Ik schrijf zo weer hoor, ik ga nu eerst wat drinken,
doegie
quote:nou, ik vandaag niet....maar ik ben wel blij voor je...
Op vrijdag 22 augustus 2003 16:38 schreef shmoopy het volgende:
Ik voel me goed.
Daar ben je weer, nadat ik je maarliefst 15min niet heb aangekeken of in je geschreven. Ik was namelijk even druk bezig om al mijn vriendjes en vriendinnetjes voor slet en klootzak uit te schelden, puur omdat ik ongesteld ben. En wat gebeurt er? Ze worden boos en willen me nu niet meer zien. Snappen ze niet dat ik gewoon even depressief ben? Ik mag toch wel eens afreageren?
Nou, tot over 5min lief dagboekje.
doegie
quote:Kijk, tuuk is dit een parodie, maar zo wordt het misschien WEL duidelijk, als het niet anders tot diverse botte hersens doordringt, dan maar zo.
Op vrijdag 22 augustus 2003 16:43 schreef addie84 het volgende:
offtopic: nu ben ik een zeikerd, maar heb liever een serieus topic, waar alleen serieuze mensen reageren, maar schijnt niet mogelijk te zijn, dan moet het misschien idd maar zo
quote:true, we zullen het zien..
Op vrijdag 22 augustus 2003 16:44 schreef yvonne het volgende:[..]
Kijk, tuuk is dit een parodie, maar zo wordt het misschien WEL duidelijk, als het niet anders tot diverse botte hersens doordringt, dan maar zo.
ontopic:
voel me beter dan ooit!
Ik heb je wel gemist hoor. Toen ik daarnet op de wc zat en even flink moest poepen zag ik sterretjes. Rillingen over mijn rug toen het naarbuiten knalde in die pot, zo heerlijk ontspannend. Ik kan het je zeker aanraden.
Ohja, ik snap trouwens niet waarom niemand mij hier leuk vind. Ze snappen mij gewoon niet
doegie
vandaag voel ik me goed want ik ga vanavond weer donders bierdrinken in het cafe omdat ik nog vakantie heb..
quote:Wordt dit topic toch nog nuttig
Op vrijdag 22 augustus 2003 16:46 schreef Copycat het volgende:
Mental note: niet vergeten te scheren!
Hier gaat alles prima, alleen is dochterlief ziek
Die rotgriep ook
Ondanks dat voel ik me prima
Veel liefs
Nuon
quote:Of dat ze haar mail leest.
Op vrijdag 22 augustus 2003 16:47 schreef yvonne het volgende:
Lief Dagboek,
kun jij ervoor zorgen dat shmoopy op IRC komt?
doegie
quote:Vind je wel lief hoor... als je tenminste die überduffe Tanjaatje stijl niet handhaaft. Daar is zelfs mijn gevoel voor humor niet tegen bestand...
Op vrijdag 22 augustus 2003 16:46 schreef Morpheu$ het volgende:
Lief dagboek,
Ohja, ik snap trouwens niet waarom niemand mij hier leuk vind. Ze snappen mij gewoon niet
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2003 16:48 schreef Copycat het volgende:[..]
Vind je wel lief hoor... als je tenminste die überduffe Tanjaatje stijl niet handhaaft. Daar is zelfs mijn gevoel voor humor niet tegen bestand...
zal ik doen.
doegie
Vandaag zit ik weer op FOK! te baggeren. Mijn mede-FOK!ers worden er soms moedeloos van, maar dat vind ik juist fantastisch Flamen, FiPo's maken, niets is me vandaag te gek. En de admins kunnen me ook nix maken
Zo nu heb ik weer 2 minuten jou mijn aandacht gegeven, nu is het tijd mijn heilige taak voort te zetten.
R.
quote:idd
Op vrijdag 22 augustus 2003 16:48 schreef Copycat het volgende:[..]
Vind je wel lief hoor... als je tenminste die überduffe Tanjaatje stijl niet handhaaft. Daar is zelfs mijn gevoel voor humor niet tegen bestand...
[Dit bericht is gewijzigd door zwaaibaai op 22-08-2003 16:50]
quote:Nou, hebben we in R&P toch ook iets om te lachen
Op vrijdag 22 augustus 2003 16:48 schreef Whistler112 het volgende:
omg LOL ik lach me kapot@ topic
najah, hier gaat het goed
Doegie
het regent tis nat de diek een gat het dooit ik zak door t iees ... tis klote weer !!!
maarja best nog wel katerig nu en verder loopt everything op rolletjes
behalve dan dat ik nog geen kamer in dat klote wageningen heb
wopwop
eerste en waarschijnlijk laatste entry van moi in het dag boek
Ik voel me wat onzeker, mijn ex waarmee het al 4jaar uit is maar waar ik nog steeds niet overheen ben heeft me weer gesmsed. Hij wil neuken zegt hij daarin. Snapt hij dan niet dat ik hierdoor niet weet wat ik moet doen?
ik irriteer me dood aan mensen die de stijl van Doegie overnemen, zeker gezien het feit dat zekere forum admins het nu ook overnemen
Doegie
Ik voel me zo opper geweldig. Vanavond komt mijn ex en gaan we flink neuken. Ik kijk er zo naar uit.
Ik voel me weer verliefd
quote:Komt helemaal goed als ik het zo lees. Jij bent nog niet over hem heen en hij wil weer over jou heen... Wat wil je nog meer?!!
Op vrijdag 22 augustus 2003 16:50 schreef Morpheu$ het volgende:
Lief dagboek,Ik voel me wat onzeker, mijn ex waarmee het al 4jaar uit is maar waar ik nog steeds niet overheen ben heeft me weer gesmsed. Hij wil neuken zegt hij daarin. Snapt hij dan niet dat ik hierdoor niet weet wat ik moet doen?
Ik ga zo in bad en daarna de stad in en dan ga ik weer zuipen maar daar krijg ik een kater van maar dat vertel ik je morgen allemaal wel weer.
Doegie .
quote:Hoi lief dagboek,
Op vrijdag 22 augustus 2003 16:53 schreef Copycat het volgende:[..]
Komt helemaal goed als ik het zo lees. Jij bent nog niet over hem heen en hij wil weer over jou heen... Wat wil je nog meer?!!
Wat leuk, je kan praten. Eindelijk iemand die wat begrijpends terug kan zeggen. Niemand begrijpt me.
Ondertussen ben ik weer down. Ik sprak mijn ex waarmee ik vanavond zou neuken net op msn. Hij werd boos toen ik vroeg of hij wel van mij hield.
Ik snap er werkelijk waar niets meer van.
toedeloe
quote:ik vind het niet zo erg ook, word zelf zoals je zag dat gezeik ook flink zat, ik was ook de persoon die de rel starte nu
Op vrijdag 22 augustus 2003 16:50 schreef yvonne het volgende:[..]
Nou, hebben we in R&P toch ook iets om te lachen
Mag ook weleens een keer hoorDoegie
gaat goed
doegie
Ik las net even de fancy en volgens mij stelde mijn vriendin daar een vraag in vrijen enzo. Ze is wat onzeker
Mooi dat ik dat morgen op school in haar neus kan wrijven. Ik ga zo weer vrienden maken door het aan iedereen te smsen.
Blij dat je zo begrijpend bent lief dagboek.
ohw, ik moet mij haasten, we gaan zo eten zei mam.
doegie
quote:Je eet van 2 walletjes ?
Op vrijdag 22 augustus 2003 16:58 schreef Morpheu$ het volgende:
Hoi lief dagboek,Ik las net even de fancy en volgens mij stelde mijn vriendin daar een vraag in vrijen enzo. Ze is wat onzeker
Mooi dat ik dat morgen op school in haar neus kan wrijven. Ik ga zo weer vrienden maken door het aan iedereen te smsen.
Blij dat je zo begrijpend bent lief dagboek.
Wat ik vandaag allemaal wel niet heb meegemaakt, om je dood aan te ergeren.
Vanmorgen werd ik wakker en sloeg ik de wekker uit ipv op snooze werd ik bijna te laat wakker. Na het douchen duurde het wel 5 hele seconden of ik het grijze t-shirt nam of het grijze polo shirt. Toch maar het polo shirt. Altijd moelijk dat kiezen en het schiet niet op.
Eenmaal in de trein kwamen er weer een paar kleppende wijven in de coupe. ZO KAN EEN MENS TOCH NIET SLAPEN
. Naja, maar van coupe gewisseld en even verder gelezen in mijn krantje voordat ik ging slapen. Eenmaal in Amsterdam aangekomen was ik nog moe en ik kon nieteens koffie kopen, daar ga je dan maar verder, moe en lusteloos op naar de volgende trein. Maar ik moest wel rennen, anders mistte ik hem. Eenmaal op mijn werk stootte ik mijn teen en dat deed auw. De koffie was net niet helemaal warm meer en ook een beetje oud. Bah. Voor de rest was het weer een kutdag, weinig te doen en Fok was te rusten. Bah, ik heb een hekel hieraan. Mijn leven is kut en stelt weinig voor. Ik denk dat ik maar weer eens mijn polsen ga doorsnijden, maar ik ben waarschijnlijk te laf om dat te doen.
.
Maar gelukkig belde mijn beste vriend net we gaan Pokemon the Movie kijken
.
Doei lief dagboek, vanavond vertel ik wel hoe de rest van dag was.
Liefs Marijn
quote:Ach meid, dan ga je vanavond toch weer naar Breezah Palace en pik je daar een lekkere knul op!
Op vrijdag 22 augustus 2003 16:55 schreef Morpheu$ het volgende:[..]
Hoi lief dagboek,
Wat leuk, je kan praten. Eindelijk iemand die wat begrijpends terug kan zeggen. Niemand begrijpt me.
Ondertussen ben ik weer down. Ik sprak mijn ex waarmee ik vanavond zou neuken net op msn. Hij werd boos toen ik vroeg of hij wel van mij hield.
Ik snap er werkelijk waar niets meer van.
toedeloe
Enne, ook variaties op het Tanjaatje thema zijn uit den boze
Lief dagboek, de borrel is begonnen. Zit te dubben of ik hier alvast een Breezahtje neem of strax pas begin, met Morphy...
Op vrijdag 22 augustus 2003 16:59 schreef Nuongirl het volgende:[..]
Je eet van 2 walletjes ?
Nee, echt niet. Maar toch vinden mijn vriendinnen mij een slet. Ze zijn zeker jaloers of ongesteld.
doegie
Het gaat nog steeds goed, al kan ik niet beslissen wat we vandaag gaan eten. Wordt het brood of iets anders , nou ja we zien wel.
Veel liefs Nuon
quote:Volgens mij zijn ze idd hartstikke jaloers omdat zij niemand kunenn krijgen.
Op vrijdag 22 augustus 2003 17:01 schreef Morpheu$ het volgende:[..]
Hoi lief dagboek,
Nee, echt niet. Maar toch vinden mijn vriendinnen mij een slet. Ze zijn zeker jaloers of ongesteld.
doegie
Groetjes
nuon
quote:Lieve Nuon
Op vrijdag 22 augustus 2003 17:01 schreef Nuongirl het volgende:
Lief dagboek
Het gaat nog steeds goed, al kan ik niet beslissen wat we vandaag gaan eten. Wordt het brood of iets anders , nou ja we zien wel.Veel liefs Nuon
Doe maar brood, wel zo makkelijk
Veel liefs Dagboek
quote:Lief dagboek
Op vrijdag 22 augustus 2003 17:02 schreef mvt het volgende:[..]
Lieve Nuon
Doe maar brood, wel zo makkelijk
Veel liefs Dagboek
Wat ben je toch slim zeg !!
Liefs
nuon
quote:Je bent echt lief en begrijpend dagboek. Als jij mij een slet vindt klinkt dat niet zo erg als mijn vriendinnen het zeggen. Jij meent het tenminste
Op vrijdag 22 augustus 2003 16:59 schreef Copycat het volgende:[..]
Ach meid, dan ga je vanavond toch weer naar Breezah Palace en pik je daar een lekkere knul op!
Deed je vorige week ook, tenslotte...Enne, ook variaties op het Tanjaatje thema zijn uit den boze
Lief dagboek, de borrel is begonnen. Zit te dubben of ik hier alvast een Breezahtje neem of strax pas begin, met Morphy...
En ik ga vanavond denk ik ook uit. Ga ik alle jongetjes die ik zie uitbuiten en laat ze BrEeZAh's voor mij kopen. Jongens zijn ook zo dom
Zo, even die poster uit de breakout ophangen. Jim is zo geweldig vind je ook niet?
Ik weet nog steeds niet wat ik moet aantrekken, vanavond. Een stoere spijkerbroek of een sexy minirokje. En welke schoenen trek ik aan? Mijn hoge hakken zijn wel mooi, maar kan er niet echt op lopen. Maar ja, ik zit toch de hele avond op een krik aan mijn breezahtje te lurken.
Tjongejonge, ik zou willen dat ik al 16 was, dan had ik al deze problemen niet meer.
quote:Ja, 2 van mijn vriendinnen zijn zelfs nog nooit ongesteld geweest. Ze zijn ook nog eens zo preuts dat ze nog nooit sex gehad hebben. Daar pest ik wel eens mee moet ik toegeven.
Op vrijdag 22 augustus 2003 17:02 schreef Nuongirl het volgende:[..]
Volgens mij zijn ze idd hartstikke jaloers omdat zij niemand kunenn krijgen.
Laat ze maar kletsen hoor!Groetjes
nuon
I feel good!
Doegie
quote:minirokje
Op vrijdag 22 augustus 2003 17:05 schreef Copycat het volgende:
Lief dagboek,Ik weet nog steeds niet wat ik moet aantrekken, vanavond. Een stoere spijkerbroek of een sexy minirokje. En welke schoenen trek ik aan? Mijn hoge hakken zijn wel mooi, maar kan er niet echt op lopen. Maar ja, ik zit toch de hele avond op een krik aan mijn breezahtje te lurken.
Tjongejonge, ik zou willen dat ik al 16 was, dan had ik al deze problemen niet meer.
quote:Hoi lief dagboekje,
Op vrijdag 22 augustus 2003 17:05 schreef Copycat het volgende:
Lief dagboek,Ik weet nog steeds niet wat ik moet aantrekken, vanavond. Een stoere spijkerbroek of een sexy minirokje. En welke schoenen trek ik aan? Mijn hoge hakken zijn wel mooi, maar kan er niet echt op lopen. Maar ja, ik zit toch de hele avond op een krik aan mijn breezahtje te lurken.
Ik zou dat minirokje doen en dan zonder slipje. Des te sneller wordt je voor slet uitgemaakt en dan komen alle jongens op je af met gratis BrEeZAh's
En die hakken, ach, je hoeft toch niet te lopen. Ga gewoon op de dansvloer staan en er staan genoeg jongens om je heen.
Veel plezier vanavond, ga ik ook hebben
quote:Jim is zo passé! Ik krijg nu natte broekjes van Jamai. Kan mamma wel zeggen dat ie een homo is, maar dat geloof ik niet. En trouwens, daar voel je niets van! Arie, die ex van jou is toch ook een vieze homofiel?!!
Op vrijdag 22 augustus 2003 17:04 schreef Morpheu$ het volgende:[..]
Je bent echt lief en begrijpend dagboek. Als jij mij een slet vindt klinkt dat niet zo erg als mijn vriendinnen het zeggen. Jij meent het tenminste
En ik ga vanavond denk ik ook uit. Ga ik alle jongetjes die ik zie uitbuiten en laat ze BrEeZAh's voor mij kopen. Jongens zijn ook zo dom
Zo, even die poster uit de breakout ophangen. Jim is zo geweldig vind je ook niet?
Ik ga nu nog een keer step right up draaien en dansen voor mijn spiegel (kan ik meteen die hoge hakken inlopen!)
Weet jij al welke breezah jij neemt?Ik twijfel tussen de lemon of die cranberry...
quote:jamai is homo joh, Jim is het nog steeds. Hij heeft zo'n lekkere mars
Op vrijdag 22 augustus 2003 17:08 schreef Copycat het volgende:[..]
Jim is zo passé! Ik krijg nu natte broekjes van Jamai. Kan mamma wel zeggen dat ie een homo is, maar dat geloof ik niet. En trouwens, daar voel je niets van! Arie, die ex van jou is toch ook een vieze homofiel?!!
Ik ga nu nog een keer step right up draaien en dansen voor mijn spiegel (kan ik meteen die hoge hakken inlopen!)
Weet jij al welke breezah jij neemt?Ik twijfel tussen de lemon of die cranberry...
Kijk voor de spiegel ook of je niet te ervaren op die hakjes loopt. Een beetje onhandig staat wel lief
Welke BreZAh? Ik neem gewoon alle smaken
*zucht, was het maar alvast avond he dagboek*
ohja, ik kreeg net nog een condoom van mams. Ze was toch wat ongerust nadat ik eergisteren voor de 3e keer een morningafterpil vroeg aan haar.
Mamma is heel boos omdat ik alwéér met Morfie uit wil. Mamma vind Morfie namelijk een vuile slet die een verkeerde invloed op me heeft. (Terwijl het andersom is, hihihihi)
Ik ga nu dus op mijn kamer zitten mokken en dan klim ik vanavond stiekem uit het raam. Deed ik ook toen Mo me elke keer met de brommer kwam ophalen,.
Wie denkt m'n moeder wel niet dat ik ben??? Een klein kind ofsow???
Morfy, als je dit telepathisch leest: ik zie je vanavond om 10 uur bij de Breezah Palace, op de hoek. Kunnen we eerst nog een frikadelletje eten.
Oh ja, mag ik dat condoom na jou gebruiken???
Op vrijdag 22 augustus 2003 17:16 schreef Copycat het volgende:
Lief dagboek,Mamma is heel boos omdat ik alwéér met Morfie uit wil. Mamma vind Morfie namelijk een vuile slet die een verkeerde invloed op me heeft. (Terwijl het andersom is, hihihihi)
Ik ga nu dus op mijn kamer zitten mokken en dan klim ik vanavond stiekem uit het raam. Deed ik ook toen Mo me elke keer met de brommer kwam ophalen,.
Wie denkt m'n moeder wel niet dat ik ben??? Een klein kind ofsow???Morfy, als je dit telepathisch leest: ik zie je vanavond om 10 uur bij de Breezah Palace, op de hoek. Kunnen we eerst nog een frikadelletje eten.
Oh ja, mag ik dat condoom na jou gebruiken???
Weer iemand die me slet noemt. Ik kan daar zo kwaad om worden, ik voel me zo machteloos. Niemand begrijpt me en gaat dan zulke dingen roepen
Gelukkig ga ik vanavond met cc stappen. Zij kan zo lekker gek doen. Laatst ook nog, duwde ze me zo het herentoilet op in de discotheek. Ik knoeide toen mijn BReEZaH over iemands broek. Gaat tie nog kwaad worden ook. Maar ik heb wel zijn telefoonnummer
Als je het condoom even omspoelt dan kan je het zo weer gebruiken hoor.
quote:Dat is niet lief inderdaad! Maar kop op, ik weet hoe het voelt en ook ik kan ermee omgaan
Op vrijdag 22 augustus 2003 17:20 schreef Morpheu$ het volgende:[..]
Hoi lief dagboek,
Weer iemand die me slet noemt. Ik kan daar zo kwaad om worden, ik voel me zo machteloos. Niemand begrijpt me en gaat dan zulke dingen roepen
Tot vanavond!!!
quote:hoi lief dagboek,
Op vrijdag 22 augustus 2003 17:23 schreef Copycat het volgende:
Binnenstebuiten keren is ook slim... heb je meteen glijmiddel...Tot vanavond!!!
zo had ik het nog niet eens bekeken. Hey, jij bent best slim
tot vanavond.
doegie
hihihihihihihi
Dan is deze dus eik best wel dubbel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |