abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_12635583
Zusje aangerand door marokkanen.
^^^^^^^^^^^^^^
Voor degene die de voor geschiedenis niet kennen verwijs ik je even naar een ander klaag topic van mij!!
Aangezien dit een nieuw klaag topic is!

Nou aangezien ik de buik vol had van die asso marokkanen de laatste tijd heb ik het recht in eigen handen genomen. Mijn zusje is vanmiddag zoals te lezen was aangerand en gestalkt door een groep marokanen. Ze voelde zich zo bedreigd dat ze een winkel in was gevlucht om mijn vader te bellen die haar is komen halen.
Ik als grote broer laat het hier natuurlijk niet bij zitten. Ik heb een vriend opgebeld die ook niet slap is gebouwd en we zijn er eens eventjes naar toe gegaan.

Mijn zusje is meegegaan en wilde op veilige afstand het tuig aanwijzen zodat wij er eventjes heen gingen voor een goed gesprek

De marokkanen stonden idd op de plek waar ze zijn begonnen om mijn zusje te achtervolgen en uit te schelden en aan te randen.
Namelijk bij de automatiek op de markt in helmond. Mijn zusje wees ze van grote afstand aan en is met haar vriendin blijven staan. De gene die haar het meeste betaste was degene met de gele met rode hilfiger jas.

Ik ben natuurlijk er heen gelopen met die maat van me en ze stonden daar met een 5 man en scooters om hun heen. Allemaal rond de 16 jaar zo te zien.

Ik heb eerst gezegd hebben jullie vanmiddag mijn zusje lastig gevallen. Ze begonnen meteen op zo'n irritant toontje (dat alleen marokkanen kunnen doen): Rot op man, ik weet van niks val me niet lastig man.....
Dus ik zeg nog een keer weet jij heel zeker dat jij mijn zusje niet hebt lastig gevallen (beschrijving gegeven) en zegt ie met dat gele jasje (weer op het zelfde irritante toontje): Die hoer moet je haar mond houden ik heb niks gedaan. De andere marokaantjes lachte. En riepen "zie hem man........ tsssssss tsssssss"

Dus ik zeg woedend ohh en nu weet je in een keer wel wie ik bedoel. Toen ie weer rot op zei verloor ik helaas de controle en stampte eerst zijn scooter om. (weet niet eens of die van hem was maar hij hing er tegen aan).
Die andere marokanen begonnen te schelden en te flippen en de jongen met het gele jasje werd al iets stiller toen ik erg intimiderend over kwam.

Die 4 andere marokanen begonnen te dreigen enzo en wat andere dingen te roepen. Die marokkaan met het gele jasje was weer op power daardoor en riep van betalen schade van mijn scooter enzo!!
Toen zei ik van wat zei jij over mijn zusje.......... Zegt ie woedend rot op met die kut hoer die vroeg er zelf om!

Ik heb toen lichtjes agressief die marokkaan met het gele jasje 2 keer redelijk hard zijn moslim hoofdje geslagen........

Vriend van me heeft een andere marokaan die een grote mond had paar keer geduwd dat ie stil moest zijn. Die marokaan wilde uithalen naar mijn vriend toe. Mijn vriend hield hem tegen en toen rende hij weg. Vriend van me er natuurlijk achter aan en pakte hem meteen en smeet hem hardhandig op de klinkers. Een paar goede stompen volgende hierna.Vervolgens loopt ie terug en stampt ie nog een paar keer tegen die scooter aan die ik op de grond had getrapt.

IK heb toen gezegd dat als ie mijn zusje nog 1 lastig valt en aanraakt dat ik hem het ziekenhuis in zou slaan. dufde . Maar helaas zei onze knoflook stinkende vriend niks meer en hij keek me nogal angstig aan.

Die andere 3 marokanen die erbij stonden deden eigenlijk HELEMAAL niets stonden er gewoon bij te gapen met grote ogen.

Daarna zijn we tevreden terug gelopen hebben ze nog een hoop dingen lopen roep zoals jij gaat mijn scooter betalen......... jij bent dood..... ik krijg je nog.... ik haal die en die erbij.....en wat dingen in een voor mijn onbekende taal.
Al deze dingen werden naar mijn hoofd gegooid met het bekende irritante marokkaanse/nederlandse manier van praten.

Uiteindelijk dus een succes geworden en het voelt opgelucht aan.
Ik sta eigenlijk nog beetje te flippen van de woede dat ze nog zo'n grote bek hebben maar ja dat is ook te zien na het stuk tekst.........

Mochten er nog vragen zijn hoor ik het wel...........

Redactie Frontpage vrijdag 22 augustus 2003 @ 17:13:24 #2
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_12635595
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2003 17:12 schreef Dealer het volgende:
Mochten er nog vragen zijn hoor ik het wel...........
Samenvatting in drie regels, kan dat?
pi_12635602
Is dit een klacht?
For great justice!
  vrijdag 22 augustus 2003 @ 17:14:32 #4
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_12635623
When it comes to being Plug 1, it's just me, myself and I
pi_12635663
Stoer hoor Eigenrichting... Denk je dat er nu iets mee opschiet? Kun je je niet op een volwassen manier je woede beheersen!?!?
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
  vrijdag 22 augustus 2003 @ 17:17:32 #6
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_12635689
Ga je nu morgen weer posten als ze bij je langs zijn geweest of je op straat hebben zien lopen, maar deze keer toevallig gewapend en of iets agressiever zijn?
When it comes to being Plug 1, it's just me, myself and I
pi_12635696
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2003 17:13 schreef QyRoZ het volgende:
Is dit een klacht?
En? Ben je er al uit?
For great justice!
  vrijdag 22 augustus 2003 @ 17:18:17 #8
62021 Muizig
Kijkt verbaasd..
pi_12635708
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2003 17:13 schreef SunChaser het volgende:

[..]

Nederlander boos op marokkaan.
Nederlander molt scooter en slaat de marokkaan in elkaar.
Nederlander voelt zich opgelucht.

De hele grote gemene wereld in!
pi_12635712
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2003 17:13 schreef SunChaser het volgende:

[..]

marokkanen pesten zusje, TS is kwaad, haalt vriend erbij en slaan marokkanen in elkaar..

Erg stoer...

[Dit bericht is gewijzigd door DJKoster op 22-08-2003 17:18]

pi_12635715
Eigenlijk is het heft in eigen hand nemen niet goed te praten, maar in dit geval wil ik toch zeggen: hulde
pi_12635724
hulde
-------------------------------------
  vrijdag 22 augustus 2003 @ 17:19:01 #12
37817 Wutangtony
I'll Fok You Up!!!!!!!
pi_12635725
IK WOU DAT IK JOU WAS!!!!!!! BLABABLBALBLABLABLABALBALBALBALALABLABLABALBLABLABLBA
Wat moet je anders?
  Redactie Frontpage vrijdag 22 augustus 2003 @ 17:19:03 #13
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_12635726
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2003 17:18 schreef Muizig het volgende:

Ow. En de klacht is dan?
pi_12635729
Het mag niet, maar 't werkt wel. .
pi_12635731
Aan de andere kant, nu weten ze dat meisjes lastig vallen schade kan brengen aan de scooter. Misschien denken ze volgende keer 2 keer na.
I don't suffer from insanity; I enjoy every minute of it!
pi_12635732
Verwacht wel volwassen gedrag hier. Als ze lastig worden gooi je toch gewoon een EURO ver weg ?! Rennen ze vast achteraan...... Denk dat je je scooter wel kan ruilen voor een vuilniszak....of een schaap...
R/ZoR
  FOK!fossiel vrijdag 22 augustus 2003 @ 17:19:21 #17
8443 cptmarco
it's captain...
pi_12635734
quote:

[..]

slotje dan maar

Tis misschien niet helemaal netjes, maar wel een begrijpelijke reactie van de TS...

pi_12635737
heel goed! moet vaker gebeuren!
  vrijdag 22 augustus 2003 @ 17:19:40 #19
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_12635738

"...en DAT zouden meer mensen moeten doen! "

Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
  vrijdag 22 augustus 2003 @ 17:19:44 #20
12091 Sjaakman
heeft weer wat te zeiken...
pi_12635743
quote:

[..]

Het kan in twee regels...

Marokkaan rand meisje aan
Broer van meisje gaat verhaal halen.

Remember... Chicken is not a meal... It's a sport :P
pi_12635747
Prima opgelost, van de politie ofzo hoef je toch niks te verwachten, en zo heb je die jongens iig duidelijk gemaakt dat dat niet de bedoeling is.
pi_12635748
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2003 17:13 schreef QyRoZ het volgende:
Is dit een klacht?
Neeeheeeee, een kijk-eens-hoe-stoer-ik-ben topic .

en ik willem niet in ONZ hebben!

pi_12635751
goed gedaan
pi_12635754
pi_12635755
Ik hoop dat je trots bent op jezelf.
Enerzijds snap ik je reactie en vind ik hem ergens diep ver weg in m'n duistere kant wel rechtvaardig, echter vrees ik dat je er uiteindelijk nix mee op schiet.

Stel dat ze nu met z'n 10-en je zusje weer aanranden.. ga jij dan met 5 vrienden terug om te beuken (enzovoorts)...

Maarja.. wat moet je doen.. politie bellen zeker

Gemengde gevoelens.. ben 'blij' dat het goed is afgelopen.. hier in de buurt loopt het meestal uit op steekpartijen

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')