Nou aangezien ik de buik vol had van die asso marokkanen de laatste tijd heb ik het recht in eigen handen genomen. Mijn zusje is vanmiddag zoals te lezen was aangerand en gestalkt door een groep marokanen. Ze voelde zich zo bedreigd dat ze een winkel in was gevlucht om mijn vader te bellen die haar is komen halen.
Ik als grote broer laat het hier natuurlijk niet bij zitten. Ik heb een vriend opgebeld die ook niet slap is gebouwd en we zijn er eens eventjes naar toe gegaan.
Mijn zusje is meegegaan en wilde op veilige afstand het tuig aanwijzen zodat wij er eventjes heen gingen voor een goed gesprek
De marokkanen stonden idd op de plek waar ze zijn begonnen om mijn zusje te achtervolgen en uit te schelden en aan te randen.
Namelijk bij de automatiek op de markt in helmond. Mijn zusje wees ze van grote afstand aan en is met haar vriendin blijven staan. De gene die haar het meeste betaste was degene met de gele met rode hilfiger jas.
Ik ben natuurlijk er heen gelopen met die maat van me en ze stonden daar met een 5 man en scooters om hun heen. Allemaal rond de 16 jaar zo te zien.
Ik heb eerst gezegd hebben jullie vanmiddag mijn zusje lastig gevallen. Ze begonnen meteen op zo'n irritant toontje (dat alleen marokkanen kunnen doen): Rot op man, ik weet van niks val me niet lastig man.....
Dus ik zeg nog een keer weet jij heel zeker dat jij mijn zusje niet hebt lastig gevallen (beschrijving gegeven) en zegt ie met dat gele jasje (weer op het zelfde irritante toontje): Die hoer moet je haar mond houden ik heb niks gedaan. De andere marokaantjes lachte. En riepen "zie hem man........ tsssssss tsssssss"
Dus ik zeg woedend ohh en nu weet je in een keer wel wie ik bedoel. Toen ie weer rot op zei verloor ik helaas de controle en stampte eerst zijn scooter om. (weet niet eens of die van hem was maar hij hing er tegen aan).
Die andere marokanen begonnen te schelden en te flippen en de jongen met het gele jasje werd al iets stiller toen ik erg intimiderend over kwam.
Die 4 andere marokanen begonnen te dreigen enzo en wat andere dingen te roepen. Die marokkaan met het gele jasje was weer op power daardoor en riep van betalen schade van mijn scooter enzo!!
Toen zei ik van wat zei jij over mijn zusje.......... Zegt ie woedend rot op met die kut hoer die vroeg er zelf om!
Ik heb toen lichtjes agressief die marokkaan met het gele jasje 2 keer redelijk hard zijn moslim hoofdje geslagen........
Vriend van me heeft een andere marokaan die een grote mond had paar keer geduwd dat ie stil moest zijn. Die marokaan wilde uithalen naar mijn vriend toe. Mijn vriend hield hem tegen en toen rende hij weg. Vriend van me er natuurlijk achter aan en pakte hem meteen en smeet hem hardhandig op de klinkers. Een paar goede stompen volgende hierna.Vervolgens loopt ie terug en stampt ie nog een paar keer tegen die scooter aan die ik op de grond had getrapt.
IK heb toen gezegd dat als ie mijn zusje nog 1 lastig valt en aanraakt dat ik hem het ziekenhuis in zou slaan. dufde . Maar helaas zei onze knoflook stinkende vriend niks meer en hij keek me nogal angstig aan.
Die andere 3 marokanen die erbij stonden deden eigenlijk HELEMAAL niets stonden er gewoon bij te gapen met grote ogen.
Daarna zijn we tevreden terug gelopen hebben ze nog een hoop dingen lopen roep zoals jij gaat mijn scooter betalen......... jij bent dood..... ik krijg je nog.... ik haal die en die erbij.....en wat dingen in een voor mijn onbekende taal.
Al deze dingen werden naar mijn hoofd gegooid met het bekende irritante marokkaanse/nederlandse manier van praten.
Uiteindelijk dus een succes geworden en het voelt opgelucht aan.
Ik sta eigenlijk nog beetje te flippen van de woede dat ze nog zo'n grote bek hebben maar ja dat is ook te zien na het stuk tekst.........
Mochten er nog vragen zijn hoor ik het wel...........
quote:Samenvatting in drie regels, kan dat?
Op vrijdag 22 augustus 2003 17:12 schreef Dealer het volgende:
Mochten er nog vragen zijn hoor ik het wel...........
quote:En? Ben je er al uit?
Op vrijdag 22 augustus 2003 17:13 schreef QyRoZ het volgende:
Is dit een klacht?
quote:Nederlander boos op marokkaan.
Op vrijdag 22 augustus 2003 17:13 schreef SunChaser het volgende:[..]
Samenvatting in drie regels, kan dat?
quote:marokkanen pesten zusje, TS is kwaad, haalt vriend erbij en slaan marokkanen in elkaar..
Op vrijdag 22 augustus 2003 17:13 schreef SunChaser het volgende:[..]
Samenvatting in drie regels, kan dat?
Erg stoer...
[Dit bericht is gewijzigd door DJKoster op 22-08-2003 17:18]
quote:Ow. En de klacht is dan?
Op vrijdag 22 augustus 2003 17:18 schreef Muizig het volgende:
Nederlander boos op marokkaan.
Nederlander molt scooter en slaat de marokkaan in elkaar.
Nederlander voelt zich opgelucht.
quote:slotje dan maar
Op vrijdag 22 augustus 2003 17:18 schreef Muizig het volgende:[..]
Tis misschien niet helemaal netjes, maar wel een begrijpelijke reactie van de TS...
"...en DAT zouden meer mensen moeten doen! "
quote:Het kan in twee regels...
Op vrijdag 22 augustus 2003 17:18 schreef Muizig het volgende:[..]
Marokkaan rand meisje aan
Broer van meisje gaat verhaal halen.
quote:Neeeheeeee, een kijk-eens-hoe-stoer-ik-ben topic
Op vrijdag 22 augustus 2003 17:13 schreef QyRoZ het volgende:
Is dit een klacht?
en ik willem niet in ONZ hebben!
Stel dat ze nu met z'n 10-en je zusje weer aanranden.. ga jij dan met 5 vrienden terug om te beuken (enzovoorts)...
Maarja.. wat moet je doen.. politie bellen zeker
Gemengde gevoelens.. ben 'blij' dat het goed is afgelopen.. hier in de buurt loopt het meestal uit op steekpartijen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |