quote:en morgen tekent ie,je kan er geen ene fuck van zeggen in het voetbalwereldje
Op vrijdag 24 oktober 2003 14:20 schreef ChAoZ het volgende:
bbc zegt dat Kluivert voorlopig elke move naar de Premiership afwijst
quote:Ik zou zeggen dat Man U dan een probleem meer heeft, ipv Oranje een probleem minder
Op vrijdag 24 oktober 2003 14:22 schreef sqlsmurft het volgende:
Zelf hoop ik eigenlijk op ManU, want dan hebben we in het Ned11tal meteen een groot probleem minder.
Newcastle United deed afgelopen weekeinde opnieuw een poging om Kluivert te paaien. De aanvaller zag een overgang naar Saint James' Park echter niet zitten. Engeland, prima, aldus de spits, maar alleen Manchester United, Chelsea én Arsenal komen bij hem in aanmerking.
Volgens de Evening Standard was Sigi Lens de voorbije dagen al met Barcelona in gesprek om deal met Arsenal rond te maken. Het zou daarbij gaan om huur vanaf januari, tot aan het einde van het seizoen. Gedijt Kluivert in Londen, dan kunnen de Gunners hem in de zomer van 2004 overnemen voor het 'luttele' bedrag van 1,8 miljoen euro. Indien Arsenal zich een salaris van 100.000 euro plus premie's per week kan veroorloven, zou de deal beklonken kunnen zijn.
quote:Kezman wordt zijn opvolger
Op vrijdag 24 oktober 2003 18:27 schreef superjoden het volgende:
Het vertrek van Patrick Kluivert bij Barcelona lijkt aanstaande.
quote:daar lijkt het wel op..... moet ie natuurlijk wel aangespeeld worden en met een ronaldinho in je elftal ben je daar natuurlijk niet zeker van... maar barcelona is natuurlijk wel een grote club..
Op zaterdag 25 oktober 2003 00:19 schreef CAZZO het volgende:[..]
Kezman wordt zijn opvolger
quote:
Ook Manchester United wil Mexes inlijvenNaast Arsenal wil ook Manchester United de Franse verdediger Phillip Mexes, meldt The Mirror. De speler van Auxerre lijkt aan het eind van dit seizoen bij de Franse club te vertrekken, zeker na het kritiek wat hij gisteren gaf op trainer Roux. Mexes is een vaste waarde achterin bij het Frans nationaal team en staat in de belangstelling van veel Europese topclubs. Arsenal en ManU hebben tot nu toe de meeste interesse getoond.
Bron: www.voetbalzone.nl
quote:En volgens de BRT zit ManU ook achter Kompany van Anderlecht aan.
Op dinsdag 28 oktober 2003 09:27 schreef Qi het volgende:
Phillip Mexes misschien naar Manchester United:
[..]
quote:Dundee is ook geinteresseerd.
Chelsea will reportedly renew their interest in signing Juventus midfielder Edgar Davids when he becomes a free agent at the end of the season.The 30-year-old Dutch international has held fresh talks with the Italian champions but has failed to agree a new contract which would keep him in Turin.
"At the end of the season he will be free from any contractual obligations," said Juventus director Luciano Moggi.
"He will be free to choose his own destination. Will we try to keep him? I don't think so."
Chelsea launched a Ŗ10m bid to bring Davids to Stamford Bridge following the arrival of billionaire owner Roman Abramovich last summer.
But that offer was dismissed by Juventus, who now face losing one of their biggest assets for free.
quote:
Dundee have also been recently been linked with a move for to bring Davids to Dens Park next year.The club's ambitious financier Giovanni di Stefano revealed the Scottish club will start negotiaions with Davids in January to try and thrash out a five-month loan deal worth Ŗ1.7m.
quote:Zou mooi zijn als we die kunnen krijgen, goeie voetballer.
Op dinsdag 28 oktober 2003 12:34 schreef zjroentje het volgende:[..]
En volgens de BRT zit ManU ook achter Kompany van Anderlecht aan.
quote:Gehypte voetballer met nog amper ervaring.
Op dinsdag 28 oktober 2003 13:34 schreef Qi het volgende:[..]
Zou mooi zijn als we die kunnen krijgen, goeie voetballer.
Kunnen ze beter van Buyten halen.
quote:Daar ben ik ook niet zo van onder de indruk. Hij krijgt wel erg veel doelpunten om de oren.
Op dinsdag 28 oktober 2003 13:38 schreef DIGGER het volgende:[..]
Gehypte voetballer met nog amper ervaring.
quote:Van Buyten ben ik nog niet echt van onder de indruk, van Kompany daarentegen wel. Inderdaad nog niet zo veel ervaring, maar wat wil je op 17 jarige leeftijd. Gehypt is inderdaad waar, maar daarom nog niet minder goed. Grootste talent van Belgie op het moment.
Op dinsdag 28 oktober 2003 13:38 schreef DIGGER het volgende:[..]
Gehypte voetballer met nog amper ervaring.
En Thomas Buffel is feitelijk ook nog steeds een talent natuurlijk
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2003 18:25 schreef tong80 het volgende:
Alle grote europese clubs zitten achter het 17jarige "supertalent" Kompany van Anderlecht aan.Scouts van Manchester United zaten tijdens Anderlecht-Celtic op de tribune. Hij imponeerde tegen Larsson en co.
Ook Ajax heeft belangstelling voor de verdediger.
quote:Thomas Buffel vind ik eigenlijk geen talent meer, die is dat al ontgroeit. Net zoals Van der Vaart het talent stadium voorbij is. En Huysegems met Kompany vergelijken kan natuurlijk niet
Op dinsdag 28 oktober 2003 15:51 schreef sqlsmurft het volgende:
Kompany kan aardig ballen, maar grootste talent is hij nog niet.
Die jongen van AZ kan momenteel er iets meer van*huysegems geloof ik
En Thomas Buffel is feitelijk ook nog steeds een talent natuurlijk
Ik ben met die transfer opzich wel eens. Hij komt natuurlijk gewoon te kort voor Ajax. Hij maakt teveel fouten, missschien issie wat voor onze vrienden uit Rotterdam
ARNHEM - Vitesse wil de Spaanse spits Yordi huren van Real Zaragoza. De 29- jarige aanvaller scoorde 47 doelpunten competitiewedtrijden.
Yordi begon zijn carriere bij Betis Sevilla, speelde een competitieduel voor Atletico Madrid en is nu bezig aan zijn zesde seizoen bij Real Zaragoza. Tussendoor kwam hij wel acht duels uit voor Blackburn Roversm, waarin hij twee keer seizoen.
Vorig seizoen scoorde Yordi 15 goals in 34 duels en droeg daarmee bij aan de promotie van Zaragoza naar de Primera Division. Dit seizoen speelde hij slechts twee duels in de competitie.
Bron: Omroep Gelderland 31-10-2003
quote:Het lijkt me niet dat Petri geinteresseerd is.
Op vrijdag 31 oktober 2003 15:14 schreef PhilippeH het volgende:
Pasanen mogelijk naar Bremen
Het zeer gerespecteerde Duitse blad Kicker meldat dat Werder Bremen zeer geintresseerd is om aan het einde van dit seizoen Petri Pasanen over te nemen van Ajax. De Finse verdediger heeft nog een contract tot 2005, waardoor Ajax een transferbedrag vraagt. Dat bedrag zal zeer waarschijnlijk rond de 5 miljoen euro liggen. Of Pasanen zelf geintresseerd is om de overstap naar Duitsland te maken, is niet bekend.
(van www.ajaxnet.com)Ik ben met die transfer opzich wel eens. Hij komt natuurlijk gewoon te kort voor Ajax. Hij maakt teveel fouten, missschien issie wat voor onze vrienden uit Rotterdam
En was van mening dat ze in de winterstop gingen praten over een contractverlenging.
quote:Toch moet ie oppassen voor het geval Escude en Grygera helemaal fit zijn, dat ie niet 3e of 4e keus wordt.
Op vrijdag 31 oktober 2003 17:10 schreef zjroentje het volgende:[..]
Het lijkt me niet dat Petri geinteresseerd is.
En was van mening dat ze in de winterstop gingen praten over een contractverlenging.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |