Waarom zou je het niet doen?quote:Op zondag 19 februari 2006 19:17 schreef spacemangraig het volgende:
Ik zit te twijfelen of ik een kaartje voor het concert zal kopen..
Ja ik wil ze ook wel graag zien, maar weet nog niet of ik iemand mee kan krijgen, en bovendien is het ook weer 20,- en ben momenteel nogal armquote:Op zondag 19 februari 2006 20:08 schreef Wepeel2 het volgende:
[..]
Waarom zou je het niet doen?
Live zijn ze erg tof hoor.
Bedankt, ik ga het er eens even naast leggenquote:Op dinsdag 14 februari 2006 18:38 schreef Wepeel2 het volgende:
Even wat meer info over het nieuwe album. Voor personen die deze tekst nog niet gelezen hebben. Een uitleg over de verschillende tracks op het album.
[..]
quote:Op woensdag 22 maart 2006 09:28 schreef Z het volgende:
Flaming Lips Cover "Bohemian Rhapsody"
Ziet er wel gezellig uit.
quote:Op woensdag 22 maart 2006 09:28 schreef Z het volgende:
Flaming Lips Cover "Bohemian Rhapsody"
Ziet er wel gezellig uit.
Precies. En Queen zelf is uiteraard ook niet al te serieus te nemen.quote:Op woensdag 22 maart 2006 19:13 schreef methodmich het volgende:
Past wel bij de Lips natuurlijk!
En daar ben ik het verder ook wel mee eens.quote:Op woensdag 22 maart 2006 19:17 schreef Wepeel2 het volgende:
[..]
Precies. En Queen zelf is uiteraard ook niet al te serieus te nemen.![]()
Baseer je dit alleen maar op het cijfer en de uitgesproken mening erin dat deze plaat niet zo "great" is, of heb je nog onderbouwde stijltechnische of muziekgerelateerde kritiek te uiten? Ik zie er niet echt veel mis mee eigenlijk.quote:Op dinsdag 4 april 2006 14:08 schreef T.haha.ijs het volgende:
Haha, de review van Pitchfork is bijna net zo slecht geschreven als de gemiddelde Nieuwe Revu recensie!
Omdat de ervaring mij leert dat de platen die ik goed vind op Pitchfork vaak zeer laag scoren. En andersom.quote:Op maandag 3 april 2006 20:43 schreef Z het volgende:
Wat bedoel je daarmee?
Ik vind de reviews van nieuwe Revu eigenlijk ook wel lekker compact en leuk geschreven. Vaak met een knipoog of wat overdrijving. Dat mag ik wel.quote:Op dinsdag 4 april 2006 14:20 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Baseer je dit alleen maar op het cijfer en de uitgesproken mening erin dat deze plaat niet zo "great" is, of heb je nog onderbouwde stijltechnische of muziekgerelateerde kritiek te uiten? Ik zie er niet echt veel mis mee eigenlijk.
Je komt er tenminste eerlijk voor uitquote:Op dinsdag 4 april 2006 18:57 schreef methodmich het volgende:
[..]
Omdat de ervaring mij leert dat de platen die ik goed vind op Pitchfork vaak zeer laag scoren. En andersom.
Eens.quote:Op woensdag 5 april 2006 19:19 schreef Z het volgende:
Alleen recensie-inhoudelijk zou je dat kunnen zeggen, met de cijfers ben ik het bijna altijd eens.
Ik ook. Behalve toen ze Black one van Sunn 0)) een hoog cijfer gaven, jezus wat een t*fusherrie. En die hiphopophemeling van ze gaat vaak ook wat te ver. Die decenia lijsten van ze zijn trouwens ook erg ok.quote:
Ophemeling van Hiphop? Op Pitchfork? Juist op dat gebied lopen ze vaak flink achter de feiten aan hoor. Die nieuwe mixtape van Talib (2005) werd bijvoorbeeld pas deze week gerecenseerd. Ze oriënteren zich absoluut breder dan een aantal jaar geleden, maar de nadruk ligt nog steeds op witte muziek.quote:Op woensdag 5 april 2006 19:55 schreef spacemangraig het volgende:
[..]
Ik ook. Behalve toen ze Black one van Sunn 0)) een hoog cijfer gaven, jezus wat een t*fusherrie. En die hiphopophemeling van ze gaat vaak ook wat te ver. Die decenia lijsten van ze zijn trouwens ook erg ok.
Ik bedoel ook niet dat ze veel hiphop recenseren, maar meer dat als ze het dan wel een keer doen dat het dan meteen geniaal zou moeten zijn.. bijv. met Kanye West.quote:Op donderdag 6 april 2006 17:37 schreef DaisyDuke het volgende:
[..]
Ophemeling van Hiphop? Op Pitchfork? Juist op dat gebied lopen ze vaak flink achter de feiten aan hoor. Die nieuwe mixtape van Talib (2005) werd bijvoorbeeld pas deze week gerecenseerd. Ze oriënteren zich absoluut breder dan een aantal jaar geleden, maar de nadruk ligt nog steeds op witte muziek.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |