quote:Inmiddels getekend bij de Graafschap.
Op maandag 8 september 2003 21:12 schreef Afunados het volgende:
Laurens ten Heuvel, die momenteel op proef is bij De Graafschap, staat ook in de belangstelling van MVV.
quote:Jammer...
Op woensdag 10 september 2003 11:14 schreef zjroentje het volgende:[..]
Inmiddels getekend bij de Graafschap.
MVV is ook aan het onderhandelen met Temrukov(ex Eindhoven en PSV)
Hoe bleker en mistroostiger de Rus, hoe lastiger de klus. Dat gaat MVV punten opleveren.
Als Owen nieuwe contractbesprekingen met Liverpool weigert tot de kerst, zal Moratti proberen zijn slag te slaan. Hij zal dan Recoba te huur aanbieden in ruil voor de spits van Liverpool, die dan wellicht al in januari voor de Italianen kan gaan spelen.
lijkt me niet dat Owen Liverpool zal verlaten.... Owen en Liverpool is net als Raul en real....
Martin Jol, voormalig Bayern München-speler, liet weten: "Ik heb een drie uur durend gesprek gehad met Ferguson. Tot op heden heb ik nog geen reactie gehoord, naar mate de tijd vordert worden mijn kansen kleiner. Maar als ik de kans krijg om naar Manchester te gaan, dan is dat een heel interessant."
quote:Enigszins dubbel, maar toch
Op maandag 15 september 2003 12:43 schreef Mobster273 het volgende:[Manchester United heeft geweigerd te reageren op speculaties dat Martin Jol de nieuwe assistent wordt van Alex Ferguson.
The Sun meldde dat Ferguson bijna rond is met de 47-jarige Jol om de naar Real Madrid vertrokken Carlos Queiroz op te volgen.Woordvoerder Patrick Harverson ging niet in op Jol maar zei wel dat ze bezig zijn met het vullen van deze vacature en dat er nog geen beslissing is genomen.
Ferguson stelde in eerste instantie Mike Phelan aan voor de korte termijn, maar is zou nu er aangetrokken zijn door Jol die eerder tijdens zijn actieve carriére voor West Bromwich Albion en Coventry speelde. Nu is hij nog hoofdcoach bij RKC Waalwijk.]
quote:Dat is best al een oud gerucht.
Op maandag 15 september 2003 12:53 schreef Doc het volgende:[..]
Enigszins dubbel, maar toch
Na de 4-2 nederlaag tegen Chelsea afgelopen zaterdag, ondergaat Tottenham hun slechtste start ooit in de Premiership. Ondanks de druk op Hoddle, die bezig is met zijn derde seizoen op White Hart Lane, is de trainer zelf nogal koeltjes onder de slechte resultaten.
"Als je ooit bondscoach van Engeland bent geweest, kun je alles klaarspelen", vertelde Hoddle aan The Daily Mirror. "Druk? Ja, er is druk, maar niet van het bestuur, de fans of de media. Het maakt zichzelf en het is er al vanaf de eerste dag dat ik hier was."
O'Neill, die vaak werd getipt als de opvolger van Sir Alex Ferguson bij Manchester United, heeft nog een éénjarig contract bij Celtic. Dit geeft hem de kans om Celtic Park te verlaten zonder zijn contract te verbreken.
denk dat ze beter wat aan het spelersmateriaal kunnen doen....
Wenger zou de Nederlander dan graag zien werken met de grootste talenten uit de jeugdopleiding van 'The Gunners' en op lange termijn wil hij Bergkamp zelfs toevoegen aan de Technische staf van het eerste elftal.
quote:hoeft niet hoor,gaat lekker zo
Op maandag 15 september 2003 17:18 schreef superjoden het volgende:
denk dat ze beter wat aan het spelersmateriaal kunnen doen....
quote:
Barcelona president Joan Laporte is planning to bid for Arsenal star Thierry Henry next summer.Laporte is an admirer of the French striker and believes his club can lure Henry to the Nou Camp if they qualify for next season's Champions League.
"I love Thierry Henry," said Laporte. "He is one of the best, if not the best striker in the world.
"It would be wonderful if he played for Barcelona - and it can happen. We need to have a good season and qualify for the Champions League.
"If we do that we will make our plans and, provided our coach agrees, we will try for Henry."
Laporte insisted Barca will have no problems finding the cash to make Arsenal an offer.
"We will not spend money we do not have but Barcelona always have the money to invest in superstars," he said.
quote:Gelukkig hebben ze geen financiele problemen bij Barcelona
Op woensdag 17 september 2003 11:32 schreef zjroentje het volgende:[..]
quote:
Gevraagd naar de problemen van Rivaldo bij AC Milan liet Ronald Koeman weten dat als het aan hem ligt hij Rivaldo graag naar Amsterdam zou willen halen. "Dan zou ik wel eens willen zien, welk niveau hij haalt. Dat zou ik wel grappig vinden." Voor diverse media (zie bijv Sporting Life) was dat voldoende om te spreken over serieuze interesse van Ajax voor de Braziliaan van Milaan.
quote:Humor
Op donderdag 18 september 2003 12:14 schreef keeper het volgende:
In het kader van zeepbellennieuws.
[..]
quote:Inderdaad, in plaats van die 40 miljoen nou te besteden om het financiele gat te dichten, maar nee hoor
Op woensdag 17 september 2003 11:43 schreef pfaf het volgende:[..]
Gelukkig hebben ze geen financiele problemen bij Barcelona
Mocht Fiorentina terugkeren in de Serie A, dan is de komst van Nakata zeer aannemelijk. Mido is dit seizoen nieuw bij Olympique Marseille en heeft zich al bij diverse clubs in de kijker gespeeld.
quote:Zijn allang begonnen met dat gat te dichten.
Op donderdag 18 september 2003 12:19 schreef twi het volgende:[..]
Inderdaad, in plaats van die 40 miljoen nou te besteden om het financiele gat te dichten, maar nee hoor
quote:Ze vullen het met nieuwe spelers?
Op donderdag 18 september 2003 21:22 schreef El_Catalan het volgende:
Zijn allang begonnen met dat gat te dichten.
quote:Nee.
Op donderdag 18 september 2003 21:26 schreef keeper het volgende:[..]
Ze vullen het met nieuwe spelers?
quote:En mag alweer weg daar geloof ik...
Op donderdag 18 september 2003 21:20 schreef superjoden het volgende:
Mido is dit seizoen nieuw bij Olympique Marseille en heeft zich al bij diverse clubs in de kijker gespeeld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |