abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_12635644
De single Race for the Prize kon je toch synchroon met een track van het album draaien o.i.d.? Ik kan de single niet meer vinden . Misschien dat iemand er meer van weet?
pi_12636839
Niemand??
pi_12641865
Het enige wat ik van synchroon draaien bij de Flaming Lips heb meegekregen is dat hun 4-cd album Zaireeka gelijktijdig gedraaid moet kunnen worden. Wat door de een overigens wel werd gewaardeerd (hilarisch, fantastisch, heb ik horen zeggen) en door een ander tot idioterie werd bestempeld. Zo zie je maar weer dat geniaal en gestoord dicht bij elkaar liggen

zelf ben ik helaas een te arm student om 4 cd's tegelijk te kunnen draaien. lijkt me wel een ervaring op zich

park that car
drop that phone
sleep on the floor
dream about me
  vrijdag 22 augustus 2003 @ 21:46:07 #4
56758 Aschkael
Hitler bad, Aschkael good
pi_12642513
what he said...

Flaming Lips nogal overrated...tuurlijk hebben ze leuke liedjes (This here giraffe bijv) en het concept van Zaireeka is erg grappig en origineel, maar vooral de Soft Bulletin was wel erg zwaar gehyped en viel eik achteraf nogal tegen...heb hem het laatste jaar misschien twee keer gedraaid.

Yo la tengo...veel leuker

= there is a light that never goes out =
pi_12654489
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2003 21:46 schreef Aschkael het volgende:
what he said...

Flaming Lips nogal overrated...tuurlijk hebben ze leuke liedjes (This here giraffe bijv) en het concept van Zaireeka is erg grappig en origineel, maar vooral de Soft Bulletin was wel erg zwaar gehyped en viel eik achteraf nogal tegen...heb hem het laatste jaar misschien twee keer gedraaid.

The Soft Bulletin is geen gehypede plaat.

Ik heb Flaming Lips dit jaar nog live gezien. Compleet gestoord, maar wel erg leuk.

En natuurlijk is Yo La Tengo ook leuk.

Hmmzz....
  dinsdag 24 januari 2006 @ 09:37:55 #6
56690 DaisyDuke
In Coffee We Trust!
pi_34404893
quote:
Flaming Lips Unveil Mystics Tracklist

Matthew Solarski reports:
Deep beneath that fuzzy, sugary, rainbow-colored visage, we all know what the Flaming Lips are truly about: violence. Consider the evidence! They're following up the much-ballyhooed Yoshimi Battles the Pink Robots with yet another opus to bellicosity, At War With the Mystics. Of all the tracks they could have chosen to lead a recent EP, they choose "Fight Test". And let's not forget 1992's major-label leap Hit to Death in the Future Head.

Now we have this, the official tracklist for At War With the Mystics, due out April 4 on Warner Bros. Records. Just take a peek below for more glimmers of violence. Rebellions? Most assuredly violent. More references to ambulances and their drivers? Violence implied. Pompeii? Totally decimated by a violent volcano, dudes. See for yrself:

01 The Yeah Yeah Yeah Song
02 Free Radicals
03 The Sound of Failure/It's Dark...Is It Always This Dark??
04 My Cosmic Autumn Rebellion
05 Vein of Stars
06 The Wizard Turns On...
07 It Overtakes Me/The Stars Are So Big, I Am So Small...Do I Stand a Chance?
08 Mr. Ambulance Driver
09 Haven't Got a Clue
10 The W.A.N.D.
11 Pompeii Am Gotterdammerung
12 Goin' On

The Lips, ever hep to the times, will unleash At War With the Muggles--er, Mystics-- in both regular and special edition format, the latter featuring "extra tracks, videos and a 5.1 audio mix", according to Billboard.

Since its digital release last week, "The W.A.N.D." has become a staple of iPod nanos everywhere. So has "Mr. Ambulance Driver", having turned up on last year's Wedding Crashers soundtrack. Speaking about the latter track, Lips frontman Wayne Coyne disclosed the following to Billboard: "Every time I hear it, I think Flaming Lips fans will get it and like it. The metaphors and the ideas in the waiting for the ambulance or something to come and save you still hit me." Hitting? There they go again with the violence.

Coyne and company play out their War wares first at March's Langerado Music Festival, then over four dates across the UK in April. A full-blown, extravagant-beyond-comprehension tour will no doubt follow, dates to be announced.

Pitchfork
1,000,000 demons can't be wrong...
pi_34419457
Heb jij toevallig die al eerder verschenen tracks al gehoord DD? Zo ja, hoe zijn ze?
xenofoob, misantroop, antiloop, limonadesiroop.
pi_34425488
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2003 21:46 schreef Aschkael het volgende:
what he said...

Yo la tengo...veel leuker
Zowel The Soft Bulletin als Transmissions from the Satellite heart zijn fantastisch. Yoshimi vond ik niet zo heel erg goed, de rest moet ik nog horen.

Wat heeft Yo la tengo er mee te maken?
'Paul McCartney krijgt een award van niemand minder dan Bono' - Beau van Erven Dorens.
http://www.last.fm/user/spacemangraig
  dinsdag 24 januari 2006 @ 21:08:49 #9
28030 Grobbel
In Toffee We Crust!
pi_34425813
Nog even voor de volledigheid, dit topic hebben we, ondanks de titel, gedurende drie jaar als centraal Flaming Lips-topic gebruikt. Maar klaarblijkelijk maken we nu alsnog de switch (kunnen we die andere niet beter hernoemen of zo, trouwens? Heb je ook meteen een veel betere OP ).

Flaming Lips - Yoshimi battles the pink robots

En ik ben in ieder geval benieuwd naar de nieuwe plaat.
  woensdag 25 januari 2006 @ 10:18:49 #10
56690 DaisyDuke
In Coffee We Trust!
pi_34438775
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 17:48 schreef Wepeel2 het volgende:
Heb jij toevallig die al eerder verschenen tracks al gehoord DD? Zo ja, hoe zijn ze?
Bedoel je die gelekte tracks van het nieuwe album? Nee, die heb ik nog niet gehoord.

Ben wel benieuwd of Justin Timberlake z'n stempel op het nieuwe Lips album heeft weten te drukken. Ze hebben immers fijne jamsessies met 'm gehad, naar het schijnt.
pi_34449588
Lijkt me leuk om Coyne van die befaamde Timberlake oehs te horen slaken.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  woensdag 25 januari 2006 @ 20:58:49 #12
3527 Wepeel2
zoals het is
pi_34460097
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 10:18 schreef DaisyDuke het volgende:

[..]

Bedoel je die gelekte tracks van het nieuwe album? Nee, die heb ik nog niet gehoord.
Nou ja gelekt. Mr. Ambulance Driver is vorig jaar al verschenen op de soundtrack van Wedding Crashers en The W.A.N.D. is nu als betaalde download te verkrijgen.

Ik heb Mr. Ambulance Drivers inmiddels gevonden. Het is wel aardig, maar voor Flaming Lips begrippen enigzins braaf en het bevat wel erg veel herhaling.
  vrijdag 27 januari 2006 @ 11:11:12 #13
28030 Grobbel
In Toffee We Crust!
pi_34510669
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 10:18 schreef DaisyDuke het volgende:

Ben wel benieuwd of Justin Timberlake z'n stempel op het nieuwe Lips album heeft weten te drukken. Ze hebben immers fijne jamsessies met 'm gehad, naar het schijnt.
Als ik zie wat Justin Timberlake met zijn "magic touch" wist te doen met the Black Eyed Peas, hou ik m'n hart vast.
  vrijdag 27 januari 2006 @ 14:51:03 #14
56690 DaisyDuke
In Coffee We Trust!
pi_34517687
Hem de schuld geven van de schaamteloze sellout van de BEP is iets te veel eer voor 't schaapje, lijkt me.
pi_34520594
Aan The Flaming Lips kan je weinig verpesten hoor, dat zijn zulke toffe gasten. Die maken zelfs een Borsato-song nog een waar feest!
www.thuisuiteten.nl
  dinsdag 31 januari 2006 @ 19:45:45 #16
28030 Grobbel
In Toffee We Crust!
pi_34657256
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 14:51 schreef DaisyDuke het volgende:
Hem de schuld geven van de schaamteloze sellout van de BEP is iets te veel eer voor 't schaapje, lijkt me.
Joh.

Maar goed, heb Mr. Ambulance Driver ondertussen ook gehoord. Niet echt wat je van een Flaming Lips track verwacht, maar op zich klinkt het niet eens zo gek als Wayne Coyne zijn geweeklaag wat meer onder controle houdt dan normaal. Al sluit ik me bij Wepeel2 aan dat het nummer aan het monotone grenst, beetje flets.
  woensdag 1 februari 2006 @ 19:04:31 #17
28030 Grobbel
In Toffee We Crust!
pi_34689053
Met dat andere nieuwe nummer, The W.A.N.D., kan ik weer helemaal niks. Klinkt als een afgekeurde Jamiroquai-demo, niet echt wat ik van the Flaming Lips zou verwachten. Hopelijk is niet het hele album zo, en klinkt het nummer wat "logischer" in de context van het album.
pi_34721199
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 19:04 schreef Grobbel het volgende:
Klinkt als een afgekeurde Jamiroquai-demo,
*ril*
pi_34827566
Ik snap de Flaming Lips niet echt... volgens mij is het me nog nooit gelukt om een heel album van die gasten te luisteren. Sommige nummers, zoals Race for the Prize of dat ene nummer dat lijkt op dat nummer van Cat Stevens, zijn heel mooi maar er staan altijd een paar tracks op die CD's die me echt misselijk maken, met lelijke orgels en zoetsappig gekweel en zo.
  dinsdag 7 februari 2006 @ 14:08:44 #20
15967 Frollo
You know I am a righteous man
pi_34827648
De Flaming Lips staan hoog in mijn recommendations-lijstje op Audioscrobbler, dus ik moet ze toch eens gaan luisteren. Ik heb inmiddels Yoshi in huis gehaald, is dat een goeie instapplaat?
pi_34836339
Nou, ik zou gewoon Transmissions From The Satellite Heart of The Soft Bulletin nemen dan. Legendarische platen.
www.thuisuiteten.nl
  dinsdag 7 februari 2006 @ 20:10:18 #22
3527 Wepeel2
zoals het is
pi_34839526
En neem dan meteen Clouds Taste Metallic er ook bij. Dan heb je wel de beste platen.
  donderdag 9 februari 2006 @ 20:52:40 #23
56690 DaisyDuke
In Coffee We Trust!
pi_34913864
27 april in Paradiso. Dat u 't even weet.
pi_34914268
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 20:52 schreef DaisyDuke het volgende:
Jezus, 27 april Flaming Lips, 8 mei Belle and Sebastian.
'Paul McCartney krijgt een award van niemand minder dan Bono' - Beau van Erven Dorens.
http://www.last.fm/user/spacemangraig
pi_34914423
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 20:52 schreef DaisyDuke het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH.

Ik bedoel.

Leuk.

Vergat ik even cool te blijven.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')