abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 27 augustus 2003 @ 17:54:17 #76
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_12762265
quote:
Op woensdag 27 augustus 2003 17:51 schreef FrankyMcG het volgende:
Het is ook niet de meest betrouwbare bron hoor!

Maar ja, ik dacht meld het toch ff!

Geen betrouwbare bron = * DENIED *

woensdag 27 augustus 2003 @ 18:57:09 #77
45017 GerardVanAs
LijstPimFortuyn.nl
pi_12763556
quote:
'Latente interesse Real en Chelsea in Chivu'

27/8/2003 17:11

De toekomst van Cristian Chivu ligt mogelijk niet in Rome. De Roemeense verdediger dreigt door het uitblijven van betalingsgaranties van AS Roma tussen wal en schip te raken. Als Roma niet voor donderdag 28 augustus en geldige bankgarantie overlegt, dan gaat Ajax mogelijk met Chivu de boer op.
In de Volkskrant vertelt Ajax' financieel directeur Jeroen Slop dat de Amsterdamse club Roma een stricte deadline heeft gesteld. 'Voor het geval de garanties niet komen, hebben we nog een paar dagen om te onderhandelen. We hebben al contacten met andere clubs om Chivu voor een zelfde bedrag te kunnen verkopen', aldus Slop.

Real Madrid, dat 'latente interesse' heeft, is één van die clubs. Ook het vermogende Chelsea zou in de markt zijn voor de linksbenige centrale verdediger. Een terugkeer van Chivu naar Ajax lijkt niet waarschijnlijk. De club kan het geld van zijn transfer meer dan goed gebruiken nu het al flink heeft uitgegeven met het aantrekken van nieuwe spelers.

[i]'De grootste kwal uit de voetballerij? Dan blijf ik bij mezelf. Ik bén een irritante speler.'[/i] - [b]Mark von Bommel[/b]
  woensdag 27 augustus 2003 @ 23:28:26 #78
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_12771713
quote:
Vitesse grijpt naast ex-PSV'er Gilles De Bilde

27/8/2003 9 :31

Gilles De Bilde komt niet naar Vitesse. De bij Anderlecht op een zijspoor geraakte ex-PSV'er vroeg een te hoog salaris.
De Arnhemse club wilde de 32-jarige aanvaller naar het Gelredome halen als opvolger van zijn naar Millwall vetrokken landgenoot Bob Peeters. Peeters moest bij Vitesse vertrekken omdat zijn salaris te zwaar op de Arnhemse begroting drukte.

Volgens Omroep Gelderland was het door De Bilde verlangde salaris in eerste instantie te hoog. Tenzij er nog een andere aanvaller wordt verkocht (de dure Didier Martel staat op de nominatie), is de komst van de Belg niet meer aan de orde.

Gilles De Bilde gold begin jaren negentig als één van de grootste talenten van zijn land. Na een incident met Kris Porte werd hij in België echter uitgekotst en kwam hij in 1997 naar PSV.

Gedurende drie seizoenen, kwam hij in Eindhoven tot 49 competitiewedstrijden, waarin hij 24 keer scoorde. In 1999 vertrok hij naar Sheffield Wednesday. Via Aston Villa en nogmaals Wednesday, keerde hij in 2001 terug bij Anderlecht.

Bron: VI

Kijk, dit snap ik dan weer niet he? Dan willen ze in de ideale situatie de ene dure speler verkopen om de andere er terug voor te nemen. Wat een kutbeleid voert die club toch . Dat ze Martel willen dumpen lijkt me logisch, dat Jevric weg mag kan ik ook nog begrijpen, maar dat ze dit geld dan weer in een nieuwe speler stoppen waar ze in deze situatie gewoon even de jeugd een kans moeten geven (desnoods jeugd van een andere club)....Nee hoor, ze azen op een 32-jarige Belg die eigenlijk te duur is. Ik vind het prima als 'ie naar Vitesse komt overigens, dan is het gezeik over Ibrahimovic ook gelijk afgelopen...
  donderdag 28 augustus 2003 @ 21:33:38 #79
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_12810406
Emile Mpenza zou getekend hebben bij Standard Luik.

Eveneens zou Jérémie Bréchet van Lyon naar Inter gaan.

ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_12810434
quote:
Op donderdag 28 augustus 2003 21:33 schreef pfaf het volgende:
Real Madrid zo goed als zeker rond met Ayala

bron: VI

CNN zegt dat Valencia niet akkoord is met het bod van Real.
too much is not enough....
pi_12810982
Monaco staat op het punt Morientes te kopen/huren.

Hopen dat het niet rondkomt, maar ik vrees van wel nu Shabani Nonda er een jaar uitligt en Monaco dringend een spits nodig heeft.

What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
  vrijdag 29 augustus 2003 @ 16:34:18 #83
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_12811231
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2003 16:23 schreef Dylan Dog het volgende:
Monaco staat op het punt Morientes te kopen/huren.

Hopen dat het niet rondkomt, maar ik vrees van wel nu Shabani Nonda er een jaar uitligt en Monaco dringend een spits nodig heeft.

Is inderdaad niet te hopen nee....
Ziet het er een stuk minder rooskleuriger uit voor ons
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
  zaterdag 30 augustus 2003 @ 00:02:20 #84
42963 El_Catalan
Visca Catalunya!
pi_12821511
Zenden-Espanyol
Gerrard (liverpool)-Barça
L'Unic Equip Catala es El Barça! L'Espanyol a la merda ! No volem fatxas ,las volem lluny!El Barça Guanyará tot aquest any!
pi_12821567
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2003 00:02 schreef El_Catalan het volgende:
Zenden-Espanyol
Gerrard (liverpool)-Barça
Hmmm, Gerrard zou wel kunnen, die heeft zijn onvrede laatst geuit, maar Zenden lijkt me niet waarschijnlijk. Zenden is geloof ik al zo goed als rond met PSG.
pi_12826842
Chivu --> Chelsea, Real Madrid, Inter of niets

Barry Ferguson mogelijk naar Blackburn, MacManaman waarschijnlijk naar Man City.

Dat snap ik dan niet van Real, die dunnen aardig uit zo... Je kan wel al je reserves verkopen, maar dan?

www.thuisuiteten.nl
pi_12826880
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2003 11:22 schreef methodmich het volgende:
Chivu --> Chelsea, Real Madrid, Inter of niets

Barry Ferguson mogelijk naar Blackburn, MacManaman waarschijnlijk naar Man City.

Dat snap ik dan niet van Real, die dunnen aardig uit zo... Je kan wel al je reserves verkopen, maar dan?

McManaman is naar Manchester City, is zojuist bevestigd, en Manchester United kan ook in het rijtje van Chivu gezet worden.
pi_12828057
SC Heerenveen lijkt Romano Denneboom te gaan verkopen aan Middlesbrough, zo meldt het voetbalblad ELF. Het enfant terrible van de Friezen zou dit weekend tekenen bij de Engelse Premiership-ploeg. De club van oefenmeester Foppe de Haan wil af van Denneboom en is daarom akkoord gegaan met een bod van ruim 3 miljoen euro.
Winnaar Fok Europacup toto 2003/2004
http://home.wanadoo.nl/fside/geluiden/superjoden.mp3
pi_12828265
Moet de transfer van Chivu nou in dit topic of bevestigde transfers
Let yourself go and enjoy the bassline...
pi_12829698
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2003 13:25 schreef Speed1971 het volgende:
Moet de transfer van Chivu nou in dit topic of bevestigde transfers
hier
pi_12834025
quote:
Vitesse wil Vennegoor of Hesselink

Vitesse wil Jan Vennegoor of Hesselink huren van PSV. Dat meldt De Gelderlander zaterdag. Door het vertrek van Bob Peeters heeft de Arnhemse club een probleem in de voorhoede, waar een sterk aanspeelpunt ontbreekt. Door het sluiten van de internationale transfermarkt is de komst van de Belg Gilles de Bilde van Anderlecht nauwelijks nog haalbaar Het sluimert nog", zo lieten de zaakwaarnemers van De Bilde weten. Ook Remco van der Schaaf zou in beeld zijn voor een terugkeer bij Vitesse. De middenvelder komt PSV niet genoeg aan spelen toe, maar wacht nog even af.

Het is niet ondenkbaar dat Vitesse uit onverwachte hoek speelruimte krijgt. Dit weekeinde is de laatste kans voor een buitenlandse transfer. Zondag 31 augustus (morgen) sluit de internationale transfermarkt en doelman Dragoslav Jevric staat in de belangstelling van Borussia Dortmund.

De Duitse topclub had gisteren chef-scout Reinhard Saftig naar Gelredome gestuurd. Hij bekeek de keeper uit Servië en Montenegro in het verloren duel met AZ (1-2).

Borussia Dortmund kampt met een groot keepersprobleem. Vlak voor het begin van de competitie vertrok international Jens Lehmann onverwacht naar Arsenal. Tweede keus Roman Weidenfeller schoof een plekje op, maar hij wisselt sterke partijen af met kolderieke blunders. Dat kan BVB zich niet permitteren, zeker na de dramatische uitschakeling voor Champions League, eerder deze week tegen Club Brugge. Dortmund moet nu kampioen worden om het seizoen te redden.

Logisch dus dat Saftig om zich heen kijkt of hij op de valreep nog een betere doelman kan strikken. Dortmund moet haast maken, want morgen sluit de internationale transfermarkt. Na die datum kunnen Nederlandse clubs alleen nog betrokken zijn bij overgangen in eigen land.

Jevric verklaarde na de nederlaag tegen AZ niets te weten van belangstelling vanuit Dortmund. "Ik weet dat er een aantal clubs over mij in gesprek is met Vitesse, maar tot op dit moment heb ik niets concreets gehoord", aldus de 29-jarige doelman, Bij wedstrijden in de eredivisie zijn altijd scouts of vertegenwoordigers van Nederlandse en buitenlandse clubs aanwezig. Maar met het oog op de naderende deadline in Europa was het extra interessant te zien wie er gisteravond allemaal naar Gelredome waren gekomen.

In de nabijheid van het ereterras zaten vertegenwoordigers van mooie, grote clubs. Internazionale en Arsenal waren weer eens aanwezig, net als het Italiaanse Udinese. Zij bezoeken met regelmaat wedstrijden in Gelredome.

Ook vanuit Duitsland was er belangstelling. Borussia Mönchengladbach had assistent-trainer Michael Frontzeck naar Arnhem gestuurd. De voormalig eerste elftal-speler keuvelde op de tribune met Reinhard Saftig, de chef-scout van Borussia Dortmund.

Saftig was de meest interessante gast. Borussia Dortmund kampt immers met een groot keepersprobleem. Vlak voor het begin van de competitie vertrok international Jens Lehmann onverwacht naar Arsenal.
Logisch dus dat Saftig om zich heen kijkt of hij op de valreep nog een betere doelman kan strikken. Iedere ingewijde in het Europese voetbal weet dat Vitesse graag meewerkt aan een transfer van Jevric. De doelman behoort met Didier Martel tot de laatste grootverdieners, die de armlastige Arnhemse club zich eigenlijk niet langer kan permitteren.

Jevric die nog tot medio 2005 onder contract staat bij Vitesse. "En omdat ik niets heb gehoord, ga ik er vanuit dat ik bij Vitesse blijf."

Streuer zei gisteren dat hij niet verwacht dat er dit weekeinde nog een speler van Vitesse vertrekt naar het buitenland. "Het is niet zo dat zich een club heeft gemeld bij ons. Je weet het nooit in het voetbal, maar buitenlandse clubs moeten wel héél snel zijn."

Bron: De Gelderlander.

pi_12834184
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2003 00:05 schreef Qi het volgende:

Hmmm, Gerrard zou wel kunnen, die heeft zijn onvrede laatst geuit, maar Zenden lijkt me niet waarschijnlijk. Zenden is geloof ik al zo goed als rond met PSG.

Zenden voor 1 seizoen verhuurd aan Middlesborough meldt nos tt
Winnaar FOK! VBL Voor Rood-Wit Gezongen-Award
PSV, de logische kampioen
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
pi_12834259
NAC Breda moet het zondag tegen Feyenoord doen zonder Kevin Bobson. De aanvaller is in Spanje om de overgang naar Espanyol af te ronden.
Winnaar Fok Europacup toto 2003/2004
http://home.wanadoo.nl/fside/geluiden/superjoden.mp3
pi_12849679
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2003 19:18 schreef Quasar_de_Duif het volgende:

[..]Vennegoor Verhaal

Deze is afgeketst, omdat PSV hem niet kwijt wilde.
www.thuisuiteten.nl
pi_12857433
Kent iemand deze speler?
Ferry van Oostende naar Dover?
Die Welt ist alles was der Fall ist.
pi_12857459
quote:
Op zondag 31 augustus 2003 21:06 schreef keeper het volgende:
Kent iemand deze speler?

Ik dacht precies het zelfde

'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_12857505
quote:
Op zondag 31 augustus 2003 21:06 schreef keeper het volgende:
Kent iemand deze speler?

Schijnt een groot talent te zijn, een intelligente speler

Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
pi_12857585
Sorin wordt voor de rest van het seizoen verhuurd aan PSG meldt nos tt
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 31 augustus 2003 @ 21:11:39 #99
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_12857588
quote:
Op zondag 31 augustus 2003 21:08 schreef Tony_Montana67 het volgende:

[..]

Schijnt een groot talent te zijn, een intelligente speler

Een nadeel: hij kan soms z'n klep niet dichthouden...
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_12857608
Edgar Davids naar Real Madrid:
quote:
Absentie Davids voedt transfer-speculaties

31/8/2003 11:28

Juventus speelt in de eerste speelronde van de Serie A zonder Edgar Davids. De Nederlandse international is niet opgenomen in de selectie voor het duel met Empoli.

Voor de Italiaanse media is zijn afwezigheid reden te speculeren over een aanstaand vertrek. Davids zou herenigd worden met Zinedine Zidane bij Real Madrid, dat na de verkoop van Claude Makélélé op zoek is naar een verdedigende middenvelder. Juventus verdient bovendien zo nog geld aan Davids, die volgende zomer met zijn aflopende contract transfervrij kan vertrekken uit Turijn.

Igor Tudor, Salvatore Fresi, Mark Iuliano, Ruben Olivera en Marcelo Zalayeta ontbreken ook op de spelerslijst voor het duel met Empoli. Evenals dit vijftal is Davids overigens wel opgenomen in de selectie voor de Champions League, die Juventus dit weekeinde heeft ingeleverd bij de UEFA.

Bron: www.vi.nl

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')