigenlijk een verschrikkelijk nummerquote:Op vrijdag 7 april 2006 23:20 schreef webfreak het volgende:
[..]
Voor mij was 'Do You Realize' de eerste kennismaking.
Dat nummer is ook lekker catchy. Een echte 'hit' als je 't mij vraagt.
Echt waar? Ik vind het een heerlijk nummer.quote:Op zaterdag 8 april 2006 19:24 schreef spacemangraig het volgende:
[..]
Dat vind ik eigenlijk een verschrikkelijk nummer![]()
Ik had al gelijk meerdere nummers gedownload, maar het is gewoon niet mijn muziek..quote:Op vrijdag 7 april 2006 17:22 schreef spacemangraig het volgende:
[..]
Hmm dat is één van hun beste nummers naar mijn bescheiden mening. Flaming Lips is vaak wel even wennen, niet na één keer luisteren in de prullenbak gooien dus.
Maar niemand vraagt je wat, dus waarom zou je daar antwoord op geven.quote:Op vrijdag 7 april 2006 23:20 schreef webfreak het volgende:
[..]
Voor mij was 'Do You Realize' de eerste kennismaking.
Dat nummer is ook lekker catchy. Een echte 'hit' als je 't mij vraagt.
klinkt inderdaad wat harder en minder gepolijstquote:Op vrijdag 14 april 2006 15:47 schreef methodmich het volgende:
Aparter. Luister naar Transmissions From The Satellite Heart bijvoorbeeld. Latere werk is wat gepolijster.
Ja ik heb ook zin in het concert.quote:Op maandag 24 april 2006 19:32 schreef sn7ke het volgende:
Jeeej, paradiso is alweer een paar daagjes uitverkocht, en donderdag komt steeds dichterbij!
Hee, grappig. Ik zag hem ook, maar ik dacht dat het gewoon iemand was die heel erg op hem leek.quote:Op vrijdag 28 april 2006 00:49 schreef Wepeel2 het volgende:
(...)
Ik zag na de show Tom Barman van dEUS (...) ook nog rondlopen(...)
dat was vrij triest, niet?quote:Op zaterdag 29 april 2006 19:17 schreef Croupouque het volgende:
Die mensen in de alien- en kerstmanpakken, wat waren dat voor personen? Waren het Nederlandse fans, of reizen ze de Flaming Lips overal achterna?
Het was even leuk, maar om nou een heel optreden lang een beetje houterig aan de zijkant van het podium te dansen...quote:
Dat zijn fans die ze voor de show ronselen. Tijdens de vorige show hadden ze mensen in dierenpakken.quote:Op zaterdag 29 april 2006 19:17 schreef Croupouque het volgende:
Die mensen in de alien- en kerstmanpakken, wat waren dat voor personen? Waren het Nederlandse fans, of reizen ze de Flaming Lips overal achterna?
wel erg toevallig dat het allemaal redelijk aantrekkelijke vrouwen waren, of zouden ze de lelijkere fans alienmaskers gegeven hebben..quote:Op zaterdag 29 april 2006 23:28 schreef Wepeel2 het volgende:
[..]
Dat zijn fans die ze voor de show ronselen. Tijdens de vorige show hadden ze mensen in dierenpakken.
En ik vind het niet triest. Is toch geweldig als je als fan een concert van je favo band op het podium mag meemaken. Dat lijkt me ook onderdeel van het hele idee.
Al wordt die stream nu waarschijnlijk tot ruim boven de capaciteit geladen door veel te veel fans, want af en toe houdt ie er ineens mee op of wil ie zelfs niet eens meer verschijnen.quote:Op donderdag 17 september 2009 20:25 schreef Grobbel het volgende:
En op de homepage van colbertnation.com kun je het hele album zelfs streamen (link linksbovenin).Is online tot volgende week maandag.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |