quote:Nou niet gaan provoceren a.u.b.
Op vrijdag 22 augustus 2003 18:36 schreef kreischer2000 het volgende:
sterke openingspost![]()
quote:
Tottenham have ended negotiations to sign Brazilian midfielder Diego after his club refused to release the player until January.Nicki Arcuri, the Spurs representative negotiating the deal for the 18-year-old midfield prodigy in Brazil, will return to England with talks with Santos apparently at an end.
"The Santos officials were impossible to convince so we decided to give up and close the negotiations," he said.
The clubs agreed a fee of £7.6m but Santos were not prepared to release the player until the end of the Brazilian Championship and Spurs were not willing to wait.
quote:Huh.....
Op zaterdag 23 augustus 2003 18:56 schreef TalkShowHost het volgende:
Johan Derksen meldt net bij RTL5 dat Van der Vaart een contract getekend heeft bij Manchester United. Hij zal echter wel het seizoen bij Ajax afmaken.
quote:Ik vermeld ook maar wat ik hoor op tv
Op zaterdag 23 augustus 2003 18:59 schreef Ajaxno1 het volgende:[..]
Huh.....
Derksen schijnt ingelicht te zijn door zijn buitenlandse tipgevers.
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2003 18:59 schreef TalkShowHost het volgende:[..]
Ik vermeld ook maar wat ik hoor op tv
Derksen praat veel te veel geloof hier ook geen zak van.
quote:Damn...... wat moet hij bij ManU.
Op zaterdag 23 augustus 2003 18:59 schreef TalkShowHost het volgende:[..]
Ik vermeld ook maar wat ik hoor op tv
Zie hem (als ie dan toch moet gaan) bij Arsenal of Liverpool spelen.......
Maar Derksen lijkt me nou niet echt betrouwbaar....
En hij zegt mij dus op msn dat het niet zo is,wie zou er mee weten?
quote:idd, onruststoker. Geen eigen mening, dat merk je aan hem doordat ie hem elke keer bijstelt en andere na lult, zodra ze recht tegenover hem staan. Zie geval Beenhakker, heeft ie alijd een grote bek over, maar zodra ie hem in de uitzendig heeft, dan is alleen maar bewondering.
Op zaterdag 23 augustus 2003 19:02 schreef TalkShowHost het volgende:
Derksen moet sowiezo met zijn rotkop van tv
quote:Raffie en z'n zaakwaarnemer zelf
Op zaterdag 23 augustus 2003 19:04 schreef El_Catalan het volgende:
Mmm,lang verhaal kort houden,ik heb het spaanse neefje van Rafael van der vaart op me lijst MSN lijst staan hij heet Cosme Garcia komt uit Chiclana daarkomt Rafael ze moeder ook vandaan en ja het is echt ze neef hij heeft me namelijk fotos gestuurd van hem en van der vaart.En hij zegt mij dus op msn dat het niet zo is,wie zou er mee weten?
quote:Hij zegt dat Rafael altijd zegt dat ie dolgraag voor Barça zou willen spelen dus als barça dit jaar wint en zeker CL speelt laat maar komen die handel.
Op zaterdag 23 augustus 2003 19:06 schreef Ajaxno1 het volgende:[..]
Raffie en z'n zaakwaarnemer zelf
quote:NEE, eerst nog 2 of 3 jaar Ajax waarin ie met Ajax de CL wint. Oke?
Op zaterdag 23 augustus 2003 19:07 schreef El_Catalan het volgende:[..]
Hij zegt dat Rafael altijd zegt dat ie dolgraag voor Barça zou willen spelen dus als barça dit jaar wint en zeker CL speelt laat maar komen die handel.
quote:zou mooi zijn ja..
Op zaterdag 23 augustus 2003 19:08 schreef Ajaxno1 het volgende:[..]
NEE, eerst nog 2 of 3 jaar Ajax waarin ie met Ajax de CL wint. Oke?
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2003 19:10 schreef El_Catalan het volgende:[..]
zou mooi zijn ja..
quote:La Porta heeft wel gezegd dat hij het een goede speler vind ja maar nooit echt intresse getoond nee.
Op zaterdag 23 augustus 2003 19:17 schreef Ajaxno1 het volgende:[..]
, wat ik wel vaag vind. Rafael heeft zelf 100x aangegeven naar Spanje te willen, en dan in het bijzonder naar Barca. Maar Barca heeft volgens mij nog nooit intresse getoond..
quote:Geen centjes hè?
Op zaterdag 23 augustus 2003 20:52 schreef El_Catalan het volgende:[..]
La Porta heeft wel gezegd dat hij het een goede speler vind ja maar nooit echt intresse getoond nee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |